En 20 voor zaterdagbestellers.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:26 schreef carboni het volgende:
Is maar iets van 35 euro voor een part time contract.
Van zulke valpartijen kan je idd flink naar worden, heel je evenwicht verstoord, herkenbaar. Je zal er morgen volgens mij nog wel wat van voelen helaas.quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:14 schreef Lastpost het volgende:
Vanochtend ineens verrast door de gladheid, schaafpartijen op m'n handen, armen en een pijnlijke pols waarvoor ik morgen foto's moet laten maken en een compleet verscheurde broek en de nodige plekken op een been.
Wandelde maar naar m'n afhaalpunt en toen ik binnen kwam werd ik me toch een dosis duizelig en misselijk, maar even in de kantine gezeten en wat water op en toen trok het wel weer weg gelukkig.
Uitiendelijk nog een deel van m'n ochtendwijk gedaan en m'n middagwijk gelopen, benieuwd hoe de boel morgen voelt na een nachtje rust.
0900-0990 (10 ct/min)quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:25 schreef BaraCuda het volgende:
Ja hoi, ik ben een klant
Als een pakket op een verkeerd adres is afgeleverd en deze persoon is niet eerlijk en besluit de hele rotzooi te houden?
Gaat de TNT de spullen dan weer ophalen of wat gaat er gebeuren?
En hoe kan een verzekerd pakket bij een verkeerd adres geleverd zijn?
Ik ben er zoooo klaar mee
Thanks voor je reactie, ik heb voorlopig even het probleem bij de verzender gelegd.quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:48 schreef carboni het volgende:
[..]
0900-0990 (10 ct/min)
Ja geen 058-2333 333 meer, mensen moeten nu dokken voor het bespaar van onze bazen.
Je kan ook twitteren naar TNT Post webcare.
TNT zal er wel niet achteraan gaan, maar je kunt altijd aangifte doen bij de politie. Aangezien het een pakket is, is het bezorgd door subcontractors van pakketservice die betaald krijgen per geleverd pakketje. Is goedkoper.
Dat heb ik pas ook nog gehadquote:Op vrijdag 21 januari 2011 05:17 schreef tntster het volgende:
pas kreeg ik een pakket van selektvracht dat helemaal naar de rook stonk,
Die rookte gewoon in d'r station en alles zal wel gestonken hebben
Doen ze niet sorry, voor bedrijven willen ze nog wel eens uitzonderingen maken maar dat komt omdat MyTNT Businesspost in het sorteercentrum zit bij ons.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:03 schreef FrankRicard het volgende:
Er is vandaag een pakketje onder rembours naar mij verzonden. Die wordt dan maandag pas aangeboden toch? Is het mogelijk om dat pakketje morgen al op te halen bij het sorteercentrum?
Anders heb ik het pakketje pas vrijdag omdat ik gewoon moet werken volgende week.
Pakjegemak is dan een uitkomst. Helaas is dat bij heel veel webwinkels geen optie.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:05 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Doen ze niet sorry, voor bedrijven willen ze nog wel eens uitzonderingen maken maar dat komt omdat MyTNT Businesspost in het sorteercentrum zit bij ons.
Als het een verzekerd pakket is lijkt het mij simpel: neem contact op met de afzender en laat weten dat je het nooit gehad hebt. TNT moet dan gaan onderzoeken wat er met het pakket gebeurd is, en bij vermissing een schadebedrag gelijk aan het verzekerde bedrag uitbetalen aan de afzender.quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:25 schreef BaraCuda het volgende:
Ja hoi, ik ben een klant
Als een pakket op een verkeerd adres is afgeleverd en deze persoon is niet eerlijk en besluit de hele rotzooi te houden?
Gaat de TNT de spullen dan weer ophalen of wat gaat er gebeuren?
En hoe kan een verzekerd pakket bij een verkeerd adres geleverd zijn?
Ik ben er zoooo klaar mee
Het kan echt niet slechter dan selekvracht hoor Het meest genaaid is eigenlijk DHL(4You), die internationaal een goede naam heeft maar binnenlands heel via selekvracht bezorgen en dat eigenlijk niet de aan de klant communiceren.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:20 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Als het een verzekerd pakket is lijkt het mij simpel: neem contact op met de afzender en laat weten dat je het nooit gehad hebt. TNT moet dan gaan onderzoeken wat er met het pakket gebeurd is, en bij vermissing een schadebedrag gelijk aan het verzekerde bedrag uitbetalen aan de afzender.
Jij hebt iets gekocht bij de afzender, dus met die persoon moet je contact opnemen. De afzender moet het vervolgens zelf maar uitzoeken met TNT.
TNT is helaas niet meer wat het geweest is, maar de concurrentie is nog veel beroerder is mijn ervaring, en/of stukken duurder (DHL, Fedex, UPS). Selektvracht is een amateuristisch zootje, en echt de absolute bottom of the barrel is GLS. Dat is echt een ramp. Ik koop veel via Ebay, voornamelijk uit het buitenland, en heb dus redelijk wat ervaring met deze bedrijven. FedEx en UPS zijn peperduur, dus dan blijven TNT, Selectvracht, DHL en GLS over. En dan is TNT echt nog het minste van deze 4 kwaden. En dat zeg ik niet omdat ik er zelf werk (bij TNT Post overigens, niet bij TNT Pakketservice).
Wat ging er toen fout dan? Ik ga niet terugbetalen hoor.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:05 schreef carboni het volgende:
Als iedereen verrast is dat het zoveel is en de strookjes er nog niet zijn dan is het misschien weer een fout. Hadden we vorig jaar ook niet zo iets?
Als het fout gegaan is wel dus. Maar heb even opgezocht hoe het nou zat: was vorig jaar februari dat ze een fout gemaakt hadden en toen hebben ze een voorschot betaald. Maar dat voorschot klopte meestal precies.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:56 schreef Balisto het volgende:
[..]
Wat ging er toen fout dan? Ik ga niet terugbetalen hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |