abonnement Unibet Coolblue
pi_91313823
  vrijdag 14 januari 2011 @ 13:47:01 #2
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_91313858
Puike TT.
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
pi_91313981
quote:
6s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 13:32 schreef JDude het volgende:
Hallo.

Brekend nieuwsch.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hé, het kan ook een meisje worden JD o|O.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_91314082
Daarom, een mini-JD.

We zullen nog maar even een maandje of wat wachten tot alle 'vrouwen poepen tijdens het bevallen'-verhalen B-).
pi_91314113
Ik heb me inmiddels al in OUD begeven en ben bijzonder goed op de hoogte, over die dingen.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_91314176
Mocht er ooit een infuus in het kotertje gepropt moeten worden, ben ik je man O+.
pi_91314213
Erhmpf. Ik hoop het niet! Maar bedankt voor je aanbod.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_91316409
Gefeliciteerd!
Wat mot je, vroeg ze dan en zette alsnog een slotje.
Ga toch weg gek, zeiken doe je maar in feedback.
Soms kreeg ze van alles naar haar hoofd. Cholera, tyfus en ebola.
Doe mij maar een Whoppermenu. Met cola. ©Biogarde
pi_91316414
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 13:53 schreef clumsy_clown het volgende:
Mocht er ooit een infuus in het kotertje gepropt moeten worden, ben ik je man O+.
Bij mij mag je dat ook wel doen hoor O+
In mij dan, niet in een kotertje van mij
Wat mot je, vroeg ze dan en zette alsnog een slotje.
Ga toch weg gek, zeiken doe je maar in feedback.
Soms kreeg ze van alles naar haar hoofd. Cholera, tyfus en ebola.
Doe mij maar een Whoppermenu. Met cola. ©Biogarde
pi_91325919
Feli JD en Kuuk!
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_91326114
quote:
11s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 17:48 schreef Misstique het volgende:
Feli JD en Kuuk!
Is het de eerste STA-baby?
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_91328720
Dat zou goed kunnen :D.
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_91351838
quote:
6s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 13:51 schreef clumsy_clown het volgende:
We zullen nog maar even een maandje of wat wachten tot alle 'vrouwen poepen tijdens het bevallen'-verhalen B-).
Godver.
Gelegenheidssedevacantist extraordinaire. Een dozijn lama's en je grootvader. Tweede Exloërmond, ofwel het vagevuur. De schemerlamp van je nachtmerries. Vla, en veel ervan. Verlanglijst: vijf pedaalemmers en het einde der tijden.
pi_91353018
quote:
15s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 00:34 schreef Aurelianus het volgende:

[..]

Godver.
Eigenlijk hebben we de ergste dingen ook al lang in de slierten en bonken-reeksen langs zien komen, er is niets schokkends meer te vertellen.

Aambeien maatje tennisbal, poepen tijdens de bevalling, haaruitval tijdens de zwangerschap, totaalrupturen, we've seen it all.

Keizersnee-funfact: Ze snijden alleen de huid in, de buikspieren trekken ze met hun handen uit elkaar/kapot, want dat schijnt beter te zijn voor het herstel. Zodra ze de placenta raken gutst het vruchtwater uit de buik, in de schoenen van de mensen die er bij staan.
pi_91354038
quote:
15s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 00:54 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Eigenlijk hebben we de ergste dingen ook al lang in de slierten en bonken-reeksen langs zien komen, er is niets schokkends meer te vertellen.

Aambeien maatje tennisbal, poepen tijdens de bevalling, haaruitval tijdens de zwangerschap, totaalrupturen, we've seen it all.

Keizersnee-funfact: Ze snijden alleen de huid in, de buikspieren trekken ze met hun handen uit elkaar/kapot, want dat schijnt beter te zijn voor het herstel. Zodra ze de placenta raken gutst het vruchtwater uit de buik, in de schoenen van de mensen die er bij staan.
En toch blijven vrouwen er naar snakken om nieuw grut uit hun baarmoeders te persen. Dat is toch een overwinning van de wil tot voortplanting.
Gelegenheidssedevacantist extraordinaire. Een dozijn lama's en je grootvader. Tweede Exloërmond, ofwel het vagevuur. De schemerlamp van je nachtmerries. Vla, en veel ervan. Verlanglijst: vijf pedaalemmers en het einde der tijden.
pi_91354277
quote:
11s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 01:16 schreef Aurelianus het volgende:

[..]

En toch blijven vrouwen er naar snakken om nieuw grut uit hun baarmoeders te persen. Dat is toch een overwinning van de wil tot voortplanting.
Panda's, daarentegen, zijn een evolutionare faalboel.
pi_91354390
quote:
2s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 01:22 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Panda's, daarentegen, zijn een evolutionare faalboel.
Door ze systematisch af te knallen kunnen we evolutie een handje helpen. Op naar de dierentuin!
Gelegenheidssedevacantist extraordinaire. Een dozijn lama's en je grootvader. Tweede Exloërmond, ofwel het vagevuur. De schemerlamp van je nachtmerries. Vla, en veel ervan. Verlanglijst: vijf pedaalemmers en het einde der tijden.
pi_91354409
Maar serieus, dat poepgebeuren tijdens het bevallen is wel erg nasty.
Gelegenheidssedevacantist extraordinaire. Een dozijn lama's en je grootvader. Tweede Exloërmond, ofwel het vagevuur. De schemerlamp van je nachtmerries. Vla, en veel ervan. Verlanglijst: vijf pedaalemmers en het einde der tijden.
pi_91354460
quote:
9s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 01:26 schreef Aurelianus het volgende:
Maar serieus, dat poepgebeuren tijdens het bevallen is wel erg nasty.
Ik heb het in real life gezien.

Het vreemde is, het beeld van een babyhoofd dat half uit een vagina hangt is nog véél enger.
pi_91354511
Sneezing baby panda-tijd.
pi_91355279


Bedtijd.
pi_91355904
Leeft BeF weer of is dit gewoon eventjes een babynieuwsstuiptrekking?
pi_91357104
Het ging daarvoor ook al aardig.
pi_91357491
Dit wordt een oppassen-dat-ik-niet-op-m'n-werk-in-slaap-val-dag.
pi_91385966
Lief dagboek,

vandaag hebben we geopereerd op een vrouw die onder invloed van de sederingsmiddelen opbiechtte dat ze haar hand niet had gebroken tijdens een val, maar dat haar vriend haar stelselmatig mishandelde, en ze vreesde voor haar leven. Dat zoog stierenballen.

Liefs,

c_c
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')