abonnement Unibet Coolblue
pi_91369659
quote:
6s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 15:48 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

Haha niet eens. De bedoeling is dat je een presentatie houdt en daarin 'storytelling' gebruikt. Een manier van storytelling is het onderwerp waarover je vertelt in 'ik-persoon' vertellen. Ik ga dus een presentatie houden over Mario in ik-persoon. Wel leuk als ik dan ook daadwerkelijk als Mario aan kom zetten.
Whehehehehe :D
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_91369689
quote:
15s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 15:53 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

ik ook :{ Das al jaren een utopie.
Oh ondanks dat ik ervan hou is het hier dus ook niet echt ofzo :)

We zijn beide best sloddervossen maar als het dan dus even ons best doen is het ook zo echt netjes en dat voelt zo ontspannen :)
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_91369709
Hier is het te doen, maar gebeurt het te weinig dus. Vrouwlief heb ik naar bed gestuurd, de uk zit op de bank naar Nick Jr te staren, kan ik ff door. Als je ff doorzet heb je in een middag die hele begane grond natuurlijk zo gedaan.
pi_91369743
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 15:54 schreef KingOfMars het volgende:
Hier is het te doen, maar gebeurt het te weinig dus. Vrouwlief heb ik naar bed gestuurd, de uk zit op de bank naar Nick Jr te staren, kan ik ff door. Als je ff doorzet heb je in een middag die hele begane grond natuurlijk zo gedaan.
Goed bezig dat zeg ik J.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  zaterdag 15 januari 2011 @ 15:56:34 #155
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_91369777
Mijn ma zegt altijd dat ik een erg onrustig hoofd hebt dus dat het dan fijn om je huis wél netjes te hebben.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_91369816
quote:
9s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 15:56 schreef boem-dikkie het volgende:
Mijn ma zegt altijd dat ik een erg onrustig hoofd hebt dus dat het dan fijn om je huis wél netjes te hebben.
Dat is het ook :)
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_91369866
quote:
9s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 15:56 schreef boem-dikkie het volgende:
Mijn ma zegt altijd dat ik een erg onrustig hoofd hebt dus dat het dan fijn om je huis wél netjes te hebben.
Wijze ma. Nou ik ga verder! :W.
  zaterdag 15 januari 2011 @ 15:59:59 #158
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_91369914
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 15:58 schreef KingOfMars het volgende:

[..]

Wijze ma. Nou ik ga verder! :W.
Succes!
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_91370183
Heb je die tuinbroek nou al ?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 15 januari 2011 @ 16:15:42 #160
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_91370490
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 15:54 schreef KingOfMars het volgende:
Hier is het te doen, maar gebeurt het te weinig dus. Vrouwlief heb ik naar bed gestuurd, de uk zit op de bank naar Nick Jr te staren, kan ik ff door. Als je ff doorzet heb je in een middag die hele begane grond natuurlijk zo gedaan.
Nou dat valt hier nog niet mee. Met 3 kinderen in huis hebben we zoveel meuk en eigenlijk geen opslag. Overal staat dus meuk opgestapeld waar je geen kant mee op kan. Het is dus een continue verplaatsen van meuk van plek A naar plek B afhankelijk van waar je het nodig hebt. Maar echt opbergen om ff lekker op te kunnen ruimen is er echt niet bij.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 15 januari 2011 @ 16:18:02 #161
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_91370566
quote:
9s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 15:56 schreef boem-dikkie het volgende:
Mijn ma zegt altijd dat ik een erg onrustig hoofd hebt dus dat het dan fijn om je huis wél netjes te hebben.
Ik word uiteindelijk ook heel recalcitrant als de troep echt te groot wordt. Probleem is ook dat het idee van opgeruimd tussen mij en E.T. nogal verschilt. Op zich niet erg, want normaal gesproken zou ik dan gewoon meer opruimen. Maar omdat zij altijd thuis is en een bepaald patroon heeft weet je op een gegeven moment niet wat weg kan, waar dingen opgeborgen zijn, etc etc en dan loop je dus continue te vragen "moet dit bewaard?" "Waar moeten de onbetaalde rekeningen?" "Bewaar je afschriften of gooi ik die gewoon weg?" en doe je nog geen reet. Af en toe flikker ik gewoon meuk ongevraagd weg :P
pi_91370595
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 16:15 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Nou dat valt hier nog niet mee. Met 3 kinderen in huis hebben we zoveel meuk en eigenlijk geen opslag. Overal staat dus meuk opgestapeld waar je geen kant mee op kan. Het is dus een continue verplaatsen van meuk van plek A naar plek B afhankelijk van waar je het nodig hebt. Maar echt opbergen om ff lekker op te kunnen ruimen is er echt niet bij.
Dat verplaatsten dat herken ik ?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_91370622
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 16:18 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ik word uiteindelijk ook heel recalcitrant als de troep echt te groot wordt. Probleem is ook dat het idee van opgeruimd tussen mij en E.T. nogal verschilt. Op zich niet erg, want normaal gesproken zou ik dan gewoon meer opruimen. Maar omdat zij altijd thuis is en een bepaald patroon heeft weet je op een gegeven moment niet wat weg kan, waar dingen opgeborgen zijn, etc etc en dan loop je dus continue te vragen "moet dit bewaard?" "Waar moeten de onbetaalde rekeningen?" "Bewaar je afschriften of gooi ik die gewoon weg?" en doe je nog geen reet. Af en toe flikker ik gewoon meuk ongevraagd weg :P
Whehehehehehe als ik opruim flikker ik dus ook weg :D ^O^
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  zaterdag 15 januari 2011 @ 17:09:55 #164
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_91372210
quote:
6s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 16:07 schreef Joene het volgende:
Heb je die tuinbroek nou al ?
Ik heb er één! Wel inclusief olievlekken maar ach, Mario is een loodgieter.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  zaterdag 15 januari 2011 @ 17:11:23 #165
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_91372268
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 16:18 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ik word uiteindelijk ook heel recalcitrant als de troep echt te groot wordt. Probleem is ook dat het idee van opgeruimd tussen mij en E.T. nogal verschilt. Op zich niet erg, want normaal gesproken zou ik dan gewoon meer opruimen. Maar omdat zij altijd thuis is en een bepaald patroon heeft weet je op een gegeven moment niet wat weg kan, waar dingen opgeborgen zijn, etc etc en dan loop je dus continue te vragen "moet dit bewaard?" "Waar moeten de onbetaalde rekeningen?" "Bewaar je afschriften of gooi ik die gewoon weg?" en doe je nog geen reet. Af en toe flikker ik gewoon meuk ongevraagd weg :P
Haha. Ik heb ook altijd als ik iets wil gaan werken of met school bezig thuis dat ik eens op me heen kijk en vervolgens eerst een uur bezig ben met opruimen. De vaste rommelplek in ons huis is dan ook het bureau van mijn vriendin, waar ik niet aan zit omdat ik daarvan ook niet weet wat wel en niet weg mag, en wat ze waar wil hebben liggen. Alles om me heen netjes, bureau van mijn vriendin een bende. Nou ja, daar zit ik toch niet aan, dus dat vind ik wel best.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_91373250
Hallo. Huis schoon. K3 staat op. We eten vis. Einde samenvatting!
pi_91373419
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 17:37 schreef KingOfMars het volgende:
Hallo. Huis schoon. K3 staat op. We eten vis. Einde samenvatting!
Vanavond Bank Hange, Wijn Hapje , Drankje , etc.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_91373846
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 17:42 schreef Joene het volgende:

[..]

Vanavond Bank Hange, Wijn Hapje , Drankje , etc.
Zeker te weten J.
pi_91375055
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 17:53 schreef KingOfMars het volgende:

[..]

Zeker te weten J.
Wij ook dus .
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  zaterdag 15 januari 2011 @ 18:37:17 #170
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_91375522
Vandaag een anti-agressiecursus van de Albert Heijn gehad. De cursus was leuk, de stof had betrekking op de praktijk, geen zeurende full-timers en er zaten gewoon een paar lekkere wijven tussen die níet zo dom als het achtereind van een varken waren.
Dit heb ik nog nooit meegemaakt!
And now for something completely different, I'm on a horse.
pi_91375545
quote:
17s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 18:37 schreef NJ het volgende:
Vandaag een anti-agressiecursus van de Albert Heijn gehad. De cursus was leuk, de stof had betrekking op de praktijk, geen zeurende full-timers en er zaten gewoon een paar lekkere wijven tussen die níet zo dom als het achtereind van een varken waren.
Dit heb ik nog nooit meegemaakt!
Dus jij gewoon helemaal knuffelen met die wijfen want niet agressief *)
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 15 januari 2011 @ 19:23:52 #172
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_91377499
Zo, vanmiddag nog ff eten gemaakt (worteltjes met tartaartje), nog ff gestofzuigd en zojuist de kinderen ff door de douche geslingerd, in bed gepropt en bed van Pa & Ma verschoond. Als het morgenochtend een beetje weer is ff een rondje fietsen en nu niks meer.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 15 januari 2011 @ 19:24:34 #173
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_91377521
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 18:38 schreef Joene het volgende:

[..]

Dus jij gewoon helemaal knuffelen met die wijfen want niet agressief *)
Kroelen tegen agressie.

*)
  zaterdag 15 januari 2011 @ 19:25:36 #174
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_91377569
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 19:23 schreef Swetsenegger het volgende:
Zo, vanmiddag nog ff eten gemaakt (worteltjes met tartaartje), nog ff gestofzuigd en zojuist de kinderen ff door de douche geslingerd, in bed gepropt en bed van Pa & Ma verschoond. Als het morgenochtend een beetje weer is ff een rondje fietsen en nu niks meer.
En ik stond er bij en ik keek er naar *)

Goed bezig!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_91377572
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 19:23 schreef Swetsenegger het volgende:
Zo, vanmiddag nog ff eten gemaakt (worteltjes met tartaartje), nog ff gestofzuigd en zojuist de kinderen ff door de douche geslingerd, in bed gepropt en bed van Pa & Ma verschoond. Als het morgenochtend een beetje weer is ff een rondje fietsen en nu niks meer.
Wat zijn jullie allemaal actief gvd.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')