woensdag 19 januari 2011 @ 16:51:36 #26
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_91568230
registreer om deze reclame te verbergen
Het enige nut van Spider-man rebooten is dat hij in het Ultimates universum van de Anvengers past, zou je zeggen...
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_91568315
De reden dat er een nieuwe franchise komt heeft te maken met dat conflict tussen Raimi en Sony en daarnaast zijn er nog financiële redenen.

Maar dat betekent niet dat dit een slecht film wordt. De mensen die tot nu toe bij dit project zijn betrokken zijn allemaal prima, als je het mij vraagt.
  vrijdag 4 februari 2011 @ 16:29:52 #28
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_92329995
  Moderator maandag 14 februari 2011 @ 23:14:17 #29
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_92798962
De film zal The Amazing Spider-Man heten.

En http://www.theamazingspiderman-movie.com/
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
I love the smell of nailpolish in the morning.
Would I rather be feared or loved? Um... Easy, both. I want people to be afraid of how much they love me.
pi_92802341
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 16:00 schreef attila_de_hun het volgende:
Ik hoop dat Stan Lee weer even op komt dagen. Steve Ditko zou trouwens ook wel even in beeld mogen komen!
Steve Ditko is
A: volgens mij belachelijk verlegen wat betreft in het openbaar verschijnen
en
B: volgens mij is hij ook niet meer zo close met Stan Lee, aangezien Ditko zich gekwetst voelde dat Stan Lee alle credits op zich nam voor de creatie van bepaalde marvel figuren, die Steve grotendeels zelf heeft ontworpen... design-wise.
"Sure... imprisoning innocent people is not 'ideal'.... but isnt the greater tragedy that we are finding out about it!?" - Colbert.
pi_92804845
Emma Stone :9
pi_92858725
Ik hoop dat de reboot van Spiderman zoals de reboot van Batman word, volwassener en donkerder..
Met ECHT zieke villains, ik vond in de huidige spiderman films alleen the green goblin in de buurt komen (en als dieptepunt venom, toch wel DE donkere villain uit de comic/cartoonserie).

Verder vond ik Kirsten Dunst als MJ en Tobey McGuire als Spiderman ook niet super gecast.

J Jonah Jameson was daarintegen MEESTERLIJK!

Vind de naam "The Amazing Spider-Man" in ieder geval wel gaaf, nostalgisch gevoel.

(The Avengers.. Lijkt me echt niets, maarja als het een volwassen film is/word heeft het wel potentieel)
:::::
Du Arschloch!!
pi_92858833
the-amazing-spider-man-first-image.jpg

Zoals je btw op de site ziet gaat Spidey inderdaad met apparaatjes aan zijn polsen werken in de Reboot
Du Arschloch!!
pi_92859196
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 11:02 schreef BarryButsers het volgende:
Ik hoop dat de reboot van Spiderman zoals de reboot van Batman word, volwassener en donkerder..
Met ECHT zieke villains, ik vond in de huidige spiderman films alleen the green goblin in de buurt komen (en als dieptepunt venom, toch wel DE donkere villain uit de comic/cartoonserie).

Verder vond ik Kirsten Dunst als MJ en Tobey McGuire als Spiderman ook niet super gecast.

J Jonah Jameson was daarintegen MEESTERLIJK!

Vind de naam "The Amazing Spider-Man" in ieder geval wel gaaf, nostalgisch gevoel.

(The Avengers.. Lijkt me echt niets, maarja als het een volwassen film is/word heeft het wel potentieel)
Tobey vond ik nog wel passend als Parker, maar die lelijke skinny Dunst als de schitterende ronde MJ Watson was echt verschrikkelijk :r :r :r

Spider-Man heeft niet ECHT toffe villains, zoals Batman die wel heeft. Zoals je zegt, Venom is 1 van de betere, en Tombstone zou ook nog kunnen qua attitude, maar verder zijn het voornamelijk vrij waardeloze 1-dimensionale kleurrijke stakkers...

In de comics vond ik het het tofst wanneer Spider-Man het moest opnemen tegen bijvoorbeeld The Punisher, of een doorgedraaide Hulk, of The Thing, etc etc.
"Sure... imprisoning innocent people is not 'ideal'.... but isnt the greater tragedy that we are finding out about it!?" - Colbert.
  Moderator woensdag 16 februari 2011 @ 11:23:59 #35
67640 SaintOfKillers
pi_92859438
Er is anders weinig mis met Lizard, Green Goblin, Kraven, Jackal of Chameleon.

Bij eenzijdige figuren denk ik eerder aan Rhino, Shocker of Scorpion, maar dat zijn dan ook niet de ultieme Spider-Man vijanden. En zelfs die types zouden interessant kunnen worden mits goed aangepakt door een sterke schrijver, alleen hebben de Spider-Man reeksen zelden geïnspireerde schrijvers van het kaliber van Frank Miller gehad.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
Would I rather be feared or loved? Um... Easy, both. I want people to be afraid of how much they love me.
  woensdag 16 februari 2011 @ 11:27:50 #36
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_92859591
Chameleon Kraven gedoe is wel interessant. Leverde wel heftige comics op .
pi_92859818
Scorpion vind ik ook altijd vet. De natuurlijke vijand van de spin
--- NoSoap.nl - quality series only ---
Het laatste nieuws over je favoriete series!
pi_92860442
quote:
2s.gif Op woensdag 16 februari 2011 11:23 schreef SaintOfKillers het volgende:
Er is anders weinig mis met Lizard, Green Goblin, Kraven, Jackal of Chameleon.

Bij eenzijdige figuren denk ik eerder aan Rhino, Shocker of Scorpion, maar dat zijn dan ook niet de ultieme Spider-Man vijanden. En zelfs die types zouden interessant kunnen worden mits goed aangepakt door een sterke schrijver, alleen hebben de Spider-Man reeksen zelden geïnspireerde schrijvers van het kaliber van Frank Miller gehad.
Er zijn IMO inderdaad weinig ECHT gave villains, ik houdt ook niet echt van die overdreven superpower villains.. Vijanden als The Green Goblin, Kraven, Thombstone vind ik daarintegen wel echt gaaf..

Vooral Thombstone lijkt me een hele gave voor in een film, misschien als rechterhand van "the kingpin" maar dan wel op een volwassen manier neergezet.
Du Arschloch!!
  woensdag 16 februari 2011 @ 11:51:26 #39
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_92860540
Thombstone is rechterhand van die andere knakker, die oude drugsbaron. Dat is wel cool die zie je terug in de allereerste comics zo'n beetje, met exo skelet.

Daardoor ben ik fan geworden, de oude comics van mijn pa O+

edit; edoch, wiki zegt wel dat ie bij kingpin hoort :@
pi_92860599
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 11:51 schreef One_conundrum het volgende:
Thombstone is rechterhand van die andere knakker, die oude drugsbaron. Dat is wel cool die zie je terug in de allereerste comics zo'n beetje, met exo skelet.

Daardoor ben ik fan geworden, de oude comics van mijn pa O+
Bedoelde meer dat ik Thombstone niet genoeg inhoud (naar mijn weten) heeft om een main-villain te zijn die een complete film kan dragen.. [EDIT : Haha hij is dus toch zijn baas ;-)]

Is er eigenlijk al wat bekend wie er de villain gaat worden? Ik was erg verast dat The Green Goblin de eerste villain werd in de oude reeks
Du Arschloch!!
pi_92860633
[EDIT] DELETE
Du Arschloch!!
  woensdag 16 februari 2011 @ 11:56:24 #42
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_92860686
http://en.wikipedia.org/wiki/File:Spidermanep25.jpg

hierdoor ben ik in de war, maar laten we de comics maar als uitgangspunt nemen :P
pi_92860748
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 11:56 schreef One_conundrum het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/File:Spidermanep25.jpg

hierdoor ben ik in de war, maar laten we de comics maar als uitgangspunt nemen :P
EDIT : Yep, die ken ik inderdaad ook.. Dat is Silvermane, schiet me ineens te binnen..

Hij maakte {Alistair Smythe} een soort van super mens met dingen uit zijn schouders toch???

180px-Spidermanep35.jpg

[ Bericht 4% gewijzigd door BarryButsers op 16-02-2011 12:04:14 ]
Du Arschloch!!
pi_92865452
Zie hem nu pas voor het eerst. Maar die foto in de OP ziet er echt goed en gaaf uit. Mijn vetrouwen in deze reboot is weer extra gestegen.

Ik hoop trouwens juist niet dat ze voor een al te donkere sfeer gaan om het succes van Batman achterna te gaan. Spider-man heeft het altijd juist moeten hebben van de humor met z'n eigenwijze opmerkingen tijdens gevechten en het wat lichtere verhaal met high-school perikelen als liefde en gepest. De poging om Spider-man donkerder te maken in de comics n.a.v. het succes van andere donkere comics van Frank Miller e.a. was ook niet echt een succes.
Voor een donkerere reboot is Daredevil een betere kandidaat.
  Moderator woensdag 16 februari 2011 @ 14:19:38 #45
67640 SaintOfKillers
pi_92865627
quote:
14s.gif Op woensdag 16 februari 2011 14:14 schreef Lonewolf2003 het volgende: De poging om Spider-man donkerder te maken in de comics n.a.v. het succes van andere donkere comics van Frank Miller e.a. was ook niet echt een succes.
Kraven's Last Hunt en die hele Todd McFarlane-periode horen toch bij de betere verhalen uit de Spider-Man geschiedenis en die zijn best donker/grimmig, al ben ik het ermee eens dat Spider-Man een lolbroek hoort te zijn, geen droogstoppel zoals Batman.
pi_92866111
Even door de duidelijkheid: het is al bekend wie de villians zijn van deze film, hé.

Rhys Ifans speelt de rol van The Lizard.

Irrfan Khan is Nels Van Adder / Proto-Goblin.

O ja, en op de wikipagina van de film staat nog het e.e.a. over het script.

[ Bericht 18% gewijzigd door Toad op 16-02-2011 14:41:22 ]
pi_92866418
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 14:31 schreef Toad het volgende:
Even door de duidelijkheid: het is al bekend wie de villian van deze film is hé.

Jammer, maar opzich wel potentieel voor een goede film-villain.. (Voor een cartoon villain isie zowiezo wel goed, maar ik vind toch een wezelijk verschil zitten tussen film en cartoon)

Ben benieuwd hoe en of ze Spidey nu ook weer opnieuw gaan introduceren, waarschijnlijk wel.. Ze moeten in een reboot toch weer gaan uitleggen hoe hij aan zijn krachten komt (en aan de fotos te zien is het toch wat anders aangezien hij geen web kan schieten zonder apparaten).. Weet niet of ik dat wel zo gaaf ga vinden dat weer helemaal te moeten zien..

Maar ach, wat zeur ik, ik ga het toch kijken, en ik ga het toch leuk vinden zoals dat ik alle Marvel-films (op the fantastic four na) gaaf vind/vond.
Du Arschloch!!
pi_92866921
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 14:31 schreef Toad het volgende:
Even door de duidelijkheid: het is al bekend wie de villians zijn van deze film, hé.

Irrfan Khan is Nels Van Adder / Proto-Goblin.

O ja, en op de wikipagina van de film staat nog het e.e.a. over het script.
De rol van Khan is naar eigen zeggen een sleuterrol (pivotal)
quote:
The actor says he got 'Spider Man' role after his appearance in US drama 'In Treatment' where he played a widower, who is trying to adjust to the life in a foreign land with his son and his American wife.

"The role got me some good reviews there and I think the industry there is aware of my work. Marc Webber had seen me and wanted to work with me and he approached me for this role. I play one of the villains in the movie. It is a pivotal role.

http://movies.ndtv.com/mo(...)OVIESINDIA&nid=85398
pi_92868552
quote:
" Emma Stone as Gwen Stacy: One of Spider-Man's earliest love interests in the comics.[3] "
Dus geen MJ

quote:
Chris Zylka as Eugene "Flash" Thompson: Peter Parker's high school nemesis, a football player who constantly bullies Peter dubbing him "Puny Parker" while simultaneously idolizing Spider-Man.[10]
Dus misschien weer Venom in een toekomstige versie van deze Reboot??
Du Arschloch!!
pi_92868914
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 15:26 schreef BarryButsers het volgende:

[..]

Dus geen MJ

[..]

Dus misschien weer Venom in een toekomstige versie van deze Reboot??
Flash is geen Venom. Eddie Brock is Venom, en als het goed is leert Parker die pas kennen wanneer hij bij The Bugle werkt (tenzij ze de Ultimate verhaallijn gaan volgen...)

Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')