pi_91291260
registreer om deze reclame te verbergen
167231_101418659934053_101198429956076_8629_3622554_n.jpg

Het topic over de nieuwe Spider-Man franchise geregisseerd door Marc Webb van (500) Days of Summer.

Andrew Garfield speelt Spider-Man en Emma Stone is Gwen Stacy. Meer over de cast op IMDB.

Officiële fb: http://www.facebook.com/SpiderManMovie

Oud topic: Spider-Man 4 (2012)

[ Bericht 3% gewijzigd door Toad op 13-01-2011 23:02:54 ]
  donderdag 13 januari 2011 @ 22:56:23 #2
165512 MASD
Music is dead.
pi_91291458
Tof, kan leuk worden.
Long live music.
pi_91291760
Geen Tobey -O-
✯✯✯
pi_91292537
Ziet er goed uit, maar blijft jammer dat ze weer voor twintigers hebben gekozen om tieners te spelen... :N
"Sure... imprisoning innocent people is not 'ideal'.... but isnt the greater tragedy that we are finding out about it!?" - Colbert.
pi_91300356
Ziet er beter uit dan ik verwachtte :)
\,,/
pi_91310291
de cast bevalt me iig beter dan de vorige films
--- NoSoap.nl - quality series only ---
Het laatste nieuws over je favoriete series!
pi_91311235
ben benieuwd :) tvp
pi_91311396
quote:
Op vrijdag 14 januari 2011 12:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
ben benieuwd :) tvp
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_91468923
Dat was me nog niet opgevallen!

Spider-Man Will Use 'Device' To Shoot Webs, Emma Stone Says
http://www.mtv.com/news/a(...)ebs-emma-stone.jhtml
  maandag 17 januari 2011 @ 16:34:32 #10
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_91468967
Is dit een prequel op de andere Spider-man films?
Op maandag 29 augustus 2011 15:34 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Het lijkt me ultiem, een video van jou en je fleshlight. Als dat gay is, so be it :D
pi_91469230
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 16:34 schreef Scorpie het volgende:
Nee. Nieuwe reboot.
"Sure... imprisoning innocent people is not 'ideal'.... but isnt the greater tragedy that we are finding out about it!?" - Colbert.
  maandag 17 januari 2011 @ 16:48:07 #12
165512 MASD
Music is dead.
pi_91469640
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 23:13 schreef Yi-Long het volgende:
Ziet er goed uit, maar blijft jammer dat ze weer voor twintigers hebben gekozen om tieners te spelen... :N
Ik ben al blij dat Michael Cera Peter niet speelt.
Long live music.
  maandag 17 januari 2011 @ 17:00:52 #13
13633 wolfrolf
Nee dat blondje ben ik niet.
pi_91470331
Hee dat is die gast van The Social Network. Goeie acteur wel.

Ik ben voorzichtig positief. Alleen nu wachten tot fucking 2012.
Op woensdag 19 december 2012 21:41 schreef henkde_j het volgende:
Ik vind het origineel van Glee beter
Op dinsdag 26 februari 2013 23:49 schreef minthy het volgende:
De muziek vind ik vanavond megadikke apekonten zuigen...
pi_91536349
Spiderman-in-action-on-set.jpg
bugle-van-1.jpg
  dinsdag 18 januari 2011 @ 22:41:32 #15
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_91541099
de Bugle :D

Laten ze JJJ wel hetzelfde? Die acteur was spot-on
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_91557376
Emma Stone. O+
  woensdag 19 januari 2011 @ 12:53:22 #17
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_91557455
quote:
Op maandag 17 januari 2011 16:34 schreef Scorpie het volgende:
ik vraag me af hoe je er bij komt dat er een prequel zou zijn, aangezien je in het 1e deel ziet hoe hij Spider-Man wordt, en hoe hij met het begin daarvan omgaat. Dus wat daarvoor zit is alleen Peter Parker de highschool nerd.
Nothing lasts forever but the certainty of change
http://www.metalfan.nl
http://www.heavymetaltattoo.net
  woensdag 19 januari 2011 @ 13:41:47 #18
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_91559351
Voor hoeveel films heeft meneer Garfield getekend? Zou hij ook nog een rol(letje) in Avengers krijgen?
  woensdag 19 januari 2011 @ 13:43:11 #19
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_91559415
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 12:53 schreef Tokus het volgende:

[..]

ik vraag me af hoe je er bij komt dat er een prequel zou zijn, aangezien je in het 1e deel ziet hoe hij Spider-Man wordt, en hoe hij met het begin daarvan omgaat. Dus wat daarvoor zit is alleen Peter Parker de highschool nerd.
Je zou hem natuurlijk 'opnieuw' Spider-man kunnen laten worden met een andere storyline, dan wordt het min of meer een prequel. Maar goed, ik begrijp dat dit een hele nieuwe lijn wordt. Hoop dat ze idd JJJ hetzelfde laten die was echt super goed.
Het lijkt me ultiem, een video van jou en je fleshlight. Als dat gay is, so be it :D
pi_91559724
Moet het allemaal weer meer grimdark?
"Just because it's called 'code', doesn't mean everything should be encrypted"
pi_91559886
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 13:41 schreef One_conundrum het volgende:
Voor hoeveel films heeft meneer Garfield getekend? Zou hij ook nog een rol(letje) in Avengers krijgen?
Dat laatste volgens mij niet. Wat vraag 1 betreft: er is een optie dat hij bij kan tekenen voor een 2e en 3e film. Ik dacht dat dat ook voor Emma Stone geldt.

[ Bericht 1% gewijzigd door Toad op 19-01-2011 15:10:17 ]
  woensdag 19 januari 2011 @ 15:09:43 #23
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_91563256
ook hier de vraag, is er al een X-men First Class topic?
pi_91565510
Ik hoop dat Stan Lee weer even op komt dagen. Steve Ditko zou trouwens ook wel even in beeld mogen komen!
  Redactie Games woensdag 19 januari 2011 @ 16:36:56 #25
268260 Dr.Mikey
GamesCrew van het jaar 2012
pi_91567541
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 15:09 schreef One_conundrum het volgende:
ook hier de vraag, is er al een X-men First Class topic?
Nu wel .

wat een draak van een film lijkt me dat te gaan worden.
deze ook trouwens nu al Spider-man en X-men rebooten is veel te snel als je het mij vraagt.
Fokker sinds 1/12/2003
is dit nu kubisme? :'(
  woensdag 19 januari 2011 @ 16:51:36 #26
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_91568230
Het enige nut van Spider-man rebooten is dat hij in het Ultimates universum van de Anvengers past, zou je zeggen...
pi_91568315
De reden dat er een nieuwe franchise komt heeft te maken met dat conflict tussen Raimi en Sony en daarnaast zijn er nog financiële redenen.

Maar dat betekent niet dat dit een slecht film wordt. De mensen die tot nu toe bij dit project zijn betrokken zijn allemaal prima, als je het mij vraagt.
  vrijdag 4 februari 2011 @ 16:29:52 #28
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_92329995
  Moderator maandag 14 februari 2011 @ 23:14:17 #29
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_92798962
De film zal The Amazing Spider-Man heten.

En http://www.theamazingspiderman-movie.com/
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
I love the smell of nailpolish in the morning.
Would I rather be feared or loved? Um... Easy, both. I want people to be afraid of how much they love me.
pi_92802341
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 16:00 schreef attila_de_hun het volgende:
Ik hoop dat Stan Lee weer even op komt dagen. Steve Ditko zou trouwens ook wel even in beeld mogen komen!
Steve Ditko is
A: volgens mij belachelijk verlegen wat betreft in het openbaar verschijnen
en
B: volgens mij is hij ook niet meer zo close met Stan Lee, aangezien Ditko zich gekwetst voelde dat Stan Lee alle credits op zich nam voor de creatie van bepaalde marvel figuren, die Steve grotendeels zelf heeft ontworpen... design-wise.
pi_92804845
Emma Stone :9
pi_92858725
Ik hoop dat de reboot van Spiderman zoals de reboot van Batman word, volwassener en donkerder..
Met ECHT zieke villains, ik vond in de huidige spiderman films alleen the green goblin in de buurt komen (en als dieptepunt venom, toch wel DE donkere villain uit de comic/cartoonserie).

Verder vond ik Kirsten Dunst als MJ en Tobey McGuire als Spiderman ook niet super gecast.

J Jonah Jameson was daarintegen MEESTERLIJK!

Vind de naam "The Amazing Spider-Man" in ieder geval wel gaaf, nostalgisch gevoel.

(The Avengers.. Lijkt me echt niets, maarja als het een volwassen film is/word heeft het wel potentieel)
:::::
Du Arschloch!!
pi_92858833
the-amazing-spider-man-first-image.jpg

Zoals je btw op de site ziet gaat Spidey inderdaad met apparaatjes aan zijn polsen werken in de Reboot
Du Arschloch!!
pi_92859196
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 11:02 schreef BarryButsers het volgende:
Ik hoop dat de reboot van Spiderman zoals de reboot van Batman word, volwassener en donkerder..
Met ECHT zieke villains, ik vond in de huidige spiderman films alleen the green goblin in de buurt komen (en als dieptepunt venom, toch wel DE donkere villain uit de comic/cartoonserie).

Verder vond ik Kirsten Dunst als MJ en Tobey McGuire als Spiderman ook niet super gecast.

J Jonah Jameson was daarintegen MEESTERLIJK!

Vind de naam "The Amazing Spider-Man" in ieder geval wel gaaf, nostalgisch gevoel.

(The Avengers.. Lijkt me echt niets, maarja als het een volwassen film is/word heeft het wel potentieel)
Tobey vond ik nog wel passend als Parker, maar die lelijke skinny Dunst als de schitterende ronde MJ Watson was echt verschrikkelijk :r :r :r

Spider-Man heeft niet ECHT toffe villains, zoals Batman die wel heeft. Zoals je zegt, Venom is 1 van de betere, en Tombstone zou ook nog kunnen qua attitude, maar verder zijn het voornamelijk vrij waardeloze 1-dimensionale kleurrijke stakkers...

In de comics vond ik het het tofst wanneer Spider-Man het moest opnemen tegen bijvoorbeeld The Punisher, of een doorgedraaide Hulk, of The Thing, etc etc.
  Moderator woensdag 16 februari 2011 @ 11:23:59 #35
67640 SaintOfKillers
pi_92859438
Er is anders weinig mis met Lizard, Green Goblin, Kraven, Jackal of Chameleon.

Bij eenzijdige figuren denk ik eerder aan Rhino, Shocker of Scorpion, maar dat zijn dan ook niet de ultieme Spider-Man vijanden. En zelfs die types zouden interessant kunnen worden mits goed aangepakt door een sterke schrijver, alleen hebben de Spider-Man reeksen zelden geïnspireerde schrijvers van het kaliber van Frank Miller gehad.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
Would I rather be feared or loved? Um... Easy, both. I want people to be afraid of how much they love me.
  woensdag 16 februari 2011 @ 11:27:50 #36
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_92859591
Chameleon Kraven gedoe is wel interessant. Leverde wel heftige comics op .
pi_92859818
Scorpion vind ik ook altijd vet. De natuurlijke vijand van de spin
pi_92860442
quote:
2s.gif Op woensdag 16 februari 2011 11:23 schreef SaintOfKillers het volgende:
Er is anders weinig mis met Lizard, Green Goblin, Kraven, Jackal of Chameleon.

Bij eenzijdige figuren denk ik eerder aan Rhino, Shocker of Scorpion, maar dat zijn dan ook niet de ultieme Spider-Man vijanden. En zelfs die types zouden interessant kunnen worden mits goed aangepakt door een sterke schrijver, alleen hebben de Spider-Man reeksen zelden geïnspireerde schrijvers van het kaliber van Frank Miller gehad.
Er zijn IMO inderdaad weinig ECHT gave villains, ik houdt ook niet echt van die overdreven superpower villains.. Vijanden als The Green Goblin, Kraven, Thombstone vind ik daarintegen wel echt gaaf..

Vooral Thombstone lijkt me een hele gave voor in een film, misschien als rechterhand van "the kingpin" maar dan wel op een volwassen manier neergezet.
Du Arschloch!!
  woensdag 16 februari 2011 @ 11:51:26 #39
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_92860540
Thombstone is rechterhand van die andere knakker, die oude drugsbaron. Dat is wel cool die zie je terug in de allereerste comics zo'n beetje, met exo skelet.

Daardoor ben ik fan geworden, de oude comics van mijn pa O+

edit; edoch, wiki zegt wel dat ie bij kingpin hoort :@
pi_92860599
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 11:51 schreef One_conundrum het volgende:
Thombstone is rechterhand van die andere knakker, die oude drugsbaron. Dat is wel cool die zie je terug in de allereerste comics zo'n beetje, met exo skelet.

Daardoor ben ik fan geworden, de oude comics van mijn pa O+
Bedoelde meer dat ik Thombstone niet genoeg inhoud (naar mijn weten) heeft om een main-villain te zijn die een complete film kan dragen.. [EDIT : Haha hij is dus toch zijn baas ;-)]

Is er eigenlijk al wat bekend wie er de villain gaat worden? Ik was erg verast dat The Green Goblin de eerste villain werd in de oude reeks
Du Arschloch!!
pi_92860633
[EDIT] DELETE
Du Arschloch!!
  woensdag 16 februari 2011 @ 11:56:24 #42
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_92860686
http://en.wikipedia.org/wiki/File:Spidermanep25.jpg

hierdoor ben ik in de war, maar laten we de comics maar als uitgangspunt nemen :P
pi_92860748
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 11:56 schreef One_conundrum het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/File:Spidermanep25.jpg

hierdoor ben ik in de war, maar laten we de comics maar als uitgangspunt nemen :P
EDIT : Yep, die ken ik inderdaad ook.. Dat is Silvermane, schiet me ineens te binnen..

Hij maakte {Alistair Smythe} een soort van super mens met dingen uit zijn schouders toch???

180px-Spidermanep35.jpg

[ Bericht 4% gewijzigd door BarryButsers op 16-02-2011 12:04:14 ]
Du Arschloch!!
pi_92865452
Zie hem nu pas voor het eerst. Maar die foto in de OP ziet er echt goed en gaaf uit. Mijn vetrouwen in deze reboot is weer extra gestegen.

Ik hoop trouwens juist niet dat ze voor een al te donkere sfeer gaan om het succes van Batman achterna te gaan. Spider-man heeft het altijd juist moeten hebben van de humor met z'n eigenwijze opmerkingen tijdens gevechten en het wat lichtere verhaal met high-school perikelen als liefde en gepest. De poging om Spider-man donkerder te maken in de comics n.a.v. het succes van andere donkere comics van Frank Miller e.a. was ook niet echt een succes.
Voor een donkerere reboot is Daredevil een betere kandidaat.
  Moderator woensdag 16 februari 2011 @ 14:19:38 #45
67640 SaintOfKillers
pi_92865627
quote:
14s.gif Op woensdag 16 februari 2011 14:14 schreef Lonewolf2003 het volgende: De poging om Spider-man donkerder te maken in de comics n.a.v. het succes van andere donkere comics van Frank Miller e.a. was ook niet echt een succes.
Kraven's Last Hunt en die hele Todd McFarlane-periode horen toch bij de betere verhalen uit de Spider-Man geschiedenis en die zijn best donker/grimmig, al ben ik het ermee eens dat Spider-Man een lolbroek hoort te zijn, geen droogstoppel zoals Batman.
pi_92866111
Even door de duidelijkheid: het is al bekend wie de villians zijn van deze film, hé.

Rhys Ifans speelt de rol van The Lizard.

Irrfan Khan is Nels Van Adder / Proto-Goblin.

O ja, en op de wikipagina van de film staat nog het e.e.a. over het script.

[ Bericht 18% gewijzigd door Toad op 16-02-2011 14:41:22 ]
pi_92866418
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 14:31 schreef Toad het volgende:
Even door de duidelijkheid: het is al bekend wie de villian van deze film is hé.

Jammer, maar opzich wel potentieel voor een goede film-villain.. (Voor een cartoon villain isie zowiezo wel goed, maar ik vind toch een wezelijk verschil zitten tussen film en cartoon)

Ben benieuwd hoe en of ze Spidey nu ook weer opnieuw gaan introduceren, waarschijnlijk wel.. Ze moeten in een reboot toch weer gaan uitleggen hoe hij aan zijn krachten komt (en aan de fotos te zien is het toch wat anders aangezien hij geen web kan schieten zonder apparaten).. Weet niet of ik dat wel zo gaaf ga vinden dat weer helemaal te moeten zien..

Maar ach, wat zeur ik, ik ga het toch kijken, en ik ga het toch leuk vinden zoals dat ik alle Marvel-films (op the fantastic four na) gaaf vind/vond.
Du Arschloch!!
pi_92866921
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 14:31 schreef Toad het volgende:
Even door de duidelijkheid: het is al bekend wie de villians zijn van deze film, hé.

Irrfan Khan is Nels Van Adder / Proto-Goblin.

O ja, en op de wikipagina van de film staat nog het e.e.a. over het script.
De rol van Khan is naar eigen zeggen een sleuterrol (pivotal)
quote:
The actor says he got 'Spider Man' role after his appearance in US drama 'In Treatment' where he played a widower, who is trying to adjust to the life in a foreign land with his son and his American wife.

"The role got me some good reviews there and I think the industry there is aware of my work. Marc Webber had seen me and wanted to work with me and he approached me for this role. I play one of the villains in the movie. It is a pivotal role.

http://movies.ndtv.com/mo(...)OVIESINDIA&nid=85398
pi_92868552
quote:
" Emma Stone as Gwen Stacy: One of Spider-Man's earliest love interests in the comics.[3] "
Dus geen MJ

quote:
Chris Zylka as Eugene "Flash" Thompson: Peter Parker's high school nemesis, a football player who constantly bullies Peter dubbing him "Puny Parker" while simultaneously idolizing Spider-Man.[10]
Dus misschien weer Venom in een toekomstige versie van deze Reboot??
Du Arschloch!!
pi_92868914
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 15:26 schreef BarryButsers het volgende:

[..]

Dus geen MJ

[..]

Dus misschien weer Venom in een toekomstige versie van deze Reboot??
Flash is geen Venom. Eddie Brock is Venom, en als het goed is leert Parker die pas kennen wanneer hij bij The Bugle werkt (tenzij ze de Ultimate verhaallijn gaan volgen...)
pi_92868971
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 15:32 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Flash is geen Venom. Eddie Brock is Venom, en als het goed is leert Parker die pas kennen wanneer hij bij The Bugle werkt (tenzij ze de Ultimate verhaallijn gaan volgen...)
Eddy Brock = Idd Venom

Maar Flash Thompson ook :

quote:
Flash Thompson as Venom
In an interview with Newsarama, Flash Thompson was revealed "by accident" as the new Venom host.[13] Marvel has confirmed that Flash will have his own comic, where he will be a military style Venom. He made his premiere as Venom in Amazing Spider-Man #654 (Feb. 2011), and will continue in his own Venom ongoing series. In the comic he will be using various firearms. He will star as a hero working for the military, and he will encounter many heroes and villains of the Marvel Universe.[14]
Du Arschloch!!
pi_92869082
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 15:34 schreef BarryButsers het volgende:

[..]

Eddy Brock = Idd Venom

Maar Flash Thompson ook :

[..]

Oh thanks :)

Damn, als je dat leest dan hebben ze de boel weer flink verneukt, zowel met het Flash personage alswel met Venom. Jammer.

Sowieso vind ik dat ze tegenwoordig veels te veel vreemde fratsen uithalen in de comics. Niet alleen bij Marvel trouwens, maar ook met Batman en al zijn Robin's enzo...
pi_92869233
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 15:36 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Oh thanks :)

Damn, als je dat leest dan hebben ze de boel weer flink verneukt, zowel met het Flash personage alswel met Venom. Jammer.

Sowieso vind ik dat ze tegenwoordig veels te veel vreemde fratsen uithalen in de comics. Niet alleen bij Marvel trouwens, maar ook met Batman en al zijn Robin's enzo...
Klopt, ik vergelijk veel comics wel eens met GTST of andere soaps, iedereen is al eens dood gegaan of heeft een bepaalde relatie met elkaar. Of 4 verschillende personen zijn 1 personage maar dan in een "alternate universe" of whatever.. Dat is de ook de reden dat ik ben afgehaakt op comics.
Du Arschloch!!
pi_92869385
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 15:39 schreef BarryButsers het volgende:

[..]

Klopt, ik vergelijk veel comics wel eens met GTST of andere soaps, iedereen is al eens dood gegaan of heeft een bepaalde relatie met elkaar. Of 4 verschillende personen zijn 1 personage maar dan in een "alternate universe" of whatever.. Dat is de ook de reden dat ik ben afgehaakt op comics.
Same here. Ik bestel nu alleen nog af en toe TPB's/hardcover's wanneer het een stand-alone verhaal is... maar dat is ook steeds lastiger te vinden.

Ik zit nu te twijfelen of ik een zootje Daredevil omnibussen wil aanschaffen of niet, maar ben er nog niet uit...
pi_92869795
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 15:41 schreef Yi-Long het volgende:

[..]
Ik zit nu te twijfelen of ik een zootje Daredevil omnibussen wil aanschaffen of niet, maar ben er nog niet uit...
Nadat ik Ben Affleck in een DD costuum heb gezien heb ik mijn (had er maar 1) DD comic maar in een donker hoekje gelegt.. VERSCHRIKKELIJK was dat...
Du Arschloch!!
pi_92871862
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 15:49 schreef BarryButsers het volgende:

[..]

Nadat ik Ben Affleck in een DD costuum heb gezien heb ik mijn (had er maar 1) DD comic maar in een donker hoekje gelegt.. VERSCHRIKKELIJK was dat...
Sommige van de comics verhaallijnen zijn anders wel degelijk top. Zoals Millers run in de jaren 80 , Kevin Smiths in het begin van Marvel Knights en van Brian Michael Bendis. Dus als ik jou was zal ik die tpb zeker wel aanschaffen Yi-Long
Daarom is het ook zo'n telleurstelling dat de film zo slecht was. Daredevil lijkt me daarom ook echt een goede kandidaat voor een reboot.
pi_92873442
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 16:32 schreef Lonewolf2003 het volgende:
. Daredevil lijkt me daarom ook echt een goede kandidaat voor een reboot.
De fantastic four ook (alhoewel "the thing" en "the torch" wel oke waren verder). Mara in een FF-Film moet vooral Dr. Doom goed worden uitgevoerd. Die was niet voor niks de bron van inspiratie voor Dart vader. Doom moet dan ook als een soort van DV worden weggezet alleen dan 1000 keer dreigender (en niet als een giebelende "Marco.., Polo.." idioot. als je de film hebt gezien is het wel duidelijk)
pi_92873790
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 17:03 schreef attila_de_hun het volgende:

[..]

De fantastic four ook (alhoewel "the thing" en "the torch" wel oke waren verder). Mara in een FF-Film moet vooral Dr. Doom goed worden uitgevoerd. Die was niet voor niks de bron van inspiratie voor Dart vader. Doom moet dan ook als een soort van DV worden weggezet alleen dan 1000 keer dreigender (en niet als een giebelende "Marco.., Polo.." idioot. als je de film hebt gezien is het wel duidelijk)
:Y Dr. Doom is dan ook tig keer interessanter en cooler dan de FF zelf.
pi_92876121
@lonewolff vind DD comics wel vet, alleen de film (en vooral bem affleck, en een zwarte kingpin, niet rasistisch bedoeld, waren slecht..

IMO is FF en DD allebei rijp voor een reboot
Du Arschloch!!
  woensdag 2 maart 2011 @ 17:06:05 #60
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_93546037
  maandag 7 maart 2011 @ 16:03:24 #61
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_93773218
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 22:41 schreef One_conundrum het volgende:
de Bugle :D

Laten ze JJJ wel hetzelfde? Die acteur was spot-on
Ja damnit precies zoals in de comics! :D
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  zondag 13 maart 2011 @ 08:38:30 #62
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_94036024
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 11:06 schreef BarryButsers het volgende:
[ afbeelding ]

Zoals je btw op de site ziet gaat Spidey inderdaad met apparaatjes aan zijn polsen werken in de Reboot
Dat had hij in de comics ook, om zijn webshooting te focussen ;).
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  zondag 13 maart 2011 @ 10:24:16 #63
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_94037078
quote:
Op zondag 13 maart 2011 08:38 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

Dat had hij in de comics ook, om zijn webshooting te focussen ;).
te focussen? Zonder die dingen had hij helemaal geen webshooting.
  zondag 13 maart 2011 @ 10:30:06 #64
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_94037177
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 10:24 schreef Tokus het volgende:

[..]

te focussen? Zonder die dingen had hij helemaal geen webshooting.
Ja nou ja, lang geleden dat ik Spiderman heb gelezen. Het originele was dat hij een speciaal goedje had ontwikkeld en daar webshooters mee gemaakt heeft?
Meen me ook ergens een verhaal te herinneren dat het in zijn lichaam aangemaakt werd en de shooters nodig had om te voorkomen dat het alle kant op ging. Maar kan ook in de war zijn met andere karakters enzo :'). Lees tegenwoordig alleen nog maar Conan en Thor immers :P.
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_97861795
Wat lyrische reacties op de eerste beelden:

http://www.cinemablend.co(...)t-Stunned-25093.html
pi_97946433
Pas 4 Juli 2012 hier? DAMN!
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_99662313
Op Youtube is nu een (teaser?) trailer gelekt. Ik ga geen link posten want ze worden toch om de haverklap verwijderd en weer opnieuw geupload...
(gewoon even zelf zoeken op upload-date)

Anyway, zit er veel serieuzer en donkerder uit dan de Raimi films, wat me persoonlijk tegenvalt aangezien de strips altijd vrij 'kleurrijk' enzo waren. Dit lijkt wel een soort emo-versie van Spider-man.

Daarnaast blijf ik het ruk vinden dat ze een volwassen gozer in de rol van een teenager doen. Ziet er gewoon niet uit. Ik vond de trailer ook niet indrukwekkend trouwens, maar goed, wellicht omdat de actie en humor nogal ontbrak...
pi_99664490
Er valt weinig over te zeggen volgens mij. Het is echt een teaser, ondanks de lengte van het filmpje. Je ziet alleen beelden van het begin van het verhaal (voor zover we dat kunnen beoordelen).

Ik vind het wel geinig hoe ze het Spider-Man pak introduceren op het laatst van het filmpje. Ook al is het een trucje dat vaker in de filmwereld wordt gebruikt.

De trailer zit dus in de VS vastgeplakt aan Captain America: The First Avenger.

[ Bericht 10% gewijzigd door Toad op 19-07-2011 15:18:45 ]
pi_99670506
Webb over Spider-Man in de LA Times:
http://herocomplex.latime(...)o-reinvent-the-hero/

[ Bericht 2% gewijzigd door Toad op 19-07-2011 17:56:52 ]
pi_99678196
quote:
Direct weer down...
✯✯✯
pi_99713838
fucking sloom laden
  woensdag 20 juli 2011 @ 17:58:49 #74
344885 MajorTom.
kkharde shine
pi_99713871
Ik ben eigenlijk wel blij dat het een reboot is, ik ben totaal geen fan van Toby en Sipiderman 3 was gewoonweg een klote film.
You're travelling through another dimension, a dimension not only of sight and sound but of mind; a journey into a wondrous land whose boundaries are that of imagination—next stop, the Twilight Zone!
  Moderator woensdag 20 juli 2011 @ 18:09:13 #75
67640 SaintOfKillers
pi_99714223
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 17:58 schreef MajorTom. het volgende:
Ik ben eigenlijk wel blij dat het een reboot is, ik ben totaal geen fan van Toby en Sipiderman 3 was gewoonweg een klote film.
Liever een reboot zonder origin story, dat weten we ondertussen wel, maar helaas, we krijgen dat gedoe allemaal nog eens opnieuw.
pi_99714231
Lijkt wel een remake van deel 1 :?
  woensdag 20 juli 2011 @ 18:13:10 #77
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_99714381
Dat is het gedeeltelijk ook :P
pi_99714600
quote:
2s.gif Op woensdag 20 juli 2011 18:09 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Liever een reboot zonder origin story, dat weten we ondertussen wel, maar helaas, we krijgen dat gedoe allemaal nog eens opnieuw.
idd, maar nu heeft ie patronen om mee te schieten dus dan moet dat natuurlijk ook uitgelegd worden vanaf het begin. Maar overbodig is het wel ja.
pi_99720494
Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
JAAAAAA EINDELIJK wint Chelsea de CL!!!!!
pi_99722001
Ik begrijp wel waarom Webb het helemaal opnieuw wil uitleggen. Op die manier kan je toch je karakter goed introduceren. Zeker als je nog meer Spider-Man films wil maken (en dat is wel het plan). Niet alleen heeft Spider-Man nu een apparaat voor zijn web, ook heeft hij een andere love interest (als je het vergelijkt met de Raimi-films). Wel duidelijk in een keer als je het vanaf het begin uitlegt.
  Moderator woensdag 20 juli 2011 @ 21:23:46 #81
67640 SaintOfKillers
pi_99722954
Ach, die webshooters en zelfs de identiteit van de love interest, dat zijn toch maar details. Zo'n webshooter leg je uit in een montage-scene van een half minuutje.

De outcast die speciale krachten krijgt, daarmee moet leren omgaan en besluit een "held" te worden, dat is waarrond elke origin story draait en dat hebben we allemaal al eens gezien bij Spider-Man.

First-person stukje van de trailer is wel tof, maar de rest geeft me toch een hoog been there, done that gevoel.

Excuses voor de overkill ( :') ) aan Engelse termen.
  Moderator zondag 24 juli 2011 @ 21:00:11 #82
67640 SaintOfKillers
pi_99893523
Uit enkele getoonde scenes op Comic-Con blijkt dat Lizard volledig CGI is. Ik weet nog niet of ik dat wel leuk vind.
  zondag 24 juli 2011 @ 21:14:27 #83
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_99894282
Heeft spiderman in de comics niet altijd "webschieters" gehad?
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  zondag 24 juli 2011 @ 21:50:33 #84
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_99896543
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 21:14 schreef Schenkstroop het volgende:
Heeft spiderman in de comics niet altijd "webschieters" gehad?

Varieert per schrijver. Hij begon wel met webschieters dacht ik.
  maandag 25 juli 2011 @ 05:21:14 #85
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_99909699
quote:
2s.gif Op woensdag 20 juli 2011 18:09 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Mischien is de regiseur/scriptschrijver heel ijdel en wilde zijn eigen versie persé met puntjes op de I
pi_100366163
The Amazing Spider-Man 2 Scheduled for May 2, 2014

http://www.comingsoon.net/news/movienews.php?id=80789
pi_100367605
quote:
2s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 20:00 schreef Toad het volgende:
The Amazing Spider-Man 2 Scheduled for May 2, 2014

http://www.comingsoon.net/news/movienews.php?id=80789
Dan al? :o
✯✯✯
pi_100367673
quote:
2s.gif Op zondag 24 juli 2011 21:00 schreef SaintOfKillers het volgende:
Uit enkele getoonde scenes op Comic-Con blijkt dat Lizard volledig CGI is. Ik weet nog niet of ik dat wel leuk vind.
Liever goede CGI dan een vent in een pak eerlijk gezegd.

Belangrijkste woord in de voorgaande zin is natuurlijke 'goede'.
pi_105445754
Nieuwe teaser-poster:

111211_725_amazing-spider-man-poster.jpg

Op de filmpagina staan ook nog wat nieuwe foto's.
Perhaps if we knew his name, we might have a clue to all this.
pi_105447303
Wel ok poster. Nog steeds wel benieuwd :)
pi_105447391
Ik ben toch wel benieuwd of dit aan de verwachting gaat voldoen. Het eerste deel was namelijk één van de betere in het genre. Het gaat moeilijk worden om dat niveau te evenaren.
  zondag 11 december 2011 @ 12:15:06 #92
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_105447740
"The Untold Story" ??????

ja, als ze een schurk gebruiken die nog niet in een film zat, is het idd een untold story. Of als ze er een totaal nieuw begin bij verzinnen ook. Maar dat laatste hoop ik echt niet.
pi_106962181
Vindt het wel een beetje raar dat zijn eigen genetische web weg is. Why fix something if it's not broken?
Welke krachten blijven er dan nog over? Een stel spinnenharen waarbij die op de muren blijft plakken, leuk joh.
The Dark Knight was ook niet precies hetzelfde als de strips, maar is wel een masterlijke film. _O_
pi_107140006
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 19:57 schreef gebruikersnaam_17 het volgende:
Vindt het wel een beetje raar dat zijn eigen genetische web weg is. Why fix something if it's not broken?
Welke krachten blijven er dan nog over? Een stel spinnenharen waarbij die op de muren blijft plakken, leuk joh.
Bovenmenselijke sterk, extreem uithoudingsvermogen en extreme lenigheid, spinnenzintuig.
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
  Moderator dinsdag 7 februari 2012 @ 10:17:42 #95
67640 SaintOfKillers
pi_107705384

Lijkt toch voor een groot stuk rond de onbegrepen held Spider-man te draaien, die wordt opgejaagd door de politie, wel een interessante insteek. Zo op 't eerste zicht lijkt Garfield ook nog iets geschikter dan Maguire, maar bij een trailer kan je natuurlijk nog niet zoveel zeggen.
pi_107710429
Ik zag erg enthousiaste reacties op de sneak peek. De trailer vind ik tof. Ben erg benieuwd.
pi_107772312
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 10:17 schreef SaintOfKillers het volgende:

Lijkt toch voor een groot stuk rond de onbegrepen held Spider-man te draaien, die wordt opgejaagd door de politie, wel een interessante insteek. Zo op 't eerste zicht lijkt Garfield ook nog iets geschikter dan Maguire, maar bij een trailer kan je natuurlijk nog niet zoveel zeggen.
Arnold Schwarzenegger was nog geschikter als Peter Parker, allemachtig wat heeft Maguire mijn pret van de Spidermanfilms verknalt met z'n weke geklaag.
For you, the day I graced your village was the most important day of your life
pi_107772888
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 18:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
Lijkt wel een remake van deel 1 :?
totaal niet juist, hele andere richting...
  Moderator dinsdag 1 mei 2012 @ 15:17:49 #99
67640 SaintOfKillers
pi_110997549
1eCZq.jpg

Deze film lijkt qua aandacht compleet te verzuipen tussen Avengers, TDKR en Prometheus.
pi_110999751
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 15:17 schreef SaintOfKillers het volgende:
[ afbeelding ]

Deze film lijkt qua aandacht compleet te verzuipen tussen Avengers, TDKR en Prometheus.
dat idee heb ik ook, naja ik kan niet wachten! :D
\,,/
  vrijdag 4 mei 2012 @ 09:21:49 #101
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_111118472
Nieuwe trailer is best gaaf
Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  vrijdag 4 mei 2012 @ 10:04:26 #102
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_111119475
als ik de trailer zo zie dan heb ik het idee dat ze het nog groter en spectaculairder proberen de maken dan de vorige drie films bij elkaar.
  Moderator vrijdag 4 mei 2012 @ 15:44:04 #103
67640 SaintOfKillers
pi_111132289
Spider-Man zelf lijkt grappiger, dus dat zou een pluspunt zijn.

Ik ben nog steeds niet overtuigd door de look van de Lizard.
pi_111132360
You found my weakness :D
\,,/
pi_111642860
Net de extended trailer gezien. Ik was al sceptisch en dit heeft me niet overtuigd.
Ik zit nog steeds niet te wachten op een nieuwe Spiderman met die blonde doos. Daarnaast lijken de actiescènes, afgaande op de trailers, louter uit CGI te bestaan.
pi_111642943
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 15:17 schreef SaintOfKillers het volgende:
[ afbeelding ]

Terecht toch? Die andere drie verdienen aandacht, gezien de successen van hun voorgangers.
Spiderman probeert z'n voorgangers juist te vergeten.
pi_111643470
Ik verwacht eigenlijk dat de Spiderman film het commercieel zeer behoorlijk gaat doen. En dat die vervolgen er ook wel komen.
pi_111643737
quote:
2s.gif Op woensdag 16 mei 2012 21:57 schreef Toad het volgende:
Ik verwacht eigenlijk dat de Spiderman film het commercieel zeer behoorlijk gaat doen. En dat die vervolgen er ook wel komen.

Hij heeft het geluk dat er zowel in de week vóór, tijdens als na de release van The Amazing Spiderman, weinig directe competitie is.
pi_111645880
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 10:04 schreef Tokus het volgende:
als ik de trailer zo zie dan heb ik het idee dat ze het nog groter en spectaculairder proberen de maken dan de vorige drie films bij elkaar.
Ze volgen meer de tv animatie serie. Zoals Spider-Man capsules nodig voor zijn web (wat in het heetst van de strijd wel eens weigert) en een stuk nonchalanter en grappiger is dan de rol van Toby.

Ben benieuwd hoe getrouw ze blijven aan de meer strip based Spider-Man.
✯✯✯
pi_111976743
Nieuwe releasedatum voor Nederland: 28 juni.
pi_112011609
Release Amazing Spider-Man vervroegd

Oh, ja. Inderdaad dus. :P
pi_112234379
  maandag 25 juni 2012 @ 16:10:29 #114
177948 Daskaar
cake or death?
pi_113368960
wie wil de hele film al zien samengesteld dmv alle previews en trailers die vrij zijn gegeven over het afgelopen half jaar?

[ Bericht 18% gewijzigd door Daskaar op 25-06-2012 16:23:37 ]
  Redactie Games woensdag 27 juni 2012 @ 10:48:44 #116
268260 Dr.Mikey
GamesCrew van het jaar 2012
pi_113450613
De Lizard ziet er niet uit.. Ik heb de action figure gezien het is een kale groene kerel.
Fokker sinds 1/12/2003
is dit nu kubisme? :'(
  woensdag 27 juni 2012 @ 11:18:10 #117
177948 Daskaar
cake or death?
pi_113451700
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 10:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
De Lizard ziet er niet uit.. Ik heb de action figure gezien het is een kale groene kerel.
oneens, de beelden die ik heb gezien zijn ronduit badass
  Moderator woensdag 27 juni 2012 @ 19:52:29 #118
67640 SaintOfKillers
pi_113475891
Eerste reviews kunnen worden samengevat als "Tja, wel leuk, maar dit hebben we allemaal al eens gezien".
pi_113476506
quote:
2s.gif Op woensdag 27 juni 2012 19:52 schreef SaintOfKillers het volgende:
Eerste reviews kunnen worden samengevat als "Tja, wel leuk, maar dit hebben we allemaal al eens gezien".
Had ook nooit anders verwacht. Het is niet alsof de eerste Spider-Man zo slecht was en het nú wel goed moest. Spider-Man 89% op rottentomatoes, Spider-Man 2 zelfs 93%, daar kom je met zo'n reboot niet overheen. Met een vernieuwend deel 4 wellicht wel.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lemans24 op 27-06-2012 21:50:49 ]
  woensdag 27 juni 2012 @ 20:06:12 #120
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_113476679
quote:
Figures.
pi_113476892
quote:
Dank je wel voor de samenvatting. Ik sla 'm over.
jouw neus is perfect
voor mijn klit
pi_113484278
Ik vind 'm goed. Nieuwe blik op Spider-Man, een nieuwe benadering van zijn origin, persoonlijker. Verhaal was ook sterk, en de regie zoekt met succes naar vernieuwing tov Raimi's werk.

Prima film. :)
pi_113490613
Ja maar, ja maar...
Ik vond Sam Raimi, Toby Maguire en Kirsten Dunst al goed/leuk vóór Spider-Man. En ik heb helemaal niks met Marc Webb (moest hem zelfs opzoeken), Andrew Garfield en Emma Stone.

Ik heb dus een vooroordeel van hier tot Tokio en zou het liefst willen dat The Amazing Spider-Man niet gemaakt zou zijn.

Sam Raimi is een held!
  Redactie Frontpage donderdag 28 juni 2012 @ 01:54:26 #124
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_113496553
De studio heeft zoveel materiaal vrijgegeven dat er een fanmade clip is van 25 min :D :D

Legale link: http://perezhilton.com/20(...)-man-preview-footage

Wel spoilers natuurlijk
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  Redactie Frontpage donderdag 28 juni 2012 @ 02:00:26 #125
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_113496610
Oh staat al ergens hier :) Maar die link werkt niet meer
  donderdag 28 juni 2012 @ 10:09:01 #126
177948 Daskaar
cake or death?
pi_113500011
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 23:23 schreef Lemans24 het volgende:
Ja maar, ja maar...
Ik vond Sam Raimi, Toby Maguire en Kirsten Dunst al goed/leuk vóór Spider-Man. En ik heb helemaal niks met Marc Webb (moest hem zelfs opzoeken), Andrew Garfield en Emma Stone.

Ik heb dus een vooroordeel van hier tot Tokio en zou het liefst willen dat The Amazing Spider-Man niet gemaakt zou zijn.

Sam Raimi is een held!
wie heeft er nou niks met Emma Stone?
  Redactie Frontpage donderdag 28 juni 2012 @ 10:10:50 #127
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_113500060
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 10:09 schreef Daskaar het volgende:

[..]

Emma Stone is leuk maar ze kan niet door als 17 jarige
pi_113500091
quote:

[..]

Wie heeft er nou wel wat met Tobey Magui:re
  Redactie Frontpage donderdag 28 juni 2012 @ 10:39:22 #129
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_113500867
Ik vind t wel debiel dat Stone en Garfield 17 jarigen spelen. Totaal ongeloofwaardig
  donderdag 28 juni 2012 @ 10:46:46 #130
177948 Daskaar
cake or death?
pi_113501097
ja ze zijn allebei iets ouder, voor mij geen probleem eigenlijk
pi_113501102
Da's het enige minpunt ja. Bij een scène in de gang in een school staan ze daar tieners te spelen terwijl je denkt "ik zit gewoon naar twee volwassenen te kijken". Stone sowieso, die is veel te wijs qua uitstraling. :)
  Redactie Frontpage donderdag 28 juni 2012 @ 10:49:39 #132
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_113501174
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 10:46 schreef Breuls het volgende:
Da's het enige minpunt ja. Bij een scène in de gang in een school staan ze daar tieners te spelen terwijl je denkt "ik zit gewoon naar twee volwassenen te kijken". Stone sowieso, die is veel te wijs qua uitstraling. :)
Ja, precies, Stone was sterk in The Help, ik kan haar nu niet zien als tiener. Garfield hetzelfde, sterke rol in Never Let Me Go, waar ie zn eigen leeftijd speelde
  Redactie Frontpage donderdag 28 juni 2012 @ 10:50:45 #133
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_113501207
En er zijn best oudere acteurs die jonger kunnen doorgaan, zoals Ellen Paige in Hard Candy en als Kitty Pride. En de 16 jarige Juno was ook geloofwaardig.
pi_113501317
Maar het stoorde niet teveel, dus zo erg is het niet. :)
  donderdag 28 juni 2012 @ 10:55:13 #135
177948 Daskaar
cake or death?
pi_113501359
ik kan me daar niet druk om maken tijdens de film, misschien de eerste keer dat ik van de casting hoor, maar daarna hoop ik gewoon op een vermakelijk en goeie film, de leeftijd doet daar echt niks aan af of toe
pi_113501471
Stone was op zich nog wel geloofwaardig in Easy A, en toen was ze ook al 22.
  donderdag 28 juni 2012 @ 11:01:10 #137
177948 Daskaar
cake or death?
pi_113501544
hoe oud was maguire toe ie spidey deed?
pi_113501626
27 tot 32
  Redactie Frontpage donderdag 28 juni 2012 @ 11:08:05 #139
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_113501790
Het kan erger.
Oliva Newton John was 28 toen ze de 16 of 17-jarige Sandy speelde. :')

En Michael J Fox speelde de 17 jarige Marty McFly en was Danielsan ook niet 17? Ralph Macchio was toen ook al zo rond de 30.
  donderdag 28 juni 2012 @ 11:11:59 #140
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_113501922
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 11:08 schreef Stefan het volgende:

En Michael J Fox speelde de 17 jarige Marty McFly en was Danielsan ook niet 17? Ralph Macchio was toen ook al zo rond de 30.
nee, 24 en 23, respectievelijk (als ik snel kijk op geboortejaar). in iedergeval voor de eerste films.
  Redactie Frontpage donderdag 28 juni 2012 @ 11:13:09 #141
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_113501964
Maar het is jammer dat Hollywood blijkbaar nog steeds tweens cast als teens. Dat ze dat in de pornowereld doen snap ik, maar in mainstream
  donderdag 28 juni 2012 @ 11:33:04 #142
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_113502679
net als in het bedrijfsleven willen ze ook daar mensen van 18 met 45 jaar ervaring. Aangezien dat niet kan, kiezen ze dus voor twintigers die nog een soortje voor tieners kunnen doorgaan.
pi_113521785
quote:

[..]

Niet mijn type. Ze komt dom over en heeft een rare mond en rare ogen.
pi_113521812
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 10:11 schreef speknek het volgende:

[..]

Wie heeft er nou wel wat met Tobey Magui:re
Goeie acteur, lekker overtuigdend naïef.
pi_113522056
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 10:50 schreef Stefan het volgende:
En er zijn best oudere acteurs die jonger kunnen doorgaan, zoals Ellen Paige in Hard Candy en als Kitty Pride. En de 16 jarige Juno was ook geloofwaardig.
Ellen Page is dan ook wel héél klein. Vond ik ook minder overtuigend, of zelfs storend, in Inception. Maar als ik dan de trailer van Super zie (film nog niet gezien), OMG! Nog steeds een klein mormel, maar ze lijkt daarin (gelukkig) zeker geen kind.
pi_113522146
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 11:33 schreef Tokus het volgende:
net als in het bedrijfsleven willen ze ook daar mensen van 18 met 45 jaar ervaring. Aangezien dat niet kan, kiezen ze dus voor twintigers die nog een soortje voor tieners kunnen doorgaan.
Dat.
Én het is arbeidscontract-technisch lastig werken met minderjarigen.
pi_113522173
Zit nu in de bios... Ben erg benieuwd!
Music is the universal language of mankind!
pi_113522180
Kwartet. Excuses, maar multiquote op m'n telefoon gaat niet goed.
  Redactie Frontpage donderdag 28 juni 2012 @ 19:02:58 #149
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_113522861
quote:
1s.gif Op donderdag 28 juni 2012 18:43 schreef Lemans24 het volgende:

[..]

Dat.
Én het is arbeidscontract-technisch lastig werken met minderjarigen.
In Amerika mag je al werken vanaf dat je baby bent, en 18 is ook meerderjarig
  Redactie Frontpage donderdag 28 juni 2012 @ 19:03:47 #150
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_113522887
quote:
1s.gif Op donderdag 28 juni 2012 18:34 schreef Lemans24 het volgende:

[..]

The Help zeker niet gezien?
pi_113522972
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 19:03 schreef Stefan het volgende:

[..]

The Help zeker niet gezien?
Nee, hoezo?
  Redactie Frontpage donderdag 28 juni 2012 @ 19:23:36 #152
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_113523574
quote:
1s.gif Op donderdag 28 juni 2012 19:06 schreef Lemans24 het volgende:

[..]

Nee, hoezo?
Omdat Emma daar alles behalve dom overkomt
pi_113523610
Geweldige film, veel leuker dan de orginele.

Gevecht scene op school _O_
pi_113534376
Zonder enige verwachting naar de bios gegaan en ik heb er erg van genoten!

Ben ook erg nieuwsgierig naar de game voor de PS3.
Music is the universal language of mankind!
pi_113535946
quote:
1s.gif Op donderdag 28 juni 2012 18:34 schreef Lemans24 het volgende:

[..]

Seriously? Als er nou iets is dat ze niet uitstraalt is het wel domheid.
pi_113536180
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 22:46 schreef Breuls het volgende:

[..]

Seriously? Als er nou iets is dat ze niet uitstraalt is het wel domheid.
Die ogen/mond combinatie, ik kan er weinig anders inzien. En nee, ik ben niet aan het trollen.
pi_113540990
Gave film! Realistischer, menselijker en beter van opbouw dan de eerste Raimi. Die was net wat meer comic gebasseerd vind ik. Prima film hoor, maar deze oogt allemaal net wat... tja, menselijker. Okee, het verhaal kennen we wel van de eerst film en er is in feite niet heel veel verandert, maar ik geef zeker wel de voorkeur aan deze! Sowieso omdat Lizard er duidelijk beter uitziet dan dat Goblin aktiefiguurtje van Raimi.
  vrijdag 29 juni 2012 @ 02:24:22 #158
233567 Xu
eh eh
pi_113543259
Leuke film :D
Ja.
pi_113548901
Hij viel me mee gelukkig echter miste ik de echt geekyness van Peter Parker. Het verhaal voelde gewoon wel rushed zeker als je ziet hoe hij zijn krachten verkent en eigenlijk dat alles lukt.

Vond juist Raimi zijn spiderman veel meer richting de comic onderdelen gaan dan deze. 3D was weer overbodig.
pi_113552479
3D was idd weinig gebruikt maar het zier er gewoon mooier uit.
Maar laten we die discussie maar niet weer beginnen.
pi_113553533
Nee wil geen discussie alleen is het wel het melden waard of het iets toevoegt in de film of niet :)

Verder ook maar raar Emma Stone als 17jarige ... ach ja.
  vrijdag 29 juni 2012 @ 15:26:52 #162
350365 Maastoren
The Special One
pi_113560054
Goede film. Prima vermaakt. Kwam alleen wel een beetje langzaam op gang.
pi_113561061
Ben enorm benieuwd, z.s.m. even naar de bios! Er verschijnt in de film dus niks over een evt. tweede Avengers-film? Heb mensen gesproken die dachten dat het er wel in zou zitten.
  vrijdag 29 juni 2012 @ 15:50:01 #164
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_113561137
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 15:48 schreef Mijtthas het volgende:
Ben enorm benieuwd, z.s.m. even naar de bios! Er verschijnt in de film dus niks over een evt. tweede Avengers-film? Heb mensen gesproken die dachten dat het er wel in zou zitten.
Spidey komt van een andere productiemaatschappij, dus de kans is vrij klein dat ze zomaar een film van iemand anders een beetje zullen teasen.
pi_113561528
Ah, my bad. Ik dacht dat ze onder het mom van Marvel wel iets konden regelen ;)
  Moderator vrijdag 29 juni 2012 @ 16:21:25 #166
67640 SaintOfKillers
pi_113562605
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 15:50 schreef Tokus het volgende:

[..]

Spidey komt van een andere productiemaatschappij, dus de kans is vrij klein dat ze zomaar een film van iemand anders een beetje zullen teasen.
Volgens mij ook één van de hoofdredenen voor de hele reboot. Ze zaten vast met de vorige reeks (Raimi bleef maar twijfelen over wat hij nu juist wilde) en als ze niet om de 5 jaar een film met het personage maken, zijn ze de rechten kwijt en had Marvel ermee kunnen doen wat ze wilden.

Dus hebben ze maar snel een nieuwe gemaakt, want anders was Sony zijn grootste melkkoe kwijt (de 3 grootste hits uit de Sony/Columbia geschiedenis zijn de 3 Spider-Man films).
  Redactie Frontpage vrijdag 29 juni 2012 @ 18:22:58 #167
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_113566665
Klopt, daarom is er 15 jaar geleden ook een Fantasic Four gemaakt zonder de intensie hem uit te brengen, puur om de rechten te houden
  zaterdag 30 juni 2012 @ 01:03:00 #168
345054 Feanatieke
Fanatieke Heerenveensupporter
pi_113582787
Vanavond de film gezien. Overtreft de (na herziening toch wel aardig kinderachtige) reeks van Raimi volledig! Veel meer chemie, veel meer balans, veel sterkere personages. In alle opzichten beter dan zijn voorganger(s). Gaat allen heen!
pi_113591199
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 01:03 schreef Feanatieke het volgende:
Vanavond de film gezien. Overtreft de (na herziening toch wel aardig kinderachtige) reeks van Raimi volledig! Veel meer chemie, veel meer balans, veel sterkere personages. In alle opzichten beter dan zijn voorganger(s). Gaat allen heen!
Ik ben het hier eigenlijk wel mee eens.
  Redactie Frontpage zaterdag 30 juni 2012 @ 13:25:54 #170
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_113591260
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 01:03 schreef Feanatieke het volgende:
Spiderman is ook kinderachtig in de comics
  zaterdag 30 juni 2012 @ 16:55:49 #171
345054 Feanatieke
pi_113597670
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 13:25 schreef Stefan het volgende:

[..]

Spiderman is ook kinderachtig in de comics
Spider-Man had een bepaalde fun-factor. Dat komt wel in uiting in deze film, doordat hij regelmatig solt met zijn tegenstanders. Trouwens, die films van Raimi waren niet alleen kinderachtig, maar ook tenenkrommend. Tip: herzie de reeks van Raimi nog eens (heb ik ook gedaan) en let goed op de dialogen, expressie van de karakters en de (ontbrekende) chemie. Alles in de films van Raimi is overdreven, geforceerd of te cartoonesk/kinderachtig.

In deze film is alles veel volwassener. Een geslaagde reboot. Maar nu ook doorgaan op deze tour.
  Redactie Frontpage zaterdag 30 juni 2012 @ 17:16:34 #172
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_113598442
De eerste 2 films waren prima, ja, cgi is slechter dan nu maar was een prima franchise al was drie weer slecht.
pi_113624595
Wel leuke Stan Lee cameo :D
pi_113625761
Vanavond heen, ben benieuwd!
\,,/
  maandag 2 juli 2012 @ 13:17:11 #175
345054 Feanatieke
pi_113668616
Eerst dit kijken en dan extra genieten van deze fijne reboot.
  dinsdag 3 juli 2012 @ 13:59:27 #176
177948 Daskaar
cake or death?
pi_113713675
ik hoef niks meer toe te voegen zie ik zo, iedereen prijst m al!
  Redactie Frontpage dinsdag 3 juli 2012 @ 15:36:17 #177
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_113717225
Zal wel een hit worden maar lees op moviemeter allemaal negatieve reacties
  dinsdag 3 juli 2012 @ 15:41:14 #178
133369 Jivis
Critikut
pi_113717443
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 15:36 schreef Stefan het volgende:
Zal wel een hit worden maar lees op moviemeter allemaal negatieve reacties
Ach, daar zeiken ze alle blockbusters af.
Amen.
  Redactie Frontpage dinsdag 3 juli 2012 @ 15:43:03 #179
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_113717541
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 15:41 schreef Jivis het volgende:

[..]

Ach, daar zeiken ze alle blockbusters af.
valt wel mee, ik kan me meestal wel vinden in moviemeter. American Reunion wordt bijzonder goed gewaardeerd bijvoorbeeld.

Ik vind Filmtotaal veel zuurder
  dinsdag 3 juli 2012 @ 15:46:42 #180
133369 Jivis
Critikut
pi_113717709
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 15:43 schreef Stefan het volgende:

[..]

valt wel mee, ik kan me meestal wel vinden in moviemeter. American Reunion wordt bijzonder goed gewaardeerd bijvoorbeeld.

Ik vind Filmtotaal veel zuurder
Gewoon IMDB checken om er zeker van te zijn dat het geen absoluut prutswerk is en verder gewoon je eigen mening vormen, vind ik.
Amen.
  Redactie Frontpage dinsdag 3 juli 2012 @ 15:48:34 #181
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_113717774
Hij is nog niet uit in Amerika dus IMDB is ook niet betrouwbaar in t geval van TASM
  dinsdag 3 juli 2012 @ 15:49:24 #182
133369 Jivis
Critikut
pi_113717816
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 15:48 schreef Stefan het volgende:
Hij is nog niet uit in Amerika dus IMDB is ook niet betrouwbaar in t geval van TASM
De eerste critic reviews dan :P.
Amen.
  Redactie Frontpage dinsdag 3 juli 2012 @ 15:50:43 #183
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_113717870
Ik raadpleeg altijd moviemeter voor ik iets download. De recensies van Filmtotaal zijn vaak kut en snobistisch en de gebruikers zijn soms net zo.
pi_113718058
Zeikerds. Amazing Spiderman is wel een goede film hoor :)
  dinsdag 3 juli 2012 @ 16:41:33 #185
133369 Jivis
Critikut
pi_113720086
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 15:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ja, hij lijkt mij ook tof :).
Amen.
  Redactie Frontpage dinsdag 3 juli 2012 @ 16:49:43 #186
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_113720513
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 15:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
Het eerste uur is makkelijk over te slaan
  dinsdag 3 juli 2012 @ 17:00:38 #187
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_113721088
Hoog Amerikaans geneuzel in het eerste uur idd.
pi_113721402
want?
  Redactie Frontpage dinsdag 3 juli 2012 @ 17:42:01 #189
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_113723058
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 17:06 schreef Toad het volgende:
want?
peter de nerd zonder vrienden en kracht en verliefd blabla
Oom wordt vermoord bla bla
Wordt gebeten blabla
maakt pak
neem wraak
Leraar met 1 arm blabla

Been there, seen that
pi_113723225
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 17:42 schreef Stefan het volgende:

[..]

peter de nerd zonder vrienden en kracht en verliefd blabla
Oom wordt vermoord bla bla
Wordt gebeten blabla
maakt pak
neem wraak
Leraar met 1 arm blabla

Been there, seen that
Mwhoa kan. Ik vind de keuzes die Webb maakt zowel qua verhaal als qua film duidelijk anders dan die van Raimi. Spider-Man is natuurlijk altijd een verhaal van een tiener die worstelt (zowel zonder als met krachten) met z'n leven. Als je daar überhaupt niets mee hebt, kan je beter helemaal thuisblijven.
  dinsdag 3 juli 2012 @ 17:45:50 #191
133369 Jivis
Critikut
pi_113723227
Da's toch meer dan logisch, het is een reboot. Dan zou het vreemd zijn als ze zijn origins eruit lieten.
Amen.
  Moderator dinsdag 3 juli 2012 @ 17:59:18 #192
67640 SaintOfKillers
pi_113723799
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 17:45 schreef Jivis het volgende:
Da's toch meer dan logisch, het is een reboot. Dan zou het vreemd zijn als ze zijn origins eruit lieten.
Waarom? Gewoon geen origin story. Dat is het meest voorspelbare gedeelte uit elke superhero film, het is volstrekt overbodig om dat stuk nog eens opnieuw te vertellen.

Ach, het is simpel. Ze zijn bijna de rechten kwijt, dus ze moeten snel in iets elkaar flansen en wat is dan simpeler dan de voorgekauwde origins nog eens te overlopen. Voor de lol met wat meer "teenage angst" in, want dat is trendy.
  dinsdag 3 juli 2012 @ 18:42:36 #193
177948 Daskaar
cake or death?
pi_113725282
al dat negatieve gelul en jullie hebben de film niet eens gezien, volgens mij zijn degene die m al gezien hebben juist erg aangenaam verrast en positief, dus misschien toch maar eerst even kijken en dan pas mond openen?
  dinsdag 3 juli 2012 @ 18:51:15 #194
345054 Feanatieke
pi_113725606
Ik vind het niet erg dat het opnieuw verteld is. Er was gewoon een frisse herstart nodig. Dat wilde ik eerst niet geloven en ik was eerst zelfs woest dat er zonodig een reboot moest komen. Maar ik heb deze nieuwe film toch de kans gegeven en bovendien de andere delen herzien. De oude delen hebben in veel opzichten gefaald. Dat wordt recht gezet. Dit begin was even nodig. Straks komt The Amazing Spider-Man 2 en hebben we weer een nieuw verhaal. Prima toch? Ik kijk er naar uit en velen met mij.
  dinsdag 3 juli 2012 @ 19:05:55 #195
133369 Jivis
Critikut
pi_113726218
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 17:59 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Waarom? Gewoon geen origin story. Dat is het meest voorspelbare gedeelte uit elke superhero film, het is volstrekt overbodig om dat stuk nog eens opnieuw te vertellen.

Ach, het is simpel. Ze zijn bijna de rechten kwijt, dus ze moeten snel in iets elkaar flansen en wat is dan simpeler dan de voorgekauwde origins nog eens te overlopen. Voor de lol met wat meer "teenage angst" in, want dat is trendy.
Vind ik niet. De eerste Spiderman-film van Raimi kwam tien jaar geleden uit (2002) en zelfs de derde is alweer uit 2007. Niet meer dan logisch dat ze het opnieuw vertellen wat mij betreft, het is immers een reboot.

Daarbij krijg je totaal geen band met het hoofdpersonage wanneer deze al in de openingsscene zijn krachten heeft en bad guys ownt. Er moet enige 'pijn' aan vooraf gaan. En we willen toch ook weten hoe die aan die powers komt? Zat mensen die de eerste Spidey van Raimi niet gezien hebben vermoed ik.
Amen.
  dinsdag 3 juli 2012 @ 19:15:11 #196
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_113726619
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 19:05 schreef Jivis het volgende:
Zat mensen die de eerste Spidey van Raimi niet gezien hebben vermoed ik.
en die mensen zullen nu ineens wel naar deze film gaan, terwijl ze de vorige keren niet gingen? Lijkt me sterk. de doelgroep is nog precies dezelfde.
  dinsdag 3 juli 2012 @ 19:17:07 #197
133369 Jivis
Critikut
pi_113726717
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 19:15 schreef Tokus het volgende:

[..]

en die mensen zullen nu ineens wel naar deze film gaan, terwijl ze de vorige keren niet gingen? Lijkt me sterk. de doelgroep is nog precies dezelfde.
Er zijn inmiddels weer mensen bijgekomen waaraan de Raimi-Spiderman destijds wellicht voorbij is gegaan. We praten wel over tien jaar geleden hè.
Amen.
  Moderator dinsdag 3 juli 2012 @ 19:22:49 #198
67640 SaintOfKillers
pi_113727019
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 18:51 schreef Feanatieke het volgende:
De oude delen hebben in veel opzichten gefaald. Dat wordt recht gezet.
Niets mis met die oude delen (behalve het evidente deel 3).

Daredevil, Fantastic Four,... dat waren flops, die deden het bronwerk te kort, daar kan je een reboot rechtvaardigen.
  Redactie Frontpage dinsdag 3 juli 2012 @ 22:02:20 #199
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_113735405
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 17:45 schreef Jivis het volgende:
In de Hulk reboot hebben ze origens in de leader samengevat, had best gekund met TASM en dan een heeln nieuw verhaal vertellen
  Redactie Frontpage dinsdag 3 juli 2012 @ 22:03:38 #200
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_113735469
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 19:17 schreef Jivis het volgende:

. We praten wel over tien jaar geleden hè.
wat is nou tien jaar, das niet eens een nieuwe generatie
  dinsdag 3 juli 2012 @ 22:04:46 #201
177948 Daskaar
cake or death?
pi_113735531
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 22:02 schreef Stefan het volgende:

[..]

In de Hulk reboot hebben ze origens in de leader samengevat, had best gekund met TASM en dan een heeln nieuw verhaal vertellen
had idd gekund, maar misschien zetten ze het op voor latere delen? en kunnen ze het begin niet afdoen met een titlecard daardoor.
pi_113736601
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 18:51 schreef Feanatieke het volgende:De oude delen hebben in veel opzichten gefaald. Dat wordt recht gezet.
Spider-Man 2 werd lange tijd de beste superhero film ooit genoemd, dus hij faalde op zeer weinig fronten!
pi_113737916
Vond hem wel vermakelijk, maar shit zoals met
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
leuke cameo van Stan Lee :)
pi_113744438
Het werd weer tijd voor een succesvolle film

484008_10151001146903851_1592586111_n.jpg
pi_113746524
a.s zaterdag(mijn verjaardag) ga ik er naar toe

[ Bericht 6% gewijzigd door Anonymousz op 04-07-2012 01:54:33 ]
pi_113747012
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 00:40 schreef Franktastic1984 het volgende:
Het werd weer tijd voor een succesvolle film

[ afbeelding ]
Want die hebben we dit jaar nog niet gehad?
  Redactie Frontpage woensdag 4 juli 2012 @ 04:19:30 #207
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_113748613
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 19:17 schreef Jivis het volgende:
\We praten wel over tien jaar geleden hè.
Dus een Harry Potter en LOTR reboot kan ook weer?
  woensdag 4 juli 2012 @ 09:42:37 #208
133369 Jivis
Critikut
pi_113750819
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 04:19 schreef Stefan het volgende:

[..]

Dus een Harry Potter en LOTR reboot kan ook weer?
Ik heb nooit gezegd dat ik die reboot per se een goed idee vind ;). Alleen dat ik snap dat ze de origins opnieuw uitleggen. Ook omdat ze het qua verhaal over een ietwat andere boeg gooien.
Amen.
  woensdag 4 juli 2012 @ 12:10:14 #209
177948 Daskaar
cake or death?
pi_113755164
ze zijn twilight al aan t rebooten las ik
pi_113791502
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juli 2012 02:05 schreef Lemans24 het volgende:

[..]

Want die hebben we dit jaar nog niet gehad?
Van Spider-man bedoelde ik, daarmee doelde ik op het plaatje.

Zojuist gezien, eerste deel van de film was wat overbodig.
Vooral als je de origins al kent van de Raimi-films en diverse tekenfilm-series en strips.

Maar na het zien van de hele film waardeer ik ook de 1e helft.
Marc Webb legt duidelijk andere accenten en het geheel is toch wat volwassener/ moderner (al is de voorgaande reeks niet erg lang geleden)
  Redactie Frontpage donderdag 5 juli 2012 @ 01:35:34 #211
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_113791661
Grappig, volwassener, terwijl Peter Parker 17 jaar is
pi_113791759
Nou, hij lijkt zowaar toch leuk, naast overbodig, afgaand op de reviews. Maar ik ben toch blij dat Savages vooralsnog beter scoort op Rotten Tomatoes.
pi_113807599
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 01:35 schreef Stefan het volgende:
Grappig, volwassener, terwijl Peter Parker 17 jaar is
Ik bedoel de film in zijn geheel, maar die mening deel jij niet?
  vrijdag 6 juli 2012 @ 12:15:49 #214
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_113845077
Hoewel ik het nog steeds veel te vroeg vind voor een reboot, was ik wel blij met de vaart die de film heeft en de iets meer geloofwaardige gelaagdheid van de personages, ik voelde wel met ze mee zegmaar.

Actiescenes zijn fris, leunen aardig op de parkour/freerun hype van de laatste vijf jaar maar op een goede manier, de Parker vind ik net iets te weinig nerd maar des te menselijker, de spidey is wel superieur aan de van Raimi door zijn bijdehandheid en arrogantie door nieuwe krachten.

Sterkste scene vond ik wel dat hij dat kind uit de auto vistte qua balans zoeken tussen kracht en kunde.

Dikke 8, maar nog steeds veel te vroeg.

Ik denk ook dat het idealistische aan de vorige trilogie (net te schoon new york, veilige karakters, alsof de 1970's strip in 2001 werd neergeplakt) die films uiteindelijk genekt heeft, maar deze film trekt het karakter wel weer naar 2012.

Alleen mechanische webshooters, houk niet van...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_113868832
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 01:40 schreef Lemans24 het volgende:
Nou, hij lijkt zowaar toch leuk, naast overbodig, afgaand op de reviews. Maar ik ben toch blij dat Savages vooralsnog beter scoort op Rotten Tomatoes.
Spider-Man nog steeds op 73%, Savages is helaas gekelderd naar 50%. Nog steeds wil ik Savages liever zien. Waarom? Het is origineel!
  vrijdag 6 juli 2012 @ 21:35:00 #216
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_113868929
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 21:33 schreef Lemans24 het volgende:

[..]

Spider-Man nog steeds op 73%, Savages is helaas gekelderd naar 50%. Nog steeds wil ik Savages liever zien. Waarom? Het is origineel!
waarom je in dit topic savages komt noemen begrijp ik niet helemaal.
overigens, ik lees dat Savages ook op een boek gebaseerd is, dus het is net zo origineel als Spider-Man...
pi_113869083
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 21:35 schreef Tokus het volgende:

[..]

waarom je in dit topic savages komt noemen begrijp ik niet helemaal.
overigens, ik lees dat Savages ook op een boek gebaseerd is, dus het is net zo origineel als Spider-Man...
Alleen maar omdat ze tegelijkertijd in de bios verschijnen in de VS, dus samen op rottentomatoes staan. Maar ik zal er mee stoppen ;) Overigens, de film van Katy Perry, die ook deze week verschijnt, is 78% positief! (meesterwerkje?)

Een boekverfilming vind ik trouwens nog wel origineler dan een reboot. Ik blijft het bizar vinden, zo snel een nieuwe trilogie, volgens mij is dat nog nooit eerder in de filmgeschiedenis gebeurd.
  vrijdag 6 juli 2012 @ 22:06:44 #218
133369 Jivis
Critikut
pi_113870607
Rotten Tomatoes geeft sowieso een vertekend beeld, omdat het de rating baseert op positieve en negatieve recensies maar bij positieve geen onderscheid maakt tussen een zes en een acht. Kun je beter Metacritic.com checken :).
Amen.
  Redactie Frontpage vrijdag 6 juli 2012 @ 22:46:52 #219
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_113872607
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 21:38 schreef Lemans24 het volgende:

Een boekverfilming vind ik trouwens nog wel origineler dan een reboot. Ik blijft het bizar vinden, zo snel een nieuwe trilogie, volgens mij is dat nog nooit eerder in de filmgeschiedenis gebeurd.
Was een geldkwestie, als ze het niet hadden gedaan had Disney de rechten teruggekregen
pi_113873091
morgen avond _O_
pi_113879079
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 22:06 schreef Jivis het volgende:
Rotten Tomatoes geeft sowieso een vertekend beeld, omdat het de rating baseert op positieve en negatieve recensies maar bij positieve geen onderscheid maakt tussen een zes en een acht.
En bij negatieve geen verschil tussen een 2 en een 4. Wat is dan het probleem?
  zaterdag 7 juli 2012 @ 08:28:37 #222
133369 Jivis
Critikut
pi_113883522
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 01:23 schreef Lemans24 het volgende:

[..]

En bij negatieve geen verschil tussen een 2 en een 4. Wat is dan het probleem?
Dat ik liever een rating met een gemiddeld cijfer zie en niet het percentage positieve reviews. Een film die een krappe 5.7 scoort is wel wat anders dan een film die gemiddeld een 8 haalt, namelijk.

Hoewel ik het meestal in combinatie met IMDB bekijk, want critici zijn vaak wel extreem zuur.
Amen.
pi_113885821
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 08:28 schreef Jivis het volgende:

[..]

Dat ik liever een rating met een gemiddeld cijfer zie en niet het percentage positieve reviews. Een film die een krappe 5.7 scoort is wel wat anders dan een film die gemiddeld een 8 haalt, namelijk.

Hoewel ik het meestal in combinatie met IMDB bekijk, want critici zijn vaak wel extreem zuur.
Dat ben ik met je eens. Het is niet snel goed bij critici.

Overigens staat het gemiddelde cijfer er wel bij, en heeft een film met een laag cijfer doorgaans ook een lager percentage.

Ontopic: The Amazing Spider-Man staat op 72% en is daarmee in ieder geval beter dan Spider-Man 3.
  dinsdag 10 juli 2012 @ 15:04:10 #224
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_114014298
Gisteren gezien:

The Amazing Spider-Man
Toen de reboot van de Spider-Man franchise werd aangekondigd was ik vast niet de enige die dat belachelijk vond. Maar naar mate meer beelden naar buiten kwamen werd die scepsis steeds minder, de eerste trailers maakte me zowaar enthousiast. Zou dit dan toch wat kunnen worden? Het antwoord is een volmondig "JA".

Met pas zijn tweede film toont Marc Webb (what`s in a name?) aan dat hij naast de sterke kleine romantische comedy (500) Days Of Summer nu ook de zomer blockbuster aan kan.

Uiteraard ontkomen we niet aan de vergelijking met Sam Raimi`s versie. In vergelijking met die versie is het achtergrondverhaal van Peter Parker (onder meer over z`n ouders) in deze versie veel beter en langer. Je krijgt meer info over zijn verleden en dat maakt het ook voor niet-ingewijden in het Spider-Man wereldje (waaronder ik zelf) beter begrijpbaar. Ook is het geheel wat donkerder, een deel van de humor die in de Raimi versie aanwezig was is hier afwezig.
De opbouw van het verhaal is goed, naar het einde toe wordt het tempo opgevoerd en zijn we getuige van een knallende finale. Waarbij we gelijk bij het "grote" minpunt aankomen. Ik vond The Green Lizard niet écht een overtuigende villain en het eindgevecht tussen de twee kemphanen vond ik toch wat snel voorbij.
Andrew Garfield is zeer overtuigend als Tobey Maguire`s opvolger als Spider-Man en Emma Stone is gewoon iedere keer genieten, uiteraard qua uiterlijk maar ook weer op acteergebied.

Een ander minpunt vond ik opnieuw het 3D gebeuren dat weer geen toegevoegde had, op een paar van de "slinger scenes" (die wel heel tof waren) na. Het wordt toch tijd dat ze daar in Tinsletown eens gaan inzien dat, tenzij heel goed gedaan, het echt geen meerwaarde heeft.

Maar buiten dat vond ik dit absoluut niet het fiasco wat ik vooraf van had verwacht. Webb heeft aangetoond ook grote films te kunnen maken en het resultaat een blockbuster van grote klasse. Zeker met het oog op die laaste scene ben ik benieuwd naar het al aangekondigde vervolg, hopelijk ook weer gemaakt door Webb.
De scepsis richting dit nieuwe Spider-Man avontuur is dan ook nergens voor nodig.

8,5/10
  donderdag 12 juli 2012 @ 21:22:47 #225
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_114126745
Deze film wil ik best zien, maar niet in 3D. Krijg ik pijn in mijn oogbollen van, :(. Is 2D een optie? Als niet, dan niet.
Ik heb de Google d'rop staan.
pi_114132486
quote:
5s.gif Op donderdag 12 juli 2012 21:22 schreef Ringo het volgende:
Deze film wil ik best zien, maar niet in 3D. Krijg ik pijn in mijn oogbollen van, :(. Is 2D een optie? Als niet, dan niet.
het is alleen in 3d volgens mij
wachten dat het op blue ray of dvd uit komt
pi_114136756
Er zijn 2D brilletjes, ik heb er enthousiaste verhalen over gelezen hier op het forum. Je betaalt wel nog steeds de hoofdprijs natuurlijk.
pi_114138135
Net geweest, ik vond hem (veel) beter dan Spiderman 1.
De web en vecht scenes waren echt veel beter. De oorspronkelijke spiderman was naar mijn mening wel beter in sommige delen van het verhaal (bijvoorbeeld dat ie ging worstelen voor geld, toen werd afgezet en vervolgens door zijn woede Uncle Ben dood gaat).
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trouwens: voor de mensen die niet tegen 3D kunnen. Je kunt in 9 van de 10 scenes zonder bril kijken. De ondertiteling is wel wat wazig (nog goed leesbaar), maar het beeld nog gewoon haarscherp. Alleen als het echt 3D is wordt het wazig en kan je je bril opzetten (bijvoorbeeld tijdens de web slinger scenes, of als ze een hologram bekijken).

[ Bericht 10% gewijzigd door KrentebolHooft op 13-07-2012 01:10:38 ]
  Moderator zondag 21 oktober 2012 @ 22:32:21 #229
67640 SaintOfKillers
pi_118261579
Shailene Woodley zal MJ gaan spelen in deel 2 (en 3).

Woodley is bijna 10 jaar jonger dan Garfield, maar ziet er 15 jaar jonger uit :P.

PS

SPOILER
  Redactie Frontpage zondag 21 oktober 2012 @ 23:02:31 #230
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_118263233
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 01:05 schreef KrentebolHooft het volgende:
Net geweest, ik vond hem (veel) beter dan Spiderman 1.
De web en vecht scenes waren echt veel beter. De oorspronkelijke spiderman was naar mijn mening wel beter in sommige delen van het verhaal (bijvoorbeeld dat ie ging worstelen voor geld, toen werd afgezet en vervolgens door zijn woede Uncle Ben dood gaat).
SPOILER
Trouwens: voor de mensen die niet tegen 3D kunnen. Je kunt in 9 van de 10 scenes zonder bril kijken. De ondertiteling is wel wat wazig (nog goed leesbaar), maar het beeld nog gewoon haarscherp. Alleen als het echt 3D is wordt het wazig en kan je je bril opzetten (bijvoorbeeld tijdens de web slinger scenes, of als ze een hologram bekijken).
Het blijlft natuurlijk lame dat je alleen naar een 3D versie kan, geldklopperij dat post 3D sowieso.

Zelfs bij Avatar kon je naar een 2D versie
pi_118407395
Ik heb vorig weekend 6 uur de tekenfilmserie Uktimate Spiderman opgenomen en dat heeft best een hoog nivo qua verhaal, grappen en animatie. Jammer van de Nederlandse stemmen maar Spiderman/Parker is hier erg grappig
pi_118727797
Gerucht over de villain van deel 2;

http://www.superherohype.(...)amazing-spider-man-2
  donderdag 1 november 2012 @ 23:17:59 #233
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_118728451
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 10:05 schreef Stefan het volgende:
Ik heb vorig weekend 6 uur de tekenfilmserie Uktimate Spiderman opgenomen en dat heeft best een hoog nivo qua verhaal, grappen en animatie. Jammer van de Nederlandse stemmen maar Spiderman/Parker is hier erg grappig
waarom zou je zoiets opnemen? jij downloadt toch alles?
pi_118728826
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 23:17 schreef Tokus het volgende:

[..]

waarom zou je zoiets opnemen? jij downloadt toch alles?
Het was een marathon op DisneyXD
pi_121534439
Had een hekel aan Spiderman(flikker onder de helden) maar na deze gezien te hebben geloof ik meer in de serie en een goed gevolg dan die van 2002 tot nu.
אנחנו אייאקס, אנחנו הכי הטובים!
GEEF AJAX ZIJN GEZICHT TERUG!
OUDE LOGO IS ECHTE LOGO!
  maandag 14 januari 2013 @ 17:20:42 #236
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_121553819
Ik vond hem een stuk flitsender maar daarmee ook verder van het karakter af staan. De Raimi's vond ik eigenlijk nagenoeg perfect qua sfeer, spel en karakter. Van deze film vond ik vooral het bijdehandte en bewegen van spidey beter, de rest was mwach.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  Moderator dinsdag 29 januari 2013 @ 00:14:37 #237
67640 SaintOfKillers
pi_122197537
Paul Giamatti zou mogelijk de Rhino spelen in deel 2.
pi_125347213
Wjh7Zr6.jpg
jKdrOJe.jpg

Jamie Foxx als Electro in deel twee.
I'm the dude playin' the dude, disguised as another dude!
  dinsdag 16 april 2013 @ 11:39:58 #239
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_125347245
Onherkenbaar.
  dinsdag 16 april 2013 @ 11:45:20 #240
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_125347408
hopelijk wordt dat nog wat opgepoetst met effects want vind t er totaal niet uitzien

Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')