abonnement Unibet Coolblue
pi_92202040
Jamaar, ik vind Sting nogal een hoog " :') " gehalte hebben :P
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
  dinsdag 1 februari 2011 @ 23:17:57 #152
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_92202313
Niet voor WM, ik ben ook geen fan van hem maar in die situatie zou het bizar goed zijn
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_92205794
JR's blog:

quote:
Amazing that some fans actually swear that there is going to be an Undertaker vs. Sting match this year at Wrestlemania 27 in Atlanta. I would be shocked if that occurred but at the same time everyone has the right to fantasize about dream matches that they personally want to see. I still say that there would likely be a large part of the WWE TV audience that only watches WWE that would have to become familiar with the Stinger's body of work. Not that it couldn't be done, it could, but that matter would have to be addressed.

Cutting to the chase, I don't see Sting in WWE any time soon and especially not in the ring vs. the Undertaker in the Georgia Dome. I do think that Sting would be well served to explore potential marketing opportunities with WWE especially considering that all his 'greatest hits' which were in WCW are now owned by WWE.
pi_92206091
maar sting zit toch bij tna? of is hij daar ontslagen ofwat?
pi_92208318
Is hij al maanden niet geweest, en hij heeft altijd een ruim contract, kan stoppen wanneer hij wilt gok ik zo. Spike betaald voor hem altijd het meeste met een enorm goed contract. Hij stopt ook ieder jaar zegt hij, zodat ze hem weer meer geld geven :+
pi_92209512
Uhhh, weet niet hoe betrouwbaar dit is...

http://cdn.springboard.go(...)_images/IMAG0083.jpg
  woensdag 2 februari 2011 @ 08:24:51 #157
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_92209861
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 00:21 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
JR's blog:

[..]

Denk je niet dat JR ook gewoon blijft ontkennen om het maar geheim te houden? Zou leuk zijn zeg dat je als organisatie zoiets groots geheim blijft houden en JR die dat na 2 dagen even onthuld.

Ik denk nog steeds Sting

Ook een neppe poster (al redelijk oud) maar wel gaaf :)

Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_92225167
Denk meer dat JR redelijk buiten het hele process is en gewoon geen idee heeft eigenlijk. Hij zit 99% van de tapings gewoon thuis te kijken. Hij weet meer dan ons maar niet zo veel meer gok ik zo.
  woensdag 2 februari 2011 @ 15:24:47 #159
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_92225467
Wat zou jij doen als Sting zijnde?

Je tijd verdoen bij TNA met een gemiddeld toeschouwersaantal van 800, een dvdtje of 2, wat merch en dat is het

of

Worstelen voor de grootste organisatie die er is op hun grootste evenement, voor 80.000 man, met grote merch sales, dvds, action figures, games etc etc en een soort afscheidstour doen tegen gasten als : Taker, Cena, Orton, Kane, Edge enzo

Bedenk wel hij is al rond de 52 dus zal niet een lange carriere hebben en kan voor de rest van zn leven wel wat geld gebruiken.

Hij is altijd erg respectabel geweest over de WWE en heeft meerdere malen gezegd dat Vince dat ook aar hem was maar dat hij daar niet heen ging vanwege de PG-14 rating, dat is nu ook redelijk weg.

Ik hoop dat het hem is maar zal niet verbaasd zijn as het gewoon Taker is
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_92226347
is het iedereen opgevallen dat de WWE sedert het vertrek van Hogan( iemand die met Vince toch wel aan de basis van het succes heeft gestaan) alle naar Hogan gerelateerde beeldtenissen en opnames zijn verwijderd? :{
Van waar toch deze duidelijke " hem kennen we niet meer " :'(
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_92227625
och god niet hier...in dit topic noooos
Narf!
  woensdag 2 februari 2011 @ 16:09:31 #162
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_92228215
quote:
15s.gif Op woensdag 2 februari 2011 15:41 schreef rubje het volgende:
is het iedereen opgevallen dat de WWE sedert het vertrek van Hogan( iemand die met Vince toch wel aan de basis van het succes heeft gestaan) alle naar Hogan gerelateerde beeldtenissen en opnames zijn verwijderd? :{
Van waar toch deze duidelijke " hem kennen we niet meer " :'(
met al de maffe dingen die hogan de afgelopen jaren gedaan heeft, kun je het WWE niet kwalijk nemen dat ze hem op een low-profile gooien. Hij zit trouwens wel in de nieuwe WWE game, dus echt vergeten zijn ze hem toch niet. :')
  woensdag 2 februari 2011 @ 16:22:55 #163
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_92229075
Iedereen die richting TNA vertrekt gaat ervanaf tot ze weer terug zijn
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_92231649
Of ze dat bij TNA ook doen is nog ff de vraag, in de teaser van "they" zit nog steeds Sting. (en Nash)
pi_92233497
Vraag me af of Sting het doet of niet, of hij heeft het heel slim gespeeld en wou dit al vanaf het begin, of hij is toch overgegaan voor het (nog) grotere geld.

De enige grootheid die nooit in de WWE heeft gezeten, echt nooit. En dan nu op het einde toch wel. Hij heeft geld zat dacht ik. Doet/deed ook iets met real estate. Als hij dit al vanaf het begin bedacht heeft is hij nog slimmer dan ik dacht. WWE zal hem veel geld willen geven hiervoor lijkt mij. Zodat Vince kan zeggen dat hij iedere ster heeft gehad.
  woensdag 2 februari 2011 @ 18:01:34 #166
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_92234471
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 23:03 schreef kidkash19 het volgende:

Ik zie wel gebeuren dat Taker die dag zn return maakt met een promo en dat iedereen denkt dat het filmpje voor hem was en dan midden in zijn promo gaan de lichten uit, gaat het onweren (denk aan Starrcade) en komt Sting naar buiten.
Waarschijnlijk zal ik dan schreeuwen als een klein meisje :P want de WWE kan dit soort dingen wel
Exactly, maar zijn ze zo slim?
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  woensdag 2 februari 2011 @ 18:28:07 #167
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_92235574
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 17:40 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Vraag me af of Sting het doet of niet, of hij heeft het heel slim gespeeld en wou dit al vanaf het begin, of hij is toch overgegaan voor het (nog) grotere geld.

De enige grootheid die nooit in de WWE heeft gezeten, echt nooit. En dan nu op het einde toch wel. Hij heeft geld zat dacht ik. Doet/deed ook iets met real estate. Als hij dit al vanaf het begin bedacht heeft is hij nog slimmer dan ik dacht. WWE zal hem veel geld willen geven hiervoor lijkt mij. Zodat Vince kan zeggen dat hij iedere ster heeft gehad.
Misschien gaat het dan inderdaad niet eens om geld, misschien vind Sting het wel nodig om zn carriere af te sluiten in de WWE zodat hij kan zeggen dat hij op WM heeft gestaan enzo
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_92235662
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 18:28 schreef kidkash19 het volgende:

[..]

Misschien gaat het dan inderdaad niet eens om geld, misschien vind Sting het wel nodig om zn carriere af te sluiten in de WWE zodat hij kan zeggen dat hij op WM heeft gestaan enzo
Ik denk het ook... Sting kan denk ik best nog wel eventjes mee... zeker met Undertaker.. die twee samen hoeven niet eens echt te worstelen tegen elkaar... maar denk die promo's die ze samen kunnen maken :P

promo opbouw naar WM... korte confrontaties tussen elkaar... en dan knallen op WM...
pi_92329918
Whehe Smackdown.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 4 februari 2011 @ 16:44:14 #170
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_92330603
Black Snow en ... Lemon _O_
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  vrijdag 4 februari 2011 @ 16:49:11 #171
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_92330834
Chet, Chet Lemon

hij heeft natuurlijk nu niet die gimmicks dus geen wonder dat hij normaal doet
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  Redactie Games zondag 6 februari 2011 @ 14:21:39 #172
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_92410083
.....Kennedy
pi_92489238
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 09:46 schreef kidkash19 het volgende:
Ik heb de originele ECW liefde nooit echt gesnapt, althans, het hardcore gedeelte. Ze hadden genoeg technisch goede worstelaars en waren redelijk vernieuwend maar die cult status heb ik nooit echt begrepen.
Zo heel goed was het niet als je het terug gaat kijken

meh men mag blij zijn dat de WWE het uberhaupt heeft teruggebracht
Maar toch niet op de manier hoe het gebeurde. Het Extreme Championship Wrestling noemen en nog niet eens een hardcore match, dat kan toch niet. Dan hadden ze het bij One night stand moeten houden en niet doen alsof je het terug brengt terwijl je gewoon hetzelfde kunstje probeert te flikken als bij Raw of Smackdown. Vooral nu ik weer een beetje zit te kijken erger ik mij eigen groen en geel aan het gebrek aan spectaculaire moves en goede backstage segmenten met uitzondering van the Miz en Zigler dan. Ik pleit voor een nieuwe show wat wat meer voor de volwassenere fans is dan deze kindertroep wat we nu voorgeschoteld krijgen. Edge, Wade Barret, Evan Bourne, Gregory Helms, RVD, Mr Kennedy, MVP, en nog wat aanvullend talent een serieuze tag team divisie en JBL met Micheal Cole die commentaar geven en je hebt een dijk van een show en graag met PG rated R.
Dan is er eindelijk voor ieder wat wils en kan Mr Mcmahon op alle fronten concurreren met TNA. Want ik geloof niet dat er nog zoveel mensen de WWE volgen als je nog niet eens ass kan zeggen. Het blokkeert gewoon een hoop worstelaars in hun act, doodzonde.
  dinsdag 8 februari 2011 @ 07:27:50 #174
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_92489762
Concurreren met TNA?? _O- _O- _O-

TNA is nog geen vliegje op de voorruit van de WWE joh

Oh en 21-2-11

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_92489926
hoezo denk je dat het taker is?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')