abonnement Unibet Coolblue
pi_91237780
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 22:10 schreef automatic_ het volgende:
Ooo geweldig!

Ik neem morgen iets mee voor princess-a en nu vraagt een ander vriendinnetje ook al of ik iets voor haar mee wil nemen _O-
Whehe O+ nu heb je een dubbele reden om te verklaren aan je mama waarom je wel moet gaan ;)
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
  woensdag 12 januari 2011 @ 22:16:02 #27
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_91238066
Ja, en het leukste was dat zij zei;
"automatic_ je bent volgende week vrij... ga volgende week gewoon, dan kan je morgen braaf studeren 8-)"
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  woensdag 12 januari 2011 @ 22:20:35 #28
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_91238410
Aanraders voor gezicht (weet niet wie dat vroeg): Als je een gevoelige huid hebt Angels on bare skin. Geen gevoelige huid dan zou ik Ocean Salt proberen. Die wilde ik ook proberen en heb hem geruild op het forum maar helaas niks noppes gehad..
Qua masker hangt het ook van je huid af. Ik vind zelf (heb een gevoelige huid maar is ook geschikt voor andere huidtypes) Catastrophe Cosmetic erg lekker.
L'Enfer, c'est les autres.
  woensdag 12 januari 2011 @ 22:25:31 #29
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_91238820
Dat is balen dat je het niet gehad hebt. Ik vind Ocean Salt op zich wel lekker op mijn gezicht, maar gebruik toch liever een andere scrub daarvoor dan die :)
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  † In Memoriam † woensdag 12 januari 2011 @ 22:32:55 #30
43556 miss_dynastie
pi_91239401
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 22:05 schreef douche-eendje het volgende:

Miss_dynastie, de popcorn had ook de nare eigenschap om overal op en in je producten te gaan zitten, vooral in de losse stukken zeep in de gifts. Ik heb 1x een stuk ice blue in een gift gehad die stukjes popcornscrub hadden :')
Ja, maar dat was toch al jaaaaaren een veelgehoorde klacht :? Volgens mij is dat niet dé reden dat ze het veranderd hebben. Hoe dan ook, het is een verbetering :Y
  woensdag 12 januari 2011 @ 22:33:19 #31
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_91239423
Ik was er wel nieuwsgierig naar. Geruild voor iets wat ik sowieso niet gebruikte, uit een grabbag. Dus dan kan je het nog weleens gokken. Zal nu even kijken of ik er via een andere ruil aan kan komen :P
Hou nog wel even hoop dat ie alsnog binnenkomt. Ben wel erg benieuwd, dikke kans dat mijn smoelwerk er weer niet tegen kan.
Trouwens, die Full of Grace in combinatie met FF en Imperialis.....Hemels. Ik zit al de hele dag aan mijn gezicht te voelen, zo zacht O+
L'Enfer, c'est les autres.
  woensdag 12 januari 2011 @ 22:36:24 #32
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_91239657
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 22:33 schreef Maria2.0 het volgende:
Trouwens, die Full of Grace in combinatie met FF en Imperialis.....Hemels. Ik zit al de hele dag aan mijn gezicht te voelen, zo zacht O+
Haha :D Ik ben blij dat jij er blij mee bent :P
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_91239970
Ik zei toch laatst dat mijn tante komende week spullen voor me mee zou nemen uit Londen?

Nu heb ik net toch weer een bestelling gedaan. Ik heb me in kunnen houden, het zijn cadeautjes voor vriendinnen en ik heb echt niets voor mezelf besteld (tenzij de IRM showergel zo lekker is dat ik hem echt niet weg kán geven. O-) )

Ohja, en in heb vanavond even gebeld met de CC maatschappij wat er open stond. :X Gelukkig krijg ik nog wel wat geld terug van de vriendin waarmee ik samen besteld heb voor de hatbox.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
  woensdag 12 januari 2011 @ 22:45:21 #34
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_91240363
quote:
11s.gif Op woensdag 12 januari 2011 22:40 schreef Nanook24 het volgende:
Ohja, en in heb vanavond even gebeld met de CC maatschappij wat er open stond. :X Gelukkig krijg ik nog wel wat geld terug van de vriendin waarmee ik samen besteld heb voor de hatbox.
En, schrok je? :D
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_91241328
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 22:20 schreef Maria2.0 het volgende:
Aanraders voor gezicht (weet niet wie dat vroeg): Als je een gevoelige huid hebt Angels on bare skin. Geen gevoelige huid dan zou ik Ocean Salt proberen. Die wilde ik ook proberen en heb hem geruild op het forum maar helaas niks noppes gehad..
Qua masker hangt het ook van je huid af. Ik vind zelf (heb een gevoelige huid maar is ook geschikt voor andere huidtypes) Catastrophe Cosmetic erg lekker.
Ik heb zelf ook een gevoelige huid en was al aan het kijken naar de Catastrophe Cosmetic :D Had em al bijna besteld, maar was nog aan het twijfelen, maar nu zal ik hem zeker gaan bestellen :) thx voor de tip.
  woensdag 12 januari 2011 @ 23:02:06 #36
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_91241519
Mocht hij toch gaan irriteren (gebeurt bij mij soms en daarom heb ik hem een andere functie gegeven) dan kun je hem niet alleen als masker maar ook als soort masker/reiniger gebruiken.
Ik gebruik voor dagelijks fresh farmacy maar eens per week smeer ik onder de douche, als ik mijn haar was, CC op. Ik laat het dan zo'n 5 minuutjes zitten. Doordat je gezicht vochtig is en stoom van de douche enzo, wordt hij niet hard. Dat scheelt een hoop irritatie en droogheid. Ik vind het een aanrader zo!
Dus, niet meteen wegkiepen als je er onverhoopt toch vlekken van krijgt.
L'Enfer, c'est les autres.
pi_91241703
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 22:05 schreef IrCute het volgende:
Heeft iemand nog een aanrader voor een vers gezichtsmasker en een scrub voor mijn gezicht?
Catastrophe cosmetic O+. Crash course in skincare was fijner maar die is er niet meer.
  woensdag 12 januari 2011 @ 23:07:39 #38
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_91241868
Love Lettuce O+
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  woensdag 12 januari 2011 @ 23:13:11 #39
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_91242218
Ik krijg net een mail voor de pre-sale Valentijnsproductden bij de Nederlandse mail order.... Haha
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_91245284
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 23:07 schreef automatic_ het volgende:
Love Lettuce O+
Daar heb ik nou al meerdere keren bij gehad dat hij voordat hij volgens de sticker niet meer goed was, er al een vachtje in aan het groeien was... dus die haal ik niet meer.
pi_91246322
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 22:45 schreef automatic_ het volgende:

[..]

En, schrok je? :D
Een klein beetje wel ja. ;) Maar er zaten ook Sint en kerst cadeau's bij dus niet al het geld is aan mijn privé verzameling op gegaan en nu kan voorlopig wel weer even vooruit met wat ik heb.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
pi_91251400
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 00:14 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Daar heb ik nou al meerdere keren bij gehad dat hij voordat hij volgens de sticker niet meer goed was, er al een vachtje in aan het groeien was... dus die haal ik niet meer.
Ik neem altijd 1 'portie' eruit voor het eerste gebruik van mn verse masker en de rest vries in in porties in (ijsklontbakje). :)
pi_91252028
quote:
17s.gif Op donderdag 13 januari 2011 08:37 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Ik neem altijd 1 'portie' eruit voor het eerste gebruik van mn verse masker en de rest vries in in porties in (ijsklontbakje). :)
Ik heb geen vriezer -O-. Catastrophe cosmetic vind ik toch lekkerder, dus zo'n probleem is het niet.
pi_91254414
heb ik toch een beetje geluk, ik kon natuurlijk niet bestellen omdat de site vastliep en mijn order daardoor niet meer goed doorkwam. Nu zie ik weer heerlijke valentijn producten voorbij komen.... ik weet wel wat er toegevoegd gaat worden...

ik heb gisteren voor het eerst gedouched met glogg, moest even wennen maar eigenlijk ruikt het best lekker. Al is het wel een dun spulletje.

later
gewoon een echte LUSH fan.
Mijn favoriet : Sex bomb bathballistic en Ocean Salt
pi_91265351
It's Raining Men is lekkerrrrrrrrrrrr!!!!!
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  donderdag 13 januari 2011 @ 15:13:13 #46
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_91265787
Grom ;(
L'Enfer, c'est les autres.
pi_91265866
Hihi, sorry :@
Ze gingen ook vrij had in Antwerpen (en stonden pas sinds gisteren in de winkel!)
Ze hadden niet meer zoveel goodiebags, dus ik ben blij dat ik vandaag ben gegaan. Zelf heb ik zo'n doos met 9 kleine bruisballen gescoord én een matroska poppetje! Whoei <3
En dan voor princess-a nog een goodiebag en voor een vriendinnetje. Ik moet alleen ff wat dingen verdelen, want er zaten bad en douche spullen in één zak. Eigenlijk zouden het aparte bad en douche zakjes zijn, maar goed. Ik heb nog een voorraad zeepjes, dus ik ga even overleggen met princess-a :P
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_91266990
Is het al morgen 19.00? :'(
pi_91267238
quote:
17s.gif Op donderdag 13 januari 2011 15:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
Is het al morgen 19.00? :'(
Bijna ;)
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_91267353
Ik heb vannacht zelfs gedroomd dat het moment dat ik mn spullies af wilde rekenen alle goodiebags op waren :'(

En ook dat ik met mn vriend bij de koningin in de kelder was en er werden bommen gegooid maar er was een palmboom? Toen gingen we naar boven en had ze een appartement, maar als we iets wilden eten moesten we eerst douchen en ze had twee badkamers met van die regendouches :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')