Ik dacht dat hij me heeft verteld dat ie dat wel eens heeft gedaan, je zou hem kunnen mailen om het te vragenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:46 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Mooie site!
Ik zie alleen in zijn portfolio of diensten niets staan over bruiloftfotografie?
TS misschien, ik ben slechts een nieuwsgierige voorbijganger van dit topicquote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:47 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij me heeft verteld dat ie dat wel eens heeft gedaan, je zou hem kunnen mailen om het te vragen
oh fuck inderdaad zie ik nu pas haha. Ik zag mijn quote en die had dus een kleur, dus ik dacht ik zie een kleur dus het is TS. Nouja alvast een tip voor TS danquote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:47 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
TS misschien, ik ben slechts een nieuwsgierige voorbijganger van dit topic
Goede ervaring met Frank Wes ( http://www.frankwes.nl )quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:44 schreef epe1987 het volgende:
Goedemiddag,
wij zijn op zoek naar een goede maar niet te dure fotograaf voor onze trouwdag op 16 juni 2011 heb al even rond gekeken maar misschien dat mensen van hier ervaring mee hebben en sommige aanraden of juist niet...
In welke provincie zoek je een fotograaf?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:44 schreef epe1987 het volgende:
Goedemiddag,
wij zijn op zoek naar een goede maar niet te dure fotograaf voor onze trouwdag op 16 juni 2011 heb al even rond gekeken maar misschien dat mensen van hier ervaring mee hebben en sommige aanraden of juist niet...
Daar woont mijn oma ook, normale afstand voor mijn neef die in hilversum woontquote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:03 schreef epe1987 het volgende:
woon zelf in Epe tussen apeldoorn en zwolle zou dus mooi zijn provincie gelderland!
Mijn nicht is fotograaf, ze woont in Zwolle. Haar site is www.gewoondanielle.nl .quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:03 schreef epe1987 het volgende:
woon zelf in Epe tussen apeldoorn en zwolle zou dus mooi zijn provincie gelderland!
Geen dank.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:36 schreef epe1987 het volgende:
james hetfield bedankt daar heb ik wat aan
Frank Wes komt ook in die regio.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:36 schreef epe1987 het volgende:
james hetfield bedankt daar heb ik wat aan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |