abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_91124149
Sinds vanmiddag heeft mijn telefoon een wit schermpje met een klokje in het midden die door tikt, wat ik nog net heb kunnen lezen was "unknown App error" met daaronder iets van "reset". Nu heb ik meerdere malen de batterij eruit getrokken, maar dat resulteerde in niks, vervolgens heb ik ergens op een forum gelezen dat ik met "Blackberry Desktop Software" het probleem wellicht kon verhelpen.

Blackberry Desktop Software kon geen verbinding maken met mijn telefoon, dus dat had ook niet veel zin... kan iemand mij hiermee helpen? :)
Weerstand Met Bifido-Vezels
Geen suiker toegevoegd
pi_91124276
Gaat ie ook niet meer aan? Anders in het scherm ff Alt Rechter Shift Delete drukken
pi_91124549
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 18:10 schreef St-Dakota het volgende:
Gaat ie ook niet meer aan? Anders in het scherm ff Alt Rechter Shift Delete drukken
Als ik de batterij uit de telefoon haal dan gaat die uit, vervolgens springt die weer aan. Wanneer die weer aan is heb ik de toetsencombinatie geprobeerd, vervolgens gaat de telefoon weer uit en vervolgens weer aan. Ik blijf nog steeds het witte scherm met het klokje houden.
Weerstand Met Bifido-Vezels
Geen suiker toegevoegd
  maandag 10 januari 2011 @ 18:19:03 #4
267547 smegmanus
FOK! ambassadeur
pi_91124610
Ziet eruit alsof ie overleden is. Garantie?
Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.
pi_91124945
Geen backup gemaakt? Vind t raar dat ie m niet herkent met BB Desktop. Hij herkent m helemaal niet? Als het allemaal niet meer werkt, moet je hem even een half uurtje/ uur laten liggen. Kijken of dat iets verandert... Mijn torch is gestolen toen ik m 19 dagen had, dus ik baal :P
pi_91137787
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 18:19 schreef smegmanus het volgende:
Ziet eruit alsof ie overleden is. Garantie?
Het toestel kwam nog geen jaar geleden bij bol.com weg, er zal vast nog wel garantie op zitten (hoop ik).
Weerstand Met Bifido-Vezels
Geen suiker toegevoegd
  maandag 10 januari 2011 @ 22:12:58 #7
267547 smegmanus
FOK! ambassadeur
pi_91137904
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 22:11 schreef FruitenCo het volgende:

[..]

Het toestel kwam nog geen jaar geleden bij bol.com weg, er zal vast nog wel garantie op zitten (hoop ik).
Lijkt me ook. Tenzij 2de hands gekocht zonder bonnetje oid ;)
Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.
pi_91184573
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 22:12 schreef smegmanus het volgende:

[..]

Lijkt me ook. Tenzij 2de hands gekocht zonder bonnetje oid ;)
Het gaat hier om een nieuw toestel, morgen even op de post gooien voor een repair.
Weerstand Met Bifido-Vezels
Geen suiker toegevoegd
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')