abonnement Unibet Coolblue
pi_91100128
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 01:07 schreef Miendientje het volgende:

[..]

Volgens mij juist andersom. Dus als er lacto in de naam staat juist wel zuivel en als er pesco voor staat juist wel vis. En het stukje vegetariër in het woord gaat dan over geen vlees én geen vis. Dus Pesco-vegetariër = Geen vlees maar wel vis

[..]

Die plukken alleen fruit en boontjes enzo.
Jij hebt helemaal gelijk! :D

http://www.infotalia.com/(...)en_detail.asp?id=383
pi_91100321
quote:
Op maandag 10 januari 2011 00:41 schreef bloodymary het volgende:
Ik denk dat bij Frank nogal een zere plek is geraakt door daar over te beginnen. Er was nogal wat weerstand tegen zijn bedrijf met actiegroepen van geitenwollensokkenfiguren. Daar is ook een filmpje van met Marianne Thieme ook.

Er werd inderdaad een nogal gevoelige snaar geraakt bij Frank. Boeren worden enorm getreiterd door allerlei regels en milieugroepjes, dus heb wel wat begrip voor z'n overspannen reactie.

Maar goed, zo lomp als hij deed, leek natuurlijk nergens op.
٩๏̯͡๏)۶
  maandag 10 januari 2011 @ 01:18:50 #53
130755 Kinga
versier hier
pi_91100366
Ik heb weer smakelijk moeten lachen bij het teruglezen van de topics :D

Zie je wel, al die mensen die kritiek hadden dat ik Frank een lulletje vond vorige week. There you have it. Vraag me af wat ie gezegd had als Berber zei dat ze vlees gewoon niet lust, simple as that...?

En Annemarie, ik heb er wederom geen woorden voor. Ze heeft ook werkelijk 3 horken van mannen uitgekozen, mijn god. Dat geleuter over het boerenleven kan ik niet meer horen ook. Hebben die lui werkelijk geen leven buiten koeien melken?
pi_91100486
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 01:18 schreef Kinga het volgende:
Ik heb weer smakelijk moeten lachen bij het teruglezen van de topics :D

Zie je wel, al die mensen die kritiek hadden dat ik Frank een lulletje vond vorige week. There you have it. Vraag me af wat ie gezegd had als Berber zei dat ze vlees gewoon niet lust, simple as that...?

En Annemarie, ik heb er wederom geen woorden voor. Ze heeft ook werkelijk 3 horken van mannen uitgekozen, mijn god. Dat geleuter over het boerenleven kan ik niet meer horen ook. Hebben die lui werkelijk geen leven buiten koeien melken?
Ze hebben net een cultuurshock overleeft met een exotische Tiramisu! Hoeveel spanning en sensatie verwacht je van Annemarie (of all people)?
pi_91100943
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 19:36 schreef Miendientje het volgende:
Ik ken helemaal niemand die een van de boeren of briefschrijvers kent ;(

Misschien moet ik dan maar zeggen: Ik kwam op fok! iemand tegen die iemand heeft gesproken waarbij annemarie vroeger op de hond paste ofzo. Of telt dat niet?
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 19:40 schreef Miendientje het volgende:

[..]

Owja, dat is niet verstandig inderdaad. Ik kwam laatst iemand tegen die iemand was tegen gekomen die annemarie een keer is tegen gekomen.... :P
Hier moet ik trouwens op terug komen. Ik schijn Gijsberts broer (tenmiste, waarvan we denken dat het zijn broer is) te kennen. *O* .
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_91104163
gisteravond voor het eerst gezien :')
wat is die Frank een hork zeg!

boer Gijsbert is mijn favoriet.
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
pi_91104386
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_91104549
Wat een slechte column eigenlijk, dat kunnen velen hier stukken beter!
  maandag 10 januari 2011 @ 09:38:45 #59
202348 Susi
Temple of Love
pi_91104610
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 09:35 schreef bloodymary het volgende:
Wat een slechte column eigenlijk, dat kunnen velen hier stukken beter!
Ik heb sterkere gelezen. Columns met losse zinnen, buh.
  maandag 10 januari 2011 @ 09:40:41 #60
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_91104651
Die Frank! Wat een ruziezoeker! Als ik die Berber was geweest was ik meteen vertrokken.
opgezegd@fok.nl
  maandag 10 januari 2011 @ 09:43:59 #61
198365 Morendo
The Real Deal
pi_91104721
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 00:17 schreef Succinyl het volgende:
Hij moet alleen die elleboog laten zakken als hij met iemand praat,
Of wanneer hij bier drinkt. Echt, wanneer Richard meedoet in een voetbalwedstrijd pakt hij zo vier rode kaarten.
Die Lebenslust bringt dich um.
  maandag 10 januari 2011 @ 09:46:10 #62
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_91104770
Hoe die Annemarie zat te eten, elleboog op tafel, met de vork alles naar binnen douwen. En dan dat zenuwachtige gedoe. En die ogen die de hele tijd heen en weer schieten
:r
opgezegd@fok.nl
  maandag 10 januari 2011 @ 09:46:42 #63
198365 Morendo
The Real Deal
pi_91104784
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 01:18 schreef Kinga het volgende:
En Annemarie, ik heb er wederom geen woorden voor. Ze heeft ook werkelijk 3 horken van mannen uitgekozen, mijn god. Dat geleuter over het boerenleven kan ik niet meer horen ook. Hebben die lui werkelijk geen leven buiten koeien melken?
In haar top vijf zat toch ook een makelaar? Maar ja, Annemarie zal wel hebben ingeschat dat dat iets te hoog gegrepen is. Hjaa, jaa, hjaa.
Die Lebenslust bringt dich um.
  maandag 10 januari 2011 @ 10:12:44 #64
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_91105417
Zo zie je maar bij Frank, dan kan ie 1000+ brieven krijgen, blijkt het een lompe hork te zijn. Ook dat gedoe met dat lammetje. Tsja, als je het boerderij leven niet gewend bent, snap ik dat het moeilijk is om medelijden met zoiets te hebben. Hij verwacht kortom te veel. En dat gedoe met Berber slaat alles natuurlijk. Iemand die vanaf haar 5e vegetarier is te overtuigen dat het ook anders kan, is wel heel zielig hoor :')
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  maandag 10 januari 2011 @ 10:13:15 #65
198365 Morendo
The Real Deal
pi_91105431
quote:
quote:
En dat Richard over een paar weken verrassend genoeg kiest voor Susan.
Yeah right. Het zal die Annemarie van Gaal look-alike wel worden.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_91105578
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 10:12 schreef SonicVolcano het volgende:
Ook dat gedoe met dat lammetje. Tsja, als je het boerderij leven niet gewend bent, snap ik dat het moeilijk is om medelijden met zoiets te hebben.
Nou kijk dat snap ik dan weer wel van Frank, een dier dat ziek is/het niet gaat redden laat mij ook niet koud.
pi_91105615
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 10:19 schreef computergirl het volgende:

[..]

Nou kijk dat snap ik dan weer wel van Frank, een dier dat ziek is/het niet gaat redden laat mij ook niet koud.
Ik denk dat daarin vooral het probleem is dat hij nu veel medeleven (voor hém, niet zozeer voor het lammetje) van de dames verwacht, terwijl hij een half uurtje daarvoor nog keihard de vleesindustrie heeft staan verdedigen. Zoals Berber ook al zei, zij hadden op dat moment niet echt zin om hem daarin te steunen, en dat kan ik me ook wel goed voorstellen.
pi_91105630
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 00:36 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Vegetariërplus of veganist. Ze eet iig ook geen vis. Vegetariërs doen dat vaak wel, veganisten iig niet. Maar er zijn natuurlijk heel veel gradaties. Of ze echt veganist is, durf ik niet te zeggen, ik geef toe dat dat mijn directe vooroordeel was na haar aankondiging ook geen vis te eten.
Die Berber is echt geen veganist hoor. Daar geloof ik helemaal niets van. Dan zou ze ook geen kaas eten. Als je een overtuigd veganist bent, dan reageer je niet op een geitenkaasboer. Dat zou echt te raar zijn.

Ik ben zelf ook vegetarier, en eet ook geen vis. Maar dat is by far nog geen veganisme. Veganisten eten ook geen honing, en dragen geen leren schoenen, geen zuivel, etc etc. Een veganist ben je dus niet zomaar. Daar is het te lastig voor. :)
  maandag 10 januari 2011 @ 10:21:15 #69
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_91105633
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 10:20 schreef lunapuella het volgende:

[..]

Ik denk dat daarin vooral het probleem is dat hij nu veel medeleven (voor hém, niet zozeer voor het lammetje) van de dames verwacht, terwijl hij een half uurtje daarvoor nog keihard de vleesindustrie heeft staan verdedigen. Zoals Berber ook al zei, zij hadden op dat moment niet echt zin om hem daarin te steunen, en dat kan ik me ook wel goed voorstellen.
Dankje, dit wilde ik net typen :P
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_91105824
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 01:18 schreef Kinga het volgende:
En Annemarie, ik heb er wederom geen woorden voor.
Voor Annemarie heb ik 1 woord.
Asperger. :Y
pi_91105944
Laten we het for once and for all even duidelijk stellen:

Vegetariër: geen vlees en geen vis, wel zuivel, eieren en honing.
Pescotariër: geen vlees, wel vis, zuivel, eieren en honing. (Ja, er zijn veel mensen die zich vegetariër noemen maar wel vis eten, maar die hebben het dus eigenlijk verkeerd :P).
Veganist: totaal geen dierlijke producten, dus geen vlees, vis, zuivel, eieren, honing, leer, etc.

Berber eet geen vlees en geen vis en is dus een vegetariër. Niks plus aan.
pi_91105978
Er staat natuurlijk wel een cameraploeg naast je bord te filmen. En een producer o.i.d. die roept dat ze NU moeten gaan praten want de camera en de geluidsband loopt. Ik kan me voorstellen dat het dan moeilijk is om het er ongedwongen aan toe te laten gaan.
Wie dit leest is gek
pi_91106072
De vraag blijft: wat gebeurde er wanneer er een 5 of een 6 werd gegooid bij het spelletje van Annemarie?
  maandag 10 januari 2011 @ 10:41:43 #74
198365 Morendo
The Real Deal
pi_91106198
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 10:28 schreef Rowlf het volgende:

[..]

Voor Annemarie heb ik 1 woord.
Asperger. :Y
Dat kent ze wel van schuurfeesten: met ham en kaassaus!
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_91106238
quote:
14s.gif Op maandag 10 januari 2011 10:41 schreef Morendo het volgende:

[..]

Dat kent ze wel van schuurfeesten: met ham en kaassaus!
ROFL _O-
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')