abonnement Unibet Coolblue
pi_91060947
Hallo,

Ik heb in 2010 in oktober huursubsidie aangevraagd. Over november en december heb ik huursubsidie gekregen. Maar nu wil ik over de rest van 2010 ook met terugwerkende kracht huursubisdie terug krijgen. Kan dit? Ik heb overigens voor dit jaar nog niks ontvangen. Dat hoort toch automatisch te gaan?

Alvast bedankt
pi_91060991
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 12:40 schreef Michel928 het volgende:
Hallo,

Ik heb in 2010 in oktober huursubsidie aangevraagd. Over november en december heb ik huursubsidie gekregen. Maar nu wil ik over de rest van 2010 ook met terugwerkende kracht huursubisdie terug krijgen. Kan dit? Ik heb overigens voor dit jaar nog niks ontvangen. Dat hoort toch automatisch te gaan?

Alvast bedankt
Het hoort automatisch door te lopen ja, maar je krijgt natuurlijk pas weer huurtoeslag rond de 21e. Als het goed is heb je rond 21 december de laatste termijn ontvangen?

Dat eerst weet ik niet, heb je al gegoogled?

edit Even in mijn administratie gekeken: eind december heb ik een overzicht gehad van de hoeveelheid huurtoeslag die ik in heel 2011 zal krijgen. Heb je dat niet gehad?
pi_91062020
Ik heb inderdaad die brief ontvangen voor huurtoeslag over 2011. Dat was mij even ontgaan!

Volgens mij kan ik vóór april 2011 huurtoeslag terugvragen van 2010 maar dit weet ik niet zeker en ik kan op de website van huurtoeslagen.nl hier geen informatie over vinden.

Gr
pi_91062315
Ik kan op toeslagen.nl ook nooit vinden wat ik zoek. Misschien ligt het aan mij, maar ik kan daar niets vinden over aanvragen met terugwerkende kracht. Als ik jou was zou ik ff de belastingtelefoon bellen, morgen ofzo.

Ik las ergens dat je huurtoeslag met terugwerkende kracht kunt aanvragen tot januari van het lopende jaar. Maar dat begrijp ik dus niet... Januari is de eerste maand van het jaar :?
pi_91062845
Misschien een open deur, maar heb je voor oktober 2010 wel gehuurd? :P
pi_91063329
Ja vanaf 2007
pi_91064429
Je kunt inderdaad tot 1 april 2011 huurtoeslag aanvragen voor 2010. Als het goed is kan dat gewoon via het programma (wijzigen gegevens eventueel).
pi_91068436
Ik heb de aanvraag van 2010 gewijzigd en opgestuurd. De datum dat de huursubsidie inging was 6-10-2010 dus daarom kreeg ik de rest niet. Hopelijk is het nu goed!

Bedankt voor de reacties
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')