Alleen vond ik the OC op een gegeven moment minder worden, terwijl One Tree Hill wel vet blijft.quote:Op zondag 9 januari 2011 14:26 schreef Tim86 het volgende:
Voor mij kwam alleen One Tree Hill in de buurt. Leuke serie, vooral in de eerste paar seizoenen (wat ook zo was voor The OC).
Ze hebben inderdaad seizoen 1 uitgebreid met een stuk of 10 episodes vanwege de kijkcijfers.quote:Op zondag 9 januari 2011 22:45 schreef somegirl het volgende:
Pretty Little Liars!
Ook erg leuk, beetje conspiracy erin ook, een ook over tienermeisjes. Was afgelopen zomer begonnen, afgelopen maandag net weer eerste aflevering van t 2e seizon (of vervolg van deel 1 ofzo)
Verder Glee en Vampire Diaries, maar da's wel ander genre, maar wel net zo fijn!
Ik vind dat weer net iets het andere uiterste, best een leuke serie maar net iets teveel "kijk ons mannelijk zijn".quote:Op maandag 10 januari 2011 01:41 schreef Obama het volgende:
The OC dat waren mooie tijden!
Je zult niet zo heel snel een show als The OC vinden, maar ik denk dat Entourage inderdaad op de zelfde doelgroep is gericht.
haha lol.. wat een onzinquote:Op zondag 9 januari 2011 04:47 schreef Stokstaart het volgende:
OC is verziekt door MarissaNa dat ongeluk gingen er kennelijk weer meer mensen kijken.
Alleen toen was al besloten om um te cancelen![]()
Helemaal niet jongenquote:
Niet? Laten we eens kijken naar de ratings..quote:
Ja en?quote:Op zondag 16 januari 2011 12:16 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Niet? Laten we eens kijken naar de ratings..
[3x22] 5.36 million viewers
[3x23] 5.41 million viewers
[3x24] 5.10 million viewers
[3x25] 6.40 million viewers (de episode dat Marissa dood gaat)
[4x01] 3.39 million viewers
[4x02] 3.54 million viewers
[4x03] 3.73 million viewers
Conclusie: nadat Marissa uit de serie werd geschreven verloor de show gemiddeld 2.000.000 miljoen kijkers.
Net zeg je nog dat er meer mensen gingen kijken NA het ongeluk.quote:Op zondag 16 januari 2011 12:18 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja en?
Er keken meer mensen omdat Marissa doodging. Met dat ongeluk dus
Wat is trouwens je bron voor deze info??
Stuur eens een linkje van die bron dan?quote:Op zondag 16 januari 2011 12:21 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Net zeg je nog dat er meer mensen gingen kijken NA het ongeluk.
Niet dus, juist het tegenovergestelde.
Bron is Nielsen
En dat terwijl dr vervanger veel lekkerder wasquote:Op zondag 16 januari 2011 12:21 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Net zeg je nog dat er meer mensen gingen kijken NA het ongeluk.
Niet dus, juist het tegenovergestelde, de show verloor 2 miljoen kijkers.
Bron is Nielsen
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_The_O.C._episodesquote:Op zondag 16 januari 2011 12:22 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Stuur eens een linkje van die bron dan?
Idd. Volgens mij zijn de meeste kijkers afgehaakt bij dat slaapverwekkende gedoe rondom die zogenaamde lesbische relatie van Marissa.quote:Op zondag 16 januari 2011 12:24 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
En dat terwijl dr vervanger veel lekkerder wasen minder vervelend.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |