abonnement Unibet Coolblue
  FOK!fotograaf zaterdag 8 januari 2011 @ 15:39:20 #1
18921 freud
Who's John Galt?
pi_91025702
Nat scheren werkt perfect, en ik doe het al jaren. In die jaren heb ik heel wat spul op mijn bakkes gesmeerd na het scheren. Nu zet het nog weinig zoden aan de dijk, maar ik denk dat het best effect heeft na jaren scheren als je wat aan verzorging achteraf doet.

Dit is ook het mooie van dit soort producten: je ziet NOOIT direct of op korte termijn of het werkt, en niemand is zo gek om steeds de helft van zijn gezicht te doen. Hieronder in ieder geval een paar bekende en goeie spullen die bij mij de revue gepasseerd zijn.

Rituals

Face No3, ¤24,95

Heerlijk spul. Echt niet goedkoop, maar je krijgt zeker waarde voor je geld. Bedriegelijk grote pomp die effectief maar half gevuld is. Ik schat dat ik er ongeveer 75-100 scheerbeurten mee doe, dus op zich niet duur per scheerbeurt tov de andere dingen die ik getest heb. Geur is wel ok, en trekt ook gewoon weg, dus vecht niet met een lekker luchtje na het scheren (uiteraard pas als de balsam ingetrokken is!).
Tip: als het pompje 'leeg' is, dop eraf schroeven, en je kan nog een scheerbeurt of 3 verder met wat het pompje niet oppakt.

L'Oreal
Veel reclame op TV, en ik als kuddedier heb het dus ook geprobeerd. Zeker gezien de prijs tov de rituals lijn was het een poging waard. L'Oreal heeft een paar varianten. Ik heb de volgende 2 getest:

Hydra Sensitive ¤8,95

Lekker spul en heeft een tijdje de rituals vervangen. Trekt snel in, geurloos, en geeft lekker zacht gevoel. Net een tikkie meer basic voor mijn gevoel dan de rituals, maar dat komt waarschijnlijk omdat deze geurloos is. Werkt prima, en vaak bij Etos in een 2-voor-de-prijs-van-1 actie erg goedkoop.

Hydra Energetic ¤8,95