abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 11 januari 2011 @ 00:32:06 #126
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_91145387
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 00:13 schreef Robijn48 het volgende:
:o ;( ben even sprakeloos. Stel je voor dat het nog echt zo is gegaan ook..............
Haha, sure....
Waarom dan nog een dokter nodig hebben als je het zelf kan drinken?

Of bedoel je dat ie misschien gewoon dood wilde en het zo gedaan heeft?
Haters everywhere but I don't really care.
  dinsdag 11 januari 2011 @ 00:34:30 #127
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_91145486
Propofol schijnt in zijn maag gevonden te zijn doordat zn maag gescheurd is na lompe reanimatietechniek van Murray, dan loopt het schijnbaar uit je bloed in je maag.
Haters everywhere but I don't really care.
  dinsdag 11 januari 2011 @ 00:34:51 #128
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_91145493
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 00:32 schreef matthijst het volgende:

[..]

Haha, sure....
Waarom dan nog een dokter nodig hebben als je het zelf kan drinken?

Of bedoel je dat ie misschien gewoon dood wilde en het zo gedaan heeft?
Hij had al veel zooi aan pillen op he. Wie weet in die verwarde toestand? Ja ik weet het natuurlijk ook niet, ik schrik er alleen van. En nee, ik denk nog steeds niet dat het bewuste zelfmoord was.

Maar ach. Voor hetzelfde geld is het een smerige strategy van de verdediging waaruit straks blijkt dat het nergens op slaat.
Leef en Laten Leven
  dinsdag 11 januari 2011 @ 00:35:55 #129
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_91145526
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 00:34 schreef matthijst het volgende:
Propofol schijnt in zijn maag gevonden te zijn doordat zn maag gescheurd is na lompe reanimatietechniek van Murray, dan loopt het schijnbaar uit je bloed in je maag.
Aha, dat wist ik niet. Pfff wel spannend allemaal...nagelbijt nagelbijt.
Leef en Laten Leven
  dinsdag 11 januari 2011 @ 00:38:57 #130
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_91145614
I) Resuscitative transmural hemorrhage of stomach .
transmural hemorrhage of stomach : a hemorrhage of the wall of the stomach causes blood circulating the body to abnormally spill into the stomach. In other words propofol and lidocaine were in the blood and when the blood spilled into the stomach due to the resuscitation attempts they found traces of propofol and lidocaine in his stomach
Haters everywhere but I don't really care.
  dinsdag 11 januari 2011 @ 00:40:06 #131
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_91145640
Voor de volledigheid:

Dr. Murray Ordered a Boatload of Propofol for MJ
Updated 1/10/11 at 12:05pm

The pharmacist Dr. Murray used to order Propofol just testified the doctor ordered box after box of the drug in the two months before Michael Jackson's death.

Tim Lopez, a pharmacist at Applied Pharmacy Services in Las Vegas, said beginning on April 6, 2009, Dr. Murray began ordering large quantities of Propofol. On that date, he ordered 10 single dose vials.

Murray, who had the drugs sent to his girlfriend's Santa Monica home where he was living, also ordered boxes of the drug on April 28 -- 4 boxes and each of the boxes had 10 100ml vials.

Later that month, Murray ordered 20 vials of midazolam and 20 vials of lorazepam.

On May 12, Murray ordered 4 boxes of Propofol, along with 2 trays of midazolam.

On June 10, Murray ordered 4 boxes of Propofol, and 2 20ml Propofol.

In all, Murray ordered 255 vials of Propofol in the two months -- including 130 vials of Propofol in 100ml doses and another 125 vials of Propofol in 20ml vials.
Leef en Laten Leven
  dinsdag 11 januari 2011 @ 00:43:03 #132
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_91145731
Heheh, 15 liter propofol. Tering :D
Da's twee bierkratten gevuld met propofol :D :D :D
Haters everywhere but I don't really care.
pi_91145796
Ja dat overleeft Keith Richards ook niet
standaarddrinker
  dinsdag 11 januari 2011 @ 00:51:36 #134
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_91145984
Verschrikkelijk he.
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 00:43 schreef matthijst het volgende:
Heheh, 15 liter propofol. Tering :D
Da's twee bierkratten gevuld met propofol :D :D :D
Was het maar bier geweest :P
Pfff Michael was wel erg in ontkenning.
Leef en Laten Leven
pi_91146567
Waarschuwde Michael zijn fans niet altijd om de roddelpers niet te geloven.
"Burn all tabloids" waren zijn woorden.
pi_91149443
Gescheurde maag dus door klunzige reanimatiepoging dus he?
En die mensen nog beweren dat hij propofol in zijn sappie had gehad..
8)7
  dinsdag 11 januari 2011 @ 09:08:32 #137
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_91150539
Ik vraag me af of we de waarheid ooit zullen horen.

Daarbij denk ik: al HAD Michael zichzelf een overdosis toegebracht he....
Dat verklaart het vreemde gedrag van Murray nog niet. geen 911 bellen, 'reanimeren' op een bed, blabla....het bekende riedeltje.
Ik denk dat toen Murray terugkwam bij Michael na zijn tig-telefoontjes dat Michael al was overleden en dat hij wist dat dat door zijn toedoen was.
Vervolgens begon hij allemaal rare dingen te doen en toen er anderen bijkwamen (bodyguards, Michaels kinderen, ambulancemedewerkers) deed hij nog een vage poging tot reanimatie om zichzelf minder schuldig te laten lijken maar hijzelf wist allang dat het te laat was.
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
  dinsdag 11 januari 2011 @ 09:45:27 #138
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_91151418
Inderdaad, denk ook dat hij allang dood was; dat ie gewoon te lang weggeweest is uit die kamer. Eerst zei ie dat hij rond 10:40 propofol had gegeven en even twee minuten weggeweest was. Prachtig, maar waarom dan pas ruim een uur later 911 bellen?

Denk dat die 1040 wel klopt (naja, iets eerder, rond 10:20 ofzo), maar dat ie daarna vrolijk 1,5 uur aan het rondbellen is geweest... toen terugkwam en een dooie MJ aantrof. Flipte en probeerde de meeste zooi weg te moffelen in de hoop dat hij ermee weg zou komen.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_91151677
Teh fuck, 15 liter propofol. Daar is een gemiddeld ziekenhuis nog jaloers op geloof ik :')

Opmerkelijk om te zien dat er steeds tegenstrijdige berichten verschijnen. De verdediging doet er in ieder geval alles aan om MJ te schetsen als een junkie die toch al afglijdende was. Mochten de berichten waarheden bevatten (het blijven tabloids natuurlijk) dan zie ik Murray nog winnen ook. Ik wist niet dat Michael zo ver heen was :N. En dan te bedenken dat ie inmiddels wel wijzer zou zijn geweest na al die shit begin jaren '90 :N
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
  dinsdag 11 januari 2011 @ 10:06:52 #140
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_91151971
Goddomme, als ie rond 01:00 thuis komt en dan om 10:00 nog maar een kwartier heeft geslapen ofzo, dan moet je toch redelijk wanhopig zijn...
Dus geloof meteen dat MJ zelf om propofol gevraagd heeft...
Sowieso: elke weldenkend mens snapt dat het niet normaal is als je slaapmiddelen met een infuus thuis krijgt toegediend... Of dat er dan iig iets vreemds aan de hand is :D
Haters everywhere but I don't really care.
  dinsdag 11 januari 2011 @ 10:25:55 #141
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_91152484
Ik wil ook wel geloven dat Michael erom gevraagd heeft en ook wel druk heeft gezet op Murray.
Maar ja, Murray is de dokter en hij kan weigeren mee te werken aan zo'n debiel verzoek.
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
pi_91152519
Dan stuurt MJ 'm gewoon weg en komt er een andere Murray aan te pas. Voor dat geld leg je zo'n infuusje wel even aan.
standaarddrinker
  dinsdag 11 januari 2011 @ 10:46:03 #143
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_91153063
Dat is het inderdaad, weet niet meer wie, maar las ergens dat hij je gewoon verving als je te lastige vragen ging stellen... En dat lijkt me logisch, gewoon omdat het kon :D

Beetje zoals in die intro van Remember The Time...
"Throw him to the lions"... "NEXT!"
Haters everywhere but I don't really care.
  dinsdag 11 januari 2011 @ 11:38:43 #144
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_91155060
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 09:56 schreef Sideshowbobbie het volgende:
En dan te bedenken dat ie inmiddels wel wijzer zou zijn geweest na al die shit begin jaren '90 :N
Ik denk dat het tegendeel waar is. Ik denk dat MJ juist het idee heeft dat die medicijnen hem door de jaren '90 heen hebben geholpen. Ik denk dat het gewoon doorgegaan is, tot het niveau dat slapen middels propofol infusie gewoon was. Het werkt, dus fuck it. Zo iets. Ik vraag me af hoe lang dat al zo was. Was het ook al zo toen MJ relatief inactief was, zo tussen 2001 en 2008? Toen had hij alle tijd om gewoon normaal te doen/worden cq. in staat te komen om te rusten. Al zat hij toen ook overal op de wereld. Je zou bijna zeggen dat MJ misschien baat had gehad bij wat Oosterse spirituele meditatie-onzin als ik de verhalen van anderen die er ervaring me hebben moet geloven. In plaats daarvan moest MJ zo nodig een god in zijn leven hebben, en dan ook nog eens alleen conform de westerse religies. De noodzaak van de rust van zijn geest zag hij nooit, denk ik. Die drukte was zijn leven en wat hem gewoon was, met als gevolg dat chronische slapeloosheid te laat ontdekt werd en er naar rigoureuze middelen werd gegrepen....Is mijn theorie dan....

quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 10:46 schreef matthijst het volgende:
Dat is het inderdaad, weet niet meer wie, maar las ergens dat hij je gewoon verving als je te lastige vragen ging stellen... En dat lijkt me logisch, gewoon omdat het kon :D

Beetje zoals in die intro van Remember The Time...
"Throw him to the lions"... "NEXT!"
Tsja, rijke mensen kunnen in de eeuwige ontkenning leven. Dat is nu eenmaal zo. Niet alleen omtrent dit heeft MJ in dit opzicht fouten gemaakt. Dat gedoe rondom die kinderen eveneens. En ook muzikaal is het door verkeerde invloeden na HIStory niet al te best geweest.
  dinsdag 11 januari 2011 @ 12:09:03 #145
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_91156330
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 09:08 schreef Janena het volgende:
Ik vraag me af of we de waarheid ooit zullen horen.

Daarbij denk ik: al HAD Michael zichzelf een overdosis toegebracht he....
Dat verklaart het vreemde gedrag van Murray nog niet. geen 911 bellen, 'reanimeren' op een bed, blabla....het bekende riedeltje.
Ik denk dat toen Murray terugkwam bij Michael na zijn tig-telefoontjes dat Michael al was overleden en dat hij wist dat dat door zijn toedoen was.
Vervolgens begon hij allemaal rare dingen te doen en toen er anderen bijkwamen (bodyguards, Michaels kinderen, ambulancemedewerkers) deed hij nog een vage poging tot reanimatie om zichzelf minder schuldig te laten lijken maar hijzelf wist allang dat het te laat was.

Dit is ook, na alles gevolgd te hebben, de meest logische redenering tot nu toe, I agree.
Denk dat ie helemaal geflipt is, en de raarste dingen deed als een kip zonder kop.
Het kwalijke is dat ie overal over gelogen heeft, en idd wegmoffelt.

[ Bericht 2% gewijzigd door Robijn48 op 11-01-2011 12:19:52 ]
Leef en Laten Leven
  dinsdag 11 januari 2011 @ 12:18:00 #146
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_91156652
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 09:56 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Teh fuck, 15 liter propofol. Daar is een gemiddeld ziekenhuis nog jaloers op geloof ik :')

Opmerkelijk om te zien dat er steeds tegenstrijdige berichten verschijnen. De verdediging doet er in ieder geval alles aan om MJ te schetsen als een junkie die toch al afglijdende was. Mochten de berichten waarheden bevatten (het blijven tabloids natuurlijk) dan zie ik Murray nog winnen ook. Ik wist niet dat Michael zo ver heen was :N. En dan te bedenken dat ie inmiddels wel wijzer zou zijn geweest na al die shit begin jaren '90 :N
Zo tegenstrijdig vind ik de berichten allemaal niet. Veel hadden we in het begin na Michael's dood al van gehoord, en dat wordt nu bevestigd.
En het is toch logisch dat de verdediging van alles op gaat gooien? Die willen Murray uit de cel houden, of er alles voor doen om hem een minder lange straf te laten krijgen.

Over tabloids: TMZ schijnt reporters in de rechtzaal te hebben. Tot nu toe heb ik nog niet veel gezien wat niet klopt, achteraf. Aangezien TMZ altijd als eerste overal bij is volg ik die. Ik heb gezien dat veel sites TMZ ook overnemen.
Er is niemand die meer een hekel heeft aan roddelbladen dan ik. Ik lees ze dan ook nooit, de Privé, Story, en noem maar op. Maar TMZ heeft mij nog niet teleurgesteld.
Leef en Laten Leven
  dinsdag 11 januari 2011 @ 12:26:40 #147
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_91156994
People vs. Dr. Conrad Murray

1/10/2011 4:50 PM PST by TMZ Staff

Murray to Cops: Michael Begged Me For Propofol

Some of the most dramatic testimony to date, an LAPD detective testified Dr. Conrad Murray told him Michael Jackson "begged" him for Propofol shortly before he died.

LAPD Robbery Homicide Detective Orlando Martinez testified about an interview he conducted with Dr. Murray two days after MJ died. Martinez said Murray told him the night before Jackson died he was having trouble sleeping. Murray said he was trying to ween Jackson off of Propofol -- a drug he was giving MJ almost every night for two months.

Murray told Martinez he was giving Jackson a variety of other drugs, beginning sometime after 1AM, to no avail. Jackson then said if he didn't get to sleep he would cancel rehearsal.

Murray said he was feeling "pressure" from MJ to give him something to help him sleep, and Jackson was begging for Propofol. Murray claims he gave him a reduced dose, with Michael's help. As TMZ has reported many times before, Murray said MJ liked to "push in the Propofol himself and that other doctors let him do it."

Murray went to the bathroom for 2 minutes, came back and claims he saw MJ wasn't breathing.

[ Bericht 1% gewijzigd door Robijn48 op 11-01-2011 12:31:52 ]
Leef en Laten Leven
pi_91173090
Die dokter had gewoon moeten zeggen nou fijn dan cancel je lekker die hele zooi, maar ik spuit je niet plat omdat jij dat perse wil.
( maar ja dokter zat om centen verlegen.. veel belangrijker dan gewoon een goede arts te willen zijn)
Bovendien ik ben benieuwd of we die verpleegster en dr Klein nog te horen krijgen.
Daar heeft hij ook propofol aan gevraagd en die wilden het hem niet geven. Beetje vreemd dat hun alarmbellen niet zijn gaan rinkelen.
  dinsdag 11 januari 2011 @ 19:57:55 #149
314390 Jackson5
Annie are you ok?
pi_91176331
Heeft iemand misschien een goede kwaliteit versie van "Do You Know Where Your Children Are"? Zal je dankbaar zijn :)
pi_91179519
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 12:26 schreef Robijn48 het volgende:
People vs. Dr. Conrad Murray

1/10/2011 4:50 PM PST by TMZ Staff

Murray to Cops: Michael Begged Me For Propofol

Some of the most dramatic testimony to date, an LAPD detective testified Dr. Conrad Murray told him Michael Jackson "begged" him for Propofol shortly before he died.

LAPD Robbery Homicide Detective Orlando Martinez testified about an interview he conducted with Dr. Murray two days after MJ died. Martinez said Murray told him the night before Jackson died he was having trouble sleeping. Murray said he was trying to ween Jackson off of Propofol -- a drug he was giving MJ almost every night for two months.

Murray told Martinez he was giving Jackson a variety of other drugs, beginning sometime after 1AM, to no avail. Jackson then said if he didn't get to sleep he would cancel rehearsal.

Murray said he was feeling "pressure" from MJ to give him something to help him sleep, and Jackson was begging for Propofol. Murray claims he gave him a reduced dose, with Michael's help. As TMZ has reported many times before, Murray said MJ liked to "push in the Propofol himself and that other doctors let him do it."

Murray went to the bathroom for 2 minutes, came back and claims he saw MJ wasn't breathing.

Dat komt niet overeen met wat InSession schrijft:

quote:
Martinez: Dr. Murray told him Jackson liked to push it in himself while getting injections, and that other doctors let him do that. Murray told Det. Martinez that he wouldnt let Michael Jackson do that.
TMZ schrijft het alsof Michael het deze keer zelf heeft gedaan, terwijl die andere getuige (hoofdrechercheur in deze zaak) zegt dat Murray hem vertelde dat hij het Michael juist niet zelf liet doen.

quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 19:57 schreef Jackson5 het volgende:
Heeft iemand misschien een goede kwaliteit versie van "Do You Know Where Your Children Are"? Zal je dankbaar zijn :)

Sorry, heb ik niet :o Ik ben er zelf ook verbaasd over.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')