quote:
Op maandag 7 november 2011 17:39 schreef happyme28 het volgende:Gisteren naar de première geweest van Wicked. Wat een spektakel! Echt een mooi verhaal en geweldige cast. Ik lach om zwaartekracht, en de duetten van Willemijn en Chantal en van Willemijn en Jim waren prachtig. De zangpartij van Christiane (nessarose) kwam bij mij niet helemaal aan maar qua spel was er weinig op aan te merken.
In ieder geval is het een musical waar je ook als niet uitgesproken musicalliefhebber een prima avond aan beleefd.
Klikt goed.
quote:
Stomme man, dan.
Ik ben dus naar de Droomvlucht musical geweest. Daarin vond ik het jonge meisje die Lila (hoofdrol) speelde, verassend goed zingen. Die gaat het een paar jaartjes later goed doen, dat weet ik zeker. Dit was, denk ik,
Robin de Boer of Vajèn van den Bosch. Ik neig meer naar Robin, maar zeker weten doe ik het niet.
Doris Baaten vond ik in Elisabeth al

, en nu nog steeds heeft ze een dijk van een stem. Die ze goed kon gebruiken in bijvoorbeeld de duetten. Ik vond haar ook heel sympathiek.
Verder moet en zal ik
Jorge Verkroost noemen die trollenkoning Furius speelde.

Hij is het grote pluspunt voor de volwassenen in de zaal. Maakte de link naar de echte wereld. Speelde zijn rol perfect met goede komedie timing en had de lachers op zijn hand. Deze baas kende ik al van Beauty and the Beast.
Van
Rosalie de Jong was ik niet fan bij Op zoek naar... en nog steeds niet. Maar deze rol paste haar wel.
Verder wel wat muzikale hoogstandjes gehoord voor een 'kindermusical'. Mooie duetten. En ook een nieuwe versie van Be Prepaired van The Lion King/burgeropstand in elke willekeurige musical, die ook behoorlijk goed gedaan was en gedragen werd door Jorge.