abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 6 januari 2011 @ 21:45:33 #1
22457 Patch
FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
pi_90952807


*O* Jaaaaaahhhhh ! *O*
Gelukkig nieuwjaar nog allemaal en dat het ons allemaal maar mag bekoren wat er vanuit de media-wereld onze kant op gaat komen dit jaar.

De nieuwjaarskater is voorbij (naast wie werd ik ook alweer wakker?) en de awards zijn tot in detail afgewerkt. (Super bedankt Briggy!)

De stemmen zijn geteld en soms was er zelfs sprake van gelijkspel.

De opkomst was niet erg groot, maar zoals een wijs Pixar-figuur ooit zei: "Er is maar 1 mier voor nodig om een hele kolonie achter zich te krijgen".

Dus wellicht dat de opkomst ooit groter wordt.

De categorieën waren:

1. IMDB-Award - User met de meeste filmkennis in FTR
De IMDB is de grootste filmdatabase. De user met de meeste filmkennis mag dus terecht met deze database vergeleken worden

2. Golden Raspberry Award - Voor de meest onsympathieke user
De Raspberry wordt uitgereikt aan het grootste wanproduct. Dus doen wij dat ook.

3. Academy Award - Meest Populairste FTR-user
De Academy Award is de meest populaire filmprijs dus word hij hier uitgereikt aan de meest populaire user

4. Marconi Award - Grootste Radioluisteraar van FTR
Wie is er hier de meester van de ether? Wie verdient de grootst mogelijke radio-eer?

5. Emmy Award - Grootste tv kijker van FTR
De Emmy is de meest prestigieuze tv-prijs. Dus gaat hij hier naar de user met de meeste tv-kennis

6. Criterion Award - Grootste DVD/Blu Ray Fanaat van FTR
Criterion is een begrip onder dvd-verzamelaars. Wie verdient deze award?

7. Sokolsky Award - Grootste filmsnob van FTR; hommage
Sokolsky stond bekend als een grote filmsnob dus wordt deze award postuum naar hem vernoemd. Welke user kijkt alleen maar in het Oost-Duits nagesynchroniseerde Poolse films omdat hij dat hip vind?

9. Opsporing Verzocht Award - De FTR-user die ineens niet meer langskomt
Welke user hebben we al een tijdje niet meer in FTR gezien?

9. Walt Disney Award - Grootste Animatiefan van FTR
Wie verdient het om de award te mogen dragen die vernoemd is naar de grootste animator?

10. Bruce Almighty Award - Beste Moderator van FTR
Wie is de beste moderator van FTR? Mike, SOK of Gorro?

11. Gordon Ramsey Award - Meest opvliegende FTR-user
Welke user vloekt veel, is naar, gemeen, stout en is geregeld nogal agressief?

12. Lindsay Lohan Award - User die het meeste onzin uitkraamt wel of niet onder invloed.
Welke user kraamt veel onzin uit, is een paljas, en lust wel van een doorzakkertje?

13. Jeroen van Koningbrugge Award - Grappigste FTR-user
Welke user heeft volgens jou het meest gevoel voor humor?

14. Arie Boomsma Award - FTR-Hunk
Wie is de best looking male FTR-user?

15. Jessica Rabbit Award - FTR-Babe
Wie is de best looking female FTR-user?

16. Emma Watson Award - Liefste FTR-user
Wie verdient het om hem te dragen? Of je nu lange haren hebt of korte, maakt niet uit, als je over het algemeen maar een lieve user bent.

17.Matthijs van Nieuwkerk Award - Beste topic- opener van FTR
Matthijs weet als geen ander een topic te openen in DWDD of Top 2000 a Gogo. Wie doet dat in FTR?

18. Samuel L. Jackson Award - Meest veelzijdige FTR-user (die in vrijwel elk topic opduikt)
Je kan tegenwoordig geen film kijken of je ziet die kale knar van Jackson voorbij komen. Welke user zit in zowat elke FTR topic?

19. Gerard Ekdom Award - FTR-user die de meeste hulp biedt.
Gerard kent niet alleen de kneepjes van zijn vak maar helpt ook anderen met vraagstukken en problemen. Wie is de reddende engel van FTR?

20. Oh Oh Cherso Award - Nieuwste Aanwinst voor FTR
Welke nieuwkomer maakte een verpletterende indruk dit jaar?

Dus....

^O^ In ieder geval: *keel schraapt* "De winnaars zijn:" ^O^

1. IMDB Award: SaintOfKillers


2. Golden Raspberry Award: Mainport


3. Academy Award: Patch, Mike, IntrePedivity, SamuelofSEK en Lonewolf2003


4. Marconi-Award:Hier waren geen stemmen voor...


5. Emmy Award: IntrePedivity, Symer en Tegan


6. Criterion Award: Patch en Timo20


7. Sokolsky Award: Flitspaal


8. Opsporing Verzocht Award: Doff


9. Walt Disney Award: Patch


10. Bruce Almighty Award: Mike


11. Gordon Ramsey Award: Tombolafan, Mainport, Wyccie en Hornage


12. Lindsay Lohan Award: Mainport


13. Jeroen van Koningsbrugge Award: SaintofKillers


14. Arie Boomsma Award: Chen, Mainport, Lon3 en Falco


15. Jessica Rabbit Award: Wyccie en LittleMissNaughty


16. Emma Watson Award: Hornage


17. Matthijs van Nieuwkerk Award: SamuelofSEK


18. Samuel L. Jackson Award: DragonFodder


19. Gerard Ekdom Award: SamuelofSEK en Mike


20. Oh Oh Cherso Award: DragonFodder


Het is natuurlijk wel een vereiste voor de winnaars op een acceptance speech te posten :Y
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
  donderdag 6 januari 2011 @ 22:09:39 #2
41006 Flitspaal
De achtervolger
pi_90954286
Bedankt. Op Sokolsky, moge hij niet vergeten worden.
  vrijdag 7 januari 2011 @ 09:24:48 #3
18008 hornage
FOK! Movie Trivia-Prijsmeester
pi_90965719
*O* Woei! *O*
Voor het eerst in al mijn jaren FMT'en dat ik gewoon een award win hier! w/ Wauw!

Uhm, poeh, ben even sprakeloos. Zo emotioneel! :'(

Uhm, dus

Ik wil allereerst de academy Patch bedanken voor het organiseren van de awards. Toch wel 1 van de toonaangevende awards in de FTR wereld.
Dan wil ik alle users bedanken die op mij gestemd hebben bedanken voor de prestigieuze awards die ik heb gewonnen, namelijk de "Emma Watson" award voor liefste user.
Jarenlang heb ik getracht een vorm te vinden om in aanmerking te komen hiervoor. Van rustig nadenken voordat ik post, tot elke keer een slok c_/ koffie, maar ook bier en andere zaken om mij maar te helpen.

Door deze variatie kon het ook zijn volgens een aantal users dat ik "opvliegend" zou zijn. Of ik me hier in kan vinden laat ik even terzijde, want een award is een award. Deze award mag ik trouwens delen, dus ik wil graag mijn medewinnaars voor deze award hartelijk feliciteren met het feit dat ze minstens net zo "opvliegend" zijn als ik.

Ook ben ik jarenlang bezig geweest om maar de meest snobbistische films te kijken om maar hier geaccepteerd worden. Avonden en nachtenlang alleen onder een dekentje op de bank met nonstop "klassiekers" en potentieële pareltjes.

Ik zie deze awards als een bekroning van al mijn werk en ik voel me eindelijk na al die jaren geaccepteerd.
Dat betekent niet dat ik op moet houden en dat dit dan nu het hoogst haalbare is. Ik zou hard moeten werken om deze positie te houden!

Ik zie dat ik alweer weg moet zodat er ook andere users een podium hebben om hun award te mogen ontvangen.

Ik zeg world peace en ik hou van je 10tje1988!

Thank you very much
Test je filmkennis! Speel mee met FOK! Movie Trivia en win prijzen!
pi_90967685
Oeh, nog geen jaar hier en twee awards te pakken!
Ik voel me nederig tegenover deze erkenning, en ik wil iedereen bedanken dat ze allebei op me gestemd hebben! Patch bedankt voor het organiseren en voor de spoedcursus " hoe speel ik FMT" :P
Over de oh oh cherso award kan ik alleen maar zeggen dat ik het zie als een aanmoediging een toevoeging te blijven voor FTR. En over de naam... Ach, je moet een gegeven paard niet in zijn bek kijken he.

Aangezien Samuel L. Jackson toch wel de baddest motherf#cker in film is, is ook deze award een hele eer voor me! Ik ben wel niet de coolste gast van FTR, maar ik heb wel mooi de award!

Bedankt allemaal, en een goed filmjaar gewenst!
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
pi_91100346
Felicitaties aan de vele winnaars. *O*

Ik voel me vereerd dat ik awards mag delen met de immer behulpzame Mike en de populaire heren. En zelfs nog een award helemaal voor mij alleen. :7

Alle participanten bedankt voor het stemmen en Patch uiteraard voor het organiseren. ^O^
This is the way the world ends
Not with a bang but a whimper
Mijn reviews
  donderdag 13 januari 2011 @ 11:24:50 #6
271634 Lon3
Lone! Lone! Lone! Lone!
pi_91256212
Oeh ik zie net dat ik ook een award had _O- :) Ik zal de arie boomsma award koesteren samen met de Jessica Rabbit Award van LMN :)
Het is Lon3 de 3 hoort bij mijn naam. Spreek uit als een E... Dus LonE...herhaal! LonE....LLooonnnnnEEEEEEEEE
pi_91264169
Oeh ik heb gewonnen :D

Ook ik wil natuurlijk iedereen bedanken, ik had een briefje gemaakt met alle medewerkers die dit mogelijk hebben gemaakt en zonder wie ik hier nu niet zou staan, maar helaas; het regent buiten dus het briefje is niet meer leesbaar..

Ik ga hem ook koesteren :Y
Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
hehehe, LMN is raarder dan ik :D
pi_91549096
Ik ben erg blij met mijn vier awards. Beetje flauw dat de mods zo'n statement maken.

Ik begrijp nu ook waarom Flitspaal op El_Matador heeft gestemd
  woensdag 19 januari 2011 @ 07:21:52 #9
22457 Patch
FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
pi_91549400
Welk statement?
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
pi_91565453
Niet stemmen
  donderdag 20 januari 2011 @ 10:56:44 #11
22457 Patch
FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
pi_91603635
Komt omdat ik bier over Mike heen heb gegoten
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
pi_91607802
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 10:56 schreef Patch het volgende:
Komt omdat ik bier over Mike heen heb gegoten
En toen is ie gesmolten?
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
  donderdag 20 januari 2011 @ 13:25:35 #13
22457 Patch
FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
pi_91608991
Nee, de enige die voor me smolt was tombolafan :D
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
  zaterdag 22 januari 2011 @ 16:40:57 #14
41006 Flitspaal
De achtervolger
pi_91709908
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 13:25 schreef Patch het volgende:
Nee, de enige die voor me smolt was tombolafan :D
Hornage was ook wel een beetje weg van je. Vooral 's avonds.
pi_91710926
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 04:46 schreef Mainport het volgende:
Ik begrijp nu ook waarom Flitspaal op El_Matador heeft gestemd
Al moet ik zeggen dat die Roces18 dicht in de buurt komt. Man man man
  zaterdag 22 januari 2011 @ 17:14:25 #16
18008 hornage
FOK! Movie Trivia-Prijsmeester
pi_91711271
Ik was 's avonds eigenlijk gewoon weg van iedereen ;)
Test je filmkennis! Speel mee met FOK! Movie Trivia en win prijzen!
  zaterdag 22 januari 2011 @ 18:41:33 #17
22457 Patch
FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
pi_91715162
Precies, Hornage & Dyonvbaal waren veels te vroeg weg...
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
  zaterdag 22 januari 2011 @ 23:56:35 #18
41006 Flitspaal
De achtervolger
pi_91731651
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 17:07 schreef Mainport het volgende:

[..]

Al moet ik zeggen dat die Roces18 dicht in de buurt komt. Man man man
Je mag er maar een kiezen he.
pi_91873634
Twijfelachtige eer wel :P.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')