abonnement Unibet Coolblue
pi_92392022
:{ :'(
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_92392272
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 21:36 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

LAK is een 'transparante' harde laag bovenop je houten product. Je blijft de natuurlijke kenmerken altijd zien. Is redelijk krasvast, maar als het beschadigd is dan moet je het hele meubel schuren en opnieuw lakken.
LAZUUR is vergelijkbaar met een beits. Een kleurmiddel dat in het hout trekt. Afhankelijk van de aantal lagen is het donkerder te maken en blijven natuurlijke kenmerken zichtbaar.
WAS werkt als een lazuur, maar geeft meer glas en is waterbestendiger.
OLIE is een materiaal wat je vaak gebruikt voor werkbladen bijvoorbeeld. Trekt in het hout, maar kan ook uitdrogen. Moet je dus regelmatig bijhouden. Wanneer je een beschadiging hebt in het hout kun je dit schuren en dan weer bijwerken met olie.
(volgens mij heb ik het hier wel een beetje mee :@)
Bedankt voor de uitleg! :)
Dan wordt het waarschijnlijk was (of lak), als lazuur net als beits niet genoeg is om tegen water te beschermen.
Andere handgreepjes erop en het is al snel wat.
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_92392953
quote:
11s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 23:25 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]

http://www.deredactie.be/(...)ps_2eNiveau/1.957134

IKEA TelAviv kun je voorlopig ook even niet terecht :{
OMG :{

Hoe heeft dat nou kunnen gebeuren :o
Of zouden ze daar niet zulke preventieve maatregelen hebben zoals wij?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_92403651
Help :'( Ik heb gisteren het Micke lade(n)blok gekocht. Ik wilde eigenlijk de Mikael, want daar heb ik 't bureautje van, maar die is er niet meer.

Ik heb het ding helemaal in elkaar :7 de lades ook. Maar ik krijg de wielen niet eronder. Ze willen niet vastklikken. Ik heb er al met mijn hele gewicht op gehangen, maar er gebeurt niks. Als ik 'm recht wil zetten vallen ze er gewoon onderuit }:|

Hameren gaat niet, mijn handen doen pijn en ik wil die klotewielen er onder zodat ik eindelijk mijn zooi in de hoek kan wegdoen. Is er soms een trucje voor??
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_92405748
Probleem opgelost, heb om elk staafje een Daim-papiertje gedaan (die lagen er toevallig :@ O-) ). Wiel erover geschoven: klemvast :7 Nu geniet ik van een opgeruimd pc-hoekje O+
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  zondag 6 februari 2011 @ 21:09:14 #256
35189 Troel
scherp en bot
pi_92430030
Tja, Ze zouden gewoon in elke verpakking wat Daim moeten doen :D
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_92434378
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 12:40 schreef Syrena het volgende:
Probleem opgelost, heb om elk staafje een Daim-papiertje gedaan (die lagen er toevallig :@ O-) ). Wiel erover geschoven: klemvast :7 Nu geniet ik van een opgeruimd pc-hoekje O+
Ik vind dat je deze briljante oplossing moet delen met de klantenservice van Ikea! Dan hoeven ze niet meer op zoek naar schroefjes en moertjes maar dan kunnen ze gewoon aangeven dat een Daim papiertje alles oplost!
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_92436040
Weet iemand of het volgende artikel nog terug komt? In de prognose staat dat de levertijd onbekend is...

Komplement opberger met vakken. 00147399.

En kan je een Pax kast in elkaar zetten en eventueel dit onderdeel naderhand erin hangen? Of moet dan de hele kast weer uit elkaar?
pi_92438381
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 22:34 schreef Twilight002 het volgende:
Weet iemand of het volgende artikel nog terug komt? In de prognose staat dat de levertijd onbekend is...

Komplement opberger met vakken. 00147399.

En kan je een Pax kast in elkaar zetten en eventueel dit onderdeel naderhand erin hangen? Of moet dan de hele kast weer uit elkaar?
Ik kan dat later deze week voor je nakijken.
Je hangt deze sowieso pas in je kast wanneer deze al gemonteerd is...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_92439021
Iemand al enig idee wanneer de nieuwe laminaatvloeren binnen komen?
pi_92439309
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 23:26 schreef MiniDuivel het volgende:
Iemand al enig idee wanneer de nieuwe laminaatvloeren binnen komen?
Nu zo'n beetje. Sommige vloeren komen pas als hun voorganger uitverkocht is, maar een aantal vloeren liggen al in de winkel!
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  zondag 6 februari 2011 @ 23:37:15 #262
247705 IemandNiemand
Iemand... of toch niemand?!
pi_92439523
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 23:32 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Nu zo'n beetje. Sommige vloeren komen pas als hun voorganger uitverkocht is, maar een aantal vloeren liggen al in de winkel!
Voorganger (LAKS? geloof ik) verkoopt IKEA nu toch al 5 jaar ofzo? (geen idee)
En toen was er niets!
pi_92439933
Ow, zag alleen die (waardeloze) Tundra prut op de site, van de week me dan maar weer eens de winkel in wagen.
Thanx voor t snelle antwoord!
pi_92441242
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 23:37 schreef IemandNiemand het volgende:

[..]

Voorganger (LAKS? geloof ik) verkoopt IKEA nu toch al 5 jaar ofzo? (geen idee)
Eh ja we verkopen meerdere vloeren al jaren. Wat is je punt?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  maandag 7 februari 2011 @ 00:36:49 #265
247705 IemandNiemand
Iemand... of toch niemand?!
pi_92442144
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 00:16 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Eh ja we verkopen meerdere vloeren al jaren. Wat is je punt?
Dat ik niet wist dat jullie die vloeren omwisselen omdat ik IKEA al 5 jaar met dezelfde laminaat vloer zie adverteren?
En toen was er niets!
pi_92447915
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 00:36 schreef IemandNiemand het volgende:

[..]

Dat ik niet wist dat jullie die vloeren omwisselen omdat ik IKEA al 5 jaar met dezelfde laminaat vloer zie adverteren?
Ow zo. IKEA wisselt regelmatig een deel van het assortiment. En als er goede vervangers zijn, dan doen we dat ook met de vloeren.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_92461072
Woensdag naar Ikea om nieuwe keuken te halen, maar ik zit nog met één ding....Er komt een dieper werkblad van 80 cm. Links en achter het blok is een muur, er komen drie kastjes breedte 40 cm - 80 cm - 40 cm. Totaal dus 160 cm. Hóe maak ik het werkblad nu vast? Er moet uiteraard een ondersteuning aan de muur komen (plank), maar als ik eerst de kastjes plaats en dan het werkblad erop leg dan kan ik niet meer bij de plank/muur komen om het werkblad te monteren. Moet ik dan eerst het werkblad plaatsen (en op één hoek ondersteunen) en dan de kastjes plaatsen?
Ik kom er maar niet uit ... help.....
  maandag 7 februari 2011 @ 21:50:08 #268
26552 Party_P
WTF, jezus!!1
pi_92479667
Ik zie dat Ikea een nieuwe (budget) bank heeft:



http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S79886006

in 3 verschillende kleuren, 2 en 3 zits, nette prijs, iemand die er al opgezeten heeft?
Drugs are good mkay?
  maandag 7 februari 2011 @ 22:55:50 #269
3185 Adelante
To let it go now
pi_92482466


Flinke party tent :o
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_92485284
http://www.ikea-download.de/11_01_jahrgutan/index.php

Zomercatalogus van Ikea Duitsland...
pi_92487393
Het lijkt er op dat de DINERA bruin borden eind deze week/in de loop van volgende week weer binnen komen bij IKEA Groningen, als ik de voorraad zo in de gaten houd....en dus niet in week 11...

Is dit een eenmalige levering of houden ze de voorraad dan ook weer op peil? Ik kan namelijk pas volgende week weer naar Ikea...en ik weet niet hoe snel ze door 120 borden heen zijn?

Bij die rechthoekige gevallen staat nu alleen 'waarschijnlijk niet op voorraad' en geen leverdatum of verwachte levertijd en andere Ikea's krijgen ze ook rond het weekend weer binnen dus die zullen dan ook in de loop van volgende week wel weer binnen komen?

Ben nogal een lijstjes- & symmetrie freak...dan kan ik ze namelijk van mijn nog-aan-te-schaffen-voor-de-uitzet-lijst schrappen en ik heb een bepaalde tic dat ik van sommige artikelen per se een bepaalde kleur of een even aantal moet hebben en dat heb ik nu niet :o
pi_92489673
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 23:13 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ik kan dat later deze week voor je nakijken.
Je hangt deze sowieso pas in je kast wanneer deze al gemonteerd is...
Ok, dat is fijn, want dan kan ik de rest van de kast alvast kopen.
pi_92490677
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 23:53 schreef JohnB52 het volgende:
http://www.ikea-download.de/11_01_jahrgutan/index.php

Zomercatalogus van Ikea Duitsland...
Wanneer krijgen wij het zomerspul? Vorig jaar greep ik mis - al de solar lampen waren al weg... dit jaar ga ik graag op tijd! :Y
pi_92493705
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 00:59 schreef Aeki84 het volgende:
Het lijkt er op dat de DINERA bruin borden eind deze week/in de loop van volgende week weer binnen komen bij IKEA Groningen, als ik de voorraad zo in de gaten houd....en dus niet in week 11...

Is dit een eenmalige levering of houden ze de voorraad dan ook weer op peil? Ik kan namelijk pas volgende week weer naar Ikea...en ik weet niet hoe snel ze door 120 borden heen zijn?

Bij die rechthoekige gevallen staat nu alleen 'waarschijnlijk niet op voorraad' en geen leverdatum of verwachte levertijd en andere Ikea's krijgen ze ook rond het weekend weer binnen dus die zullen dan ook in de loop van volgende week wel weer binnen komen?

Ben nogal een lijstjes- & symmetrie freak...dan kan ik ze namelijk van mijn nog-aan-te-schaffen-voor-de-uitzet-lijst schrappen en ik heb een bepaalde tic dat ik van sommige artikelen per se een bepaalde kleur of een even aantal moet hebben en dat heb ik nu niet :o
Als ze al komen zijn ze volgens de informatie die ik vorige week voor je opgezocht heb dus sowieso moeilijk leverbaar tot en met week 11.
Tenzij de leverproblemen opeens verholpen zijn, wat me stug lijkt.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_92493791
http://www.ikea.com/ms/nl(...)rijkeinformatie.html

quote:
Waarschuwing frauduleuze e-mails
IKEA is gestuit op frauduleuze e-mails waarin de ontvanger door deelname aan een quiz kans maakt op een IKEA cadeaubon t.w.v. 1.500 euro.

IKEA waarschuwt haar klanten dat deze e-mails NIET afkomstig zijn van IKEA. Daarom verzoeken wij alle ontvangers om NIET deel te nemen aan deze quiz en geen persoonlijke gegevens te verschaffen aan de afzender.

Bij IKEA hechten we erg aan veiligheid en we betreuren eventuele ongemakken door deze e-mails.

Bekijk hieronder een voorbeeld van een van deze e-mails:
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')