abonnement Unibet Coolblue
pi_91275991
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 17:51 schreef pumpkinsoup het volgende:

[..]

Ok weird :') Moet ik dan gewoon even een mailtje sturen zodat ze het alsnog versturen?
Ik dacht dus ook: 'Simpel even terugsturen' maar dat werkt volgens de klantenservice van de H&M dus niet zo... }:|

Het duurt kennelijk een tijdje voor het pakket vanaf TNT weer terug naar de H&M is gegaan, waarbij het eerst helemaal leeggehaald wordt en weer netjes gesorteerd in een pakhuis/magazijn wordt gelegd. Ze konden onmogelijk even met de chauffeur bellen, laat staan met het sorteringscentrum, en al he-le-maal niet met het pakhuis-geval waar dat pakket naar wordt teruggestuurd. Zwaar vertiefd als je het mij vraagt, en ook wel wat luiheid aan de kant van de H&M. Natuurlijk zijn er routines en regels voor als een pakketje niet afgeleverd kan worden, maar ik belde binnen 5 minuten nadat de Track&trace-pagina was bijgewerkt... Hoe moeilijk is het om dat pakket op te vangen ergens in die keten en een rembours-label te printen... Of even de doos goed vouwen/openmaken zodat je het adres kan lezen :P

Ik moest gewoon ALLES opnieuw bestellen (en dus om half 6 opstaan omdat alles uit de sale kwam :') ) en nee, ze kon niet alvast de hele bestelling opnieuw plaatsen, want er waren dingen uitverkocht. En ik zou een kortingscode van 5 euro krijgen, maar die heb ik ook nog niet binnen :P Maar ach, als het goed is komt er begin volgende week toch nog een huge sale-bestelling O+

[ Bericht 55% gewijzigd door Mutsefluts op 13-01-2011 18:56:45 ]
pi_91277020
Ik hou van LOGG. O+ Ik draag de trui ook op een lange top met een legging eronder. Dat vind ik hem zelf ook erg leuk. Ook heb ik een groene chino broek, zo een dus:


Waar ik hem op draag! De witte staat er ook tof op. Maar op een gewone spijkerbroek staat ie ook tof. :s) Maar het ligt ook heel erg aan jezelf denk.
pi_91277977
Ownee. Wou nog wat bij mijn bestelling doen, maar hij is al in behandeling (!! Binnen 12 uur!!)
~ Bonito La Risa ~
pi_91279644
(O.a. dit) Gewoon in de winkel gehaald.

pi_91290643
Nieuwe code t/m 23-01

8931 10% op je online aankoop totaal bedrag...
Let op: Deze korting is uitsluitend geldig voor nieuwe bestellingen - met uitzondering van afgeprijsde artikelen of artikelen met een campagneprijs - en kan niet in combinatie met andere kortingsaanbiedingen gebruikt worden.
~ Bonito La Risa ~
  vrijdag 14 januari 2011 @ 02:07:42 #256
259877 Shaz
Curiouser and curiouser
pi_91299172
Damn, ik heb een sale bestelling (met 3 items uit nieuwe collectie) van 400 euro :') :')

Edit: gelukkig gaat vrijwel altijd 90% terug om het niet leuk is :9
pi_91307528
Chauffeur is onderweg *O* Wel jammer dat ik volgende week pas thuis ben :')
Tap tap tap
pi_91318568
Goed mijn grote faal-bestelling kwam vandaag binnen maar H&M faalde nog meer :'(



Alles met een rood kruis erdoor was niet leuk, alles met een groene krul erdoor hou ik. En dan. ALLES met een zwart vraagteken erbij hebben ze óf niet geleverd, óf er iets anders voor in de doos gelegd. :') Alles met de smiley erbij twijfel ik over. Die broek en het witte tuniekje waren te groot en ga ik denk ik in een maatje kleiner bestellen, het geruite bloesje vind ik wel leuk maar daar wil ik een second opinion over van mn moeder ( :') ) of hij me wel staat.
Ohja en ik heb de pakbon van een meisje uit duitsland gekregen dus ik kan geen retoursticker opplakken en mijn retourartikelen niet aankruisen :')
pi_91318925
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 15:25 schreef Sabinee het volgende:
Goed mijn grote faal-bestelling kwam vandaag binnen maar H&M faalde nog meer :'(

[ afbeelding ]

Alles met een rood kruis erdoor was niet leuk, alles met een groene krul erdoor hou ik. En dan. ALLES met een zwart vraagteken erbij hebben ze óf niet geleverd, óf er iets anders voor in de doos gelegd. :') Alles met de smiley erbij twijfel ik over. Die broek en het witte tuniekje waren te groot en ga ik denk ik in een maatje kleiner bestellen, het geruite bloesje vind ik wel leuk maar daar wil ik een second opinion over van mn moeder ( :') ) of hij me wel staat.
Ohja en ik heb de pakbon van een meisje uit duitsland gekregen dus ik kan geen retoursticker opplakken en mijn retourartikelen niet aankruisen :')
Whaha, het lukt de h&m nooit om het in één keer goed te doen :')
pi_91319481
Jezus, dat is wel een megafail zeg....
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  vrijdag 14 januari 2011 @ 16:29:57 #261
331857 ieris
Geen fratsen, dat scheelt
pi_91321788
Zoo dat is wel tegengevallen inderdaad! Ik had afgelopen week 2 shirtjes


Beetje vreemd alleen dat ik elke keer een andere maat heb, dus bestel altijd alles maar dubbel haha
  vrijdag 14 januari 2011 @ 16:51:24 #262
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_91322920
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 15:25 schreef Sabinee het volgende:
Goed mijn grote faal-bestelling kwam vandaag binnen maar H&M faalde nog meer :'(

[ afbeelding ]

Alles met een rood kruis erdoor was niet leuk, alles met een groene krul erdoor hou ik. En dan. ALLES met een zwart vraagteken erbij hebben ze óf niet geleverd, óf er iets anders voor in de doos gelegd. :') Alles met de smiley erbij twijfel ik over. Die broek en het witte tuniekje waren te groot en ga ik denk ik in een maatje kleiner bestellen, het geruite bloesje vind ik wel leuk maar daar wil ik een second opinion over van mn moeder ( :') ) of hij me wel staat.
Ohja en ik heb de pakbon van een meisje uit duitsland gekregen dus ik kan geen retoursticker opplakken en mijn retourartikelen niet aankruisen :')
Omg.. ze zijn weer lekker bezig zeg :') -O- Zonde dat ze zoveel dingen verkeerd hebben geleverd :N
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_91324795
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 13:25 schreef Tyler-Girl het volgende:
Mijn bestelling van vanmorgen....heb toch maar een beetje ingekort....kwam op een rekening van 200 euro uit... :@ nu 140 met korting :D

[ afbeelding ]
Dat vest linksboven wil je aandoen en nooit meer uitdoen, geloof me O+
I had a signature once. It was awful.
  vrijdag 14 januari 2011 @ 17:29:27 #264
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_91324959
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 17:26 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

Dat vest linksboven wil je aandoen en nooit meer uitdoen, geloof me O+
Hahah dat is ook de bedoeling. wordt mij huispakvest, vest voor noodgevallen, vest voor op vakantie enzo....tenmiste als hij past en lekker zit :P

Nu we t toch over mijn bestelling hebben :P de blauwe trui en de nougat gaatjes trui (zo noem ik hem maar ff) zouden later geleverd worden. Maar nu is mijn bestelling in behandeling en moet ik alleen nog wachten op de blauwe trui.....
Hoop echt dat die fijn zit, heb al eerder van zon truie besteld bij H&M maar die zaten vaak heel raar, door mijn lichaamsvorm :(
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
  vrijdag 14 januari 2011 @ 18:40:21 #265
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_91328284
Omg, mn zending is al gesorteerd! :o :o *O* Jeuz, ze zijn supersnel zeg. Eigenlijk zou mn pakketje pas volgende week komen, en ik twijfelde al of ik dat zou doen aangezien we 2 daagjes weg zijn dan, maar dit komt echt SUPER uit :D *O* Morgen waarschijnlijk lekker kleren passen dus! O+
I never look back, darling. It distracts from the now.
  vrijdag 14 januari 2011 @ 18:45:19 #266
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_91328481
Sinds woensdag staat mijn bestelling op voorgemeld :(
pi_91328739
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 18:50 schreef Mutsefluts het volgende:

[..]

Ik dacht dus ook: 'Simpel even terugsturen' maar dat werkt volgens de klantenservice van de H&M dus niet zo... }:|

Het duurt kennelijk een tijdje voor het pakket vanaf TNT weer terug naar de H&M is gegaan, waarbij het eerst helemaal leeggehaald wordt en weer netjes gesorteerd in een pakhuis/magazijn wordt gelegd. Ze konden onmogelijk even met de chauffeur bellen, laat staan met het sorteringscentrum, en al he-le-maal niet met het pakhuis-geval waar dat pakket naar wordt teruggestuurd. Zwaar vertiefd als je het mij vraagt, en ook wel wat luiheid aan de kant van de H&M. Natuurlijk zijn er routines en regels voor als een pakketje niet afgeleverd kan worden, maar ik belde binnen 5 minuten nadat de Track&trace-pagina was bijgewerkt... Hoe moeilijk is het om dat pakket op te vangen ergens in die keten en een rembours-label te printen... Of even de doos goed vouwen/openmaken zodat je het adres kan lezen :P

Ik moest gewoon ALLES opnieuw bestellen (en dus om half 6 opstaan omdat alles uit de sale kwam :') ) en nee, ze kon niet alvast de hele bestelling opnieuw plaatsen, want er waren dingen uitverkocht. En ik zou een kortingscode van 5 euro krijgen, maar die heb ik ook nog niet binnen :P Maar ach, als het goed is komt er begin volgende week toch nog een huge sale-bestelling O+
Ik ken het verschijnsel, elke keer als ik onder rembours bestel (3 keer nu) komt er niks aan. Blijkbaar is dat stickeren zo makkelijk nog niet.
En inderdaad, altijd sale-artikelen, dus de kans is groot dat je ze niet meer terugvindt en je moet er verdomd vroeg voor uit je bed. :(
  vrijdag 14 januari 2011 @ 19:05:53 #268
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_91329513
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 18:45 schreef Marrije het volgende:
Sinds woensdag staat mijn bestelling op voorgemeld :(
Oh, hm. -O-
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_91329889
Mijn bestelling van dinsdag is er al :@
Tap tap tap
  vrijdag 14 januari 2011 @ 19:16:29 #270
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_91330090
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 19:13 schreef CherryLips het volgende:
Mijn bestelling van dinsdag is er al :@
Jeujjjj *O* Wat goed! :D Ah joh, wees blij! :P
I never look back, darling. It distracts from the now.
  vrijdag 14 januari 2011 @ 19:17:13 #271
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_91330130
Dat van mij moet uit Zweden komen ofzo?
pi_91359523
Stomme h&m o|O
Mijn trui die ik heb besteld komt telkens later :(
pi_91360318
Ik heb wat kleding te koop, waaronder H&M kleding: [TK]Dameskleding

Weet niet of er wat voor jullie bijzit? O-)
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_91360409
quote:
9s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 19:17 schreef Marrije het volgende:
Dat van mij moet uit Zweden komen ofzo?
Polen :Y

Ik zag laatst een leuk vest bij de gewone winkel, maar uiteraard niet meer in mijn maat. Zag ik 'em gisterochtend ineens in de sale. :D En de bestelling is nu al in behandeling. *O*
It's all fun and games until someone loses a head
Mijn nagellakjes
Londena Blog
pi_91363501
quote:
Op zaterdag 15 januari 2011 11:55 schreef Ewelina het volgende:
Ik heb wat kleding te koop, waaronder H&M kleding: [TK]Dameskleding

Weet niet of er wat voor jullie bijzit? O-)
Zit zeker wat bij, maar helaas niet mijn maat :(
~ Bonito La Risa ~
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')