dan heb je ik je vast wel eens gezien, en jij mij ook....maar toen had ik nog lang haar en een sik en leek ik niet op mijn fobofotoquote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:35 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik woon in 1 van de zijstraatjes van de Kennedylaan
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik weet van de helft niet eens wat het is. maar fist fuckin vond ik maar niks. zo'n vuist in je plasbuis is pijnlijk!
Op hyves, ehm 5 dacht ik. Op facebook 4quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:33 schreef Dagoduck het volgende:
Hoeveel FOK!kers hebben jullie op hyves of facebook oid..
nee, dat is niet leuk!quote:
Gaat dat dan niet automatisch? Nog nooit een deel geopend enzoquote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:37 schreef hole1988 het volgende:
@minthy vergeet het nummertje de volgende keer niet meer
oh godquote:
Ik op hyves 2, op facebook 50+quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:37 schreef justmattie het volgende:
[..]
Op hyves, ehm 5 dacht ik. Op facebook 4
en dan kan ik geen Exkstra luisterenquote:
ik heb al een berichtje verstuurd.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Gaat dat dan niet automatisch? Nog nooit een deel geopend enzo![]()
Wat moet ik daarvoor doen?
als je ee ntopic opent moet je in de titelbalk, waar je ook de titel invult, ff het nummertje 1tje ophogen...quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Gaat dat dan niet automatisch? Nog nooit een deel geopend enzo![]()
Wat moet ik daarvoor doen?
Fv jij?? Ik doe het nog af en toe, geen tijd meer voor...quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik op hyves 2, op facebook 50+Farmville topic ftw.
Ok, tnx!!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:38 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ik heb al een berichtje verstuurd.
Nee, 2 maanden terug gestopt heb het iets van 2 maanden gespeeld, ik heb nu mijn facebook opgegeven voor verwijderingquote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Fv jij?? Ik doe het nog af en toe, geen tijd meer voor...![]()
Daarom ga ik voor het openen van een nieuw topic op de loop, gaat nooit goedquote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
als je ee ntopic opent moet je in de titelbalk, waar je ook de titel invult, ff het nummertje 1tje ophogen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |