Idd, en als er iemand dood is dan bellen ze maar via de huistelefoonquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:25 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Tsja. Als ze mij nodig hebben spreken ze maar de voicemail in. Ik kijk daar echt heel anders tegenaan. Ik heb totaal niet de behoefte om 24/7 bereikbaar te zijn. Het is wel goed zo.
Ja, maar dan onthoud 'ie alleen de tijd als de stroom er weer is... hij gaat dan niet alsnog af zonder stroom.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:25 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ooit gehoord van een 9V batterij in je wekker doen
Niet iedereen heeft een huistelefoon, weet je. Mijn mobiel staat aan, 24/7.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Idd, en als er iemand dood is dan bellen ze maar via de huistelefoon
dat heb ik dus ook. ik heb mn mobiel eigenlijk wel altijd aan, maar als ik bezig ben neem ik niet op, net als wanneer ik in de bios zit of in een vergadering of coachsessie is. dan kijk ik wie er belt en dan beslis ik of ik opneem en als ik dat doe houd ik het kort. behalve als mn pa of ma evt paniekerig begint te schreeuwenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:25 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Tsja. Als ze mij nodig hebben spreken ze maar de voicemail in. Ik kijk daar echt heel anders tegenaan. Ik heb totaal niet de behoefte om 24/7 bereikbaar te zijn. Het is wel goed zo.
'Werk jij ook met een optielijst? Dus bij situatie x bel 06, bij situatie y bel thuis?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hebben mensen tegenwoordig niet eens meer een huistelefoonquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:27 schreef CindieY het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft een huistelefoon, weet je. Mijn mobiel staat aan, 24/7.
Nouja, als iemand een ernstig ongeluk heeft gehad, wil ik dat wel graag NU weten zeg maar.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:25 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Mijn moeder had er vroeger ook geenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hebben mensen tegenwoordig niet eens meer een huistelefoonfuck he
Heb ik geen last van. Gaat namelijk wel af, maar zie dan weer geen tijd.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:27 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ja, maar dan onthoud 'ie alleen de tijd als de stroom er weer is... hij gaat dan niet alsnog af zonder stroom.
Ja, mensen hebben tegenwoordig niet meer eens een huistelefoon. Zo raar is dat tegenwoordig niet meer hoor.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hebben mensen tegenwoordig niet eens meer een huistelefoonfuck he
Precies! Echt niets aan toe te voegenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat heb ik dus ook. ik heb mn mobiel eigenlijk wel altijd aan, maar als ik bezig ben neem ik niet op, net als wanneer ik in de bios zit of in een vergadering of coachsessie is. dan kijk ik wie er belt en dan beslis ik of ik opneem en als ik dat doe houd ik het kort. behalve als mn pa of ma evt paniekerig begint te schreeuwen![]()
in het pre-gsmtijdperk (dat heb ik nog meegemaakt!) kon ik ook prima zonder gsm. ik belde bij een vriendje dat ik daar bleef spelen en dat was genoeg. nu woonde ik wel in een klein dorp....
Huistelefoon hebbenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
quote:
Ik wordt ook gevolgd door een of vage band waar ik nog nooit van heb gehoord.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:28 schreef 3rdRock het volgende:
waarom word ik op twitter gevolgd door een strandvakantiepark in Wales??? (Bestaat dat uberhaupt :S )
Dat is wel lief jaquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:28 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Nouja, als iemand een ernstig ongeluk heeft gehad, wil ik dat wel graag NU weten zeg maar.
Maar ook als een goeie vriend(in) midden in de nacht mij echt nodig heeft, dan word ik daar graag voor wakker. Gelukkig werkt dat ook omgekeerd en kan ik in nood altijd bij een aantal lieve vrienden terecht. Dag of nacht.
Maar dat weet Dagoduck natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:28 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ja, mensen hebben tegenwoordig niet meer eens een huistelefoon. Zo raar is dat tegenwoordig niet meer hoor.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Maar dat weet Dagoduck natuurlijk niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |