abonnement Unibet Coolblue
pi_90815198
Hallo BNW'ers,

normaal gesproken ben ik niet zo van de complot theorieën maar ik vind de topics die hier besproken worden wel altijd erg vermakelijk dus ik lees ze regelmatig met veel plezier. Maar uiteindelijk ik schaar mij toch altijd aan de kant van de de-bunkers.

Maar nu stuitte ik de de afgelopen dagen op nieuws waarvan ik dacht: "dat gaat weer een mooi topic worden bij BNW", Maar het bleef verdomd stil hier. Daarom bij deze, het volgende nieuws. Ik denk dat het puur toeval is maar voor de doorgewinterde complot-theoretici: Brand Los!!

quote:
More than 1,000 dead birds fall from Arkansas sky
Beebe, Ark. —
— Wildlife officials are trying to determine what caused more than 1,000 blackbirds to die and fall from the sky over an Arkansas town.

The Arkansas Game and Fish Commission said it began receiving reports on the dead birds about 11:30 p.m. Friday night. The birds fell over a 1-mile area in Beebe, northeast of Little Rock in central Arkansas. An aerial survey indicated that no other dead birds were found outside the area.
...
bron
Eén dag later het volgende bericht:

quote:
Up to 100,000 fish found dead along Arkansas River
Officials suspect disease, not pollutants, as cause of death

State officials on Monday were investigating why 80,000 to 100,000 fish washed up dead on the shores of the Arkansas River last week.

"The fish deaths will take about a month" to determine a cause, Keith Stephens, a spokesman for the Arkansas Game and Fish Commission, told msnbc.com.

Stephens also provided the estimate of 80,000 to 100,000 dead fish.
...
Bron
Nu krijgt het al een beetje een BNW karakter. Maar het wordt nog mooier. Om een evt. complot even helemaal compleet te maken:
Zie Google Earth
A= Dode vogels
B= Dode vissen
C= "aardbeving" op 29 dec. 2010 van 2.5 R

Nou, kom maar op, wat is hier gaande? (het lijkt wel een begin van een slechte rampenfilm)
"What's the matter with kids today?'
  maandag 3 januari 2011 @ 22:17:44 #2
242989 JamFlava
Ik heb hier ook tekst staan.
pi_90815434
Was al een topic over.

Nostradamus en de bijbel hebben gewaarschuwd
pi_90815877
quote:
Was al een topic over.
maar niet in BNW, of begin ik nu blind te worden..
"What's the matter with kids today?'
  maandag 3 januari 2011 @ 22:28:25 #4
242989 JamFlava
Ik heb hier ook tekst staan.
pi_90816039
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 22:25 schreef USA_holes het volgende:

[..]

maar niet in BNW, of begin ik nu blind te worden..
Dat heb je inderdaad goed gezien. :)
pi_90816967
Inmiddels zijn het tussen de 4a 5000 vogels:

http://www.msnbc.msn.com/id/40885546/ns/us_news-environment/

Maar geen idee waar het door komt. :{w
Zouden ze de vogels ook op aanwezigheid van corexit getest hebben ?

quote:
We have had numerous reports of people in the Gulf region who have fallen ill with flu like symptoms. Many people have reported the smell of toxic chemicals in the region. Clinics in some Gulf regions are reportedly at an elevated capacity. Birds have been seen migrating north, while sharks and dolphins seek shallower waters in Florida. This would seem to signify the presence of toxic air and water content. Poison gases from the oil mixed with the Corexit appear to be an Orwellian combo of death. Fish are turning up on the banks of streams in several states. Plants have burn holes through them from acid rain as reported in Texas, Arkansas , and Tennessee.
http://204.74.214.194/forum1/message1198122/pg1
quote:
The fish kill only affected one species of fish," he told CNN.

"If it was from a pollutant, it would have affected all of the fish, not just drum fish."
http://www.thisis50.com/p(...)0&xg_source=activity
ooh. ja.. volgens mij is dat helemaal niet zo zeker.

In BNW had ik dit idd nog niet gezien..


[ Bericht 12% gewijzigd door Resonancer op 03-01-2011 22:50:35 ]
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_90817035
Ook leuk dat de dag ervoor The Happening op TV was.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_90855910
Nu ook massale vissterfte in Brazilië:

http://www.parana-online.(...)DE+PEIXES+NO+LITORAL

En in Louisiana:

quote:
Weer vogels neergestort in VS

WASHINGTON - Nog geen week nadat ongeveer vijfduizend vogels door nog onbekende oorzaak dood uit de lucht vielen in de Amerikaanse staat Arkansas, zijn er ook in de naastgelegen staat Louisiana massaal dode vogels neergestort. Dat gebeurde de afgelopen dagen bij de plaats Pointe Coupee Parish, meldden Amerikaanse autoriteiten dinsdag. Het gaat om circa vijfhonderd exemplaren.

Nog geen week geleden vielen in Arkansas ook al duizenden vogels uit de lucht. Foto: Warren Watkins/The Daily Citizen, Searcy, Arkansas

Een aantal lijkjes is voor onderzoek naar een laboratorium gestuurd. De oorzaak van de mysterieuze vogelsterfte in Arkansas is in ieder geval niet een ziekte of een virus. „Alle organen zijn nog intact”, zei een dierenarts in overheidsdienst vooruitlopend op laboratoriumuitslagen tegen nieuwszender CNN.

Ondertussen wordt ook onderzocht waarom meer dan 80.000 vissen in dezelfde staat opeens dood in de rivier dreven.

De wildste geruchten doen in de VS de ronde over de mysterieuze massale dood van de vogels en de vissen. Zowel Bijbelse tekens voor het einde der tijden, chemische complottheorieën als een connectie met ufo's worden genoemd.

Biologen denken dat de vissen wel door een ziekte zijn omgekomen, omdat maar een soort getroffen lijkt te zijn. De vogel- en vissterfte zouden geen verband met elkaar houden.

Bron: Telegraaf ;)

En: http://www.huffingtonpost(...)isiana_n_804196.html


[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 04-01-2011 21:36:35 ]
pi_90861672
pi_90861872
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 23:10 schreef meth1745 het volgende:
[ afbeelding ]
Dat zal ze leren... met dat geschijt op mijn auto.
  woensdag 5 januari 2011 @ 09:14:14 #10
69315 raistlin6
Met dank aan Olga (heldin)
pi_90869818
Shiz@autocorrectie"Als er een nieuwsicoon staat, foto-onderschrift, elk woord goed gespeld is en quotes kloppen en er staat 'Ik heb geen het is wanneer blijkt dat gisteren voor de dag dan dat kan ik weet toe maar anders ja veel', mis ik het."
  woensdag 5 januari 2011 @ 09:33:51 #11
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_90870258
begint nu toch wel een beetje eng te worden
pi_90870327
quote:
Op maandag 3 januari 2011 22:44 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ook leuk dat de dag ervoor The Happening op TV was.
Inderdaad! Een zeer bizarre timing!
pi_90870521
Stel dat het magnetisch veld van de aarde aan het verschuiven is, zouden de vogels en vissen daardoor zo van streek kunnen raken dat ze dood neervallen?
@luna
  woensdag 5 januari 2011 @ 09:54:24 #14
85962 ioko
I Appear Missing
pi_90870829
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 09:43 schreef boempa het volgende:
Stel dat het magnetisch veld van de aarde aan het verschuiven is, zouden de vogels en vissen daardoor zo van streek kunnen raken dat ze dood neervallen?
Dat lijkt me stug, wellicht raken ze in de war als ze zich verplaatsen, maar dat lijkt me alles.
Coincidence
Makes sense
Only with you
  Redactie Frontpage woensdag 5 januari 2011 @ 09:56:56 #15
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_90870895
Gaan we er ook al vissen bij betrekken?

Dan mag ik met vreugde melden dat er in de Coromandel in Nieuw Zeeland honderden dode snappers zijn aangespoeld.

Dead Snappers

Mvg,
JeMoedah.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_90870989
Hmm... wel apart dit. Gelukkig zie ik hier de vogels nog vliegen alsof er niets aan de hand is.
pi_90870992
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 09:54 schreef ioko het volgende:

[..]

Dat lijkt me stug, wellicht raken ze in de war als ze zich verplaatsen, maar dat lijkt me alles.
En wat als het deel van de hersenen dat ervoor zorgt dat ze zich kunnen oriënteren, zich bevindt bij het evenwichtsorgaan?
@luna
  Redactie Frontpage woensdag 5 januari 2011 @ 10:03:30 #18
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_90871101
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 10:00 schreef boempa het volgende:

[..]

En wat als het deel van de hersenen dat ervoor zorgt dat ze zich kunnen oriënteren, zich bevindt bij het evenwichtsorgaan?
Door de eventuele verschuiving van polen wordt niet het verticaal vlak aangepast hoor...

edit: mits die vogels op 40km hoogte vliegen....
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_90871378
Dit is wel erg bizar, was er niet een passage in de bijbel die hier over gaat? Weet iemand toevallig uit zijn hoofd welke passage dit dan is?
Haters gonna hate.
  Redactie Frontpage woensdag 5 januari 2011 @ 10:22:13 #20
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_90871653
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 10:13 schreef CyclingGirl het volgende:
Dit is wel erg bizar, was er niet een passage in de bijbel die hier over gaat? Weet iemand toevallig uit zijn hoofd welke passage dit dan is?
Niet over massale sterfte, naast dan een paar van de plagen uit het boek Exodus, of slechts 1, waar alle vee ziek wordt.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_90873032
En in 2012 is de wereld weggggg
pi_90873248
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 10:13 schreef CyclingGirl het volgende:
Dit is wel erg bizar, was er niet een passage in de bijbel die hier over gaat? Weet iemand toevallig uit zijn hoofd welke passage dit dan is?
Wellicht is het handiger om te teren op de kennis van erkende wetenschappers anno 2011 inplaats van te kijken naar opgeleukte verhaaltjes/propaganda, geschreven door een stel mannen in jurken uit het jaar 0.
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 5 januari 2011 @ 11:07:28 #23
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_90873275
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 11:06 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Wellicht is het handiger om te teren op de kennis van erkende wetenschappers anno 2011 inplaats van te kijken naar opgeleukte verhaaltjes/propaganda, geschreven door een stel mannen in jurken uit het jaar 0.
:(
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  woensdag 5 januari 2011 @ 11:07:44 #24
285174 Evienne
never odd or even
pi_90873286
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 09:43 schreef boempa het volgende:
Stel dat het magnetisch veld van de aarde aan het verschuiven is, zouden de vogels en vissen daardoor zo van streek kunnen raken dat ze dood neervallen?
Dat zou wellicht voor migrerende vogels en vissen op kunnen gaan, dat ze dan verdwalen, blijven zoeken tot ze oververmoeid zijn en in onleefbaar gebied terecht komen of geen land treffen waar hun inwendig kompas ze naartoe leidt.

Ik denk eerder aan nieuwe bestrijdingsmiddelen en andere chemicaliën die stilletjes getest worden. Er zijn zoveel gewassen en ongewenste insecten resistent geworden voor (en door) de toch al heftige bestrijdingsmiddelen die jarenlang misbruikt zijn, dat men inmiddels steeds zwaarder gif moet verspreiden om oogsten niet te laten mislukken en plagen onder controle te houden.

Interessant, ben benieuwd of de mensen daar ook last krijgen van klachten in de komende dagen/weken.
think for yourself, question authority
while it is always possible to wake a person who's sleeping, no amount of noise will wake a person who is pretending to be asleep
pi_90873507
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')