abonnement Unibet Coolblue
pi_90798860
Hoi,

Ik vind het lastig, hoort dit nou bij sport of travel. Toch maar hier gepost, onder travel is het namelijk zeer inactief.

Wat voor goggle raden jullie mij aan? Ik ga eind deze maand voor het eerst ski-en, in Risoul Frankrijk.

Ik dacht zelf aan:
Uvex Futura
Uvex Orbit Optic
Uvex F2
Uvex Ultra
Oakley Ambush
Oakley O-frame bril

Moet ik perse voor oranje glazen gaan? Zijn groene/blauwe glazen een goed idee? Wat raden jullie aan? Andere tips?
Think about a woman. Doesn't know you're thinking about her. Doesn't care you're thinking about her. Makes you think about her even more.
pi_90799430
Oranje glazen zijn fijn vanwege het contrast bij sneeuw. Ik zelf heb alleen goggles voor als het echt sneeuwt of waait. Verder heb ik gewoon een zonnebril met donkere glazen.

Welke je verder moet kiezen? Diegene die je lekker vindt zitten. Ik heb zelf:



Maar dan in het bruin passend bij mijn helm.
pi_90799435
Pak een zonnebril die je al hebt, aangezien je voor het eerst gaat.
Deze zou moeten voldoen. Als je na die week erachter komt dat je het leuk vindt zou ik pas een Uvex/Scott/Sinner aanschaffen.

Beste wat er is, is gewoon een paar daar testen en kijken welke jij het lekkerst vindt.
[ aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, spelfouten onder voorbehoud ]
  maandag 3 januari 2011 @ 16:48:36 #4
8252 mvdejong
Home is where the cat is.
pi_90799437
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 16:37 schreef Espex het volgende:
Moet ik perse voor oranje glazen gaan? Zijn groene/blauwe glazen een goed idee? Wat raden jullie aan? Andere tips?
De kleur van je glazen is heel persoonlijk. Ik heb zelf 2 (fiets-)brillen Adidas Evil Eye, maar de standaard oranje glazen leveren voor mijn ogen een zeer onrustig beeld op. Ik heb er nu 70% grijze glazen in voor overdag, en transparante glazen met een lichte grijzing bovenin voor in de schemering, en dat werkt voor mijn ogen goed. Ik heb ook nooit tegen de bruine glazen van sommige zonnebrillen gekund, groen geeft geen problemen.
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
Alice Cooper : Why, thank you!
Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.
pi_90799829
Ik neem zeker wel een zonnebril mee, maar ik heb ook wel de mogelijkheid een skibril te kopen. Een dag extra gewerkt, dus 90 euro te besteden die ik anders niet had.

Ik wil dus wel een bril kopen, omdat ik het kan maar kies maar. Testen lijkt me lastig, amper winkels waar ze verschillende op voorraad hebben. Qua sinner, zijn die oke? Die zijn namelijk wel aanzienlijk goedkoper...

Scott?
Think about a woman. Doesn't know you're thinking about her. Doesn't care you're thinking about her. Makes you think about her even more.
pi_90800131
Is er in nederland ergens een grote winkel met erg veel ski gear? Dus ook brillen?
Think about a woman. Doesn't know you're thinking about her. Doesn't care you're thinking about her. Makes you think about her even more.
pi_90800298
Sinner zijn zeker goed, niets mis mee! Winkels als Perry Sport etc hebben meestal ook een flinke voorraad. Ik zelf vind Bever Zwerfsport een goede winkel.

Verder heb je als je ook nog beetje leuke kleding wilt zien de SkiHut in Scheveningen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')