abonnement Unibet Coolblue
pi_90760741
Ik vraag dit even buiten de reeks om, is Boer zoekt Vrouw nep? Of geldt de aloude 'alles op tv is nep'-regel niet meer?
pi_90760776
Jawel, álles in de wereld is nep.
Zelfs Fok!
XXX-AMSTERDAM-XXX
pi_90761826
Alles is nep.
pi_90802597
En een schop omhoog :)
  maandag 3 januari 2011 @ 18:13:59 #5
30751 DaMayan
Turtle Warriors
pi_90802803
Geregisseerd is niet hetzelfde als nep.

Zelfs de eerste big brother was geregisseerd: ga even dit doen, zeg even dat, kun je dat nog eens doen, dat gesprek even opnieuw. En dan met het knippen een verhaal en personages ervan proberen te maken.
One good thing about music. When it hits you feel no pain.
pi_90802858
De deelnemers zijn geen acteurs dus wat mij betreft echt.
pi_90802874
Het is wel geregisseerd dus? :P
pi_90873877
Ik denk dat er wel een aantal delen slim geknipt en geplakt zijn.
pi_90875070
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 18:15 schreef kort het volgende:
Het is wel geregisseerd dus? :P
Alles op tv is geregisseerd!
  donderdag 6 januari 2011 @ 10:56:45 #10
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_90922595
Ik zag laatst 1 van die boeren met zijn veroverde vrouw op mijn vakantie.
Dus tenzij ze al wat hadden voor het programma is het programma niet helemaal onzin.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_90922928
Dat er productie en regie is betekent niet dat het nep is :')

Kracht is juist dat het echt is, anders kijken er geen 4 miljoen mensen naar
pi_90933733
Ik ben ook wel benieuwd hoeveel 'nep' is. Daar is bij voorgaande series ook wel eens over gesproken in de BZV-topics trouwens, maar echt weten doe je het niet zolang je er niet zelf bij (betrokken) bent. Is die cameraploeg er 24, 12 of 8 uur per dag? En met hoeveel? Is er een echte regisseur? Zo'n diepgaand gesprek op een mooie locatie zal niet altijd spontaan zijn. Zouden ze ook dingen overdoen voor de opnames (bv. als je ze 't erf op ziet rijden; de cameraploeg zal niet de hele tijd buiten staan, of bellen ze dat ze eraan komen)?
- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
pi_90934621
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 15:23 schreef Loohcs het volgende:
Ik ben ook wel benieuwd hoeveel 'nep' is. Daar is bij voorgaande series ook wel eens over gesproken in de BZV-topics trouwens, maar echt weten doe je het niet zolang je er niet zelf bij (betrokken) bent. Is die cameraploeg er 24, 12 of 8 uur per dag? En met hoeveel? Is er een echte regisseur? Zo'n diepgaand gesprek op een mooie locatie zal niet altijd spontaan zijn. Zouden ze ook dingen overdoen voor de opnames (bv. als je ze 't erf op ziet rijden; de cameraploeg zal niet de hele tijd buiten staan, of bellen ze dat ze eraan komen)?
Inhoud is echt, vormgeving is scripted denk ik
pi_90936688
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 11:08 schreef Rookert het volgende:
Dat er productie en regie is betekent niet dat het nep is :')

Kracht is juist dat het echt is, anders kijken er geen 4 miljoen mensen naar
Het lijkt mij juist realistischer dat het nep is 'als het zoveel mensen weet te trekken'.
pi_90937281
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 16:25 schreef kort het volgende:

[..]

Het lijkt mij juist realistischer dat het nep is 'als het zoveel mensen weet te trekken'.
Denk je niet dat mensen het authentieke er juist in waarderen?
pi_90962637
Het is echt, een ken iemand die er in voorkwam.
Tuurlijk er is een regie en vormgeving, maar dat moet; anders is het wel heel saaie tv.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')