abonnement Unibet Coolblue
pi_90753771
http://rondehuis.blogspot.com/

Na het lezen van dit artikel vraag ik me af wat het waarheidsgehalte van dit verhaal is.
Want als dit waar is is het koninklijk huis hier toch wel heel ernstig bij betrokken.
Zou het door hogere machten weggemoffeld zijn in de hoop dat het in het vergeetboek zou raken?
Ook vonden er occulte praktijken plaats, kortom, een verhaal om eens goed in te duiken, want deze beerput stinkt.
  zondag 2 januari 2011 @ 18:05:07 #2
8372 Bastard
Persona non grata
pi_90754065
Brrr wat een walgelijk verhaal..beestachtig . :{
The truth was in here.
pi_90754557
Beestachtig idd, als het waar is.
Die Zwarte Duivel die daar als een soort roofridder langs de arbeiders gaat met zijn naakte vrouw voor hem op het paard :o .
En de praktijken in dat huis, verschrikkelijk.
Kan bijna niet geloven dat dit echt gebeurd is. Hóóp eigenlijk dat het niet waar is, maar dat het verhaal is ontsproten aan een zieke geest :o .
pi_90755302
Ik ga het verhaal vanavond eens lezen !
pi_90756389
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 18:16 schreef Lavenderr het volgende:
Beestachtig idd, als het waar is.
Die Zwarte Duivel die daar als een soort roofridder langs de arbeiders gaat met zijn naakte vrouw voor hem op het paard :o .
En de praktijken in dat huis, verschrikkelijk.
Kan bijna niet geloven dat dit echt gebeurd is. Hóóp eigenlijk dat het niet waar is, maar dat het verhaal is ontsproten aan een zieke geest :o .
Volgens mij hoop je juist dat het wel waar is, of niet soms? Of iig dat de kern ervan waar is.
Komt toch mooi uit, een kwaadaardige elite die over ons heerst.
Allerlei doofpotten, die zelfs nog connecties hebben met mysteries die zich hebben afgespeeld veel dichter in de buurt van onze tijd: de Oranjes (en nu zelfs ook de vader van Maxima), NSB-praktijken, Maarten van Traa, Joyce Labruyere, Demmink uiteraard en dan weer connectie met de Deventer moordzaak uiteraard, 90.000 misbruikte kinderen, ongetwijfeld allerlei pedofielen netwerken, infiltratie van pedofielen in ons rechtssyteem etc. etc.
En dat in de bovenwereld, in broad daylight....
En gelukkig dat een kleine voorhoede zich verzet tegen deze elite, toch?
I´m back.
  zondag 2 januari 2011 @ 19:13:00 #6
8372 Bastard
Persona non grata
pi_90756885
quote:
10s.gif Op zondag 2 januari 2011 19:01 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Volgens mij hoop je juist dat het wel waar is, of niet soms? Of iig dat de kern ervan waar is.
Komt toch mooi uit, een kwaadaardige elite die over ons heerst.
En gelukkig dat een kleine voorhoede zich verzet tegen deze elite, toch?
Waar heb jij het nou weer over :?
The truth was in here.
pi_90756965
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 17:59 schreef Lavenderr het volgende:
http://rondehuis.blogspot.com/

Na het lezen van dit artikel vraag ik me af wat het waarheidsgehalte van dit verhaal is.
Want als dit waar is is het koninklijk huis hier toch wel heel ernstig bij betrokken.
Zou het door hogere machten weggemoffeld zijn in de hoop dat het in het vergeetboek zou raken?
Ook vonden er occulte praktijken plaats, kortom, een verhaal om eens goed in te duiken, want deze beerput stinkt.
Er zal vast n kern van waarheid inzitten.
Het huis geeft igg echt bestaan
http://www.dorpvierhouten(...)dodendrons_body.html

mbt Prins Hendrik zijn er wel vaker getracht zaken in de doofpot te stoppen:

Door Van Agt b.v.:
http://www.historischnieu(...)%E2%80%99t_Sant.html

Op 29 juli 1976 schrijft een Nunspeetse krant met enige voorzichtigheid hierover voor het laatst: De Raadsels rond het Ronde Huis zijn nog altijd NIET opgelost:

Getuigenissen die onderschrijven dat er kleine kinderen die kant op gingen:
http://herstelderepubliek(...)/10/nv1976art-11.jpg
http://herstelderepubliek(...)/10/nv1976art-21.jpg
http://herstelderepubliek(...)/10/nv1976art-31.jpg
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_90757508
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 19:14 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Er zal vast n kern van waarheid inzitten.
Het huis geeft igg echt bestaan
http://www.dorpvierhouten(...)dodendrons_body.html

mbt Prins Hendrik zijn er wel vaker getracht zaken in de doofpot te stoppen:
Door Van Agt b.v.:
http://www.historischnieu(...)%E2%80%99t_Sant.html

Op 29 juli 1976 schrijft een Nunspeetse krant met enige voorzichtigheid hierover voor het laatst: De Raadsels rond het Ronde Huis zijn nog altijd NIET opgelost:

Getuigenissen die onderschrijven dat er kleine kinderen die kant op gingen:
http://herstelderepubliek(...)/10/nv1976art-11.jpg
http://herstelderepubliek(...)/10/nv1976art-21.jpg
http://herstelderepubliek(...)/10/nv1976art-31.jpg
Ik heb het idee dat Hendrik erger was dan Bernhard, had ik nooit verwacht .
pi_90757771
quote:
5s.gif Op zondag 2 januari 2011 19:13 schreef Bastard het volgende:

[..]

Waar heb jij het nou weer over :?
Dat is toch het hele thema van BNW, of heb ik het nu straal mis?
I´m back.
  Moderator zondag 2 januari 2011 @ 19:40:47 #10
249559 crew  Lavenderr
pi_90757988
quote:
10s.gif Op zondag 2 januari 2011 19:01 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Volgens mij hoop je juist dat het wel waar is, of niet soms? Of iig dat de kern ervan waar is.Komt toch mooi uit, een kwaadaardige elite die over ons heerst.
Allerlei doofpotten, die zelfs nog connecties hebben met mysteries die zich hebben afgespeeld veel dichter in de buurt van onze tijd: de Oranjes (en nu zelfs ook de vader van Maxima), NSB-praktijken, Maarten van Traa, Joyce Labruyere, Demmink uiteraard en dan weer connectie met de Deventer moordzaak uiteraard, 90.000 misbruikte kinderen, ongetwijfeld allerlei pedofielen netwerken, infiltratie van pedofielen in ons rechtssyteem etc. etc.
En dat in de bovenwereld, in broad daylight....
En gelukkig dat een kleine voorhoede zich verzet tegen deze elite, toch?
Ik schrijf dat ik hoop dat het niet waar is. Heb je daar overheen gelezen? Ja, dat kan natuurlijk :')

Maar als het wél waar is vind ik het vreemd dat hier zo weinig over geschreven is.
Dan zijn er idd hogere machten die deze mensen beschermen tot op de dag van vandaag.
pi_90758355
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 19:40 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik schrijf dat ik hoop dat het niet waar is. Heb je daar overheen gelezen? Ja, dat kan natuurlijk :')
Waarom hoop je dat het niet waar is, het komt toch overeen met wat jouw algemene idee toch al is (althans wat je kunt deduceren uit je posts in mainstream subfora)?
quote:
Maar als het wél waar is vind ik het vreemd dat hier zo weinig over geschreven is.
Misschien is er weinig over geschreven, omdat het niet waar is? Ik zou weleens de ontstaansgeschiedenis van die publicaties in de jaren 70 willen weten.
quote:
Dan zijn er idd hogere machten die deze mensen beschermen tot op de dag van vandaag.
Maar dat wordt volgens mij aldoor beweerd in topics in BNW, waarom ben je nu sceptisch?
Is het pseudo-scepsis, maar dan de andere kant op dan gebruikelijk?
I´m back.
  Moderator zondag 2 januari 2011 @ 20:04:10 #12
249559 crew  Lavenderr
pi_90759217
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 19:49 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Waarom hoop je dat het niet waar is, het komt toch overeen met wat jouw algemene idee toch al is (althans wat je kunt deduceren uit je posts in mainstream subfora)?
[..]

Misschien is er weinig over geschreven, omdat het niet waar is? Ik zou weleens de ontstaansgeschiedenis van die publicaties in de jaren 70 willen weten.

[..]

Maar dat wordt volgens mij aldoor beweerd in topics in BNW, waarom ben je nu sceptisch?
Is het pseudo-scepsis, maar dan de andere kant op dan gebruikelijk?
Knap dat je van die one-liners van mij een bepaald profiel hebt samen weten te stellen ^O^

Nee, natuurlijk hoop ik dat hier niets van waar is. Lijkt me vanzelfsprekend.
Toch lijkt mij dat zo'n grote zaak als deze onderzoek behoeft, kan toch niet zo onder het kleed geveegd worden? Die kleine meisjes die verdwenen uit gezinnen, hebben de ouders dan nooit aangifte gedaan, zoiets kan toch niet jarenlang ongestoord doorgaan?
pi_90760334
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 19:49 schreef Ryan3 het volgende:
Misschien is er weinig over geschreven, omdat het niet waar is? Ik zou weleens de ontstaansgeschiedenis van die publicaties in de jaren 70 willen weten.
Of zou het hierdoor komen:

quote:
Rond september/oktober 1980 kreeg M. bezoek van de BVD,waarbij het complete Ronde huis archief in beslag werd genomen en zijn telefoonlijn was afgetapt.De andere Ronde Huis onderzoeker Sch. werd door de BVD opgepakt en voor verhoor naar den Haag vervoerd.
http://rondehuis.blogspot.com/2010_10_01_archive.html
Of door wat in de laatste alinea staat ?
Levensgevaarlijke materie.
http://www.aandachtdoetsp(...)20Labruy%C3%A8re.asp
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  zondag 2 januari 2011 @ 20:36:21 #14
8372 Bastard
Persona non grata
pi_90761215
quote:
10s.gif Op zondag 2 januari 2011 19:34 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dat is toch het hele thema van BNW, of heb ik het nu straal mis?
Ik vond het eerlijk gezegd een beetje cru om te zeggen " je hoopt dat het waar is " ik denk dat je juist bij een dergelijk verhaal hoopt dat het niet waar is. Beetje een verknipte gedachte dus :)
The truth was in here.
pi_90762668
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 20:24 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Of zou het hierdoor komen:

[..]

Of door wat in de laatste alinea staat ?
Levensgevaarlijke materie.
http://www.aandachtdoetsp(...)20Labruy%C3%A8re.asp
Beste is dan om alles in the open te gooien, dan kunnen al die geheime diensten hun werkzaamheden ook wel opdoeken. Ik ben nog steeds benieuwd naar de ontstaansgeschiedenis van dit verhaal trouwens. Wat ik bedoel is, wanneer kwam dit verhaal boven drijven, wat is de geschiedenis van dit verhaal, waarom is er door niemand verder gegaan met dit verhaal na de jaren 70, waar zijn die auteurs van toen, kun je die interviewen of er contact mee zoeken etc. etc. Alvorens die connecties zoals met Labruyere, Van Traa, Demmink (zelfs Nijpels) etc. uit te diepen of erop te zinspelen.
I´m back.
pi_90763781
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 20:36 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ik vond het eerlijk gezegd een beetje cru om te zeggen " je hoopt dat het waar is " ik denk dat je juist bij een dergelijk verhaal hoopt dat het niet waar is. Beetje een verknipte gedachte dus :)
Dit is toch ook een beetje verknipt subforum? Kom op zeg, je hoopt toch ook dat nwo waar is? Dat er allerlei aliens rond dalken achter de coulissen van de macht. Dat we verneukt worden door big pharma. Dat Demmink de Deventer moordzaak heeft gemanipuleerd. Dat aspartaam onze breintjes aantast. Dat chemtrails ons klimaat aantast alsmede ons brein. Dat 9/11 een cover-up is van de neocons. Dat Obama een Islamitische neonazi is met communistische ideeën. Dat het Westen langzaam wordt overgenomen door moslims etc. etc.
En dan nu een beetje lopen verkondigen dat je hoopt dat dit niet waar is.... :D.
Volgens mij besef je dan zelf niet eens dat je hoopt dat dit juist wel waar is.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ryan3 op 02-01-2011 21:14:49 ]
I´m back.
  Moderator zondag 2 januari 2011 @ 21:18:45 #17
249559 crew  Lavenderr
pi_90764537
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 20:54 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Beste is dan om alles in the open te gooien, dan kunnen al die geheime diensten hun werkzaamheden ook wel opdoeken. Ik ben nog steeds benieuwd naar de ontstaansgeschiedenis van dit verhaal trouwens. Wat ik bedoel is, wanneer kwam dit verhaal boven drijven, wat is de geschiedenis van dit verhaal, waarom is er door niemand verder gegaan met dit verhaal na de jaren 70, waar zijn die auteurs van toen, kun je die interviewen of er contact mee zoeken etc. etc. Alvorens die connecties zoals met Labruyere, Van Traa, Demmink (zelfs Nijpels) etc. uit te diepen of erop te zinspelen.
Dat is dus precies wat ik ook al vroeg. Hoe kan het dat dit helemaal niet (meer) besproken wordt? Waarom is er zoveel verdonkeremaand en in beslag genomen?
Vragen waarop denk ik toch wel mensen graag een antwoord willen hebben.
En wat je schrijft over Bastard en ook over mij, dat wij eigenlijk graag willen dat het wél waar is, is een conclusie van jou die op niets gebaseerd is dan jouw eigen invulling , dus gelieve dat niet meer op te schrijven.
Er bestaat ook zoiets als nieuwsgaring, of dat nieuws nu prettig is of heel naar.
pi_90764834
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 21:09 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dit is toch ook een beetje verknipt subforum? Kom op zeg, je hoopt toch ook dat nwo waar is? Dat er allerlei aliens rond dalken achter de coulissen van de macht. Dat we verneukt worden door big pharma. Dat Demmink de Deventer moordzaak heeft gemanipuleerd. Dat aspartaam onze breintjes aantast. Dat chemtrails ons klimaat aantast alsmede ons brein. Dat 9/11 een cover-up is van de neocons. Dat Obama een Islamitische neonazi is met communistische ideeën. Dat het Westen langzaam wordt overgenomen door moslims etc. etc.
En dan nu een beetje lopen verkondigen dat je hoopt dat dit niet waar is.... :D.
Volgens mij besef je dan zelf niet eens dat je hoopt dat dit juist wel waar is.
Dat het westen langzaam wordt overgenomen door moslims? :D

Dat is meer de tendens binnen NWS, andere subfora en de frontpage :')
pi_90765736
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 21:22 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Dat het westen langzaam wordt overgenomen door moslims? :D

Dat is meer de tendens binnen NWS, andere subfora en de frontpage :')
Ik denk dat iig lavenderr en Bastard dat toch wel geloven hoor. ;).
I´m back.
pi_90766078
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 21:18 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat is dus precies wat ik ook al vroeg. Hoe kan het dat dit helemaal niet (meer) besproken wordt? Waarom is er zoveel verdonkeremaand en in beslag genomen?
Vragen waarop denk ik toch wel mensen graag een antwoord willen hebben.
En wat je schrijft over Bastard en ook over mij, dat wij eigenlijk graag willen dat het wél waar is, is een conclusie van jou die op niets gebaseerd is dan jouw eigen invulling , dus gelieve dat niet meer op te schrijven.
Er bestaat ook zoiets als nieuwsgaring, of dat nieuws nu prettig is of heel naar.
Hoezo gelieve niet meer op te schrijven, er bestaat hier toch wel ruimte voor de vrije meningsuiting en enige speculatie? :D.
Vreemde situatie is dat als je dit intikt in Google je twee keer ditzelfde verhaal krijgt. Geen andere bronnen (volgens mij) of iets dat erop lijkt. Dit terwijl het in Nunspeet e.o. dus een bekend verhaal is en men tegenwoordig met internet de vrijheid heeft om te schrijven wat je wilt. Leuk dat de bvd in de jaren 70 heeft kunnen ingrijpen in de infomatievoorziening omtrent dit onderwerp, daar zouden ze nu niet meer mee wegkomen.
I´m back.
pi_90766641
De vader van Frank van Vloten was enigszins vermaard in zijn tijd als herontdekker van het werk van Spinoza.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Johannes_van_Vloten
I´m back.
  Moderator zondag 2 januari 2011 @ 22:09:04 #22
249559 crew  Lavenderr
pi_90768114
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 21:37 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Hoezo gelieve niet meer op te schrijven, er bestaat hier toch wel ruimte voor de vrije meningsuiting en enige speculatie? :D.
Vreemde situatie is dat als je dit intikt in Google je twee keer ditzelfde verhaal krijgt. Geen andere bronnen (volgens mij) of iets dat erop lijkt. Dit terwijl het in Nunspeet e.o. dus een bekend verhaal is en men tegenwoordig met internet de vrijheid heeft om te schrijven wat je wilt. Leuk dat de bvd in de jaren 70 heeft kunnen ingrijpen in de infomatievoorziening omtrent dit onderwerp, daar zouden ze nu niet meer mee wegkomen.
Nee, dat ben ik met je eens, daar zouden ze nu absoluut niet mee wegkomen.

Tuurlijk is er vrije meningsuiting , maar jij vult dingen in over mij terwijl je dat niet zeker weet . Verder gaat het niet over mij of over Bastard, maar over Het Ronde Huis. Dus graag on topic blijven :)
pi_90768675
Het laatste deel van die text uit OP (oktober 2010) is overgenomen c.q. een indikking van een text die staat op HetVrijeVolk van de hand van Micha de Kat uit 2008.
http://www.hetvrijevolk.com/?pagina=6347
I´m back.
pi_90771709
Vandaag nog schreef Micha dit.
quote:
MEDIA IN 2011 GEHEEL IN HANDEN VAN ORANJE * KONINGSHUIS VOERT BEWUST PRO-PEDOFIELENBELEID * ORANJE HEEFT ONS LAND ONDERGEDOMPELD IN EEN HEL VAN CORRUPTE KINDERVERKRACHTERS * BEATRIX HEEFT SCHIJT AAN ONZE SOLDATEN IN DEN VREEMDE

Ons koningshuis onder leiding van Bilderberg Bea zal de houtgreep waarin het ons land in een duivelse omklemming dooddrukt komend jaar alleen maar versterken. Hoe ver we al zijn gevorderd op de route richting tirannie en ondergang blijkt wel uit de laatste kersttoespraak van HM. Niet zozeer uit de inhoud -bekakt geraaskal van een wereldvreemde Alzheimer-patiente, dat kennen we- maar uit het verbod van Huis ten Bosch kritiek op de kerstboodschap te mogen leveren. Realiseer je wat dit betekent! Ons staatshoofd spuit minuten lang de meest weerzinwekkende hypocriete waanzin over ons uit -terwijl ze achter onze rug om binnen Bilderberg tegen ons samenspant en ons leegzuigt en heimelijk bespot- en niemand durft er iets van te zeggen! Niemand! De MSM meldden slechts dat er een miljoen mensen naar luisterden zonder daarbij de volgende vraag te stellen: wat vonden al die mensen ervan? Terwijl uit postings op meerdere websites blijkt

dat ons koningshuis geen enkel draagvlak meer heeft, worden onze media geannexeerd door de Oranje-mafia en hun lakeien zoals in feite reeds bleek in 2009 toen de NOS tijdens de dodenherdenking het applaus van het volk voor Bilderberg Bea in strijd met de waarheid verlengde om zo een suggestie te kunnen wekken van populariteit voor Oranje. Hiermee was de totale terreur reeds de facto gerealiseerd maar vanaf dat moment is het allemaal alleen maar nog erger geworden.

Overigens ging onze staatsomroep NOS zich ook in 2007 reeds te buiten aan dergelijke Ceaucescu-praktijken toen het bij een reportage over de doop van prinses Ariane in 2007 kreten uit het publiek Zorreguieta moordenaar uit de reportage wegknipte. Wij voorspellen dat de terreur in 2011 zo zal toenemen, dat er niet eens meer niche-media zullen zijn die deze manipulaties door de NOS nog durven te melden zoals de website Geenstijl deed bij het verlengen van het applaus op de Dam! Luister hier overigens naar hoe de NOS omgaat met de laatste kersttoespraak en constateer dat het tijdperk van Ceaucescu reeds lang is aangebroken. Dit is horror mensen, maar laten we het hoofd proberen koel te houden en ons realiseren wat dit betekent: de totale terreur van een criminele pseudo-monarchie waarvan een van de meest incompetente en lachwekkende representanten op het punt staat de troon te bestijgen die hij uitsluitend zal kunnen behouden door nog meer terreur te eisen en niet alleen een totaal verbod uit te vaardigen op kritiek, maar ook te eisen dat zijn volk dagelijks expliciet zijn respect betoont! Ik voorspel toestanden zoals in Thailand -waar het overigens niet is afgedwongen!- waarbij elke avond om 18:00 het volkslied wordt gespeeld en iedereen wat hij ook doet moet gaan staan onder een van de levensgrote portretten van de monarch. Verzuimt iemand op deze wijze respect te betonen wordt hij gearresteerd en afgevoerd naar een goelag voor terroristen. Recent werd een Thaise blogger veroordeeld tot tien jaar cel wegens majesteitsschennis. Koning Willem Alexander zal zijn toevlucht moeten nemen tot vergelijkbare terreur. Want wat blijft er over van zijn royale gezag als iedereen op internet vrijuit de spot kan drijven met zijn stompzinnigheid, overbodigheid, zijn criminele vrienden en de blunders die hij dagelijks als staatshoofd zal maken breed kan gaan uitmeten?

Maar het is allemaal nog veel erger met ons koningshuis. Wat worden we genaaid, mensen! Want onder Beatrix is een duivelse koers ingeslagen waarin criminelen en kinderverkrachters op sleutelposities worden gezet en worden gestimuleerd hun delicten in verhevigde mate te plegen met koninklijke goedkeuring. Joris Demmink opereert met de expliciete goedkeuring van Oranje zoals we al vaker hebben gesteld en ook heeft Beatrix tal van kinderverkrachters en andere criminelen benoemd op sleutelposities in onze samenleving waarbij vooral het desastreuze fenomeen van Commissaris van de Koningin werd misbruikt. We krijgen meldingen binnen over kindermisbruik door de Utrechtse CdK Roel Robbertsen en voormalig CdK Ed Nijpels is een van s lands leidende criminele pedofielen. Voormalig CdK Hans Wiegel wordt door meerdere bronnen genoemd als de grote instigator van de pedofielen-cultuur binnen de VVD. CdK Jan Franssen -homo maar geen berichten van kindermisbruik- is totaal corrupt zoals reeds meermalen is gepubliceerd en voormalig CdK Wim van Gelder steunde een Zeeuws pedofielen-netwerk rond de koninklijke Roosevelt Stichting [backgrounds] waarin ook Joris Demmink weer een rol speelt. Henk Koning (ook weer VVD) tenslotte werd door Beatrix tegen expliciete adviezen in als criminele kinderverkrachter op de troon gehesen bij de Algemene Rekenkamer zoals werd onthuld door het TV-programma Reporter in maart 2009. Maar het meest stuitende voorbeeld van de voorkeur van Beatrix voor kinderverkrachters is natuurlijk de positie geweest die haar persoonlijk advocaat Frits Salomonson decennia achtereen kon bekleden terwijl bekend was -had moeten zijn- dat deze man zich te buiten ging aan de meest perverse en sadistische rituelen waarbij zelfs kinderen werden vermoord en doodgemarteld. Het is een publiek geheim dat Beatrix onder invloed is geraakt van de pedofielen-mafia door Claus; waarschijnlijk benoemt zij al deze kinderverkrachters omdat die informatie hebben over de escapades van Claus en ons staatshoofd aldus zouden kunnen chanteren. Maar ook via de Bilderberg-mafia van satanische perverts kan zij geconfronteerd zijn met mensen met dergelijke perverse voorkeuren en levensstijlen:

De drie Duitse Draculas
Nu we het toch over Claus hebben [lees onze serie Clausgate voor achtergonden]: het zijn de drie Duitse Draculas geweest die ons koningshuis hebben veranderd in een hel van criminaliteit en corruptie: Hendrik die zijn dochter Juliana verkrachtte en aldus een kind verwekte [backgrounds], Bernhard wiens verwoestende invloed nog dagelijks doorwerkt en tenslotte Claus over wie een historicus ooit opmerkte: Een biografie over Claus? Laat me niet lachen! Die komt er nooit! Want als die beerput opengaat. Intussen lijkt de criminele focus van Oranje zich van Duitsland te verplaatsen naar Argentinie, zij het dat deze beide landen altijd warme banden hebben onderhouden met name in het uitoefenen van terreur en het vermoorden van tegenstanders. De keuze van Oranje valt daarbij uiteraard op de fascistische monsters die het zo bont maken, dat ze zelfs door aparte tribunalen moeten worden berecht. Overigens blijkt uit de berichtgeving over de levenslange gevangenisstraf voor ex-dictator Videla opnieuw de greep van Oranje op onze media: geen enkel medium maakte ook maar melding van de rol van pappa-Zorreguieta in het misdadige regime. Zulks waarschijnlijk om ons land klaar te stomen voor de aanwezigheid van de ex-landbouwminister bij de kroning van PWA.

Tot slot staan we nog even stil bij een ander dossier waaruit de ongekende en perverse kwaadwillendheid en verdorvenheid van Oranje omhoog spuit: Edwin de Roy van Zuydewijn. Daags voor kerstmis kreeg Edwin te horen dat er voor hem geen alimentatie inzit wegens gebrek aan middelen bij Margarita die recent nota bene is ontmaskerd als belastingonduiker en belasting-leugenaar. Oranje verkracht niet alleen de media en de journalistiek om de eigen wantoestanden aan het zicht te kunnen onttrekken, maar ook de rechterlijke macht en voor de burger cruciale instellingen als de Nationale Ombudsman. Terwijl Edwin dus recht heeft op een schadevergoeding van miljoenen wegens de complete vernietiging van zijn leven en het hem afnemen van elke kans op loopbaan en carriere, wordt hij door Oranje tot op de dag van vandaag verder de stront in getrapt waarbij Oranje zelf de wet overtreedt! En ook hier weer: de media zwijgen, moeten zwijgen. Maar het gaat nog verder: geen uitgever durft het boek te publiceren waar Edwin al jaren aan werkt! We zijn verloren, mensen: onder Maxima zal de terreur zo
I´m back.
  Moderator zondag 2 januari 2011 @ 23:29:48 #25
249559 crew  Lavenderr
pi_90772664
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 23:11 schreef Ryan3 het volgende:
Vandaag nog schreef Micha dit.

[..]

Good heavens, dit is nogal wat wat deze Micha Kat schrijft :o
pi_90773382
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 23:29 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Good heavens, dit is nogal wat wat deze Micha Kat schrijft :o
En van Micha de Kat komt in wezen de titel van dat boek van Martin Bosma, de nummer 2 van de PVV hè. Die titel <Schijnelite van de valsemunters> (dacht ik) is een onderdeel van een quote van Micha de Kat.
Voert te ver om hier te beweren dat dus Bosman over deze materie dezelfde mening zou hebben, maar toch...

De quote is van Jacques de Kadt, onzin dus.

[ Bericht 2% gewijzigd door Ryan3 op 03-01-2011 01:48:43 ]
I´m back.
  Moderator zondag 2 januari 2011 @ 23:47:18 #27
249559 crew  Lavenderr
pi_90773622
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 23:42 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

En van Micha de Kat komt in wezen de titel van dat boek van Martin Bosman, de nummer 2 van de PVV hè. Die titel <Schijnelite van de valsemunters> (dacht ik) is een onderdeel van een quote van Micha de Kat.
Voert te ver om hier te beweren dat dus Bosman over deze materie dezelfde mening zou hebben, maar toch...
Ja, dat voert wat ver idd.
Goh, ben echt flabberguested over dit alles.
Het ís nogal wat he?

Maar goed, nu maar een nachtje slapen en morgen weer verder over dit vergeten hoofdstuk . Of niet vergeten, maar weggemoffeld eigenlijk.

Truste :z
pi_90773671
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 23:29 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Good heavens, dit is nogal wat wat deze Micha Kat schrijft :o
Dat is niet van de poes, nee. :D
  maandag 3 januari 2011 @ 07:23:22 #29
8372 Bastard
Persona non grata
pi_90780834
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 21:32 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik denk dat iig lavenderr en Bastard dat toch wel geloven hoor. ;).
Nonsens en daarbij offtopic.
The truth was in here.
pi_90787180
interessant
pi_90787219
Goed topic, even in de gaten houden.
  Moderator maandag 3 januari 2011 @ 13:15:01 #32
249559 crew  Lavenderr
pi_90788790
Wat ik zo vreemd vind is dat het zo bladstil blijft na alles wat er nu gepubliceerd is.
Je zou toch denken dat als er zoiets vreselijks over je gepubliceerd wordt je dat aanvecht, maar nee, niets.
Die ijzige stilte verbaast me.
pi_90789217
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 13:15 schreef Lavenderr het volgende:
Wat ik zo vreemd vind is dat het zo bladstil blijft na alles wat er nu gepubliceerd is.
Je zou toch denken dat als er zoiets vreselijks over je gepubliceerd wordt je dat aanvecht, maar nee, niets.
Die ijzige stilte verbaast me.
Men moet er nog aan wennen.
pi_90790258
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 13:15 schreef Lavenderr het volgende:
Wat ik zo vreemd vind is dat het zo bladstil blijft na alles wat er nu gepubliceerd is.
Je zou toch denken dat als er zoiets vreselijks over je gepubliceerd wordt je dat aanvecht, maar nee, niets.
Die ijzige stilte verbaast me.
De personen die beschuldigd worden, of namens hen derden, gaan hierop niet reageren. Dat zie je bij de hieraan gelinkte beschuldigingen tegen Demmink, Nijpels -- zelfs Wiegel en Donner komen nu in beeld -- ook niet gebeuren. Dit is de fringe van de fringe, zeg maar. Ook wrs een toevalstreffer dat jij op deze informatie stuit, of niet?
De weblog die jij aanhaalt in de OP heeft slechts 1 log, die ook nog eens herhaald wordt op een andere weblog (wrs van dezelfde auteur) en daar stopt het mee. Deze weblog is trouwens wat breder bezig anti-Oranje, linkt o.a. door naar de MPP-samenzwering en eist herstel van de republiek.
Ondanks dat iig een deel(tje) van de tekst afkomstig is van Micha Kat, rept Micha Kat zelf niet over dit verhaal in zijn serie over Oranje op zijn klokkenluiderssite;- dit terwijl het verhaal over het ronde huis dus voor het eerst al verscheen in oktober 2010 en hij dagelijks publiceert op zijn site.
Het zou overigens alsnog wel kunnen gebeuren dat Micha Kat die weblog vindt en de informatie plaatst in een logje op zijn eigen site natuurlijk. Het past iig naadloos op de materie waarmee Micha Kat zich bezighoudt.
I´m back.
pi_90792122
In dit topic staat overigens informatie die ook weer verband houdt: De zaak Joris Demmink.
I´m back.
  Moderator maandag 3 januari 2011 @ 14:26:56 #36
249559 crew  Lavenderr
pi_90792123
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 13:44 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

De personen die beschuldigd worden, of namens hen derden, gaan hierop niet reageren. Dat zie je bij de hieraan gelinkte beschuldigingen tegen Demmink, Nijpels -- zelfs Wiegel en Donner komen nu in beeld -- ook niet gebeuren. Dit is de fringe van de fringe, zeg maar. Ook wrs een toevalstreffer dat jij op deze informatie stuit, of niet?
De weblog die jij aanhaalt in de OP heeft slechts 1 log, die ook nog eens herhaald wordt op een andere weblog (wrs van dezelfde auteur) en daar stopt het mee. Deze weblog is trouwens wat breder bezig anti-Oranje, linkt o.a. door naar de MPP-samenzwering en eist herstel van de republiek.
Ondanks dat iig een deel(tje) van de tekst afkomstig is van Micha Kat, rept Micha Kat zelf niet over dit verhaal in zijn serie over Oranje op zijn klokkenluiderssite;- dit terwijl het verhaal over het ronde huis dus voor het eerst al verscheen in oktober 2010 en hij dagelijks publiceert op zijn site.
Het zou overigens alsnog wel kunnen gebeuren dat Micha Kat die weblog vindt en de informatie plaatst in een logje op zijn eigen site natuurlijk. Het past iig naadloos op de materie waarmee Micha Kat zich bezighoudt.
http://www.anarchiel.com/stortplaats/toon/in_naam_der_koningin1
Misschien nog een dochter van Juliana, nooit erkend.
En de mogelijke verwekker :o
pi_90792250
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 14:26 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

http://www.anarchiel.com/stortplaats/toon/in_naam_der_koningin1
Misschien nog een dochter van Juliana, nooit erkend.
En de mogelijke verwekker :o
Ja, prins Hendrik zou zijn dochter, Juliana, verkracht hebben in 1926, hieruit geboren is Maria Claire Rovers.
Hier nog een linkje http://elisabethleroi.yolasite.com/
I´m back.
  Moderator maandag 3 januari 2011 @ 14:37:06 #38
249559 crew  Lavenderr
pi_90792567
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 14:29 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, prins Hendrik zou zijn dochter, Juliana, verkracht hebben in 1926, hieruit geboren is Maria Claire Rovers.
Hier nog een linkje http://elisabethleroi.yolasite.com/
...en ipv een begrafenis een crematie, hoe slim ..
  maandag 3 januari 2011 @ 14:41:06 #39
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_90792756
Dit is wat _O_ Barracuda _O_ zegt over o.a. Joris Demmink en Micha Kat:

quote:
Een bevrijdend 2011

Hoe hebben onze complotters de feestdagen doorgebracht? Gezellig bij familie en vrienden? Nou nee, een beetje complotter blijft stuurs achter de pc zitten, zijn natuurlijke biotoop, en uiteraard met de gordijnen dicht, voor het geval een of andere inlichtingendienst naar binnen gluurt.

Maar wat beweegt iemand ertoe om kort na het knallen van de champagnekurk maar weer eens het zoveelste Joris Demmink bericht bij NuJIJ te plaatsen? Als Demmink het eerste is waar je aan denkt in het nieuwe jaar, ben je echt rijp voor geestelijke bijstand.

Zelfs Demmink-jager Micha Kat, beneveld door liters drank, kwam niet op dat idee. Wel wenste hij het Nederlandse volk een fijn jaar toe: 'Fuck you, laffe, weerzinwekkende Nederlanders! Er is niets veranderd sinds 1940 toen we ook stonden te juichen en de klappen bij de binnenkomst van de nazi’s! Niemand die wat zei! Niemand die wat deed! Niemand die wat durfde! O wat haat ik jullie, walgelijk kloten-volk van laffe zwendelaars, hypocriete kinderverkrachters, konten-knijpende zakkenvullers, betweterige non-valeurs en volstrekt incompetente ‘wereldverbeteraars’! Dat jullie in 2011 allemaal en massaal naar de kloten mogen gaan!'

Viel een beetje verkeerd bij het clubje Eric Engerds die dag en nacht uit reaguren bij Klokkenluideronline: 'Ook een borrel op Micha? Zijn de remmetjes een beetje weg? Moet ik me hierdoor ook aangesproken voelen? Niet zo aardig voor je trouwe bloglezers.. Wat moeten we dan doen om bij jou in de smaak te vallen Micha? Moeten we dan allemaal een Demmink t-shirtje bestellen en met zijn allen in optocht naar Den Haag gaan, zodat we enigszins in jouw schaduw mogen staan?' En om 06.50 was ook de alom gevreesde leestekencomplotter alweer klaarwakker: 'En Draai Je Boosheid Om Náár Dé Daders Dát Mág Dat Helpt Enorm!'

In de Stortplaats bij Anarchiel plaatste iemand op 1 januari om 02.19 uur een nieuwjaarswens met als veelzeggend commentaar: 'Oud en Nieuw’ is een stilzwijgende afspraak binnen een wezenloze meerderheid. Daarom ruik je ‘de Duivel’ vandaag wat sterker dan normaal.' Met als eerste ongeletterde reactie daaronder: 'Je bedoeld (...) het cocacola feest. je weet (hopelijk) hoe vedervelijk (...) cocacola is net zo verdervelijk (...) als sinterklaas wat coca cola van vernederland gestolen heeft om hun vergif verder te verspreiden'. De immer blowende Anarchieltjes begonnen 2011 trouwens meteen met goede voornemens: 'De shit van 2010 nu deponeren onder een deksel en doorspoelen. De Toekomst van 2011 en verder Halusineren in de hoop dat er iets van waar wordt.'

Bij Artikel 7 moest iemand voor het verscheiden van 2010 nog even een stukje wijden aan de belastingdruk. 'Schrijf uw gewicht op (92 kilo bij mij). Deel dat door 61 (1.50 bij mij). Vermenigvuldig het antwoord met 39 (maakt 58.8 kilo in mijn geval). Doe een rugzak om met dat aantal kiloos stenen/zand erin. Loop er gerust eens een dag of wat meer mee rond. Dat is uw belastingdruk.' De islam, linkschmenschen en belastingen, de wereld van domrechts zal ook in 2011 weer niet veel groter worden.

Gelukkig hebben we Xander nog, die ons meteen maar verblijdde met hoopgevende voorspellingen: Financiële crisis verergert, verval VS zet door, kruitvat Midden Oosten, natuurramp of nieuw 9/11 en 'daarnaast zijn er natuurlijk de nodige doemscenario's in omloop die variëren van de komst van planeet X (Nibiru) en de daarmee gepaard gaande verwoestende wereldwijde aardbevingen, een zonnevlam die de hele beschaving terugwerpt in het Stenen Tijdperk of het uitbreken van een extreem dodelijke grieppandemie of een atoomoorlog, die honderden miljoenen of zelfs miljarden slachtoffers zullen eisen'. Kortom: we gaan weer rollebollen!
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
pi_90792900
quote:
7s.gif Op maandag 3 januari 2011 14:41 schreef JoepiePoepie het volgende:
Dit is wat _O_ Barracuda _O_ zegt over o.a. Joris Demmink en Micha Kat:

[..]

Lol :D.
I´m back.
pi_90793145
quote:
7s.gif Op maandag 3 januari 2011 14:41 schreef JoepiePoepie het volgende:
Dit is wat _O_ Barracuda _O_ zegt over o.a. Joris Demmink en Micha Kat:

[..]

Barracuda linkt deze hele vaderlandse samenzweringskliek iig wel duidelijk aan bepaald soort rechts. Ik geloof dat men daar op FOK! nog niet helemaal aan wil, maar ik ben het er iig wel mee eens.
I´m back.
pi_90793183
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 14:37 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

...en ipv een begrafenis een crematie, hoe slim ..
Ivm DNA, bedoel je?
I´m back.
  Moderator maandag 3 januari 2011 @ 14:50:12 #43
249559 crew  Lavenderr
pi_90793210
quote:
7s.gif Op maandag 3 januari 2011 14:41 schreef JoepiePoepie het volgende:
Dit is wat _O_ Barracuda _O_ zegt over o.a. Joris Demmink en Micha Kat:

[..]

Tja, ridiculiseren is natuurlijk ook een beproefde manier om mensen tot zwijgen te brengen.
  Moderator maandag 3 januari 2011 @ 14:52:32 #44
249559 crew  Lavenderr
pi_90793358
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 14:49 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ivm DNA, bedoel je?
Ja, DNA.
pi_90793404
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 14:50 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Tja, ridiculiseren is natuurlijk ook een beproefde manier om mensen tot zwijgen te brengen.
Ehm... dit lijkt me niet echt ridiculiseren hoor, gewoon een beschrijving van een bepaald subcultuurtje op internet. Dat die beschrijving vervolgens een beetje lijkt op ridiculiseren is wat anders, en dat de schrijver dit duidelijk met enig plezier aanschouwt en omschrijft, lijkt me eveneens iets anders. Hoe moet je hierop anders reageren?
quote:
Fuck you, laffe, weerzinwekkende Nederlanders! Er is niets veranderd sinds 1940 toen we ook stonden te juichen en de klappen bij de binnenkomst van de nazis! Niemand die wat zei! Niemand die wat deed! Niemand die wat durfde! O wat haat ik jullie, walgelijk kloten-volk van laffe zwendelaars, hypocriete kinderverkrachters, konten-knijpende zakkenvullers, betweterige non-valeurs en volstrekt incompetente wereldverbeteraars! Dat jullie in 2011 allemaal en massaal naar de kloten mogen gaan!'
I´m back.
pi_90793520
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 14:52 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja, DNA.
Alleen kun je niet zomaar naar de koningin stappen om een wangslijmuitstrijkje te vragen hè.
I´m back.
  Moderator maandag 3 januari 2011 @ 14:57:55 #47
249559 crew  Lavenderr
pi_90793651
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 14:53 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ehm... dit lijkt me niet echt ridiculiseren hoor, gewoon een beschrijving van een bepaald subcultuurtje op internet. Dat die beschrijving vervolgens een beetje lijkt op ridiculiseren is wat anders, en dat de schrijver dit duidelijk met enig plezier aanschouwt en omschrijft, lijkt me eveneens iets anders. Hoe moet je hierop anders reageren?

[..]

Ieder is vrij om er op te reageren zoals hij/zij wil, maar niets is zo dodelijk voor een zaak als wanneer het belachelijk gemaakt wordt. Dan blijven de serieuze onderzoekers weg, dus het werkt geweldig ^O^
Zie je hier ook vaak, iemand opent een serieus topic, de usual sespects komen even trollen en wég, TS.
Zonde van veel in potentie interessante topics.
  Moderator maandag 3 januari 2011 @ 14:59:05 #48
249559 crew  Lavenderr
pi_90793712
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 14:55 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Alleen kun je niet zomaar naar de koningin stappen om een wangslijmuitstrijkje te vragen hè.
Als er een gerechtelijk bevel is wel toch?
pi_90793742
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 14:57 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ieder is vrij om er op te reageren zoals hij/zij wil, maar niets is zo dodelijk voor een zaak als wanneer het belachelijk gemaakt wordt. Dan blijven de serieuze onderzoekers weg, dus het werkt geweldig ^O^
Zie je hier ook vaak, iemand opent een serieus topic, de usual sespects komen even trollen en wég, TS.
Zonde van veel in potentie interessante topics.
Kijk, waar jij op doelt is pseudo-skepsis, toch?
Alleen werkt dat natuurlijk twee kanten op. Als je begrijpt wat ik bedoel.
I´m back.
pi_90793773
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 14:59 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Als er een gerechtelijk bevel is wel toch?
Daar moet dan het OM wel aanleiding toe zien, lijkt me.
I´m back.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')