Sorry, maar zo gaat dit topic natuurlijk nix wordenquote:Op vrijdag 31 december 2010 09:52 schreef wendytje het volgende:
zo'n ijzeren ding, weegt erg zwaar, om mijn huiskamer te verwarmen......
verder moet je me niet vragen... ik dacht dat een verwarming een verwarming was
Misschien denk ik nu te blont... maarre.. is er wel een cv installatie waar die op aangesloten kan worden?? Met alleen een radiotor kom je niet ver....quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:50 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Sorry, maar zo gaat dit topic natuurlijk nix worden
Je kan toch op zijn minst wel even laten weten wát je precies gekocht hebt en wat er allemaal moet gebeuren om 'm op te hangen?! Bijvoorbeeld: liggen de leidingen er al wel? Moet er in de muur geboord worden, of is ie tervanging van een radiator die er al hangt?
Komop; ff een beetje moeite doen, want als het blijft bij 'verder moet je het me niet vragen' dan kun je beter naar een plaatselijk installatiebedrijf gaan.
Dat dus.. Een stuk touw is al gauw voldoendequote:Op vrijdag 31 december 2010 15:39 schreef Adelante het volgende:
TS vraagt toch alleen om ophangen, ik zie niks over aansluiten??
Wendyquote:Op vrijdag 31 december 2010 16:01 schreef wendytje het volgende:
ok ok ok.....
idd netjes vragen kan.....
en wat duidelijker ook......
Zou iemand alsjeblieft bij mij een radiator op willen hangen én aansluiten op het huidige systeem? Voor zover ik weet kan hij zo aangekoppeld worden. De oude radiator krijgt de kamer niet warm en er moet dus een iets krachtigere in. Die heb ik via via goedkoop weten te kopen, maar een echte installateur is erg duur. Vandaar deze oproep....
Hij is een dikke meter lang en heeft 3 platen (en is, zoals ik al zei, erg zwaar).
En wat is daar zo ont-zet-tend grappig aanquote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:46 schreef Noek het volgende:
!
Na hard sparen heeft ze een goedkope op de kop kunnen tikken.
Klipper is volgens mij een CV installatauer, die moet dit ook kunnenquote:Op zondag 2 januari 2011 02:33 schreef Papabear het volgende:
Na deze uitleg van TS vind ik dat we haar toch wel moeten kunnen helpenIs er een installateur of handige Harrie op FOK! die in Noord-Limburg woont en dat ding kan ophangen/installeren?
Zelf woon ik in de Kop van Noord-Holland, dus persoonlijk die kant opgaan wordt lastig, maar als niemand kan, dan probeer ik alsnog wel wat te regelen.
Ik heb Klipper een PM gestuurdquote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:52 schreef sanger het volgende:
[..]
Klipper is volgens mij een CV installatauer, die moet dit ook kunnenEn er is ook een gast genaamd CVboer
Noord-Limburg is ook nogal een begrip, kom toch al snel op minimaal 160 km enkele reis uit.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |