abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90665573
Na hard sparen heb ik een verwarming gekocht. Maar nu moet hij nog opgehangen worden. Wie kan dat voor mij doen?
noord limburg.......
uit een aspergernest
pi_90665670
Kan heel handig zijn als je ook verteld wat voor verwarming.

Een warme trui kan ook voor verwarming zorgen en geloof me, die hang je een stuk makkelijker op dan de Intergas HRE 36/30 die de monteur deze week bij mij op zolder heeft gemonteerd :D
Speak only if it improves upon the silence....
pi_90665991
zo'n ijzeren ding, weegt erg zwaar, om mijn huiskamer te verwarmen......

verder moet je me niet vragen... ik dacht dat een verwarming een verwarming was :@
uit een aspergernest
  vrijdag 31 december 2010 @ 09:53:57 #4
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_90666015
Een radiator?
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
pi_90666016
Je zou het voortaan misschien op een iets aardigere manier kunnen vragen. En een alsjeblieft is ook nooit verkeerd.
All good things are wild and free.
pi_90666267
Ik moet opeens denken aan die spam van laatst waarin een Russin vroeg om en potkachel op te sturen.

Ben jij dat?
pi_90666365
bedoel je zo'n ding:

zo ja, hoe lang? (das wel handig om te weten, 1 van 3 meter hang je niet in je eentje op en kan je beter met z'n 2'en doen :P)
  vrijdag 31 december 2010 @ 11:50:11 #8
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_90669993
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 09:52 schreef wendytje het volgende:
zo'n ijzeren ding, weegt erg zwaar, om mijn huiskamer te verwarmen......

verder moet je me niet vragen... ik dacht dat een verwarming een verwarming was :@
Sorry, maar zo gaat dit topic natuurlijk nix worden -O-

Je kan toch op zijn minst wel even laten weten wát je precies gekocht hebt en wat er allemaal moet gebeuren om 'm op te hangen?! Bijvoorbeeld: liggen de leidingen er al wel? Moet er in de muur geboord worden, of is ie tervanging van een radiator die er al hangt?

Komop; ff een beetje moeite doen, want als het blijft bij 'verder moet je het me niet vragen' dan kun je beter naar een plaatselijk installatiebedrijf gaan.
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  vrijdag 31 december 2010 @ 11:52:06 #9
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_90670071
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 11:50 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Sorry, maar zo gaat dit topic natuurlijk nix worden -O-

Je kan toch op zijn minst wel even laten weten wát je precies gekocht hebt en wat er allemaal moet gebeuren om 'm op te hangen?! Bijvoorbeeld: liggen de leidingen er al wel? Moet er in de muur geboord worden, of is ie tervanging van een radiator die er al hangt?

Komop; ff een beetje moeite doen, want als het blijft bij 'verder moet je het me niet vragen' dan kun je beter naar een plaatselijk installatiebedrijf gaan.
Misschien denk ik nu te blont... maarre.. is er wel een cv installatie waar die op aangesloten kan worden?? Met alleen een radiotor kom je niet ver....
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_90678596
Volgens mij blijft TS liever in de kou zitten de komende maanden :')
  vrijdag 31 december 2010 @ 15:39:20 #11
3185 Adelante
To let it go now
pi_90679256
TS vraagt toch alleen om ophangen, ik zie niks over aansluiten?? :P
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_90679370
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 15:39 schreef Adelante het volgende:
TS vraagt toch alleen om ophangen, ik zie niks over aansluiten?? :P
Dat dus.. Een stuk touw is al gauw voldoende :P
pi_90680246
ok ok ok.....
idd netjes vragen kan.....
en wat duidelijker ook......

Zou iemand alsjeblieft bij mij een radiator op willen hangen én aansluiten op het huidige systeem? Voor zover ik weet kan hij zo aangekoppeld worden. De oude radiator krijgt de kamer niet warm en er moet dus een iets krachtigere in. Die heb ik via via goedkoop weten te kopen, maar een echte installateur is erg duur. Vandaar deze oproep....
Hij is een dikke meter lang en heeft 3 platen (en is, zoals ik al zei, erg zwaar).
uit een aspergernest
  vrijdag 31 december 2010 @ 16:08:37 #14
245601 -gt-
gt10b_bo620 Stella
pi_90680559
moet hij in plaats van de oude radiator komen of erbij ?

misschien een situatieschetsje / foto

Noord limburg is ook nog groot, welke richting moet ik uit denken ???
Molenhoek is Noord Limburg ........
pi_90699216
Kun je misschien ook vertellen waarom je de hulp van FOK!kers inschakelt?
Ik hoef geen details te weten, maar als ik b.v. voor jou een bedrijf inschakel (wat ik met alle liefde zou doen, omdat ik niet in de buurt woon), maar jij doet dat juist niet omdat je het gewoon te duur vind, maar wel gewoon kunt betalen, dan zou ik dat niet fijn vinden.

Ik vind je OP ook zo rottig overkomen, maar daar was je dus al op terug gekomen.
"hard sparen" doen we allemaal en misschien spaar je intussen ook wel voor een vakantie op de bahama's, no offence.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 01-01-2011 02:16:27 ]
pi_90704916
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 16:01 schreef wendytje het volgende:
ok ok ok.....
idd netjes vragen kan.....
en wat duidelijker ook......

Zou iemand alsjeblieft bij mij een radiator op willen hangen én aansluiten op het huidige systeem? Voor zover ik weet kan hij zo aangekoppeld worden. De oude radiator krijgt de kamer niet warm en er moet dus een iets krachtigere in. Die heb ik via via goedkoop weten te kopen, maar een echte installateur is erg duur. Vandaar deze oproep....
Hij is een dikke meter lang en heeft 3 platen (en is, zoals ik al zei, erg zwaar).
Wendy

Volgens mij kan dit niet zomaar, een radiator vervangen gewoon maar en dan de kamer warm krijgen. Dan krijg je de rest van het huis niet meer warm.
Heb je misschien iets anders veranderd, of veranderen laten, misschien een modulerende ketel?

Grt
pi_90705426
:D !
Na hard sparen heeft ze een goedkope op de kop kunnen tikken.
Go hard or go home
  zaterdag 1 januari 2011 @ 14:50:19 #18
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_90708913
quote:
10s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 12:46 schreef Noek het volgende:
:D !
Na hard sparen heeft ze een goedkope op de kop kunnen tikken.
En wat is daar zo ont-zet-tend grappig aan :?
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_90722809
Mijn man is er vandoor gegaan... mij achterlatend met twee kids en een minimum inkomen en een huis waar hij van alles in heeft gesloopt, maar niks fatsoenlijk heeft afgemaakt. Ik moet voor alles hard sparen. Ook voor een nieuwe radiator. Ik was dus blij dat ik via via een radiator tegen inkoopsprijs kon kopen. Diezelfde persoon had iemand geregeld die hem voor mij zou ophangen. Helaas kreeg die persoon een bedrijfsongeval en kan hij voorlopig helemaal niks ophangen. Een installatiebedrijf is ver boven budget. Ik zal dan nog door moeten sparen.
Heb ik het het allerslechts hier op Fok!? Nee. Maar het zou me een hele hap (spaar)geld schelen. Het hoeft van mij ook niet voor niets....
uit een aspergernest
  zaterdag 1 januari 2011 @ 21:42:59 #20
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_90722928
je kunt je opdracht ook op Werkspot plaatsen. En er zijn ook van die sites waar bouwvakkers een karweitje doen voor een ander soort tegemoetkoming, zeg maar... Dat kan de prijs ook drukken ;)
pi_90734381
Na deze uitleg van TS vind ik dat we haar toch wel moeten kunnen helpen :) Is er een installateur of handige Harrie op FOK! die in Noord-Limburg woont en dat ding kan ophangen/installeren?

Zelf woon ik in de Kop van Noord-Holland, dus persoonlijk die kant opgaan wordt lastig, maar als niemand kan, dan probeer ik alsnog wel wat te regelen.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 02-01-2011 02:39:58 ]
  † In Memoriam † zondag 2 januari 2011 @ 10:23:16 #22
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_90737222
Ik vind ook dat TS wel hulp verdient. Haar oorspronkelijke vergissing heeft ze ruimschoots recht gezet. Helaas ben ik geen sterke man en heb ik geen enkele kennis op dat gebied. Toch hoop ik dat er iemand haar kan helpen. Kom op Fokkertjes! :*
Are you fokking to me?
  dinsdag 4 januari 2011 @ 09:52:01 #23
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_90826882
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 02:33 schreef Papabear het volgende:
Na deze uitleg van TS vind ik dat we haar toch wel moeten kunnen helpen :) Is er een installateur of handige Harrie op FOK! die in Noord-Limburg woont en dat ding kan ophangen/installeren?

Zelf woon ik in de Kop van Noord-Holland, dus persoonlijk die kant opgaan wordt lastig, maar als niemand kan, dan probeer ik alsnog wel wat te regelen.

Klipper is volgens mij een CV installatauer, die moet dit ook kunnen :) En er is ook een gast genaamd CVboer :)
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  dinsdag 4 januari 2011 @ 10:05:14 #24
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_90827196
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 09:52 schreef sanger het volgende:

[..]

Klipper is volgens mij een CV installatauer, die moet dit ook kunnen :) En er is ook een gast genaamd CVboer :)
Ik heb Klipper een PM gestuurd :)
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_90888818
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 10:05 schreef sanger het volgende:

[..]

Ik heb Klipper een PM gestuurd :)
Noord-Limburg is ook nogal een begrip, kom toch al snel op minimaal 160 km enkele reis uit.
Wellicht dat er een fokker daar in de buurt woont.
Echt moeilijk is het niet om een radiator te vervangen.
Aftappen, oude radiator verwijderen, appendages van de oude radiator overzetten op de nieuwe ( aftapper, ontluchter, voetventiel, kraan), nieuwe beugeltjes op de muur, radiator aansluiten en installatie vullen en ontluchten.

Mits aansluitingen overeen koen natuurlijk, ander dient er nog wat buigwerk en/of leiding aanpassing plaats te vinden.

Weet niet direct waar cvboer woont, maar er zijn er meer onder andere nexcro.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')