abonnement Unibet Coolblue
  maandag 27 december 2010 @ 20:18:45 #1
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_90507471


Hallo fans. :W Dit is alweer deel 26 van dit topic voor slechte zelfbedachte grappen. De vorige delen staan hier:
- slechte zelfbedachte grappen
- slechte zelfbedachte grappen, deel 2
- slechte zelfbedachte grappen, deel 3
- slechte zelfbedachte grappen, deel 4
- slechte zelfbedachte grappen, deel 5
- slechte zelfbedachte grappen, deel 6
- slechte zelfbedachte grappen, deel 7
- slechte zelfbedachte grappen, deel 8
- slechte zelfbedachte grappen, deel 9
- slechte zelfbedachte grappen, deel 10
- slechte zelfbedachte grappen, deel 11
- slechte zelfbedachte grappen, deel 12
- slechte zelfbedachte grappen, deel 13
- slechte zelfbedachte grappen, deel 14
- slechte zelfbedachte grappen, deel 15
- slechte zelfbedachte grappen, deel 16
- slechte zelfbedachte grappen, deel 17
- slechte zelfbedachte grappen, deel 18
- slechte zelfbedachte grappen, deel 19
- slechte zelfbedachte grappen, deel 20
- slechte zelfbedachte grappen, deel 21
- slechte zelfbedachte grappen, deel 22
- slechte zelfbedachte grappen, deel 23
- slechte zelfbedachte grappen, deel 24
- slechte zelfbedachte grappen, deel 25

SLECHTE-GRAPPENTIPS
Hierbij wat definities en aanwijzingen voor het zelf maken van slechte grappen:
1) Beter slecht bedacht dan goed gejat. Je kunt beter iets bedenken wat niet geslaagd is dan iets te posten wat niet van jezelf is maar wel geslaagd is. En door de kritiek in het topic leer je vanzelf om betere slechte zelfbedachte grappen te maken.
2) Probeer niet te hard om een grap te bedenken. Er moet iets spontaans in zitten. Als dat er niet in zit, komt het geforceerd over.
3) Definitie slechte zelfbedachte grap: een zelfbedachte grap, al dan niet voorzien van een clou, die niet plat, racistisch, of gewelddadig is.
4) Let op dat slechte grappen iets anders zijn dan traditionele grappen, die altijd een clou hebben. Slechte grappen zijn doorgaans verhaaltjes met een gare clou. Bij slechte grappen kan de clou ook in het begin zitten.
5) Slechte grappen zijn moeilijker dan traditionele grappen. Wat de clou is in een traditionele grap, fungeert in een slechte grap hoogfuit als slechte zelfbedachte tussengrap (bijvoorbeeld dat iets naar de Filipijnen is in plaats van naar de Filistijnen).
6) Het is wel de bedoeling dat het grappen zijn. Dus niet een verhaaltje dat een beetje in het luchtledige blijft hangen. Er moet wel iets bizars in zitten; dat heeft de slechte grap gemeen met de traditionele grap.
7) Slecht wil niet zeggen bagger: iets als: “Komt een flesje bier bij de tandarts. Zegt die bakker tegen zijn breinaald ‘Hoe laat moet je vandaag naar percussieles?’” is gewoon echt niet grappig.
8) Zorg dat de clou van een grap niet en simpele reflexieve woordspeling is. Een reflexieve woordspeling is een woordspeling die terugslaat op de context. Dus beeindig een grap over een bezoek aan de orthodontist niet met de ‘clou’ dat de orthodontist zegt “Dit kan niet door de beugel”. Dat is gewoon echt niet grappig.
9) Probeer ouderwets taalgebruik te vermijden, want dat geeft een grap iets belegens.
10) Probeer taalgebruik te vermijden dat op de een of andere manier erg opvalt, zoals een woord als grijnst.

DOCUMENT MET AL MIJN SLECHTE ZELFBEDACHTE GRAPPEN TOT 15 FEBRUARI 2010
Voor de fans een document met al mijn slechte zelfbedachte grappen (tot 15 februari 2010): http://www.box.net/shared/tmkkbhu4vk, met veel dank aan nightcowboy (die er maar even een .doc van heeft gemaakt want blijkbaar kan Word geen odt.-bestanden openen) voor de samenstelling _O_

HIERBIJ EEN PAAR POLLS
Poll: Wat vind je van de grappen van Federer-fan?
Zwak
Slecht
Teleurstellend
Rotzooi
Waardeloos
Bagger
Zonde van m'n tijd
Slaan op mijn longen
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

Poll: Moet Federer-fan worden gehuldigd als we bij deel 20 zijn?
Ja
Nee, wat een overdreven gedoe zeg
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

Poll: We zijn bijna bij deel 25
Leuk!
/Care
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier

HIERBIJ WAT GOEDE SLECHTE ZELFBEDACHTE GRAPPEN VAN ANDEREN DAN MEZELF UIT HET VORIGE DEEL (op alfabetische volgorde van username van de bedenker):

Van fasemc
Een vrouw gaat met haar nieuwe vriend op vakantie naar Thailand.
Terwijl ze daar rondlopen komt er een jongetje naar ze toerennen met een houten olifantje in zijn hand en zegt: "Meneer, meneer, u olifantje kopen? Tweeduizend bad." (munteenheid)
Zegt die man: "Voor 1950 bad wil ik hem hebben."
Zegt dat jongetje: "Oké."
De man geeft de jongen 1950 bad en even later zegt de vrouw trots tegen haar vriend: "Echt goed dat je ging afdingen!"

Van Giester
Pietje komt in de friettent en besteld 1 frietje zonder.
De frietboer vraagt of hij een grote friet wilt of klein.
Pietje zegt: "Doe maar middelmatig."
Dus de frietboer gooit de friet in het vet,
wacht 3 seconde, haalt hem eruit en flikkert het op de toonbank.
"Dat is dan 10 euro alstublieft."

Komt een man een computer winkel binnen.
Hij vraagt aan de winkelier:
"Ik ben op zoek naar een toetsenbord! Heeft u die?"
"Jazeker", zegt de winkelier. "Wat voor een zoekt u?"
"Eentje met een Enter knop.", zegt de man.
"Dat hebben ze allemaal!", zegt de winkelier.
Man: "Dan lijkt het mij niet zo moeilijk he!"

*O* De volgende grap van Giester krijgt een *O* * EERVOLLE VERMELDING* *O*
3 nogal zwaarlijvigen kwajongens lopen zich een beetje te vervelen.
Ze besluiten om wat streken uit te gaan halen, omdat ze anders alleen maar dik zitten te zijn.
Dus op een gegeven moment besluiten ze om een bak steen door iemand z'n ruit te gaan gooien. (Je moet iets als internet eruit ligt.)
1 van de 3 dikzakjes pakt een baksteen op, loop achter door de brandgang van het huis op de hoek van een 2 onder 1 kap. Hij haalt uit en gooit met volle macht de baksteen dwars door de ruit het huis binnen.
Binnen zat een man rustig te punniken, hij schrikt zich kapot en rent naar buiten.
Hij ziet de 3 dikzakjes staan en schreeuwt: "Ik gaai nu de joeten bellen!"
De jongentjes horen dit aan en corrigeren hem: "Nee, u gaat nu de politie telefoneren."
En de jongens rennen weg.
De politie komt eraan, loopt naar de man en vraagt:
"Wie heeft dit gedaan?
Zegt die man: "Die dikke vandalen."

Sherlock Holmes is in Spanje.
Hij loopt over de boulevard als er op dat moment een moord gepleegd wordt.
Er ligt een lijkt op de grond en de omgeving is afgezet met linten.
Sherlock Holmes kruipt onder het lint door om naar het lijkt te kijken.
Dan houdt de politie hem tegen en zegt:
"Hoow! U heeft hier niets te zoeken!"
"Klopt", zegt Sherlock. "Ik ben op vakantie."

2 jongentjes van 14 besluiten een geintje uit te halen met de mevrouw van de videotheek.
Ze lopen de zaken binnen, lopen naar de vrouw en vragen lachend:
"Heeft u ook een Harde Politie film met Spannende Momenten? haha."
De vrouw kijkt ze aan en zegt:
"Jazeker, ik heb keuze uit 'Moustache Coppers' of 'Rubber Bound Bad Guys'"

Kareltje is 18 geworden!
Hij mag meteen rijlessen, maar wil ook een auto kopen.
Hij droomt namelijk al, sinds zijn mislukte jeugd, van een auto!
Overal heeft hij posters hangen van de Renault Clio uit 2000.
Hij moet en zal hem halen.
Hij besluit om zijn vrienden op te geven, het uit te maken met z'n toch al lelijke vriendin en zich volledig te concentreren op het werken! Zoveel mogelijk, om uiteindelijk zijn droom auto te kunnen kopen.
Dus kareltje werk dag en nacht, dagen, maanden, jaren!
Na 10 jaar heeft hij eindelijk 500 euro gespaard! Eindelijk kan hij zijn auto kopen.
Vol trots loopt hij met zijn pinpas naar de auto dealer.
Hij zegt: "Doe mij één Renault Clio."
Zegt die autoverkoper: "Die zijn uitverkocht!"

Bart en Maaike zitten in een duur restaurant.
Ze wilde een keer heel luxe eten, dus dan betalen ze de prijs er voor.
Maaike wil graag vis, mits het niet te vers is.
Bart wil graag Lasagne, maar hij houdt niet zo van rijst, dus hij gaat voor een Mixed grill.
Eenmaal aan het eten kijken ze elkaar verliefd aan en genieten van de maaltijd.
Dan krijgen ze dorst. Bart besteld een flesje Spa blauw.
Hij ziet Maaike kijken en wil haar imponeren.
"Weet je wat", zegt Bart tegen de ober.
"Maak er maar een rooie van, doe is gek!"
5 minuten later komt de ober terug met plastic handschoenen en rode haar verf.
"Zooow", zegt hij. "Licht rood? of Donkerrood?"

Van najazeg
Helga komt te overlijden. Het oude vrouwtje van 84 heeft altijd een goed leven geleefd, is misdienaar geweest en stond altijd voor anderen klaar. Zo komt ze dus voor Petrus te staan. Ze wil de hemel binnen maar hij wijst haar af.
"Waarom mag ik de hemel niet in?" zegt ze verdrietig.
Zegt Petrus: "omdat jij bekend stond als miss die naar Hel ga!"

Hannie, die een succesvolle cafeteria runt, heeft een nieuwe gerecht bedacht. Het is een pittig gekruide gehaktbal met spaanse pepers op een tortilla. De snack slaat goed aan en het wordt nog drukker dan het al was.
Dus een man komt binnen en vraagt: "Doe mij maar een bakje friet met een frikandel!"
Zegt het meisje achter de kassa droog: "Sorry, we hebben alleen nog Hanniebal!"

Op een dag besluit een man die gek is van treinen een tocht door Nederland te maken. Hij wil alle provinciehoofdsteden aan doen op één dag, dus hij begint al vroeg. Aangezien hij in Olst woont wordt Zwolle zijn eerste doelstation. Terwijl hij in de stoptrein zit naar Zwolle belt zijn vrouw hem op dat haar moeder met spoed naar het ziekenhuis is gebracht en dat hij direct terug moet komen om met zijn vrouw naar het ziekenhuis te rijden.
Zegt die man: "Verdorie, ik kan ook nooit eens doen waar ik zin in heb!"

Kikki gaat voor het eerst naar een kleuterschool met allemaal kleuters. Ze vind het wel spannend maar eenmaal naast de lieve juf is het allemaal goed. Dus de juf vraagt aan de kinderen hoeveel tafels er staan.
Zegt Kikki: "Nou juf, tis maar goed dat je op de kleuterschool zit."

"Mam" huilt Annemiek. "Sinterklaas zegt dat ik mee moet naar Spanje!"
Zegt zijn moeder: "Bofkont! Ik wou dat ik eens met die lekkere man op vakantie mocht!"

Jop fietst naar school als het ineens keihard gaat regenen.
"Shit, heb ik dat weer?" moppert ie. Hij maar doortrappen maar hij komt zeiknat op school aan.
Dus hij vraagt aan de conciërge: "Mag ik even in jullie hok bij de kachel zitten? Het giet dat het regent en ik ben helemaal nat!"
Zegt de conciërge: "Stel je niet aan. Ik kocht vanochtend hoestsiroop en ik ben nog natter man."

Anita krijgt kassales. Vandaag leert ze hoe ze eenvoudige bedragen bij elkaar op moet tellen.
Het gaat goed en ze krijgt te horen dat ze door mag gaan met de volgende les: het bonnetje uitprinten. Haar leraar vertelt hoe ze met een druk op de knop de bon kan printen.
Zegt Anita: "Ik snap er echt geen hout meer van."

Anders Hanssen, een doorgewinterde noor uit Noorwegen, besluit mee te doen aan de aankomende, door engelsen georganiseerde tocht "van kaap tot kaap", die begint bij de Noordkaap en eindigt bij Kaapstad. Vol enthousiasme rijdt hij vanuit Stavanger helemaal naar de Noordkaap. Hij kan niet wachten om aan boord te gaan. Eenmaal aangekomen bij de noordkaap ziet hij nergens een boot en na wat navragen blijkt dat de bij Kaapstad zijn begonnen en naar de noordkaap varen.

Van Razende_Rosser
Loopt er een uil door een kippenren.
Loopt die opeens tegen een kip aan.
Roept die kip kwaad: Kijk toch uit, UILSkuiken! :D :'( :D

Van Runselpink
Dus de familie Jansen gaat bijna slapen. Voor het slapengaan vraagt de moeder van Rik hoe laat hij morgen moet opstaan in verband met school. Rik antwoordt: '' Ik ben morgen de eerste drie uur vrij, mam, wat betekent dat ik pas om 11 uur op school hoef te zijn! Zegt zijn moeder: '' Mooi, dan kun je lekker uitslapen. Dat ga je dan toch wel doen he? '' Antwoordt Rik: '' Nee mam, ik zet de wekker om 7 uur en ik ga dan joggen in jullie slaapkamer. ''

Dus op een dag zit een man van zo'n 85 jaar te internetten. Hij doet dit al sinds zijn 7e, dus veel problemen heeft hij niet. Tot vandaag. Hij zoekt naar bepaalde verzekeringen, waarvan de computer een bepaalde verzekeringsgroep weglaat. Echter weet deze meneer zeker dat die optie er is, dus hij besluit een reparateur te laten komen. De reparateur bekijkt de website, drukt op F5 en opeens komt de optie erbij! zegt de oude meneer: '' Ja, dat overkomt mij weer. '''

Dus op een dag heeft een leerling, die Jan heet, school. Hij heeft een tussenuur dus hij zit in een studiehoek wat huiswerk te maken. Op een gegeven moment komt zijn mentor naar hem toe die hem meedeelt dat hij een mentorgesprek wil om 14:00 uur. Jan is al om 12 uur vrij dus hij is er niet zo blij mee. Hij besluit in de tussentijd naar huis te gaan, doet een nieuw vestje aan en gaat weer naar zijn mentor, en na het gesprek moet hij werken. Dus jantje komt binnen. Zegt zijn leraar: '' Zo, heb je speciaal voor mij schone kleren aangedaan? Jantje: '' Nee meneer, dit is mijn werkkleding. ''

HIERBIJ MIJN EIGEN SLECHTE ZELFBEDACHTE GRAPPEN UIT HET VORIGE DEEL:

Bep wordt gebeld door Frits, een kennis van hem, die zegt: "Hoi, een vraagje. Ik moet vanavond onverwacht weg. Zou jij misschien op mijn hondje Fifi willen passen."
Dus Bep denkt 'Nou, leuk, een keer een avondje passen op zo'n schattig klein hondje.'
Blijkt dat het een groter dobermann puncher is. Later die avond zit Bep met zo'n gezicht :{ op de bank in het huis van Frits, met Fifi naast hem.
Dus Bep belt even zijn vrouw op en zegt: "Nou, dit is de eerste en meteen de laatste keer dat ik op Fifi pas."

Een echtpaar zit te eten in een restaurant. Op een gegeven moment loopt de serveerster langs, maar ze kijkt niet uit, waadoor er een glas witte wijn over het beige pak van de man heen gaat.
Dus de man zegt een beetje hulpeloos: "Hè, allemaal witte wijn over mijn beige pak."
Zegt die serveerster: "Sorry, het spijt me erg. Ik ben zo terug.
Zegt die man: "Nee, laat maar, het trekt wel weg."
Komt die serveerster terug met een glas rode wijn en ze zegt: "Dit is een slim trucje dat ik van mijn oma heb geleerd."
Dus ze gooit het glas rode wijn over het pak van de man, en die zegt: "Oh nee, wat doe je nu. Je moet juist witte wijn over iemands kleding gooien als hij er rode wijn op heeft gehad."
Zegt die serveerster: "Oh ja, dat was het. Nou ja, schaadt het niet dan baat het niet."

Een vrouw van een jaar of 43 geeft een cursus over vlekverwijdering. Dus ze geeft allemaal tips, zoals dat je grasvlekken op kleren moet verwijderen met motorolie en dat je rodewijnvlekken op kleren moet verwijderen met pindakaas. Bij de tweede les zeggen de cursisten dat de tips helemaal niet werken en uiteindelijk blijkt dat de cusursleidster echt alles door elkaar heeft gehaald. Dus die cursisten zijn allemaal boos.
Zegt die cursusleidster: "Nou, fouten maken is menselijk hoor."

Een meisje heeft een mooi nieuw badpak gekocht. Ze gaat met haar vriendje naar het zwembad, naar ze blijft alleen maar op de kant. Af en toe leest ze iets of drinkt ze een boek.
Zegt haar vriendje: "Waarom ga je niet in de water?"
Zegt ze: "Dit badpak is net nieuw en ik ben als de dood dat er watervlekken op komen."

Jan is op een feestje en staat te praten met een meisje dat hij leuk vindt. Op een gegeven moment vraagt hij haar telefoonnummer en ze geeft het hem. Rond 18.00 uur gaat het meisje weg.
Om 21.30 uur belt Jan haar en hij zegt: "Hoi, met Jan. Ja, ik dacht ik wacht even met bellen want anders komt het misschien een beetje wanhopig over."

Er is een veerboot onderweg van Calais naar Dover. Op een gegeven moment vaart de veerboot op een ijsschots, waardoor er een groot gat in de romp wordt geslagen.
Zegt de Griekse kapitein droog: "Linkos soupos."
Vraagt een matroos aan de eerste stuurman: "Waarom heten deze boten eigenlijk veerboten?"
Zegt de eerste stuurman: "Omdat ze relatief licht zijn."

Mevrouw De Vries is al in geen vijf jaar meer bij de huisarts geweest. Maar waar ze eerst een normaal gewicht had, weegt ze nu 385 kilo. Haar man rijdt haar op een speciaal gemaakt metalen plateau met zware wielen eronder, waar ze op zit/ligt/staat (niet goed te zien), de spreekkamer binnen.
Zegt die huisarts geschrokken: "Mevrouw De Vries, wat bent u dik geworden!"
Zegt mevrouw De Vries verontwaardigd: "Nou ja, zeg, zoiets zeg je niet tegen een dame!"

Een man werkt als vertegenwoordiger voor Pritt. Er is een nieuwe Pritt Stift, die extra sterke lijm bevat. Dus hij gaat naar een groot doch internationaal bedrijf toe en houdt een levendig verhaal over de Pritt Stift.
Maar op een gegeven moment zegt de directeur: "Alles goed en wel, maar ik wil wel graag een demonstratie zien."
Dus die vertegenwoordiger pakt een Pritt Stift, haalt de dop eraf, wrijft de lijm een aantal keer over het puntje van zijn neus, drukt zijn neus op de tafel, wacht drie minuten, en tilt dan met zijn neus de tafel op.
Zegt die directeur: "Dit is fantastisch! Ik wil er in totaal zeven van u afnemen!"
Zegt die vertegenwoordiger: "Eh, ja, kan iemand me even losmaken."

Het is het jaar 2030 (in de toekomst). Jan en Marieke verwachten hun eerste kind. Het wordt een jongetje. Ze gaan hem Bert noemen. Maar uit een geavanceerde scan blijkt dat Bert een heel vervelend jongetje zal worden, waarvan weinig terecht zal komen.
Zegt Jan, na overleg met Marieke, tegen de dokter: "We hebben er lang over nagedacht, maar we willen graag een abertus."

Henk komt op zijn tennispark. Twee mannen en Ties Prakken (een van de advocaten van Geert Wilders) staan op een baan te tennissen.
Zegt Henk: "Goedemiddag heren, hebben jullie misschien zin om met mij te tennissen."
Zegt Ties Prakken wat verbaasd: "Eh, ben ik geen meneer?"
Zegt Henk: "Sorry?"
Zegt Ties Prakken: "Ik ben mevrouw Prakken."
Zegt Henk: "Ik vind het goed en moedig dat u dit bespreekbaar maakt."

Een jongen van 20 van goeden huize moet van zijn vader een tijdje als loodgieter werken. Hij wil rechten gaan studeren maar zijn vader vindt dat hij eerst het vak in de praktijk moet leren. Dus op een gegeven moment is hij op zijn eerste adres en hij moet een kraan vervangen bij een oud vrouwtje.
Zegt het oude vrouwtje vriendjelijk: "Wil je misschien even iets drinken of iets eten, een plakje ontbijtkoek ofzo."
Zegt die jongen: "Dan wil ik graag een witte wijn, gekoeld maar niet té. Als hoofdgerecht wil ik graag de rundercarpaccio, gevolgd door het gevolgtetetrio en afgesloten door een crème brulee."
Zegt die vrouw boos: "Het is hier geen restaurant!"

Een man van 43 gaat voor het eerst uit met een nieuwe vrouwelijke collega. Dus ze vraagt of hij haar met zijn auto kan komen ophalen. Maar hij heeft helemaal geen auto, heeft geen rijbewijs en kan überhaupt niet eens autorijden.
Maar hij is slim en denkt 'Nou, dan huur ik toch gewoon een automaat. Hoef ik zelf niks te doen.'
Dus zo gezegd zo gedaan. De auto wordt bij hem langsgebracht en hij krijgt de sleutels.
Dus die man doet de deur open, gaat zitten, steekt de sleutel in het stopcontact, draait hem om, en zegt vervolgens: "Ja, hoe werkt dat ding!"

Een jongen schrijft een brief naar de impresario van Madonna waarin hij schrijft dat hij ongeneeslijk ziek is en dat een ontmoeting met Madonna zijn grootste wens is. Dus zo gezegd zo gedaan en Madonna zoekt die jongen thuis op en die jongen biecht dan aan Madonna op dat hij eigenlijk helemaal niet ziek is.
Zegt Madonna: "Nou, ik voel me knap belazerd."
Zegt die jongen: "Het stomste is nog, ik dacht dat u die bekende voetballer was."

De droom van voetbalfan Frits gaat in vervulling. Hij gaat de wereldberoemde voetballer Maradona, bekend van zijn Mano de Piedro (Hand van God), waarmee hij met zijn vrije hand een goal maakte, ontmoeten.
Zegt Frits: "Ik heb een vraag. Binnenkort wil ik uit de kast komen omdat ik homo ben en ik vroeg me af hoe u dat destijds heeft aangepakt."
Zegt Maradona: "Hmm, ik ben niet eens homo."
Zegt Frits: "Waarom noemen ze u dan altijd Pluisje?"

Frenk heeft onschuldig twintig jaar in de gevangenis gezeten. De rechter wist dat Frenk onschuldig was, maar veroordeelde hem toch wegens moord. Frenk was destijds namelijk schoenmaker en hij had die rechter een keer een hak gezet. Toen de rechter tot Frenks verbazing het vonnis had geveld werd hij meteen afgevoerd naar de genvangenis. Nu, twintig jaar later, staat Frenk bij de rechter voor de stoep.
Hij belt aan, de rechter doet open en Frenk zegt alleen: "Waarom?"
Zegt die rechter: "Je moet geen ouwe koeien uit de sloot halen."

Sjaak loopt door de Sahara, met zijn kameel, die Léon heet. Op een gegeven moment komt hij een groep bedoeïenen tegen.
Zegt Sjaak trots: "Jongens, wat vinden jullie van mijn kameel?"
Zeggen die bedoeïenen: "Huh, we zien helemaal geen kameel!"
Zegt Sjaak: "Nee, klopt, hij heeft de kleur van het zand aangenomen."

Een man solliciteert voor een functie als boswachter, maar wat hij bij het lezen van de vacaturetekst al vermoedde wordt bevestigd in de eerste vijf minuten van het sollicitatiegesprek: het is echt zo'n functie waarvoor ze een schaap met vier poten zoeken.
Zegt de gespreksleider: "Waarom zouden we nou juist u moeten aannemen op deze functie? Heeft u iets met bossen?"
Zegt die man: "Als je een boom doorzaagt en de ringen telt, weet je hoe oud hij is."
Zegt de gespreksleider tegen zijn collega: "Ik weet niet of jij nog vragen hebt, maar wat mij betreft kunnen we meteen door naar het arbeidsvoorwaardengesprek."

Een man koopt een sapcentrifuge bij een winkel.
Na een paar dagen gaat hij terug en hij zegt: "Sorry, maar dit apparaat werkt niet. Of ik er nou hard of zacht fruit in doe en of ik het er nou helemaal in doe of in stukjes, er komt geen sap uit."
Zegt de verkoper: "Klopt, dat is echt het mango van die dingen."

Jan en Wim vliegen in een sportvliegtuigje over de K2 (een hoge berg). Maar dan storten ze neer op een plat gedeelte van de berg. Lachend lopen ze het toestel uit, omdat Wim echt een enorme beginnersfout maakte waardoor ze neerstortten.
Op een gegeven moment zegt Jan: "Ik heb het zo koud, vooral in mijn benen."
Zegt Wim: "Maak je maar geen zorgen. Straks ben je gewend aan de kou."
Een half uur later zegt Jan: "Je had gelijk hoor, ik heb geen gevoel meer in m'n benen."

Bob en Wim hebben zin om te winkelen, maar ze hebben nauwelijks geld. Dus ze besluiten met een briefje van tien euro naar de copyshop te gaan en wat kleurenkopieën te maken dus zo gezegd zo gedaan en als ze driehonderd euro bij elkaar hebben gekopieerd gaan ze winkelen. Het valse geld is niet van echt te onderscheiden. Dus ze komen bij een kledingwinkel en Bob koopt een hele dure spijkerbroek, van zestig euro.
Hij geeft de caissière zes briefjes van tien euro en zegt: "Het is vals geld!"
Zegt Wim geirriteerd: "Waarom zeg je dat nou!"
Zegt Bob: "Ach, het is toch niet van echt te onderscheiden."

Een medewerker van de Dierenbescherming geeft op een vmbo voorlichting over vuurwerk. Hij vertelt dat de dieren op de kinderboerderij in de buurt erg schrikken van al dat geknal. Vooral de biggetjes hebben er last van, zo legt hij uit.
Zegt een van die ongemotiveerde vmbo'ers tegen de ander: "Vorig jaar kwam hij ook al met die bigbangtheorie."

Twee mannen, die allebei houden van lekker eten, zitten te eten in een sterrenrestaurant. Intussen is de kok in de keuken bezig met het eten. Hij dacht een stuk peterselie te pakken maar het bleekselderij.
Zegt de ene man later tegen de andere: "Nou, je kunt wel proeven dat ze die ster zijn kwijtgeraakt."
Zegt de andere man tegen de ene: "Oh, je bedoelt dat stukje in het blad Wining & Dining? Nee, dat hebben ze gerectificeerd. Ze hebben die ster nog steeds."
Dus die andere man neemt nog een hap, proef het en zegt: "Voortreffelijk!"

Een rijke vrouw loopt met haar nieuwe bontjas over straat, die gemaakt is van echt nertsenbont. Dan komt er een enthousiaste dierenactivist aanrennen, die met een spuitbus met groene ver haar jas onherstelbaar beschadigd, terwijl hij roept: "Fur is for beautiful people and ugly animals!"
Zegt die vrouw boos: "Nou, bedankt hè. Moet ik wéér een nieuwe kopen."

Een vrouw gaat met haar nieuwe vriend op vakantie naar Thailand.
Terwijl ze daar rondlopen komt er een jongetje naar ze toerennen met een houten olifantje in zijn hand en zegt: "Meneer, meneer, u olifantje kopen? Tweeduizend bad." (munteenheid)
Zegt die man: "Voor 1950 bad wil ik hem hebben."
Zegt dat jongetje: "Oké."
De man geeft de jongen 1950 bad en even later zegt de vrouw trots tegen haar vriend: "Echt goed dat je ging afdingen!"

Het is Eerste Kerstdag. Bas zit in bad te eten terwijl de rest van zijn familie beneden in de woonkamer zit te gourmetten. Komt zijn zwager Sjaak binnen en hij ziet bas zitten in een grote laag schuim terwijl hij een pizza eet en een glaasje cola drinkt.
Zegt Bas: "Ik zou maar snel terug gaan naar de woonkamer. Ze zullen je sprankelijke persoonlijkheid daar vast missen. Vertel ze nog een keer hoe je die luxaflex bij Ikea had gekocht en dat er zo'n dopje ontbrak."
Zegt Sjaak: "Nou, je hoeft niet meteen zo baddinerend te doen."

Het is Tweede Kerstdag. Een jongen van 25 zit met zijn vader naar een film van Charlie Chaplin te kijken.
Zegt die vader: "Ik vind dit een stomme film."
Zegt die jongen: "Ik vind hem juist leuk."

Jaap en Hans besluiten de Eiffeltoren te gaan nabouwen met lego. Na zes weken zijn ze klaar. Ze nodigen wat familie, vrienden en kennissen uit om naar het resultaat te komen kijken, maar die kunnen niet anders dan constateren dat het een soort kubus van een kubieke meter is geworden die weinig weg heeft van de Eiffeltoren.
Zegt de zwager van een van de mannen: "Hmm, het heeft toch meer iets van een kubus."
Zegt Hans: "Ja, wij zijn er ook absoluut niet tevreden over."

DEZE IS UIT DEEL 6, MAAR IK VIND DAT HIJ OOK HIER NIET MAG ONTBREKEN:
Een ballonverkoper van een jaar of 50 staat op een druk plein in Amsterdam met helium gevulde balonnen te verkopen. Opeens komen er vijf jongens aan, die proberen de balonnen kapot te maken, wat ze voor een deel ook lukt.
Zegt die ballonverkoper: "Jongens, willen jullie daar weleens mee ophouden?"
Zoals verwacht krijgt hij een paar rake klappen voor die vermanende opmerking. Maar hij laat dat niet op zich zitten en met schitterende martial-artstechnieken stelt hij alle jongens buiten gevecht.
Een man is erg onder de indruk van de vechtkunst van de ballonverkoper en hij vraagt hem vol bewondering: "Waar heeft u dat geleerd?"
Die ballonverkoper pakt een ballon, laat hem voor de helft leeglopen in zijn mond en zegt vervolgens met een gek stemmetje: "In Thailand meneer."

DIT IS MIJN EERSTE EN TOT NU TOE ENIGE SLECHTE ZELFBEDACHTE GRAP VOOR GEVORDERDEN:
Een man belt een vriend van hem op. Maar in plaats van die vriend krijgt hij diens zesjarige zoontje aan de telefoon.
Zegt die man: "Hallo, met Klaas van der Hoek. Ik ben een vriend van je vader. Is hij thuis?"
Zegt dat zoontje: "Nee, hij is er niet. Heeft u hem al mobiel geprobeerd?"
Zegt die man: "Ja, maar ik kreeg hem niet te pakken."
Zegt dat zoontje: "Dan denk ik dat hij geen bereik heeft waar hij nu is. Hij zei iets over een carpale tunnel."
Zegt die man: "Oh, haha, nee, dat is RSI. Je vader heeft RSI."
Zegt dat zoontje: "Verbaast me niks. Die man zit dag in dag uit achter de computer."

EN NATUURLIJK NIET TE VERGETEN MIJN SLECHTSTE ZELFBEDACHTE GRAP ALLER TIJDEN:
Een wetenschapper besluit om in een wetenschappelijk experiment een hond en een kat met elkaar te kruisen. Dus hij zet een hond op een standaard met een glazen kap eroverheen. Vervolgens zet hij een kat op een standaard met een glazan kap eroverheen. Ten slotte zet hij een lege standaard neer, ook met een glazen kap eroverheen. Vervolgens zet hij allerlei laserstralen aan en drukt hij knoppen in op zijn grote computer. Plotseling is er een flits. Hij kijkt op de derde standaard en ziet dat daar een kat staat, terwijl de hond en de kat die hij zelf had neergezet gewoon nog staan waar ze stonden. Dus hij kijkt naar die kat op de derde standaard, die een beetje verbaasd kijkt. Zegt die kat "Woef woef."

MIJN DEFINITIE VAN EEN SLECHTE ZELFBEDACHTE GRAP:
Een zelfbedachte grap, al dan niet voorzien van een clou, die niet plat is (dus niet gaat over seks, vloeken, alcohol et cetera, want dat vind ik te makkelijk: als je iets plats zegt lachen mensen vaak sowieso al) en die geen pure bagger is.


EN LAST BUT NOT LEAST, DE WAT MIJ BETREFT ULTIEME, MET AFSTAND ALLERBESTE SLECHTE ZELFBEDACHTE GRAP ALLER TIJDEN (voorheen: uit “alle delen tot nu toe” maar dat vind ik veel te weinig eer):

Van diamondstor2
Komt een smurf bij de bakker.
(die bakker helemaal smurfen fan, witte muts blauw shirt etc.)
begint ie meteen helemaal te zingen: WELKOM IN SMURFENLAND!!!!!!!
die smurf egt zo :'( ik was op zoek naar de bakker.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_90508548
quote:
Jan is op een feestje en staat te praten met een meisje dat hij leuk vindt. Op een gegeven moment vraagt hij haar telefoonnummer en ze geeft het hem. Rond 18.00 uur gaat het meisje weg.
Om 21.30 uur belt Jan haar en hij zegt: "Hoi, met Jan. Ja, ik dacht ik wacht even met bellen want anders komt het misschien een beetje wanhopig over."
Grappenmaker is een autist die niet weet hoelaat feestjes beginnen. :')
  maandag 27 december 2010 @ 20:49:18 #3
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_90508849
quote:
16s.gif Op maandag 27 december 2010 20:40 schreef PlasticTreePecker het volgende:

[..]

Grappenmaker is een autist die niet weet hoelaat feestjes beginnen. :')
Dat eerste klopt redelijk, maar met dat tweede sla je de plank behoorlijk mis. :W
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_90509770
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 20:49 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Dat eerste klopt redelijk, maar met dat tweede sla je de plank behoorlijk mis. :W
Komop man een beetje party is om zes uur nog lang niet begonnen. :')
  maandag 27 december 2010 @ 21:16:27 #5
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_90510058
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 21:10 schreef PlasticTreePecker het volgende:

[..]

Komop man een beetje party is om zes uur nog lang niet begonnen. :')
Is dit serieus bedoeld? Het feit dat ik een feestje in een grap laat beginnen om 18.00 uur is iets anders dan dat ik denk dat een feestje daadwerkelijk om 18.00 uur begint of eindigt. Dat is een zogeheten slechte zelfbedachte tussengrap.

[ Bericht 0% gewijzigd door Federer-fan op 27-12-2010 21:29:47 ]
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  maandag 27 december 2010 @ 21:18:17 #6
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_90510146
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 21:16 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Is dit serieus bedoeld? Het feit dat ik een feestje in een grap laat beginnen om 18.00 uur is iets anders dan dat ik denk dat een feestje daadwerkelijk om 18.00 uur eindigt. Dat is een zogeheten slechte zelfbedachte tussengrap.
Zeg het hem baas! ^O^
"Thats how we roll in the Shire!"
  dinsdag 28 december 2010 @ 07:54:03 #7
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_90525855
PlasticTreePecker is gewoon een slechte-zelfbedachte-grappen-topic-n00b :P

Giester, gefeliciteerd met je eervolle vermelding! ^O^ _O_

Vraagt een man aan zijn vrouw: Schat, wanneer zijn we ook al weer precies getrouwd?
Zegt die vrouw: Uhm, eigenlijk wilde ik net hetzelfde aan jou vragen! :@
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
  dinsdag 28 december 2010 @ 09:19:53 #8
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_90526683
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 07:54 schreef najazeg het volgende:
Giester, gefeliciteerd met je eervolle vermelding! ^O^ _O_
Dank u zeer! ^O^
"Thats how we roll in the Shire!"
  dinsdag 28 december 2010 @ 10:39:14 #9
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_90528432
Het is Amsterdam, op 28 december 2010. Jan is deelnemer aan een internationaal debat over de globale opwarming van de aarde. Zelf gelooft hij er niet in maar hij moet in debat met iemand die er wel in gelooft, Bonnie (een man). Ze staan tegenover een enorme zaal met zeventien aanwezigen.
Jan begint zelfverzekerd en zegt: "Nou Bonnie, ik geloof toch niet zo in die globale opwarming van de aarde hoor. Kijk maar eens naar buiten. Het is de strengste winter in dertig jaar."
Iedereen gaat lachen enzo.
Zegt Bonnie: "Nou, morgen gaat het alweer dooien hoor."
Zegt Jan een beetje beduusd: "Ow, dat wist ik niet. Maar verder heb ik geen argumenten."
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  dinsdag 28 december 2010 @ 12:34:00 #10
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_90532213
oh ja, Federer-fan, over die grap van die stomme film: natuurlijk snapte ik hem anders had ik hem niet leuk gevonden :D Ik vond het heel goed gevonden :Y
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
  dinsdag 28 december 2010 @ 12:40:34 #11
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_90532484
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 12:34 schreef najazeg het volgende:
oh ja, Federer-fan, over die grap van die stomme film: natuurlijk snapte ik hem anders had ik hem niet leuk gevonden :D Ik vond het heel goed gevonden :Y
Oké, bedankt. Wat vind je van die laatste?
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  dinsdag 28 december 2010 @ 12:40:53 #12
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_90532503
Bertus, een oude man van 68 loopt met zjin draaiorgel over straat. Dit doet hij al zijn hele leven en het is dan ook waar hij het meest van houd. Maar helaas voor Bertus is hij ziek en heeft de dokter aangegeven dat hij niet lang meer te leven heeft. Dus op een gegeven moment draait hij alleen nog maar de dodenmars en gaat dan steeds voor zijn draaiorgel liggen. Dus de mensen lopen naar hem toe en vragen: "Waarom doe je dat toch?"
Zegt de man: "Als ik dood moet gaan, dan doe ik dat graag in stijl!"
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
  dinsdag 28 december 2010 @ 12:41:40 #13
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_90532542
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 12:40 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Oké, bedankt. Wat vind je van die laatste?
ook leuk :D
Wat vond jij eigenlijk van die over het vergeten van de trouwdag (zie een paar posts omhoog)
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
  dinsdag 28 december 2010 @ 20:29:57 #14
233746 Runselpink
Op snelheid wazig.
pi_90552318
Federer-fan-adoratie-post.
Supersoep over tong:
]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
  dinsdag 28 december 2010 @ 21:20:03 #15
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_90554733
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 12:41 schreef najazeg het volgende:

[..]

ook leuk :D
:@ ^O^
quote:
Wat vond jij eigenlijk van die over het vergeten van de trouwdag (zie een paar posts omhoog)
Niet je vertrouwde niveau. :@
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_90558398
Jan en Willem zitten allebei wat naar muziek te luisteren, zonder wat tegen elkaar te zeggen.
Zegt Jan opeens tegen Willem: Kop dicht Willem!!
Zegt Willem: Maar ik zei helemaal niks
Zegt Jan weer: Wat zei ik je nou?!?!

:D :'( :D
SJAAKIE!
  woensdag 29 december 2010 @ 10:59:08 #17
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_90573543
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 22:29 schreef Razende_Rosser het volgende:
Jan en Willem zitten allebei wat naar muziek te luisteren, zonder wat tegen elkaar te zeggen.
Zegt Jan opeens tegen Willem: Kop dicht Willem!!
Zegt Willem: Maar ik zei helemaal niks
Zegt Jan weer: Wat zei ik je nou?!?!

:D :'( :D
_O-
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
  woensdag 29 december 2010 @ 12:19:46 #18
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_90576411
Jan de Vries heeft een afspraak om met zijn beste vriend Kees de Wit naar de film te gaan. Dus hij belt Kees op diens werknummer om de afspraak te bevestigen. Dus hij belt maar hij krijgt de kamergenoot van Kees aan de lijn, Constand de Bakker. Die geeft aan dat Kees van zijn plek is en vraagt Jan later terug te bellen. Maar op een gegeven moment heeft Jan het al zeven keer geprobeerd en nog steeds heeft hij Kees niet gesproken. Dus hij is boos.
Zegt zijn vrouw van: "Wat is er?"
Zegt Jan: "Ik probeer de hele tijd Kees te bellen maar ik krijg Constand de Bakker aan de lijn."
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  woensdag 29 december 2010 @ 13:11:00 #19
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_90578474
Jantje zit op school met de juf te praten. Zij vraagt hem waarom hij te laat is.
"We stonden in filet." zegt Jantje.
De juf lacht: "File bedoel je, Jantje!"
"Filet is iets anders, net als Filet American."
"Wat is dat?" vraagt Jantje.
"Dat is rood en rauw." zegt juf.
Na schooltijd wordt Jantje opgehaald door zijn moeder.
Terwijl zijn moeder met Jantje praat, rijden ze op de snelweg op een lange rij met auto's af.
Ze sluiten netjes aan, wanneer er opeens naast hun een auto de file inrijdt.
De auto crasht en de bestuurder valt helemaal opengereten uit zijn auto.
Jantje ziet het allemaal aan, zijn moeder schrik, Jantje denkt even na en zegt dan.
"Aahhhh zoo, Filet American!"
"Thats how we roll in the Shire!"
  woensdag 29 december 2010 @ 13:44:17 #20
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_90580145
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 13:11 schreef Giester het volgende:
Jantje zit op school met de juf te praten. Zij vraagt hem waarom hij te laat is.
"We stonden in filet." zegt Jantje.
De juf lacht: "File bedoel je, Jantje!"
"Filet is iets anders, net als Filet American."
"Wat is dat?" vraagt Jantje.
"Dat is rood en rauw." zegt juf.
Na schooltijd wordt Jantje opgehaald door zijn moeder.
Terwijl zijn moeder met Jantje praat, rijden ze op de snelweg op een lange rij met auto's af.
Ze sluiten netjes aan, wanneer er opeens naast hun een auto de file inrijdt.
De auto crasht en de bestuurder valt helemaal opengereten uit zijn auto.
Jantje ziet het allemaal aan, zijn moeder schrik, Jantje denkt even na en zegt dan.
"Aahhhh zoo, Filet American!"
Toppertje. *O* Vooral dat "Dat is rood en rauw" en "Aahhhh zoo". *O*
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  woensdag 29 december 2010 @ 13:47:07 #21
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_90580312
quote:
10s.gif Op woensdag 29 december 2010 13:44 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Toppertje. *O* Vooral dat "Dat is rood en rauw" en "Aahhhh zoo". *O*
^O^
"Thats how we roll in the Shire!"
  woensdag 29 december 2010 @ 14:12:23 #22
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_90581370
quote:
14s.gif Op woensdag 29 december 2010 13:47 schreef Giester het volgende:

[..]

^O^
idd weer een hele goeie! :D Idem voor Federer-Fan trouwens :D

voor beide dus ^O^ *O*
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
pi_90584626
komt een orthodontist een bar binnen.
Barkeeper: Wat het mag zijn?
Orthodontist: doe mij maar een koud biertje.
barkeeper: In een glas?
Orthodontist: nee, doe mij maar zo'n beugel flesje.
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
  woensdag 29 december 2010 @ 16:15:28 #24
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_90587176
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 14:12 schreef najazeg het volgende:

[..]

idd weer een hele goeie! :D Idem voor Federer-Fan trouwens :D

[...]
:@ :? *O*
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  woensdag 29 december 2010 @ 16:27:08 #25
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_90587754
Een man koopt een boek bij een boekhandel. Hij vraagt of dat hij het eventueel binnen acht dagen mag ruilen. Dus het mag.
Maar na vijf dagen brengt hij het terug en zegt hij: "Ik wil het graag ruilen."
Maar het boek is helemaal gekreukt, er zitten ezelsoren aan, de rug ligt er half van af, een paar bladzijden liggen eruit. Kortom het is behoorlijk beschadigd.
Zegt die medewerker: "Sorry meneer, maar dit boek kan ik niet terugnemen, want het is zwaar beschadigd."
Zegt die man: "Nou, dan werken jullie hier behoorlijk langs elkaar heen want toen ik het kocht zeiden ze dat ik het binnen acht dagen mocht ruilen."
Zegt die medewerker: "Ja, sorry, we zijn een groot bedrijf dus het komt weleens voor dat we langs elkaar heenwerken."
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  woensdag 29 december 2010 @ 16:58:39 #26
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_90589442
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 16:27 schreef Federer-fan het volgende:
Een man koopt een boek bij een boekhandel. Hij vraagt of dat hij het eventueel binnen acht dagen mag ruilen. Dus het mag.
Maar na vijf dagen brengt hij het terug en zegt hij: "Ik wil het graag ruilen."
Maar het boek is helemaal gekreukt, er zitten ezelsoren aan, de rug ligt er half van af, een paar bladzijden liggen eruit. Kortom het is behoorlijk beschadigd.
Zegt die medewerker: "Sorry meneer, maar dit boek kan ik niet terugnemen, want het is zwaar beschadigd."
Zegt die man: "Nou, dan werken jullie hier behoorlijk langs elkaar heen want toen ik het kocht zeiden ze dat ik het binnen acht dagen mocht ruilen."
Zegt die medewerker: "Ja, sorry, we zijn een groot bedrijf dus het komt weleens voor dat we langs elkaar heenwerken."
Mwah.. ik mis een kloe.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_90590461
Henk: Hey Lisa, jij vindt mijn broertje toch leuk?
Lisa: Nope
Henk: Je zit zeker in de ontkenningsfase?
Lisa: Nee
Henk: Zie je wel!

:D :'( :D

[ Bericht 0% gewijzigd door Razende_Rosser op 29-12-2010 18:22:21 ]
SJAAKIE!
  woensdag 29 december 2010 @ 18:52:10 #28
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_90594440
quote:
7s.gif Op woensdag 29 december 2010 16:58 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

Mwah.. ik mis een kloe.
*O* Die heeft 'ie ook niet. *O*
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  woensdag 29 december 2010 @ 21:39:08 #29
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_90601849
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 18:52 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

*O* Die heeft 'ie ook niet. *O*
ik dacht dat er juist wel eentje in moest zitten, ook al was het een gekke clou? :?
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
  woensdag 29 december 2010 @ 21:53:56 #30
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_90602583
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 21:39 schreef najazeg het volgende:

[..]

ik dacht dat er juist wel eentje in moest zitten, ook al was het een gekke clou? :?
Nee, dat was een grap. :s) De clou is dat het nergens op slaat dat die medewerker zijn excuses aanbiedt. De slechte zelfbedachte tussengrappen zijn:
1) "Hij vraagt of dat hij het eventueel binnen acht dagen mag ruilen." (soort kindertaal); en
2) "Maar het boek is helemaal gekreukt, er zitten ezelsoren aan, de rug ligt er half van af, een paar bladzijden liggen eruit. Kortom het is behoorlijk beschadigd." (nutteloze opsomming van beschadigingen).
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  woensdag 29 december 2010 @ 22:09:55 #31
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_90603384
Op een avond komt een vrouw hysterisch het politiebureau binnen lopen.
Vanzelfsprekend zitten de agenten aan de koffie en kletsen ze wat bij over dingen die hun "collega's" hebben meegemaakt!
"Wat is er aan de hand mevrouwtje?" Vraagt de man in het blauw met een snor.
"Help! Help! Een stelende dief heeft mijn fiets gepikt!" jankt de vrouw.
"Maaruh, dat is toch juist goed, mevrouw!" zegt de agent, terwijl hij een slok neemt van zijn Irish Coffee.
"Goed??? Sorry???" zegt de vrouw. "Mijn fiets is GESTOLEN!!!"
"Oohh dan" zegt de agent, "Ik las geSLOTEN."
"Thats how we roll in the Shire!"
  woensdag 29 december 2010 @ 22:11:43 #32
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_90603481
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 22:09 schreef Giester het volgende:
Op een avond komt een vrouw hysterisch het politiebureau binnen lopen.
Vanzelfsprekend zitten de agenten aan de koffie en kletsen ze wat bij over dingen die hun "collega's" hebben meegemaakt!
"Wat is er aan de hand mevrouwtje?" Vraagt de man in het blauw met een snor.
"Help! Help! Een stelende dief heeft mijn fiets gepikt!" jankt de vrouw.
"Maaruh, dat is toch juist goed, mevrouw!" zegt de agent, terwijl hij een slok neemt van zijn Irish Coffee.
"Goed??? Sorry???" zegt de vrouw. "Mijn fiets is GESTOLEN!!!"
"Oohh dan" zegt de agent, "Ik las geSLOTEN."

Zoek de verborgen tussengrappen. ;)
"Thats how we roll in the Shire!"
  woensdag 29 december 2010 @ 22:17:30 #33
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_90603767
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 22:11 schreef Giester het volgende:

[..]

Zoek de verborgen tussengrappen. ;)
"Die hun 'collega's' hebben meegemaakt" (hebben ze zelf meegemaakt), "man in het blauw met een snor", "stelende dief" en "ik las"?
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  woensdag 29 december 2010 @ 22:21:30 #34
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_90603992
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 22:17 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

"Die hun 'collega's' hebben meegemaakt" (hebben ze zelf meegemaakt), "man in het blauw met een snor", "stelende dief" en "ik las"?
*O* Je vergeet Irish Coffee, onder werktijd! Foei.
"Thats how we roll in the Shire!"
  donderdag 30 december 2010 @ 09:18:54 #35
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_90617140
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 22:21 schreef Giester het volgende:

[..]

*O* Je vergeet Irish Coffee, onder werktijd! Foei.
is dat echt een tussengrap?
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
  donderdag 30 december 2010 @ 09:21:56 #36
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_90617184
Frits is een dag bij zijn vriend Tom op bezoek. Frits ziet die dag voor het eerst Star Wars. Ze besluiten een marathon te houden en alle zes delen achter elkaar te kijken.
Dus na het einde van het zesde deel vraagt Tom: "Wat vond je er van?"
Zegt Frits: "Ik vind het maar stom. Ik heb die skywalkers geen een keer door de lucht zien lopen."
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
  donderdag 30 december 2010 @ 09:28:58 #37
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_90617287
Jeroen besluit de kosten te drukken voor zijn nieuwe apartement die nogal apart is, en behangt de muren met wc papier. Bij zijn housewarming party staan zijn vrienden er nogal van te kijken. Op een gegeven moment loopt Kees naar de wc en ziet dat er op de wc geen wc papier meer is, dus loopt hij naar de woonkamer en scheurt daar wat wc papier van de muur zodat ie zonder zorgen kan gaan poepen.
Zegt Jeroen: "En bedankt he, nu ziet mijn muur er niet meer uit."
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
pi_90728349
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 15:19 schreef sjoemie1985 het volgende:
komt een orthodontist een bar binnen.
Barkeeper: Wat het mag zijn?
Orthodontist: doe mij maar een koud biertje.
barkeeper: In een glas?
Orthodontist: nee, doe mij maar zo'n beugel flesje.
wat vond men eigenlijk van deze grap van mij?? :)
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
  zondag 2 januari 2011 @ 20:48:03 #39
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_90762168
Thomas en Jesse zijn buiten op straat vuurwerk aan het afsteken. Ze hebben het vooral gemunt op de oude buurman van 27. Ze gooien steeds vuurwerk in zijn tuin. De buurman raakt geïrriteerd, en zegt tegen de jongens dat ze moeten ophouden. De jongens gaan weg, maar als ze een kwartier later weer vuurwerk in de tuin beginnen te gooien, wordt de man boos. Hij loopt schreeuwend de jongens tegemoet, en als hij voor hun staat, roept hij: 'Als jullie nog 1 keer vuurwerk in mijn tuin gooien, dan zwaait er wat!' De jongens kijken de man verbaasd aan, en zeggen: 'Dan zwaaien we toch beleefd terug?'
pi_90797566
quote:
7s.gif Op maandag 27 december 2010 20:18 schreef Federer-fan het volgende:
HIERBIJ WAT GOEDE SLECHTE ZELFBEDACHTE GRAPPEN VAN ANDEREN DAN MEZELF UIT HET VORIGE DEEL (op alfabetische volgorde van username van de bedenker):

Van fasemc
Een vrouw gaat met haar nieuwe vriend op vakantie naar Thailand.
Terwijl ze daar rondlopen komt er een jongetje naar ze toerennen met een houten olifantje in zijn hand en zegt: "Meneer, meneer, u olifantje kopen? Tweeduizend bad." (munteenheid)
Zegt die man: "Voor 1950 bad wil ik hem hebben."
Zegt dat jongetje: "Oké."
De man geeft de jongen 1950 bad en even later zegt de vrouw trots tegen haar vriend: "Echt goed dat je ging afdingen!"

Eh Federer-Fan, deze goede slechtbedachte grap was van jou zelf, ere wie ere toekomt!!
  maandag 3 januari 2011 @ 16:41:49 #41
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_90799084
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 16:13 schreef fasemc het volgende:

[..]

Eh Federer-Fan, deze goede slechtbedachte grap was van jou zelf, ere wie ere toekomt!!
Ja, je hebt gelijk. Maar welke was dan van jou?
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  maandag 3 januari 2011 @ 16:42:50 #42
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_90799145
quote:
13s.gif Op zondag 2 januari 2011 20:48 schreef tochweerhenk het volgende:
Thomas en Jesse zijn buiten op straat vuurwerk aan het afsteken. Ze hebben het vooral gemunt op de oude buurman van 27. Ze gooien steeds vuurwerk in zijn tuin. De buurman raakt geïrriteerd, en zegt tegen de jongens dat ze moeten ophouden. De jongens gaan weg, maar als ze een kwartier later weer vuurwerk in de tuin beginnen te gooien, wordt de man boos. Hij loopt schreeuwend de jongens tegemoet, en als hij voor hun staat, roept hij: 'Als jullie nog 1 keer vuurwerk in mijn tuin gooien, dan zwaait er wat!' De jongens kijken de man verbaasd aan, en zeggen: 'Dan zwaaien we toch beleefd terug?'
Hmm... maar je avatar maakt veel goed. *O*
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_90800078
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 16:41 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Ja, je hebt gelijk. Maar welke was dan van jou?
De opel astra met garantie tot aan de deur
pi_90806700
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 23:29 schreef sjoemie1985 het volgende:

[..]

wat vond men eigenlijk van deze grap van mij?? :)
Ooh... was dat een grap? :P
SJAAKIE!
  woensdag 5 januari 2011 @ 09:26:49 #45
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_90870076
Bob werkt op een kattenpension. Hij houdt van poezen en aait ze vaak.
Maar dan komt er een kat die er niet van gediend is en een flinke uithaal geeft.
Zegt Bob tegen die poes: "Zeg, doe eens niet zo kattig!"
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
pi_90877575
een ridder zit zo zijn zwaard in te smeren met chilisaus.
komt er een schildknaap langs en ziet die ridder bezig met smeren en zegt tegen die ridder: volgens mij word je zwaard nog scherper van sambal.
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
  woensdag 5 januari 2011 @ 14:19:53 #47
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_90880498
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 13:05 schreef sjoemie1985 het volgende:
een ridder zit zo zijn zwaard in te smeren met chilisaus.
komt er een schildknaap langs en ziet die ridder bezig met smeren en zegt tegen die ridder: volgens mij word je zwaard nog scherper van sambal.
Ja ^O^
"Thats how we roll in the Shire!"
  woensdag 5 januari 2011 @ 14:27:08 #48
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_90880861
Zijn naam is Bert-Andries de derde van Stoffelbergen op Hoogehouwers, maar ik mag hem Frans noemen. Frans is een liefhebber van kaas. En dan niet de 'gewone' kaas, nee nee. Hij is liefhebber van gatenkaas. Frans heeft alleen ook 1 fobie in zijn leven en dat zijn gaten. Inderdaad, Frans is bang voor gaten. Omdat Frans heel rijk is heeft hij iemand ingehuurd om speciaal voor hem gatenkaas te kweken, maar dan zonder gaten erin. Na 3 jaar onderzoek is het eindelijk gelukt. De man loopt naar Frans en presenteert de eerste gatenkaas zonder gaten. Frans is verblijd en neem een hapje van de eerste kaas. "Voortreffelijk" zegt Frans. "En hoe heb je dit nu voor elkaar gekregen meneer de kaasmaker?" Zegt de kaasman: "Ik heb de kaas laten inslapen in plaats van kogels te gebruiken!"
"Thats how we roll in the Shire!"
  woensdag 5 januari 2011 @ 15:41:44 #49
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_90884055
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 13:05 schreef sjoemie1985 het volgende:
een ridder zit zo zijn zwaard in te smeren met chilisaus.
komt er een schildknaap langs en ziet die ridder bezig met smeren en zegt tegen die ridder: volgens mij word je zwaard nog scherper van sambal.
erg goed, deze! ^O^
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
pi_90905997
ik had eerst een ander eind waarbij de schildknaap juist vroeg waarom hij dat deed en die ridder dus zegt om zijn zwaard scherper te maken.

maar toen bedacht ik mij dat het misschien toch leuker is om die schildknaap net zo dom voor te laten doen als die ridder :)
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
  woensdag 5 januari 2011 @ 22:06:46 #51
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_90907343
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 21:47 schreef sjoemie1985 het volgende:
ik had eerst een ander eind waarbij de schildknaap juist vroeg waarom hij dat deed en die ridder dus zegt om zijn zwaard scherper te maken.

maar toen bedacht ik mij dat het misschien toch leuker is om die schildknaap net zo dom voor te laten doen als die ridder :)
Idd, goede keus. ^O^
"Thats how we roll in the Shire!"
  woensdag 5 januari 2011 @ 22:29:25 #52
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_90908813
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 22:06 schreef Giester het volgende:

[..]

Idd, goede keus. ^O^
helemaal mee eens!
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
  donderdag 6 januari 2011 @ 10:54:46 #53
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_90922541
Een slechthorende komiek is uitgenodigd om op een avond voor de laatste nog levende oorlogsveteranen uit de tweede wereldoorlog iets grappigs te doen. De organisator stelt hem voor om te beginnen met een slechte zelfbedachte mop.
Dus de avond begint en de komiek komt op, haar in een scheiding en klein plaksnorretje, steekt zijn hand uit en zegt: "hik, hik, heil hikler!" Alle veteranen zijn zichtbaar geschokt.
De organisator rent het podium op en roept: "Waar ben je mee bezig man?"
Zegt die komiek: "Jij vroeg me toch om te beginnen met een slechte zelfbedachte mof?
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
  donderdag 6 januari 2011 @ 11:00:23 #54
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_90922702
Miep heeft een dag hard gewerkt en stapt de bus in om haar huis te gaan.
Die chauffeur zegt: "Je mag mee maar je moet wel bij elke stoel die bezet is een euro geven."
"Waarom?" vraagt Miep.
Zegt die chauffeur: "Mevrouw, dit is een collectebus."
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
  donderdag 6 januari 2011 @ 11:10:46 #55
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_90923024
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 11:00 schreef najazeg het volgende:
Miep heeft een dag hard gewerkt en stapt de bus in om haar huis te gaan.
Die chauffeur zegt: "Je mag mee maar je moet wel bij elke stoel die bezet is een euro geven."
"Waarom?" vraagt Miep.
Zegt die chauffeur: "Mevrouw, dit is een collectebus."
:D ^O^
"Thats how we roll in the Shire!"
  donderdag 6 januari 2011 @ 11:27:23 #56
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_90923608
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 10:54 schreef najazeg het volgende:
Een slechthorende komiek is uitgenodigd om op een avond voor de laatste nog levende oorlogsveteranen uit de tweede wereldoorlog iets grappigs te doen. De organisator stelt hem voor om te beginnen met een slechte zelfbedachte mop.
Dus de avond begint en de komiek komt op, haar in een scheiding en klein plaksnorretje, steekt zijn hand uit en zegt: "hik, hik, heil hikler!" Alle veteranen zijn zichtbaar geschokt.
De organisator rent het podium op en roept: "Waar ben je mee bezig man?"
Zegt die komiek: "Jij vroeg me toch om te beginnen met een slechte zelfbedachte mof?
Leuk, maar ik zou die doorgestreepte woorden en zinnen weglaten, al vermoed ik dat weinigen het met me eens zullen zijn.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  donderdag 6 januari 2011 @ 12:15:30 #57
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_90925286
Die laatste twee regels weg dan vind ik de grap te onaf, dus daarin ben ik het niet met je eens. Alleen de laatste regel weg zou dan beter zijn. Dat "de laatste nog" weg vind ik wel goed.

Wat vond je van die andere grap van Miep en de bus?
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
  donderdag 6 januari 2011 @ 16:53:36 #58
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_90938107
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 12:15 schreef najazeg het volgende:
Die laatste twee regels weg dan vind ik de grap te onaf, dus daarin ben ik het niet met je eens. Alleen de laatste regel weg zou dan beter zijn. Dat "de laatste nog" weg vind ik wel goed.
Nou, dan zeg ik toch niks meer. :(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Wat vond je van die andere grap van Miep en de bus?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  donderdag 6 januari 2011 @ 19:27:30 #59
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_90945533
Henk is een ongetalenteerde pianist en op een avond komen zijn vrienden Bob, Klaas, Wim en Bep lang om te pokeren.
Maar als Klaas de huiskamer van Henk binnenloopt, zegt hij tegen de anderen: "Ja, wacht eens even. Als Henk meedoet, doe ik niet mee, want hij speelt altijd vals."
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  donderdag 6 januari 2011 @ 22:53:25 #60
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_90956883
hehe nice :D
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
  donderdag 6 januari 2011 @ 23:04:39 #61
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_90957502
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 22:53 schreef najazeg het volgende:
hehe nice :D
:@
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  vrijdag 7 januari 2011 @ 10:58:10 #62
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_90968187
Piet houdt van klussen en doet het dan ook veel. Daarbij heeft ie altijd de radio aan voor de nodige arbeidsvitaminen. Dan belt Henk aan de deur. Piets' vrouw Anja doet open en Henk en vraagt of ie met Piet kan praten.
Zegt Anja: "Kom nu maar niet bij Piet in de buurt, hij is radio actief!"
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
  vrijdag 7 januari 2011 @ 21:38:25 #63
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_90997665
Een dierentuin verkeert in grote financiële problemen. De directeur, Wim de Groot, heeft een goed idee. Omdat veel dieren zo intelligent zijn, besluit hij al zijn medewerkers te ontslaan en in plaats daarvan dieren neer te zetten. Zo geeft hij een krab het beheer over de kas en die zet hij neer bij de ingang. Dus op een gegeven moment komt er een bezoeker maar die wil niet betalen omdat die krab bij kas zit. Dus de directeur besluit de man gratis naar binnen te laten en hem zelf rond te leiden. Maar omdat de dieren de medewerkers hebben vervangen zijn de ontslagen medewerkers als vrijwilligers ingeschakeld. Ze hebben dierenpakken aangetrokken en zijn in de kooien gaan zitten. Op een gegeven moment lopen de directeur en de bezoeker langs een kooi waar een man in een paardenpak in zit.
Zegt dat 'paard': "Goeiemiddag meneer De Groot."
Zegt die bezoeker lachend: "Is dat Mr. Ed?"
Zegt die directeur: "Hè? Nee, dat is Johan van de administratie."

[ Bericht 0% gewijzigd door Federer-fan op 08-01-2011 08:26:36 ]
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zaterdag 8 januari 2011 @ 12:04:33 #64
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_91018022
Hoe noem je het als je een penis aftrekt die 3 weken niet gewassen is?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
pi_91171027
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 21:38 schreef Federer-fan het volgende:
Een dierentuin verkeert in grote financiële problemen. De directeur, Wim de Groot, heeft een goed idee. Omdat veel dieren zo intelligent zijn, besluit hij al zijn medewerkers te ontslaan en in plaats daarvan dieren neer te zetten. Zo geeft hij een krab het beheer over de kas en die zet hij neer bij de ingang. Dus op een gegeven moment komt er een bezoeker maar die wil niet betalen omdat die krab bij kas zit. Dus de directeur besluit de man gratis naar binnen te laten en hem zelf rond te leiden. Maar omdat de dieren de medewerkers hebben vervangen zijn de ontslagen medewerkers als vrijwilligers ingeschakeld. Ze hebben dierenpakken aangetrokken en zijn in de kooien gaan zitten. Op een gegeven moment lopen de directeur en de bezoeker langs een kooi waar een man in een paardenpak in zit.
Zegt dat 'paard': "Goeiemiddag meneer De Groot."
Zegt die bezoeker lachend: "Is dat Mr. Ed?"
Zegt die directeur: "Hè? Nee, dat is Johan van de administratie."
_O- _O- _O- _O- _O-
  dinsdag 11 januari 2011 @ 20:45:49 #66
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_91178837
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 18:07 schreef honkeytonk het volgende:

[..]

_O- _O- _O- _O- _O-
Eigenlijk verdien je voor deze post al een eervolle vermelding. _O_
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_91178853
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 20:45 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Eigenlijk verdien je voor deze post al een eervolle vermelding. _O_
Ga je gang zou ik zeggen :P
  dinsdag 11 januari 2011 @ 22:40:27 #68
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_91186736
Da's makkelijk scoren dan :P
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
  donderdag 13 januari 2011 @ 23:29:24 #69
238641 Hondenbrokken
Ik ga echt geen katten voeren.
pi_91293621
Na 25 jaar huwelijk besluiten meneer en mevrouw Jansen kinderen te nemen. Zo gezegd, zo gedaan. In het begin is dit heel leuk enzo en neemt die vader geregeld vrij van werk om met die kinderen spelletjes te spelen zoals schaken en rummikub, maar na 5 maanden beginnen die kinderen toch wel lastig te worden.
Dus die vader brengt zijn kinderen naar een kinderdagverblijf waar er voor enkele weken door specialisten voor de kinderen gezorgd zal worden.
Even week later krijgen de vader en de moeder per postduif een brief binnen.
"Beste meneer en mevrouw Jansen. Wij zullen goed voor uw kinderen zorgen. Groeten van Jan V."
Jesus hates you.
  vrijdag 14 januari 2011 @ 08:34:29 #70
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_91302476
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 23:29 schreef Hondenbrokken het volgende:
Na 25 jaar huwelijk besluiten meneer en mevrouw Jansen kinderen te nemen. Zo gezegd, zo gedaan. In het begin is dit heel leuk enzo en neemt die vader geregeld vrij van werk om met die kinderen spelletjes te spelen zoals schaken en rummikub, maar na 5 maanden beginnen die kinderen toch wel lastig te worden.
Dus die vader brengt zijn kinderen naar een kinderdagverblijf waar er voor enkele weken door specialisten voor de kinderen gezorgd zal worden.
Even week later krijgen de vader en de moeder per postduif een brief binnen.
"Beste meneer en mevrouw Jansen. Wij zullen goed voor uw kinderen zorgen. Groeten van Jan V."
wat is de clou? :@
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
pi_91326837
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 08:34 schreef najazeg het volgende:

[..]

wat is de clou? :@
De clou snap ik ook niet echt, maar wel de tussengrappen.

1) Na 25 jaar huwelijk kinderen nemen betekent doorgaans dat je al minstens 43 bent, al kun je theoretisch op die leeftijd nog kinderen nemen, misschien geslaagder als je zegt: na 40 jaar huwelijk ofzo.
2) Met kinderen van 5 maanden oud kun je niet echt schaken spelen of Rummikub
3) Bij een kinderdagverblijf werken geen specialisten, slechts 20 jarige jonge meisjes die een echte studie te moeilijk vonden :P
4) Per postduif een brief ontvangen is niet echt iets van deze tijd

Die laatste regel snap ik niet echt en ik neem aan dat de ''clou'' daarin verwerkt zit.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  vrijdag 14 januari 2011 @ 23:21:53 #72
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_91346467
die had ik er idd ook uitgepikt en vond ik wel erg leuk. Vooral dat "per postduif" :D
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
  vrijdag 14 januari 2011 @ 23:44:17 #73
238641 Hondenbrokken
Ik ga echt geen katten voeren.
pi_91347985
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 08:34 schreef najazeg het volgende:

[..]

wat is de clou? :@
Die man laat zijn achternaam weg (namelijk Jan V). Daardoor klinkt die naam alsof die van een boef is. Dat maakt die ouders bang, want die willen natuurlijk geen boef op hun kinderen laten passen.
Jesus hates you.
  zaterdag 15 januari 2011 @ 09:30:08 #74
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_91357580
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 23:44 schreef Hondenbrokken het volgende:

[..]

Die man laat zijn achternaam weg (namelijk Jan V). Daardoor klinkt die naam alsof die van een boef is. Dat maakt die ouders bang, want die willen natuurlijk geen boef op hun kinderen laten passen.
ah! :D ^O^
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
  zaterdag 15 januari 2011 @ 12:08:51 #75
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_91360703
Een man komt op een huwelijk.
Dus hij feliciteert de bruid en zegt: "Je ziet eruit alsof er net een kernbom is afgegaan."
Zegt die bruid wat geïrriteerd: "Nou ja zeg."
Zegt die man: "Nee, ik bedoel dat je er stralend uitziet!"
Zegt die bruid: "Wat een mooi compliment."
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zaterdag 15 januari 2011 @ 12:42:12 #76
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_91361833
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 12:08 schreef Federer-fan het volgende:
Een man komt op een huwelijk.
Dus hij feliciteert de bruid en zegt: "Je ziet eruit alsof er net een kernbom is afgegaan."
Zegt die bruid wat geïrriteerd: "Nou ja zeg."
Zegt die man: "Nee, ik bedoel dat je er stralend uitziet!"
Zegt die bruid: "Wat een mooi compliment."
Vrij doorzichtig maar wel goed ^O^
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  zaterdag 15 januari 2011 @ 12:48:07 #77
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_91362032
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 12:42 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Vrij doorzichtig maar wel goed ^O^
Dat was ook de bedoeling. :s)
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zaterdag 15 januari 2011 @ 13:06:19 #78
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_91362640
Twee mexicanen komen elkaar tegen op straat.
Een van die twee heeft een griepje onder de sombrero en doet dus "Uch"
Waarop die andere mexicaan zegt: "Ben je nou mexicaan of indiaan?"
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  zaterdag 15 januari 2011 @ 13:33:21 #79
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_91363853
Herman wil een nieuwe auto uitzoeken en gaat naar zijn Suzuki dealer.
"Ja goeiemorgen" zegt hij tegen de verkoper. "Ik wil graag een zwarte Suzuki Shift."
Zegt die verkoper: "Sorry maar die is uitverkocht. We hebben alleen nog een Suzuki Alt" :s)
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
pi_91499627
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 13:33 schreef najazeg het volgende:
Herman wil een nieuwe auto uitzoeken en gaat naar zijn Suzuki dealer.
"Ja goeiemorgen" zegt hij tegen de verkoper. "Ik wil graag een zwarte Suzuki Shift."
Zegt die verkoper: "Sorry maar die is uitverkocht. We hebben alleen nog een Suzuki Alt" :s)
Beetje jammer... het is Suzuki Swift. Zelfs ik als niet auto-kenner weet dat :P
SJAAKIE!
  dinsdag 18 januari 2011 @ 08:28:05 #81
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_91502249
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 01:24 schreef Razende_Rosser het volgende:

[..]

Beetje jammer... het is Suzuki Swift. Zelfs ik als niet auto-kenner weet dat :P
dat is juist de grap man |:( (een slechte zelfbedachte tussengrap die deel uitmaakt van de hoofdgrap)
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
  dinsdag 18 januari 2011 @ 13:35:28 #82
238641 Hondenbrokken
Ik ga echt geen katten voeren.
pi_91511707
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 13:33 schreef najazeg het volgende:
Herman wil een nieuwe auto uitzoeken en gaat naar zijn Suzuki dealer.
"Ja goeiemorgen" zegt hij tegen de verkoper. "Ik wil graag een zwarte Suzuki Shift."
Zegt die verkoper: "Sorry maar die is uitverkocht. We hebben alleen nog een Suzuki Alt" :s)
:D Geweldig.
Jesus hates you.
  dinsdag 18 januari 2011 @ 14:11:30 #83
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_91513419
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 13:35 schreef Hondenbrokken het volgende:

[..]

:D Geweldig.
thanks :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
pi_91522783
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 08:28 schreef najazeg het volgende:

[..]

dat is juist de grap man |:( (een slechte zelfbedachte tussengrap die deel uitmaakt van de hoofdgrap)
Oh.. sorry. Dan is het niet echt mijn type/stijl van moppen. Het moet wel een beetje kloppen met de werkelijkheid vind ik.
SJAAKIE!
pi_91523012
Verkeerde topic.
  dinsdag 18 januari 2011 @ 22:34:50 #86
233746 Runselpink
Op snelheid wazig.
pi_91540687
Dus op een dag besluit Karel Opsporing Verzocht te kijken. Hij vindt het wel interessant maar ook wel weer eng. Op een gegeven moment zijn er mensen die gezocht worden die komen uit Litouwen. Na afloop vraagt zijn moeder: '' En, wat vond je er van? '' Zegt Karel: '' Ik snap niet waarom Lee Towers gezocht wordt. ''
Supersoep over tong:
]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
  dinsdag 18 januari 2011 @ 22:55:17 #87
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_91541961
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 22:34 schreef Runselpink het volgende:
Dus op een dag besluit Karel Opsporing Verzocht te kijken. Hij vindt het wel interessant maar ook wel weer eng. Op een gegeven moment zijn er mensen die gezocht worden die komen uit Litouwen. Na afloop vraagt zijn moeder: '' En, wat vond je er van? '' Zegt Karel: '' Ik snap niet waarom Lee Towers gezocht wordt. ''
Die is al erg oud. Van Kooten en De Bie gebruikten hem een keer: "Ja, die Litouwers schijnen erg goed te kunnen zingen."
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  woensdag 19 januari 2011 @ 07:55:03 #88
233746 Runselpink
Op snelheid wazig.
pi_91549607
Oh Pardon, hij kwam in mij op en ik dacht dus dat ik hem zelf bedacht had.
Supersoep over tong:
]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
pi_91655168
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 01:24 schreef Razende_Rosser het volgende:

[..]

Beetje jammer... het is Suzuki Swift. Zelfs ik als niet auto-kenner weet dat :P
zeker nieuw hier? :P :')
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
  vrijdag 21 januari 2011 @ 13:38:37 #90
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_91656790
-edit- de grap die hier stond vind ik drie keer niks. Mijn volgende post is beter.

[ Bericht 88% gewijzigd door najazeg op 21-01-2011 13:48:21 ]
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
  vrijdag 21 januari 2011 @ 13:47:12 #91
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_91657268
Een nieuw spelshow komt op de tv: 'Draaiorgel Derby'. Al draaiorgelend moeten de deelnemers een race parcour afleggen en zorgen dat ze winnen. Zowel wie het eerste aan de finish komt alsmede de muziekkeuze telt mee in wie uiteindelijkt de aflevering wint. Dus tien enthousiaste deelnemers doen mee en staan aan de start. Het startschot gaat en de draaiorgelmannetjes laten hun draaiorgel spelen terwijl ze die in hun hand meenemen over de racebaan. Het wordt een kakafonie en de groep gaat nagenoeg tegelijk de finishlijn over.
Zegt de presentator droog: "Dit had ik me toch ietsjes anders voorgesteld."
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
  zondag 23 januari 2011 @ 13:04:09 #92
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_91744286
Een wat ielige arme man zit bij de strafrechter. Hij wordt verdacht van diefstal. Hij heeft namelijk bij Intertoys op de Barbie-afdeling en doos opengemaakt waar een Ken-pop in zat en van de accessoires een spijkerbroekje meegenomen. Dus die man legt uit dat hij zo arm is dat hij geen geld heeft voor kleren en dat hij uit noodweer handelde.
Zegt de rechter: "Volgens mij wilde u het gewoon meenemen als speelgoed voor uw kinderen. U bent wel mager, maar dat spijkerbroekje kunt u natuurlijk nooit aan."
Zegt die man: "Het is stretch."
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zondag 23 januari 2011 @ 16:41:33 #93
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_91755303
haha :D
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
  zondag 30 januari 2011 @ 16:56:01 #94
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_92084156
najazeg doet een schaamteloze schop voor dit topic.
Zegt zijn voetbaltrainer droog: "Het is de bedoeling dat je je schoen aanlaat."
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
  zondag 6 februari 2011 @ 14:17:43 #95
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_92409947
Henk viert zijn verjaardag.
Vraagt zijn tante zo: "En heb je al een vriendin?"
Zegt Henk: "Nee, dat is er helaas nog niet van gekomen."
Zegt die tante: "Joh, dat komt vanzelf. Op elk potje past een dekseltje. En als je het het minst verwacht, gebeurt het."
Zegt Henk: "Ja, dat zei u ook al toen ik 73 werd."
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zondag 6 februari 2011 @ 14:23:21 #96
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_92410160
Jan-Maarten zit op de middelbare school maar heeft problemen met Nederlands. Zijn ouders hebben het niet breed maar hebben wat geld opzij gelegd om een bijleslerar in te schakelen. Het is Wim, een man die in de buurt woont en een briefje bij de supermarkt had opgehangen dat hij bijles Nederlands geeft voor tien euro per uur.
Dus zo gezegd zo gedaan en na drie maanden vraagt Jan-Maartens vader aan Wim: "En, gaat hij vooruit?"
Zegt Wim: "Nou, er is zeker nog ruimte voor verbetering maar het gaat tien keer zo beter als in het begin."
Zegt Jan-Maartens vader: "Gelukkig, want we betalen er goed geld voor."
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_92494442
Een man is met zijn vriendin op stap, op een gegeven moment zegt hij: "Weet je gisteren zag ik een vrouw lopen met precies dezelfde jas als jij''
Zijn vriendin: "Echt waar?''
Man: "Ja maar die jas stond haar echt niet hoor!''
Zijn vriendin: "Oh mij wel dan?"
De man kijkt nog eens goed en zegt: ''Nee, ook niet''
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_92497835
een man komt bij de dokter en die dokter begint hem helemaal te onder zoeken.
uit eindelijk komt hij tot de conclusie dat de man niet ziek ofzo is.
zegt die man, dat klopt ik moest ook eigenlijk naar de bakker om kadetjes te halen.
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
  dinsdag 8 februari 2011 @ 13:10:15 #99
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_92498246
Jaap zegt tegen Barend: "Weet je Jaap, van al mijn exen hebben de meeste het uitgemaakt."
Barend: "En waaraan ligt dat dan?"
Jaap: "Ze zeiden dat ik altijd onverschillig deed."
Barend: "Maar hoezo, baal je er nog van dan?"
Jaap: "Mwah, maakt me niet zoveel uit."
"Thats how we roll in the Shire!"
  dinsdag 8 februari 2011 @ 19:13:46 #100
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_92513792
*O* Goeie bijdragen weer *O*
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
  dinsdag 8 februari 2011 @ 19:17:16 #101
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_92513957
een kerel wil 1,25 euro pinnen bij een pinautomaat en wordt flink chagrijnig als hij merkt dat het niet kan. De man achter hem zegt: "Waarom wil je nou zo'n laag bedrag pinnen dan? Waarom pin je niet gewoon een briefje van 20?"
Zegt die kerel: "Nee, het gaat om het principe."
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
pi_92583351
komt een man bij een Opel dealer, en vraagt aan de showroom medewerker: doe mij maar 2 warme kadetjes.
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
  donderdag 10 februari 2011 @ 11:46:42 #103
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_92583385
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 19:17 schreef najazeg het volgende:
een kerel wil 1,25 euro pinnen bij een pinautomaat en wordt flink chagrijnig als hij merkt dat het niet kan. De man achter hem zegt: "Waarom wil je nou zo'n laag bedrag pinnen dan? Waarom pin je niet gewoon een briefje van 20?"
Zegt die kerel: "Nee, het gaat om het principe."
:D
"Thats how we roll in the Shire!"
  donderdag 10 februari 2011 @ 11:54:15 #104
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_92583637
2 leden van de KKK zitten met elkaar de praten. Vraagt de ene puntmuts aan de andere:
Puntmuts 1: "En kerel hoe is het nou?"
Puntmuts 2: "Ja gaat heel goed, je kent mijn vrouw toch van de club?"
Puntmuts 1: "Jazeker, zij leidt toch de vrouwelijk KKK?"
Puntmuts 2:"Ja klopt, nou wij zijn gisteren gescheiden en ze heeft al mijn geld meegenomen!"
Puntmuts 1: "Oh vervelend om dat te horen, maar hoezo gaat het dan heel goed?"
Puntmuts 2:"Het was allemaal zwart geld!"
"Thats how we roll in the Shire!"
  donderdag 10 februari 2011 @ 12:30:00 #105
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_92584676
quote:
99s.gif Op donderdag 10 februari 2011 11:54 schreef Giester het volgende:
2 leden van de KKK zitten met elkaar de praten. Vraagt de ene puntmuts aan de andere:
Puntmuts 1: "En kerel hoe is het nou?"
Puntmuts 2: "Ja gaat heel goed, je kent mijn vrouw toch van de club?"
Puntmuts 1: "Jazeker, zij leidt toch de vrouwelijk KKK?"
Puntmuts 2:"Ja klopt, nou wij zijn gisteren gescheiden en ze heeft al mijn geld meegenomen!"
Puntmuts 1: "Oh vervelend om dat te horen, maar hoezo gaat het dan heel goed?"
Puntmuts 2:"Het was allemaal zwart geld!"
^O^
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
  donderdag 10 februari 2011 @ 12:30:41 #106
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_92584696
quote:
99s.gif Op donderdag 10 februari 2011 11:54 schreef Giester het volgende:
2 leden van de KKK zitten met elkaar de praten. Vraagt de ene puntmuts aan de andere:
Puntmuts 1: "En kerel hoe is het nou?"
Puntmuts 2: "Ja gaat heel goed, je kent mijn vrouw toch van de club?"
Puntmuts 1: "Jazeker, zij leidt toch de vrouwelijk KKK?"
Puntmuts 2:"Ja klopt, nou wij zijn gisteren gescheiden en ze heeft al mijn geld meegenomen!"
Puntmuts 1: "Oh vervelend om dat te horen, maar hoezo gaat het dan heel goed?"
Puntmuts 2:"Het was allemaal zwart geld!"
:Y *O*
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  donderdag 10 februari 2011 @ 12:54:16 #107
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_92585473
quote:
14s.gif Op donderdag 10 februari 2011 12:30 schreef najazeg het volgende:

[..]

^O^
quote:
10s.gif Op donderdag 10 februari 2011 12:30 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

:Y *O*
:D
"Thats how we roll in the Shire!"
  donderdag 10 februari 2011 @ 13:15:12 #108
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_92586137
quote:
10s.gif Op donderdag 10 februari 2011 12:30 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

:Y *O*
wat vond je van die laatste paar van mij dan? :)

voor de opheldering:

quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 13:47 schreef najazeg het volgende:
Een nieuw spelshow komt op de tv: 'Draaiorgel Derby'. Al draaiorgelend moeten de deelnemers een race parcour afleggen en zorgen dat ze winnen. Zowel wie het eerste aan de finish komt alsmede de muziekkeuze telt mee in wie uiteindelijkt de aflevering wint. Dus tien enthousiaste deelnemers doen mee en staan aan de start. Het startschot gaat en de draaiorgelmannetjes laten hun draaiorgel spelen terwijl ze die in hun hand meenemen over de racebaan. Het wordt een kakafonie en de groep gaat nagenoeg tegelijk de finishlijn over.
Zegt de presentator droog: "Dit had ik me toch ietsjes anders voorgesteld."
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 19:17 schreef najazeg het volgende:
een kerel wil 1,25 euro pinnen bij een pinautomaat en wordt flink chagrijnig als hij merkt dat het niet kan. De man achter hem zegt: "Waarom wil je nou zo'n laag bedrag pinnen dan? Waarom pin je niet gewoon een briefje van 20?"
Zegt die kerel: "Nee, het gaat om het principe."


[ Bericht 53% gewijzigd door najazeg op 10-02-2011 14:29:35 ]
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
  donderdag 10 februari 2011 @ 13:18:55 #109
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_92586246
Frits en Pieter houden een weddenschap.
Helaas voor Frits en leuk voor Pieter wint Pieter de weddenschap.
Frits dient nu een slokje te nemen van zijn eigen urine, dat was de afspraak.
Hij aarzelt even, maar pakt dan toch een bierflesje erbij, ledigt zijn blaas en neemt dan een slokje.
"En?", vraagt Pieter, "Hoe smaakt het?"
"Net water," antwoord Frits, "alleen dan warm."
pi_92773908
Er loopt een jongetje met zijn moeder door de supermarkt.
Komen ze bij het snijvlees.
Vraagt zoonlief: Mag ik Ast, ma?
Zegt zijn moeder: Nee jongen, dat heb je al.
SJAAKIE!
  maandag 14 februari 2011 @ 21:35:18 #111
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_92791656
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 13:15 schreef najazeg het volgende:

[..]

wat vond je van die laatste paar van mij dan? :)

voor de opheldering:

[..]

[..]

Die tweede vind ik niet zo sterk. Die eerste vind ik ij-ze-rsterk mits, je raadt het al..je de laatste zin weglaat. _O- *O*
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  maandag 14 februari 2011 @ 21:35:58 #112
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_92791698
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 16:40 schreef Razende_Rosser het volgende:
Er loopt een jongetje met zijn moeder door de supermarkt.
Komen ze bij het snijvlees.
Vraagt zoonlief: Mag ik Ast, ma?
Zegt zijn moeder: Nee jongen, dat heb je al.
Klopt het dat dat "Ast ma" nergens op slaat? Dan vind ik hem fantastisch. _O_
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_92800847
Een piloot zit rustig op de bank de krant te lezen. Komt zijn vrouw naar beneden in haar mooie avondjurk en zegt: "Schat, weet je wat voor dag het is vandaag!"
Die man kijkt snel naar de kalendar en zegt: "14 februari!"
Zijn vrouw: "Ja inderdaad, dus dan weet je toch wat voor dag het is?"
Man: "Oh ja, Valentijnsdag!"
Zijn vrouw: "Ja dat klopt, maar wat nog meer?"
Die man: "Eeh..eeh"
Zijn vrouw: "Volgens mij doe je nu gewoon alsof, je weet best dat het onze trouwdag is vandaag!"
Die man: "Ooh ja natuurlijk, ik deed alsof haha..."

Dus zijn vrouw: "Nou ga je omkleden ik heb een diner voor ons twee geboekt in een 5-sterren restaurant."
Die man: "Ja nou eh kijk, dat gaat niet..."
Die vrouw: "Waarom niet?"
Die man: "Nou! Ik heb al een verassing voor je! Een romantische vakantie en we vertrekken vandaag nog!"
Zijn vrouw: "Wat! Oh dat is fantastisch, waar gaan we heen?"
Die man: "Naar Kazachstan, voor 3 dagen, dus ga je spullen maar snel pakken we moeten over 2 uur op het vliegveld zijn."
Die vrouw kijkt verbaasd en vraagt: "Waarom nou weer naar dat land, alleen maar steppe, wat is daar nou romantisch aan?"
Zegt die man: "Ja ik kan er ook niets aan doen, zo sta ik nou eenmaal ingeroosterd, ik ben vergeten vrij te vragen voor vandaag."

[ Bericht 0% gewijzigd door Shreyas op 15-02-2011 13:12:13 ]
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  dinsdag 15 februari 2011 @ 07:23:46 #114
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_92806717
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 23:48 schreef Shreyas het volgende:
Een piloot zit rustig op de bank de krant te lezen. Komt zijn vrouw naar beneden in haar mooie avondjurk en zegt: "Schat, weet je wat voor dag het is vandaag!"
Die man kijkt snel naar de kalendar en zegt: "14 februari!"
Zijn vrouw: "Ja inderdaad, dus dan weet je toch wat voor dag het is?"
Man: "Oh ja, Valentijnsdag!"
Zijn vrouw: "Ja dat klopt, maar wat nog meer?"
Die man: "Eeh..eeh"
Zijn vrouw: "Volgens mij doe je nu gewoon alsof, je weet best dat het onze trouwdag is vandaag!"
Die man: "Ooh ja natuurlijk, ik deed alsof haha..."

Dus zijn vrouw: "Nou ga je omkleden ik heb een diner voor ons twee geboekt in een 5-sterren restaurant."
Die man: "Ja nou eh kijk, dat gaat niet..."
Die vrouw: "Waarom niet?"
Die man: "Nou! Ik heb al een verassing voor je! Een romantische vakantie en we vertrekken vandaag nog!"
Zijn vrouw: "Wat! Oh dat is fantastisch, waar gaan we heen?"
Die man: "Naar Kazachstan, voor 3 dagen, dus ga je spullen maar snel pakken we moeten over 2 uur op het vliegveld zijn."
Die vrouw kijkt verbaasd en vraagt: "Waarom nou weer naar dat land, alleen maar steppe, wat is daar nou romantisch aan?"
Zegt die man licht geïrriteerd: "Ja ik kan er ook niets aan doen, zo sta ik nou eenmaal ingeroosterd, ik ben vergeten vrij te vragen voor vandaag."
_O- ge-wel-dig! _O- ^O^
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
  dinsdag 15 februari 2011 @ 07:24:00 #115
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_92806718
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 21:35 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Die tweede vind ik niet zo sterk. Die eerste vind ik ij-ze-rsterk mits, je raadt het al..je de laatste zin weglaat. _O- *O*
Dank je! _O_
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
  dinsdag 15 februari 2011 @ 08:23:37 #116
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_92807171
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 23:48 schreef Shreyas het volgende:
Een piloot zit rustig op de bank de krant te lezen. Komt zijn vrouw naar beneden in haar mooie avondjurk en zegt: "Schat, weet je wat voor dag het is vandaag!"
Die man kijkt snel naar de kalendar en zegt: "14 februari!"
Zijn vrouw: "Ja inderdaad, dus dan weet je toch wat voor dag het is?"
Man: "Oh ja, Valentijnsdag!"
Zijn vrouw: "Ja dat klopt, maar wat nog meer?"
Die man: "Eeh..eeh"
Zijn vrouw: "Volgens mij doe je nu gewoon alsof, je weet best dat het onze trouwdag is vandaag!"
Die man: "Ooh ja natuurlijk, ik deed alsof haha..."

Dus zijn vrouw: "Nou ga je omkleden ik heb een diner voor ons twee geboekt in een 5-sterren restaurant."
Die man: "Ja nou eh kijk, dat gaat niet..."
Die vrouw: "Waarom niet?"
Die man: "Nou! Ik heb al een verassing voor je! Een romantische vakantie en we vertrekken vandaag nog!"
Zijn vrouw: "Wat! Oh dat is fantastisch, waar gaan we heen?"
Die man: "Naar Kazachstan, voor 3 dagen, dus ga je spullen maar snel pakken we moeten over 2 uur op het vliegveld zijn."
Die vrouw kijkt verbaasd en vraagt: "Waarom nou weer naar dat land, alleen maar steppe, wat is daar nou romantisch aan?"
Zegt die man licht geïrriteerd: "Ja ik kan er ook niets aan doen, zo sta ik nou eenmaal ingeroosterd, ik ben vergeten vrij te vragen voor vandaag."
Schitterend. _O_ Ik zou alleen dat "licht geirriteerd" weglaten; dat haalt de vaart er een beetje uit vind ik.

* Federer-fan ziet een eervolle vermelding aankomen. :Y *O*
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_92815561
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 08:23 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Schitterend. _O_ Ik zou alleen dat "licht geirriteerd" weglaten; dat haalt de vaart er een beetje uit vind ik.

* Federer-fan ziet een eervolle vermelding aankomen. :Y *O*
Ja daar ben ik het mee eens, ik heb het aangepast :)
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_92817044
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 21:35 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Klopt het dat dat "Ast ma" nergens op slaat? Dan vind ik hem fantastisch. _O_
Hoe bedoel je.. dat dat nergens op slaat?
Het gaat gewoon om dat soort snijvlees, Ast... ik weet niet hoe je het anders zou kunnen zien eigenlijk.
SJAAKIE!
  dinsdag 15 februari 2011 @ 14:02:40 #119
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_92817565
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 08:23 schreef Federer-fan het volgende:

* Federer-fan ziet een eervolle vermelding aankomen. :Y *O*
en terecht *O*
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
  dinsdag 15 februari 2011 @ 18:29:45 #120
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_92829263
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 13:51 schreef Razende_Rosser het volgende:

[..]

Hoe bedoel je.. dat dat nergens op slaat?
Het gaat gewoon om dat soort snijvlees, Ast... ik weet niet hoe je het anders zou kunnen zien eigenlijk.
Oh, jammer. :@ Ik hoopte dat dat "Ast" geen betekenis had. Dan is het namelijk een woordspeling die geen woordspeling is.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_92876659
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 18:29 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Oh, jammer. :@ Ik hoopte dat dat "Ast" geen betekenis had. Dan is het namelijk een woordspeling die geen woordspeling is.
Haha.. tsja.. dan mag je dat ervan maken, als jij dat grappiger vind.Dan vertel je ze op die manier tegen een ander he :D
Ik vind dat jullie (zoals ik al vaker heb laten merken) een nogal vreemde smaak van slechte zelfbedachte moppen hebben, of ja... het moet wel ergens op slaan, anders is het nooit grappig vind ik :P Maar dat is mijn mening :)
SJAAKIE!
  woensdag 16 februari 2011 @ 21:45:11 #122
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_92890117
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 18:20 schreef Razende_Rosser het volgende:

[..]

Haha.. tsja.. dan mag je dat ervan maken, als jij dat grappiger vind.Dan vertel je ze op die manier tegen een ander he :D
Ik vind dat jullie (zoals ik al vaker heb laten merken) een nogal vreemde smaak van slechte zelfbedachte moppen hebben, of ja... het moet wel ergens op slaan, anders is het nooit grappig vind ik :P Maar dat is mijn mening :)
WTF. :{
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  donderdag 17 februari 2011 @ 07:30:26 #123
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_92903154
ik vind het juist leuk als het nergens op slaat.
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
  donderdag 17 februari 2011 @ 09:24:03 #124
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_92904655
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 07:30 schreef najazeg het volgende:
ik vind het juist leuk als het nergens op slaat.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  vrijdag 18 februari 2011 @ 21:32:58 #125
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_92986308
2 fakirs zitten in een taxi. Ze rijden over de weg, als ineens die taxi begint te vliegen.
De fakirs kijken elkaar verbaasd aan, zegt de een: "Doet die dat vaker?"
Zegt die ander: "Nee jonge, het is toch geen tapijt!"
"Thats how we roll in the Shire!"
  vrijdag 18 februari 2011 @ 22:02:45 #126
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_92988211
quote:
13s.gif Op donderdag 17 februari 2011 09:24 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

wat is daar mis mee? volgens mij begrijpen we elkaar verkeerd. Ik bedoel niet ind e zin van grappen waar geen structuur in zit danwel geen touw aan vast te knopen is, maar een beetje onzin gehalte mag er wel in zitten. Ik bedoel het juist in de zin zoals jij vaak de grappen maakt :{
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
  vrijdag 18 februari 2011 @ 22:09:35 #127
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_92988700
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 22:02 schreef najazeg het volgende:

[..]

wat is daar mis mee? volgens mij begrijpen we elkaar verkeerd. Ik bedoel niet ind e zin van grappen waar geen structuur in zit danwel geen touw aan vast te knopen is, maar een beetje onzin gehalte mag er wel in zitten. Ik bedoel het juist in de zin zoals jij vaak de grappen maakt :{
*O* Het was een grap. *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zaterdag 19 februari 2011 @ 08:18:01 #128
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_93003185
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 22:09 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

*O* Het was een grap. *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ah :D :D
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
pi_93098342
va kier loopt in de stad en ziet een fakir, vraagt hij aan hem: kom je vaak hier. :')
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
  maandag 21 februari 2011 @ 13:53:19 #130
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_93100151
-edit- nee helaas geen inspiratie voor een grap van niveau... hopelijk later wel :{

[ Bericht 49% gewijzigd door najazeg op 21-02-2011 14:59:52 ]
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
pi_93186716
Een klein meisje van een jaar of zes, genaamd Sonja, is op de kinderboerderij en ziet iets verderop een Creoolse man aan het werk bij de kippenren. Ze loopt op hem af en zegt: "Dag meneer, wat zijn er veel dieren hier zeg."
Die man: "Ja dat klopt, aardig wat."
Sonja: "Ik ben trouwens Sonja B en mijn lievelingsdier is een arend."
Die man: "Aha, ja die hebben we hier niet helaas."
Sonja: "Dat weet ik, trouwens u komt me bekend voor."
Zegt die man: "Ja dan kan kloppen ik woon hier in dit dorp."
Sonja: "Oh, ik niet, maar hoe heet u dan?"
Zegt die man: "Ik heet Paul."
Sonja: "En wat is uw lievelingsdier?"
Die man wijst naar het dier dat naast hem loopt en zegt: "Deze pauw hier, hij heeft echt prachtige veren en hij volgt me overal, we zijn echt goede vrienden, bijna altijd samen."
Sonja: "Wat leuk zeg! En heeft hij ook een naam?"
Zegt Paul: "Ja zeker, hij heet Jeroen."
Zegt Sonja: "Nou, dat lijkt me sterk, want u bent duidelijk geen witte man."
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  woensdag 23 februari 2011 @ 08:10:37 #132
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_93187331
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 04:38 schreef Shreyas het volgende:
Een klein meisje van een jaar of zes, genaamd Sonja, is op de kinderboerderij en ziet iets verderop een Creoolse man aan het werk bij de kippenren. Ze loopt op hem af en zegt: "Dag meneer, wat zijn er veel dieren hier zeg."
Die man: "Ja dat klopt, aardig wat."
Sonja: "Ik ben trouwens Sonja B en mijn lievelingsdier is een arend."
Die man: "Aha, ja die hebben we hier niet helaas."
Sonja: "Dat weet ik, trouwens u komt me bekend voor."
Zegt die man: "Ja dan kan kloppen ik woon hier in dit dorp."
Sonja: "Oh, ik niet, maar hoe heet u dan?"
Zegt die man: "Ik heet Paul."
Sonja: "En wat is uw lievelingsdier?"
Die man wijst naar het dier dat naast hem loopt en zegt: "Deze pauw hier, hij heeft echt prachtige veren en hij volgt me overal, we zijn echt goede vrienden, bijna altijd samen."
Sonja: "Wat leuk zeg! En heeft hij ook een naam?"
Zegt Paul: "Ja zeker, hij heet Jeroen."
Zegt Sonja: "Nou, dat lijkt me sterk, want u bent duidelijk geen witte man."
IJzersterk. *O* Alleen zou ik
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:@
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_93193017
maar wat vind je eigenlijk van mijn mop :@

quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 13:12 schreef sjoemie1985 het volgende:
va kier loopt in de stad en ziet een fakir, vraagt hij aan hem: kom je vaak hier. :')
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
  woensdag 23 februari 2011 @ 17:08:12 #134
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_93207900
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 12:04 schreef sjoemie1985 het volgende:
maar wat vind je eigenlijk van mijn mop :@

[..]

Ik vind het niet echt een mop. Maar wat is 'va kier'? :'(
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_93256599
va is een verkorte versie van vader en kier is gewoon de achternaam.of voornaam (wat je zelf wil) ;)
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
pi_93302243
Wat is een moeder met een rok aan?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 25 februari 2011 @ 18:41:26 #137
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_93317136
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 12:34 schreef Moffol het volgende:
Wat is een moeder met een rok aan?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O-
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  vrijdag 25 februari 2011 @ 18:45:03 #138
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_93317287
Een vrouw heeft het net uitgemaakt met haar vriend Henk, omdat die haar af en toe een mep geeft.
Dus haar dochter zegt van: "Nou, mam, ik zou een ander slot op de deur zetten."
Dus die moeder zegt: "Goed idee!"
Zo gezegd zo gedaan en er komt een ander slot op de deur.
Zegt die moeder tegen die dochter: "Nou, ik ben zo terug. Ik ga even de nieuwe sleutel aan Henk geven."
Zegt die dochter: "Hè? Die moet je natuurlijk niet geven. Dan kan hij er tenminste niet meer in."
Zegt die moeder: "Nee, sorry, maar dat gaat me te ver."
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zaterdag 26 februari 2011 @ 08:03:00 #139
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_93339502
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 18:41 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

_O-
ik vond hem eigenlijk iets te makkelijk :)

quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 18:45 schreef Federer-fan het volgende:
Een vrouw heeft het net uitgemaakt met haar vriend Henk, omdat die haar af en toe een mep geeft.
Dus haar dochter zegt van: "Nou, mam, ik zou een ander slot op de deur zetten."
Dus die moeder zegt: "Goed idee!"
Zo gezegd zo gedaan en er komt een ander slot op de deur.
Zegt die moeder tegen die dochter: "Nou, ik ben zo terug. Ik ga even de nieuwe sleutel aan Henk geven."
Zegt die dochter: "Hè? Die moet je natuurlijk niet geven. Dan kan hij er tenminste niet meer in."
Zegt die moeder: "Nee, sorry, maar dat gaat me te ver."
meesterlijk! _O-
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
  zaterdag 26 februari 2011 @ 09:12:22 #140
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_93339841
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 08:03 schreef najazeg het volgende:

[..]

meesterlijk! _O-
:@ ^O^ *O*

Heeft even geduurd. Vroeger schoten ze me dagelijks te binnen, nu gaat het minder vanzelf. Ik word oud. ;(
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zaterdag 26 februari 2011 @ 11:01:17 #141
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_93341324
idd, vroeger schudde je ze makkelijker uit de mouw. Inspiratieproblemen wrs... ik heb het ook.
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
  maandag 28 februari 2011 @ 09:12:57 #142
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_93429549
Maarten en Willem, twee collega's, praten na over de Oscar-uitreikingen.
Zegt Maarten: "Heb je de Oscar-uitreikingen gisteravond nog gezien?"
Zegt Willem: "Nee, ik vind het altijd maar saai."
Zegt Maarten: "Nou, gisteravond was het allesbehalve saai. Er kwam een groep Argentijnse mannen de zaal binnen en die hebben wat acteurs ontvoerd. Ze zijn weggevlogen met een helicopter en ze hebben een van die acteurs met een blok beton aan zijn voeten van honderd meter hoogte in zee gegooid."
Zegt Willem: "Oh wat erg, verdronken natuurlijk..."
Zegt Maarten: "Nee, het was Kirk Douglas."
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_93433460
ik dacht die kapitein van de starship enterprise: James T. Kirk
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
  dinsdag 1 maart 2011 @ 18:42:46 #144
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_93501059
Een jongen van 12 is met zijn moeder aan het kijken naar een tv-serie over een moordenaar.
Hij zegt: "Dit is een serie over een moordenaar. Dus eigenlijk is het een seriemoordenaar."
Dan is voor zijn moeder de maat vol en ze is ervan overtuigd dat hij hoogbegaafd is. Dus ze meldt hem aan bij een prestigieuze universiteit. De decaan vindt de jongen totaal niet geschikt maar hij kan haar niet overrijden dus hij stemt er uiteindelijk maar mee in en het wordt een rechtenstudie. De universiteit laat de jongen gewoon toe tot alle colleges maar laat hem geen tentamens maken en zegt tegen de moeder dat dat is omdat hij die toch probleemloos zou halen en het geen uitdaging zou zijn. Na vier jaar is het zover en hij studeert af. Na een inleidend praatje krijgt de jongen een officieel uitziend certificaat, waarop met grote letters zijn nieuwe titel prijkt: mk.
Zegt die moeder tegen haar zoon. "Zooo. Mk. Dat klinkt deftig" en vervolgens vraagt ze aan de rector magnificus "Wat betekent het eigenlijk?"
Zegt de rector-magnificus: "Minkukel."

[ Bericht 0% gewijzigd door Federer-fan op 01-03-2011 21:45:15 ]
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  woensdag 2 maart 2011 @ 08:27:01 #145
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_93527010
_O- _O- geweldig!

(ook de slechte zelfbedachte tussengrap trouwens)
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
  woensdag 2 maart 2011 @ 15:05:20 #146
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_93540389
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 08:27 schreef najazeg het volgende:
_O- _O- geweldig!

(ook de slechte zelfbe :@ *O* dachte tussengrap trouwens)
:@ *O*
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  woensdag 2 maart 2011 @ 19:33:46 #147
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_93553429
Jan zit al jaren op tapdansen. Hij vertelt aan Sjaak, een vriend van hem, dat ze bij dansschool De Brug, in Utrecht, sinds kort een gloednieuwe, gegoten betonnen vloer hebben, waarin speciale naden zijn verwerkt, waardoor je je als tapdanser beter kunt oriënteren. Als Jan weg is, komt Sjaaks broer Arend thuis, die zin heeft om gezellig met zijn broer uit eten te gaan.
Zegt Arend: "Waar zullen we gaan eten?"
Zegt Sjaak: "Ik wil wel bij De Brug, in Utrecht, eten. Het schijnt dat ze daar heerlijke tappennaden hebben."

[ Bericht 3% gewijzigd door Federer-fan op 02-03-2011 19:42:26 ]
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  donderdag 3 maart 2011 @ 09:27:08 #148
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_93581224
Op een dag besluit Henk een schilderij te kopen. Dus hij gaat naar de kunstwinkel en bekijkt schilderijen. Er zitten prachtige stillevens en portretten tussen en hij bestudeert ze dan ook aandachtig.
Op een gegeven moment loopt de winkeleigenares naar Henk toe en vraagt: "En meneer, heeft u al een keuze kunnen maken?"
Zegt Henk: "Ja, en ik ga toch maar voor de tekeningen van mijn lieve kleine nichtje."
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
pi_93592827
een kunst kenner komt zo een gallerij binnen en bestuur een aantal werken.
en bij 1 kunstwerk blijft hij langer staan en zegt tegen de gallerij houder.
dit stuk zit eigenlijk tussen het echte en neppe dus het zit eigenlijk tussen kunst en kitsch.
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
pi_93771891
nou, de inspiratie is ver te zoeken geloof ik, heb ik gelijk of heb ik gelijk?
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
  maandag 7 maart 2011 @ 15:40:14 #151
290081 VitaminWater
Geen ondertitel
pi_93772222
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 18:42 schreef Federer-fan het volgende:

Een jongen van 12 is met zijn moeder aan het kijken naar een tv-serie over een moordenaar.
Hij zegt: "Dit is een serie over een moordenaar. Dus eigenlijk is het een seriemoordenaar."
Dan is voor zijn moeder de maat vol en ze is ervan overtuigd dat hij hoogbegaafd is.

Dus ze meldt hem aan bij een prestigieuze universiteit. De decaan vindt de jongen totaal niet geschikt maar hij kan haar niet overrijden dus hij stemt er uiteindelijk maar mee in en het wordt een rechtenstudie. De universiteit laat de jongen gewoon toe tot alle colleges maar laat hem geen tentamens maken en zegt tegen de moeder dat dat is omdat hij die toch probleemloos zou halen en het geen uitdaging zou zijn. Na vier jaar is het zover en hij studeert af. Na een inleidend praatje krijgt de jongen een officieel uitziend certificaat, waarop met grote letters zijn nieuwe titel prijkt: mk.
Zegt die moeder tegen haar zoon. "Zooo. Mk. Dat klinkt deftig" en vervolgens vraagt ze aan de rector magnificus "Wat betekent het eigenlijk?"
Zegt de rector-magnificus: "Minkukel."
Dat stukje is het beste :+
Ik heb geen signature.
  maandag 7 maart 2011 @ 16:15:05 #152
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_93773747
Kos zit op de wc. Zijn vriend Rens staat voor de deur. Jos, de domme broer van Kos doet open.
"Waar is Kos?" vraagt Rens.
"Kos plee" zegt Jos.
Zegt Rens: "Leuk, ik doe ook mee!" :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
  maandag 7 maart 2011 @ 16:18:22 #153
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_93773915
Het is kwart over drie en Hans, na een avond stappen besluit naar huis te gaan. Maar zijn fiets is gestolen dus belt hij om een taxi.
Hij dus wachten en wachten. Komt er een man aangefietst en gooit een pakje drinken naar hem, waarna hij meteen doorfietst.
Hans zo "Ja wat is dit nou?"
Roept de man: "Uw taksi, meneer!"
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
  maandag 7 maart 2011 @ 16:24:47 #154
290081 VitaminWater
Geen ondertitel
pi_93774222
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 16:15 schreef najazeg het volgende:
Kos zit op de wc. Zijn vriend Rens staat voor de deur. Jos, de domme broer van Kos doet open.
"Waar is Kos?" vraagt Rens.
"Kos plee" zegt Jos.
Zegt Rens: "Leuk, ik doe ook mee!" :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toen je met de naam Kos aan kwam zetten, wist ik al gelijk dat je die niet-bestaande naam nodig had voor de grap.
Ik heb geen signature.
  maandag 7 maart 2011 @ 16:26:29 #155
290081 VitaminWater
Geen ondertitel
pi_93774303
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 16:18 schreef najazeg het volgende:
Het is kwart over drie en Hans, na een avond stappen besluit naar huis te gaan. Maar zijn fiets is gestolen dus belt hij om een taxi.
Hij dus wachten en wachten. Komt er een man aangefietst en gooit een pakje drinken naar hem, waarna hij meteen doorfietst.
Hans zo "Ja wat is dit nou?"
Roept de man: "Uw taksi, meneer!"
Die is wat beter. Maar dan zou ik 'om een taxi bellen' vervangen met 'een taxi bestellen', omdat dat ook meer overeenkomt met een drankje bestellen in de horeca.
Ik heb geen signature.
  maandag 7 maart 2011 @ 16:37:37 #156
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_93774809
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 16:26 schreef VitaminWater het volgende:

[..]

Die is wat beter. Maar dan zou ik 'om een taxi bellen' vervangen met 'een taxi bestellen', omdat dat ook meer overeenkomt met een drankje bestellen in de horeca.
daar zit wat in ja :)
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
  maandag 7 maart 2011 @ 17:09:40 #157
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_93776168
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 15:31 schreef sjoemie1985 het volgende:
nou, de inspiratie is ver te zoeken geloof ik, heb ik gelijk of heb ik gelijk?
Nee, ik vind van niet. Ik vind dat er bij de laatste grappen best aardige dingen zitten.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_93791699
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 16:24 schreef VitaminWater het volgende:

[..]

Toen je met de naam Kos aan kwam zetten, wist ik al gelijk dat je die niet-bestaande naam nodig had voor de grap.
hoezo niet bestaande naam??
wat dacht je van onderstaand persoon?
:D is toch een hele echte kos :)
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
pi_93791739
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 14:57 schreef sjoemie1985 het volgende:
een kunst kenner komt zo een gallerij binnen en bestuur een aantal werken.
en bij 1 kunstwerk blijft hij langer staan en zegt tegen de gallerij houder.
dit stuk zit eigenlijk tussen het echte en neppe dus het zit eigenlijk tussen kunst en kitsch.
en wat vonden jullie eigenlijk van bovenstaande grap van mij?
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
  dinsdag 8 maart 2011 @ 15:32:07 #160
290081 VitaminWater
Geen ondertitel
pi_93816716
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 22:02 schreef sjoemie1985 het volgende:

[..]

hoezo niet bestaande naam??
wat dacht je van onderstaand persoon?
:D is toch een hele echte kos :)
[ afbeelding ]
Ja het is wel de achternaam van een Noorse schaatser. Niet een Nederlandse voornaam.
Het noodzakelijke gebruik van die naam maakt de mop niet sterk, toch?
Ik heb geen signature.
  dinsdag 8 maart 2011 @ 16:49:03 #161
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_93819787
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 15:32 schreef VitaminWater het volgende:

[..]

Ja het is wel de achternaam van een Noorse schaatser. Niet een Nederlandse voornaam.
Het noodzakelijke gebruik van die naam maakt de mop niet sterk, toch?
wat maakt dat uit? In dit soort grappen mogen dat soort namen hoor. Het zijn per slot van rekening slechte zelfbedachte grappen!
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
pi_93851864
inderdaad en in slechte zelfbedachte grappen mogen ook slechte zelfbedacht namen in voorkomen.
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
  woensdag 9 maart 2011 @ 15:47:16 #163
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_93862432
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 22:03 schreef sjoemie1985 het volgende:

[..]

en wat vonden jullie eigenlijk van bovenstaande grap van mij?
wel aardig, maar eerlijk gezegd een van de minder leukere uit je oeuvre.
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
  woensdag 9 maart 2011 @ 15:50:18 #164
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_93862557
Hanneke zit aan de telefoon. Plots gaat haar mobieltje af. Die neemt ze op en het blijkt de persoon te zijn waar ze al mee aan de gewone telefoon zat.
Dus Hanneke vraagt: "Waarom bel je me twee keer?"
Hoort ze aan de andere kant: "Ja gewoon, leek me grappig."
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
  vrijdag 11 maart 2011 @ 08:17:28 #165
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_93944597
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 15:50 schreef najazeg het volgende:
Hanneke zit aan de telefoon. Plots gaat haar mobieltje af. Die neemt ze op en het blijkt de persoon te zijn waar ze al mee aan de gewone telefoon zat.
Dus Hanneke vraagt: "Waarom bel je me twee keer?"
Hoort ze aan de andere kant: "Ja gewoon, leek me grappig."
Dit is wat mij betreft niet echt een grap. Ik vind persoonlijk dat je beter alleen de grappen kunt posten die je zef geslaagd vindt. Soms post ik een maand niets en pas dan weer iets. Wil niet zeggen dat al mijn grappen geslaagd zijn natuurlijk, maar wel dat ik ze alleen post als ik ze zelf enigszins geslaagd vind en niet als ik het een soort veredelde topicvulling vind.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  vrijdag 11 maart 2011 @ 08:24:12 #166
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_93944687
Een man gaat met zijn vrouw eten in een restaurant. Maar hij dreigt te stikken in een hap eten en zowel hij als zijn vrouw raken in paniek. Dus de kok, die het ziet, komt aanrennen en verricht een Heinrich-manoeuvre bij de man. De volgende dag heeft de man pijn in zijn borst en de huisarts constateert dat hij een gebroken rib heeft.
Gaat die man langs bij dat restuarant en hij zegt boos tegen die kok: "Je hebt gister mijn rib gebroken joh. Ik ben boos"
Zegt die kok: "Ja, het klopt dat ik uw rib heb gebroken, maar anders was u gestikt. Als je een Heinrich-manoeuvre verricht, breek je altijd een rib bij die persoon."
Zegt die man: "Dus u wist van tevoren al dat u mijn rib ging breken? Dan vind ik het helemaal schandalig."
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_94078860
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 08:24 schreef Federer-fan het volgende:
Een man gaat met zijn vrouw eten in een restaurant. Maar hij dreigt te stikken in een hap eten en zowel hij als zijn vrouw raken in paniek. Dus de kok, die het ziet, komt aanrennen en verricht een Heinrich-manoeuvre bij de man. De volgende dag heeft de man pijn in zijn borst en de huisarts constateert dat hij een gebroken rib heeft.
Gaat die man langs bij dat restuarant en hij zegt boos tegen die kok: "Je hebt gister mijn rib gebroken joh. Ik ben boos"
Zegt die kok: "Ja, het klopt dat ik uw rib heb gebroken, maar anders was u gestikt. Als je een Heinrich-manoeuvre verricht, breek je altijd een rib bij die persoon."
Zegt die man: "Dus u wist van tevoren al dat u mijn rib ging breken? Dan vind ik het helemaal schandalig."
Sorry maar ik denk dat ik deze beter zou vinden als jij ditmaal de laatste regel weg zou laten :+
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  maandag 14 maart 2011 @ 08:38:44 #168
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_94082045
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 01:00 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Sorry maar ik denk dat ik deze beter zou vinden als jij ditmaal de laatste regel weg zou laten :+
eens :)
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
  maandag 14 maart 2011 @ 08:58:51 #169
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_94082449
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 01:00 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Sorry maar ik denk dat ik deze beter zou vinden als jij ditmaal de laatste regel weg zou laten :+
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 08:38 schreef najazeg het volgende:

[..]

eens :)
Bn het er niet mee eens. Zonder die laatste regel is het niet echt een grap (afgezien van die slechte zelfbedachte tussengrap). De grap zit hem erin dat die klant boos is dat die ober het redden van zijn leven belangrijker vond dan het niet-breken van zijn rib. Dat is een beetje onzinnig en als je dat weglaat, blijft er weinig over.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_94468600
Waarom is een neger zwart?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 31 maart 2011 @ 17:53:43 #171
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_94863034
Welk dier houd van puzzelen?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Outside Agency
  donderdag 31 maart 2011 @ 19:40:00 #172
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_94867376
Ik heb een bestaande grap iets aangepast, waardoor ik hem leuk vind. Al moet ik zeggen dat het meer zo is dat iemand hem aan me vertelde die niet meer wist hoe hij ging. Daardoor vond ik hem heel grappig. Dat verbaasde, want ik moet zelden lachen om traditionele grappen. Hierbij de grap:

Jan Paardekoper is met zijn beste vriend Martin de Vries, die barmedewerker is bij de lokale bowlingclub, aan het opscheppen over beroemde mensen die ze kennen.
Zegt Martin: ""Ik ken de minister van Binnenlandse Zaken vrij goed."
Zegt Jan: "Oh, dat is niet gek, mar ik ken een nog veel beroemder iemand, want ik ken de paus."
Zegt Martin: "Nou, dat geloof ik echt niet."
Zegt Jan: "Nou, over twee maanden ga ik op audientie bij de paus en als je me niet gelooft, mag je mee."
Zegt Martin: "Daar hou ik je aan."
Dus zo gezegd zo gedaan. Dus ze zijn in het Vaticaan en zitten in een ruimte met ongeveer vijftig mensen. Jan en Martin zitten op de eerste rij en de paus zit voor in de zaal op een podium in een grote stoel. De hele zaal zit te wachten tot het begint.
Vraagt de paus op een gegeven moment aan zijn adviseur: "Who's that fellow sitting next to Jan Paardekooper?"
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_95073095
Wauw, dat dit topic nog steeds leeft :o
  dinsdag 5 april 2011 @ 16:05:06 #174
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_95074178
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 19:40 schreef Federer-fan het volgende:
Ik heb een bestaande grap iets aangepast, waardoor ik hem leuk vind. Al moet ik zeggen dat het meer zo is dat iemand hem aan me vertelde die niet meer wist hoe hij ging. Daardoor vond ik hem heel grappig. Dat verbaasde, want ik moet zelden lachen om traditionele grappen. Hierbij de grap:

Jan Paardekoper is met zijn beste vriend Martin de Vries, die barmedewerker is bij de lokale bowlingclub, aan het opscheppen over beroemde mensen die ze kennen.
Zegt Martin: ""Ik ken de minister van Binnenlandse Zaken vrij goed."
Zegt Jan: "Oh, dat is niet gek, mar ik ken een nog veel beroemder iemand, want ik ken de paus."
Zegt Martin: "Nou, dat geloof ik echt niet."
Zegt Jan: "Nou, over twee maanden ga ik op audientie bij de paus en als je me niet gelooft, mag je mee."
Zegt Martin: "Daar hou ik je aan."
Dus zo gezegd zo gedaan. Dus ze zijn in het Vaticaan en zitten in een ruimte met ongeveer vijftig mensen. Jan en Martin zitten op de eerste rij en de paus zit voor in de zaal op een podium in een grote stoel. De hele zaal zit te wachten tot het begint.
Vraagt de paus op een gegeven moment aan zijn adviseur: "Who's that fellow sitting next to Jan Paardekooper?"
Zo geniaal.

:')
hallo dus dit noemen ze nou twitter
  dinsdag 5 april 2011 @ 20:52:40 #175
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_95088917
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 15:41 schreef diamondstor2 het volgende:
Wauw, dat dit topic nog steeds leeft :o
Je bedoelt dit deel of de reeks?
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  dinsdag 5 april 2011 @ 20:52:55 #176
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_95088928
quote:
13s.gif Op dinsdag 5 april 2011 16:05 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

Zo geniaal.

:')
:@ *O*
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_95096234
De reeks! Ik bedoel de eerste post (waar jij nog zei dat het de bedoeling was dat wij geen grappen zouden posten) was uit wat? Juni 09?

Ik voel me btw zeer vereerd dat mijn smurfen grap nog steeds een mooi plaatsje heeft, dank daarvoor O-)

[ Bericht 17% gewijzigd door diamondstor2 op 05-04-2011 22:37:26 (verkeerde angel smiley) ]
  dinsdag 5 april 2011 @ 22:55:56 #178
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_95097587
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 22:36 schreef diamondstor2 het volgende:
De reeks! Ik bedoel de eerste post (waar jij nog zei dat het de bedoeling was dat wij geen grappen zouden posten) was uit wat? Juni 09?
Zei ik dat toen? :@
quote:
Ik voel me btw zeer vereerd dat mijn smurfen grap nog steeds een mooi plaatsje heeft, dank daarvoor O-)
Een mooi plaatje? *O* De. *O* mooiste. *O* plaats. *O* Wat een briljante, geniale, buitenaardse, bovenmenselijke, fantastische en geïnspireerde grap was en is dat. _O_ *O*
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  dinsdag 5 april 2011 @ 23:39:58 #179
233746 Runselpink
Op snelheid wazig.
pi_95099976
Dus op een dag besluiten twee niet stoere jongetjes een blikje energy drink te kopen bij de supermarkt. Ze lopen naar binnen en pakken de blikjes. Eenmaal bij de kassa zegt de juffrouw: '' Mag ik jullie ID even zien? ''
Zeggen de jongetjes: '' Nee sorry, ben ik vergeten. ''
Supersoep over tong:
]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
pi_95213559
zou het niet leuker zijn als ze zeiden: ik heb geen ID wat dat is? :@

of gewoon: ik heb geen ID?
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
  vrijdag 8 april 2011 @ 13:03:40 #181
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_95214221
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 12:47 schreef sjoemie1985 het volgende:
zou het niet leuker zijn als ze zeiden: ik heb geen ID wat dat is? :@

of gewoon: ik heb geen ID?
Ik zou ervan maken: "Maar energy drink is toch alcohol?"
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  woensdag 13 april 2011 @ 16:16:43 #182
233746 Runselpink
Op snelheid wazig.
pi_95447870
Op een dag zit Jantje met zijn moeder thee te drinken in de achtertuin. De thee smaakt prima en na een tijdje gaat Jantje naar zijn kamer. Dan roept zijn moeder hem, want hij moet de koekjes nog opruimen die hij gegeten heeft. Zijn moeder roept: '' Ruim ze op straks vallen ze nog op de grond of zoiets. '' Dus Jantje gaat naar beneden, pakt de koekjes en laat ze dan per ongeluk vallen op zijn voeten. Vol ongeloof loopt Jantje naar zijn moeder en zegt: '' Kijk mam, mijn sok is vies. ''
Supersoep over tong:
]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
  woensdag 13 april 2011 @ 16:42:39 #183
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_95449188
_O-
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
pi_95500029
Ik weet het nog goed... een paar jaar geleden. Toen was ik bij mijn oom op bezoek. En zijn vrouw was de hele tijd simpel aan het doen. Waarop ik zei: Wat ben jij een irritante zeg!
SJAAKIE!
  donderdag 14 april 2011 @ 21:17:23 #185
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_95511624
Een aantal mensen die bij elkaar op de lagere school hebben gezeten hebben een reünie bij een van hen thuis. Dus het feest is in volle gang. Ze serveren het drinken in plastic bekers. Maar op een gegeven moment struikelt de vrouw des huizes die met een dienblad loopt. Jan krijgt wat over zich heen, maar de schade valt mee want het is rode wijn en hij heeft een grote wijnvlek op zijn beige linnen broek. Op een gegeven moment is het 01.30 uur en iedereen is er nog. Maar die vrouw des huizes wil naar bed.
Dus ze zegt: "Wil er nog iemand koffie?"
Zeggen er een paar mensen: "Ja eigenlijk wel lekker."
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  vrijdag 15 april 2011 @ 07:28:07 #186
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_95528093
hm nee sorry FF, deze vind ik wat minder :{
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
  vrijdag 15 april 2011 @ 07:43:13 #187
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_95528190
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 07:28 schreef najazeg het volgende:
hm nee sorry FF, deze vind ik wat minder :{
Snap je hem wel? Er zit iets in wat je moet weten en als je het niet weet, is er inderdaad niks aan.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  vrijdag 15 april 2011 @ 08:35:48 #188
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_95528844
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 07:43 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Snap je hem wel? Er zit iets in wat je moet weten en als je het niet weet, is er inderdaad niks aan.
dat van die wijn? Dat vond ik namelijk wel een leuk element. :Y Maar op het eind lijkt de clou zo afwijkend van de rest van de grap.
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
  vrijdag 15 april 2011 @ 08:40:03 #189
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_95528915
bij mij is de koek de laatste tijd trouwens helemaal op ;( Ik weet steeds maar geen slechte zelfbedachte grappen van niveau te bedenken :{
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
  vrijdag 15 april 2011 @ 09:05:34 #190
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_95529448
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 08:35 schreef najazeg het volgende:

[..]

dat van die wijn? Dat vond ik namelijk wel een leuk element. :Y Maar op het eind lijkt de clou zo afwijkend van de rest van de grap.
Dat zeg ik, dat moet je weten, anders is er niks aan. Als je als gastheer laat op de avond tegen je gasten zegt "Wil er nog iemand koffie." Betekent dat zoveel als "Ik wil dat jullie weggaan." Dat is dus een beleefde manier om te zeggen dat je wilt dan mensen gaan moven.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  vrijdag 15 april 2011 @ 09:12:04 #191
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_95529639
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 08:40 schreef najazeg het volgende:
bij mij is de koek de laatste tijd trouwens helemaal op ;( Ik weet steeds maar geen slechte zelfbedachte grappen van niveau te bedenken :{
Gek is dat hè? Ik dus ook niet. Lange tijd kwamen ze spontaan in me op en leken ze zichzelf te bedenken in plaats van dat ik ze moest bedenken. Dan kwam er een woord in me op en rolde dat zich uit tot een grap. Maar goed, het komt wel weer.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  vrijdag 15 april 2011 @ 09:12:06 #192
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_95529640
ah okee :)
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
  vrijdag 15 april 2011 @ 12:00:38 #193
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_95535972
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 22:55 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Zei ik dat toen? :@

[..]

Een mooi plaatje? *O* De. *O* mooiste. *O* plaats. *O* Wat een briljante, geniale, buitenaardse, bovenmenselijke, fantastische en geïnspireerde grap was en is dat. _O_ *O*
Die arrogantie heb je nog steeds :@

Een Creoolse man komt bij het kattenasiel.
Hij vraagt aan de asiel-medewerkster of ze ook katten hebben.
De vrouw antwoord dat ze die wel eens hebben en de man wil dan graag een Creoolse kat want die man is nogal vaderlandslievend.
Waarop die vrouw zegt "Daar hebben we er teveel van"
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  vrijdag 15 april 2011 @ 12:20:53 #194
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_95536736
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 22:36 schreef diamondstor2 het volgende:
De reeks! Ik bedoel de eerste post (waar jij nog zei dat het de bedoeling was dat wij geen grappen zouden posten) was uit wat? Juni 09?

Ik voel me btw zeer vereerd dat mijn smurfen grap nog steeds een mooi plaatsje heeft, dank daarvoor O-)
diamondstor2 himself! Cool _O_
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
  vrijdag 15 april 2011 @ 12:22:21 #195
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_95536794
Er was eens een man die tegen de lamp liep.
Hij deed zich geen pijn dus liep hij gewoon verder...
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
  vrijdag 15 april 2011 @ 18:03:50 #196
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_95550415
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 12:00 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Die arrogantie heb je nog steeds :@

[...]
Waarop baseer je dat? Ik zeg toch nooit dat anderen niet in dit topic zouden mogen posten. Het is alleen wel zo dat ik dit topic een beetje als mijn kindje zie en proibeer te zorgen dat ze niet worden volgebaggerd of te veel offtopic worden.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  vrijdag 15 april 2011 @ 20:31:08 #197
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_95556711
Een vrouw wil een brief schrijven naar een vriendin in Amerika. Maar haar Engels is niet zo goed dus schrijft ze hem in het Nederlands en vraagt ze een vriend van haar, die een vertaalopleiding Engels doet, of hij de brief voor haar wil vertalen. Hij zegt dat hij het graag doet en een paar dagen later krijgt ze de vertaling.
Na een paar alinea's te hebben gelezen belt ze die vriend en zegt ze: "Wat is dit nou joh! Je vertaalt "schoonzus" met "cleansister". Heb het even met Babelfish vertaald ofzo? Schoonzus is in het Engels sister in the law, dat weet ik zelfs nog wel."
Zegt die vriend verontwaardigd: "Nee, maar ik zit pas in het tweede jaar van mijn opleiding hoor."

[ Bericht 0% gewijzigd door Federer-fan op 16-04-2011 21:30:27 ]
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zaterdag 16 april 2011 @ 21:25:11 #198
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_95595596
Jacoba is een vrouw van 99 die nog helemaal bij is. Ze is fit en niet slechthorend.
Haar vijfjarige slechthorende kleinzoon is bij haar aan het logeren en Jacoba zegt om half acht 's avonds: "Nou, ik ga nog even haken en dan ga ik naar bed."
Even later belt de moeder van de jongen en ze zegt: "Hoe gaat het."
Zegt die jongen, die er natuurlijk niks van verstaat: "Waarom neem ik eigenlijk op? :') Ik ben slechts horend. :') "
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  dinsdag 19 april 2011 @ 12:30:30 #199
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_95708896
ik weet niet of ik de bovenste al eens eerder had gepost, als dat zo is dan bij deze excuses:

1. Hoe noemt men de islamitische versie van de Aldi?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2. Hoe noemt men een aldi-variant die chemie sets verkoopt?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
3. Hoe noemt men de snackvariant van de Aldi?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
  dinsdag 19 april 2011 @ 12:34:22 #200
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_95709023
Teus loopt op een dag met een kar door de stad waarop allemaal kraaien zitten. Als hij vervolgens stil gaat staan op een plein beginnen ineens al die kraaien te kraaien. De mensen die lekker van hun bier op de terrasjes in de zon zitten te genieten houden de handen tegen de oren door het verschrikkelijke kabaal dat de vogels veroorzaken.
Op een gegeven moment is iemand het zat en jaagt de vogels weg.
Roept Teus verbaasd: "Wat doe je nu! Je hebt zojuist mijn kraaiorgel stukgemaakt!"
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
  dinsdag 19 april 2011 @ 13:28:32 #201
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_95710858
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 12:30 schreef najazeg het volgende:
ik weet niet of ik de bovenste al eens eerder had gepost, als dat zo is dan bij deze excuses:

1. Hoe noemt men de islamitische versie van de Aldi?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2. Hoe noemt men een aldi-variant die chemie sets verkoopt?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
3. Hoe noemt men de snackvariant van de Aldi?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit zijn wat mij betreft gewone grappen, geen slechte grappen. Ben je dat met me eens?
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  dinsdag 19 april 2011 @ 13:52:16 #202
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_95711784
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 13:28 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Dit zijn wat mij betreft gewone grappen, geen slechte grappen. Ben je dat met me eens?
ja, je hebt gelijk maar ik vond ze toch wel grappig. Sorry :)
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
  woensdag 20 april 2011 @ 11:12:03 #203
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_95753868
Een medewerker van een ijssalon komt eens op het geweldige idee om een augurkensorbet met roomijs en zure bommen te maken. De eigenaar van de tent ziet het hem maken en loopt op de medewerker af.
"Wat maak jij dan? Dat gaat toch niemand kopen?" roept die baas.
Zegt die medewerker: "Oh maar deze is voor mijn hond hoor, die eet namelijk alles."
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
  donderdag 21 april 2011 @ 10:38:22 #204
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_95797006
Een jongen van 26 is helemaal klaar met de moderne wereld. Hij is het zat hoe snel alles gaat en hoe weinig tijd er is voor bezinning. Dus hij onderbreekt zijn carrière als medewerker in een boekhandel en gaat het klooster in. Nadat hij zijn toegangspasje heeft gekregen en op zijn kamer komt, baalt hij er meteen al van dat er geen draadloos internet is.
Dus de volgende dag dan wordt hij wakker en belt hij met de abt en hij zegt: "Ik wil graag een omelet met ham, en een verse jus."
Zegt die abt: "Je kan me wat."
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  donderdag 21 april 2011 @ 11:45:36 #205
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_95799325
Love it! ^O^
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
  donderdag 21 april 2011 @ 14:09:44 #206
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_95805116
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 11:45 schreef najazeg het volgende:
Love it! ^O^
:@ ^O^

Ik had eindelijk weer eens het gevoel bij die grap dat ik in het verleden had als ik zo'grap bedacht.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  donderdag 21 april 2011 @ 21:13:46 #207
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_95824381
Dus die jongen komt de volgende dag de abt en de baas van het klooster tegen.
Zegt de baas van het klooster: "Novice connectivitas labora est."
Vraagt die jongen aan die abt: "Wat betekent dat? Wenst hij me succes ofzo? Is het iets uit de bijbel?"
Zegt die abt: "Nee, hij zei 'Is dat die jongen die zo loopt te zeuren over dat draadloos internet?'"
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  vrijdag 22 april 2011 @ 11:37:23 #208
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_95845289
Die avond in het klooster zitten alle monniken in stilte aan het avondmaal, dat is voorafgegaan door een gebed.
Op een gegeven moment zegt de abt: "Zo, lekker vanavond Champion's League jongens!"
Roept een van die monniken: "Eindhoven de gekste!"
Zegt die nieuwe jongen: "Huh, kijken jullie dan naar voetbal?"
Zegt die abt geïrriteerd: "Ja hoor, we zitten in een klooster, dus we zijn wereldvreemd. Sorry dat wij ook af en toe iets leuks doen."
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  vrijdag 22 april 2011 @ 11:41:53 #209
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_95845424
De avond erna zitten de monniken allerlei anekdotes te vertellen. Een van hen vertelt over een georganiseerde busreis die ze hadden, waarin monnik Frenk ruzie kreeg met de chauffeur.
Zegt die monnik: "Dus op een gegeven moment zegt Frenk zo tegen die chauffeur: 'Boni pastoris est tondere pecus, non deglubere.'"
Dus die abt krijgt tranen in zijn ogen van het lachen en zegt zo: "Typisch Frenk!"
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  vrijdag 22 april 2011 @ 11:49:28 #210
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_95845684
geniaal! _O_ Goeie moppen van dat klooster :D
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
  vrijdag 22 april 2011 @ 11:57:23 #211
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_95845971
Pieter besluit, na het affaire van het hofnarretje in amsterdam, een kinderdagverplijf op te richten waar hij de veiligheid en welzijn van de kindertjes garandeerd. Hij vernoemt de zaak naar zichzelf en trots opent hij al gauw zijn verblijf. Maar niemand komt daar zijn kinderen brengen en aan het eind liggen alle ruiten al aan diggelen en zijn overal doodsverwensingen opgespoten met graffiti. Pieter begrijpt er niets van. "Hoe kan dit?" vraagt hij zich hardop af.
Zegt zijn vrouw: "Tja, met Edo als achternaam vraag je er ook gewoon om."
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
  vrijdag 22 april 2011 @ 12:03:14 #212
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_95846178
De haagse borduurclub bestaat 75 jaar en dat willen de oudjes die erop zitten vieren. Dus organiseren ze een bingoavond met extra interessante prijzen. Geertruida, een vrouw van 85 die vanaf het eerste begin lid was, wint al snel de eerste bingo en hoeft de komende 75 jaar geen contributie meer te betalen.

-edit- tip van FF opgevolgd.

[ Bericht 8% gewijzigd door najazeg op 22-04-2011 22:35:22 ]
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
  vrijdag 22 april 2011 @ 12:29:33 #213
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_95846941
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 12:03 schreef najazeg het volgende:
De haagse borduurclub bestaat 75 jaar en dat willen de oudjes die erop zitten vieren. Dus organiseren ze een bingoavond met extra interessante prijzen. Geertruida, een vrouw van 85 die vanaf het eerste begin lid was, wint al snel de eerste bingo en hoeft de komende 75 jaar 1 cent minder contributie te betalen.
Hartstikke goed, maar ik zou ervan maken: "[...] en hoeft de komende 75 jaar geen contributie meer te betalen."
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_95856826
Harrie heeft honger en gaat eten halen bij de chinees.
Zegt de chinees: "Wat wilt u hebben meneer?"
Harrie: "Uhm doe maar 2 bakken bami, foe jong hai, en wat kroepoek alstublieft
Chinees: "Sorry meneer, kunt u dat nog eens herhalen?"
Harrie: "2 bakken bami, foe jong hai, en wat kroepoek"
Chinees: "Sorry meneer maar ik kan u echt niet verstaan"
Harrie: "Ben je doof ofzo, ik praat verdomme toch geen chinees"
Chinees: "En wilt u er sambal bij?"
pi_95857049
Henk en Annie zitten in een restaurant, maar Henk kan maar niet besluiten wat hij wil eten.
Dus Henk blijft maar bladeren in de menukaart en Annie's geduld begint langzaam op te raken.
Plots ziet Henk een lesbische vrouw zitten en loopt naar haar toe en vraagt: "Mevrouw, sorry dat ik u stoor maar wat heeft u besteld?"
De vrouw antwoordt dat ze tomatensoep als voorgerecht neemt en een biefstuk als hoofdgerecht.
Henk loopt weer terug naar Annie en roept: "Ober, doet u mij maar een tomatensoep en een biefstuk aub".
Annie is verbaasd en vraagt aan Henk: "Hoe komt het dat je nu opeens zo snel hebt beslist?"
Zegt Henk: "Tja, ik heb vroeger altijd geleerd te eten wat de pot schaft"
  vrijdag 22 april 2011 @ 19:39:31 #216
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_95860993
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 17:34 schreef wappiiee het volgende:
Harrie heeft honger en gaat eten halen bij de chinees.
Zegt de chinees: "Wat wilt u hebben meneer?"
Harrie: "Uhm doe maar 2 bakken bami, foe jong hai, en wat kroepoek alstublieft
Chinees: "Sorry meneer, kunt u dat nog eens herhalen?"
Harrie: "2 bakken bami, foe jong hai, en wat kroepoek"
Chinees: "Sorry meneer maar ik kan u echt niet verstaan"
Harrie: "Ben je doof ofzo, ik praat verdomme toch geen chinees"
Chinees: "En wilt u er sambal bij?"
:D

Prachtig debuut. *O* En die zinsnede "ik praat verdomme toch geen chinees" is wekelijk ge-ni-aal. _O_

Noem me overenthousiast, maar ik ben ertoe aan het neigen deze grap te beschouwen als

de op een na beste slechte zelfbedachte grap aller tijden, met in elk geval de beste slechte zelfbedachte tussengrap aller tijden.

Wat vinden jullie?

[ Bericht 11% gewijzigd door Federer-fan op 22-04-2011 21:00:34 ]
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  vrijdag 22 april 2011 @ 19:44:43 #217
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_95861270
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 19:39 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

:D

Prachtig debuut. *O* En die zinsnede "ik praat verdomme toch geen chinees" is wekelijk ge-ni-aal. _O_
Eens :P Echt een goeie die!
The Outside Agency
  vrijdag 22 april 2011 @ 19:46:04 #218
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_95861330
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 april 2011 19:44 schreef haakon het volgende:

[..]

Eens :P Echt een goeie die!
En het topic leeft weer. *O* Dit is het 'zwaarste' (in de zin van het traagste) topic tot nu toe.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  vrijdag 22 april 2011 @ 20:22:17 #219
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_95863097
Dus die nieuwe jongen loopt door dat klooster en komt een van zijn collega-monniken tegen, die een bruin T-shirt draagt met daarop de tekst 'I shot J.R.' Er staat een afbeelding bij van een grote cowboyhoed, die verwijst naar J.R. Ewing, die vooral bekend is uit de tv-serie Dallas.
Zegt die jongen: "Leuk T-shirt zeg."
Zegt die collega-monnik: "Ja, het is wel m'n kleur hè."

[ Bericht 0% gewijzigd door Federer-fan op 23-04-2011 09:00:53 ]
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  vrijdag 22 april 2011 @ 20:57:15 #220
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_95865033
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 11:49 schreef najazeg het volgende:
geniaal! _O_ Goeie moppen van dat klooster :D
*O*
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_95865999
Jan gaat naar het ziekenhuis om zijn vrouw op te zoeken.
Eenmaal aangekomen stopt hij met zijn auto recht voor de deur en loopt naar binnen.
Een medewerkster van het ziekenhuis ziet dit en vraagt hem of hij zijn auto niet even netjes kan parkeren.
Zegt Jan: "Maar mevrouw, dat doet mijn zoon voor me, ik heb parkinson"
  vrijdag 22 april 2011 @ 21:19:38 #222
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_95866211
Ik hoop dat ook de oude bezoekers van deze reeks weer eens terugkomen en iets posten.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_95867403
Geert Wilders loopt over straat en opeens ziet hij in een steegje een uitgehongerd straathondje uit een vuilnisbak eten.
Geert kan het niet over zijn hart verkrijgen om het arme hondje aan zijn lot over te laten.
Maar Geert is een druk man en heeft zelf niet de tijd die hij nodig heeft om het hondje goed te verzorgen, dus besluit hij hem naar het asiel te brengen.
Geert gaat op zoek maar kan geen asiel vinden. Het wordt al laat en Geert moet weer bijna naar de 2e kamer voor een belangrijke vergadering.
Dan ziet hij een vriendelijk ogende man op de hoek van de straat en besluit om hem de weg naar het asiel te vragen.
Zegt de man: "Wie is hier nou de asielzoeker?"
  vrijdag 22 april 2011 @ 22:19:07 #224
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_95869863
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 21:38 schreef wappiiee het volgende:
Geert Wilders loopt over straat en opeens ziet hij in een steegje een uitgehongerd straathondje uit een vuilnisbak eten.
Geert kan het niet over zijn hart verkrijgen om het arme hondje aan zijn lot over te laten.
Maar Geert is een druk man en heeft zelf niet de tijd die hij nodig heeft om het hondje goed te verzorgen, dus besluit hij hem naar het asiel te brengen.
Geert gaat op zoek maar kan geen asiel vinden. Het wordt al laat en Geert moet weer bijna naar de 2e kamer voor een belangrijke vergadering.
Dan ziet hij een vriendelijk ogende man op de hoek van de straat en besluit om hem de weg naar het asiel te vragen.
Zegt de man: "Wie is hier nou de asielzoeker?"
Wil je een suggestie?
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  vrijdag 22 april 2011 @ 22:22:04 #225
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_95870055
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 22:19 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Wil je een suggestie?
Laatste zin weghalen.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_95870750
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 22:19 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Wil je een suggestie?
vertel
  vrijdag 22 april 2011 @ 22:34:44 #227
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_95870909
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 12:29 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Hartstikke goed, maar ik zou ervan maken: "[...] en hoeft de komende 75 jaar geen contributie meer te betalen."
weet je, dat had ik eerst en toen dacht ik dat dat misschien niet leuk zou zijn. Heb ik verkeerd ingeschat dus. Ik ga hem veranderen! Thanx ^O^
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
  vrijdag 22 april 2011 @ 22:37:29 #228
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_95871068
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 19:39 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

:D

Prachtig debuut. *O* En die zinsnede "ik praat verdomme toch geen chinees" is wekelijk ge-ni-aal. _O_

Noem me overenthousiast, maar ik ben ertoe aan het neigen deze grap te beschouwen als

de op een na beste slechte zelfbedachte grap aller tijden, met in elk geval de beste slechte zelfbedachte tussengrap aller tijden.

Wat vinden jullie?
Ik vind het ook een pracht van een SZG! Hulde aan Wappiee! _O_
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
  vrijdag 22 april 2011 @ 22:40:16 #229
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_95871237
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 april 2011 21:19 schreef Federer-fan het volgende:
Ik hoop dat ook de oude bezoekers van deze reeks weer eens terugkomen en iets posten.
eens... Ik mis zoveel mensen! Al vind ik het echt geweldig dat Diamondstor2 even gedag kwam zeggen O+
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
  vrijdag 22 april 2011 @ 23:12:22 #230
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_95872828
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 22:32 schreef wappiiee het volgende:

[..]

vertel
Ik vind de grap te afhankelijk van een niet hele grappige woordspeling. Je eerste grap is een slechte zelfbedachte grap zoals ik ze oorspronkelijk altijd heb bedoeld en ze nog steeds bedoel. En dan nog een van zeer hoog niveau ook. Ik zou er meer naar streven er een soort suf clou-loos verhaaltje van te maken waar de grappen meer tussendoor zitten dan aan het eind.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  vrijdag 22 april 2011 @ 23:12:42 #231
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_95872845
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 20:22 schreef Federer-fan het volgende:
Dus die nieuwe jongen loopt door dat klooster en komt een van zijn collega-monniken tegen, die een bruin T-shirt draagt met daarop de tekst 'I shot J.R.' Er staat een afbeelding bij van een grote cowboyhoed, die verwijst naar J.R. Ewing, die vooral bekend is uit de tv-serie Dallas.
Zegt die jongen: "Leuk T-shirt zeg."
Zegt die collega-monnik: "Ja, het is wel m'n kleur hè."
Snapt iemand wat hier de grap is?
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_95874879
Wim de seriemoordenaar is na 7 jaar dood en verderf zaaien en 14 moorden eindelijk door de politie ingerekend.
Na een lang proces komt de rechter tot de conclusie dat er te weinig bewijs is en Wim wordt vrijgesproken.
Totale verbijstering in de rechtzaal en iedereen is in rep en roer totdat Wim zegt: "Ik ga ik hoger beroep"
  zaterdag 23 april 2011 @ 08:14:58 #233
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_95880026
een man komt bij de dokter voor ernstige rugklachten. Nadat de dokter er uitvoerig naar gekeken heeft schrijft hij pijnstillers voor. Die man probeert het, maar de week erop belt hij boos op dat het allemaal niets heeft geholpen.
Zegt die dokter: "Sorry meneer, u moet bij mijn collega zijn: ik ga namelijk het klooster in"
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
  zaterdag 23 april 2011 @ 08:16:35 #234
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_95880033
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 23:12 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Snapt iemand wat hier de grap is?
ik niet maar dat komt ook omdat ik Dallas echt alleen van naam ken en verder niet.
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
  zaterdag 23 april 2011 @ 09:04:10 #235
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_95880368
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 08:16 schreef najazeg het volgende:

[..]

ik niet maar dat komt ook omdat ik Dallas echt alleen van naam ken en verder niet.
Iemand anders? Ik zet hem alvast wel in spoilers:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 0% gewijzigd door Federer-fan op 23-04-2011 16:18:12 ]
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zaterdag 23 april 2011 @ 16:11:19 #236
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_95889674
ah okee! Nu je het zegt klinkt het heel logisch maar dat had ik dus niet eens door :P
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
  zaterdag 23 april 2011 @ 16:18:20 #237
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_95889826
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 16:11 schreef najazeg het volgende:
ah okee! Nu je het zegt klinkt het heel logisch maar dat had ik dus niet eens door :P
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zondag 24 april 2011 @ 20:23:02 #238
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_95928565
Het is kerst in het klooster. De monniken maken alles heel gezellig.
De nieuwe jongen is de kerstboom aan het optuigen en hij zegt tegen de abt, die voorbij loopt: "Deze lichtjes zijn seriegeschakeld."
Zegt de abt: "Oh, gelukkig, want ik vind het altijd zo irritant als je van die lichtjes hebt die het geen van alle meer doen terwijl er maar eentje kapot is.'
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zondag 24 april 2011 @ 20:47:58 #239
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_95929427
Komt een man bij de slager.
"Fijne eerste paasdag slager!"
"Shit," zegt die slager, "helemaal vergeten slingers op te hangen."
pi_95931667
Oke, deze mop is waargebeurd. Het gaat over een jongen (ik) en een meisje uit mijn klas.

Jongen aan meisje: he ben je maagd.
Meisje: Nee ik ben vissen.

WAARGEBEURD!!!!!!! :D :D :D :D
  zondag 24 april 2011 @ 21:40:49 #241
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_95931829
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 21:37 schreef Nilee het volgende:
Oke, deze mop is waargebeurd. Het gaat over een jongen (ik) en een meisje uit mijn klas.

Jongen aan meisje: he ben je maagd.
Meisje: Nee ik ben vissen.

WAARGEBEURD!!!!!!! :D :D :D :D
Dat dat kan in Nederland :D :D :D
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  zondag 24 april 2011 @ 21:48:42 #242
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_95932231
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 21:37 schreef Nilee het volgende:
Oke, deze mop is waargebeurd. Het gaat over een jongen (ik) en een meisje uit mijn klas.

Jongen aan meisje: he ben je maagd.
Meisje: Nee ik ben vissen.

WAARGEBEURD!!!!!!! :D :D :D :D
Ik was gister aan het chatten met een meisje. Ging zo:

Zij: "Wat voor sterrenbeeld ben jij?"
Ik: "Wat denk je?"
Zij: "Hmmm, Steenbok of stier."
Ik: "Nee, banaan."
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zondag 24 april 2011 @ 22:43:24 #243
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_95935211
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 20:23 schreef Federer-fan het volgende:
Het is kerst in het klooster. De monniken maken alles heel gezellig.
De nieuwe jongen is de kerstboom aan het optuigen en hij zegt tegen de abt, die voorbij loopt: "Deze lichtjes zijn seriegeschakeld."
Zegt de abt: "Oh, gelukkig, want ik vind het altijd zo irritant als je van die lichtjes hebt die het geen van alle meer doen terwijl er maar eentje kapot is.'
^O^ ^O^ (en ja ik snap hem)
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
  zondag 24 april 2011 @ 22:47:01 #244
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_95935362
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 22:43 schreef najazeg het volgende:

[..]

^O^ ^O^ (en ja ik snap hem)
:@ *O*
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zondag 24 april 2011 @ 22:50:21 #245
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_95935539
Mijn poging tot een kloostermop:

De nieuwe jongen wordt gevraagd om een mis te leiden. Daarvoor moet hij de latijnse mistekst leren. Dus de hele week studeert ie zich suf om alles uit zijn hoofd te kennen.
Dan komt de zondag en zenuwachtig staat de jongen klaar. De abt zegt: "Vandaag wordt de mis geleid door onze nieuwste monnik. Benedictus qui venit in nomine domini, mijn vriend."
Dus de jongen bedankt de abt en begint: "Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit..."
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
  zondag 24 april 2011 @ 23:25:18 #246
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_95937553
2 proefschriften liggen in de kluis van een grote bank.
Zegt het ene proefschrift tegen het ander:
"Je moet gewoon geloven! Echt waar Jezus komt terug!"
Dit blijft het proefschrift volhouden, maanden lang.
Op een gegeven moment zo'n 4 maanden later,
komt een klein duister mannetje, met een veel te grote hoed, de bank binnenlopen.
De man loop naar de bankbediende, kijk onder zijn hoed vandaan omhoog, spuugt op de toonbank en zegt:
"Ik ben Jezus Garcia Gonzalez, ik kom mijn essays halen!"

[ Bericht 1% gewijzigd door Giester op 24-04-2011 23:30:36 ]
"Thats how we roll in the Shire!"
  zondag 24 april 2011 @ 23:29:02 #247
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_95937763
Giester! Welcome Back :D *O*
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
  zondag 24 april 2011 @ 23:29:49 #248
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_95937815
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 23:29 schreef najazeg het volgende:
Giester! Welcome Back :D *O*
Haha, thnx man!
Goed om te zien dat jullie nog actief zijn! ^O^
"Thats how we roll in the Shire!"
  zondag 24 april 2011 @ 23:32:54 #249
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_95938000
ja hoor, Vooral Federer Fan trouwens, het topic is tenslotte toch (een beetje) zijn kindje :)
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
  zondag 24 april 2011 @ 23:34:10 #250
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_95938068
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 23:32 schreef najazeg het volgende:
ja hoor, Vooral Federer Fan trouwens, het topic is tenslotte toch (een beetje) zijn kindje :)
Vaders horen hun kinderen ook niet in de steek te laten! :Y
"Thats how we roll in the Shire!"
  zondag 24 april 2011 @ 23:35:09 #251
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_95938128
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 22:50 schreef najazeg het volgende:
Mijn poging tot een kloostermop:

De nieuwe jongen wordt gevraagd om een mis te leiden. Daarvoor moet hij de latijnse mistekst leren. Dus de hele week studeert ie zich suf om alles uit zijn hoofd te kennen.
Dan komt de zondag en zenuwachtig staat de jongen klaar. De abt zegt: "Vandaag wordt de mis geleid door onze nieuwste monnik. Benedictus qui venit in nomine domini, mijn vriend."
Dus de jongen bedankt de abt en begint: "Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit..."
Hahaha!
Lorem ipsum _O-
"Thats how we roll in the Shire!"
  zondag 24 april 2011 @ 23:38:04 #252
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_95938308
Twee augurken zitten in een augurkenpot.
Zegt de ene augurk: "Wat doen we hier eigenlijk met zijn tweetjes? Waar zijn alle andere dudes?"
Begint die andere augurk te zingen: "Het leven is mooi in het brabantse land"
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
  zondag 24 april 2011 @ 23:40:15 #253
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_95938440
Een barkeeper staat in zijn kroeg, wanneer er ineens een heftige brand uitbreekt.
Alles staat in de fik, de bar, de tafels, de stoelen en de barkrukken.
Hij kan nog net ontkomen aan de brand. Hij heeft alleen veel rook en as in z'n gezicht gekregen.
Verslagen als hij is stapt hij in de auto en rijdt naar zijn huis, om daar even zijn vrouw een beurt te geven en de bouvier een kopstoot te geven.
Wanneer hij onderweg is, in zijn auto, ziet hij bijna niets door alles as in zijn gezicht.
Hij rijdt over de weg, met zijn auto, en knalt tegen een boom. (BAM of BATS, zoiets)
Zijn auto is ook al aan gort. Maar hij doet het nog goed genoeg om naar de garage toe te rijden.
Eenmaal bij de garage aangekomen, vraagt de monteur wat er is gebeurt.
Waarop de barkeeper zegt: "Tja, die kut krukkenas!"
"Thats how we roll in the Shire!"
pi_95940299
"Laat me raden, u zoekt een spijkerbroek" zei de verkoper.
"Huh? Hoe weet u dat?" zei de fakir.
Mjah, dat is niet wat je moeder vannacht zei.
  maandag 25 april 2011 @ 00:23:17 #255
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_95940910
Die nieuwe monnik vraag zo in het klooster hoe hij het beste een vrouw kan versieren.
Dus die oppermonnik zegt zo van maak een opmerking over haar gezicht.
Dus die nieuwe monnik loopt zo naar een vrouw en zegt "Schiermonnikoog"
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  maandag 25 april 2011 @ 02:37:32 #256
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_95945052
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 00:23 schreef Daywalk3r het volgende:
Die nieuwe monnik vraag zo in het klooster hoe hij het beste een vrouw kan versieren.
Dus die oppermonnik zegt zo van maak een opmerking over haar gezicht.
Dus die nieuwe monnik loopt zo naar een vrouw en zegt "Schiermonnikoog"
_O-
Haha, dude!
"Thats how we roll in the Shire!"
  maandag 25 april 2011 @ 09:23:34 #257
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_95946690
* najazeg is benieuwd wat FF van zijn kloostergrap vind... :)

Hier nog een gebaseerd op kloosters:

In frankrijk wordt een nieuw klooster gebouwd. In tegenstelling tot alle bekende kloosters is deze helemaal volgens 21e eeuws design gebouwd. Alle kamers zjn uitgerust met wifi voor de iphones, htc's enz. van de monniken. Een groep monniken doet er zijn intrede. Tijdens de mis spelen ze niet op orgels maar op synthesizers, drums en elektrische gitaren.
Een journalist vraagt "Maar jullie leven toch sober om je volledig te kunnen richten op God? Waarom doen jullie het dan zo?"
Zegt de abt droog: "Omdat Urbi et Orbi."
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
  maandag 25 april 2011 @ 19:10:46 #258
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_95963434
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 09:23 schreef najazeg het volgende:
* najazeg is benieuwd wat FF van zijn kloostergrap vind... :)

[...]
Eerlijk antwoord?
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  maandag 25 april 2011 @ 19:29:03 #259
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_95964212
In het klooster komt elke week een werkster langs, die de monniken gekscherend Malle Ria noemen. Het is een vrouw die werkt ij een sociale werkplaats en daarom niet helemaal 100% is wel aardig. Ze heeft bovendien nogal een nare harde stem. Een van de monniken heeft op een gegeven moment een kruid ontdekt dat ervoor zorgt dat je gehoor minder goed werkt. Dus op een dag is het weer zover en ze komt langs.
De monnik die het kruid heeft ontdekt, deelt het aan zijn collegamonniken uit en zegt: "Hiermee heb je geen last van Malle Ria."
Ook die nieuwe jongen krijgt het, maar die moet toevallig op reis naar Colombi. Twee weken later komt hij terug, helemaal onder de muggenbulten.
Zegt hij boos tegen de monnik die het kruid heeft ontdekt: "Nou, als je nog eens wat weet."
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  maandag 25 april 2011 @ 20:55:20 #260
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_95968869
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 19:10 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Eerlijk antwoord?
ja, want van kritiek kun je leren. Jammer dat je het niets vind, want anders had je dat niet gezegd, maar ik hoor toch graag waarom :)
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
pi_95974159
twee pruimen komen elkaar in de stad tegen.
vraagt de ene pruim aan de andere: waarom kijk je toch zo zuur pruim?
ach zegt die ander: het eten van vanavond was gewoon niet te pruimen en nu heeft mijn man ook nog eens al mijn tabak opgepruimt.
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
pi_95978853
Twee duitsers zitten op een warme zomerdag op het strand in Scheveningen.
Zegt de een tegen de ander: "Wolfgang, gib mir mal ein bier"
De ander pakt de tas en roept: Nein!! Verdammt!!
  dinsdag 26 april 2011 @ 07:29:48 #263
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_95983059
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 20:55 schreef najazeg het volgende:

[..]

ja, want van kritiek kun je leren. Jammer dat je het niets vind, want anders had je dat niet gezegd, maar ik hoor toch graag waarom :)
Omdat hij letterlijk niet echt af is. Dat geven die drie puntjes aan het eind ook aan; dat hij zo begint met zijn verhaal. Ik vind het idee leuk, maar dan zou ik hem laten onderbreken oor die abt die iets zegt van "Ja, dat zetten ze altijd op internet." Niet dat dat zo geweldig is, maar dan heeft hij een echt einde. Snap je wat ik bedoel?
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  dinsdag 26 april 2011 @ 08:41:43 #264
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_95983881
ik snap het, ik zet ff een nieuwe versie neer en probeer het dan af te maken.
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
  dinsdag 26 april 2011 @ 08:46:27 #265
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_95983955
naja's eerste kloostergrap revised:

De nieuwe jongen wordt gevraagd om een mis te leiden. Daarvoor moet hij de latijnse mistekst leren. Dus de hele week studeert ie zich suf om alles uit zijn hoofd te kennen.
Dan komt de zondag en zenuwachtig staat de jongen klaar. De abt zegt: "Vandaag wordt de mis geleid door onze nieuwste monnik. Benedictus qui venit in nomine domini, mijn vriend."
Dus de jongen bedankt de abt en zegt: "Lorem ipsum dolor sit amet."

...

is ie zo eigenlijk ook goed af? Ik heb sterk het gevoel dat alles wat ik er nu nog na ga zetten, een zin te veel wordt...
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
pi_96019934
Jarenlang heeft Cor getraind voor het WK ritmische gymnastiek in eigen land.
Vandaag is het eindelijk zover. Eenmaal aangekomen in de gymzaal blijkt dat zijn moeder vergeten is om zijn lint in te pakken in zijn rugzak.
Huilend belt Cor zijn moeder op met het feit dat hij door haar schuld niet mee kan doen met de wedstrijd.
Zegt zijn moeder "Ach Cor, kop op. Over 72 jaar is het WK weer in Nederland"
pi_96021717
Piet loopt de videotheek binnen en vraagt aan de man achter de toonbank: "Hebben jullie ook kinderporno?"
De man kijkt verschrikt op en vraagt hem wat hiervan de bedoeling is.
Zegt Piet: "Ja, tis voor mijn zoontje. Hij wordt volgende week 6"
  woensdag 27 april 2011 @ 07:19:16 #268
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_96031685
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 22:53 schreef wappiiee het volgende:
Piet loopt de videotheek binnen en vraagt aan de man achter de toonbank: "Hebben jullie ook kinderporno?"
De man kijkt verschrikt op en vraagt hem wat hiervan de bedoeling is.
Zegt Piet: "Ja, tis voor mijn zoontje. Hij wordt volgende week 6"
Zo zou ik hem leuker vinden:

Ad van de Berg loopt de videotheek binnen en vraagt aan de man achter de toonbank: "Hebben jullie ook kinderporno?"
De man kijkt verschrikt op en vraagt hem wat hiervan de bedoeling is.
Zegt Ad: "Het is gewoon voor onderzoek hoor."
Zegt die man: "Oh, dan is het goed."
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_96039289
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 07:19 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Zo zou ik hem leuker vinden:

Ad van de Berg loopt de videotheek binnen en vraagt aan de man achter de toonbank: "Hebben jullie ook kinderporno?"
De man kijkt verschrikt op en vraagt hem wat hiervan de bedoeling is.
Zegt Ad: "Het is gewoon voor onderzoek hoor."
Zegt die man: "Oh, dan is het goed."
De clue zit hem bij mij in het woord kinderporno. Hij vraagt niet naar het soort kinderporno waarin kinderen gebruikt worden, maar naar kinderporno als in porno die geschikt is voor kinderen.
Maar de jouwe gaat er ook mee door

Kapitein Willem is met zijn bemanning onderweg naar Thailand om een vracht met dubieuze inhoud op te halen. Op de terugweg als ze in de Golf van Aden zitten komt matroos Wim de stuurhut in gerend "Kapitein, er komt een motorboot met daarin 6 gewapende Somalische piraten met grote snelheid deze kant op.
Kapitein: "Dat meen je niet, laad alle kanonnen en verlies ze geen moment uit het oog".
Even later komt Wim weer terug in de stuurhut en zegt: "Kapitein, ik heb nog eens goed gekeken, maar het zijn geen Somalische piraten maar Keniaanse piraten die deze kant op komen"
Zegt de kapitein boos: "Had dat eerder gezegd, nu heb ik 112 al gebeld"
  woensdag 27 april 2011 @ 13:18:14 #270
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_96041036
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 12:29 schreef wappiiee het volgende:

[..]

De clue zit hem bij mij in het woord kinderporno. Hij vraagt niet naar het soort kinderporno waarin kinderen gebruikt worden, maar naar kinderporno als in porno die geschikt is voor kinderen.
Maar de jouwe gaat er ook mee door
Begrijp ik, maar die is niet heel nieuw. :@
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_96041095
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 13:18 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Begrijp ik, maar die is niet heel nieuw. :@
oh, ik kende em nog niet iig
  woensdag 27 april 2011 @ 15:21:24 #272
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_96046064
Henk Dries besluit een zangcarriere achterna te gaan, dus schrijft hij zich in voor Popstars. Al bij de eerste de beste aflevering wordt hij finaal de grond in geboord en wordt hij geadviseerd om vooral nooit meer te zingen.
Zegt Henk droog: "Misschien had ik het toch bij De Voice Of Holland moeten proberen."
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
  woensdag 27 april 2011 @ 15:27:52 #273
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_96046335
Een man gaat naar een videotheek en vraagt om een DVD met documentaires over grassprieten.
"Wat moet je daar nou in vredesnaam mee?" vraagt die verkoper met opgetrokken wenkbrauw.
Zegt de man gapend: "Als niets helpt tegen slapeloosheid, ga je soms tot het uiterste."
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
  woensdag 27 april 2011 @ 17:14:03 #274
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_96050782
Een kluizenaar gaat naar de kroeg.
Hij loopt de kroeg binnen, besteld een biertje en gaat zitten aan de bar.
Dan zegt de man op de barkruk naast hem:
"Het is rustig vandaag."
Waarop de kluizenaar zegt:
"Heerlijk."
"Thats how we roll in the Shire!"
  woensdag 27 april 2011 @ 17:25:12 #275
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_96051192
Een man en vrouw lopen door de stad.
Ze pakken een terrasje, bestellen wat drinken en de vrouw besteld er een taartje bij.
Daarna lopen ze langs de Hema om een worst te halen.
Onderweg stoppen ze even bij de Mac voor een aantal Big Macs.
Na de Hema worst trekken ook nog een kroketje uit de muur.
Om daarna te eindigen met een McFlurry.
Met een volle maag kijkt de man naar de vrouw terwijl ze weer iets nieuws besteld.
Dan zegt hij: "Ben jij daarom zo'n vetzak?"
Waarop de vrouw zegt: "Nee, ik heb er aanleg voor."
"Thats how we roll in the Shire!"
  woensdag 27 april 2011 @ 20:59:53 #276
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_96061799
Een paar psychologen hebben een briljant idee. Ze gaan twintig vrijwilligers zoeken om groepsgedrag te kunnen bestuderen, waarbij de ze ene helft de rol zullen geven van gevangenbewaarders en de andere helft de rol van gevangenen. Dus zo gezegd zo gedaan en na een week begint het experiment. Het begint allemaal lacherig tussen de bewakers en de gevangenen maar de sfeer slaat al snel om en ze worden allemaal onwijs melig. Na twee dagen heeft de psycholoog die het experiment leidt er genoeg van.
Dus hij vertelt de groep dat het experiment is afgelopen en hij zegt tegen die groep: "Jullie zijn echt het grootste stel zakkenwassers dat ik ooit heb meegemaakt."
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  woensdag 27 april 2011 @ 21:21:14 #277
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_96063072
Een man wil een stukje gaan lopen in de buitenlucht.
Hij pakt een paraplu en loopt naar buiten.
Hij zucht en loopt weer naar binnen.
Eenmaal binnen vraagt zijn vrouw waarom hij al weer terug is.
Zegt haar man: "Het regent niet en ik heb geen zin om die paraplu mee te slepen."
"Thats how we roll in the Shire!"
  woensdag 27 april 2011 @ 21:23:37 #278
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_96063237
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 21:21 schreef Giester het volgende:
Een man wil een stukje gaan lopen in de buitenlucht.
Hij pakt een paraplu en loopt naar buiten.
Hij zucht en loopt weer naar binnen.
Eenmaal binnen vraagt zijn vrouw waarom hij al weer terug is.
Zegt haar man: "Het regent niet en ik heb geen zin om die paraplu mee te slepen."
Wow... :@ :o B-r-i-l-j-a-n-t. :D _O- *O*
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  woensdag 27 april 2011 @ 21:24:10 #279
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_96063289
quote:
10s.gif Op woensdag 27 april 2011 21:23 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Wow... :@ :o B-r-i-l-j-a-n-t. :D _O- *O*
:D Thanks!!!
"Thats how we roll in the Shire!"
  woensdag 27 april 2011 @ 21:24:41 #280
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_96063325
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 21:24 schreef Giester het volgende:

[..]

:D Thanks!!!
You're welcome.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  woensdag 27 april 2011 @ 22:10:30 #281
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_96066610
Laten we proberen dit topic vanavond vol te maken.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  woensdag 27 april 2011 @ 22:11:09 #282
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_96066657
Ik heb al een nieuwe OP klaar staan. Dit keer zitten er drie * EERVOLLE VERMELDINGEN* in. *O* Hoe sneller dit topic vol is, hoe sneller je weet of jouw grap erbij zit.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  woensdag 27 april 2011 @ 22:15:08 #283
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_96066962
Iemand nog grappen voor dit deel?
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  woensdag 27 april 2011 @ 22:16:15 #284
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_96067047
Uit praktische overwegingen maak ik dit topic wel even vol. Ik moet straks naar bed en dan is er meteen een nieuw deel open. Met excuses vor het gespam. Als iemand anders nog kan posten dan is dat zeer welkom.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  woensdag 27 april 2011 @ 22:18:23 #285
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_96067187
Iemand nog?
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  woensdag 27 april 2011 @ 22:18:35 #286
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_96067197
Nee?
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  woensdag 27 april 2011 @ 22:18:56 #287
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_96067223
Ik zal het nooit meer doen.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  woensdag 27 april 2011 @ 22:19:10 #288
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_96067242
Een topic volspammen waar nog twintig posts in kunnen.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  woensdag 27 april 2011 @ 22:19:25 #289
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_96067259
Hoop dat er zo nog iemand iets post.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  woensdag 27 april 2011 @ 22:19:39 #290
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_96067280
Het is bijna zover.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  woensdag 27 april 2011 @ 22:19:53 #291
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_96067298
Nog 11 te gaan.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  woensdag 27 april 2011 @ 22:20:04 #292
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_96067317
Nog 10.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  woensdag 27 april 2011 @ 22:20:19 #293
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_96067326
Nog 9. Iemand nog iets ad rems op de valreep?
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  woensdag 27 april 2011 @ 22:20:26 #294
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_96067336
Ja nog eentje dan?!?!! :P
"Thats how we roll in the Shire!"
  woensdag 27 april 2011 @ 22:20:31 #295
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_96067342
Nog 8. Het volgende topic staat al te wachten.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  woensdag 27 april 2011 @ 22:20:46 #296
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_96067356
Bedankt, Giester! Zo komen we er wel.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  woensdag 27 april 2011 @ 22:21:04 #297
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_96067380
Zitten jullie al in spanning over de eervolle vermeldingen?
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  woensdag 27 april 2011 @ 22:21:14 #298
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_96067391
2 klussers komen in de Gamma.
Zegt de een tegen de ander:
"Zouden ze hier ook straalkachels hebben?"
Zegt die ander:
"Ja, maar wel alleen Gamma stralen."

Wahahaha
"Thats how we roll in the Shire!"
  woensdag 27 april 2011 @ 22:21:26 #299
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_96067400
Nog maar een paar posts. Ik maak het nu wel vol.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  woensdag 27 april 2011 @ 22:21:40 #300
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_96067415
Maak hem vol! ^O^
"Thats how we roll in the Shire!"
  woensdag 27 april 2011 @ 22:21:50 #301
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_96067436
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')