Op maandag 27 december 2010 20:51 schreef naomie het volgende:Hallo mensen!
Ik ben nieuw hier maar een fanatiek BZV volger
Heb alles natuurlijk wel gelezen en ben het wel met de meesten hier eens. Wat me bij de uitzending van gister ook wel opviel was de reactie van Frank op Berbers opmerking van: "ik maak wel mijn opleiding af". Met een ongeintreseerde blik zei hij: tja.. Dan denk ik, wees blij dat ze niet alleen afhankelijk van jou wil zijn en ook een eigen leven wil hebben. Die ook zelfstandig is. Ik dacht dat hij dat ook zocht. Wat wil hij dan, een meid zonder opleiding? Ik vond het een beetje een rare reactie. Ik zou meer iets gezegd hebben in de richting van: dat is prima en logisch. Maar nee hoor, hij deed het af met een tja.. Ik zelf vind Berber leuker maar ik denk dat hij al helemaal gek op Anita is..
En van dat gebel van Marcel wordt je toch ook niet goed?! Ik snap dat je het druk hebt, maar hij wil een vrouw (hoewel, volgens mij gewoon een kind..), neem dan ook de tijd om ze te leren kennen. Die vrouwen kunnen dan wel zeuren, maar dan denk ik. Zeg er dan ook gewoon wat van! Maar nee hoor, gewoon netjes stil houden.
Bij Gijsbert zal het waarschijnlijk wel gaan tussen Femke en Yvonne. Zelf denk ik dat hij Femke wel leuk vind alleen volgens mij vind hij haar leuker dan andersom. Althans, dat beeld heb ik tot nu toe van haar gekregen. Daarnaast is Yvonne volgens mij echt een schat van een meid dus ik hoop dat hij voor haar gaat kiezen.
Annemarie ... ja, wat moet je daar van zeggen... Die heeft haar keuze ook al lang gemaakt. Dat wordt natuurlijk Harrie! En daarnaast, kon ze echt geen leukere mannen vinden? Agnes had er toen tenminste nog leuke mannen tussen zitten! Met alle respect voor de mannen die bij Annemarie nog over zijn..
En Richard? Die Diana met haar 0,0 aandacht. Dan denk ik je kunt ook zelf ook wel wat doen. Ze stond zelf ook maar een beetje aan de kant. Je kunt ook zelf actie ondernemen. Maar goed, zo denk ik dan weer
Ach, al met al heb ik me wel weer prima vermaakt