Jammer dat Richard nu niet zo
creepy was. Ik hoop op een boerderij vol duistere geheimen. Team Annemiek(e), trouwens, al vind ik haar niet zo bij Richard passen. Ik vraag me af hoe die twee een goed gesprek kunnen voeren. Zij is aanzienlijk intelligenter. Hij zal wel voor Heidy gaan. 'Máxima'

.
Die Annemarie, ze had niet eens de moeite genomen om zich een beetje leuk aan te kleden of om zich ook maar een béétje op te maken. En die mannen

! Die Harrie lijkt me trouwens nogal een simpele en Annemarie lijkt me zeker niet dom. Ze heeft wel iets voor zoete mannen (wat Harrie opzeker niet is, daar zou ze wel 'tegengas'

van kunnen krijgen). Een dominant type, vandaar zulke schatjes als Johannes 'blauwe trui'

. Maar ze zal vast voor Harrie gaan.
Gijsbert valt me toch een beetje tegen, met z'n G-Star-trui. Echt zo'n hip surfdude-type. Maar nog steeds wel mijn favoriet deze reeks. Ik vind Yvonne een schatje, maar uiteindelijk zal de keuze wel op Femke vallen. Ik kan er de vinger niet helemaal opleggen, maar ze lijkt me helemaal niet leuk. Ze heeft ook zo'n nors gezicht, harde trekken.
Frank, tja... echt zo'n jongetje. Met z'n rode wangen. Berber vind ik leuk, niet echt knap, maar gewoon een heel leuk type. En die zal het ook wel worden.
Marcel. Plaatsvervangende schaamte; die toneelstukjes, die gedichtjes, mijn god

. Ik had wel voor Renate gekozen als ik hem was, in plaats van die suffe langharige blonde. Lekker jong en nog geen kinderen. Maar hij ziet meer in het 'oermoeder-type', zoals dat-ene-pitje (Sonja?). Team Ksenia

. Leuke vrouw, te leuk eigenlijk

.