abonnement Unibet Coolblue
  zondag 13 februari 2011 @ 17:14:54 #276
62679 N-E-R-D
No-one*Ever*Really*Dies
pi_92724397
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 16:53 schreef krioro het volgende:
[..]

Mwoah, er gebeurt een hoop vernieuwends, maar het overgrote deel van die nieuwe dingen vind ik zelf niet interessant helaas. Theophilus London bijvoorbeeld doet wél leuke dingen naar mijn mening.
Ja misschien wel, komt denk ik omdat ik zelf de laatste tijd nog maar weinig naar hiphop luister of het idd gewoon niet interessant vind. Theophilus London kan ik zeker ook waarderen. Tyler, The Creator vind ik ook erg interessant, nieuw clipje van hem:

Life is a waste of time. Time is a waste of life.
So let's get wasted and have the time of our lives.
pi_92751655
quote:
7s.gif Op zondag 13 februari 2011 17:14 schreef N-E-R-D het volgende:

[..]

Ja misschien wel, komt denk ik omdat ik zelf de laatste tijd nog maar weinig naar hiphop luister of het idd gewoon niet interessant vind. Theophilus London kan ik zeker ook waarderen.
Ik luister nu in verhouding ook veel minder hip hop dan vroeger, meer andere dingen ernaast. Maar dat is dan o.a. ook weer omdat er minder toffe hip hop uitkomt naar mijn smaak.

quote:
Tyler, The Creator vind ik ook erg interessant, nieuw clipje van hem:

Zag ik deze week hier op FOK!, best tof ja. Heb ik een hele movement gemist of komt dit nu vanuit het niets?
full stops and exclamation marks
  maandag 14 februari 2011 @ 01:58:36 #279
62679 N-E-R-D
No-one*Ever*Really*Dies
pi_92754499
quote:
2s.gif Op maandag 14 februari 2011 00:24 schreef krioro het volgende:

[..]

Ik luister nu in verhouding ook veel minder hip hop dan vroeger, meer andere dingen ernaast. Maar dat is dan o.a. ook weer omdat er minder toffe hip hop uitkomt naar mijn smaak. [ afbeelding ]

[..]

Zag ik deze week hier op FOK!, best tof ja. Heb ik een hele movement gemist of komt dit nu vanuit het niets?
Geen idee of het een movement is geweest en of het uit het niets komt :D

Ken eigenlijk alleen zijn mixtape Bastards (uit 2009 geloof ik) en ben nu dus ook wel benieuwd naar zijn nieuwe album Goblin die in april uitkomt.
Life is a waste of time. Time is a waste of life.
So let's get wasted and have the time of our lives.
pi_92754811
quote:
11s.gif Op maandag 14 februari 2011 01:58 schreef N-E-R-D het volgende:

[..]

Geen idee of het een movement is geweest en of het uit het niets komt :D

Ken eigenlijk alleen zijn mixtape Bastards (uit 2009 geloof ik) en ben nu dus ook wel benieuwd naar zijn nieuwe album Goblin die in april uitkomt.
Ah, blijkbaar een crew die al langer bezig is, maar het is allemaal nieuw voor mij.

http://oddfuture.com/

OFWGKTA
full stops and exclamation marks
  maandag 14 februari 2011 @ 22:04:51 #281
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_92793829
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 00:34 schreef Sala-adin het volgende:

[..]


Zijn mixtape the marathon is heerlijk, brengt het west coast in the picture
Top! _O_ gelijk zijn mixtape binnen gehaalt. Nog meer van deze style is more than welcome!
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
Casual MMA fan :')
  maandag 14 februari 2011 @ 23:13:44 #282
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_92798925
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  maandag 14 februari 2011 @ 23:17:49 #283
149074 Sala-adin
Knuffelmoslim
pi_92799197
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 22:04 schreef incognitoomuch het volgende:

[..]

Top! _O_ gelijk zijn mixtape binnen gehaalt. Nog meer van deze style is more than welcome!
Je moet maar eens deze EP ook eff luisteren dan



Cker de moeite waard
  maandag 14 februari 2011 @ 23:22:24 #284
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_92799489
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  maandag 14 februari 2011 @ 23:33:16 #285
149074 Sala-adin
Knuffelmoslim
  maandag 14 februari 2011 @ 23:38:22 #286
238230 em-dee-em-aa
methyleendioxymethamfetamine
pi_92800368
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 02:27 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
2. The Last to Say
3. Became
4. Just For Show
5. Shes Enough
6. Bad Bad Daddy
7. Millenium Dodo
8. Who Ill Never Be
9. I Dont Need Brighter Days
10. Aint Nobody
11. Your Name Here
12. If You Can Save Me Now
13. Something So
14. My Notes
Atmosphere is sowieso dope, mooie cover ook weer :)
-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
  Forum Admin maandag 14 februari 2011 @ 23:40:36 #287
35723 crew  GGMM
pi_92800466
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 23:38 schreef em-dee-em-aa het volgende:

[..]

Atmosphere is sowieso dope, mooie cover ook weer :)
Klopt, cover is mooi idd, ben heel benieuwd wat het gaat worden. Grote kans om het album van het jaar te worden.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  maandag 14 februari 2011 @ 23:48:19 #288
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_92800848
Ik vind die casio-handclap-hiphop met valse piano samples maar weinig mature eigenlijk. Niet te vergeljiken met de electronische ish uit de jaren 80. wat vinden jullie?
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_92801137
Ik weet niet precies wat je bedoelt met casi-handclap-hiphop met valse piano samples. (en wat mature ermee te maken heeft)

Jaren 80 hiphop is vaak leuk, maar ook niet meer dan dat.
Conscience do cost.
  dinsdag 15 februari 2011 @ 00:03:43 #290
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_92801637
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 23:54 schreef ems. het volgende:
Ik weet niet precies wat je bedoelt met casi-handclap-hiphop met valse piano samples. (en wat mature ermee te maken heeft)

Jaren 80 hiphop is vaak leuk, maar ook niet meer dan dat.
sorry "casio-handclaps" bedoelde ik.

ik snap niet dat men tegenwoordig opgewonden raakt van die ielige hiphop bietjes met die rare piano samples.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_92801740
Beats zijn een stuk minder interessant dan lyrics. Wellicht heeft het daar wat mee te maken?
Conscience do cost.
  dinsdag 15 februari 2011 @ 00:18:13 #292
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_92802360
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 00:05 schreef ems. het volgende:
Beats zijn een stuk minder interessant dan lyrics. Wellicht heeft het daar wat mee te maken?
Bij mij gaat het om het geheel en vind het knap dat die ielige amateurbietjes je niet storen als je enkelt luistert naar de teksten. Als het je om de tekst te doen is waarom ga je niet naar een poëzie-avond? De teksten vind ik ook ver beneden peil tegenwoordig. Bijv die van Eminiem. Zoiezo heeft ie een ielig wit stemmtje zonder 'demanding presence'. Het is gewoon een schreeuwerig gabbertje. En zijn teksten zijn te lang en zijn zinnen vallen vaak buiten de ritme. Dat noem ik geen hiphop-muziek meer. Dat is gewoon verkrachting.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_92802502
Ik luister niet naar ielige amateurbietjes en een poezieavond heeft niets met hiphop te maken :?

Ik ben ook geen groot fan van eminem maar zijn werk verkrachting noemen gaat me wat te ver. 313 en zijn eerdere commerciële werk zijn wel heel tof.
Conscience do cost.
  dinsdag 15 februari 2011 @ 00:23:09 #294
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_92802591
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 00:21 schreef ems. het volgende:
Ik luister niet naar ielige amateurbietjes en een poezieavond heeft niets met hiphop te maken :?
Poezie-avond versus hiphop-muziek, dat zijn hoe dan ook toch twee hele verschilende dingen.

Ik vind de kwaliteit van hip-hop muziek zo verschrikkelijk bagger/beneden peil nu. Dat het dan veelal om de teksten te doen is tegenwoordig, komt bij mij over als een excuus.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_92802747
Daarom vond ik je suggestie dus wat vreemd.

Beats zijn niet geheel onbelangrijk maar een nummer kan voor mij alleen leven als het goed zit met de tekst. Een leuke beat met onzinnige tekst doet het niet voor mij.

En tegenwoordig is het juist meestal niet om de teksten te doen. En een excuus voor wat?

Kom morgen nog maar eens terug als je nuchter bent :')
Conscience do cost.
pi_92808295
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 00:25 schreef ems. het volgende:
Daarom vond ik je suggestie dus wat vreemd.

Beats zijn niet geheel onbelangrijk maar een nummer kan voor mij alleen leven als het goed zit met de tekst. Een leuke beat met onzinnige tekst doet het niet voor mij.

En tegenwoordig is het juist meestal niet om de teksten te doen. En een excuus voor wat?

Kom morgen nog maar eens terug als je nuchter bent :')
Ik luister zeker niet naar alles wat op tv langs komt omdat de helft van de nummers voor mijn gevoel weinig meer met hiphop te maken heeft. Maarrrrrrr er staan ook nummers op m'n mp3 die lekker in het gehoor liggen maar wat minder lyricaal zijn. Als ik een nieuw album download, check ik toch echt eerst hoe het klinkt, en daarna luister ik pas echt naar de teksten. Het is en blijft muziek, als jij kankerzieke lyrics hebt maar op beats spit als op Nastradamus of een random Pac album, dan ga ik er niet naar luisteren....

Dat gezegd te hebben...

FLOCKAAAA!!!! POW POW!!


Kon het niet laten..was grapje toch :@
Ik ben op zoek naar die blokke jaaaa
  dinsdag 15 februari 2011 @ 09:35:52 #297
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_92808459
Beats, Lyrics & Flow = Hiphop
De meeste 90's hiphop werd ook gekenmerkt door hun beats dus zeggen dat je naar hiphop luistert puur alleen om naar de tekst te luisteren zonder enige aandacht naar de beats vind ik kort gezegd een klein beetje hypocriet. :P
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
Casual MMA fan :')
pi_92809642
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 09:35 schreef incognitoomuch het volgende:
Beats, Lyrics & Flow = Hiphop
De meeste 90's hiphop werd ook gekenmerkt door hun beats dus zeggen dat je naar hiphop luistert puur alleen om naar de tekst te luisteren zonder enige aandacht naar de beats vind ik kort gezegd een klein beetje hypocriet. :P
De beats zijn precies de reden waarom ik 80's en sommige begin 90's hiphop 3x niks vind.
Ik ben op zoek naar die blokke jaaaa
pi_92809839
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 09:35 schreef incognitoomuch het volgende:
Beats, Lyrics & Flow = Hiphop
De meeste 90's hiphop werd ook gekenmerkt door hun beats dus zeggen dat je naar hiphop luistert puur alleen om naar de tekst te luisteren zonder enige aandacht naar de beats vind ik kort gezegd een klein beetje hypocriet. :P
Ik vind niet dat de 90's hiphop per se wordt gekenmerkt door de beats hoor. Ik zeg ook niet dat ik geen aandacht besteed aan beats, ik zeg alleen dat beats ondergeschikt zijn aan de lyrics als ik een oordeel zou moeten geven over een nummer.
quote:
Maarrrrrrr er staan ook nummers op m'n mp3 die lekker in het gehoor liggen maar wat minder lyricaal zijn.
Oh bij mij ook wel hoor. Zo had ik laatst nog dat nieuwe album van Kanye erop staan maar dat ging toch echt te ver :P
Conscience do cost.
pi_92810951
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 10:27 schreef ems. het volgende:

[..]

Ik vind niet dat de 90's hiphop per se wordt gekenmerkt door de beats hoor. Ik zeg ook niet dat ik geen aandacht besteed aan beats, ik zeg alleen dat beats ondergeschikt zijn aan de lyrics als ik een oordeel zou moeten geven over een nummer.

[..]

Oh bij mij ook wel hoor. Zo had ik laatst nog dat nieuwe album van Kanye erop staan maar dat ging toch echt te ver :P
Bij mij gaat het zelfs zo ver dat ik A Milli er op heb :@
Ik ben op zoek naar die blokke jaaaa
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')