Zo, na een hevige veldslag om een onuitspreekbare stad krijg ik eindelijk controle over de oorlog. Ik heb 7 units verloren om die ene stad te veroveren, maar vervolgens wel een goede basis om de verdediging te breken. Ik kan nu doorstomen naar de tweede stad, om daarna naar de hoofdstad te gaan. Babylon heeft The Great Wall, wat door Landed Elite (2/3 minder culture nodig voor de borders om te groeien) heel veel krachtiger is geworden, en dat merk je behoorlijk.
quote:
Op woensdag 22 december 2010 21:23 schreef Eclaire84 het volgende:vandaag trouwens een kleine update uitgekomen:
[..]
Aangezien ik de laatste tijd bijna alleen maar met Askia speel, toch nog een opmerking hierover. Dus de Mandekalu heeft een bonus van 40% tegen steden die nu haast teniet wordt gedaan door een negatieve % die voor alle mounted units geldt?
Lekker logisch

Maw, deze UU is nu waardeloos geworden
Ik vind het wel logisch, de UU had een voordeel ten opzichte van andere civs door een stadsbonus, en door de wijziging in de hotfix nu nog steeds. Met andere woorden, voor de patch had de Mandekalu 40% tov de vervanger, en nu nog steeds. Anders had de UU bijna 75% voordeel gehad.