abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 23 december 2010 @ 09:14:30 #276
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_90330255
Mooi gedaan Meddo, voor dit topic kan ik em niet meer wijzigen helaas..
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
pi_90333000
quote:
Op woensdag 22 december 2010 23:45 schreef elkravo het volgende:


Als jij als vrouw ook 37 of zo bent dan piep je misschien anders...
Dit ging toch over Renate? Die is volgens mij nog maar achter in de 20...
pi_90333905
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 23:45 schreef elkravo het volgende:

[..]

Hoe oud ben jij?... hoe oud is zij?...

Als jij als vrouw ook 37 of zo bent dan piep je misschien anders... het is heel grappig om hier op het forum als tiener dit belachelijk te vinden... maar als je over de 35 gaat zijn er heel andere dingen belangrijk in het leven en in een relatie... Dan verlang je als man en vrouw misschien wel naar een gezin... daar is niets ongewoons aan.
Dat kan jij als wanhopige bestempelen... het is gewoon een sterk verlangen. Het valt te prijzen dat deze mensen gewoon eerlijk over hun gevoelens en verlangens praten... eerlijkheid loon... en als dit belangrijk is, dan kun je het er best op de date erover hebben... je weet meteen waar je aan toe bent... geen gedraai eromheen... simpel.
Ouders die een relatie beginnen om kinderen te kunnen krijgen lijkt me nou niet echt goede basis voor een kind.
Want ik heb destijds besloten, dat ik de harde weg ontwijk.
Dus blijf ik lopen door de sloten, het liefst in zeven tegelijk.
BZB - Zeven Sloten
pi_90334166
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 10:52 schreef Maja het volgende:

[..]

Dit ging toch over Renate? Die is volgens mij nog maar achter in de 20...
Idd ^O^ , als zij ook zegt niemand tegen te komen die aan kinderen toe is, dan is zij geen 35 hoor :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_90334180
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 22:36 schreef Meddo het volgende:
Omdat niemand het doet heb ik de OP maar weer eens aangepast :P

Meddo, bedankt voor de jaarlijkse prachtige OP _O_
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_90343625
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 10:52 schreef Maja het volgende:

[..]

Dit ging toch over Renate? Die is volgens mij nog maar achter in de 20...
Ze is dus van de leeftijd dat je nog van soepele bevruchtingen en zwangerschappen nag uitgaan (let op de meervoudsvorm).. Is ze over de 30, dan is het opletten geblazen: de biologische klok begint luider te tikken en er moet dus eerst nog een man gevonden worden waarmee het klikt.

Voor de kinderen lijkt het me stukken beter dat er een geschikte partner gezocht wordt, dan dat de vrouw overgaat tot bom-vrouwenacties.
pi_90355802
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 23:45 schreef elkravo het volgende:

[..]

Hoe oud ben jij?... hoe oud is zij?...

Als jij als vrouw ook 37 of zo bent dan piep je misschien anders... het is heel grappig om hier op het forum als tiener dit belachelijk te vinden... maar als je over de 35 gaat zijn er heel andere dingen belangrijk in het leven en in een relatie... Dan verlang je als man en vrouw misschien wel naar een gezin... daar is niets ongewoons aan.
Dat kan jij als wanhopige bestempelen... het is gewoon een sterk verlangen. Het valt te prijzen dat deze mensen gewoon eerlijk over hun gevoelens en verlangens praten... eerlijkheid loon... en als dit belangrijk is, dan kun je het er best op de date erover hebben... je weet meteen waar je aan toe bent... geen gedraai eromheen... simpel.
Tuurlijk kun je op die leeftijd meer verlangen naar een gezin dan als je wat jonger bent, dat snapt iedereen. Maar om met een eerste date van 5 minuten het op deze manier te brengen, komt nogal wanhopig over. Gaat het je alleen om een kind dan zijn er andere opties. Wil je een relatie, dan zal er tch echt meer in het spel moeten zijn dan de vraag of je een gezin wilt stichten.
pi_90355994
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 15:06 schreef Teslynd het volgende:

[..]

Ze is dus van de leeftijd dat je nog van soepele bevruchtingen en zwangerschappen nag uitgaan (let op de meervoudsvorm).. Is ze over de 30, dan is het opletten geblazen: de biologische klok begint luider te tikken en er moet dus eerst nog een man gevonden worden waarmee het klikt.

Voor de kinderen lijkt het me stukken beter dat er een geschikte partner gezocht wordt, dan dat de vrouw overgaat tot bom-vrouwenacties.
Als je het zo stelt is ze dus gewoon op zoek naar een sperminator, en dan een relatie omdat het zo goed is voor het kind.

Ik vind het dus een beroerde basis voor een relatie.
pi_90360950
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 16:39 schreef mootie het volgende:

[..]

Op wie of wat lijkt ze nou... ik pieker me suf. :(
Miss Montreal?
pi_90362609
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 21:11 schreef Blossom86 het volgende:

[..]

Miss Montreal?
Daar heeft ze ook wel iets van weg. Maar ik weet zeker dat er nog een betere is. Maar wie. -O-
pi_90364956
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 19:35 schreef mootie het volgende:

Ze is dus van de leeftijd dat je nog van soepele bevruchtingen en zwangerschappen nag uitgaan (let op de meervoudsvorm).. Is ze over de 30, dan is het opletten geblazen: de biologische klok begint luider te tikken en er moet dus eerst nog een man gevonden worden waarmee het klikt.

Voor de kinderen lijkt het me stukken beter dat er een geschikte partner gezocht wordt, dan dat de vrouw overgaat tot bom-vrouwenacties.


Als je het zo stelt is ze dus gewoon op zoek naar een sperminator, en dan een relatie omdat het zo goed is voor het kind.

Ik vind het dus een beroerde basis voor een relatie.
Foute conclusie.
In eerste instantie reageerde ik op iemand anders maar wel in vervolg op wat ik schreef over 37-jarigen die nog kinderen willen baren.
Bij Marcel verlangen ze allen naar een huiselijk gezin. Dat is dus inclusief kinderen. Het is niet het sperma zoeken, maar het tijdig een partner vinden om samen een leuk gezin te stichten.
Zonder kinderwens komen degenen die zich aanbieden niet aan aanmerking. Dat stellen zij allen ook duidelijk.
Ik vraag me af waarom er steeds gezegd wordt, dat Marcel telkens en direct en alleen over die kinderwensen praat. Je ziet toch dat de shots midden uit het gesprekje geknipt zijn.

Gaan er over Richard, geen geheugenbelletjes rinkelen? Ik vind hem net een oudere versie van iemand uit Bonanza. Was dat niet Little Richard? Als hij aan tafel hangt, zie je hem vanuit een andere hoek. Dan doet hij me denken aan Robert Long.
pi_90396733
Zo gisteren pas gekeken en net meteen even alles hier bijgelezen. Gaat weer een geweldig seizoen worden!

Gijsbert is denk ik een stuk minder leuk dan iedereen denkt. Is volgens mij helemaal niet zo aardig en soms zelfs een beetje Wietse-achtig.
Richard vond ik eerst heel eng en fout, nu alleen nog maar fout. Maar dan wel zo fout dat het bijna weer leuk is. Ongelooflijk wat daar uit komt. Maar gelukkig moet hij er zelf om lachen.

Hier vast een eerste voorspelling:
Frank - Carola
Marcel - Ksenia
Richard - Annemieke (zijn echt precies hetzelfde...)
Gijsbert - Yvonne
Annemarie - Harry (lekker samen naar de schuurfeesten)
  vrijdag 24 december 2010 @ 20:05:36 #288
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_90407234
Gaan jullie de uitzending zondag allemaal kijken?
Ik zit dan aan het kerstdiner.. :Y)
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
pi_90407480
Ik zit dan aan het bier.. :7
You dream it, I live it.
pi_90408702
Gijsbert heeft al duidelijk een oogje op een bepaalde vrouw volgens deze preview:
http://boerzoektvrouw.kro.nl/video/2010/2010-04/index.aspx

Hmm, wie zou het zijn? Yvonne, Femke?
pi_90408829
yvonne
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  zaterdag 25 december 2010 @ 01:57:22 #292
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_90422543
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 20:05 schreef NouMooiNiet het volgende:
Gaan jullie de uitzending zondag allemaal kijken?
Ik zit dan aan het kerstdiner.. :Y)
WAT JE BENT ER NIET?!

Ik heb verdomme speciaal vrij genomen voor jullie! (vrij van familiaire verplichtingen welteverstaan, gelukkig heb ik wat tijd over bij gebrek aan enige vorm van schoonfamilie/vriendin)
Gourmetten of steengrillen?
pi_90422661
quote:
Op zaterdag 25 december 2010 01:57 schreef Silenus het volgende:

[..]

WAT JE BENT ER NIET?!

Ik heb verdomme speciaal vrij genomen voor jullie!
Jij hebt nog wat goed te maken, je was er vorige week niet! En die weddenschap en je leuter staan er óók nog :{w
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  zaterdag 25 december 2010 @ 02:05:02 #294
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_90422682
Ik heb toevallig gisteren foto's gemaakt dat ik een worstenbroodje annex lul aan het eten was, voor in dit topic. Wordt dit gewaardeerd als zijnde ludieke lul-opeet-actie? Aangezien ik nog wel een vrouw zoek en kinderen wil maken later acht ik het niet heel grappig als ik wel m'n echte lul opeet.
Gourmetten of steengrillen?
pi_90422726
quote:
Op zaterdag 25 december 2010 02:05 schreef Silenus het volgende:
Ik heb toevallig gisteren foto's gemaakt dat ik een worstenbroodje annex lul aan het eten was, voor in dit topic. Wordt dit gewaardeerd als zijnde ludieke lul-opeet-actie? Aangezien ik nog wel een vrouw zoek en kinderen wil maken later acht ik het niet heel grappig als ik wel m'n echte lul opeet.
Als jij Zondag je foto hier post, met je herkenbare bakkes, als Yvon het erf op komt rijden, dan komen we al een heel eind denk ik :7
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  zaterdag 25 december 2010 @ 02:09:46 #296
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_90422767
Nou vooruit, accepté. Dat worstenbroodje leek best wel op een lul, alleen dan op een schaal van 1:3.

Dan zorg ik dat ik zondagavond weer present ben om live mee te kijken.
Gourmetten of steengrillen?
pi_90422852
quote:
Op zaterdag 25 december 2010 02:09 schreef Silenus het volgende:
Nou vooruit, accepté. Dat worstenbroodje leek best wel op een lul, alleen dan op een schaal van 1:3.

Dan zorg ik dat ik zondagavond weer present ben om live mee te kijken.
Zien we je dan echt happen? :9~
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  zaterdag 25 december 2010 @ 02:17:57 #298
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_90422959
Ja, de foto's staan op m'n mobiel. Diegene die de foto's het meest waardeert wint een date.
Gourmetten of steengrillen?
  zaterdag 25 december 2010 @ 02:22:41 #299
299894 love_sharon
Everybody wants a thrill
pi_90423045
Na die foto's willen ze toch niet meer ;)
De helft van mijn vriendinnengroep is verliefd op Frank :')
pi_90423074
quote:
Op zaterdag 25 december 2010 02:17 schreef Silenus het volgende:
Diegene die de foto's het meest waardeert wint een date.
Als Cee er maar morgen is dan O+
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')