abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 1 april 2011 @ 22:11:46 #276
262 Re
Kiss & Swallow
pi_94922100
Dat iemand een topic niet boeit zegt geheel niets over het nut ervan, kom dan dan gewoon niet in het topic. Overal zijn bepaalde regels en daar hou je je gewoon aan anders gewoon opzouten.
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  Trouwste user 2022 vrijdag 1 april 2011 @ 22:20:01 #277
7889 tong80
Spleenheup
pi_94922600
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 22:11 schreef Re het volgende:
Dat iemand een topic niet boeit zegt geheel niets over het nut ervan, kom dan dan gewoon niet in het topic. Overal zijn bepaalde regels en daar hou je je gewoon aan anders gewoon opzouten.
Neuken ?

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_94924821
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 13:55 schreef simmu het volgende:
ik heb bv bij het hvjjn topic soms het gevoel dat het meer een incrowd ietsje is trouwens. er is een vast kliekje mensen wat veel post en de rest word ofwel genegeerd ofwel gezien als troll. tis een beetje jammer eigenlijk
Heel erg herkenbaar dit. Geldt trouwens voor alle SC-topics op Fok!.
  zaterdag 2 april 2011 @ 12:15:30 #279
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_94937546
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 21:57 schreef Tegan het volgende:
Waarom zou je uberhaupt dingen willen sluiten als het werkt en er dus blijkbaar vraag naar was. Als die vraag ophoudt dan bloedt een topic zelf wel dood.
Goed punt.
The view from nowhere.
pi_94941257
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 21:57 schreef Tegan het volgende:
Waarom zou je uberhaupt dingen willen sluiten als het werkt en er dus blijkbaar vraag naar was. Als die vraag ophoudt dan bloedt een topic zelf wel dood.
Dat.

Sommige van de topic reeksen liggen qua bedoeling erg dicht bij elkaar, maar de type personen in de reeksen zijn toch weer erg verschillend. Ik zou het lekker zo houden.
pi_94950899
quote:
7s.gif Op zaterdag 2 april 2011 14:36 schreef STING het volgende:

[..]

Dat.

Sommige van de topic reeksen liggen qua bedoeling erg dicht bij elkaar, maar de type personen in de reeksen zijn toch weer erg verschillend. Ik zou het lekker zo houden.
Omdat sommige topics ook net zo goed in andere kunnen of op twitter. Dit is een discussieforum. Dat gebeurt in Hvjjn gewoon niet. Het klopt hier gewoon niet EN er is een prima alternatief: Twitter.
  zaterdag 2 april 2011 @ 20:01:05 #282
333374 Lithia
Too serious
pi_94951348
quote:
99s.gif Op zaterdag 2 april 2011 19:50 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Omdat sommige topics ook net zo goed in andere kunnen of op twitter. Dit is een discussieforum. Dat gebeurt in Hvjjn gewoon niet. Het klopt hier gewoon niet EN er is een prima alternatief: Twitter.
Waarom kan je dat topicreeks niet simpelweg negeren? Blijkbaar hebben mensen daar wel behoefte aan, dus waarom weghalen?
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
pi_94960830
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 20:01 schreef Lithia het volgende:

[..]

Waarom kan je dat topicreeks niet simpelweg negeren? Blijkbaar hebben mensen daar wel behoefte aan, dus waarom weghalen?
Ik kan het niet meer negeren, het zit nu in mijn hoofd. Als mensen daar behoefte aan hebben > Twitter. Ik erger me eraan dat er een topic is, waar geen enkele discussie is, op een discussieforum. Ik zou willen dat ik er nooit over had gehoord. Maar nu ik er wel over heb gehoord... groen en geel.
  zaterdag 2 april 2011 @ 23:39:42 #284
50430 Yuki
Student Midwife
pi_94960831
quote:
99s.gif Op zaterdag 2 april 2011 19:50 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Omdat sommige topics ook net zo goed in andere kunnen of op twitter. Dit is een discussieforum. Dat gebeurt in Hvjjn gewoon niet. Het klopt hier gewoon niet EN er is een prima alternatief: Twitter.
Blijf je nu terugkomen omdat ik het eerder "twitteren" heb genoemd?

Sommige dingen gooi ik namelijk heel bewust NIET op twitter en wel in hvjjn.
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 20:01 schreef Lithia het volgende:

[..]

Waarom kan je dat topicreeks niet simpelweg negeren? Blijkbaar hebben mensen daar wel behoefte aan, dus waarom weghalen?
En ook dit. Het bestaat al sinds 2003 of 2004, er zijn niet voor niets bijna 700 delen.
♥ || Baby catcher in training || ♥
  zondag 3 april 2011 @ 00:27:31 #285
262 Re
Kiss & Swallow
pi_94963102
quote:
Op zaterdag 2 april 2011 23:39 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Ik kan het niet meer negeren, het zit nu in mijn hoofd. Als mensen daar behoefte aan hebben > Twitter. Ik erger me eraan dat er een topic is, waar geen enkele discussie is, op een discussieforum. Ik zou willen dat ik er nooit over had gehoord. Maar nu ik er wel over heb gehoord... groen en geel.
een advies: negeer
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_94963157
quote:
99s.gif Op zaterdag 2 april 2011 23:39 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Ik kan het niet meer negeren, het zit nu in mijn hoofd. Als mensen daar behoefte aan hebben > Twitter. Ik erger me eraan dat er een topic is, waar geen enkele discussie is, op een discussieforum. Ik zou willen dat ik er nooit over had gehoord. Maar nu ik er wel over heb gehoord... groen en geel.
Dat is dan jammer. Alleen omdat iemand zich ergert aan iets betekent niet dat het geen bestaansrecht heeft. Anders waren er wel meer dingen die niet meer bestonden nu ;) .
pi_94969958
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 00:27 schreef Re het volgende:

[..]

een advies: negeer
Jij hebt de hogere logica ook niet uitgevonden he.
pi_94970916
quote:
99s.gif Op zaterdag 2 april 2011 19:50 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Omdat sommige topics ook net zo goed in andere kunnen of op twitter. Dit is een discussieforum. Dat gebeurt in Hvjjn gewoon niet. Het klopt hier gewoon niet EN er is een prima alternatief: Twitter.
Met die beredenatie kunnen we dan net net zo goed ook alle Slowchats opheffen, net zoals Singles, omdat er zoiets als chatrooms bestaan. Je hebt maar te accepteren dat Fok niet een discussieforum pur sang is. :P

En het niet kunnen negeren, come on, grow up a little :')
  zondag 3 april 2011 @ 11:33:10 #289
333374 Lithia
Too serious
pi_94972378
quote:
99s.gif Op zondag 3 april 2011 08:29 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Jij hebt de hogere logica ook niet uitgevonden he.
Bij jou wel dan? Met je 'ik kan het niet negeren omdat het in mijn hoofd zit'-logica?
Jeetje zeg.
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
  zondag 3 april 2011 @ 13:42:39 #290
262 Re
Kiss & Swallow
pi_94976013
quote:
99s.gif Op zondag 3 april 2011 08:29 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Jij hebt de hogere logica ook niet uitgevonden he.
ten eerste: je compulsieve gedrag misstaat je. Ten tweede, so fucking what...

je blijft met je tengels van een topic waar je toch geen behoefte aan hebt, het is niet zo moeilijk hoor en met jouw soort logica win je echt geen discussie
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_94986641
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 13:42 schreef Re het volgende:

[..]

ten eerste: je compulsieve gedrag misstaat je. Ten tweede, so fucking what...

je blijft met je tengels van een topic waar je toch geen behoefte aan hebt, het is niet zo moeilijk hoor en met jouw soort logica win je echt geen discussie
Gast, ik heb het allang opgegeven nadat Daniel het met mij eens was en jij daar even overheen walsde omdat jezelf niet de ballen hebt om dit soort beslissingen te nemen. Daarna werd het gewoon zieken om het zieken. Ik was er mee klaar tot ik je opmerking zag die gewoon te dom voor woorden was gezien wat ik zei.

Mij hoor je er niet meer over. Zal alleen wellicht in de toekomst zo af en toe een licht sarcastische opmerking in het topic zelf plaatsen waarna ik weer in stilte de posters daar uitlach :)
pi_94991039
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 13:31 schreef Daniel1976 het volgende:

Versieren op latere leeftijd - Deze staat op de nominatie lijst snel gesloten te worden. Maar we zijn zo sportief om even op de meet te wachten.
Kan dicht.
  maandag 4 april 2011 @ 00:33:28 #293
262 Re
Kiss & Swallow
pi_95008164
quote:
99s.gif Op zondag 3 april 2011 18:15 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Gast, ik heb het allang opgegeven nadat Daniel het met mij eens was en jij daar even overheen walsde omdat jezelf niet de ballen hebt om dit soort beslissingen te nemen. Daarna werd het gewoon zieken om het zieken. Ik was er mee klaar tot ik je opmerking zag die gewoon te dom voor woorden was gezien wat ik zei.

Mij hoor je er niet meer over. Zal alleen wellicht in de toekomst zo af en toe een licht sarcastische opmerking in het topic zelf plaatsen waarna ik weer in stilte de posters daar uitlach :)
phoe, phoe... ik zie dat je je heel wat voelt zo achter je toetsenbord, verheven boven het plebs, geeft verder idd niets :)
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  maandag 4 april 2011 @ 00:40:54 #294
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_95008347
Versieren op latere leeftijd kan voor mij part ook dicht.

EDIT: Of tenminste geen getroll of nutteloze slowchat.

[ Bericht 36% gewijzigd door Keep_Walking op 04-04-2011 00:57:35 ]
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_95009005
Op dit moment zie ik de meerwaarde ook niet.

De reeks zit nu vol met singles, off-topic geleuter, userbash en trolls. Die meet zie ik ook niet gebeuren omdat de users waarvoor de meet bedoeld is toch niet zullen komen. Dan zullen diezelfde users met hun problemen blijven aanzetten, die iedereen al gehoord heeft, waardoor het heel makkelijk wordt om te trollen en de slowchatten. Het is gedoemd om telkens te verworden tot wat het nu is.

Ik snap het punt van Re ook wel in het topic. Het idee van de reeks is niet verkeerd en er was zeker vraag naar, denk ook dat het baat kan hebben en een leuke actieve reeks had kunnen zijn met goede adviezen en initiatieven, maar de praktijk wijst toch anders uit.

Al denk ik dat het door een aantal users komt dat altijd de boel loopt te verzieken.
pi_95011300
quote:
14s.gif Op maandag 4 april 2011 00:33 schreef Re het volgende:

[..]

phoe, phoe... ik zie dat je je heel wat voelt zo achter je toetsenbord, verheven boven het plebs, geeft verder idd niets :)
Ook voor, naast of 150km van het toetsenbord verwijderd voel ik me verheven boven de plebs. Gelukkig geeft het niks.
pi_95029302
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 01:07 schreef -Strawberry- het volgende:
Op dit moment zie ik de meerwaarde ook niet.

De reeks zit nu vol met singles, off-topic geleuter, userbash en trolls. Die meet zie ik ook niet gebeuren omdat de users waarvoor de meet bedoeld is toch niet zullen komen. Dan zullen diezelfde users met hun problemen blijven aanzetten, die iedereen al gehoord heeft, waardoor het heel makkelijk wordt om te trollen en de slowchatten. Het is gedoemd om telkens te verworden tot wat het nu is.

Ik snap het punt van Re ook wel in het topic. Het idee van de reeks is niet verkeerd en er was zeker vraag naar, denk ook dat het baat kan hebben en een leuke actieve reeks had kunnen zijn met goede adviezen en initiatieven, maar de praktijk wijst toch anders uit.

Al denk ik dat het door een aantal users komt dat altijd de boel loopt te verzieken.
In elk topic heb je wel wat slowchat, maar om nu alles te gaan sluiten. Het ging in elk geval nog ergens over. Dat kan van bv. HVJJN en Singles niet gezegd worden.
pi_95032617
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 17:03 schreef Halcon het volgende:

[..]

In elk topic heb je wel wat slowchat, maar om nu alles te gaan sluiten. Het ging in elk geval nog ergens over. Dat kan van bv. HVJJN en Singles niet gezegd worden.
Ik vind het alternatief van een topic over eenzaamheid wel gepaster. Daar ging het wel hoofdzakelijk over. Alleen hoop ik dat users zoals Benzin en Kevin dan ergens anders hun ei kwijt kunnen. Singles is ook echt een slowchat, net zoals elk subforum wel een slowchat heeft. HVJJN gaat nergens over maar is wel on-topic.
pi_95032801
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 18:25 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik vind het alternatief van een topic over eenzaamheid wel gepaster. Daar ging het wel hoofdzakelijk over. Alleen hoop ik dat users zoals Benzin en Kevin dan ergens anders hun ei kwijt kunnen. Singles is ook echt een slowchat, net zoals elk subforum wel een slowchat heeft. HVJJN gaat nergens over maar is wel on-topic.
HVJJN voegt niets toe aan een discussieforum. "Ik voel me kut :')", "Ik ben in m'n polsen aan het snijden :')", etc... That's it. Veel meer heeft dat topic niet om het lijf.
pi_95033361
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 18:29 schreef Halcon het volgende:

[..]

HVJJN voegt niets toe aan een discussieforum. "Ik voel me kut :')", "Ik ben in m'n polsen aan het snijden :')", etc... That's it. Veel meer heeft dat topic niet om het lijf.
Nee, maar echt last heb je er ook niet van. Het is niet dat er users gebasht worden of zo. Wat ik dan niet snap is dat een dergelijk topic niet sneller 'dood' gaat omdat niemand er meer in post. Dat is wel apart, maar blijkbaar vinden mensen het dus leuk.

In een dikke meerderheid van de topics worden nog altijd discussies gevoerd. ;)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')