abonnement Unibet Coolblue
pi_90023366
Even delen, want hoewel dit ongetwijfeld de insteek van de betreffende FOK!kers niet is vind ik dat ze het verdienen dat dit hier vermeld wordt.

Onlangs opende ik hier een topic met een vervoersvraag en daarin vermeldde ik terzijde dat we vaak geen kerstboom hebben omdat we ons dat meestal niet kunnen veroorloven. Ik vertelde ook dat ik het opzich niet erg vind; ik hang altijd van die guirlandes op en vol met lampjes, ballen en slingers geeft dat ook echt wel een fijne kerstsfeer.
Een paar dagen later werd ik erop gewezen dat iemand een kunstkerstboom aanbood en de aanbieder kwam even later zelf met een pm met het aanbod. Ik heb het aanbod echter afgewezen omdat ik liever alleen een echte kerstboom heb en ik deze in principe dus niet echt mis. Dat was moeilijk, voelde namelijk ondankbaar, maar de betreffende user vond het geen probleem.

Wat ik echter niet wist was dat een van de users uit mijn vaste stek in Stad en Streek het ook gelezen had. Er werden andere users ingeschakeld en een plan beraamd.
Vanavond stonden er vijf van hen onverwachts op de stoep met een kerstboom (een echte :o ), versieringen, christmascrackers, een heus kerstpakket en een doos met kinderkleren.

Jullie begrijpen dat ik echt met mijn mond vol tanden en mijn ogen vol tranen stond. Zo ontzettend lief!
Vorige week zijn we meegenomen door mijn schoonouders naar Disneyland en daar hadden we een dik pak sneeuw dus ik had mijn witte kerst al gehad, maar wat deze lieverds hebben gedaan heeft het kerstgevoel nog even overtroffen.

Ik voel me gezegend met wat FOK! mij en mijn gezin heeft gebracht O+
(letterlijk en figuurlijk dus :P )

[ Bericht 0% gewijzigd door Lovechild op 16-12-2010 23:03:57 ]
Don't you love her madly?
  donderdag 16 december 2010 @ 22:56:18 #2
137556 L.no
Midlife crisis
pi_90023435
Wat heerlijk om zoiets te horen zeg.
Geweldige users hier. _O_
"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
pi_90023502
Heel tof om te horen :)
Geniet ervan!
Extremistisch gematigd.
pi_90023540
Wauw fantastisch om dat te lezen!! Echt heel mooi O+
pi_90023564
Als ik het zo teruglees en dan jullie reacties erbij, schieten weer de tranen in mijn ogen.
Don't you love her madly?
pi_90023581
fantastisch om te lezen, echt waar _O_ O+
  donderdag 16 december 2010 @ 23:01:21 #7
137556 L.no
Midlife crisis
pi_90023676
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 22:58 schreef Lovechild het volgende:
Als ik het zo teruglees en dan jullie reacties erbij, schieten weer de tranen in mijn ogen.
Zelfs ik krijg tranen toen ik jouw verhaal las. Ik wist niet dat ik zo gevoelig was. :')
Al die jaren zie ik hoe egoïstisch de mens kan zijn en dan krijg je verhalen als dit te horen. _O_ ik vind het oprecht tof voor je.
"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
pi_90023710
Wat ontzettend lief, erg tof om te lezen.
"The problem with common sense is that most people are morons."
pi_90023740
En weet je L.no, dan krijg je dus te horen dat ze het doen omdat ze je gezin zo tof vinden en dat ze vinden dat je het verdiend hebt. Nou, dan heb je vleugels hoor O+
Don't you love her madly?
  donderdag 16 december 2010 @ 23:02:46 #10
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_90023742
Lief, hoor. Hulde aan de leden van het kerstboom-complot ;)
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
  donderdag 16 december 2010 @ 23:03:37 #11
137556 L.no
Midlife crisis
pi_90023788
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 23:02 schreef Lovechild het volgende:
En weet je L.no, dan krijg je dus te horen dat ze het doen omdat ze je gezin zo tof vinden en dat ze vinden dat je het verdiend hebt. Nou, dan heb je vleugels hoor O+
Dat geloof ik zeker. :D
"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
pi_90024317
quote:
19s.gif Op donderdag 16 december 2010 23:01 schreef L.no het volgende:

[..]

Zelfs ik krijg tranen toen ik jouw verhaal las. Ik wist niet dat ik zo gevoelig was. :')
Al die jaren zie ik hoe egoïstisch de mens kan zijn en dan krijg je verhalen als dit te horen. _O_ ik vind het oprecht tof voor je.
Dit dus! O+
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_90024659
super dit zeg echt mooi
pi_90025017
Jeetje, wat leuk zeg! O+
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  donderdag 16 december 2010 @ 23:34:28 #15
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_90025270
Wat heerlijk om dit te lezen! O+
❤️ #TeamTom ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_90025526
Oh wow O+
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
  donderdag 16 december 2010 @ 23:42:06 #17
310327 L-ascorbinezuur
Procrastination Guru.
pi_90025585
_O_ :D
Hey, learn to take a compliment.
[i]Thanks. [/i]
  donderdag 16 december 2010 @ 23:44:17 #18
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_90025667
O+ Mooi..

Door deze topicreeks krijg je je vertrouwen in de mensheid een beetje terug.. Er zijn wel degelijk hele lieve en attente mensen op deze wereld... *O*
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_90025692
Super ^O^
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
pi_90025921
Wat geweldig om te lezen O+
pi_90026568
Wat ontzettend lief en leuk. O+

Ik O+ Fok. O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  † In Memoriam † vrijdag 17 december 2010 @ 00:37:28 #22
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_90027638
Wat een kersthelden. O+ O+ O+

Dit subforum ontroerd mij bijna dagelijks. Mooiste initiatief dat ik dit jaar tegen gekomen ben. (Proficiat aan Yvonne)

Ik O+ Fok ook. :)
Are you fokking to me?
  vrijdag 17 december 2010 @ 00:54:16 #23
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_90028119
Super tof! Wist je ook wie ze waren op Fok! of hadden ze een mooi plakkertje op hun hoofd geplakt :p
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
pi_90029483
O+
Wat mot je, vroeg ze dan en zette alsnog een slotje.
Ga toch weg gek, zeiken doe je maar in feedback.
Soms kreeg ze van alles naar haar hoofd. Cholera, tyfus en ebola.
Doe mij maar een Whoppermenu. Met cola. ©Biogarde
  One tough cookie vrijdag 17 december 2010 @ 02:35:03 #25
169210 liesje1979
pi_90029637
Nouhou! Tofheid!
Ik hou van dit forum! O+
Users. _O_
  vrijdag 17 december 2010 @ 04:29:42 #26
202014 JJH
Knetter. O+
pi_90030206
Fok. O+
FHF O+
Users. O+
pi_90030215
Menselijkheid, sommigen bezitten het nog.
pi_90030534
:* :*
Ik ben van pindavlees
pi_90030571
Lief O+.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 17 december 2010 @ 07:27:29 #30
147316 crew  DJMO
#trut
pi_90030607
Doe net m'n ogen open, dit is het eerste bericht wat ik lees vanmorgen. Wat een heerlijk ochtendnieuws O+
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  vrijdag 17 december 2010 @ 07:32:38 #31
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_90030629
Echt FHF had er al veel eerder moeten komen.

Wat ontzettend lief O+
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_90030645
Foto van de kerstboom?? O-)

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_90030671
Stuiterende kindjes op de trap 'maaaaaaam, maaaaam, ze komen een kerstboom brengen!! Een echte!! Maaaaaaaaam' en dat maal 4 door elkaar heen joelend O+
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
  vrijdag 17 december 2010 @ 07:45:12 #34
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_90030691
quote:
17s.gif Op vrijdag 17 december 2010 07:42 schreef nectarientje het volgende:
Stuiterende kindjes op de trap 'maaaaaaam, maaaaam, ze komen een kerstboom brengen!! Een echte!! Maaaaaaaaam' en dat maal 4 door elkaar heen joelend O+
Dat is toch waar je het voor doet. Kids die zo blij zijn, dat verdienen ze.

Hiermee zeg ik niet dat TS depri kids heeft hoor!!
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_90030940
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 december 2010 07:45 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Dat is toch waar je het voor doet. Kids die zo blij zijn, dat verdienen ze.

Hiermee zeg ik niet dat TS depri kids heeft hoor!!
Ik denk dat ze de halve nacht niet geslapen hebben. Ze waren een beeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeetje druk maar *boing* *boing* *stuiter* *stuiter* :D
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 17 december 2010 @ 08:22:45 #36
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_90031031
Wat een heerlijk bericht om te lezen O+ Dit forum is echt geweldig. Het mag nooit meer weg! :)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 17 december 2010 @ 08:24:46 #37
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_90031052
quote:
17s.gif Op vrijdag 17 december 2010 08:15 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Ik denk dat ze de halve nacht niet geslapen hebben. Ze waren een beeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeetje druk maar *boing* *boing* *stuiter* *stuiter* :D
Geweldig!!
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_90031610
Ach meid, jullie verdienen het :* O+ We vonden het alleen maar geweldig om jullie blij ermee te maken O+
pi_90032232
quote:
Op vrijdag 17 december 2010 00:54 schreef YskaFredriksson het volgende:
Super tof! Wist je ook wie ze waren op Fok! of hadden ze een mooi plakkertje op hun hoofd geplakt :p
Nee, ik wist wel wie het waren, ik heb ze vaker gezien. Sterker nog; ik was er bij eentje nog op de thee geweest ' s middags. :D
Don't you love her madly?
  vrijdag 17 december 2010 @ 09:43:15 #40
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_90032265
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 09:41 schreef Lovechild het volgende:

[..]

Nee, ik wist wel wie het waren, ik heb ze vaker gezien. Sterker nog; ik was er bij eentje nog op de thee geweest ' s middags. :D
Wist die toen al van het plan?
Ik zou dan mn mond niet kunnen houden he :X
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
  vrijdag 17 december 2010 @ 09:43:45 #41
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_90032276
*stil*
*mooi*

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_90032438
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 december 2010 09:43 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Wist die toen al van het plan?
Ik zou dan mn mond niet kunnen houden he :X
Ja, zij wist wel van het plan. Wat een heldin he?!
Don't you love her madly?
pi_90032549
Tja en dan kun je zelf wel zeggen dat je een kerstboom niet echt mist, met kinderen is het toch gewoon wel het allerleukste O+
Even ter illustratie: ik heb een zoon van 9, een dochter van 7, een zoon van bijna 5 en een dochter van bijna 3. Ze stuiterden inderdaad aardig gisteravond maar toen de gulle gevers weer vertrokken waren hebben we ze toch zonder al te veel problemen op bed gekregen ;)

De boom is in de houder gegaan en vanmorgenvroeg heeft manlief de lampjes er vast ingehangen. Toen ik opstond deed ik ze aan en even later kwamen de kindjes uit bed. Jongste Dochter deed echt van "Ooooh!" toen ze de boom zag en Jongste Zoon zei: "Mama, die meneer heeft de kerstboom zelf omgezaagd. Dat had hij aan de kerstman gevraagd." O+

Vanmiddag ga ik met de kindjes de boom optuigen en dan volgt er uiteraard een foto. Dat was overigens ook een (zeer terechte) voorwaarde :P
Don't you love her madly?
pi_90032608
quote:
Op vrijdag 17 december 2010 09:54 schreef Lovechild het volgende:
Tja en dan kun je zelf wel zeggen dat je een kerstboom niet echt mist, met kinderen is het toch gewoon wel het allerleukste O+
Even ter illustratie: ik heb een zoon van 9, een dochter van 7, een zoon van bijna 5 en een dochter van bijna 3. Ze stuiterden inderdaad aardig gisteravond maar toen de gulle gevers weer vertrokken waren hebben we ze toch zonder al te veel problemen op bed gekregen ;)

De boom is in de houder gegaan en vanmorgenvroeg heeft manlief de lampjes er vast ingehangen. Toen ik opstond deed ik ze aan en even later kwamen de kindjes uit bed. Jongste Dochter deed echt van "Ooooh!" toen ze de boom zag en Jongste Zoon zei: "Mama, die meneer heeft de kerstboom zelf omgezaagd. Dat had hij aan de kerstman gevraagd." O+

Vanmiddag ga ik met de kindjes de boom optuigen en dan volgt er uiteraard een foto. Dat was overigens ook een (zeer terechte) voorwaarde :P
Ahhh, hij geloofde mn verhaal echt O+
Ik ben van pindavlees
pi_90032636
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 09:54 schreef Lovechild het volgende:
Tja en dan kun je zelf wel zeggen dat je een kerstboom niet echt mist, met kinderen is het toch gewoon wel het allerleukste O+
Even ter illustratie: ik heb een zoon van 9, een dochter van 7, een zoon van bijna 5 en een dochter van bijna 3. Ze stuiterden inderdaad aardig gisteravond maar toen de gulle gevers weer vertrokken waren hebben we ze toch zonder al te veel problemen op bed gekregen ;)

De boom is in de houder gegaan en vanmorgenvroeg heeft manlief de lampjes er vast ingehangen. Toen ik opstond deed ik ze aan en even later kwamen de kindjes uit bed. Jongste Dochter deed echt van "Ooooh!" toen ze de boom zag en Jongste Zoon zei: "Mama, die meneer heeft de kerstboom zelf omgezaagd. Dat had hij aan de kerstman gevraagd." O+

Vanmiddag ga ik met de kindjes de boom optuigen en dan volgt er uiteraard een foto. Dat was overigens ook een (zeer terechte) voorwaarde :P
Ahh!! So sweet!! *;

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_90033239
Nou, whoopdie fucking doo.

Leuk dat ze dit voor je doen hoor, maar als je lekker in de sneeuw kan rollen in Disneyland en je een gegeven paard kennelijk graag in de bek schijt door een aangeboden nepboom af te wijzen dan had het geld en de moeite naar mijn idee beter besteed kunnen worden.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
  vrijdag 17 december 2010 @ 10:26:37 #47
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_90033585
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 december 2010 10:17 schreef Blight het volgende:
Nou, whoopdie fucking doo.

Leuk dat ze dit voor je doen hoor, maar als je lekker in de sneeuw kan rollen in Disneyland en je een gegeven paard kennelijk graag in de bek schijt door een aangeboden nepboom af te wijzen dan had het geld en de moeite naar mijn idee beter besteed kunnen worden.
Ja lief he en leuk dat ze er zo blij mee zijn he! *;
❤️ #TeamTom ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 17 december 2010 @ 10:32:50 #48
147316 crew  DJMO
#trut
pi_90033794
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 december 2010 10:17 schreef Blight het volgende:
Nou, whoopdie fucking doo.

Leuk dat ze dit voor je doen hoor, maar als je lekker in de sneeuw kan rollen in Disneyland en je een gegeven paard kennelijk graag in de bek schijt door een aangeboden nepboom af te wijzen dan had het geld en de moeite naar mijn idee beter besteed kunnen worden.
lezen is een vak he? ze zijn door hun schoonouders meegenomen naar Disneyland..

Gaaf hoor Lovechild! Geniet er lekker van :*
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_90034102
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 december 2010 10:17 schreef Blight het volgende:
Nou, whoopdie fucking doo.

Leuk dat ze dit voor je doen hoor, maar als je lekker in de sneeuw kan rollen in Disneyland en je een gegeven paard kennelijk graag in de bek schijt door een aangeboden nepboom af te wijzen dan had het geld en de moeite naar mijn idee beter besteed kunnen worden.
Voor die trip naar Disney hebben we alleen een tank benzine betaald (niet dat het je wat aangaat) en tja, die boom. Ik heb me inderdaad afgevraagd of je alles wat je aangeboden wordt moet aannemen puur om het feit dat het je aangeboden wordt. Een kunstkerstboom moet je ook weer opbergen he, een echte gebruik je meestal wel op, ook dat speelde mee in de overweging.
Ik heb besloten eerlijk te zijn en, zoals je ook kon lezen vond de aanbieder het geen probleem. Jij wel blijkbaar. Sorry :')
Don't you love her madly?
  vrijdag 17 december 2010 @ 10:42:25 #50
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_90034113
Ben erg benieuwd naar de foto's.
Wat enorm lief van deze fok!ers zeg, veel plezier met jullie mooie boom!
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_90034141
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 09:56 schreef Flappekz het volgende:

[..]

Ahhh, hij geloofde mn verhaal echt O+
Jaaa schattig he?!
Dit is een kind met een heilig geloof in kabouters, draken, weerwolven etc en meestal haal ik hem wel uit de droom zeg maar (voorals als hij zegt dat hij bang is voor weerwolvoen) maar dat kon ik nu niet over mijn hart verkrijgen.
Don't you love her madly?
pi_90034353
maar die nepboom had je volgend jaar ook weer kunnen gebruiken ;)

nu maak je je kinderen blij voor een jaar en volgend jaar heb je weer geen geld voor een boom......... :{
(╯°□°)╯︵ ┻━┻ ლ(ಠ益ಠლ) ٩͡๏̯͡๏۶ ಠ_ಠ ᕕ( ᐛ )ᕗ
pi_90034363
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 10:42 schreef Lovechild het volgende:

[..]

Voor die trip naar Disney hebben we alleen een tank benzine betaald (niet dat het je wat aangaat) en tja, die boom. Ik heb me inderdaad afgevraagd of je alles wat je aangeboden wordt moet aannemen puur om het feit dat het je aangeboden wordt. Een kunstkerstboom moet je ook weer opbergen he, een echte gebruik je meestal wel op, ook dat speelde mee in de overweging.
Ik heb besloten eerlijk te zijn en, zoals je ook kon lezen vond de aanbieder het geen probleem. Jij wel blijkbaar. Sorry :')
Joh, meid, ik ben blij dat je 'probleem' is opgelost en ik misgun het je absoluut niet, maar er wordt hier over gesproken alsof een goedheilige medicijnman je aids genezen heeft. Beetje overtrokken gedoe.

Maar zoals ik elders al concludeerde is dit subforum waarschijnlijk gewoon niet aan mij besteed en zeker niet op een chagrijnige vrijdagmorgen.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_90034480
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 december 2010 10:49 schreef Blight het volgende:

[..]

Joh, meid, ik ben blij dat je 'probleem' is opgelost en ik misgun het je absoluut niet, maar er wordt hier over gesproken alsof een goedheilige medicijnman je aids genezen heeft. Beetje overtrokken gedoe.

Maar zoals ik elders al concludeerde is dit subforum waarschijnlijk gewoon niet aan mij besteed en zeker niet op een chagrijnige vrijdagmorgen.
Volg je eigen raad op zou ik zeggen..

:W

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_90034485
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 10:49 schreef Leipo666 het volgende:
maar die nepboom had je volgend jaar ook weer kunnen gebruiken ;)

nu maak je je kinderen blij voor een jaar en volgend jaar heb je weer geen geld voor een boom......... :{
Dat eerste is waar :Y
Maar dat tweede...ik hoop het niet. Het was dit jaar niet meer de bedoeling dat we aan het eind van het jaar zo krap zitten. Manlief heeft een ander salaris en dat zou meer ademruimte moeten geven. We hebben dit jaar echter nogal wat autopech gehad en drie keer een andere auto moeten kopen, dat doet je financieën ook geen goed natuurlijk.

Ik weet dat er bij mijn schoonouders ook een ongebruikte kunstboom staat, dus mochten we er volgend jaar weer geen geld voor hebben, dan neem ik die. Beloofd :P
Don't you love her madly?
  vrijdag 17 december 2010 @ 10:53:40 #56
137556 L.no
Midlife crisis
pi_90034512
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 december 2010 10:49 schreef Blight het volgende:

[..]

Joh, meid, ik ben blij dat je 'probleem' is opgelost en ik misgun het je absoluut niet, maar er wordt hier over gesproken alsof een goedheilige medicijnman je aids genezen heeft. Beetje overtrokken gedoe.

Maar zoals ik elders al concludeerde is dit subforum waarschijnlijk gewoon niet aan mij besteed en zeker niet op een chagrijnige vrijdagmorgen.
Doei. :W
"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
pi_90034517
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 10:49 schreef Leipo666 het volgende:
maar die nepboom had je volgend jaar ook weer kunnen gebruiken ;)

nu maak je je kinderen blij voor een jaar en volgend jaar heb je weer geen geld voor een boom......... :{
Tsja.. een nepboom is ook niet alles ( liever geen boom dan een nep boom! :o )

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_90034614
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 december 2010 10:49 schreef Blight het volgende:

[..]

Joh, meid, ik ben blij dat je 'probleem' is opgelost en ik misgun het je absoluut niet, maar er wordt hier over gesproken alsof een goedheilige medicijnman je aids genezen heeft. Beetje overtrokken gedoe.

Maar zoals ik elders al concludeerde is dit subforum waarschijnlijk gewoon niet aan mij besteed en zeker niet op een chagrijnige vrijdagmorgen.
Nou ben blij dat je het me niet misgunt ;) Een probleem was het ook niet en mijn reactie gisteravond was ook echt wel een beetje dat het niet nodig was. En mijn man reageerde al helemaal zo "Jullie zijn gek!". Maar het is wel gewoon ontzettend lief.

Als het forum niet zo aan je besteed is, moet je jezelf ook niet kwellen hoor. Of heb je misschien ook iets liefs nodig? *;
Don't you love her madly?
pi_90034637
quote:
6s.gif Op vrijdag 17 december 2010 10:53 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

Tsja.. een nepboom is ook niet alles ( liever geen boom dan een nep boom! :o )
Dat is dus inderdaad ook mijn reactie. En ja, dat wordt best lastig als iemand je een nepperd aanbied, want ook dat is gewoon heel erg lief natuurlijk.
Don't you love her madly?
pi_90034745
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 10:56 schreef Lovechild het volgende:

[..]

Nou ben blij dat je het me niet misgunt ;) Een probleem was het ook niet en mijn reactie gisteravond was ook echt wel een beetje dat het niet nodig was. En mijn man reageerde al helemaal zo "Jullie zijn gek!". Maar het is wel gewoon ontzettend lief.

Als we iets leuks voor een ander willen doen dan doen we dat toch lekker :6
of jij het nodig vind of niet! ;)

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_90034783
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 10:57 schreef Lovechild het volgende:

[..]

Dat is dus inderdaad ook mijn reactie. En ja, dat wordt best lastig als iemand je een nepperd aanbied, want ook dat is gewoon heel erg lief natuurlijk.
Ik denk dan maar zo: Als je 30 bent en nog nooit geneukt hebt hoef je ook je standaards niet omlaag te gooien puur om toch maar eens een keer geneukt te hebben.

:+
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
  vrijdag 17 december 2010 @ 11:04:03 #62
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_90034831
quote:
12s.gif Op vrijdag 17 december 2010 11:02 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Ik denk dan maar zo: Als je 30 bent en nog nooit geneukt hebt hoef je ook je standaards niet omlaag te gooien puur om toch maar eens een keer geneukt te hebben.

:+
Ik moest hem ff 4x lezen :D :P
❤️ #TeamTom ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_90035021
quote:
12s.gif Op vrijdag 17 december 2010 11:02 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Ik denk dan maar zo: Als je 30 bent en nog nooit geneukt hebt hoef je ook je standaards niet omlaag te gooien puur om toch maar eens een keer geneukt te hebben.

:+
_O-
Ik zocht heel hard naar een dergelijke vergelijking, kon m alleen niet vinden.
Don't you love her madly?
  vrijdag 17 december 2010 @ 11:09:32 #64
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_90035037
quote:
6s.gif Op vrijdag 17 december 2010 10:53 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

Tsja.. een nepboom is ook niet alles ( liever geen boom dan een nep boom! :o )
Nou nou. voor de kinderen maakt het niet uit hoor. Ondanks dat wij normaal gesproken altijd een echte boom halen, hebben we dit jaar toch de nepperd opgezet. De kinderen vinden het net zo leuk.

Verder: lief topic en fijn dat iedereen elkaar zo blij maakt.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_90035073
Hm, ik wil Barretje quoten en iedere keer staat er dan de tekst van MissMSX :?
Maar je hebt gelijk Barretje, want ik geniet er wél heel erg van O+
Don't you love her madly?
pi_90035144
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 11:10 schreef Lovechild het volgende:
Hm, ik wil Barretje quoten en iedere keer staat er dan de tekst van MissMSX :?
Maar je hebt gelijk Barretje, want ik geniet er wél heel erg van O+
Jaa jaa.. stiekem vind je MSX liever omdat zij de treffende (_O_) opmerking maakte ;)

We wisten dat het goed aan zou komen.. en.. misschien zijn onverwachtte opstekers nog wel leuker dan opstekers waar je om moet vragen...

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_90037954
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 10:42 schreef Lovechild het volgende:

[..]

Voor die trip naar Disney hebben we alleen een tank benzine betaald (niet dat het je wat aangaat) en tja, die boom. Ik heb me inderdaad afgevraagd of je alles wat je aangeboden wordt moet aannemen puur om het feit dat het je aangeboden wordt. Een kunstkerstboom moet je ook weer opbergen he, een echte gebruik je meestal wel op, ook dat speelde mee in de overweging.
Ik heb besloten eerlijk te zijn en, zoals je ook kon lezen vond de aanbieder het geen probleem. Jij wel blijkbaar. Sorry :')
Dus was je probleem slechts een luxeprobleem, en heeft Blight dus gewoon gelijk.
pi_90038019
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 12:20 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

Dus was je probleem slechts een luxeprobleem, en heeft Blight dus gewoon gelijk.
Dus mogen wij, als gevers, het volgens jou niet geven? Ze zag die kerstboom niet in als een probleem!

Mén.
pi_90038133
quote:
17s.gif Op vrijdag 17 december 2010 12:22 schreef GotC het volgende:

[..]

Dus mogen wij, als gevers, het volgens jou niet geven? Ze zag die kerstboom niet in als een probleem!

Mén.
Tuurlijk wel, moet iedereen zelf weten. Alleen Blight krijgt hier iedereen over zich heen omdat ie wat opmerkt wat niet zo heel vreemd is.

Maar goed Lovechild geeft zelf al aan dat ze er zelf niet om gevraagd zou hebben. Dus alles prima alleen zou ik zelf mn geld besteden aan mensen die echt arm zijn en niet de luxe hebben een kunstboom af te slaan omdat die opgeborgen moet worden.

Mij boeit het verder niet, alleen ik kan er niet zo goed tegen als je in een topic verplicht mee moet gaan in de kumbaya my lord posts.
pi_90038166
Punt is gemaakt, reactie is gegeven.
Het staat iedere gever vrij om al dan niet iets te schenken.
Net zoals de ontvanger ook het recht heeft beleefd te weigeren als het niet aansluit bij de wens.

Zullen we nu weer blij zijn over de boom die ze van een aantal lieve fokkers heeft gehad?

Voor mensen die dat willen, posten in dit topic is niet verplicht. ;)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_90038221
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 december 2010 12:26 schreef Cat22 het volgende:
Punt is gemaakt, reactie is gegeven.
Het staat iedere gever vrij om al dan niet iets te schenken.
Net zoals de ontvanger ook het recht heeft beleefd te weigeren als het niet aansluit bij de wens.

Zullen we nu weer blij zijn over de boom die ze van een aantal lieve fokkers heeft gehad?
oh leuk een moderator die even gaat bepalen op welke manier we moeten reageren :')
reageer op 1 manier en anders niet.....

leuk dat ze een boom heeft gehad en dat de kinderen er blij mee zijn, maar dat kumbaya gedoe is ook weer overdreven als blijkt dat het toch eigenlijk niet nodig was :6
(╯°□°)╯︵ ┻━┻ ლ(ಠ益ಠლ) ٩͡๏̯͡๏۶ ಠ_ಠ ᕕ( ᐛ )ᕗ
pi_90038415
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 12:28 schreef Leipo666 het volgende:

[..]

oh leuk een moderator die even gaat bepalen op welke manier we moeten reageren :')
reageer op 1 manier en anders niet.....

leuk dat ze een boom heeft gehad en dat de kinderen er blij mee zijn, maar dat kumbaya gedoe is ook weer overdreven als blijkt dat het toch eigenlijk niet nodig was :6
Niemand heeft het toch over 'nodig'?
Gewoon een vrijwillige gift van wat vrienden aan mensen die wel een verrassing verdiend hebben :)
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_90038483
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 12:33 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Niemand heeft het toch over 'nodig'?
Gewoon een vrijwillige gift van wat vrienden aan mensen die wel een verrassing verdiend hebben :)
dat is ook prima!

maar nu leek het net alsof ze heel zielig waren omdat ze geeneens een kerstboom konden betalen. een paar posts verder blijkt dat ze helemaal niet zo arm zijn en dat het dus alleen een leuk vriendendienstje is: ook heel leuk voor de betrokkenen maar natuurlijk niet boeiend voor de rest ;)
(╯°□°)╯︵ ┻━┻ ლ(ಠ益ಠლ) ٩͡๏̯͡๏۶ ಠ_ಠ ᕕ( ᐛ )ᕗ
pi_90038513
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 12:35 schreef Leipo666 het volgende:

[..]

dat is ook prima!

maar nu leek het net alsof ze heel zielig waren omdat ze geeneens een kerstboom konden betalen. een paar posts verder blijkt dat ze helemaal niet zo arm zijn en dat het dus alleen een leuk vriendendienstje is: ook heel leuk voor de betrokkenen maar natuurlijk niet boeiend voor de rest ;)
Nou, heel breed hebben ze het niet.
Iemand hoeft toch niet meteen straatarm te zijn om een goede daad te verdienen?
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_90038605
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 12:36 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Nou, heel breed hebben ze het niet.
Iemand hoeft toch niet meteen straatarm te zijn om een goede daad te verdienen?
een goede daad keur ik ook helemaal niet af, alleen hoeft het niet bejubelt te worden door iedereen alsof ze een zwerver van de bevriezingsdood gered hebben ;)
(╯°□°)╯︵ ┻━┻ ლ(ಠ益ಠლ) ٩͡๏̯͡๏۶ ಠ_ಠ ᕕ( ᐛ )ᕗ
pi_90038627
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 12:39 schreef Leipo666 het volgende:

[..]

een goede daad keur ik ook helemaal niet af, alleen hoeft het niet bejubelt te worden door iedereen alsof ze een zwerver van de bevriezingsdood gered hebben ;)
Ow, dus jij gaat bepalen hoe iedereen moet reageren?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_90038634
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 12:39 schreef Leipo666 het volgende:

[..]

een goede daad keur ik ook helemaal niet af, alleen hoeft het niet bejubelt te worden door iedereen alsof ze een zwerver van de bevriezingsdood gered hebben ;)
Heeft iemand dat gedaan in dit subforum? Laat mensen lekker blij zijn om deze mooie actie!
  vrijdag 17 december 2010 @ 12:40:46 #78
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_90038647
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 12:40 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ow, dus jij gaat bepalen hoe iedereen moet reageren?
Dat zegt hij toch nergens?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_90038659
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 12:39 schreef Leipo666 het volgende:

[..]

een goede daad keur ik ook helemaal niet af, alleen hoeft het niet bejubelt te worden door iedereen alsof ze een zwerver van de bevriezingsdood gered hebben ;)
Volgens mij gebeurt dat ook niet :D
Maar dat zal een kwestie van interpretatie zijn :P
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_90038663
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 12:40 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ow, dus jij gaat bepalen hoe iedereen moet reageren?
nope ik laat iedereen zeggen wat hij of zij wil en ga geen beperkingen opleggen zoals jij wel wil doen bij de mensen die een klein beetje kritisch zijn op de andere posters ;)
(╯°□°)╯︵ ┻━┻ ლ(ಠ益ಠლ) ٩͡๏̯͡๏۶ ಠ_ಠ ᕕ( ᐛ )ᕗ
pi_90038731
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 12:41 schreef Leipo666 het volgende:

[..]

nope ik laat iedereen zeggen wat hij of zij wil en ga geen beperkingen opleggen zoals jij wel wil doen bij de mensen die een klein beetje kritisch zijn op de andere posters ;)
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 12:39 schreef Leipo666 het volgende:

[..]

een goede daad keur ik ook helemaal niet af, alleen hoeft het niet bejubelt te worden door iedereen alsof ze een zwerver van de bevriezingsdood gered hebben ;)
Of bedoelde je : 'Ik vind dat...' ? ;)
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_90038735
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 12:41 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Volgens mij gebeurt dat ook niet :D
Maar dat zal een kwestie van interpretatie zijn :P
de betrokkenen beleven het natuurlijk ook geheel anders dan wat wij maar uit een stukje getypte tekst moeten zien te halen :P
(╯°□°)╯︵ ┻━┻ ლ(ಠ益ಠლ) ٩͡๏̯͡๏۶ ಠ_ಠ ᕕ( ᐛ )ᕗ
pi_90038769
We hebben dit ook totaal niet gedaan uit medelijden van welke soort dan ook. We wisten toevallig dat ze geen kestboom hadden. En we vinden het zo'n tof en lief gezin, dat we met zn allen hebben besloten om dit te doen. Lieve mensen verdienen lieve dingen, of ze nou wel of geen geld hebben.
Ik ben van pindavlees
pi_90038829
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 12:42 schreef Leipo666 het volgende:

[..]

de betrokkenen beleven het natuurlijk ook geheel anders dan wat wij maar uit een stukje getypte tekst moeten zien te halen :P
Maar volgens mij gaat het jou om de reacties van andere users hier. Die mogen het toch ook wel leuk vinden?

Prima als je het onzin vindt, maar ook prima als je het *O* vindt.

Kumbaya :+
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_90038832
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 12:43 schreef Flappekz het volgende:
We hebben dit ook totaal niet gedaan uit medelijden van welke soort dan ook. We wisten toevallig dat ze geen kestboom hadden. En we vinden het zo'n tof en lief gezin, dat we met zn allen hebben besloten om dit te doen. Lieve mensen verdienen lieve dingen, of ze nou wel of geen geld hebben.
Amen! _O_
pi_90038851
Ik snap het niet hoor... :{
Lieve vrienden, die dan toevallig ook allemaal FOK!users zijn, bezorgen mij en mijn gezin een superverrassing. Om het indirect voort komt uit mijn andere topic hier, plaats ik het verhaal om hen ook in het zonnetje te zetten. De verrassing komt volgens mij meer voort uit het feit dat ze het leuk vonden om ons zo blij te maken dan dat ze denken dat we geen cent te makken hebben. Maar dat is dus misplaatst volgens een aantal?
Don't you love her madly?
pi_90038871
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 12:42 schreef MissMSX het volgende:

[..]



[..]

Of bedoelde je : 'Ik vind dat...' ? ;)
nee meer van: een moderator wil blijkbaar dat iedereen blij en happy is voor haar en duldt geen kritisch commentaar. andere mensen vallen ook meteen over de eerste persoon die iets kritisch post. Niet iedereen hoeft toch mee te jubelen met deze 'goede daad' ? :?
(╯°□°)╯︵ ┻━┻ ლ(ಠ益ಠლ) ٩͡๏̯͡๏۶ ಠ_ಠ ᕕ( ᐛ )ᕗ
pi_90038950
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 12:43 schreef Flappekz het volgende:
We hebben dit ook totaal niet gedaan uit medelijden van welke soort dan ook. We wisten toevallig dat ze geen kestboom hadden. En we vinden het zo'n tof en lief gezin, dat we met zn allen hebben besloten om dit te doen. Lieve mensen verdienen lieve dingen, of ze nou wel of geen geld hebben.
O+ :'( :*
Don't you love her madly?
  vrijdag 17 december 2010 @ 12:47:23 #89
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_90038951
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 12:44 schreef MissMSX het volgende:

Kumbaya :+
* Ireth gooit marshmellows in het haardvuur...
❤️ #TeamTom ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_90038979
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 12:39 schreef Leipo666 het volgende:

[..]

een goede daad keur ik ook helemaal niet af, alleen hoeft het niet bejubelt te worden door iedereen alsof ze een zwerver van de bevriezingsdood gered hebben ;)
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 12:41 schreef Leipo666 het volgende:

[..]

nope ik laat iedereen zeggen wat hij of zij wil en ga geen beperkingen opleggen zoals jij wel wil doen bij de mensen die een klein beetje kritisch zijn op de andere posters ;)
Vind ik toch een vrij sturende opmerking. Maar misschien interpreteer ik het fout.
En je punt is duidelijk, iedereen heeft daar zijn eigen mening is en de grens tussen 'wel hulp nodig hebben' en 'geen hulp nodig hebben' is niet altijd duidelijk te trekken. Zeker op een forum is dit beoordeling vrij subjectief en gaan we uit van de goede intenties van Fokkers.
Jij zou TS niet geholpen hebben, da's je goed recht en niemand zal je dat verwijten, maar alleen negatief commentaar geven op het feit dat anderen de keuze maakten TS wel te helpen vind ik dan ook weer niet nodig.

Het mag genoemd worden, uiteraard, maar je punt is duidelijk en dan hoeft het hier niet meer uitgemolken te worden.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_90038987
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 12:45 schreef Leipo666 het volgende:

[..]

nee meer van: een moderator wil blijkbaar dat iedereen blij en happy is voor haar en duldt geen kritisch commentaar. andere mensen vallen ook meteen over de eerste persoon die iets kritisch post. Niet iedereen hoeft toch mee te jubelen met deze 'goede daad' ? :?
Maar waarom moet je kritisch zijn op mensen die ons wilden verrassen? Wat is het punt van kritiek dan?
Don't you love her madly?
pi_90039016
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 12:43 schreef Flappekz het volgende:
We hebben dit ook totaal niet gedaan uit medelijden van welke soort dan ook. We wisten toevallig dat ze geen kestboom hadden. En we vinden het zo'n tof en lief gezin, dat we met zn allen hebben besloten om dit te doen. Lieve mensen verdienen lieve dingen, of ze nou wel of geen geld hebben.
maar zo kwam het in de eerste posts dus niet over op mij en blijkbaar ook een aantal andere mensen.

kan gebeuren, veel plezier met de kerstboom ^O^
(╯°□°)╯︵ ┻━┻ ლ(ಠ益ಠლ) ٩͡๏̯͡๏۶ ಠ_ಠ ᕕ( ᐛ )ᕗ
pi_90039037
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 12:47 schreef Ireth het volgende:

[..]

* Ireth gooit marshmellows in het haardvuur...
* Lovechild snuift de dennengeur nog eens op
Don't you love her madly?
pi_90039062
Volgend jaar krijgen jullie onze kluitloze kerstboom van dit jaar!

En waag het eens die af te slaan o|O
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_90039064
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 12:47 schreef Cat22 het volgende:

[..]



[..]

Vind ik toch een vrij sturende opmerking. Maar misschien interpreteer ik het fout.
En je punt is duidelijk, iedereen heeft daar zijn eigen mening is en de grens tussen 'wel hulp nodig hebben' en 'geen hulp nodig hebben' is niet altijd duidelijk te trekken. Zeker op een forum is dit beoordeling vrij subjectief en gaan we uit van de goede intenties van Fokkers.
Jij zou TS niet geholpen hebben, da's je goed recht en niemand zal je dat verwijten, maar alleen negatief commentaar geven op het feit dat anderen de keuze maakten TS wel te helpen vind ik dan ook weer niet nodig.

Het mag genoemd worden, uiteraard, maar je punt is duidelijk en dan hoeft het hier niet meer uitgemolken te worden.
ja vergeet even het stukje 'door iedereen' ook bold te maken waarmee je mijn reactie verkeerd interpreteerd ;)
(╯°□°)╯︵ ┻━┻ ლ(ಠ益ಠლ) ٩͡๏̯͡๏۶ ಠ_ಠ ᕕ( ᐛ )ᕗ
pi_90039079
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 12:45 schreef Leipo666 het volgende:

[..]

nee meer van: een moderator wil blijkbaar dat iedereen blij en happy is voor haar en duldt geen kritisch commentaar. andere mensen vallen ook meteen over de eerste persoon die iets kritisch post. Niet iedereen hoeft toch mee te jubelen met deze 'goede daad' ? :?
Kritisch meedenken mag zeker. Graag zelfs! We zijn zelf ook nog zoekende naar de wijze waarop dit forum het beste functioneert. Maar ik denk dat feedback daar een betere plaats voor is.
Ik vind het zo jammer voor TS en gulle gevers dat de verrassing nu een beetje een nare nasmaak krijgt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_90039094
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 12:45 schreef Leipo666 het volgende:

[..]

nee meer van: een moderator wil blijkbaar dat iedereen blij en happy is voor haar en duldt geen kritisch commentaar. andere mensen vallen ook meteen over de eerste persoon die iets kritisch post. Niet iedereen hoeft toch mee te jubelen met deze 'goede daad' ? :?
Hoeft ook niet, maar dit subforum is natuurlijk wel een beetje kumbaya, dus als je niet kumbaya bent kun je toch ook niet reageren?

Het mag natuurlijk wel, maar waarom zou je? :)
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
  vrijdag 17 december 2010 @ 12:52:26 #98
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_90039166
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 12:48 schreef Leipo666 het volgende:

[..]

maar zo kwam het in de eerste posts dus niet over op mij en blijkbaar ook een aantal andere mensen.

kan gebeuren, veel plezier met de kerstboom ^O^
Op mij hoefde het niet zo over te komen hoor, ik las iets van "Blije kindjes", ik las iets van "gulle gevers", ik las een "blije mama" en ik vond dat gewoon erg fijn. Lekker kneuterig warm kerstgevoel O+ En of het dan hoognodig was, of gewoon een verwenmoment voor wat luxe dingen boeit me niet. Blije mensen maken mij ook blij :)
❤️ #TeamTom ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_90039178
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 12:50 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Kritisch meedenken mag zeker. Graag zelfs! We zijn zelf ook nog zoekende naar de wijze waarop dit forum het beste functioneert. Maar ik denk dat feedback daar een betere plaats voor is.
Ik vind het zo jammer voor TS en gulle gevers dat de verrassing nu een beetje een nare nasmaak krijgt.
Niet bij mij hoor. Ik loop al wat jaartjes mee op FOK! om me daar niet druk om te maken ;)
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_90039498
same here :) Ik weet waarom we het gedaan hebben en hoe het ontvangen is dus ik jubel lekker door *O*
zuurpruimpjes krijgen van mij gewoon geen boom :+
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
pi_90039588
Gelukkig maar. ^O^

quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 12:49 schreef Leipo666 het volgende:

[..]

ja vergeet even het stukje 'door iedereen' ook bold te maken waarmee je mijn reactie verkeerd interpreteerd ;)
Point taken. :)
Communicatie is a bitch eej? ;)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_90039794
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 13:01 schreef Cat22 het volgende:
Gelukkig maar. ^O^

[..]

Point taken. :)
Communicatie is a bitch eej? ;)
het grote probleem van forums ;)

voor de rest: ik ben weg uit dit topic, mijn opmerkingen waren niet kwalijk bedoeld tegenover de betrokkenen, geniet van de boom en het gevoel dat het iedereen gegeven heeft en nog steeds geeft en laat wat 2 dimensionale tekst van een vreemdeling op een forum je niet uit je hum halen ;)
(╯°□°)╯︵ ┻━┻ ლ(ಠ益ಠლ) ٩͡๏̯͡๏۶ ಠ_ಠ ᕕ( ᐛ )ᕗ
pi_90039833
Ik ga ook gewoon alleen maar blij zijn, wil niet het fijne gevoel kwijtraken door mezelf te verantwoorden hier *O*
Don't you love her madly?
pi_90039892
_O_ *O* Goed zo, LoveChild!
pi_90040048
Yo, aan degene die mij via pm het adres doorstuurde voor de Oma in Thailand :s) ik heb vanmorgen een kaartje naar Thailand gestuurd. :Y
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_90040304
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 december 2010 13:11 schreef rubje het volgende:
Yo, aan degene die mij via pm het adres doorstuurde voor de Oma in Thailand :s) ik heb vanmorgen een kaartje naar Thailand gestuurd. :Y
Wat lief!

Maar..huh? :D
Oh, hier moet je zijn.. ;)
M'n 81 jaar ouwe moeders ontvangt zo graag post maar krijgt niks :-(
  vrijdag 17 december 2010 @ 13:58:47 #107
267547 smegmanus
FOK! ambassadeur
pi_90042405
FOK!kers, hard van buiten.
Zacht van binnen 8-)
Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.
pi_90044039
Ik heb een leuk en tevens oud liedje om het 'elkaar helpen' even kracht bij te zetten :Y

Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
  zaterdag 18 december 2010 @ 17:49:37 #109
300896 tuintegel
Vrouwtje Theelepel
pi_90090007
Leuk :D . Het is altijd leuk een verassing te krijgen , enjoy!
Lachen is de kortste afstand tussen mensen.
pi_90116261
So sweet
pi_90116887
Wauw, dat is nog eens een suprise O+
Wat een lieve fokkers hier. :*

Is de kerstboom al op getogen met de kids? Geniet er met elkaar van en een hele fijne kerst toegewenst ~:)
pi_90120551
quote:
Op zondag 19 december 2010 11:59 schreef 19butterfly82 het volgende:
Wauw, dat is nog eens een suprise O+
Wat een lieve fokkers hier. :*

Is de kerstboom al op getogen met de kids? Geniet er met elkaar van en een hele fijne kerst toegewenst ~:)
Ja die boom staat. Er moet een foto gemaakt worden maar dat komt er niet zo van: @Bedankt voor je kerstwens; )
Don't you love her madly?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')