abonnement Unibet Coolblue
pi_89973372
Verder? Ja? Nee?

Zo wel, kom ik nog even terug op dit:

quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 23:22 schreef Err0r het volgende:

[..]



[..]

Ben ik ook wel benieuwd naar.
Hoe herkende je dat het lucifer's day is dan? En niet iets anders?
Nee, dat hele Lucifer's Day wist ik ook niet hoor. Maar het begon toen de maan zo'n rare kleur kreeg en verdween. Daarna werd ik vrij licht in m'n hoofd terwijl ik gewoon rustig zat met een glaasje drinken. Alsof m'n hersenen met andere dingen bezig waren dan waarop ik me toentertijd aan het concentreren was.
pi_89974339
Heb ook een vraag voor Bankfurt.
Over kleuren.
Als ik aan de kleur blauw denk zie ik een 7.
Bij wit een 1.
Bij roze een 5.
Bij geel een 3.
Heeft dat betekenis of is het hetzelfde als dat je bij alle dagen van de week een kleur hebt?
Serieuze vraag hoor.
pi_89974811
Deel 3 al?
Mans ego moet wel gegroeid zijn.
pi_90003298
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 21:04 schreef Loppe het volgende:
Deel 3 al?
Mans ego moet wel gegroeid zijn.
En zijn loonstrookje ook, wat een succes is onze nieuwe messias Bankfurt toch.
pi_90004090
[qHeb ook een vraag voor Bankfurt.
Over kleuren.
Als ik aan de kleur blauw denk zie ik een 7.
Bij wit een 1.
Bij roze een 5.
Bij geel een 3.
Heeft dat betekenis of is het hetzelfde als dat je bij alle dagen van de week een kleur hebt?
Serieuze vraag hoor.[/q]

Klinkt als synesthesia: http://www.en.wikipedia.org/Synesthesia
All opinions are not equal. Some are a very great deal more robust, sophisticated and well supported in logic and argument than others. [Douglas Adams]
pi_90009100
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 16:15 schreef ChungLingSoo het volgende:
[qHeb ook een vraag voor Bankfurt.
Over kleuren.
Als ik aan de kleur blauw denk zie ik een 7.
Bij wit een 1.
Bij roze een 5.
Bij geel een 3.
Heeft dat betekenis of is het hetzelfde als dat je bij alle dagen van de week een kleur hebt?
Serieuze vraag hoor.
Klinkt als synesthesia: http://www.en.wikipedia.org/Synesthesia
[/quote]
Bedankt :)
Even lezen.
  donderdag 16 december 2010 @ 18:59:16 #7
8372 Bastard
Persona non grata
pi_90010619
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 21:04 schreef Loppe het volgende:
Deel 3 al?
Mans ego moet wel gegroeid zijn.
Druk anders op die knop "stop volgen".
The truth was in here.
pi_90011552
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 20:55 schreef Lavenderr het volgende:
Heb ook een vraag voor Bankfurt.
Over kleuren.
Als ik aan de kleur blauw denk zie ik een 7.
Bij wit een 1.
Bij roze een 5.
Bij geel een 3.
Heeft dat betekenis of is het hetzelfde als dat je bij alle dagen van de week een kleur hebt?
Serieuze vraag hoor.
Ja, kleuren regenboog, chakra systeem, weekdagen, muzieknoten; lopen parallel.

bruin, lichtrood, lichtoranje, lichtgeel, medium groen, ijsblauw, koningsblauw, violet
pi_90011664
quote:
Bedankt :)
Even lezen.
Geen probleem :)

Bij mij trouwens (voor de getallen die jij noemt):

7 <=> Oranje
1 <=> Grijs
5 <=> Groen
3 <=> Bruin

Dan ook maar de dagen van de week:

Maandag: Geel
Dinsdag: Grijs
Woensdag: Blauw
Donderdag: Zwart
Vrijdag: Oranje
Zaterdag: Geel
Zondag: Zwart

Ik vind er eigenlijk niets raars aan en kan me goed vinden in de wetenschappelijke verklaring.
En het geinige is dat ik door (mijn (ik heb dubbelen)) kleur associaties wel vaak maandag/zaterdag en donderdag/zondag door elkaar haal. Dat wil zeggen, ik bedoel maandag, denk maandag/geel en roep zaterdag :)
All opinions are not equal. Some are a very great deal more robust, sophisticated and well supported in logic and argument than others. [Douglas Adams]
pi_90012063
Oh, Lavenderr! Er is een hele mooie BBC documentaire over Daniel Tammet (http://en.wikipedia.org/wiki/Daniel_Tammet)

Tammet is well-known for his unusually vivid and complex synesthesia. In his mind, he says, each positive integer up to 10,000 has its own unique shape, colour, texture and feel. He can intuitively "see" results of calculations as synaesthetic landscapes without using conscious mental effort and can "sense" whether a number is prime or composite. He has described his visual image of 289 as particularly ugly, 333 as particularly attractive, and Pi as beautiful. The number 6 apparently has no distinct image.[5][7] Tammet has described 25 as energetic and the "kind of number you would invite to a party".[8] Tammet not only verbally describes these visions, but has also created artwork, including a watercolour painting of Pi.

Zie ook hier: http://www.cbsnews.com/st(...)es/main2401846.shtml

Hier is een documentaire over hem: http://video.google.com/videoplay?docid=4913196365903075662#
All opinions are not equal. Some are a very great deal more robust, sophisticated and well supported in logic and argument than others. [Douglas Adams]
pi_90012110
Oh, even voor 'the record': Ik vind hier niets buitenwetenschappelijks aan
All opinions are not equal. Some are a very great deal more robust, sophisticated and well supported in logic and argument than others. [Douglas Adams]
pi_90012426
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 19:20 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Ja, kleuren regenboog, chakra systeem, weekdagen, muzieknoten; lopen parallel.

bruin, lichtrood, lichtoranje, lichtgeel, medium groen, ijsblauw, koningsblauw, violet
interessant
pi_90050870
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 20:37 schreef Orchestra. het volgende:
Verder? Ja? Nee?
...

Orchestra, ik vind het wel welletjes zo; ik stop ermee.

Ik denk dat ik voldoende vragen heb beantwoord voor de mensen op dit forum. Ik kom hier nog zelden; de mensen moeten het hier nu ook zelf kunnen met internet en andere bronnen.

De echte zoekers en belangstellenden moeten verder kunnen met mijn aangereikte informatie en de vele links die hier in al die discussies met jou, Coolguy, J0kkebrok etc. zijn aangegeven.

Voor de werkelijke geinteresseerden:

zoek de waarheid; verdiep je in het Philadelphia Experiment, het Montauk Project, Nikola Tesla, Atlantis, Sirius-A, de sfinx en de grote pyramide van Egypte, het ware Christendom, de crystal skulls, de energieplaatsen, de ley lijnen, Maria Magdalena, Jmmanuel, de hyperspace visualizations in color, archetype and tone, ELF, HAARP, mind-control en programming, David Icke, de 13 families, de hybriden, de shapeshifters, de rol van het DNA en de ziel.

Doe je huiswerk, check alles of zoveel mogelijk, geloof nooit zomaar iets; ook niet wat ik allemaal heb opgeschreven; creeer je eigen kennisbasis; pas vooral op voor die de New Age en die rare alternatieve bewegingen met hun kleurentherapieen en chakra-verhalen; die zijn vaak voor 99% fout en gevaarlijk. Het internet en de boekenwinkels zitten vol disinfo en nonsens; filter het voor jezelf uit. Ieder op zijn eigen manier.

Richt je op die belangrijke kern van 1% die de waarheid vertelt en de ware spirituele kennis heeft; gebruik je gevoel, je gezonde verstand en je intuitie.

Besef dat alles mind is, en alles is energie, en de mens heeft een vrije wil om te kiezen. Geef nooit op, je ziel is onsterfelijk; wees baas over je eigen mind en ziel en geef de controle niet uit handen.
pi_90051022
Heb me net het boek van Greber besteld, door jouw aanbevelen. Hartelijk dank. :)
pi_90051826
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 17:47 schreef Loppe het volgende:
Heb me net het boek van Greber besteld, door jouw aanbevelen. Hartelijk dank. :)
ah voila, interessant om te weten;
als je de leringen van Greber laat bezinken kun je misschien wellicht stellen dat de kwestie van het wel of niet bestaan van aliens niet zo relevant is; en dat het ware Christelijke gedachtegoed net zo goed voor aliens geldt en ook op hen van toepassing is.
pi_90052138
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 19:22 schreef ChungLingSoo het volgende:

[..]

Geen probleem :)

Bij mij trouwens (voor de getallen die jij noemt):

7 <=> Oranje
1 <=> Grijs
5 <=> Groen
3 <=> Bruin

Dan ook maar de dagen van de week:

Maandag: Geel
Dinsdag: Grijs
Woensdag: Blauw
Donderdag: Zwart
Vrijdag: Oranje
Zaterdag: Geel
Zondag: Zwart

Ik vind er eigenlijk niets raars aan en kan me goed vinden in de wetenschappelijke verklaring.
En het geinige is dat ik door (mijn (ik heb dubbelen)) kleur associaties wel vaak maandag/zaterdag en donderdag/zondag door elkaar haal. Dat wil zeggen, ik bedoel maandag, denk maandag/geel en roep zaterdag :)
Ik heb precies dezelfde kleuren voor de donderdag en de zaterdag.
Ma- grijs
Di- grijs
Wd-roze/rood
Do- zwart
Vrijdag- groen
Zaterdag- geel
Zondag-oranje
Ja, kan me voorstellen dat je ze soms door elkaar haalt , die gele en die zwarte ;)
pi_90052332
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 19:20 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Ja, kleuren regenboog, chakra systeem, weekdagen, muzieknoten; lopen parallel.

bruin, lichtrood, lichtoranje, lichtgeel, medium groen, ijsblauw, koningsblauw, violet
Dankjewel Bankfurt :)
En verder: erg jammer dat je weggaat -O-
pi_90053915
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 18:21 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dankjewel Bankfurt :)
En verder: erg jammer dat je weggaat -O-
Ik moet het nog afronden w.b.t. die kleuren en die chakra's, zie ik. Dit is heel belangrijk.

Er zijn 7 chakra's met de volgende lichaamsgebieden en kleuren (let op de juiste kleuren);
Zie de mens staand; met de handen op de zij; je moet de de chakra gebieden zien als horizontale schijven.

Kruin gebied: violet

Pijnappelklier/centrum van het hoofd: Hoofd tussen neus en kruin: koningsblauw en GEEN indigo !

Keelchakra: Mond. keel en Thymus: ijsblauw

Hartchakra: streek om hart, longen, bovenkant lever: medium groen

Solar plexus chakra: streek om navel, maag, buik, onderkant lever: lichtgeel en GEEN fel geel.

Sacral Chakra: streek om milt, heilig been, nieren, onderste darmen, blaas, vrouwelijke geslachtsorganen: licht oranje en GEEN fel oranje.

Root chakra: streek om anus, mannelijke geslachtsorganen: licht rood en GEEN fel rood.

Benen t/m voeten en handen (let op alleen handen): bruin; dit gebied is geen chakra maar is het lichaamsgebied in contact met het gravitatie veld met de aarde; dit gedeelte is van belang om in het hier en nu contact te houden met de actuele realiteit.

Let op: New Age verhalen vertellen andere kleuren en vergeten dit bruine gebied; dit doen ze express om je onderste lichaamsdelen en lagere gevoelens op te stimuleren, je gedachten te frustreren in donkerblauw en je zweverig te maken en het contact met de aarde te verliezen.
pi_90054497
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 19:00 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Ik moet het nog afronden w.b.t. die kleuren en die chakra's, zie ik. Dit is heel belangrijk.

Er zijn 7 chakra's met de volgende lichaamsgebieden en kleuren (let op de juiste kleuren);
Zie de mens staand; met de handen op de zij; je moet de de chakra gebieden zien als horizontale schijven.

Kruin gebied: violet

Pijnappelklier/centrum van het hoofd: Hoofd tussen neus en kruin: koningsblauw en GEEN indigo !

Keelchakra: Mond. keel en Thymus: ijsblauw

Hartchakra: streek om hart, longen, bovenkant lever: medium groen

Solar plexus chakra: streek om navel, maag, buik, onderkant lever: lichtgeel en GEEN fel geel.

Sacral Chakra: streek om milt, heilig been, nieren, onderste darmen, blaas, vrouwelijke geslachtsorganen: licht oranje en GEEN fel oranje.

Root chakra: streek om anus, mannelijke geslachtsorganen: licht rood en GEEN fel rood.

Benen t/m voeten en handen (let op alleen handen): bruin; dit gebied is geen chakra maar is het lichaamsgebied in contact met het gravitatie veld met de aarde; dit gedeelte is van belang om in het hier en nu contact te houden met de actuele realiteit.

Let op: New Age verhalen vertellen andere kleuren en vergeten dit bruine gebied; dit doen ze express om je onderste lichaamsdelen en lagere gevoelens op te stimuleren, je gedachten te frustreren in donkerblauw en je zweverig te maken en het contact met de aarde te verliezen.
Dus bruin is helemaal geen negatieve kleur? En het is dus geen chakra.
Ik zie het bij een bepaald persoon waar ik erg op gesteld ben, een soort warmbruin.
Maar die persoon is dus goed geaard, en een realist?

Bedankt voor je uitgebreide reactie :)
pi_90066623
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 17:43 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

...

Orchestra, ik vind het wel welletjes zo; ik stop ermee.
Prima, ik heb genoeg. Bedankt in ieder geval voor de informatie die je hebt gegeven. Zelf heb ik ook maar weinig tijd om hier te kijken, net als jij. Hou je ziel sterk!
pi_90081289
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 19:13 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dus bruin is helemaal geen negatieve kleur? En het is dus geen chakra.
Ik zie het bij een bepaald persoon waar ik erg op gesteld ben, een soort warmbruin.
Maar die persoon is dus goed geaard, en een realist?

Bedankt voor je uitgebreide reactie :)
Bruin vind ik juist vreselijk negatief. Vooral warmbruin. Die keren dat ik er mee wordt geconfronteerd, ben ik genoodzaakt snel door te trekken. :+
pi_90082794
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 12:29 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Bruin vind ik juist vreselijk negatief. Vooral warmbruin. Die keren dat ik er mee wordt geconfronteerd, ben ik genoodzaakt snel door te trekken. :+
Moest lachen, smeerpijp o|O
  zaterdag 18 december 2010 @ 14:03:25 #23
8372 Bastard
Persona non grata
pi_90083874
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 19:13 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dus bruin is helemaal geen negatieve kleur? En het is dus geen chakra.
Ik zie het bij een bepaald persoon waar ik erg op gesteld ben, een soort warmbruin.
Maar die persoon is dus goed geaard, en een realist?

Bedankt voor je uitgebreide reactie :)
Iemand die veel met aardse bezigheden bezig is, meer dan dat die met zn hoofd in de wolken hangt misschien?
The truth was in here.
pi_90085653
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 14:03 schreef Bastard het volgende:

[..]

Iemand die veel met aardse bezigheden bezig is, meer dan dat die met zn hoofd in de wolken hangt misschien?
Ja, dat is het denk ik.
Het is een combinatie ván.
  zaterdag 18 december 2010 @ 20:41:03 #25
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_90096792
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 19:13 schreef Lavenderr het volgende:
Ik zie het bij een bepaald persoon waar ik erg op gesteld ben, een soort warmbruin.
Hoe bedoel je precies dat je die kleur ziet? Zie je dat als een aura of als in synesthesia?
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
  zondag 19 december 2010 @ 01:24:06 #26
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_90109030
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 17:43 schreef Bankfurt het volgende:
Orchestra, ik vind het wel welletjes zo; ik stop ermee.

Ik denk dat ik voldoende vragen heb beantwoord voor de mensen op dit forum. Ik kom hier nog zelden; de mensen moeten het hier nu ook zelf kunnen met internet en andere bronnen.

De echte zoekers en belangstellenden moeten verder kunnen met mijn aangereikte informatie en de vele links die hier in al die discussies met jou, Coolguy, J0kkebrok etc. zijn aangegeven.
:D _O- :W
Gast!? kom op zeg, je bent hier een tijdje aan het schrijven geweest alsof je de waarheid in pacht hebt, komt alleen maar aan met vage verhalen en een surplus aan new age gerelateerde dingen en vervolgens is je definitieve antwoord dat je je moet verdiepen in middle of the road [BNW] stuff en je ogen moet open houden.
Voor iemand die beweert vuistdiep in de conspiracies te zitten en zo'n beetje knowledge of all heeft laat je je wel kennen, kweenie of je de topics van hidden hand op ABTS en de channelings of Ra kent, dat zijn ook teksten van mensen/entiteiten die beweren de waarheid in pacht te hebben en die gaan zo heel erg veel dieper dan jij, en nou haak je af, jammer, ik heb hier en daar nog wat vraagjes aan je open staan.... :')
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
pi_90141207
quote:
13s.gif Op zondag 19 december 2010 01:24 schreef YuckFou het volgende:

[..]

hidden hand op ABTS
Thnx
pi_90148860
quote:
5s.gif Op zaterdag 18 december 2010 20:41 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Hoe bedoel je precies dat je die kleur ziet? Zie je dat als een aura of als in synesthesia?
Als ik aan die persoon denk zie ik een bepaalde kleur, nee geen aura, gewoon een soort associatie.
  zondag 19 december 2010 @ 22:52:47 #29
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_90151140
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 20:42 schreef Class het volgende:

[..]

Thnx
Y're welcome, je was hem kwijt?
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
pi_90153085
quote:
12s.gif Op zondag 19 december 2010 22:52 schreef YuckFou het volgende:

[..]

Y're welcome, je was hem kwijt?
Kende hem uberhaupt niet :@

Zn voorspellingen qua data zijn niet uitgekomen tho..
  maandag 20 december 2010 @ 09:48:44 #31
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_90165052
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 22:22 schreef Lavenderr het volgende:
Als ik aan die persoon denk zie ik een bepaalde kleur, nee geen aura, gewoon een soort associatie.
Oh dus inderdaad als synesthesia, zoals jij tevens met de dagen van de week hebt :).

Zie je bij alle personen een kleur of alleen bij sommige?
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
pi_90169519
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 09:48 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Oh dus inderdaad als synesthesia, zoals jij tevens met de dagen van de week hebt :).

Zie je bij alle personen een kleur of alleen bij sommige?
Alleen bij sommige mensen, en ook niet altijd hoor.
Waarschijnlijk komt het door TRU, dat ik me daar van bewust geworden ben, dat van de kleuren van dagen heb ik al sinds kind, maar dat ik bij personen een kleur vermoed pas kort.
  maandag 20 december 2010 @ 12:17:37 #33
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_90170202
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 12:01 schreef Lavenderr het volgende:
Alleen bij sommige mensen, en ook niet altijd hoor.
Waarschijnlijk komt het door TRU, dat ik me daar van bewust geworden ben, dat van de kleuren van dagen heb ik al sinds kind, maar dat ik bij personen een kleur vermoed pas kort.
Zie je bij jezelf trouwens een lavendel-kleur :P?
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
pi_90170541
quote:
5s.gif Op maandag 20 december 2010 12:17 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Zie je bij jezelf trouwens een lavendel-kleur :P?
Nee, weleens als jij bezig bent dat ik een rood hoofd krijg O+
  maandag 20 december 2010 @ 12:38:50 #35
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_90171106
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 12:25 schreef Lavenderr het volgende:
Nee, weleens als jij bezig bent dat ik een rood hoofd krijg O+
Ah, da's fijn, want rood is de kleur van de liefde *;
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
pi_90171651
quote:
17s.gif Op maandag 20 december 2010 12:38 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Ah, da's fijn, want rood is de kleur van de liefde *;
TRU :P
pi_90173981
quote:
17s.gif Op maandag 20 december 2010 12:38 schreef JoepiePoepie het volgende:
Ah, da's fijn, want rood is de kleur van de liefde *;
Maar, maar, maar Bankfurt zei dat rood de kleur is van haat, destructie en dood en verderf!
  Moderator maandag 20 december 2010 @ 16:00:38 #38
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_90181791
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 13:43 schreef Kroketvulling het volgende:

[..]

Maar, maar, maar Bankfurt zei dat rood de kleur is van haat, destructie en dood en verderf!
En hij heeft gelijk. Kijk, de kleur rood wordt natuurlijk door iedereen gezien als de kleur van de liefde omdat de NWO dat graag wil. Immers, mensen die vaak rood visualiseren voelen zich gelukkig en staan meer open voor mooie dingen, maar ook voor minder mooie dingen, die ze dan alsnog als makke schapen accepteren. Dus, rood LIJKT mooi, maar is in werkelijkheid een instrument van de NWO om de massa onder controle te krijgen.

ofzo. :') 8)7
Breitling - Instruments for Professionals
pi_90248827
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 16:00 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

En hij heeft gelijk. Kijk, de kleur rood wordt natuurlijk door iedereen gezien als de kleur van de liefde omdat de NWO dat graag wil. Immers, mensen die vaak rood visualiseren voelen zich gelukkig en staan meer open voor mooie dingen, maar ook voor minder mooie dingen, die ze dan alsnog als makke schapen accepteren. Dus, rood LIJKT mooi, maar is in werkelijkheid een instrument van de NWO om de massa onder controle te krijgen.

Right on ! Ik had het niet beter kunnen weergeven.

Rood is de opening naar de lagere astrale sfeer, het maakt je kwetsbaarder voor negatieve lagere instincten die je binnen de lagere chakra's binnenkomen. Daarom wordt een rood hartje zo gepromoot door de illuminati als het zogenaamde symbool van liefde.

quote:
ofzo. :') 8)7
Je bent een snelle leerling ! ^O^

De kleur van onvoorwaardelijke liefde zoals moeder-kind is licht roze; de kleur voor liefde voor schoonheid, natuur, warme gevoelens, oprechte emotie is die van medium groen.
  Moderator dinsdag 21 december 2010 @ 21:01:20 #40
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_90253895
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 december 2010 19:36 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Right on ! Ik had het niet beter kunnen weergeven.

Rood is de opening naar de lagere astrale sfeer, het maakt je kwetsbaarder voor negatieve lagere instincten die je binnen de lagere chakra's binnenkomen. Daarom wordt een rood hartje zo gepromoot door de illuminati als het zogenaamde symbool van liefde.

[..]

Je bent een snelle leerling ! ^O^

De kleur van onvoorwaardelijke liefde zoals moeder-kind is licht roze; de kleur voor liefde voor schoonheid, natuur, warme gevoelens, oprechte emotie is die van medium groen.
Ik denk dat je een enorme troll bent :') iedereen kan dit soort verhaaltjes verzinnen :')
Breitling - Instruments for Professionals
pi_90709554
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 21:01 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ik denk dat je een enorme troll bent :')
Helaas, je vergist je weer.

quote:
iedereen kan dit soort verhaaltjes verzinnen :')
Wil jij het van me overnemen in dit topic ? Laat maar zien dan ..

Happy nieuwjaar !
pi_90719662
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 18:11 schreef Lavenderr het volgende:
Bankfurt, wat voor symbolen zijn dat op je UI? En waar staan ze voor?
Het symbool is een gouden aleph met een gouden punt (jod); het symbool waarmee iedereen een aartsengel of een leeuw kan worden (behalve voor de Illuminati en hun meelopers, alleen voor hen werkt het symbool niet).

Het schakelt alle mind-control programma's, ELF, electrosmog en implants uit.

Ik zal het ook voor de geinteresseerden in het Bankfurt topic zetten.
pi_90720200
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 20:16 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Het symbool is een gouden aleph met een gouden punt (jod); het symbool waarmee iedereen een aartsengel of een leeuw kan worden (behalve voor de Illuminati en hun meelopers, alleen voor hen werkt het symbool niet).

Het schakelt alle mind-control programma's, ELF, electrosmog en implants uit.

Ik zal het ook voor de geinteresseerden in het Bankfurt topic zetten.
Ah, dat is een mooi symbool zeg .
Dus het is een soort schild , maar ook een strijder?
pi_90720733
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 20:29 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ah, dat is een mooi symbool zeg .
Dus het is een soort schild , maar ook een strijder?
Vooral een schild.

Visualiseer jezelf eerst helemaal in koningsbklauw (royal blue), daarna visualiseer je dit gouden symbool (gouden aleph met een gouden punt erboven) voor je voorhoofd.

In je gedachten ga je door de gouden punt; en trek je alle gouden engelenenergie naar je toe en voel je je helemaal opgenomen en vervuld van deze gouden energie.

Ga door de gouden punt, en in je gedachten zeg je: ik ben nu totaal beschermd en alle negatieve krachten worden weggeslagen en dit gevoel houd je even vast.

De oefening sluit je af door jezelf en dit symbool helemaal in de kleur bruin te omgeven en God te bedanken voor de bescherming en zijn hulp (dit laatste w.b.t. de kleur bruin is niet noodzakelijk, maar het brengt je sneller terug tot de aardse realiteit om weer op de aardse grond te komen).

Het kan een heftige oefening zijn, omdat de nano-implants en matrix-programma's gaan crashen die je uit evenwicht kunnen brengen.

Doe dit dus in een stille rustige ruimte en met veel oefeningen totdat je je eigen versie en toepassing hebt gevonden.

Je geestelijke en spirituele inzichten zullen hiermee enorm groeien.

[ Bericht 1% gewijzigd door Bankfurt op 01-01-2011 20:51:13 ]
pi_90721229
Dankjewel Bankfurt, engelenenergie is iets wat me toch al erg aanspreekt, heb een boek gelezen van Jaap Hiddinga-Engelen en Visioenen en daar was ik ook zo van onder de indruk.
Ga deze oefening zeker doen.
Die kleur bruin he, die kleur zie ik bij een bepaald persoon waar ik veel om geef, ik vind het toch wel heel bijzonder dat jij die kleur ook noemt . Aards dus, maar ook warm wat mij betreft.
pi_90721561
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 20:59 schreef Lavenderr het volgende:
Dankjewel Bankfurt, engelenenergie is iets wat me toch al erg aanspreekt, heb een boek gelezen van Jaap Hiddinga-Engelen en Visioenen en daar was ik ook zo van onder de indruk.
Ga deze oefening zeker doen.
Die kleur bruin he, die kleur zie ik bij een bepaald persoon waar ik veel om geef, ik vind het toch wel heel bijzonder dat jij die kleur ook noemt . Aards dus, maar ook warm wat mij betreft.
De kleur bruin staat voor het energieveld van de aarde, contact met het hier en nu.
Alle kleuren van hout, warme vachten, dieren die leven dicht bij de grond, zand, grond, klei etc.

Het kan warm zijn als je het verbindt met begrippen zoals zomer, nazomer en oogsttijd.

Met beide benen stevig op de grond staan. Het dragen van stevige donkerbruine leren schoenen met een goede ruwe grip bevordert dit contact in mentale zin.
pi_90722441
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 20:59 schreef Lavenderr het volgende:
Dankjewel Bankfurt, engelenenergie is iets wat me toch al erg aanspreekt, heb een boek gelezen van Jaap Hiddinga-Engelen en Visioenen en daar was ik ook zo van onder de indruk.
Ga deze oefening zeker doen.
Die kleur bruin he, die kleur zie ik bij een bepaald persoon waar ik veel om geef, ik vind het toch wel heel bijzonder dat jij die kleur ook noemt . Aards dus, maar ook warm wat mij betreft.
Ik ben niet helemaal thuis in dingen als energie. Wat ik wel weet is dat je op moet passen voor die zooi, niet zomaar dingen aannemen van mensen van een forum. Niet te snel dingen die iemand (in dit geval Banfkurt) beschrijft over dit onderwerp toepassen, kan gevaarlijk zijn.. Alhoewel ik denk dat je dat zelf ook wel weet.
pi_90722559
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 21:32 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ik ben niet helemaal thuis in dingen als energie. Wat ik wel weet is dat je op moet passen voor die zooi, niet zomaar dingen aannemen van mensen van een forum. Niet te snel dingen die iemand (in dit geval Banfkurt) beschrijft over dit onderwerp toepassen, kan gevaarlijk zijn.. Alhoewel ik denk dat je dat zelf ook wel weet.
dat is zo;

er zijn ook lagere engelen. Het gouden symbool waarin ik het hier over heb, gaat over de aartsengelen-energie. D.w.z een energie van geestelijke toestand in de ziel van de mens.
Geen occulte spelletjes, want deze zijn allemaal gevaarlijk.
pi_90723226
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 21:32 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ik ben niet helemaal thuis in dingen als energie. Wat ik wel weet is dat je op moet passen voor die zooi, niet zomaar dingen aannemen van mensen van een forum. Niet te snel dingen die iemand (in dit geval Banfkurt) beschrijft over dit onderwerp toepassen, kan gevaarlijk zijn.. Alhoewel ik denk dat je dat zelf ook wel weet.
Jawel, dat weet ik idd wel. Ben een nuchter persoon.
Maar dat van die kleuren vind ik echt bijzonder.

Maar bedankt voor de waarschuwing :)
pi_90723286
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 21:34 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

dat is zo;

er zijn ook lagere engelen. Het gouden symbool waarin ik het hier over heb, gaat over de aartsengelen-energie. D.w.z een energie van geestelijke toestand in de ziel van de mens.
Geen occulte spelletjes, want deze zijn allemaal gevaarlijk.
Occulte dingen blijf ik verre van, wil daar niets mee te maken hebben.
pi_90723384
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 21:34 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

dat is zo;

er zijn ook lagere engelen. Het gouden symbool waarin ik het hier over heb, gaat over de aartsengelen-energie. D.w.z een energie van geestelijke toestand in de ziel van de mens.
Geen occulte spelletjes, want deze zijn allemaal gevaarlijk.
Ik denk dat al deze zweverige spelletjes gevaarlijk zijn. Namelijk omdat je hoop in iets stopt dat geen garantie kan geven op goede resultaten. Zou dat wel zijn, dan was dit zeker opgemerkt in wetenschappelijk verantwoorde vakgebieden.
pi_90724118
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 21:52 schreef Gray het volgende:

[..]

Ik denk dat al deze zweverige spelletjes gevaarlijk zijn.
Dat zijn ze idd als ze zweverig en onbegrepen zijn.

quote:
Namelijk omdat je hoop in iets stopt dat geen garantie kan geven op goede resultaten.
Daarom heb ik het scherp en als oefening met beide benen op de grond omschreven.

Wat ik aangaf is een soort mentaal proces, mentale training. Net zoals men een wiskundige formule toepast om iets uit te rekenen.

Bijv. f(x) = sin (x); is ook een symbolische mentale uitdrukking met een praktische toepassing.

quote:
Zou dat wel zijn, dan was dit zeker opgemerkt in wetenschappelijk verantwoorde vakgebieden.
Dat is al in het verleden vaak genoeg gebeurd.

Maar deze kennis wordt in onze door corruptie omgeven maatschappij verborgen gehouden.
  zondag 2 januari 2011 @ 10:04:09 #53
8372 Bastard
Persona non grata
pi_90737042
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 21:52 schreef Gray het volgende:

[..]

Ik denk dat al deze zweverige spelletjes gevaarlijk zijn. Namelijk omdat je hoop in iets stopt dat geen garantie kan geven op goede resultaten. Zou dat wel zijn, dan was dit zeker opgemerkt in wetenschappelijk verantwoorde vakgebieden.
Welnee niet gevaarlijk om te werken met die kleuren, het kan juist heel ontspannend en opladend werken. Mijn reikimaster gaf dezelfde kleuren aan, lichblauw en goudkleur die je van bovenaf (het universum) in je lichaam laat stromen en je schoon laat spoelen en aan de aarde terug geeft via je voeten.

Alleen dan zonder die ELF of weet ik het wat voor manifestatie gedoe.
The truth was in here.
pi_90737047
Ik denk niet dat aartengelenergie past in de categorie niet-zweverig.

Wat je doet met die formule ivm mentale processen doet me denken aan:


[ Bericht 12% gewijzigd door Gray op 02-01-2011 10:10:34 ]
  zondag 2 januari 2011 @ 10:20:20 #55
8372 Bastard
Persona non grata
pi_90737189
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 10:04 schreef Gray het volgende:
Ik denk niet dat aartengelenergie past in de categorie niet-zweverig.

Wat je doet met die formule ivm mentale processen doet me denken aan:
[ afbeelding ]
Het is inderdaad nu nog in de categorie zweverig. Kwestie van tijd misschien, kleuren en licht therapie word ook steeds meer gebruikt in de moderne geneeskunde.
Door de tijd heen worden we steeds meer bewust van een factor X, factor X is de energie om ons heen. Soms is het 'die toevallige gebeurtenis' of het is net dat kleine ingredient wat een genezingsproces op gang brengt "het is als een wonder".
The truth was in here.
  zondag 2 januari 2011 @ 10:21:25 #56
8372 Bastard
Persona non grata
pi_90737199
Overigens voor Bankfurt een vraag, die tikken waar je het wel eens over hebt. Wat is de frequentie de afgelopen 2 weken tov maanden er voor.?
The truth was in here.
pi_90737696
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 10:20 schreef Bastard het volgende:

[..]

Het is inderdaad nu nog in de categorie zweverig. Kwestie van tijd misschien, kleuren en licht therapie word ook steeds meer gebruikt in de moderne geneeskunde.
Door de tijd heen worden we steeds meer bewust van een factor X, factor X is de energie om ons heen. Soms is het 'die toevallige gebeurtenis' of het is net dat kleine ingredient wat een genezingsproces op gang brengt "het is als een wonder".
Bepaalde pseudo-wetenschappelijke kennis zie ik nog best de overstap maken naar erkende wetenschap, zoals nu het geval is met chinese medicijnkunde. Tot die tijd vind ik het gevaarlijk om er teveel vertrouwen in te steken omdat het de aandacht afleidt van de realiteit. En het is juist dáár waar men reëele problemen heeft én het is daar waar realistische oplossingen nodig zijn.
  zondag 2 januari 2011 @ 11:35:19 #58
8372 Bastard
Persona non grata
pi_90738434
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 10:57 schreef Gray het volgende:

[..]

Bepaalde pseudo-wetenschappelijke kennis zie ik nog best de overstap maken naar erkende wetenschap, zoals nu het geval is met chinese medicijnkunde. Tot die tijd vind ik het gevaarlijk om er teveel vertrouwen in te steken omdat het de aandacht afleidt van de realiteit. En het is juist dáár waar men reëele problemen heeft én het is daar waar realistische oplossingen nodig zijn.
Mja, en als de realistische oplossingen niet blijken te werken dan probeer je eens wat anders.. althans zo kijk ik er tegenaan. :)
The truth was in here.
pi_90738699
Als ik geen realistische oplossing kan vinden voor een realistisch probleem dan creeer ik die oplossing zelf. Ik doe graag aan vooruitgang ipv stil blijven staan bij mentaal pleisterwerk in de vorm van spiritualiteit.

[ Bericht 0% gewijzigd door Gray op 02-01-2011 15:26:06 ]
  zondag 2 januari 2011 @ 11:52:15 #60
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_90738864
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
  Moderator zondag 2 januari 2011 @ 12:28:52 #61
249559 crew  Lavenderr
pi_90740142
quote:
Bedankt DeMolay !!
pi_90740342
quote:
5s.gif Op zondag 2 januari 2011 10:21 schreef Bastard het volgende:
Overigens voor Bankfurt een vraag, die tikken waar je het wel eens over hebt. Wat is de frequentie de afgelopen 2 weken tov maanden er voor.?
Van anderen heb ik begrepen dat het is begonnen sinds deze zomer.

Waarom de laatste 2 weken ? Iets opmerkelijks gemerkt of gevoeld de laatste 2 weken ?
pi_90740488
quote:
idd, een mooie onderzoekssite. Bedankt DeMolay !

Het werk van Stan Tenen is ook genoemd in de Montauk series van Peter Moon.

Die schema's van het hebreeuwse alfabet en die lichaamshoudingen; dergelijke overzichten zijn er ook voor het runen alfabet en atlantische/egyptische hierogliefen.
  zondag 2 januari 2011 @ 13:30:13 #64
8372 Bastard
Persona non grata
pi_90742121
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 12:34 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Van anderen heb ik begrepen dat het is begonnen sinds deze zomer.

Waarom de laatste 2 weken ? Iets opmerkelijks gemerkt of gevoeld de laatste 2 weken ?
Mwa ik zoek naar verklaringen inderdaad. ;)
The truth was in here.
pi_90742200
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 13:30 schreef Bastard het volgende:

[..]

Mwa ik zoek naar verklaringen inderdaad. ;)
Verklaringen voor wat ?
Welke gebeurenissen van de laatste 2 weken bedoel je ?
  zondag 2 januari 2011 @ 16:49:03 #66
8372 Bastard
Persona non grata
pi_90750223
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 13:33 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Verklaringen voor wat ?
Welke gebeurenissen van de laatste 2 weken bedoel je ?
Het is meer de stroomversnelling die ik overal al waar nam het laatste jaar om mij heen, maar ik begin zelf ook vreemde zaken te ervaren zo nu en dan en dan met name de laatste weken. Nee ik kan er niet exacter over wezen, het is daar te persoonlijk voor. Maar ik heb wel eens het idee dat het soms werkt als een antenne.

Misschien zijn mn nanoimplantaten gewoon wat van slag ;)
The truth was in here.
pi_90751147
Bankfurt lijkt me hier wel de meest zweverige persoon op deze site, mss net daarom dat Lavenderr het zo goed met hem kan vinden.
  zondag 2 januari 2011 @ 17:57:03 #68
8372 Bastard
Persona non grata
pi_90753646
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 17:08 schreef Loppe het volgende:
Bankfurt lijkt me hier wel de meest zweverige persoon op deze site, mss net daarom dat Lavenderr het zo goed met hem kan vinden.
Want je denkt dat Lavenderr ook zo zweverig is?
The truth was in here.
pi_90754449
op z'n minst
  zondag 2 januari 2011 @ 18:15:25 #70
8372 Bastard
Persona non grata
pi_90754521
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 18:13 schreef Loppe het volgende:
op z'n minst
Wat geeft je dat idee? Op zn minst zo zweverig als Bankfurt zeg je?
The truth was in here.
  Moderator zondag 2 januari 2011 @ 18:38:13 #71
249559 crew  Lavenderr
pi_90755468
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 17:08 schreef Loppe het volgende:
Bankfurt lijkt me hier wel de meest zweverige persoon op deze site, mss net daarom dat Lavenderr het zo goed met hem kan vinden.
Ik kan het met de meeste users goed vinden, heeft niets met zweverigheid te maken :P
pi_90776071
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 16:49 schreef Bastard het volgende:

[..]

Het is meer de stroomversnelling die ik overal al waar nam het laatste jaar om mij heen, maar ik begin zelf ook vreemde zaken te ervaren zo nu en dan en dan met name de laatste weken. Nee ik kan er niet exacter over wezen, het is daar te persoonlijk voor. Maar ik heb wel eens het idee dat het soms werkt als een antenne.
Ik moet zeggen, dat ik reuzenieuwsgierig ben naar wat jij ervaart.

Er gebeurt nogal wat dezer dagen en dat zou te merken kunnen zijn als stroomversnelling, i.e. in het persoonlijke, in het bewustwordingsproces; als tikje ... of tikjes...

quote:
Misschien zijn mn nanoimplantaten gewoon wat van slag ;)
Nou, daar zeg je iets; sabotage kan idd optreden.
Er zijn nogal wat harde tikken uitgedeeld de laatse 2 weken, vandaar.

Dus jouw opmerking was een mooie ahahah-zie je wel-Erlebnis ! 8-)
  Moderator maandag 3 januari 2011 @ 08:25:12 #73
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_90781340
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 00:32 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Ik moet zeggen, dat ik reuzenieuwsgierig ben naar wat jij ervaart.

Er gebeurt nogal wat dezer dagen en dat zou te merken kunnen zijn als stroomversnelling, i.e. in het persoonlijke, in het bewustwordingsproces; als tikje ... of tikjes...

[..]

Nou, daar zeg je iets; sabotage kan idd optreden.
Er zijn nogal wat harde tikken uitgedeeld de laatse 2 weken, vandaar.

Dus jouw opmerking was een mooie ahahah-zie je wel-Erlebnis ! 8-)
Bastard vraagt aan jou wat JIJ de laatste 2 weken hebt gevoeld, maar daar geef je geen antwoord op. Sterker nog, je reageert met een wedervraag, en doet daarna alsof je al lang wist dat er sinds 2 weken wat aan de hand is en kom je met je 'ahahah-erlebnis' opmerking.
Breitling - Instruments for Professionals
  maandag 3 januari 2011 @ 10:45:50 #74
8372 Bastard
Persona non grata
pi_90783617
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 08:25 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Bastard vraagt aan jou wat JIJ de laatste 2 weken hebt gevoeld, maar daar geef je geen antwoord op. Sterker nog, je reageert met een wedervraag, en doet daarna alsof je al lang wist dat er sinds 2 weken wat aan de hand is en kom je met je 'ahahah-erlebnis' opmerking.
Nee hij reageerde wel op mijn vraag maar zag zo snel niet een pasklaar antwoord op de frequentie in de laatste paar weken (die ik eventueel waarneem) . Daarbij, ik weet niet of mijn gevoel in dit onderwerp te maken hoeft te hebben, ik zoek wat dingen uit, maar ik toon oprechte interesse en stel een vraag.
The truth was in here.
  maandag 3 januari 2011 @ 11:50:34 #75
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_90785796
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 16:49 schreef Bastard het volgende:
Het is meer de stroomversnelling die ik overal al waar nam het laatste jaar om mij heen, maar ik begin zelf ook vreemde zaken te ervaren zo nu en dan en dan met name de laatste weken. Nee ik kan er niet exacter over wezen, het is daar te persoonlijk voor. Maar ik heb wel eens het idee dat het soms werkt als een antenne.
Zonder te veel persoonlijke dingen te vertellen; kun je er misschien toch iets meer over vertellen? Wat bedoel je precies met stroomversnelling en vreemde zaken?

quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 18:13 schreef Loppe het volgende:
op z'n minst
:) Ik vind jou af en toe zo droog he :'). En dan gewoon een nieuwe plant als usericon in het nieuwe jaar. Dat vind ik zo droog :'). Die vorige plant vond ik ook al zo ' :') '.
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
pi_90786345
ik hou van m'n plantjes
  maandag 3 januari 2011 @ 12:09:09 #77
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_90786498
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 11:35 schreef Bastard het volgende:

[..]

Mja, en als de realistische oplossingen niet blijken te werken dan probeer je eens wat anders..
realistisch
[bijvoeglijk naamwoord] met de werkelijkheid als uitgangspunt

Even denken wat de tegenhanger van 'realistisch' is... fantasievol misschien ?
zzz
  maandag 3 januari 2011 @ 12:12:19 #78
8372 Bastard
Persona non grata
pi_90786593
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 12:09 schreef _Led_ het volgende:

[..]

realistisch
[bijvoeglijk naamwoord] met de werkelijkheid als uitgangspunt

Even denken wat de tegenhanger van 'realistisch' is... fantasievol misschien ?
En wie weet he.
The truth was in here.
pi_90788543
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 10:45 schreef Bastard het volgende:

[..]

Nee hij reageerde wel op mijn vraag maar zag zo snel niet een pasklaar antwoord op de frequentie in de laatste 2 weken (die ik eventueel waarneem) .
Idd, die frequentie van "tikken", dat je dat zo goed kon merken dat was zeer frappant.

tussen 17 dec 2010 en 5 jan 2010 ligt n.l. een intensieve periode w.b.t. planetaire of astrologische uitschieters.

Ik heb verder sterk het vermoeden dat er nog meer aan de hand is, bijvoorbeeld grote wijzigingen in het aardmagnetische veld en energiepoorten.

Ik heb zelf wel e.e.a. kunnen merken, het weer in Europa, de stilte in de media etc. maar niet zoveel echt zelf gevoeld. Misschien omdat ik al op voorhand was geinformeerd.

quote:
Daarbij, ik weet niet of mijn gevoel in dit onderwerp te maken hoeft te hebben, ik zoek wat dingen uit, maar ik toon oprechte interesse en stel een vraag.
Ik vond het wel grappig dat je het woord "tik" uit het Truth-forum erbij haalde; die user Diabox schreef daar ook over in het opzettelijke "Matrix topic"..
pi_90788596
Al die skeptici en zogenaamde "wetenschappers" (met diploma zelfs) die het niet snappen....... :D

[ Bericht 67% gewijzigd door Bankfurt op 03-01-2011 13:22:28 ]
pi_90788910
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 16:49 schreef Bastard het volgende:....... Maar ik heb wel eens het idee dat het soms werkt als een antenne.
....
Hmmm. antenne ?

Ik denk het ook: ja direct, via de atmosfeer, ja via de leylijnen of het aard-morfogenetische veld, en ja, via het akasha veld.
  maandag 3 januari 2011 @ 13:25:25 #82
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_90789228
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 13:09 schreef Bankfurt het volgende:
Al die skeptici en zogenaamde "wetenschappers" (met diploma zelfs) die het niet snappen....... :D
...en dat terwijl het zo simpel is voor een werkeloze schizofreen zonder diploma als jij ! :Y
zzz
pi_90789230
Tot ziens, Bankfurt.
  maandag 3 januari 2011 @ 13:26:44 #84
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_90789302
"het akasha-veld", de verzonnen joker die men inzet als men gewoon even een verklaring voor iets willekeurigs wil geven !

:)
zzz
  maandag 3 januari 2011 @ 13:30:03 #85
8372 Bastard
Persona non grata
pi_90789465
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 13:17 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Hmmm. antenne ?

Ik denk het ook: ja direct, via de atmosfeer, ja via de leylijnen of het aard-morfogenetische veld, en ja, via het akasha veld.
Ja 'technisch' zou ik er geen woord aan kunnen noemen maar deze benamingen kan ik mee leven. Het voelt soms, inderdaad vanaf ergens voor de kerstperiode tot nog steeds als een schommeling tussen bewustzijn en slaaptoestand. Als je in slaap valt is er ergens een punt dat als het ware je stekker er uit gaat, ik vergelijk het even met jou 'tikje' zoals je in een TRU topic noemde. (Die tikjes is misschien heel anders bedoeld of misschien bedoel je er een heel scala mee dat weet ik niet). Die stekker die er uit plugt voor je in slaap valt, en als je in een onrustige omgeving in slaap valt heb je dat een aantal keer.. dat is precies wat ik onderandere overdag lijk mee te maken. Ik draai mij om, bijvoorbeeld om wat van tafel te pakken en het is net alsof er een vertraging (versnelling) optreedt waardoor het niet synchroon aanvoelt, alsware je dus kan vergelijken met in slaap vallen, maar nu in vol wakker staat van bewustzijn.
Goed.. dat kan een medische oorzaak hebben, of kan weet ik het wat voor oorzaak hebben, ik heb het idee in ieder geval dat het vanzelf overgaat ook al heb ik het niet eerder meegemaakt. Het beangstigd niet, het gebeurt gewoon. ben niet misselijk, niet draaierig, voedingspatroon niet gewijzigd oid. Aangezien ik het probeerde te benoemen dacht ik aan jou bewoording van tikjes, vandaar dat ik jou ook vraag.. misschien heeft het ergens mee te maken, misschien ook wel niet. :D
The truth was in here.
  maandag 3 januari 2011 @ 13:33:27 #86
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_90789639
quote:
14s.gif Op maandag 3 januari 2011 13:30 schreef Bastard het volgende:
Ik draai mij om, bijvoorbeeld om wat van tafel te pakken en het is net alsof er een vertraging (versnelling) optreedt waardoor het niet synchroon aanvoelt, alsware je dus kan vergelijken met in slaap vallen, maar nu in vol wakker staat van bewustzijn.
Vitamine B tekort.
zzz
pi_90790068
Bastard, ik bedoel idd net zoals jij dat het met bewustzijn heeft te maken.
Slaaptoestand is ook een vorm van bewustzijn, waarbij de grenzen (kunnen) worden verlegd in de waarneming boven ruimte en tijd. Kun je je wat dromen herinneren van de laatste 2-3 weken ?
  maandag 3 januari 2011 @ 13:46:01 #88
8372 Bastard
Persona non grata
pi_90790316
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 13:41 schreef Bankfurt het volgende:
Bastard, ik bedoel idd net zoals jij dat het met bewustzijn heeft te maken.
Slaaptoestand is ook een vorm van bewustzijn, waarbij de grenzen (kunnen) worden verlegd in de waarneming boven ruimte en tijd. Kun je je wat dromen herinneren van de laatste 2-3 weken ?
Nou nu zo uit mn blote hoofd niet echt nee, behalve een steeds herhalende droom met steeds dezelfde gebeurtenis zodat je eigenlijk vermoeid wakker word en je express omdraait in de hoop dat het beter gaat :P
Kan mij nog wel een droom herrineren, die heb ik in het dromentopic geplaatst van TRU voor de rest niet echt onthouden helaas.
The truth was in here.
  maandag 3 januari 2011 @ 14:00:25 #89
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_90791058
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 00:32 schreef Bankfurt het volgende:

Er gebeurt nogal wat dezer dagen en dat zou te merken kunnen zijn als stroomversnelling
http://www.latimes.com/ne(...)101,0,5693301.column

quote:
Research shows that the older we get, the faster the years seem to go by. And it's not just fear of our own mortality that troubles us.

Scientists aren't sure how or why it happens, but people do change the way they perceive time as they age.

"They just have this sense, this feeling that time is going faster than they are," Duke University psychology professor Warren Meck told National Public Radio in an interview of "All Things Considered" last year. The experience seems to be universal, he said. The perception has been documented over the years, across cultures and around the world.
Heeft dit er niks mee te maken ?
zzz
pi_90796078
Bankfurt, wat is jouw mening over dat hele violette vlam gebeuren?
pi_90799401
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 15:47 schreef Kroketvulling het volgende:
Bankfurt, wat is jouw mening over dat hele violette vlam gebeuren?
Hoe bedoel je ?

Heb je een voorbeeld hoe het gebruikt wordt ?
  maandag 3 januari 2011 @ 17:51:48 #92
8372 Bastard
Persona non grata
pi_90802022
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 15:47 schreef Kroketvulling het volgende:
Bankfurt, wat is jouw mening over dat hele violette vlam gebeuren?
http://users.telenet.be/freesoaring_eagle/violetflame2NL.htm
Bedoel je dit?
The truth was in here.
pi_90808491
Ja, wat Bastard zegt. Omdat je eerder het visualiseren van de kleur violet zo benadrukte ging ik googlen, en kwam dus uit op de violette vlam, of violet fire. Dat moet je dan om je heen visualiseren, en dan ook nog, het liefst hardop, een soort mantra herhalen. I am a being of violet fire, I am the purity God desires. Ik dacht, misschien heb je er van gehoord?
pi_90844313
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 20:15 schreef Kroketvulling het volgende:
Ja, wat Bastard zegt. Omdat je eerder het visualiseren van de kleur violet zo benadrukte ging ik googlen, en kwam dus uit op de violette vlam, of violet fire. Dat moet je dan om je heen visualiseren, en dan ook nog, het liefst hardop, een soort mantra herhalen. I am a being of violet fire, I am the purity God desires. Ik dacht, misschien heb je er van gehoord?
violet is een kleur dat zuivert en reinigt; een violette vlam werkt gedeeltelijk zuiverend, omdat het beeld niet 100% violet is. Beter is een violette flush, 100% violet.

Voor de rest zou ik niet al teveel waarde hechten aan mevr. Elizabeth Claire Prophet, teveel New Age propaganda.

Mantras zijn instrumenten voor astrale invaders o.a. demonen; niet doen dus, en zeker niet in groepsverband mantras opzeggen of mediteren, omdat dit de leden van de groep kwetsbaar maakt voor ELF-aanvallen per sateliet doordat de groepsleden in een zelfde golflengte in het ELF-spectrum resoneren.
pi_90880108
Het getal 11 is toch zo belangrijk voor die klootzakken?

Damn, nu zie ik het pas. Godverdomme.

Bankfurt, dit getal is de laatste tijd wel heel erg prominent in mijn leven aanwezig geweest. Ik ga liever niet in op de details, althans, niet hier.

Wil dit iets zeggen of denk ik nu te ver door?
pi_90893110
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 14:11 schreef Orchestra. het volgende:
Het getal 11 is toch zo belangrijk voor die klootzakken?

Damn, nu zie ik het pas. Godverdomme.

Bankfurt, dit getal is de laatste tijd wel heel erg prominent in mijn leven aanwezig geweest. Ik ga liever niet in op de details, althans, niet hier.

Wil dit iets zeggen of denk ik nu te ver door?
11 is het symbool van de start van een nieuwe periode, een nieuwe cyclus.

Dit getal is alleen gevaarlijk als je onwaarschijnlijk vaak wordt geconfronteerd met 11:11 (dubbel 11 dus); bijv. als je op je horloge kijkt, of als je de tijd opneemt.

Dit is dan een teken van specifieke programmering in je matrix.

Er is ook de code 09/11; dit is een zeer gevaarlijke trigger (m.n. in de USA) voor speciale programmed agenten; het activeert de agent-slaaf tot uitzonderlijke fysieke krachtsinspanningen voor een bepaalde opdracht.
pi_90895130
Bedankt voor je antwoord Bankfurt. En over dat 11:11. Zag ik vanochtend ook, en ik zie wel vaker echt dubbele getallen als ik op mijn scherm of mobiel kijk voor de tijd. O-oh! :o
  woensdag 5 januari 2011 @ 19:35:59 #98
8372 Bastard
Persona non grata
pi_90897495
Om in te haken op het cijfer 11, als ik zo vrij mag wezen stel ik u 2 tarotkaarten voor.

11. is de kaart Gerechtigheid.
Vrouwe justitia op een troon, met een zwaard omhoog. Zij zegt blijf sterk in uw geloof, het goede zal zegevieren door liefde.
De kaart zoekt naar evenwicht, heeft te maken met wetten en regelgevingen die opgedragen worden, honger naar de waarheid.

Kaart 2(1+1) is de tweede kaart van de grote arcana, De hogepriesteres. Zij symboliseert de innerlijke waarheid, het weten dat het goed gaat komen. Macht is te zien in haar kroon, wijsheid haar kristallen bol. Verder zien we een rol in haar mouw met de letters TORA, vertegenwoordigd de joodse heilige wijsheden. Op het gordijn achter haar zien we palmbomen en granaatappels, kaart van intuitieve wijsheden. Geheimen die onthult gaan worden die aan het oog ontrokken werden. Veranderingen na geduldig afwachten. Mogelijk voorspellende dromen ontvangen. Antwoorden die je zoekt liggen bij jezelf.

Apart he?
The truth was in here.
pi_90899502
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 18:26 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

11 is het symbool van de start van een nieuwe periode, een nieuwe cyclus.

Dit getal is alleen gevaarlijk als je onwaarschijnlijk vaak wordt geconfronteerd met 11:11 (dubbel 11 dus); bijv. als je op je horloge kijkt, of als je de tijd opneemt.

Dit is dan een teken van specifieke programmering in je matrix.

Er is ook de code 09/11; dit is een zeer gevaarlijke trigger (m.n. in de USA) voor speciale programmed agenten; het activeert de agent-slaaf tot uitzonderlijke fysieke krachtsinspanningen voor een bepaalde opdracht.
Ik PM je even (als dat kan?), ook al doe je er niet aan, maar ik zet het liever niet hier neer.
pi_90943463
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 20:05 schreef Orchestra. het volgende:

[..]

Ik PM je even (als dat kan?), ook al doe je er niet aan, maar ik zet het liever niet hier neer.
Kan niet; uit principe doe ik niet aan pms op fora.

Laat maar rusten, en gebruik autosuggesties zoals "ik laat alle negatieve bijwerkingen van het getal 11 los"; en flush alle vreemde ongewenste zaken die je ermee voelt schoon in violet met wat gouden spetters.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')