Jij doet niet meequote:Op woensdag 15 december 2010 17:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Januari toch? Na de staking? Ik moet nog inkopen doen iig, en dat ga ik écht niet in die kerstdrukte doen
Hij is laatst al per ongeluk van de bank getraptquote:
Ik zeg serieus nee als mensen vragen of ze op mijn plek mogen zittenquote:Op woensdag 15 december 2010 17:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je wil zeker ook zitten als de bus al vol is he?
Mss had Elies dat bericht al lang binnen voor zodra Tombo dr pakje zou melden hoorquote:Op woensdag 15 december 2010 17:06 schreef Cat22 het volgende:
En wie heeft er al gekeken welke Sesa's nu allemaal online zijn?![]()
KuchTombokuch
Ach, ik knalde net de deur tegen Satsu zijn kop. Leren ze van.quote:Op woensdag 15 december 2010 17:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jij doet niet mee
[..]
Hij is laatst al per ongeluk van de bank getrapt
Aaawwwww!quote:Op woensdag 15 december 2010 17:05 schreef oh-oh het volgende:
Voor Muis![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Chico loves you!
Maar jij hebt een goed excuus.quote:Op woensdag 15 december 2010 17:07 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik zeg serieus nee als mensen vragen of ze op mijn plek mogen zittenmet mijn evenwicht lig je zo op de grond.
Ik heb al zovaak verbijsterde blikken gekregen
Daaaaaar denken we even niet aan.quote:Op woensdag 15 december 2010 17:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mss had Elies dat bericht al lang binnen voor zodra Tombo dr pakje zou melden hoor![]()
Lekker puh voor de verbijsterde blikken.quote:Op woensdag 15 december 2010 17:07 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik zeg serieus nee als mensen vragen of ze op mijn plek mogen zittenmet mijn evenwicht lig je zo op de grond.
Ik heb al zovaak verbijsterde blikken gekregen
Het berichtje was al een tijdje geleden bij mij aangekomen. Was al bang dat ik te laat wasquote:Op woensdag 15 december 2010 17:06 schreef Cat22 het volgende:
En wie heeft er al gekeken welke Sesa's nu allemaal online zijn?![]()
KuchTombokuch
Dat slaat ook nergens opquote:Op woensdag 15 december 2010 17:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar jij hebt een goed excuus.![]()
Als ik zeg dat ik visueel gehandicapt ben en daardoor echt niet kan staan krijg ik ook vreemde blikken.
Crap.quote:Op woensdag 15 december 2010 17:09 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het berichtje was al een tijdje geleden bij mij aangekomen. Was al bang dat ik te laat was
Ergo: jullie kunnen helemaal niet achterhalen wie mij zo lief gevraagd heeft het te posten
Ja, stom volk he?quote:Op woensdag 15 december 2010 17:09 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat slaat ook nergens opmaar ja, ignorant people heb je overal
Ik ben een redelijk doorgewinterd SeSa-postbode-berichten-doorgeefluik; ik zou zo een domme fout niet makenquote:
Met heel veel bagagequote:Op woensdag 15 december 2010 17:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, stom volk he?![]()
Wanneer gaan we samen in de bus?In de spits?
![]()
How kjoetquote:Op woensdag 15 december 2010 17:11 schreef tombolafan het volgende:
Pakje bij de kerstboom:
[ afbeelding ]
Ennnnnnnnnnnnnnn:
[ afbeelding ]
Niet te zienquote:Op woensdag 15 december 2010 17:11 schreef tombolafan het volgende:
Pakje bij de kerstboom:
[ afbeelding ]
Ennnnnnnnnnnnnnn:
[ afbeelding ]
Ow ga ik mee om de geestelijk uitgedaagde uit te hangenquote:Op woensdag 15 december 2010 17:10 schreef Cat22 het volgende:
Ja, stom volk he?![]()
Wanneer gaan we samen in de bus?In de spits?
![]()
De volgende keer stellen we iemand anders aan. DAT DIT KAN OP FOK!quote:Op woensdag 15 december 2010 17:11 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ben een redelijk doorgewinterd SeSa-postbode-berichten-doorgeefluik; ik zou zo een domme fout niet maken
Crap also: waar blijft de postbode-mevrouw; ik wil zó graag naar huis
Bouwpakket!quote:Op woensdag 15 december 2010 17:11 schreef tombolafan het volgende:
Pakje bij de kerstboom:
[ afbeelding ]
Ennnnnnnnnnnnnnn:
[ afbeelding ]
Jaaaaaaaquote:Op woensdag 15 december 2010 17:11 schreef Loveless85 het volgende:
Komt die kerstboom uit dat pakje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |