abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 22 december 2010 @ 14:18:54 #76
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_90288292
@ Claudia

Ik kan me daar in vinden, soms zijn wat duurdere spullen ook fijn. Ik vind dat als je bij je normale dingen een beetje oplet wat je koopt, dat er dan soms iets duurs tegenover mag staan.

Zo heb ik bijv een badjas van Pip, heerlijk groot en warm, daar voel ik me fijn in.
Ook het beddengoed heb ik daarvan, mijn andere twee sets zijn dan weer goedkopere van Ikea.
En dat slaapt net even anders.

Vier seizoenen slaapzak vind ik mooi, maar dan slapen ze wel altijd in dezelfde, juist de afwisseling, bijv twee voor de zomer met korte mouwen en twee voor de winter met lange mouwen lijkt me dan wel weer net zo gezellig. En samen kost dat net zoveel als een zo'n combi-sleeper.

Zo maakt iedereen zijn afwegingen, het is wel leuk om altijd de ervaringen van spullen hier te lezen...
pi_90289812


Dat zijn volgens mij gewoon ikea bedjes als ik zo snel kijk.. Ik vind het een leuke uitstraling hebben..
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  woensdag 22 december 2010 @ 14:52:10 #78
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_90289955
Tico, da's een mooie kamer zeg!!! *helemaal mijn smaak*, even opslaan!
pi_90289964
Dat bureau ziet er wel uit als een duur designexemplaar (van Hollandse makelij wellicht?). Zoiets vind ik nou nooit op Marktplaats.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_90290044
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 14:52 schreef mikoxx het volgende:
Tico, da's een mooie kamer zeg!!! *helemaal mijn smaak*, even opslaan!
SC had m in de eerste pagina gepost, maar dit is echt wat ik in gedachte heb voor mn 2 meisjes..
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_90290618
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 14:53 schreef Ticootje het volgende:

[..]

SC had m in de eerste pagina gepost, maar dit is echt wat ik in gedachte heb voor mn 2 meisjes..
superleuk!!

En als ik dat soort kamertjes zie dan wíl ik niet eens meer twee aparte kamers voor mn meisjes als ze wat groter zijn :D O+
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_90291324
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 15:05 schreef huuphuup het volgende:

[..]

superleuk!!

En als ik dat soort kamertjes zie dan wíl ik niet eens meer twee aparte kamers voor mn meisjes als ze wat groter zijn :D O+
Dat had ik met het kamertje dat eerder gepost werd, met al die bedden. Ineens wilde ik ook een weeshuis aan kinderen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_90291458
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 10:36 schreef CarOnline het volgende:

[..]

Ja ik vond het ook een aangename verrassing dat het er bij jou op zat!
Bij ons zit het er nog niet op, ik moet eerst alle spulletjes bij elkaar scharrelen en dan meteen alles omgooien. Ze heeft een Hollandse kamer, nu gaat ie chinees-achtig worden :)
Denk dat de andere muren een blauwtint gaan worden.

Haha ik heb de Dikke dames van Susan de Waardt Ruiter O+
Maar dan zelf geschilderd. Een poster wilde ik niet en een echte is onbetaalbaar :)

Maar leuke spulletjes voor in je kamer en ook echt een mooi huis.
Ben benieuwd hoe het geheel gaat worden!
Nu weet ik het weer! Ik heb volgens mij destijds ook gereageerd op een foto die je hiervan had geplaatst in het 'binnen kijken bij'-topic (of niet?). Het kamer-idee voor je dochter klinkt goed, ben erg benieuwd, kom je dat hier ook nog laten zien?

quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 11:43 schreef elvy het volgende:
Wát een leuk topic is dit toch, heerlijk om ideeën en inspiratie op te doen!
Twentemeisje, ik heb steeds niet gereageerd omdat ik eigenlijk maar een lurker ben, maar ik zou de meubeltjes juist gewoon in houtkleur bestellen hoor! Je behang is prachtig, en de gordijnen in roomwit lijkt me heel mooi, vooral omdat dat dan weer corespondeert met de plint. Maar je hebt toch ook een houten vloer, volgens mij kunnen houten meubeltjes dan juist prima, en dat maakt het ook wat bijzonderder in mijn ogen! Dan zou ik er misschien wel een mooi wit vloerkleed bij doen nog, of een schapenvachtje ofzo. Wordt hoe dan ook vast mooi trouwens hoor!
Ja en nu twijfel ik dus weer :D _O- .

Ik wil inderdaad nog een mooi kleedje of een elandenvelletje onder het bedje hebben.

quote:
4s.gif Op woensdag 22 december 2010 14:52 schreef Claudia_x het volgende:
Dat bureau ziet er wel uit als een duur designexemplaar (van Hollandse makelij wellicht?). Zoiets vind ik nou nooit op Marktplaats.
Kijk hier eens (via MP terecht gekomen) en dat voor 'slechts' 595 euri! ;)
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 11:25 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Gaaf! Ik word heel vrolijk van je aankopen.

Ik lag in het ziekenhuis op een kamer met een vrouw die zulke fijne spulletjes had: een mooie logeertas, een dikke badhanddoek, een fijne badjas. Ik besefte ineens dat ik dat ook wil, afstappen van alsmaar het goedkoopste kiezen omdat het prudent lijkt. Ik word gewoon heel gelukkig van een paar mooie spullen.

Een paar weken geleden hebben we de badhanddoeken vervangen voor een zwaardere kwaliteit handdoeken. Dat is zo heerlijk afdrogen 's ochtends. En ik heb voor mijn verjaardag een geweldige ochtendjas gekregen. Ik ben ook elke dag nog blij met Ivans dure vierseizoenenslaapzak, gewoon omdat 'ie zo heerlijk aanvoelt.
I know the feeling! Ik werd ook zo happy van bijvoorbeeld dat boxkleed. Maar ik word echt het allervrolijkst van hele mooie spullen die ik voor een prikkie heb weten te bemachtigen ;) .
  woensdag 22 december 2010 @ 17:09:03 #84
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_90296681
quote:
4s.gif Op woensdag 22 december 2010 14:52 schreef Claudia_x het volgende:
Dat bureau ziet er wel uit als een duur designexemplaar (van Hollandse makelij wellicht?). Zoiets vind ik nou nooit op Marktplaats.
Alles wat ik hier plaats is Scandinavisch he :P (op een paar dingen na, maar dat haal ik dan wel weer van Zweedse sites af)
Mix van Ikea, kringloop, en design.
Wat die mensen allemaal bij de kringloop vandaan halen! :D

Valt me op dat ze vaak heel veel geld uitgeven aan een bed en bedtextiel.
pi_90302243
Zulke kamertjes moet ik natuurlijk delen he:



pi_90304530
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 08:45 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Hey precies zo'n stoeltje hebben wij ook gekregen!
zo'n mini-bureautje erbij scoren is wel een leuk idee ja, ik ga over een paar maanden maar eens een keertje kringloop hoppen ofzo. :9
:D Volgens mij hebben wij best veel dezelfde dingen thuis staan :Y
pi_90304857
quote:
4s.gif Op woensdag 22 december 2010 14:52 schreef Claudia_x het volgende:
Dat bureau ziet er wel uit als een duur designexemplaar (van Hollandse makelij wellicht?). Zoiets vind ik nou nooit op Marktplaats.
Bij Neef Louis in Noord (dat kan geen toeval zijn ;) ) hebben ze zulke bureaus. Volgens mij voor tussen de 100 en 200 euro
  woensdag 22 december 2010 @ 20:25:21 #88
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_90305357
Ik krijg altijd meteen zin om te gaan verven als ik dit topic lees. :D
Iig gaat het toilet er een dezer dagen aan geloven, maar ik geloof dat ik nu ook ineens heel graag iig 1 van de muren in de woonkamer olijfgroen wil. :X
Ik ben dat wit zoooooo zat!
***
  woensdag 22 december 2010 @ 21:20:06 #89
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_90309117
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 19:31 schreef Sandous het volgende:
Zulke kamertjes moet ik natuurlijk delen he:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Dat peace teken is té leuk!
pi_90331242
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 15:22 schreef twentemeisje het volgende:

[..]

Nu weet ik het weer! Ik heb volgens mij destijds ook gereageerd op een foto die je hiervan had geplaatst in het 'binnen kijken bij'-topic (of niet?). Het kamer-idee voor je dochter klinkt goed, ben erg benieuwd, kom je dat hier ook nog laten zien?

Oh dat kan inderdaad!
Ja, heb de woonkamer daar wel eens ingezet. Alleen nu is ie helemaal anders, met ook grijze muren.
En 1 wand Pipbehang.
En een nieuwe kast en tafel en stoel. Er is weinig meer van over, zeg maar :P

Ja ik ga wel even een fotootje posten dan. Eerst moet ik de zoektocht naar blauw behang voltooien. En dan alles nog bestellen. En de accessoires :9
Screw them.
We're going home.
pi_90356305
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 20:17 schreef Stiemie het volgende:

[..]

Bij Neef Louis in Noord (dat kan geen toeval zijn ;) ) hebben ze zulke bureaus. Volgens mij voor tussen de 100 en 200 euro
Gaaf! Ik moet daar echt eens langs.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_90357047
Dames kunnen jullie mij helpen:

Dit is de kamer


Ik heb dus een bed en de breedte van het bed is er ook een stukje muur. Verder heb ik de lange muur (muur2) en aan de onderkant (dat is de ingang en dan een kleine stukje muur (muur 3) en dan een muurkast.

Ik wil graag roze verf kopen. Twijfel nu alleen of ik de lange muur helemaal moet verven en de twee kleintje moet behangen.. of moet ik de twee kleintjes verven en de lange muur behangen. Ik wil dat heel zacht roze, wat kan er bij passen wat behang betreft. Wilde eerst roze ruitjes, maar vind dat toch denk ik voor een babykamer. Mijn dochter gaat richting peuterzijn (2en halve jaar)

Verder heb ik drie hartjes haakjes aan muur 3, daar hang haar jas en sjaal/muts.

tank you
pi_90357521
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 20:17 schreef Stiemie het volgende:

[..]

Bij Neef Louis in Noord (dat kan geen toeval zijn ;) ) hebben ze zulke bureaus. Volgens mij voor tussen de 100 en 200 euro
Hee, die zaten eerst in West!

linkje: http://www.neeflouis.nl/
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_90357639
Wij hebben voor onze middelste dochter een lambrisering gemaakt van PiP behang, dan een witte bewerkte houten rand en de bovenkant roze. Het plafond (o.k. dak) en de ingebouwde kasten met Louvre deurtjes zijn allemaal hoogglans wit
pi_90357711
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 20:09 schreef snoopy het volgende:
Hee, die zaten eerst in West!

linkje: http://www.neeflouis.nl/
Haha, ik wilde net tegen Stiemie zeggen dat het vast geen toeval was dat ze daarvoor vlak tegenover haar zaten! :P
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_90357738
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 20:13 schreef oeke het volgende:

[..]

Haha, ik wilde net tegen Stiemie zeggen dat het vast geen toeval was dat ze daarvoor vlak tegenover haar zaten! :P
:D
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_90358241
Sandous, het lijkt mij wel leuk om alle muren te verven en alleen muur 3 met de haakjes te behangen. Dat kan dan een vrij druk behang zijn.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_90362214
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 20:09 schreef snoopy het volgende:

[..]

Hee, die zaten eerst in West!

linkje: http://www.neeflouis.nl/
Ja klopt }:| Ze zaten eerst vlakbij en nu niet meer ;( Maar wel weer dichtbij mijn werk *)
  maandag 27 december 2010 @ 10:50:13 #99
267164 ik80lll
leer mij het zelf te doen
pi_90486128
Oke ik gooi ze ook maar even hier neer,
andere topic is niet meer zo in trek?




Op de commode ligt nog een emaille reclameplaat, daar gaan we er nog meer van bestellen en her en derophangen.

Ledikant daar is nog een oranje deken ea aanvullingen voor onderweg.


Wij sparen dus oranje autotjes...
Boven het blok komt zijn naam in oranje letters ;) (nog even geduld)



Wiegje staat op onze slaapkamer
pi_90486227
supersupersuperleuk ik80!!!! O+ O+ O+

heeeel erg geslaagd hoe je alles bij elkaar gezocht hebt O+
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')