abonnement Unibet Coolblue
pi_89916737
Goedenmiddag!

Ik wil met een leuke groep vrienden (mannetje of 18) op vakantie gaan naar Mallorca, maar kan er weinig informatie over vinden, en bovendien is de informatie van reisorganisatie's vaak onbetrouwbaar.

We zijn allemaal rond de 18/19 jaar, en zijn voorgaande jaren in Cherssonisos (Griekenland), Blanes (Spanje), en Terschelling geweest. Deze beviellen alle 3 goed :)

Is iemand er al geweest, die zijn ervaringen met mij wil deelen? Zoals: wat voor onderdark had je, aan wat voor prijzen moet ik denken met uitgaan (entree/drankprijzen), wat voor volk liep er daar?

Alle ervaringen zijn welkom :), nog verdere vragen uiteraard ook...

Alvast bedankt!
  dinsdag 14 december 2010 @ 14:18:01 #2
97111 ukga
Siewosie baas
pi_89917050
ga naar Bulgarije Sunny beach. goedkope drank, veel vrouwen,prachtig weer --> helemaal top
  dinsdag 14 december 2010 @ 14:34:49 #3
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_89917786
KAA > TRV
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  Moderator dinsdag 14 december 2010 @ 14:39:17 #4
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_89917966
Waar precies op Mallorca? Het is nog best een groot eiland.

Ben alleen in Palma de Mallorca geweest overigens. Met AirBerlin erheen gevlogen. Veel Duitsers daar op Mallorca.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_89923091
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 14:34 schreef static het volgende:
KAA > TRV
Que?

quote:
7s.gif Op dinsdag 14 december 2010 14:39 schreef UIO_AMS het volgende:
Waar precies op Mallorca? Het is nog best een groot eiland.

Ben alleen in Palma de Mallorca geweest overigens. Met AirBerlin erheen gevlogen. Veel Duitsers daar op Mallorca.
Ja ik heb het ook over Palma, was ik vergeten te zeggen.
Wat vond je van de vakantie?
• Beetje te betalen?
• Goed uitgaan?
• Leuke mensen?

En mag ik dan ook meteen vragen hoe oud je bent, om een beetje een beeld te krijgen.
  Moderator dinsdag 14 december 2010 @ 16:56:41 #6
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_89923440
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 16:48 schreef Timmeltap het volgende:
Que?
Het stond in Kaaskoppen in het buitenland (voor de expats) en nu in Travel (voor de toeristen/reizigers).
quote:
Ja ik heb het ook over Palma, was ik vergeten te zeggen.
Wat vond je van de vakantie?
• Beetje te betalen?
• Goed uitgaan?
• Leuke mensen?
Tof. Ja, ja en ja.
quote:
En mag ik dan ook meteen vragen hoe oud je bent, om een beetje een beeld te krijgen.
:') Een stuk ouder dan jij bent. Bijna 35. Niet dat dat wat uitmaakt in het uitgaansleven van Palma. Daar loopt alles door elkaar. Het is geen pure jongerenbestemming zoals Lloret / Salou / Blanes / etc.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_89970364
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 december 2010 16:56 schreef UIO_AMS het volgende:
:') Een stuk ouder dan jij bent. Bijna 35. Niet dat dat wat uitmaakt in het uitgaansleven van Palma. Daar loopt alles door elkaar. Het is geen pure jongerenbestemming zoals Lloret / Salou / Blanes / etc.
Ik moet zeggen dat dat me juist wel aantrekt, dat het geen jongerenbestemming is :).
Om even een beeld te vormen, heb je nog enig idee wat je aan een biertje/baco'tje kwijt was?
En waren het vooral grote clubs of meer kroegjes?

Bedankt voor je antwoorden!
  Moderator donderdag 16 december 2010 @ 09:33:19 #8
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_89989427
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 19:35 schreef Timmeltap het volgende:
Ik moet zeggen dat dat me juist wel aantrekt, dat het geen jongerenbestemming is :).
Om even een beeld te vormen, heb je nog enig idee wat je aan een biertje/baco'tje kwijt was?
En waren het vooral grote clubs of meer kroegjes?

Bedankt voor je antwoorden!
Geen idee wat ik kwijt was aan drank. Dat wil zeggen dat het niet opmerkelijk duur of goedkoop was. Normale prijzen dus zoals je die kan verwachten in uitgaanscentra aan de Spaanse kusten.

Aan de boulevard van Palma zitten diverse tenten. Van redelijk grote clubs tot kleinere kroegjes en alles wat daar tussen zit.

Verder zijn we naar een wedstrijd van Real Mallorca geweest. Leuk om te doen, alleen zorg wel dat je niet vol in de zon zit tijdens de wedstrijd.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_89994164
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 19:35 schreef Timmeltap het volgende:

[..]

Ik moet zeggen dat dat me juist wel aantrekt, dat het geen jongerenbestemming is :).
Om even een beeld te vormen, heb je nog enig idee wat je aan een biertje/baco'tje kwijt was?
En waren het vooral grote clubs of meer kroegjes?

Bedankt voor je antwoorden!
Van alles wat, er zijn megagrote Duitse discotheken, biertuinen, kleine skihut-achtige tenten en ook kroegen. Alles ligt eigenlijk langs de boulevard in Palma / Playa de Palma / El Arenal.

Ik ben er zelf in 2001, 2002 en 2005 geweest, steeds goed naar mijn zin gehad, aan uitspraken over de drankprijzen waag ik me maar niet :) Nederlanders zitten vooral in El Arenal, over het algemeen vooral Duitsers en Engelsen (in Magaluf).

Magaluf is een plaats elders op het eiland, daar zit de BCM (grote bekende discotheek) en veel pubs, ook leuk voor een avondje (met de bus of taxi).
pi_90000905
Oke klinkt goed:). Kan je in El Arenal goed uitgaan of moet je dan echt naar de andere gebieden? En zoja, vonden jullie het storend om tussen de Engelsen en Duitsers te lopen?
pi_90040171
Je kunt in El Arenal prima uitgaan. Ik vond zelf de afwisseling wel leuk, de ene avond 538 of Veronica, de andere avond Riu Palace, Joy of Mega Park.

Vooral de Nederlandse tenten willen nog wel eens van naam/eigenaar wisselen, dus het kan dat het tegenwoordig anders heet ;)
pi_90136512
Was het uitgaan per benenwagen te bereiken of is het vooral taxi/ov werk?
pi_90163729
Alles in Playa de Palma/El Arenal is wel te lopen als je daar ergens tussenin zit. Alleen naar Palma of Magaluf zou ik wel OV/taxi nemen.
pi_90594111
Hoor wat geluiden uit mijn omgeving dat de nachtbewaking over het algemeen vrij streng is is Palma. In hoeverre is dit waar?
  Moderator donderdag 30 december 2010 @ 14:15:42 #15
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_90627480
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 18:43 schreef Timmeltap het volgende:
Hoor wat geluiden uit mijn omgeving dat de nachtbewaking over het algemeen vrij streng is is Palma. In hoeverre is dit waar?
Geen nachtbewaking opgemerkt, maar goed, ik liep dan ook van het uitgaansleven naar het hotel zonder de boel te slopen en veel lawaai te maken.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_91034480
Iemand anders nog andere ervaringen?
pi_91178351
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 19:00 schreef Timmeltap het volgende:
Iemand anders nog andere ervaringen?
ja 10 dagen compleet naar de tering gezopen aantal jaartjes terug ;)

vraagje: heeft iemand ervaringen met mallorca/playa palma in APRIL?
Is er dan wat te doen kwa uitgaan of kom je alleen maar oudjes tegen en zijn de meeste tenten gesloten?

[ Bericht 0% gewijzigd door planethugo op 12-01-2011 12:37:24 ]
pi_91564103
Kan iemand nog wat vertellen over de uitgaansprijzen kwa drank/entree ?
En waar kan ik kwa uitgaan beter zitten el arenal of palma?

[ Bericht 26% gewijzigd door Timmeltap op 19-01-2011 15:44:03 ]
pi_92375852
Kick! :P

Wij denken er ook over om heen te gaan in juli. Met 6 man.
pi_92519552
Ben in Playa de Palma geweest (vlakbij El Arenal) en daar kan je wel goed stappen.. Zijn 1 dagje in Palma geweest maar geen idee of je daar goed kan uitgaan :)
pi_92596605
Geboekt :) El Arenal 10 juli 16 man. Ben benieuwd!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')