abonnement Unibet Coolblue
pi_89914056
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 12:53 schreef Mark het volgende:
Ben ik het niet mee eens: Lasse en Bjorn staan nog lang genoeg onder contract, als ze nou eind van het seizoen transfervrij waren dan was het een ander verhaal.
Nu alleen voor de hoofdprijs laten gaan.
Met Björn zou dat kunnen, maar bij Lasse niet. Als ze nu half jaar kunnen wachten, dan kunnen ze ook nog een jaartje wachten. En dan halen ze 'm transfervrij.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_89916986
Ik hoop iig dat Carlos al een lijst met schaduwnamen heeft opgesteld. Vervangers zijn niet aanwezig in de selectie. Lasse en Björn maken het verschil tussen plaats 9 en 16.
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_89917271
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 14:16 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Ik hoop iig dat Carlos al een lijst met schaduwnamen heeft opgesteld. Vervangers zijn niet aanwezig in de selectie. Lasse en Björn maken het verschil tussen plaats 9 en 16.
Deels waar. We hebben gekozen voor een statische spits, waardoor je niets hebt aan spelers als Ten Voorde en Fejzullahu. Bij vertrek van Schone en Bjorn, kun je een ander type spel spelen, waar de snelle diepgaande spits meer tot z'n recht komt.
Maar versterking is dan idd welkom. Al denk ik dat een groot deel van het geld gebruikt gaat worden om gaten te dichten en investeerders terug te betalen.

Bij Twente gonst het gerucht dat Schöne wordt gekocht en dat wij op onze beurt Vujicevic gaan huren (optie tot koop).
Website: Sneaker-forum.nl
  dinsdag 14 december 2010 @ 15:44:01 #5
149454 GSbrder
Les extręmes se touchent
pi_89920711
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 14:23 schreef BasNijmegen het volgende:

Bij Twente gonst het gerucht dat Schöne wordt gekocht en dat wij op onze beurt Vujicevic gaan huren (optie tot koop).
Kan ik mee leven. Zelfde spelletje als Wisgerhof voor Zomer.
Uit financieel oogpunt goed voor ons, speltechnisch geen enorme aderlating en "afgekeurde Tukkers" doen het bij ons goed. Ze hebben flink wat spelers aan NEC te danken.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_89926776
En daarbij Vuijevic is absoluut geen slechte speler. Niet van het niveau Schöne maar toch voor NEC een prima speler. Mocht je een mooie prijs voor Schöne kunnen krijgen in deze constructie dan zeg ik doen!
  woensdag 15 december 2010 @ 00:21:13 #7
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_89944524
Goossens staat anders ook te trappelen om op 10 te spelen, zoals ook vorig jaar een tijdje.

Overigens had ik gehoopt op een positievere TT, zoals "Met de topscoorder van Nederland"
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  woensdag 15 december 2010 @ 00:50:59 #8
149454 GSbrder
Les extręmes se touchent
pi_89945287
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 00:21 schreef Mark het volgende:
Goossens staat anders ook te trappelen om op 10 te spelen, zoals ook vorig jaar een tijdje.

Overigens had ik gehoopt op een positievere TT, zoals "Met de topscoorder van Nederland"
Inderdaad. Beetje goden verzoeken zo.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_89948067
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 00:21 schreef Mark het volgende:
Goossens staat anders ook te trappelen om op 10 te spelen, zoals ook vorig jaar een tijdje.

Overigens had ik gehoopt op een positievere TT, zoals "Met de topscoorder van Nederland"
Dit scenario zou in financieel opzicht juist heel erg positief zijn voor NEC ;)
pi_89948260
quote:
Op woensdag 15 december 2010 00:21 schreef Mark het volgende:
Goossens staat anders ook te trappelen om op 10 te spelen, zoals ook vorig jaar een tijdje.

Overigens had ik gehoopt op een positievere TT, zoals "Met de topscoorder van Nederland"
Topics van ons gaan niet zo snel. Dat die twee weg gaan (nu of in zomer) staat vast. Dat bjorn topscorer blijft nog niet. Haha.
Website: Sneaker-forum.nl
  woensdag 15 december 2010 @ 09:49:17 #11
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_89948658
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 09:31 schreef BasNijmegen het volgende:

[..]

Topics van ons gaan niet zo snel. Dat die twee weg gaan (nu of in zomer) staat vast. Dat bjorn topscorer blijft nog niet. Haha.
Juist daarom: leg het moment vast voor de historie, zoals ik hier ook gedaan heb: NEC #45: Ongeslagen koploper!
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_89951727
Te laat :@
Website: Sneaker-forum.nl
pi_89969026
Had de titel: "Lasse en Bjorn op naar de europese top" leuker gevonden.
Een beetje positief mogen we als NEC'ers wel zijn.

Ik denk ook dat Goossens ook aardig uit de voeten kan op de plek van Schöne. moeten wel alleen nog een bewegelijke spits hebben. Want Ten Voorde gaat het niveau (voorlopig) niet aankunnen denk ik.
pi_89969809
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 19:04 schreef Kruitdampje het volgende:
Had de titel: "Lasse en Bjorn op naar de europese top" leuker gevonden.
Een beetje positief mogen we als NEC'ers wel zijn.

Ik denk ook dat Goossens ook aardig uit de voeten kan op de plek van Schöne. moeten wel alleen nog een bewegelijke spits hebben. Want Ten Voorde gaat het niveau (voorlopig) niet aankunnen denk ik.
Verwacht eigenlijk dat Goossens deze zomer weg gaat. Tot as zomer kan Ajax 'n beroep op 'm doen. Voor een appel en een ei kan hij dan terug gekocht worden.
Website: Sneaker-forum.nl
  woensdag 15 december 2010 @ 22:01:15 #15
149454 GSbrder
Les extręmes se touchent
pi_89978434
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 19:21 schreef BasNijmegen het volgende:

[..]

Verwacht eigenlijk dat Goossens deze zomer weg gaat. Tot as zomer kan Ajax 'n beroep op 'm doen. Voor een appel en een ei kan hij dan terug gekocht worden.
Maar de gehoopte "mega-deal" met Suarez zit er niet bepaalt aan te komen. De financiele middelen zullen dus beperkt zijn, ook voor een talentvolle jeugdpupil die eigenlijk het niveau van Ajax de (gehoopte) landskampioen niet aan kan.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_89981971
quote:
Op woensdag 15 december 2010 22:01 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Maar de gehoopte "mega-deal" met Suarez zit er niet bepaalt aan te komen. De financiele middelen zullen dus beperkt zijn, ook voor een talentvolle jeugdpupil die eigenlijk het niveau van Ajax de (gehoopte) landskampioen niet aan kan.
Ik hoop dat je gelijk hebt. Dan is het destijds een prima onderhandeling geweest van carlos. Neem aan dat Goossens door deze clausule goedkoper werd.
Website: Sneaker-forum.nl
  donderdag 16 december 2010 @ 09:02:34 #17
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_89988821
Ik zie Goossens niet terug gehaald worden: Enoh heeft verlengd, Eriksen wordt belangrijker gemaakt, dan hebben ze De Zeeuw en De Jong nog. John zal daar niet op veel speeltijd hoeven rekenen, terwijl hij hier (als Lasse vertrekt) een kans op zijn favoriete positie heeft en vrijwel zeker een basisplek.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_90042652
Brrr het wordt woensdag weer koulijden in Alkmaar. Ik weet niet wat ik moet of mag verwachten.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_90043143
woensdag?
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  vrijdag 17 december 2010 @ 14:19:15 #20
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_90043199
Misschien gaat hij naar de kaasmarkt?
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_90045927
Huh, ik dacht toch echt dat ik zondag had getypt. Naja, naast woensdag, hoop ik dat het zondag ook niet al te koud is ;)
Website: Sneaker-forum.nl
  vrijdag 17 december 2010 @ 16:07:20 #22
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_90047261
AZ speelt goed de laatste tijd, zal moeilijk worden. Een punt zou mooi zijn :)
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_90053843
Als de wedstrijd doorgaat..... Gaat morgen ook nog flink sneeuwen
Website: Sneaker-forum.nl
  zaterdag 18 december 2010 @ 20:19:41 #24
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_90095793
Er gaat veel door vanavond. Ik zie ook dat de ploegen direct boven ons relatief makkelijke wedstrijden hebben. Eigenlijk zouden we dus moeten winnen in Alkmaar, anders valt er een gat van misschien wel 6 punten naar de plek boven ons.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_90095828
Dream on ;)
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  zaterdag 18 december 2010 @ 20:21:03 #26
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_90095847
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 20:20 schreef -J-D- het volgende:
Dream on ;)
He, ik zei niet dat we dat even gaan doen ;)
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_90095888
Klopt, maar ik durf niet eens te denken aan een overwinning in Alkmaar.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  zaterdag 18 december 2010 @ 20:22:56 #28
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_90095923
Zoals gezegd ben ik al blij met een punt. Maar ik zie nu pas dat er vandaag een schifting plaats lijkt te gaan vinden. En dan haken we aan of af.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  zaterdag 18 december 2010 @ 20:25:49 #29
149454 GSbrder
Les extręmes se touchent
pi_90096047
Ik hoop aan..
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_90096606
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 20:21 schreef -J-D- het volgende:
Klopt, maar ik durf niet eens te denken aan een overwinning in Alkmaar.
Ik vorig jaar ook niet. Maar verwacht dat we een oorwassing krijgen bij AZ.
Website: Sneaker-forum.nl
  zaterdag 18 december 2010 @ 20:53:42 #31
149454 GSbrder
Les extręmes se touchent
pi_90097428
quote:
Op zaterdag 18 december 2010 20:25 schreef GSbrder het volgende:
Ik hoop aan..
.. één punt.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_90114019
Neem aan dat het wordt afgelast.... Wat een sneeuw
Website: Sneaker-forum.nl
  zondag 19 december 2010 @ 10:48:01 #33
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_90114804
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 09:51 schreef BasNijmegen het volgende:
Neem aan dat het wordt afgelast.... Wat een sneeuw
Is ook afgelast
Ik ben inmiddels overleden
  zondag 19 december 2010 @ 11:20:44 #34
149454 GSbrder
Les extręmes se touchent
pi_90115514
Jep, veld kan niet sneeuwvrij worden gemaakt.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  dinsdag 21 december 2010 @ 13:42:10 #35
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_90231217
Zoals gezegd in het vorige topic zouden de verkopen van Vleminckx en Schone een sportieve aderlating zijn, echter denk ik dat het belangrijk is dat NEC eerst weer gezond wordt.
In de breedte zitten zeker nog spelers die er voor zorgen dat NEC zeker niet degradeerd.
En ook de jeugdspelers doen het goed bij NEC kijk naar een Nuytinck en een Cillissen. Ideaal zou natuurlijk een FC Twente scenario zijn.
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
  dinsdag 21 december 2010 @ 17:03:57 #36
149454 GSbrder
Les extręmes se touchent
pi_90241807
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 13:42 schreef numero_uno het volgende:
Zoals gezegd in het vorige topic zouden de verkopen van Vleminckx en Schone een sportieve aderlating zijn, echter denk ik dat het belangrijk is dat NEC eerst weer gezond wordt.
In de breedte zitten zeker nog spelers die er voor zorgen dat NEC zeker niet degradeerd.
En ook de jeugdspelers doen het goed bij NEC kijk naar een Nuytinck en een Cillissen. Ideaal zou natuurlijk een FC Twente scenario zijn.
Daar wordt ons stadion te langzaam voor gebouwd.
De Graafschap gaat al over ons heen :{
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_90293517
quote:
Vloet twijfelt tussen Cillessen en Babos: 'Dit is een luxe situatie'
Woensdag, 22 december 2010 om 13:52

Wiljan Vloet heeft voor de tweede seizoenshelft een lastige keuze te maken. In de afgelopen weken speelde Jasper Cillessen, die een uitstekende indruk maakte en dan ook beloond werd met een nieuw contract bij NEC. Eerste keus Gabor Babos nadert echter het einde van zijn revalidatie.

De Hongaarse goalie wordt in januari weer terug verwacht. k wil niet op de zaken vooruitlopen, maar twee goede keepers is een luxe situatie, zegt Vloet tegen Voetbal International. Bij afwezigheid van Babos keepte de 21-jarige Cillessen vijftien competitiewedstrijden en daarin maakte hij een goede indruk.

Overigens verwacht de oefenmeester na de winterstop nog dezelfde selectie tot zijn beschikking te hebben. Ik kan wel van alles willen, maar ik ken ook de financiële situatie van de club. Als er niets vertrekt, komt er ook niets bij, zei Vloet. NEC staat bij het ingaan van de winterstop op de elfde plaats in de Eredivisie.
Bron: Voetbalzone

Lastige keuze
Website: Sneaker-forum.nl
  woensdag 22 december 2010 @ 16:06:14 #38
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_90293637
Luxe probleem inderdaad :Y Ze zullen op de training Vloet moeten overtuigen.
Maar als je naar de bekerwedstrijd van gisteren kijkt, mogen we niet klagen met 2 van zulke doelverdedigers :+
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_90293752
Inderdaad zeg. Maar ik zou toch voor Cillessen kiezen. Doet het bijzonder goed en heeft toch de toekomst.

Babos is alweer 36 toch? Tja. Overigens heeft Babos zelf al ergens heel sportief gezegd dat hij het zou begrijpen als Cillessen in het doel zou blijven staan..

Anders Babos misschien het seizoen af laten maken. En volgend jaar voor Jasper kiezen.
I don't really come from outer space || Last.fm
  woensdag 22 december 2010 @ 16:09:27 #40
149454 GSbrder
Les extręmes se touchent
pi_90293830
Leuk op Forza:
quote:
Mooiste opmerking vond ik wel van John Goossens. Iedereen zei dat ik rustig moest blijven, maar John vertelde dat ik al langer keep dan dat hij ooit had gedaan en dat ik het dus wel beter zou weten.
Blijf een zwak hebben voor SuperJohn Goossens, vanwege z'n beauty's van doelpunten.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_90294177
In goed overleg met Babos en Cillissen, moet Vloet kiezen voor Babos. Cillissen heeft zijn contract open gebroken en daar zal 'm echt wel speeltijd beloofd zijn. Babos mag seizoen afkeepen, en dan wordt Cillissen eerste doelman.

Cillissen heeft het enorm goed gedaan, als je bedenkt dat hij voor de leeuwen is geworpen. Ik durf de discussie niet aan te gaan wie er beter is, maar Cillissen kan wel beter worden dan Babos. Feit dat Babos aanvoerder was en altijd rots in de branding is geweest voor Nec, geeft hem het recht om dit seizoen af te keepen.

Maar er moet wel gekeken worden of Babos echt 100% fit is. Een rugblessure is niet snel over en dat is toch gevaarlijk bij een keeper. Als een keeper niet 100% voluit kan gaan, dan gaat dit punten kosten. In de eerste 3 wedstrijden van dit seizoen keepte Babos met pijn in de rug. Hij kon niet van de lijn af komen, waardoor corners er makkelijker invlogen dan normaal (willem II en Excelsior waren 7 doelpunten tegen in 2 wedstrijden).

Dus mits 100% fit, voor Babos kiezen. Met de belofte voor Cillissen dat hij vanaf komende seizoen eerste keeper is. Daarmee heb je de meeste duidelijkheid voor beiden partijen.
Website: Sneaker-forum.nl
  woensdag 22 december 2010 @ 16:19:50 #42
149454 GSbrder
Les extręmes se touchent
pi_90294356
Ligt ook nog aan andere factoren, ik vind bijvoorbeeld Babos meer een leider en de betere uittrap van deze twee. Wanneer er mogelijk blessures of andere aderlatingen achterin zijn heeft Cilissen een harde dobber aan de opbouw, met v.Eijden en Otten voor zich vond ik hem zwakker dan met Nuytinck en Zomer. Cilissen mag wat mij betreft nog werken aan z'n schreeuw en z'n uittrap, dan kan hij zeker boven het niveau van Babos uitgroeien, als je bedenkt dat hij nog 15 jaar ontwikkeling te gaan heeft. De stylistische duik behoeft geen verdere aanpassing :D
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_90295122
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 16:19 schreef GSbrder het volgende:
Ligt ook nog aan andere factoren, ik vind bijvoorbeeld Babos meer een leider en de betere uittrap van deze twee. Wanneer er mogelijk blessures of andere aderlatingen achterin zijn heeft Cilissen een harde dobber aan de opbouw, met v.Eijden en Otten voor zich vond ik hem zwakker dan met Nuytinck en Zomer. Cilissen mag wat mij betreft nog werken aan z'n schreeuw en z'n uittrap, dan kan hij zeker boven het niveau van Babos uitgroeien, als je bedenkt dat hij nog 15 jaar ontwikkeling te gaan heeft. De stylistische duik behoeft geen verdere aanpassing :D
In de eerste wedstrijd vond ik juist de uittrap enorm goed van Cillissen. Elke speler die zijn eerste stappen maakt op een hoger niveau krijgt een terugval. Ik betrap Cillissen ook op het feit dat de laatste wedstrijden zijn uittrappen minder goed zijn. Hopelijk is dit zijn terugval en wordt het alleen maar beter.

Mooi om eindelijk weer eens een keer een talent te hebben bij NEC.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_90846546
quote:
Deen en Fransman kunnen contract verdienen bij NEC
03/01/2011 20:44

Hoewel de clubleiding van NEC voor de winterstop aangaf dat de kans op nieuwe spelers minimaal is, krijgen deze week toch twee spelers de kans om een contract af te dwingen.

Karim El Mourabet (23) en Emil Lyng (21) trainen deze week bij de Nijmeegse club mee. El Mourabet is een centrale verdediger, die momenteel transfervrij is, en vorig seizoen onder contract stond bij het Franse FC Nantes. In het verleden kwam hij in totaal twaalf duels uit voor Jong Frankrijk. Lyng is een Deense jeugdinternational van Lille. Hij is een rechtsbenige buitenspeler.

'Beide spelers krijgen deze week de kans', bevestigde Carlos Aalbers (foto), technisch directeur van NEC, tegenover Voetbal International. 'We volgen ze al langere tijd, en op deze manier kunnen we ze bij onze eigen selectie aan het werk zien.'

Het is overigens nog onduidelijk wanneer de clubleiding met Lorenzo Davids, Mark Otten en Bas Sibum om de tafel gaat. Het drietal beschikt over een aflopende verbintenis in Nijmegen en heeft van NEC te horen gekregen dat de club de intentie heeft om met hen verder te gaan, maar tot op heden resulteerde dit nog niet in concrete contractvoorstellen.

Bron: VI
Website: Sneaker-forum.nl
pi_90874471
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 18:56 schreef BasNijmegen het volgende:

[..]

Ach hoeveel proefspelers hebben een contract gekregen? deze jongens moeten per direct een enorme meerwaarde zijn wil het interessant worden.
pi_90898085
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 11:39 schreef Kruitdampje het volgende:

[..]

Ach hoeveel proefspelers hebben een contract gekregen? deze jongens moeten per direct een enorme meerwaarde zijn wil het interessant worden.
Nooit geschoten is altijd mis, en gratis schieten is natuurlijk helemaal mooi.
Ik denk dat die Lyng de meeste kans maakt. Centraal achterin zoeken we een bankzitter.
Website: Sneaker-forum.nl
  donderdag 6 januari 2011 @ 00:07:18 #47
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_90914551
Maar is daar dan wel geld voor? Kan me die Japanse(?) student herinneren die we niet konden betalen. Of scheelt het dat het een EU-er is?
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  donderdag 6 januari 2011 @ 01:19:08 #48
149454 GSbrder
Les extręmes se touchent
pi_90917261
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 00:07 schreef Mark het volgende:
Maar is daar dan wel geld voor? Kan me die Japanse(?) student herinneren die we niet konden betalen. Of scheelt het dat het een EU-er is?
Ja, Saidi kostte ook goud geld.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_90919712
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 00:07 schreef Mark het volgende:
Maar is daar dan wel geld voor? Kan me die Japanse(?) student herinneren die we niet konden betalen. Of scheelt het dat het een EU-er is?
Die Japanner kwam van buiten de EU, dus dan zit je aan minimum van X ton. Dan werd dat direct een van de duurste spelers. Was zonde, want ze zagen het wel in 'm zitten.

Tja en of er geld voor is..... Kweenie. Als Wellenberg tegenwoordig al te duur is voor de bank, dan zullen deze twee proefspelers idd wel te duur zijn.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_90934261
Goossens 3x gescoord tegen Go Ahead _O_
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  donderdag 6 januari 2011 @ 15:42:39 #51
149454 GSbrder
Les extręmes se touchent
pi_90934520
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 15:37 schreef -J-D- het volgende:
Goossens 3x gescoord tegen Go Ahead _O_
Ergens terug te zien?
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_90938073
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 15:42 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Ergens terug te zien?
Meen dat iemand van RoodZwartGroen op het dak stond (volgens Twitter). Dus die zullen wel beelden hebben gemaakt.
Website: Sneaker-forum.nl
  donderdag 6 januari 2011 @ 16:55:05 #53
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_90938192
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 16:52 schreef BasNijmegen het volgende:

[..]

Meen dat iemand van RoodZwartGroen op het dak stond (volgens Twitter). Dus die zullen wel beelden hebben gemaakt.
Klopt:

[06/01/2011] Oefenwedstrijden NEC op ROODZWARTGROEN
NEC speelt donderdag en vrijdag (6 en 7 januari),
2 oefenwedstrijden op de Eendracht. Ons TV team zal vanaf het dak van de Eendracht beide wedstrijden filmen en een samenvatting ervan steeds dezelfde avond op deze website online zetten.

Dat betekent donderdagavond een samenvatting van "NEC - Go Ahead Eagles" en vrijdagavond een samenvatting van "NEC - FC Oss". Beide wedstrijden zijn uiteraard ook live te zien op de Eendracht. (gratis toegang!)

NEC - Go Ahead Eagles: Donderdag 06-01-2011, aanvang 14:00uur.
NEC - FC Oss: Vrijdag 07-01-2011, aanvang 15:00uur.

Uiteraard geldt dit ook voor de wedstrijden tijdens het trainingskamp in Spanje (Mijas), er bestaat zelfs een kleine kans dat we deze LIVE uit gaan zenden. > zie ook: ROODZWARTGROEN in Spanje

KV Mechelen - NEC: Dinsdag 11-01-2011, aanvang 16:00uur.
NEC - Club Brugge: Vrijdag 14-01-2011, aanvang 16:00uur.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_91016926
quote:
NEC overweegt om bijna de helft van aandelen van de hand te doen
Zaterdag, 8 januari 2011 om 08:10

NEC gaat waarschijnlijk bijna de helft van haar aandelen verkopen. De Nijmeegse club wil daarmee de vermogenspositie verbeteren. De club heeft al jaren een negatief eigen vermogen, dat volgens de laatste jaarcijfers ruim zes miljoen euro bedraagt. NEC heeft een begroting van ruim tien miljoen euro.

Het gaat niet om een meerderheidsbelang, zo verzekert algemeen directeur Jacco Swart tegenover de Gelderlander. "Het gaat om maximaal 49 procent", legt de sportbestuurder uit. "Dan houd je als club de meerderheid. Maar door toch een aanzienlijk deel te verkopen, geef je de aandeelhouders wél zoveel zeggenschap dat ze een belangrijke vinger in de pap krijgen."-

De zwakke vermogenspositie is al tijden een groot struikelblok in gesprekken met de gemeente Nijmegen over de renovatie van het stadion. De verbouwing en uitbreiding van het stadion is voor NEC van levensbelang, wil de club meer inkomsten genereren. Feyenoord heeft onlangs met de verkoop van aandelen een groot gedeelte van haar miljoenenschuld weggewerkt. Ook Ajax, FC Utrecht, ADO Den Haag, AZ en streekgenoot Vitesse hebben aandelen verkocht.
Hmmm ik zat niet op dit bericht te wachten. Als Jacco publiekelijk aangeeft dat 48% te koop is, dan is dit ook al intern besproken. Hendriks (suikeroom 1) zit intern, dus zal waarschijnlijk eerste keus gehad hebben. Boekhoorn (suikeroom 2) zit niet intern, maar is enorm nauw betrokken bij de club en zal dit nieuws ook al vernomen hebben. Wanneer zij graag 49% van NEC hadden gekocht, had dit nieuws niet naar buiten hoeven worden gebracht.

Hopelijk zit ik er compleet naast.
Ik ben wel blij dat het om een minderheidsbelang gaat.
Website: Sneaker-forum.nl
  zaterdag 8 januari 2011 @ 12:03:10 #55
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_91017987
Zoals ook al in een column van De Gelderlander staat: waarom geen aandelen beschikbaar stellen voor de supporters? Maak waar dat je een volksclub bent! Iedere supporter wil toch minstens 1 aandeel hebben?
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_91038262
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 12:03 schreef Mark het volgende:
Zoals ook al in een column van De Gelderlander staat: waarom geen aandelen beschikbaar stellen voor de supporters? Maak waar dat je een volksclub bent! Iedere supporter wil toch minstens 1 aandeel hebben?
Net of NEC wil dat supporters inspraak krijgen op het beleid.

Ik ben het met Bas eens dat het zorgelijk is dat NEC de aandelen niet aan Hendriks en/of Boekhoorn heeft kunnen slijten.
pi_91051106
Het zou goed zijn als er meerdere aandeelhouders samen de 49% verdelen. Zo kun je geen gevaarlijke gek krijgen die de boel compleet kan overnemen (op den duur) en bovendien zie je samen meer dan één, kun je samen meer dan één en is er meer toezicht.
Echter hoop ik niet dat de identiteit hiermee verloren gaat.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_91275054
Ah ik was jullie al kwijt.
pi_91275335
Begrijpelijk, we staan ook zo ver boven jullie ;)
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_91276353
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 18:34 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Begrijpelijk, we staan ook zo ver boven jullie ;)
:P
pi_91279135
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 18:34 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Begrijpelijk, we staan ook zo ver boven jullie ;)
:D
pi_91294873
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 18:34 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Begrijpelijk, we staan ook zo ver boven jullie ;)
:D
Website: Sneaker-forum.nl
  vrijdag 14 januari 2011 @ 16:52:58 #63
149454 GSbrder
Les extręmes se touchent
pi_91323008
Kijk onze jongens toch eens gaan tegen het niet misselijke Club Brugge (NEC-Club Brugge ruststand 2-0)
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_91323512
Twee keer Schone :)
Website: Sneaker-forum.nl
  vrijdag 14 januari 2011 @ 17:39:00 #65
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_91325430
Dan haalt Club dadelijk en Vleminckx en Schone op.... :{
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
  vrijdag 14 januari 2011 @ 18:13:15 #66
149454 GSbrder
Les extręmes se touchent
pi_91327071
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 17:39 schreef numero_uno het volgende:
Dan haalt Club dadelijk en Vleminckx en Schone op.... :{
Als we daarmee 5 milj. krijgen, doen toch?
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  vrijdag 14 januari 2011 @ 18:38:29 #67
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_91328205
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 18:13 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Als we daarmee 5 milj. krijgen, doen toch?
Dat is inderdaad een beetje de keuze die ik al aangaf eerder dit topic.
Of een heel stuk schuld wegwerken of er sportief flink op inleveren. Ben er zelf nog niet helemaal uit
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_91328560
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 18:38 schreef numero_uno het volgende:

[..]

Dat is inderdaad een beetje de keuze die ik al aangaf eerder dit topic.
Of een heel stuk schuld wegwerken of er sportief flink op inleveren. Ben er zelf nog niet helemaal uit
Maar dan wel pas verkopen aan het eind van het jaar
pi_91369393
Burgzorg heeft ook weer een club. Heeft getekend bij Almere City FC.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  zaterdag 15 januari 2011 @ 16:53:27 #70
149454 GSbrder
Les extręmes se touchent
pi_91371678
"NEC wil Goffertstadion in fases uitbreiden."

*zucht*
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_91372147
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 16:53 schreef GSbrder het volgende:
"NEC wil Goffertstadion in fases uitbreiden."

*zucht*
Vind dat eigenlijk wel prima. Als we ineens willen uitbouwen tot 20.000, dan is dit over 5 jaar nog niet van de grond. uitbreiden naar 15.000 is sneller te realiseren. Het gaat ook vooral om het uitbreiden van business seats, want daar verdiend NEC aan, en niet aan de supporters zelf.
Website: Sneaker-forum.nl
  zaterdag 15 januari 2011 @ 17:09:28 #72
149454 GSbrder
Les extręmes se touchent
pi_91372194
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 17:08 schreef BasNijmegen het volgende:

[..]

Vind dat eigenlijk wel prima. Als we ineens willen uitbouwen tot 20.000, dan is dit over 5 jaar nog niet van de grond. uitbreiden naar 15.000 is sneller te realiseren. Het gaat ook vooral om het uitbreiden van business seats, want daar verdiend NEC aan, en niet aan de supporters zelf.
Dat klopt, vooral skyboxen en business-seats, maar het lijkt in de Gelderlander alsof Swarts toegeeft aan de gemeente en toegeeft dat er alleen uitgebreid kan worden als NEC een positief eigen vermogen heeft (vrijwel nooit), terwijl dit een ordinaire uitstelmaatregel is.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_91379310
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 17:09 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Dat klopt, vooral skyboxen en business-seats, maar het lijkt in de Gelderlander alsof Swarts toegeeft aan de gemeente en toegeeft dat er alleen uitgebreid kan worden als NEC een positief eigen vermogen heeft (vrijwel nooit), terwijl dit een ordinaire uitstelmaatregel is.
Uitstelmaatregel van Swart of gemeente?
Website: Sneaker-forum.nl
pi_91398118
20.000 krijg je toch ook gewoon niet vol. Je ziet nu dat ze op de officiële site heel vaak reclame maken om die laatste kaarten te verkopen. Vaak zijn ze dan pas op de laatste dag uitverkocht of is gewoon niet helemaal vol. Laat staan dat je er 20.000 vol krijgt. 15 of 16.000 zul je wel een aantal keer vol krijgen. Maar tegen Excelsior enzo zul je ook niet hoger komen dan 13.000. Natuurlijk is wel alles afhankelijk van resultaten...
pi_91398518
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 02:31 schreef Nimma024 het volgende:
20.000 krijg je toch ook gewoon niet vol. Je ziet nu dat ze op de officiële site heel vaak reclame maken om die laatste kaarten te verkopen. Vaak zijn ze dan pas op de laatste dag uitverkocht of is gewoon niet helemaal vol. Laat staan dat je er 20.000 vol krijgt. 15 of 16.000 zul je wel een aantal keer vol krijgen. Maar tegen Excelsior enzo zul je ook niet hoger komen dan 13.000. Natuurlijk is wel alles afhankelijk van resultaten...
Die laatste kaarten van de losse verkoop zijn meestal de slecht zicht kaarten. Elke wedstrijd zijn er sowieso 500 (meen ik) kaarten voor de vrije verkoop. Een groot percentage zijn slecht zicht kaarten. Die worden altijd gepromoot op de site.
Website: Sneaker-forum.nl
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')