abonnement bol.com Unibet Coolblue
  vrijdag 17 december 2010 @ 10:59:24 #101
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_90034688

_O_
pi_90040402
Ik hoop toch voor Jorrit dat ie vandaag niet weer toevallig in Utrecht moet zijn :') of Amsterdam _O-
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
  vrijdag 17 december 2010 @ 14:04:07 #103
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_90042657
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 13:19 schreef FJD het volgende:
Ik hoop toch voor Jorrit dat ie vandaag niet weer toevallig in Utrecht moet zijn :') of Amsterdam _O-
Thuiswerken *O*

Zeer lange files door sneeuwval

Maar geen weer-alarm afgeven hoor. :')
Man o man. Er ligt hier nog meer dan 2 weken geleden. :')
pi_90043251
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 14:04 schreef ursel het volgende:

[..]

Thuiswerken *O*

Zeer lange files door sneeuwval

Maar geen weer-alarm afgeven hoor. :')
Man o man. Er ligt hier nog meer dan 2 weken geleden. :')

ze moeten eens kappen met die alarmen en alle koppen bij elkaar steken wie en wanneer je zo'n alarm de deur uit doet. Het knmi heeft een alarm, de anwb en nog wel een paar.

maar goed dat ik vandaag vrij ben *O*, kon alleen niet naar het museum ;(
  vrijdag 17 december 2010 @ 17:36:54 #105
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_90050611
Wat is het toch heerlijk om 10 min. rijden van je werk te wonen *O*
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_90051499
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 17:36 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wat is het toch heerlijk om 5 min. rijden van je werk te wonen *O*
Narf!
  vrijdag 17 december 2010 @ 18:40:27 #107
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_90053044
Gewoon thuiswerken. :Y
Zouden meer mensen moeten doen. (8>
  vrijdag 17 december 2010 @ 20:10:26 #108
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_90057292
Nog 285 km file om 8 uur 's avonds. :')
Utrecht en A'dam helemaal dicht nog :P
pi_90079329
Heb je Donkey Kong Returns al gespeeld Kef? Ziet er echt weer super gaaf uit :D Zit nu in de brander maar als dat niet werkt zou ik straks in de stad wel eens overstag kunnen gaan :P

Oh ja; Jafar gaat de 7e ook aanwezig zijn _O_ Wel pas na middernacht overigens.

[ Bericht 20% gewijzigd door FJD op 18-12-2010 11:41:53 ]
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_90087445
quote:
Op zaterdag 18 december 2010 11:04 schreef FJD het volgende:
Heb je Donkey Kong Returns al gespeeld Kef? Ziet er echt weer super gaaf uit :D Zit nu in de brander maar als dat niet werkt zou ik straks in de stad wel eens overstag kunnen gaan :P

Oh ja; Jafar gaat de 7e ook aanwezig zijn _O_ Wel pas na middernacht overigens.
Heb m op de pc staan al een paar weken. wii al maanden niet aan gehad.
Loop nog achter met de updates dus voor ik het werkende heb ben ik een middag kwijt. Op het moment geen zin in. Lijkt me wel een heel tof spel.
Narf!
pi_90087596
quote:
Op zaterdag 18 december 2010 16:12 schreef Sickert het volgende:
Heb m op de pc staan al een paar weken. wii al maanden niet aan gehad.
Loop nog achter met de updates dus voor ik het werkende heb ben ik een middag kwijt. Op het moment geen zin in. Lijkt me wel een heel tof spel.
Werkt bij mij meteen. Errors lijken te worden veroorzaakt door de Platinums, de Verbatim DL ging meteen aan _O_ Nu even boodschappen doen en dan old skool DKen *O*
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_90089589
quote:
Op zaterdag 18 december 2010 11:04 schreef FJD het volgende:
Heb je Donkey Kong Returns al gespeeld Kef? Ziet er echt weer super gaaf uit :D Zit nu in de brander maar als dat niet werkt zou ik straks in de stad wel eens overstag kunnen gaan :P

Oh ja; Jafar gaat de 7e ook aanwezig zijn _O_ Wel pas na middernacht overigens.
Moeten we hem eens vragen of je nu echt moet stoppen voor een zebrapad. :')
  zondag 19 december 2010 @ 00:24:25 #113
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_90106196
Het sneeuwt weer.
Nog ff doorgaan en mijn mooie sneeuwpop ligt verstopt onder de sneeuw. :')
pi_90115399
Damn, vandaag alles afgelast!

Het was me gisteravond toch koud in het stadion! En het was me toch een kut wedstrijd. "als je nu niet springt dan heb he het koud" :')
  zondag 19 december 2010 @ 11:40:38 #115
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_90116210
Wat een sneeuw _O_

Toen ik gisteravond laat terug reed van Dordrecht naar huis heb ik geen asfalt op de weg gezien, alleen maar sneeuw :D
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
  zondag 19 december 2010 @ 11:55:23 #116
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_90116754
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 11:16 schreef jpjedi het volgende:
Damn, vandaag alles afgelast!

Het was me gisteravond toch koud in het stadion! En het was me toch een kut wedstrijd. "als je nu niet springt dan heb he het koud" :')
PSV gaat nog door. :')
pi_90116963
quote:
Op zondag 19 december 2010 11:55 schreef ursel het volgende:

[..]

PSV gaat nog door. :')
Ja las het net. Gemeente heeft alsnog besloten om het door te laten gaan. Ajax-Feyenoord zou toch ook best moeten lukken dan?
  zondag 19 december 2010 @ 12:02:26 #118
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_90116986
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 12:01 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Ja las het net. Gemeente heeft alsnog besloten om het door te laten gaan. Ajax-Feyenoord zou toch ook best moeten lukken dan?
A'dammers zijn mietjes, dat weet je toch. :+

Overigens klopt er iets niet met de afgelasting als je het volgende nieuwsbericht leest. _O-

quote:
Ajax traint in ArenA met publiek
19 december 2010

Ajax bereidt zich vanaf maandag onder een gesloten dak van de ArenA voor op de bekerwedstrijd tegen AZ. De trainingsvelden op De Toekomst zijn vanwege het hevige winterweer onbespeelbaar.


Supporters mogen de oefensessies van trainer Frank de Boer op maandag en woensdag bekijken. De oefenmeester heeft dat met het oog op de kerstvakantie besloten. Ajax traint normaal gesproken slechts eenmaal per week voor publiek. De poorten van de ArenA blijven dinsdag wel gesloten.

De bekerwedstrijd tussen Ajax en AZ (achtste finale) begint donderdag om 20.45 uur.
  zondag 19 december 2010 @ 13:38:54 #119
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_90120893
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 11:04 schreef FJD het volgende:
Heb je Donkey Kong Returns al gespeeld Kef? Ziet er echt weer super gaaf uit :D Zit nu in de brander maar als dat niet werkt zou ik straks in de stad wel eens overstag kunnen gaan :P

Oh ja; Jafar gaat de 7e ook aanwezig zijn _O_ Wel pas na middernacht overigens.
*O* Neemt hij wel pannekoekjes mee :P
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
pi_90121560
quote:
Op zondag 19 december 2010 13:38 schreef JMPoSTMaN het volgende:
*O* Neemt hij wel pannekoekjes mee :P
Zal t vragen maar denk t niet, hij gaat eerst naar Najib in Luxor.

Captain Hindsight _O_ South Park _O_

[ Bericht 18% gewijzigd door FJD op 19-12-2010 14:38:42 ]
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_90163256
NS :r Eerste trein komt volgens de speaker steeds later maar is volgens de NS planner al geschrapt, de volgende is std al geschrapt met sneeuw en dus sta ik een half uur te wachten, honden zijn het!

Mogguh :W
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
  maandag 20 december 2010 @ 07:50:37 #122
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_90163420
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 12:01 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Ja las het net. Gemeente heeft alsnog besloten om het door te laten gaan. Ajax-Feyenoord zou toch ook best moeten lukken dan?
quote:
Afgelasten is voor mietjes!
Gepubliceerd op 19 december 2010 - 09:00
Afgelopen week heeft het gesneeuwd en dan zijn er altijd van die kutjes, die het voetballen af willen gelasten. En dat alles vanwege een beetje sneeuw. Mietjes, dat zijn het. Voetballen moet je!

Nog niet overtuigd?

Gaan we toch even terug naar die mooie avond kort voor kerst in het jaar 2009. Om precies te zijn: dinsdagavond 22 december 2009. KNVB Beker. Feyenoord AZ. Ondanks de barre omstandigheden, gladheid en een flink pak sneeuw ging deze wedstrijd gewoon door. En het werd een waanzinnige avond. Had vandaag toch ook gewoon gekend of niet dan?

De veiligheid speelde gisteren overigens geen rol voor de Groningen-supporters die s avonds laat nog een lange terugreis vanuit Rotterdam voor de boeg hadden? Of de Superboeren die na de wedstrijd in het barre winterweer vanuit Heerenveen huiswaarts moesten keren?

KNVB bedankt!

Feyenoord wil dat Feyenoord AZ wordt afgelast

Volgens het Algemeen Dagblad wordt het bekerduel tussen Feyenoord en AZ afgelast als het aan de clubleiding van Feyenoord ligt afgelast. Mede uit naam van de stadion-directie wees Feyenoord de KNVB er gisteren op dat er voor bezoekers in en vooral rondom de Kuip levensgevaarlijke situaties kunnen ontstaan.

Feyenoord is echter geen partij. De bekerwedstrijd wordt georganiseerd door de KNVB en die bepaalt in deze. een woordvoerder van de KNVB liet al weten dat de clubs zondag nog overvallen werden, maar nu voldoende tijd hebben om een en ander speelklaar te maken. Los van nieuwe extreme weersomstandigheden zou de KNVB niet meer tot afgelasting over willen gaan.

(Algmeen Dagblad d.d. 22 december 2009)











  maandag 20 december 2010 @ 08:02:46 #123
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_90163505
Hmm.. Zaterdag nog iets "leuks" meegemaakt.
Het was kerstmarkt in Geldermalsen, die tot 20.00 duurde. Een maatje, m'n vriendin en ik zijn rond 17.30 eens die kerstmarkt over gelopen en hebben van 18:00 tot 19:00 in de kroeg gezeten, daarna wat gaan eten en toen weer door de winkelstraat van Geldermalsen terug naar de kroeg.
Terwijl we naar de kroeg liepen, passeren wij een auto waarbij wat gasten staan en precies op het moment dat wij passeren valt er een rochel op de straat (zo'n een waarbij je hoort dat het een provocerende rochel is). Ik zeg nog tegen m'n maat en vriendin": "Stoer, spugen." en we lopen verder.
Voordat wij de winkelstraat uit zijn gelopen komt die auto met een gangetje van 40 tot 60 KM/u langsvliegen (ja, op zo'n 30 cm afstand is dat langsvliegen) waarop m'n maat roept: "Kanker op, stelletje mongolen!", misschien niet de beste woordkeuze maar gezien de situatie dekte het wel de lading.
Daarop trekken ze die auto (zilverkleurige honda) op de handrem en springen er 4 gastjes uit :')
Beetje trekken, beetje duwen want ze durfden niet meer dan "voetballerskopstootjes" en de borstkas tegen de jouwe aanzetten.. Maar goed, ze zijn met z'n 4-en en waren onder invloed van coke/ speed/ iets wat daar op lijkt.
1 wilde mij vastpakken of iets, waarop ik z'n armen vastpak en uit m'n linkerooghoek zie ik een taxibusje aankomen. Wat komt er harder aan: mijn vuist of een taxibus? Ik dacht het laatste dus dacht hem daar maar onder te duwen :') Die taxibuschauffeur zag dat ook, dus die remde :') Waarop ik 3 gasten om mij heen kreeg en een schampende klap op m'n achterhoofd kreeg. Daarop sprong m'n maatje er tussen. Toen liep er 1 naar de auto, die werd bijna tegengehouden door z'n vriendin ("Nee, laat dat ding in de auto liggen!").. En toen stond m'n maat oog in oog met iemand die riep dat'ie z'n kankerstrot door ging snijden.. Aftaaien en naar de kroeg. Daarop bleef er 1 volgen waarop wij nog maar eens de voorhoofden tegen elkaar zetten maar goed.. Zodra zo'n binkie door blijft gaan weet je dat z'n maten dichtbij zijn.. Helden.

Politie heeft 6 meldingen binnen gekregen, maar toen we de kroeg uit wilden werden we tegengehouden. Er stonden 3 van die helden te wachten (oftewel: gezellig babbelen met oom Agent :{). Mocht er niet heen van m'n vriendin.. Ben wel aan het achterhalen wie die gasten zijn, van messen zijn wij niet zo gecharmeerd. Even zien met hoe en wat en dan zetten we het wel eventjes recht, maar dan op onze manier en op ons moment.
pi_90163619
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 07:18 schreef FJD het volgende:
NS :r Eerste trein komt volgens de speaker steeds later maar is volgens de NS planner al geschrapt, de volgende is std al geschrapt met sneeuw en dus sta ik een half uur te wachten, honden zijn het!

Mogguh :W
aaaaaaaaah een half uur wachten ;(
pi_90163678
quote:
Op maandag 20 december 2010 08:16 schreef staticdata het volgende:
aaaaaaaaah een half uur wachten ;(
Dat is het spannendste wat er op Rotterdam Zuid gebeurt, Geldersmalsen de gekstuh _O_
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')