ik heb momenteel nogal een hoog uitgavenpatroon en wil op het moment nogal een klein beetje dure aankopen doen en 500 Euro meenemen op vakantie naar Spanje voor 10 dagen.
Verder wil ik autorijexamen doen binnenkort en nogal wat lessen nemen en wat nieuwe kleding kopen...
is er iemand die tips - adviezen heeft voor mij want ik ben met lenen tamelijk onbekend...
ook zou ik graag zo snel mogelijk de beschikking willen hebben over het geld..... liefst nog deze week
quote:JAWEL joh, aan studenten verdienen ze later genoeg..
Op maandag 03 juni 2002 11:16 schreef Layla666 het volgende:
Dat wordt lenen bij vrienden of bekenden, want er is denk ik geen bank of geldverstrekker die je voor dat doel nu (hoog uitgavepatroon / student) geld wil lenen.
Tot dan!
quote:SLECHT ADVIES..
Op maandag 03 juni 2002 11:22 schreef De_Dag_Dipper het volgende:
Mijn advies: verlaag je uigavenpatroon, leg het bij met je ouders, cancel de vakantie, koop die schoenen en nieuwe kleding niet, ga werken voor je geld en daarna thuis op de bank even over je leven nadenken.Tot dan!
quote:haha
Op maandag 03 juni 2002 11:26 schreef De_Dag_Dipper het volgende:
Dan leen jij hem dat geld toch?
quote:Beetje vroeg nog...
Op maandag 03 juni 2002 11:30 schreef De_Dag_Dipper het volgende:
Wat is het studentenleven toch relaxed! (en nog relaxter als je geen schulden hebt...) Biertje frenkie?![]()
Enne met mijn Studentenrekening van de SNS-bank kan ik nu dus tot 400 Euro rood staan...en dat sta ik dus:( kan ik nu een rekening bij postbank openen waarmee ik tot 1000 Euro rood kan staan meteen?
Onafhankelijk van mijn inkomen en dan wordt daar NIET mijn stufi op gestort kan ik dan tot 1000 Euro rood staan bij de postbank?
Bij voorbaat dank en het is niet mogelijk geld bij mijn ouders te lenen:(
quote:
Uit het profiel van krn176:
Studierichting MBO ICT nivo3 2ejaars
quote:Ik weet niet of een bank een MBO-leerling als student wil zien. Ik ben persoonlijk van mening dat een MBO-student niet bestaat, no offence.
Op maandag 03 juni 2002 11:07 schreef krn176 het volgende:
ik ben een student ...
Het enige dat ik wil zeggen is dat het natuurlijk voor een bank wel verschil maakt of jij dadelijk met een salaris van 1000 euro bruto of >2000 euro bruto begint als je gaat werken...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |