Ah grappig, dat industrieterreintje daar naast R'dam Airport? Noord-West heet dat geloof ik, of écht industieterrein Spaanse Polder ook?quote:Op maandag 13 december 2010 15:30 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
"werken"![]()
Interne sollicitatie idd., heel benieuwd hoe het zal gaan.
[..]
Vorsicht ouwetje, straks breek je een heup
Hier nu ff wat minder, maar is toch een dun laagje blijven liggenquote:Op maandag 13 december 2010 15:34 schreef Ingetje79 het volgende:
Dikke vlokken hier![]()
Ik denk niet dat Elies het aan gaat durven
Mwah, hij had ons zelf zo opgevoed natuurlijkquote:
Die ja. Officieel het het Noordwest en is Spaanse polder het deel binnen de Schie maar in het dagelijks gebruik noemen we het Spaanse Polder.quote:Op maandag 13 december 2010 15:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ah grappig, dat industrieterreintje daar naast R'dam Airport? Noord-West heet dat geloof ik, of écht industieterrein Spaanse Polder ook?
Dan heeft hij het toch niet goed gedaan als je nu nog niet van SM houdtquote:Op maandag 13 december 2010 15:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mwah, hij had ons zelf zo opgevoed natuurlijk![]()
Stelletje kutsadisten dat we zijn geworden
Whehehehe we werden niet vastgebonden en ook maar sporadisch geslagen hoorquote:Op maandag 13 december 2010 15:40 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Die ja. Officieel het het Noordwest en is Spaanse polder het deel binnen de Schie maar in het dagelijks gebruik noemen we het Spaanse Polder.
[..]
Dan heeft hij het toch niet goed gedaan als je nu nog niet van SM houdt
Waar werk jij dan bijquote:Op maandag 13 december 2010 15:40 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Die ja. Officieel het het Noordwest en is Spaanse polder het deel binnen de Schie maar in het dagelijks gebruik noemen we het Spaanse Polder.
[..]
Dan heeft hij het toch niet goed gedaan als je nu nog niet van SM houdt
quote:Op maandag 13 december 2010 15:18 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Doet me denken aan die dochter van Boris BeckerDa's ook precies d'r vader maar dan met staartjes
Rechtsonder:
[ afbeelding ]
Staartjes
[ afbeelding ]
In de buitenbochtquote:Op maandag 13 december 2010 15:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Waar werk jij dan bijik heb daar ooit ook nog es gebabbeld omdat ik een (korte) klus deed voor een bedrijf/afdeling van...
Sterker nog, moet je niet verder vertellen hoor: ik heb ook twee benen!quote:Op maandag 13 december 2010 15:40 schreef oh-oh het volgende:
Tsssss twee paar krukken, twee badkamerts, doe maar ruig
quote:Op maandag 13 december 2010 15:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Natuurlijk, oh-oh heeft Napoleon nog als jongetje gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |