abonnement Unibet Coolblue
pi_89849356
Heyhey,

Hoe zorg je er voor dat een man weer geïnteresseerd in je wordt?

Waar gaat de interesse van de man naar uit? Naar iets wat ze niet kunnen hebben?

Probleem: Ik en jongen X hebben een aantal leuke gesprekken en er is seksuele aantrekkingskracht. Vervolgens laat hij blijken dat hij geïnteresseerd in me is, maar ik had daar op dat moment geen zin in. We hebben slechts wat gezoend enzo... maar nu ben ik verliefd op hem. Alleen.. heb ik teveel achter aan gelopen en denk ik dat hij nu niet meer geïnteresseerd is.
maar ik heb nog steeds heel veel gevoelens voor hem.
  zondag 12 december 2010 @ 21:25:52 #2
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_89849554
Hoe lang geleden hebben jullie gezoend? Hoe heb je hem afgewezen?
Anders spreek je gewoon nog een keer af en laat je het dit keer verder gaan
And now for something completely different, I'm on a horse.
pi_89849573
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 21:24 schreef applecherry het volgende:

[..]

seks?

"hey, ik wil seks met je"?
zal dat werken? denk het niet.
Dat ligt aan je voorkomen. Volgens mij is het wel vrij effectief.
pi_89849636
quote:
7s.gif Op zondag 12 december 2010 21:25 schreef NJ het volgende:
Hoe lang geleden hebben jullie gezoend? Hoe heb je hem afgewezen?
Anders spreek je gewoon nog een keer af en laat je het dit keer verder gaan
ik heb hem afgewezen door niet met hem naar bed te gaan..
het is wel 2 maanden geleden.
Ik weet niet of hij nog wil afspreken, doordat ik zo wanhopig overkwam ben ik bang :(
en nu zoek ik een makkelijke en effectieve manier om ervoor te zorgen dat hij me weer wil.
  Boks-Chick zondag 12 december 2010 @ 21:28:02 #5
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_89849677
quote:
15s.gif Op zondag 12 december 2010 21:28 schreef BrandX het volgende:
een topic vind je niet genoeg? Hoe win je iemand terug? (de interesse van de man gaat uit naar...)
nee, hij hoorde meer in R&P den ik.
  Boks-Chick zondag 12 december 2010 @ 21:29:13 #7
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_89849724
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 21:24 schreef applecherry het volgende:

[..]

seks?

"hey, ik wil seks met je"?
zal dat werken? denk het niet.
hey, tis een man. Als je er maar enigzins appetijtelijk en schoon uitziet happen ze allemaal _O-

alleen weet wel dat dat niet betekent dat ze een relatie met je willen :*
lolwut
pi_89849815
quote:
19s.gif Op zondag 12 december 2010 21:29 schreef BrandX het volgende:

[..]

hey, tis een man. Als je er maar enigzins appetijtelijk en schoon uitziet happen ze allemaal _O-

alleen weet wel dat dat niet betekent dat ze een relatie met je willen :*
Maar wat als hij nu ineens geen seks meer wil? Is dat mogelijk? Ik zou het niet weten, maar er is een mogelijkheid dat hij weer een ander meisje ziet.

En dan zou ik me echt vernederd voelen als ik had gezegd: ik wil seks met je en hij wil op dat moment niet.
Dus weet niet of ik het durf. Is er geen subtielere manier?
pi_89850170
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 21:24 schreef applecherry het volgende:

[..]

seks?

"hey, ik wil seks met je"?
zal dat werken? denk het niet.
je vergist je in de werking van het mannelijk brein
pi_89850354
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 21:37 schreef Salatrel het volgende:

[..]

je vergist je in de werking van het mannelijk brein
waarschijnlijk ligt het dan aan mij, maar een jongen die mij het ene moment nog lekker vindt en met me naar bed wil (dat zei hij dus in sobere toestand) wilde het niet toen ik tegen hem zei: ik wil wel met je naar bed. Nee, meneer wilde bij zn vrienden blijven en wilde een andere keer met mij naar bed. Dus, het werkt niet in alle gevallen.
pi_89850739
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 21:40 schreef applecherry het volgende:

[..]

waarschijnlijk ligt het dan aan mij, maar een jongen die mij het ene moment nog lekker vindt en met me naar bed wil (dat zei hij dus in sobere toestand) wilde het niet toen ik tegen hem zei: ik wil wel met je naar bed. Nee, meneer wilde bij zn vrienden blijven en wilde een andere keer met mij naar bed. Dus, het werkt niet in alle gevallen.
:')
pi_89850856
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 21:47 schreef Shalimar het volgende:

[..]

:')
Ja, dus? hij vindt me gewoon helemaal niet aantrekkelijk :( :(:(
pi_89850963
laat 'm ff lekker met rust..wat je ook doet nu, is hoe dan ook te doorzichtig bedoeld om zijn aandacht te trekken (tenzij hij in reflectievest schoffelt voor een salaris natuurlijk). Be Cool 8-)

en als je seks voor zijn neus hengelt, lijkt het me sterk dat je daarna nog door hem als relatiemateriaal wordt gezien. Maar net wat jij zelf wilt.
To obtain a bird's eye is to turn a blizzard to a breeze
Everything's temporary, given enough time.
pi_89851632
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 21:49 schreef applecherry het volgende:

[..]

Ja, dus? hij vindt me gewoon helemaal niet aantrekkelijk :( :(:(
Ja blijkbaar, als hij liever kiest om bij zn vrienden te blijven dan snel even alle hoeken van de kamer te laten zien.

Tja...misschien moet je er voor zorgen dat je niet meer verliefd wordt op iemand nadat je eerst vond dat je geen zin had.
pi_89851710
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 22:02 schreef Shalimar het volgende:

[..]

Ja blijkbaar, als hij liever kiest om bij zn vrienden te blijven dan snel even alle hoeken van de kamer te laten zien.

Tja...misschien moet je er voor zorgen dat je niet meer verliefd wordt op iemand nadat je eerst vond dat je geen zin had.
:( kan het niet zijn dat hij gewoon die avond geen zin had?
en ik heb hem niet echt afgewezen, ik wilde gewoon niet meteen seks met hem, maar even wachten.
pi_89851893
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 22:03 schreef applecherry het volgende:

[..]

:( kan het niet zijn dat hij gewoon die avond geen zin had?
en ik heb hem niet echt afgewezen, ik wilde gewoon niet meteen seks met hem, maar even wachten.
een man die een makkelijke weg naar seks afwijst? :')
To obtain a bird's eye is to turn a blizzard to a breeze
Everything's temporary, given enough time.
  zondag 12 december 2010 @ 22:08:16 #17
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_89851991
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 22:06 schreef Fabeldiertje het volgende:

[..]

een man die een makkelijke weg naar seks afwijst? :')
Dat bestaat wel. Waarschijnlijk niet voor de gemiddelde fokkers, maar wel voor mannen die genoeg ervaring en wijsheid hebben om te weten dat je niet altijd en alles moet neuken wanneer je de kans krijgt.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_89852067
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 22:03 schreef applecherry het volgende:

[..]

:( kan het niet zijn dat hij gewoon die avond geen zin had?
en ik heb hem niet echt afgewezen, ik wilde gewoon niet meteen seks met hem, maar even wachten.
Kijk, ik spreek hier natuurlijk niet voor alle mannen, maar het zou me verbazen als een man een vrijpartij opgeeft voor een babbeltje met zn vrienden.

Tuurlijk, misschien was hij niet in de stemming, maar dit gebeurt vaker bij vrouwen. Overigens kon hij gewoon na de vrijpartij gewoon weer terug naar zijn vrienden, neem ik aan?
  zondag 12 december 2010 @ 22:10:09 #19
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_89852105
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 22:03 schreef applecherry het volgende:

[..]

:( kan het niet zijn dat hij gewoon die avond geen zin had?
en ik heb hem niet echt afgewezen, ik wilde gewoon niet meteen seks met hem, maar even wachten.
Wat je moet doen om zijn interesse weer te krijgen is een goede vriendin zijn. Mannen zetten een meisje veel minder snel in de "friend zone" dan vrouwen. Dus als je gewoon laat zien dat je het leuk vind om met hem te praten en geinteresseerd in hem bent, zal hij weer interesse krijgen oin jou als persoon.

En daardoor zal hij jou sneller een kans geven wanneer je hem laat weten dat je gevoelens voor hem hebt. Oh, en je moet vooral normaal gedragen en een toevoeging zijn aan zijn leven.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  zondag 12 december 2010 @ 22:12:12 #20
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_89852221
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 22:09 schreef Shalimar het volgende:

[..]

Kijk, ik spreek hier natuurlijk niet voor alle mannen, maar het zou me verbazen als een man een vrijpartij opgeeft voor een babbeltje met zn vrienden.

Tuurlijk, misschien was hij niet in de stemming, maar dit gebeurt vaker bij vrouwen. Overigens kon hij gewoon na de vrijpartij gewoon weer terug naar zijn vrienden, neem ik aan?
Seks met een vrouw, vooral vrouwen met problemen/onzekerheden/liefde gevoelens kan gevaarlijk en stressvol zijn.

Hij kan natuurlijk niet neuken zonder dat hij daarvoor en daarna diepe gesprekken met haar moet hebben en rekening moet houden met haar gevoelens.

Misschien had hij gewoon geen zin om seks te hebben met een meisje die verliefd op hem is, waardoor hij haar op de 1 of andere manier zal kwetsen.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_89852504
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 22:12 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Seks met een vrouw, vooral vrouwen met problemen/onzekerheden/liefde gevoelens kan gevaarlijk en stressvol zijn.

Hij kan natuurlijk niet neuken zonder dat hij daarvoor en daarna diepe gesprekken met haar moet hebben en rekening moet houden met haar gevoelens.

Misschien had hij gewoon geen zin om seks te hebben met een meisje die verliefd op hem is, waardoor hij haar op de 1 of andere manier zal kwetsen.
Zou kunnen, maar dan nog. Zulk soort vragen zijn vaak niet te helpen via het internet, het ene moment is het raak, het andere niet. Ik zeg dat TS gewoon niet zo moet gaan stressen en gewoon doen waar ze altijd al mee bezig was. Hier en daar een praatje maken kan nooit kwaad.

Verder laat ik het hier bij zitten, adviezen via anderen zijn nooit gegarandeerd. Je zult er uiteindelijk zelf voor moeten gaan.
pi_89852758
Als hij echt geintresseerd is komt hij vanzelf, daar hoef jij geen plannen voor te bedenken
pi_89853036
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 22:20 schreef cutegirly het volgende:
Als hij echt geintresseerd is komt hij vanzelf, daar hoef jij geen plannen voor te bedenken
Hmm, dat wordt ook gezegd wanneer het om het tegenovergestelde situatie gaat. :')
pi_89853292
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 22:25 schreef Shalimar het volgende:

[..]

Hmm, dat wordt ook gezegd wanneer het om het tegenovergestelde situatie gaat. :')
zit altijd wel een kern van waarheid in, (dat is mijn mening)
pi_89853349
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 22:29 schreef cutegirly het volgende:

[..]

zit altijd wel een kern van waarheid in, (dat is mijn mening)
Tja...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')