abonnement bol.com Unibet Coolblue
  donderdag 29 maart 2012 @ 18:14:14 #176
75592 GlowMouse
l'état, c'est moi
pi_109662149
ik heb je post aangepast
eee7a201261dfdad9fdfe74277d27e68890cf0a220f41425870f2ca26e0521b0
  donderdag 29 maart 2012 @ 19:04:16 #177
302853 themole
graaft totaal door.
pi_109663844
quote:
14s.gif Op donderdag 29 maart 2012 18:14 schreef GlowMouse het volgende:
ik heb je post aangepast
Bedankt :)
Niet altijd serieus
  zondag 1 april 2012 @ 20:05:46 #178
114335 sitting_elfling
Milkbreak Man
pi_109776553
Kan iemand ff investment banking topic 12 -> Investment Banking #12 Summer is coming! met 11 linken? Danku!
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  zondag 1 april 2012 @ 22:29:02 #179
75592 GlowMouse
l'état, c'est moi
pi_109784801
dat kan
eee7a201261dfdad9fdfe74277d27e68890cf0a220f41425870f2ca26e0521b0
  zondag 1 april 2012 @ 22:35:51 #180
114335 sitting_elfling
Milkbreak Man
pi_109785153
quote:
14s.gif Op zondag 1 april 2012 22:29 schreef GlowMouse het volgende:
dat kan
Top!
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  donderdag 3 mei 2012 @ 16:35:44 #181
286575 Roces18
Chef de party
pi_111090383
Hey ,

De laatste tijd zie ik erg veel enquêtes etc. wat natuurlijk helemaal geen punt is maar het zijn allemaal lurkers die snel een account aanmaken alleen voor respondenten. Kan er niet iets ingesteld worden waarvan je bijv. een minimum aantal posts of accountduur moet hebben voordat je zomaar enquêtes kan posten?
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
  donderdag 3 mei 2012 @ 17:02:06 #182
75592 GlowMouse
l'état, c'est moi
pi_111091613
Er wordt achter de schermen gekeken hoe we enquêtes beter kunnen organiseren op het forum. Nog even wachten tot dat overleg klaar is voordat er meer bekend wordt.
eee7a201261dfdad9fdfe74277d27e68890cf0a220f41425870f2ca26e0521b0
  donderdag 3 mei 2012 @ 17:03:28 #183
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_111091689
Ik stem voor een enqueteforum :Y
  donderdag 3 mei 2012 @ 18:05:36 #184
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_111094303
Wil een moderator alstublieft mijn laatste topic van een slotje voorzien. Heb een fout gemaakt door het topic te openen. Op 1 serieuze reactie na alleen maar trolls die floreren in SES. Daar mag wel wat aan gedaan worden. :{ Zucht.
  donderdag 3 mei 2012 @ 18:10:26 #185
286575 Roces18
Chef de party
pi_111094527
quote:
14s.gif Op donderdag 3 mei 2012 17:02 schreef GlowMouse het volgende:
Er wordt achter de schermen gekeken hoe we enquêtes beter kunnen organiseren op het forum. Nog even wachten tot dat overleg klaar is voordat er meer bekend wordt.
Oke top!
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
  vrijdag 4 mei 2012 @ 22:20:59 #186
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_111149876
Op eigen verzoek van Motorbloempje stel ik hier haar laakbare en partijdige moderatorgedrag aan de kaak.
Vraagje over punten.

Ik wees een medeforumlid er op dat je van EC's moet spreken in plaats van ECTS's. Dat medeforumlid ging wat bijdehand doen en ging hierbij voorbij aan de feiten waar ik op een korte en zakelijke manier op wees.
Moderator motorbloempje vond het nodig om zich ermee te bemoeien. Ze noemde het mierenneukerij, tot daar aan toe (ik kan wel wat hebben). Ze deed echter tegelijkertijd de oproep om terug ontopic verder te discussiëren.
Minuten later plaatste dat medeforumlid nog een reactie op motorbloempje haar gekleurde mening dat dit mierenneukerij is. Deze reactie liet motorbloempje staan.
Vervolgens reageerde ik met de volgende korte reactie:
"Met datzelfde argument kan je d/t-fouten mierenneukerij noemen.
Laten we nu weer ontopic verder discussiëren."
Niets mis mee, lijkt mij!
Motorbloempje kon in al haar partijdigheid het niet laten om mijn reactie wel te verwijderen en die reactie van dat medeforumlid te laten staan aangezien die zo leuk meelachte met motorbloempje haar opmerking.
Ik wees motorbloempje daar op met nog een reactie. Niet alleen vond motorbloempje het nodig om ook die reactie te verwijderen, ze kon het niet laten om ook nog even een sneer uit te delen door te stellen dat ik zeverde. Lekker gemakkelijk als je een reactie censureert zodat de rest niet kan oordelen.

Bij deze klaag ik dus het moderatiebeleid van motorbloempje aan. Ik verzoek de medemoderators van het betreffende subforum om hierover in overleg te gaan en ik verzoek de algemene moderators om zich erover te buigen of dat het wenselijk is dat op deze manier op dit subforum wordt gemodereerd.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_111149965
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 22:20 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Op haar eigen verzoek van Motorbloempje stel ik hier haar laakbare en partijdige moderatorgedrag aan de kaak.
Vraagje over punten.

Ik wees een medeforumlid er op dat je van EC's moet spreken in plaats van ECTS's. Dat medeforumlid ging wat bijdehand doen en ging hierbij voorbij aan de feiten waar ik op een korte en zakelijke manier op wees.
Moderator motorbloempje vond het nodig om zich ermee te bemoeien. Ze noemde het mierenneukerij, tot daar aan toe (ik kan wel wat hebben). Ze deed echter tegelijkertijd de oproep om terug ontopic verder te discussiëren.
Minuten later plaatste dat medeforumlid nog een reactie op motorbloempje haar gekleurde mening dat dit mierenneukerij is. Deze reactie liet motorbloempje staan.
Vervolgens reageerde ik met de volgende korte reactie:
"Met datzelfde argument kan je d/t-fouten mierenneukerij noemen.
Laten we nu weer ontopic verder discussiëren."
Niets mis mee, lijkt mij!
Motorbloempje kon in al haar partijdigheid het niet laten om mijn reactie wel te verwijderen en die reactie van dat medeforumlid te laten staan aangezien die zo leuk meelachte met motorbloempje haar opmerking.
Ik wees motorbloempje daar op met nog een reactie. Niet alleen vond motorbloempje het nodig om ook die reactie te verwijderen, ze kon het niet laten om ook nog even een sneer uit te delen door te stellen dat ik zeverde. Lekker gemakkelijk als je een reactie censureert zodat de rest niet kan oordelen.

Bij deze klaag ik dus het moderatiebeleid van motorbloempje aan. Ik verzoek de medemoderators van het betreffende subforum om hierover in overleg te gaan en ik verzoek de algemene moderators om zich erover te buigen of dat het wenselijk is dat op deze manier op dit subforum wordt gemodereerd.
Hou op met trollen, niemand neemt je serieus man..
  vrijdag 4 mei 2012 @ 22:23:21 #188
139330 TNA
For the stars that shine
pi_111150043
Ik mag me hier vast niet mee bemoeien, maar dude, je bent gewoon een mierenneuker. Dat blijkt des te meer uit zo'n treurige lap tekst door één opmerking van een mod :')
pi_111150055
Lieve Bram *kussiekroel*,

Je draaft te ver door in je reacties. De beste jongen had het over ECTS, jij vond het geen goede 'verwoording', terwijl IEDEREEN weet wat er bedoeld werd. Dat topic was niet de plek om te gaan zaniken of het 'ECTS-credits', 'EC's', 'studiepunten', 'veterstrikpunten' of wat dan ook voor punten waren. Het was duidelijk, je was aan het mierenneuken en er was geen énkele reden om deze discussie daar voort te zetten.

Voor commentaar op moderatie is er DIT topic. Dat gaan we dan vervolgens niet alsnog, OFFtopic behandelen in een topic waarin is aangegeven dat het wel genoeg OFFtopic is gegaan.

Je bent een mierenneuker, dat hoeft niet per se slecht te zijn, maar in dit geval draafde je te ver door en voegde het NIETS meer toe aan het topic. Je post veel, je weet veel/je zoekt veel op/je hebt wikipedia uitgevonden en dat is allemaal prima want je het niet voor niets zo'n hip Yvonne Awards tagje, maar soms draaf je te ver door, OFFtopic, en dat wordt dan verwijderd.

Fijne avond nog :*
Ja doei.
  vrijdag 4 mei 2012 @ 22:23:54 #190
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_111150075
Zolang de mensen die wel belangrijk zijn mij maar serieus nemen, jij mag vinden wat je wil.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  vrijdag 4 mei 2012 @ 22:25:50 #191
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_111150211
Het gaat niet over die opmerking van Motorbloempje, het gaat er om dat ze inconsequent handelt. Als ze mijn reactie censureert dan moet ze ook de reactie van overrated verwijderen. Doordat ze mijn reactie censureert lijkt het alsof ik onredelijk reageerde terwijl het een zeer correcte reactie was. Ook motorbloempje zelf zal dat moeten bevestigen.
Mijn terechtwijzing van overrated was kort en correct, hij maakte er een probleem van door hierop te reageren, ik wees hem er op dat hij zich weer vergiste, motorbloempje merkte op dat ik mierenneukte (kan ik best hebben), overrated vond het nodig hier ook weer bijdehand op te reageren terwijl hij twee keer terecht erop is gewezen door mij dat hij ongelijk had. Dan vind ik het niet stijlvol dat motorbloempje die reactie laat staan. Vervolgens wijs ik daar, weer op een correcte wijze op, door te vragen waarom zij die reactie wel laat staan terwijl ze mijn reactie verwijderd (beide geplaatst nadat ze verzocht niet meer hierop te reageren) en begint zij te spreken over zeveren. Tot zo ver mijn toelichting, iedereen mag ervan vinden wat hij wil.

Ja, misschien ben ik nu daadwerkelijk aan het mierenneuken maar Motorbloempje deed dat ook naar mijn stellige overtuiging.


quote:
Ik mag me hier vast niet mee bemoeien, maar dude, je bent gewoon een mierenneuker. Dat blijkt des te meer uit zo'n treurige lap tekst door één opmerking van een mod
Als voorstander van een absolute vrijheid van meningsuiting (het liefst gefundeerd!) mag jij je er van mij wel mee bemoeien. ;)

[ Bericht 14% gewijzigd door Bram_van_Loon op 04-05-2012 22:31:14 ]
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  vrijdag 4 mei 2012 @ 22:32:00 #192
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_111150670
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 22:23 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Zolang de mensen die wel belangrijk zijn mij maar serieus nemen, jij mag vinden wat je wil.
Sorry, ik neem je ook niet serieus.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  vrijdag 4 mei 2012 @ 22:33:13 #193
256666 leeell
I know you're lonely
pi_111150771
moblo aanvallen kan afentoe best gefundeerd *kusjekroel moblo*

maar dit is wel een erg karige klacht hoor.
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
  vrijdag 4 mei 2012 @ 22:34:34 #194
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_111150859
Ik heb nog geen aanleiding gehad om jou belangrijk te vinden dus dat is best. ;)
Ik dacht eerder, als ik me tot dit forum beperk, aan mensen als Ryon, Speknek, Friek, ..., Hexagon mensen die iets zinnigs te zeggen hebben.

quote:
moblo aanvallen kan afentoe best gefundeerd *kusjekroel moblo*

maar dit is wel een erg karige klacht hoor.
Ik zal vast wel een beetje overdreven reageren, ik kan niet goed tegen onredelijk gedrag. Voor mij is het nu wel weer goed, we hebben allebei gezegd wat we te zeggen hadden dus dan is de kous voor mij af.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_111150956
Ongelooflijk, jij hebt echt serieuze issues. Misschien is die Yvonne Award je naar het hoofd gestegen?

De TS in dat topic vraagt iets over studiepunten, waarop ik (onder andere) antwoord dat het systeem ECTS wordt genoemd. Ik verwoord het echter niet helemaal goed, door 'credits' weg te laten. Dat jij hier vervolgens een punt van maakt, terwijl iedereen mijn eerste reactie al begreep, getuigt van een kinderachtige instelling. Zoals hierboven al werd gezegd: mierenneuken dus. Daarna beschuldig je mij nog eens van offtopic en kinderachtig reageren, terwijl jij al op een belachelijke manier de discussie begint. TS heeft daar helemaal niks aan, en je begint het topic gewoon te verbaggeren. Ik reageer natuurlijk op je post, omdat ik het een onzinnige post vond. Ik denk niet dat iemand mij dat kwalijk neemt, vandaar dat jouw reactie gemodereerd werd. Het leven is niet altijd makkelijk.

Typefouten voorbehouden, FOK! vanaf m'n telefoon.
  vrijdag 4 mei 2012 @ 22:36:18 #196
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_111150964
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 22:34 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Ik heb nog geen aanleiding gehad om jou belangrijk te vinden dus dat is best. ;)
Sinds wanneer ben jij degene die bepaalt wie er belangrijk zijn?
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  vrijdag 4 mei 2012 @ 22:38:07 #197
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_111151079
Overrated, jij was degeen die moeilijk deed over mijn paar woordjes waarmee ik correct op jouw foutje wees. Jij dacht toen mij terecht te kunnen wijzen maar je deed dat met complete nonsens waar ik jou op een vriendelijke manier op wees. Vervolgens kon jij het niet laten om nog even het laatste woordt te hebben nadat jij had gelezen dat Motorbloempje ons verzocht om er niet verder op in te gaan.

Nu ga ik er echt over ophouden.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  vrijdag 4 mei 2012 @ 22:40:08 #198
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_111151189
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 22:38 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Overrated, jij was degeen die moeilijk deed over mijn paar woordjes waarmee ik correct op jouw foutje wees.
Tip: kijk wat meer naar jezelf in plaats van dat je wijst naar anderen. Je weet waar wereldverbetering begint he?
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_111151244
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 22:38 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Overrated, jij was degeen die moeilijk deed over mijn paar woordjes waarmee ik correct op jouw foutje wees. Jij dacht toen mij terecht te kunnen wijzen maar je deed dat met complete nonsens waar ik jou op een vriendelijke manier op wees. Vervolgens kon jij het niet laten om nog even het laatste woordt te hebben nadat jij had gelezen dat Motorbloempje ons verzocht om er niet verder op in te gaan.

Nu ga ik er echt over ophouden.
woordt :')
pi_111152317
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 22:38 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Overrated, jij was degeen die moeilijk deed over mijn paar woordjes waarmee ik correct op jouw foutje wees. Jij dacht toen mij terecht te kunnen wijzen maar je deed dat met complete nonsens waar ik jou op een vriendelijke manier op wees. Vervolgens kon jij het niet laten om nog even het laatste woordt te hebben nadat jij had gelezen dat Motorbloempje ons verzocht om er niet verder op in te gaan.

Nu ga ik er echt over ophouden.
Ik begin er inmiddels ook wel genoeg van te krijgen, vooral omdat we allemaal kunnen zien dat jij gewoon een beetje overdreef.

Jij begint überhaupt de hele discussie door mij op zo'n nietszeggend foutje in een afkorting te wijzen. Ik reageer er vervolgens op met iets als: 'Klopt, ik was het woord credits vergeten. Maar iedereen weet wat ik bedoel.' Jij was degene die daar weer op moest reageren met een mooie uitleg over hoe ik het op deze manier had over 'meerdere EC systemen' Je kunt je misschien voorstellen dat ik daar geïrriteerd op reageer, omdat het in eerste instantie al nergens op sloeg om me op die fout te wijzen. Dat jij dan ook nog even je uitgebreide kennis over het ECTS wilt ventileren, maakt het alleen maar een nog sneuere vertoning.

Je kunt er blijkbaar niet zo goed mee omgaan wanneer je ongepaste reactie wordt gemodereerd. Kan ik me iets bij voorstellen, omdat je vaak serieus in topics reageert. Ik weet dat mijn posthistorie er heel anders uitziet, maar ik kan ook behoorlijk serieus zijn. Ik zit echter voor 'de fun' op FOK!, niet om de hele dag discussies over politiek en nieuws te voeren. Ook een serieuze, 'gewaardeerde' user als jij zit wel eens verkeerd, zo blijkt.

Discussie gesloten wat mij betreft.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')