Tja, het is het een of het ander hèquote:Op zaterdag 11 december 2010 22:45 schreef VeerEli het volgende:
Wil het graag online bestellen, dus hoop dat er mensen zijn hier die wat online shops weten. (Bol.com heb ik ook al gehad, is te duur)
Alsof ik daar zelf niet op zou kunnen komenquote:Op maandag 13 december 2010 10:30 schreef rubje het volgende:
Misschien is een optie eens te googlen?![]()
Ow een jongen,... zeg dat dan meteen... de ///Action/// had namelijk ook zwarte albums met gouden tribalsquote:Op maandag 13 december 2010 16:56 schreef VeerEli het volgende:
Ja dat is het dus..veel geschikte albums op elk vlak, had dan weer zon stomme bloemetjes kaft of andere poespas en kleuren. En het is voor een jongen, dus dat kan echt niet
Maar ben inmiddels 'geslaagd'.. in de zin van, bij gebrek aan beter. Maar thanks iig voor de reacties
Thanks voor de tip maar heb het album al klaarquote:Op maandag 13 december 2010 17:25 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ow een jongen,... zeg dat dan meteen... de ///Action/// had namelijk ook zwarte albums met gouden tribals
Maar even serieus... mooie albums zijn wat duurder. Wat ook mooi kan zijn is een klapper met ringband-bladen. De HEMA heeft ze en dat vond ik wel een mooie optie. Moet ook een portfolio voor mijn fotografiecursus inelkaar zetten en dit is wel een leuke optie aangezien je zelf kunt bepalen hoeveel bladen je er in doet etc.
PS (offtopic) je muzieksmaak is nice
Ben bezig met een trouwalbumquote:Op zaterdag 18 december 2010 11:02 schreef Schanulleke het volgende:
Dat het nog gebeurd! Wat zijn de ervaringen met digitale fotoalbums? Ik ken alleen de HEMA uit eigen ervaring en daar ben ik redelijk tevreden over.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |