abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 11 december 2010 @ 18:36:18 #1
177699 La_Vita
Coo coo ca-choo
pi_89809368


quote:
Established in June 2000, ASOS.com is the UK's largest independent online fashion and beauty retailer. With over 19,400 branded and own label products available and 1000 new lines added each week, ASOS.com is rapidly becoming the market leader in the UK online fashion world.

Aimed primarily at fashion forward 16-34 year olds, ASOS.com attracts over 6.3 million unique visitors a month and has 2.8 million registered users.
www.asos.com

Sinds kort kunnen bestellingen ook worden gedaan met Paypal in plaats van alleen maar met een creditcard.
Abonneer je op de mail voor een style-update twee maal per week met daarin nieuwe artikelen en tips.
Via deze mailinglist krijg je vaak ook kortingscodes toegestuurd.

FAQ:

Hoe lang duurt het verzenden van een bestelling?
Je kan zelf kiezen hoe snel. Er zijn twee opties, Express (2-3 dagen) of Standard (4-5 werkdagen). Tijdens de feestdagen kun je wel eens wat langer moeten wachten. De kosten voor Standard zijn 4,79 pond en voor Express 9,58 pond.

Ik krijg een vreemde weergave van mijn postcode bij mijn bestelling en account. Hoort dit zo?
Ja dit hoort zo, het wordt altijd weergegeven als: 123 456 CE

Hoe is de eigen lijn van Asos?
De maten vallen bij de kleding meestal iets groter uit. De kwaliteit is natuurlijk niet geweldig, maar voor basics is het goed genoeg. De schoenen vallen normaal uit qua grootte en met name van de duurdere collectie is de kwaliteit ook prima.

Hoe kan ik aan die kortingscodes komen?
Je kan je aanmelden voor een mailinglist, waar vaak ook tips voorbijkomen. Daar krijg je soms een kortingscode, of voor het invullen van een enquete. Help elkaar hier in ieder geval een handje door de code te posten als je er eentje gevonden hebt.

In welke valuta kan ik het beste betalen?
Omdat de britse pond op het moment laag staat haal je er een klein voordeel uit als je betaalt met ponden en dus niet je valuta verandert naar euro's.

Wij vinden het leuk wanneer je iets besteld, je ook even met wat plaatjes en/of linkjes aangeeft wat je hebt gekocht. Dit is natuurlijk niet verplicht, maar het brengt ons en misschien jou weer op leuke ideeën!

Vorig topic vind je hier
My mama didn't raise no fool
pi_89809404
Binnenkort nog maar eens bekijken of er inmiddels wat meer leuke dingen te krijgen zijn.
  zaterdag 11 december 2010 @ 18:39:48 #3
177699 La_Vita
Coo coo ca-choo
pi_89809463
Ik kreeg vandaag het jurkje binnen dat ik had besteld. Nogal een domper want ze hadden op de foto's/filmpje het jurkje duidelijk op een andere manier gespeld. dus gewoon stiekem anders gemaakt -O-

En ik wou een sjaal bestellen maar die is nu ineens out of stock ;(
Naja op het moment even niet zo'n grote Asos fan hehe
My mama didn't raise no fool
pi_89809547
Geen verzendkosten tot kerstmis. :') Waarschijnlijk krijg je alles pas na kerstmis binnen. Heb pas na 1 maand mijn tas binnen gekregen.
All good things are wild and free.
  zaterdag 11 december 2010 @ 18:44:38 #5
177699 La_Vita
Coo coo ca-choo
pi_89809598
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 18:43 schreef tliciouz het volgende:
Geen verzendkosten tot kerstmis. :') Waarschijnlijk krijg je alles pas na kerstmis binnen. Heb pas na 1 maand mijn tas binnen gekregen.
Ja ik snap dat nooit. Ik krijg altijd alles in no time binnen :D
My mama didn't raise no fool
pi_89809615
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 18:44 schreef La_Vita het volgende:

[..]

Ja ik snap dat nooit. Ik krijg altijd alles in no time binnen :D
Ja ik heb nu al 2 keer gehad dat pakketjes er weken over duurde, en de eerste keer waren ze de helft vergeten mee te sturen en de 2e keer was er iets kwijt geraakt bij de post, en even later kreeg ik er 2. :')
All good things are wild and free.
  zaterdag 11 december 2010 @ 18:47:17 #7
177699 La_Vita
Coo coo ca-choo
pi_89809683
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 18:45 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Ja ik heb nu al 2 keer gehad dat pakketjes er weken over duurde, en de eerste keer waren ze de helft vergeten mee te sturen en de 2e keer was er iets kwijt geraakt bij de post, en even later kreeg ik er 2. :')
Ik bestel ook altijd maar 1 ding per keer. Denk dat ze dat wel kunnen handelen :+
My mama didn't raise no fool
pi_89831232
M'n broek is binnen, iig maat 30 *O* Nu wachten tot m'n colbert binnen is, heb 'm dinsdag verzonden, verwacht dat ik begin volgende week m'n colbertjasje heb *O* Kun je ook ergens je ruilstatus inzien? Of dat ze het pakketje hebben ontvangen?
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_89845513
Ik heb vorige week zondag wat besteld en dat werd maandag verzonden, maar het is er nog niet.
pi_89845576
quote:
9s.gif Op zondag 12 december 2010 20:17 schreef Smart_ass het volgende:
Ik heb vorige week zondag wat besteld en dat werd maandag verzonden, maar het is er nog niet.
Hmm, ik heb m'n broek maandag besteld en had het zaterdag in huis, normale verzending, geen express dus.
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_89845624
Stom. Maar misschien ligt er nu een briefje in de brievenbus dat ze zijn geweest, dat kan ook. Ga het morgen wel even checken.
pi_89863950
de nieuwe maat die ik heb besteld is gelukkig wél goed.
nu wachten tot die refund komt ;)
pi_89872277
code:

Order with standard shipping before 14th of December and enjoy an extra 20% off. Enter code EUXMAS20 at checkout**
pi_89883073
Als je iets retour stuurt naar ASOS, ontvang je dan ook een ontvangstbevestiging? Heb vorige week dinsdag m'n kleding verstuurd, maar kan het niet track&tracen omdat het een aangetekende internationale zending is. Ik heb het product retour gestuurd en via het formulier aangegeven dat ik een andere maat wil.
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_89889186
Gvd, weer een bestelling gedaan van 150 euro :') Die website is echt geniaal. Moet alleen nog steeds m'n vaders Paypal gebruiken voordat ik kan bestellen (ondanks dat ik al saldo betalingen heb gedaan via paypal, krijg ik nog steeds de creditcard error). Maarja *O*
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_89897719
quote:
11s.gif Op maandag 13 december 2010 18:31 schreef RaymanNL het volgende:
Als je iets retour stuurt naar ASOS, ontvang je dan ook een ontvangstbevestiging? Heb vorige week dinsdag m'n kleding verstuurd, maar kan het niet track&tracen omdat het een aangetekende internationale zending is. Ik heb het product retour gestuurd en via het formulier aangegeven dat ik een andere maat wil.
ýes je krijgt een mailtje
pi_89914421
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 22:40 schreef G-NiLES het volgende:

[..]

ýes je krijgt een mailtje
Hoelang zal het normaal gesproken duren voordat ze het hebben ontvangen?
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  dinsdag 14 december 2010 @ 16:36:18 #18
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_89922689
quote:
Op maandag 13 december 2010 13:54 schreef G-NiLES het volgende:
code:

Order with standard shipping before 14th of December and enjoy an extra 20% off. Enter code EUXMAS20 at checkout**
Ik had gister geen tijd meer ;(
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_89946270
Oeh geen verzendkosten tot kerstmis :o Gauw maar even checken dan!
pi_89951563
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 22:40 schreef G-NiLES het volgende:

[..]

ýes je krijgt een mailtje
Nog steeds geen mailtje gehad ;( Het zou toch wel goed gegaan zijn :o Het is inmiddels meer dan een week geleden dat ik het opgestuurd heb -O-
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_89952218
quote:
11s.gif Op woensdag 15 december 2010 11:33 schreef RaymanNL het volgende:

[..]

Nog steeds geen mailtje gehad ;( Het zou toch wel goed gegaan zijn :o Het is inmiddels meer dan een week geleden dat ik het opgestuurd heb -O-
zullen het wel druk hebben, ik heb ook nog niks
ook week geleden
als je alles in één minuut wilt kan je beter naar een normale winkel gaan :)

[ Bericht 8% gewijzigd door G-NiLES op 15-12-2010 11:57:43 ]
pi_89953694
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 11:52 schreef G-NiLES het volgende:

[..]

zullen het wel druk hebben, ik heb ook nog niks
ook week geleden
als je alles in één minuut wilt kan je beter naar een normale winkel gaan :)
Ik wil ook niet alles in 1 minuut hoor, ik snap wel dat ze het druk hebben O+ Maar heb geen ervaring met het retour sturen van artikelen, vandaar ;) Ik wacht rustig af.
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_89961269
Zijn er nog werkende codes op het moment?
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  woensdag 15 december 2010 @ 16:15:16 #24
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_89962133




^O^
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_89988827
quote:
7s.gif Op woensdag 15 december 2010 15:55 schreef Seam het volgende:
Zijn er nog werkende codes op het moment?
edit, xmas code is al dood :(
pi_90033449
Jeej, bevestiging van m'n retour ontvangen *O* Alleen hebben ze nu de bestelling door elkaar gehaald :') Had ingevuld dat ik een 32" broek wilde en een 36" colbert. Nu ontvang ik een 36" broek en geen colbert omdat ze die niet in maat 32 hebben :')

Maargoed, dat geld krijg ik terug en bestel het colbertje wel overnieuw :')
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  donderdag 23 december 2010 @ 20:57:22 #27
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_90360109
Net 2 Fred Perry polo's besteld in de sale. Heb de gok maar genomen met de maat. Heb wel eens een slim fit in mijn normale maat gepast en die kon op zich wel, alleen vond em gewoon net iets te strak dus hopelijk zit een maatje groter gewoon goed.

Heb voor express shipping gekozen deze keer en volgens hun moet het er uiterlijk 31 december zijn. We zullen zien.
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_90392841
Ik zit nog op een pakketje te wachten dat hier dinsdag zou zijn. Denk dat de weersomstandigheden niet echt meewerken. Zal mij benieuwen als ik het dit jaar nog ontvang.
Money won is twice as sweet as money earned.
pi_90428559
Is er nog een 20% code. 10% code: ASOSGIFT. Wil schoenen bestellen maar die zijn 300+ euro :')
pi_90434439
Ik heb vorige week 4 shirtjes besteld, 2 van superdry en 2 van hilfiger. Nu ben ik op vakantie, hoe zit het met de bezorging? Worden ze gedropt bij m'n buren of mag ik ze woensdag (als ze al bezorgd zijn) ophalen bij het postkantoor? En als er een shirtje(of meerdere) niet goed past, hoeveel kost het verzenden terug ongeveer? En mag ik ook een halve bestelling retouneren?

Grtz
pi_90457931
Oeh heb schoenen besteld, deze. Met een beetje geluk heb ik ze woensdag binnen (en pas ik ze :') )
pi_90492563
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 december 2010 16:33 schreef jopiede het volgende:
Ik heb vorige week 4 shirtjes besteld, 2 van superdry en 2 van hilfiger. Nu ben ik op vakantie, hoe zit het met de bezorging? Worden ze gedropt bij m'n buren of mag ik ze woensdag (als ze al bezorgd zijn) ophalen bij het postkantoor? En als er een shirtje(of meerdere) niet goed past, hoeveel kost het verzenden terug ongeveer? En mag ik ook een halve bestelling retouneren?

Grtz
jonge dit kun je echt allemaal nog op de laatste pagina van dit topic teruglezen.
beetje uitzoekwerk kan geen kwaad.

alles staat ook op de ASOS site btw.

En het werkt gewoon net zoals alle andere pakketten, bij iedereen anders (buren enzo)
pi_90533502
het spijt me jonge, ik heb idd niet goed de OP doorgelezen. En ik, als vast lid van de chinese webshopstopic moet toch wel beter weten omdat daar ook altijd domme vragen worden gesteld

Excuses en een gelukkig nieuwjaar!

Edit:
Ik heb toch nog even gezocht, maar ik kon geen concreet antwoord vinden hoor. Dus misschien zou je even kunnen uitleggen welke post je nou precies bedoelt die al antwoord op mijn vraag had gegeven...
pi_90536167
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 13:07 schreef jopiede het volgende:
het spijt me jonge, ik heb idd niet goed de OP doorgelezen. En ik, als vast lid van de chinese webshopstopic moet toch wel beter weten omdat daar ook altijd domme vragen worden gesteld

Excuses en een gelukkig nieuwjaar!

Edit:
Ik heb toch nog even gezocht, maar ik kon geen concreet antwoord vinden hoor. Dus misschien zou je even kunnen uitleggen welke post je nou precies bedoelt die al antwoord op mijn vraag had gegeven...
Je kan gewoon een item terugsturen als je wil, dat hoeft uiteraard niet de hele bestelling te zijn. De kosten daarvoor zijn echter wel voor jezelf (afhankelijk van het gewicht van het pakketje), tenzij het een fout van ASOS was. (verkeerde maat of item gekregen). Helpt je dat een beetje?
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  dinsdag 28 december 2010 @ 14:30:44 #35
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_90536942
You parcel had been received at our sortation hub... Nog steeds geen verandering in de status, maar volgens hun zou het er uiterlijk vrijdag zijn. Dat gaat niet lukken als ik die status sinds vrijdag zo zie :')
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_90537443
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 14:30 schreef don-diablo het volgende:
You parcel had been received at our sortation hub... Nog steeds geen verandering in de status, maar volgens hun zou het er uiterlijk vrijdag zijn. Dat gaat niet lukken als ik die status sinds vrijdag zo zie :')
Nee Engeland heeft enorme problemen met de post op het moment.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_90537922
Zojuist twee paar schoenen besteld, met de expres levering. Betaald via paypal, mijn paypal rekening is volgens mij gekoppeld aan mijn eigen bankrekening. Houdt dit nu in dat het geld gewoon van mijn bankrekening wordt afgeschreven? *)
pi_90539150
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 13:07 schreef jopiede het volgende:
het spijt me jonge, ik heb idd niet goed de OP doorgelezen. En ik, als vast lid van de chinese webshopstopic moet toch wel beter weten omdat daar ook altijd domme vragen worden gesteld

Excuses en een gelukkig nieuwjaar!

Edit:
Ik heb toch nog even gezocht, maar ik kon geen concreet antwoord vinden hoor. Dus misschien zou je even kunnen uitleggen welke post je nou precies bedoelt die al antwoord op mijn vraag had gegeven...
Je hebt gelijk, op deze pagina staat het niet, we zijn al topicje verder.
Maar het staat allemaal hierrrrr:

http://www.asos.com/infopages/pgehelpdesk.aspx#/level10
pi_90539225
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 14:54 schreef Kabouter_Plofkop het volgende:
Zojuist twee paar schoenen besteld, met de expres levering. Betaald via paypal, mijn paypal rekening is volgens mij gekoppeld aan mijn eigen bankrekening. Houdt dit nu in dat het geld gewoon van mijn bankrekening wordt afgeschreven? *)
Yes.
Het staat er ook bij als je op BETAAL klikt.
(direct transaction from xxx.xxx.xxx.)
  dinsdag 28 december 2010 @ 17:15:36 #40
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_90543620
Even een kopietje uit het Jeans-topique, aangezien het ASOS betreft...
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 12:46 schreef BigSmurf het volgende:
Okee, ik heb de "oplossing", ik heb nooit eerder iets online gekocht via PayPal, dus de eerste keer móet ik geld overmaken naar m'n PayPal rekening en via dat geld wat kopen. De eerste keer mag er namelijk geen betaling gedaan worden (bij ASOS in ieder geval) met achteraf een incasso vanaf mijn bankrekening, als zekerheid zeg maar. Vage shit, maar ik moet dus eerst geld overboeken naar m'n Paypal rekening...

Nu hopen dat die broek er over een aantal dagen nog is, sowieso irritant dit, want gisteren was de laatste dag met die 10% korting code... :{
Wilde dus afgelopen zondag een broek bestellen, nog net binnen de 10% discount-periode, maar Paypal werkte niet. Kreeg elke keer een error dat de betaling niet met PayPal kon betalen. Bovenstaande bleek dus het probleem, je mag bij ASOS niet als je de eerste keer met PayPal betaalt meteen via automatische incasso van je bankrekening laten afschrijven, ook al zit je bankrekening gekoppeld aan je PayPal-rekening, om wanbetalers tegen te gaan. :')

Inmiddels gelukkig wel m'n Edwin besteld, duurde nog geen dag voordat het geld van ING overgemaakt was op m'n PayPal-rekening. :)
pi_90544372
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 17:15 schreef BigSmurf het volgende:
Even een kopietje uit het Jeans-topique, aangezien het ASOS betreft...

[..]

Wilde dus afgelopen zondag een broek bestellen, nog net binnen de 10% discount-periode, maar Paypal werkte niet. Kreeg elke keer een error dat de betaling niet met PayPal kon betalen. Bovenstaande bleek dus het probleem, je mag bij ASOS niet als je de eerste keer met PayPal betaalt meteen via automatische incasso van je bankrekening laten afschrijven, ook al zit je bankrekening gekoppeld aan je PayPal-rekening, om wanbetalers tegen te gaan. :')

Inmiddels gelukkig wel m'n Edwin besteld, duurde nog geen dag voordat het geld van ING overgemaakt was op m'n PayPal-rekening. :)
grappig dat ze die broek 'slim' noemen. Hij oogt mij heel erg ruim namelijk.
  dinsdag 28 december 2010 @ 17:37:22 #42
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_90544505
Slim betekent bij veel jeans-fabrikanten gewoon straight, of net iets strakker/smaller dan straight. Bij Nudie hebben ze bijvoorbeeld de Slim Jim serie, en da's ook gewoon een straight jeans. Slim staat bij jeans volgens mij bijna nooit gelijk aan skinny (kan het fout hebben hoor, maar de meeste jeans waar Slim in de naam of serie voorkomt zijn meer straight dan skinny). ;)
  dinsdag 28 december 2010 @ 18:04:00 #43
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_90545574
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 december 2010 14:41 schreef Seam het volgende:

[..]

Nee Engeland heeft enorme problemen met de post op het moment.
Ik weet het. Had het laatst al gelezen. Zij beloven uiterlijk 31 december maar kunnen ze niet op tijd leveren, wil ik gratis shipping :P
Love will tear us apart (Joy Division)
  dinsdag 28 december 2010 @ 18:25:51 #44
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_90546472
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 18:04 schreef don-diablo het volgende:

[..]

Ik weet het. Had het laatst al gelezen. Zij beloven uiterlijk 31 december maar kunnen ze niet op tijd leveren, wil ik gratis shipping :P
Heb zelf vannacht besteld om half 4, en er staat in de mail dat het pakketje uiterlijk donderdag 30 december geleverd moet worden (express shipping). Ben benieuwd. :P
  dinsdag 28 december 2010 @ 18:28:55 #45
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_90546605
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 18:25 schreef BigSmurf het volgende:

[..]

Heb zelf vannacht besteld om half 4, en er staat in de mail dat het pakketje uiterlijk donderdag 30 december geleverd moet worden (express shipping). Ben benieuwd. :P
Dat is wel heel snel. Ik heb de mijne donderdag besteld en dat zijn slechts 2 polo's en gaven ze 31 december op als uiterlijke datum.
Love will tear us apart (Joy Division)
  dinsdag 28 december 2010 @ 18:33:12 #46
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_90546827
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 18:28 schreef don-diablo het volgende:

[..]

Dat is wel heel snel. Ik heb de mijne donderdag besteld en dat zijn slechts 2 polo's en gaven ze 31 december op als uiterlijke datum.
Zeker snel, gaat bij mij om één broek, maar heb toch een licht vermoeden dat ze het niet gaan waarmaken. Ach, dat zien we dan wel weer. :)
  dinsdag 28 december 2010 @ 18:35:03 #47
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_90546907
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 18:33 schreef BigSmurf het volgende:

[..]

Zeker snel, gaat bij mij om één broek, maar heb toch een licht vermoeden dat ze het niet gaan waarmaken. Ach, dat zien we dan wel weer. :)
Maar 1 broek is net zo zwaar als 2 polo's, of zwaarder. :P We zullen idd zien. Ik heb bewust express gekozen om er niet eindeloos op te moeten wachten.
Love will tear us apart (Joy Division)
  dinsdag 28 december 2010 @ 18:37:40 #48
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_90547031
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 18:35 schreef don-diablo het volgende:

[..]

Maar 1 broek is net zo zwaar als 2 polo's, of zwaarder. :P We zullen idd zien. Ik heb bewust express gekozen om er niet eindeloos op te moeten wachten.
Wel wonderlijk inderdaad. Hier hetzelfde trouwens, had echt geen zin om lang te gaan zitten wachten. :P
  dinsdag 28 december 2010 @ 21:46:52 #49
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
  dinsdag 28 december 2010 @ 21:55:21 #50
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_90556584
Wtf, ze versturen de schoenen die ik wil bestellen niet naar 'mijn adres'? :/
  dinsdag 28 december 2010 @ 22:25:27 #51
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_90558155
De enige werkende code die ik heb kunnen vinden op dit moment is 'NEXTDAY', gratis verzending bij besteding boven de 100 pond. Laatste echte kortingscode was 'ASOSGIFT', die is al expired sinds zondag.

En hoe bedoel je, ze versturen het niet naar 'mijn adres'? :?
  dinsdag 28 december 2010 @ 22:30:03 #52
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_90558409
I dunno, ze verstuurden het product niet. Maar heb ze al ergens anders besteld :)
pi_90561296
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 december 2010 14:13 schreef Seam het volgende:

[..]

Je kan gewoon een item terugsturen als je wil, dat hoeft uiteraard niet de hele bestelling te zijn. De kosten daarvoor zijn echter wel voor jezelf (afhankelijk van het gewicht van het pakketje), tenzij het een fout van ASOS was. (verkeerde maat of item gekregen). Helpt je dat een beetje?
dankjeeee :*
pi_90571105
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 17:37 schreef BigSmurf het volgende:
Slim betekent bij veel jeans-fabrikanten gewoon straight, of net iets strakker/smaller dan straight. Bij Nudie hebben ze bijvoorbeeld de Slim Jim serie, en da's ook gewoon een straight jeans. Slim staat bij jeans volgens mij bijna nooit gelijk aan skinny (kan het fout hebben hoor, maar de meeste jeans waar Slim in de naam of serie voorkomt zijn meer straight dan skinny). ;)
ja het lijkt erop idd als je zo zoekt:

http://www.asos.com/searc(...)&pgeSize=200&sort=-1

verbaasde me toch wel een beetje.. :)
pi_90618299
Potver, iemand koopt ONDER mn neus vandaan een shirt weg bij ASOS.

Als in, nét kon ik hem nog toevoegen, ik beantwoord een telefoontje en hij is weg :D
pi_90619377
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 17:15 schreef BigSmurf het volgende:
Even een kopietje uit het Jeans-topique, aangezien het ASOS betreft...

[..]

Wilde dus afgelopen zondag een broek bestellen, nog net binnen de 10% discount-periode, maar Paypal werkte niet. Kreeg elke keer een error dat de betaling niet met PayPal kon betalen. Bovenstaande bleek dus het probleem, je mag bij ASOS niet als je de eerste keer met PayPal betaalt meteen via automatische incasso van je bankrekening laten afschrijven, ook al zit je bankrekening gekoppeld aan je PayPal-rekening, om wanbetalers tegen te gaan. :')
Raar, het is de eerste keer dat ik bij ASOS bestel en ik heb ook PayPal gebruikt, wat via automatische incasso geld van mijn bankrekening afschrijft. Bij mij lukte het wel in één keer. Mijn pakketje zou gisteren geleverd moeten zijn, maar track & trace geeft nog steeds aan dat hij alleen bij de 'sortation hub' is aangekomen :(
  donderdag 30 december 2010 @ 11:15:33 #57
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_90620122
quote:
Op donderdag 30 december 2010 10:50 schreef hydraulix het volgende:

[..]

Raar, het is de eerste keer dat ik bij ASOS bestel en ik heb ook PayPal gebruikt, wat via automatische incasso geld van mijn bankrekening afschrijft. Bij mij lukte het wel in één keer. Mijn pakketje zou gisteren geleverd moeten zijn, maar track & trace geeft nog steeds aan dat hij alleen bij de 'sortation hub' is aangekomen :(
Bij mij is de status ook niet veranderd sinds vrijdag en het zou er uiterlijk aanstaande vrijdag moeten zijn. Ik ga volgende week wel een mail sturen om te vragen hoe dat zit met de verzending. Ik heb express shipping gedaan omdat ik niet te lang wilde wachten op m'n pakketje, maar had net zo goed normaal kunnen kiezen omdat het toch nog een eeuwigheid zal duren lijkt het.
Love will tear us apart (Joy Division)
  donderdag 30 december 2010 @ 11:20:15 #58
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_90620272
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 10:50 schreef hydraulix het volgende:

[..]

Raar, het is de eerste keer dat ik bij ASOS bestel en ik heb ook PayPal gebruikt, wat via automatische incasso geld van mijn bankrekening afschrijft. Bij mij lukte het wel in één keer. Mijn pakketje zou gisteren geleverd moeten zijn, maar track & trace geeft nog steeds aan dat hij alleen bij de 'sortation hub' is aangekomen :(
Da's raar, heb gebeld met PayPal en die man zei dat er heel veel webshops waren die dat in hun policy hebben staan. Ben nu toch benieuwd of ik er bij de volgende bestelling geen last meer van heb.

Mijn pakket zou vandaag geleverd moeten worden volgens de mail die ik vlak na de order kreeg, ook express shipping, in de nacht van maandag op dinsdag besteld. Staat sinds gisteravond op 'received at our sortation hub'. Ben benieuwd.
pi_90620776
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 17:15 schreef BigSmurf het volgende:
Even een kopietje uit het Jeans-topique, aangezien het ASOS betreft...

[..]

Wilde dus afgelopen zondag een broek bestellen, nog net binnen de 10% discount-periode, maar Paypal werkte niet. Kreeg elke keer een error dat de betaling niet met PayPal kon betalen. Bovenstaande bleek dus het probleem, je mag bij ASOS niet als je de eerste keer met PayPal betaalt meteen via automatische incasso van je bankrekening laten afschrijven, ook al zit je bankrekening gekoppeld aan je PayPal-rekening, om wanbetalers tegen te gaan. :')

Inmiddels gelukkig wel m'n Edwin besteld, duurde nog geen dag voordat het geld van ING overgemaakt was op m'n PayPal-rekening. :)
Heb ik ook gehad, moest dus saldo op m'n paypal account zetten, en daarmee een transactie betalen. Maar zelfs nadat ik dat had gedaan krijg ik nogsteeds de creditcard error wanneer ik via automatische incasso wil betalen met paypal, erg irritant.
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  donderdag 30 december 2010 @ 11:40:19 #60
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_90621019
quote:
11s.gif Op donderdag 30 december 2010 11:34 schreef RaymanNL het volgende:

[..]

Heb ik ook gehad, moest dus saldo op m'n paypal account zetten, en daarmee een transactie betalen. Maar zelfs nadat ik dat had gedaan krijg ik nogsteeds de creditcard error wanneer ik via automatische incasso wil betalen met paypal, erg irritant.
Beter werkt automatische incasso straks wel gewoon, want elke keer geld overzetten is stikonhandig. De tijd die daaroverheen gaat viel me alleszins mee, begin van de middag overgemaakt (met ING) en kreeg om 1 uur 's nachts een mail dat het erop stond, maar toch, als ik iets wil bestellen wil ik dat meteen doen, en niet een dag later. :')
  donderdag 30 december 2010 @ 11:46:29 #61
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_90621270
Credit card 8-)
Love will tear us apart (Joy Division)
  donderdag 30 december 2010 @ 11:52:40 #62
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_90621528
quote:
14s.gif Op donderdag 30 december 2010 11:46 schreef don-diablo het volgende:
Credit card 8-)
Voor die luttele keren per jaar dat ik iets via internet bestel waar je níet kan afrekenen met iDeal is dat gewoon niet rendabel. ;)
  donderdag 30 december 2010 @ 12:00:15 #63
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_90621842
quote:
Op donderdag 30 december 2010 11:52 schreef BigSmurf het volgende:

[..]

Voor die luttele keren per jaar dat ik iets via internet bestel waar je níet kan afrekenen met iDeal is dat gewoon niet rendabel. ;)
Ik heb em al heel lang (sinds dat ik in het buitenland heb gewoond). Alle aankopen die ik doe op het web doe ik met m'n credit card. Vooral handig als je zo nu en dan dingen uit de VS haalt. :)
Love will tear us apart (Joy Division)
  donderdag 30 december 2010 @ 12:07:36 #64
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_90622140
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 12:00 schreef don-diablo het volgende:

[..]

Ik heb em al heel lang (sinds dat ik in het buitenland heb gewoond). Alle aankopen die ik doe op het web doe ik met m'n credit card. Vooral handig als je zo nu en dan dingen uit de VS haalt. :)
Tsja, da's een ander geval natuurlijk. Zie trouwens net dat een Studenten Creditcard bij de ING maar ¤12,50 per jaar kost. In dat geval ga ik toch maar eens kijken of dat niet slimmer is dan PayPal, betalen in euro's is gratis en betalen in buitenlandse valuta is 1% koersopslag per transactie, zeker te overzien. :)
  donderdag 30 december 2010 @ 12:12:51 #65
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_90622360
quote:
Op donderdag 30 december 2010 12:07 schreef BigSmurf het volgende:

[..]

Tsja, da's een ander geval natuurlijk. Zie trouwens net dat een Studenten Creditcard bij de ING maar ¤12,50 per jaar kost. In dat geval ga ik toch maar eens kijken of dat niet slimmer is dan PayPal, betalen in euro's is gratis en betalen in buitenlandse valuta is 1% koersopslag per transactie, zeker te overzien. :)
Het is ook helemaal niet duur. Veel mensen denken dat nog. Het is ook handig met vliegtickets :P

Maar goed ik wil m'n pakketje! :(
Love will tear us apart (Joy Division)
  donderdag 30 december 2010 @ 12:16:28 #66
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_90622518
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 12:12 schreef don-diablo het volgende:

[..]

Het is ook helemaal niet duur. Veel mensen denken dat nog. Het is ook handig met vliegtickets :P

Maar goed ik wil m'n pakketje! :(
Ik dacht dat het iets van een tientje per kwartaal was, maar dat valt dus reuze mee. En ja inderdaad, als ik op vakantie wil is het ook wel erg handig. Maar eens aanvragen binnenkort. :)
  donderdag 30 december 2010 @ 14:05:00 #67
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_90626958
Net een mail gehad van ASOS, de leveringstijden waren dus inderdaad erg optimistisch. :')

Hi there,

This is just to let you know that our Carrier Partners do not collect from our Warehouse on UK Bank Holidays, so these days are not included in your expected delivery timescale. As such, please add an extra three working days onto the delivery date shown on your Order Confirmation email so you know when to expect your ASOS order.

You are able to track your order by clicking on the link in your despatch confirmation email or by logging into your ASOS account and viewing the relevant order history.

In the meantime were really sorry your original order confirmation indicated a different date and to apologise, please accept a 10% discount off your next order as a gesture of goodwill.
Now for the technical stuff...the discount code to apply at the checkout is xxxxxxxxxxx. It is valid until 30th January 2011 and is locked to your account (so cant be used by anyone else).

For any other queries, you may find our help and contact pages useful as they provide information on most questions.

If you still need help after reading this information, please reply to this e-mail and well do our best to help you as quickly as we can.

We appreciate your patience and understanding.
All the best,

ASOS Customer Care
pi_90627953
Echt een kutsale zeg :{
Amper iets leuks bij de merken waar ik op hoopte.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  donderdag 30 december 2010 @ 14:45:29 #69
177699 La_Vita
Coo coo ca-choo
pi_90628889
quote:
7s.gif Op donderdag 30 december 2010 14:26 schreef Seam het volgende:
Echt een kutsale zeg :{
Amper iets leuks bij de merken waar ik op hoopte.
Tijd voor de lentecollectie *O*
My mama didn't raise no fool
pi_90629355
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 14:45 schreef La_Vita het volgende:

[..]

Tijd voor de lentecollectie *O*
Maar die is weer zo duur ;(
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  donderdag 30 december 2010 @ 15:25:40 #71
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_90630879
Zoiets had ik al enigszins verwacht grote smurf :P maar toch 10% van de nieuwe collectie is oké als standaard compensatievorm.
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_90631083
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 15:25 schreef don-diablo het volgende:
Zoiets had ik al enigszins verwacht grote smurf :P maar toch 10% van de nieuwe collectie is oké als standaard compensatievorm.
Ja prachtige service _O_ Zoiets zie je nergens.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  donderdag 30 december 2010 @ 15:33:59 #73
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_90631289
Vond het inderdaad heel netjes, weet alleen niet of ik er gebruik van ga maken, ik zie weinig leuks, behalve wat goedkope dingetjes in de sale.

Weet iemand trouwens wat voor size zwembroek ik nodig heb? Want in de sale zijn er aardig wat te koop, en ik wil er wel twee hebben voor 6 pond per stuk. Heb qua broeken W31, dus ik dacht dat 32" dan goed zou zijn, maar volgens de maattabel is een M 32-34 en L 34-36, dus dan zou ik een 34" nodig moeten hebben?
pi_90631896
Zwembroeken vallen meestal toch juist groter uit?
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  donderdag 30 december 2010 @ 15:47:38 #75
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_90631979
quote:
7s.gif Op donderdag 30 december 2010 15:46 schreef Seam het volgende:
Zwembroeken vallen meestal toch juist groter uit?
Ik heb werkelijk geen idee, neem altijd een M en L mee de paskamer in en degene die het lekkerste zit gaat mee. :')
  donderdag 30 december 2010 @ 16:13:34 #76
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_90633435
Verdomme, werkt het betalen met PayPal wéér niet. Wat is dit voor gezeik? :(
  donderdag 30 december 2010 @ 16:21:44 #77
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_90633918
quote:
Op donderdag 30 december 2010 16:13 schreef BigSmurf het volgende:
Verdomme, werkt het betalen met PayPal wéér niet. Wat is dit voor gezeik? :(
Een teken om een CC te nemen. :+
Love will tear us apart (Joy Division)
  donderdag 30 december 2010 @ 16:26:05 #78
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_90634164
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 16:21 schreef don-diablo het volgende:

[..]

Een teken om een CC te nemen. :+
Bij anderen werkt het betalen met PayPal direct via de gekoppelde bankrekening wel gewoon bij ASOS. Enige wat ik me kan bedenken is dat je niet mag afrekenen in ponden ofzo, maar dat maakt toch niks uit? Nu is m'n persoonlijke kortingscode ook weg, al gebruikt volgens ASOS... :{

Waarom is er niet gewoon een internationale vorm van iDeal? Dat werkt tenminste altijd! }:|
  vrijdag 31 december 2010 @ 10:31:12 #79
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_90667047
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 16:26 schreef BigSmurf het volgende:

[..]

Bij anderen werkt het betalen met PayPal direct via de gekoppelde bankrekening wel gewoon bij ASOS. Enige wat ik me kan bedenken is dat je niet mag afrekenen in ponden ofzo, maar dat maakt toch niks uit? Nu is m'n persoonlijke kortingscode ook weg, al gebruikt volgens ASOS... :{

Waarom is er niet gewoon een internationale vorm van iDeal? Dat werkt tenminste altijd! }:|
Geen idee.. Weet je wat ik wel weet?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_90668173
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 10:31 schreef don-diablo het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier ook *O* Wat een timing!
  vrijdag 31 december 2010 @ 11:05:03 #81
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_90668197
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 11:04 schreef hydraulix het volgende:

[..]

Hier ook *O* Wat een timing!
Ik zat gister de order te tracken en zag dat ie ineens in Best stond. Toen wist ik zeker dat ie er vandaag zou zijn. :)
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_90668928
dit net binnen:



niet van ASOS alleen ;)
  vrijdag 31 december 2010 @ 11:47:55 #83
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_90669912
Mijn pakket is ook onderweg volgens de tracker, nou hopen dat er iemand thuis is wanneer hij wordt bezorgd, ben vandaag heel de dag aan het werk. :D
pi_90670660
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 11:47 schreef BigSmurf het volgende:
Mijn pakket is ook onderweg volgens de tracker, nou hopen dat er iemand thuis is wanneer hij wordt bezorgd, ben vandaag heel de dag aan het werk. :D
gewoon op je werk laten bezorgen :)
  vrijdag 31 december 2010 @ 12:26:46 #85
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_90671350
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 12:08 schreef G-NiLES het volgende:

[..]

gewoon op je werk laten bezorgen :)
Werk alleen op vrijdag, en één van m'n ouders zal waarschijnlijk wel thuis zijn. :)
pi_90671642
Ik had een vest gekocht bij asos hij is inmiddels binnen, helaas wel iets te groot maar dat maakt bij dit vest niet echt uit. :)

http://www.asos.com/Asos/(...)20&sort=-1&clr=Cream
  vrijdag 31 december 2010 @ 13:28:24 #87
177699 La_Vita
Coo coo ca-choo
pi_90673716
Hoe kunnen jullie het tracken dan? Bij mij staat er altijd alleen 'shipped'
My mama didn't raise no fool
  vrijdag 31 december 2010 @ 13:32:23 #88
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_90673908
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 13:28 schreef La_Vita het volgende:
Hoe kunnen jullie het tracken dan? Bij mij staat er altijd alleen 'shipped'
Je krijgt toch een mail met "Your ASOS order xxxxxxx has been despatched"? Daarin staat een link naar de tracker.

Bij mij staat er nu dit:

29 Dec 2010
expresspak - dpd classic
Your parcel is on the vehicle for delivery. :)
  vrijdag 31 december 2010 @ 14:40:57 #89
177699 La_Vita
Coo coo ca-choo
pi_90676922
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 13:32 schreef BigSmurf het volgende:

[..]

Je krijgt toch een mail met "Your ASOS order xxxxxxx has been despatched"? Daarin staat een link naar de tracker.

Bij mij staat er nu dit:

29 Dec 2010
expresspak - dpd classic
Your parcel is on the vehicle for delivery. :)
Dan is dat zeker niet voor Standard Delivery, want bij mij staat er echt gewoon niets ;(
My mama didn't raise no fool
  vrijdag 31 december 2010 @ 17:40:25 #90
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_90684443
Crosspost uit het Jeans-topic.

quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 17:28 schreef BigSmurf het volgende:
Vanochtend binnen gekomen! :)

Front fit. (in of over m'n All Stars?)
[ afbeelding ]

Back fit.
[ afbeelding ]

Front.
[ afbeelding ]

Back.
[ afbeelding ]

Backpocket.
[ afbeelding ]

Hij is zo stug als bordkarton, echt bizar, maar dat zal ook wel komen omdat ik dat totaal niet gewend ben. De maat valt me alleszins mee, was bang dat een W30 te klein zou zijn, maar het klopt toch dat het eigenlijk valt als een 30,5 - 31W. Valt ook mooi, iets smaller dan verwacht, maar niet té.

Ben er blij mee. :)
  vrijdag 31 december 2010 @ 17:52:00 #91
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_90684973
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 17:40 schreef BigSmurf het volgende:
Crosspost uit het Jeans-topic.

[..]

Niet in :N

Gewoon over :Y
Love will tear us apart (Joy Division)
  vrijdag 31 december 2010 @ 18:35:56 #92
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_90686677
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 17:52 schreef don-diablo het volgende:

[..]

Niet in :N

Gewoon over :Y
Draag ze er bijna altijd overheen, maar vroeg me af wat jullie vonden. :)
pi_90729335
Kut kut kut... DPD staat al enkele dagen op status: Your parcel is on the vehicle for delivery

Tot op heden nog steeds geen pakje :(
pi_90755227
Ben benieuwd wat jullie van deze stijl broeken vinden! Een half jaar geleden liep iedereen (lees: veel mensen) in UK er al in


  zondag 2 januari 2011 @ 18:52:14 #95
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_90756025
quote:
Op zondag 2 januari 2011 18:32 schreef flat_erik het volgende:
Ben benieuwd wat jullie van deze stijl broeken vinden! Een half jaar geleden liep iedereen (lees: veel mensen) in UK er al in

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik houd van jeans niet van jeans joggingbroeken :P Ik als beetje denim head zal dit niet dragen. Draag bijna alleen maar dry's.
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_90756385
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 18:32 schreef flat_erik het volgende:
Ben benieuwd wat jullie van deze stijl broeken vinden! Een half jaar geleden liep iedereen (lees: veel mensen) in UK er al in

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind die laatste echt vet, heb je daar een linkje van?
  zondag 2 januari 2011 @ 19:14:37 #97
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_90756951
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 18:32 schreef flat_erik het volgende:
Ben benieuwd wat jullie van deze stijl broeken vinden! Een half jaar geleden liep iedereen (lees: veel mensen) in UK er al in

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind het niks. Je draagt óf een jeans óf een joggingbroek, niet iets wat ertussenin hangt. :')
pi_90759550
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 19:00 schreef jopiede het volgende:

[..]

Ik vind die laatste echt vet, heb je daar een linkje van?
Tuurlijk, je kunt m hier vinden! http://www.asos.com//Rive(...)uct.aspx?iid=1504277

Ik krijg hem vermoedelijk dinsdag weten dus als je meer info wilt over de broek, shoot!
  zondag 2 januari 2011 @ 23:20:22 #100
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_90772149
quote:
Dan bestel je ze. :+
pi_90772402
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 14:40 schreef La_Vita het volgende:

[..]

Dan is dat zeker niet voor Standard Delivery, want bij mij staat er echt gewoon niets ;(
Bij mij staat er ook altijd alleen maar 'shipped'.
Er is alleen 1 order uit 2008 dat ik wel kan volgen, heel raar :?

Mijn laatste bestelling is 23 december verstuurd en tot nog toe niks ontvangen.. hopelijk morgen
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_90776200
Normaal ben ik niet zo te spreken over de outfits die ze op de modellen samenstellen, maar hier word ik wel heel erg warm van *; (hoewel redelijk basic).

Het jack wil ik misschien voor de zomer hebben, maar ik weet niet goed wat ik van de kwaliteit kan verwachten. Dat terzijde, weet iemand welke jeans dat model er bij draagt? Heb al pagina na pagina van de jeans bekeken maar niet tegengekomen en ik kan ze zelfs niet zo snel op merk plaatsen (ben geen expert of zo, maar soms lukt het wel :P).

@onder en boven: mijn bestelling die op 17-12 verstuurd is was hier op 29-12.

[ Bericht 10% gewijzigd door Greebs op 03-01-2011 00:47:22 ]
  maandag 3 januari 2011 @ 00:35:59 #103
177699 La_Vita
Coo coo ca-choo
pi_90776242
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 23:24 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Bij mij staat er ook altijd alleen maar 'shipped'.
Er is alleen 1 order uit 2008 dat ik wel kan volgen, heel raar :?

Mijn laatste bestelling is 23 december verstuurd en tot nog toe niks ontvangen.. hopelijk morgen
Die van mij was op 20 december verstuurd en heb ook nog niets ;(
My mama didn't raise no fool
pi_90778051
quote:
Op zondag 2 januari 2011 23:20 schreef BigSmurf het volgende:

[..]

Dan bestel je ze. :+
Zojuist gedaan O+
pi_90782732
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 23:24 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Bij mij staat er ook altijd alleen maar 'shipped'.
Er is alleen 1 order uit 2008 dat ik wel kan volgen, heel raar :?

Mijn laatste bestelling is 23 december verstuurd en tot nog toe niks ontvangen.. hopelijk morgen
Ook hier is de bestelling 23 dec verstuurd maar tot op heden nog niks ontvangen. En volgens de website van DPD wordt er vandaag ook niet uitgeleverd. Morgen dus pas op zijn vroegst.
  maandag 3 januari 2011 @ 10:18:05 #106
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_90782964
Ik ben blij dat ik bij m'n bestelling deze keer voor express shipping had gekozen. :P
Love will tear us apart (Joy Division)
  maandag 3 januari 2011 @ 10:43:33 #107
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_90783549
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 10:18 schreef don-diablo het volgende:
Ik ben blij dat ik bij m'n bestelling deze keer voor express shipping had gekozen. :P
Hier nog eentje, heb nu nog een bestelling staan die ik wel met normale verzending heb besteld, maar dat zijn toch zwemshorts en korte broeken, dus dat heeft ook weinig haast. :P
pi_90799855
Bestelling kwam vandaag, ondanks de melding bij DPD, toch binnen! :D
pi_90802206
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 20:09 schreef flat_erik het volgende:

[..]

Tuurlijk, je kunt m hier vinden! http://www.asos.com//Rive(...)uct.aspx?iid=1504277

Ik krijg hem vermoedelijk dinsdag weten dus als je meer info wilt over de broek, shoot!
Is het nou de binnenkant van een joggingsbroek? Dat zal wel echt ontzettend relaxed zijn haha.
Wel jammer dat ze bij het catwalk filmpje grote laarzen eronder dragen, zo zie je niet goed hoe ze vallen over bijvoorbeeld sneakers/allstars.. Ben wel benieuwd naar je ervaring!

[ Bericht 0% gewijzigd door jopiede op 03-01-2011 18:36:06 ]
  dinsdag 4 januari 2011 @ 19:01:09 #110
177699 La_Vita
Coo coo ca-choo
pi_90846804
Na hoelang niets ontvangen te hebben is het redelijk Asos een mailtje te sturen :o ?
My mama didn't raise no fool
  dinsdag 4 januari 2011 @ 19:06:32 #111
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_90847094
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 19:01 schreef La_Vita het volgende:
Na hoelang niets ontvangen te hebben is het redelijk Asos een mailtje te sturen :o ?
Gewoon even een topicje openen op hun forum met de vraag hoe lang ze verwachten dat het nog gaat duren. ;)
  dinsdag 4 januari 2011 @ 23:09:56 #112
38856 Willaaam
De enige echte!
pi_90861655
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 18:32 schreef flat_erik het volgende:
Ben benieuwd wat jullie van deze stijl broeken vinden! Een half jaar geleden liep iedereen (lees: veel mensen) in UK er al in

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik denk dat ik binnenkort ook zo'n model ga halen, proppen lekker handig in je sneakers
Blijft u vooral vrolijk, ook na het lezen van deze post!
  woensdag 5 januari 2011 @ 13:15:59 #113
329798 spirity
That's the spirit!
pi_90877968
Is het erg als er een spatie staat bij je postcode?

542 1aa

Ipv 5421 aa?

Op de een of andere manier kan ik het maar niet aanpassen op mijn asos account... En ben bang dat mijn bestelling van gister verkeerd wordt verzonden....

En bij mijn tracking status... onder post code staat dus 542....??? Moet daar dan niet 5421 aa staan?
  woensdag 5 januari 2011 @ 13:23:22 #114
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_90878216
Maakt niets uit, bij mij staat het precies hetzelfde, zowel in de tracking status als bij m'n adresgegevens in m'n account, en het komt gewoon aan. Komt denk ik omdat ze in de UK een andere vorm van postcodes hebben. ;)
  woensdag 5 januari 2011 @ 13:24:25 #115
329798 spirity
That's the spirit!
pi_90878245
Pheww.... Dankje dankje! Me moeder draait namelijk me nek om, als ik het verkeerde adres op had gegeven:P
  woensdag 5 januari 2011 @ 13:29:41 #116
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_90878443
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 13:24 schreef spirity het volgende:
Pheww.... Dankje dankje! Me moeder draait namelijk me nek om, als ik het verkeerde adres op had gegeven:P
Haha, grote bestelling gedaan op kosten van moeders?
  woensdag 5 januari 2011 @ 13:42:37 #117
329798 spirity
That's the spirit!
pi_90878950
Jaaaaaa :@
  woensdag 5 januari 2011 @ 13:54:06 #118
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_90879422
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 13:42 schreef spirity het volgende:
Jaaaaaa :@
Als het niet aankomt zal het in ieder geval niks met de postcode te maken hebben. :P
pi_90899770
nog ergens een 20% code?
  woensdag 5 januari 2011 @ 20:13:29 #120
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_90900002
quote:
Op woensdag 5 januari 2011 20:09 schreef szh het volgende:
nog ergens een 20% code?
Nee.
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_90900938
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 20:09 schreef szh het volgende:
nog ergens een 20% code?
Zodra er weer een goede code is moet ik ook snel bestellen.
  woensdag 5 januari 2011 @ 20:51:27 #122
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_90902375
Er is nu veel in de sale, dus zijn er geen additionele codes. Wordt even afwachten dus. Ik wil ook wel een nieuwe code om nieuwe collectie te gaan shoppen. :P
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_90911555
Ik wil ook een 20% code, dan pas ga ik weer bestellen...
  donderdag 6 januari 2011 @ 15:19:09 #124
329798 spirity
That's the spirit!
pi_90933554
Is die code dan geldig op je gehele bestelling of alleen op één artikel?
pi_90935115
Je hele bestelling ;)
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  donderdag 6 januari 2011 @ 16:11:28 #126
329798 spirity
That's the spirit!
pi_90935957
quote:
7s.gif Op donderdag 6 januari 2011 15:54 schreef Seam het volgende:
Je hele bestelling ;)
Jaaa kut! Had da eerder gezegt :')
pi_90937057
Eergister 4 shirtjes binnen gekregen, 2 van superdry en 2 van hilfiger voor totaal 83 euro, allemaal goede kwaliteit(uiteraard) Van de superdry shirtjes heb ik het idee dat de maten gewoon overeenkomen. Had ze gepast in de lokale winkel, hingen ze voor 50 euro per stuk, goede deal dus! Binnekort ook maar wat truitjes shoppen daar, heb er nu al 2 maar ik vind dat superdry zo vet!

  vrijdag 7 januari 2011 @ 10:45:06 #128
329798 spirity
That's the spirit!
pi_90967774
Dinsdag avond besteld... en het is nu al in de auto op weg naar mijn adres..! Alleen jammer dat er niemand thuis is!:P
  vrijdag 7 januari 2011 @ 19:12:03 #129
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_90988904
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 19:19 schreef BigSmurf het volgende:
Alvast voor de zomer. :)

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Crosspost uit het bestel-topic, kwam vanmorgen binnen, 4 dagen eerder dan gepland. De korte broeken zijn prima qua maat, de zwembroeken voor het mooie net iets te groot, maar goed, voor 6 euro 't stuk mag je ook niet klagen. :D
pi_91003763
Iemand die ervaring heeft met de basic t-shirts van Asos? Dan bedoel gewoon een model als de teardrop neckline of scoop neck ofzo. Hoe vallen deze? Zit normaal tussen een S en een M in, en het is vooral de lengte van het shirt wat bij een S soms net te klein is.

Misschien zelfs iemand die een basic shirtje van Asos thuis heeft liggen en eventjes wil opmeten hoe ver het is van de nek tot de onderkant?

Bedankt!
pi_91006267
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 23:05 schreef SpamNinja het volgende:
Iemand die ervaring heeft met de basic t-shirts van Asos? Dan bedoel gewoon een model als de teardrop neckline of scoop neck ofzo. Hoe vallen deze? Zit normaal tussen een S en een M in, en het is vooral de lengte van het shirt wat bij een S soms net te klein is.

Misschien zelfs iemand die een basic shirtje van Asos thuis heeft liggen en eventjes wil opmeten hoe ver het is van de nek tot de onderkant?

Bedankt!
Ik vind ze ongeveer net zo slecht als die van de H&M. Ze vallen meestal wel wat langer
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_91365018
Ik wil een kortingscode heb alweer een aantal leuke dingen gezien.
pi_91367198



Hebben O+

[ Bericht 14% gewijzigd door Citizen.Erased op 15-01-2011 15:51:39 ]
pi_91367650
Die cardigan is vet man!
pi_91372578
Humör is gewoon een tof merk O+
pi_91373688
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 17:20 schreef hydraulix het volgende:
Humör is gewoon een tof merk O+
Joah _O_ Heb één broek van het merk, een Santiago met een wassing. Zit geweldig O+
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_91460225
Klopt het dat het gratis shipping is?
All good things are wild and free.
pi_91460394
Net een mailtje gehad inderdaad.
pi_91460427
Oh asos, wat doe je. Mijn geld.
All good things are wild and free.
pi_91461396
Heb je een link van die onderste trui?
pi_91461560
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 14:05 schreef bierjoost het volgende:
Heb je een link van die onderste trui?
http://www.asos.com/Humor(...)=20&sort=-1&clr=Grey
pi_91461936
quote:
8s.gif Op maandag 17 januari 2011 13:46 schreef tliciouz het volgende:
Oh asos, wat doe je. Mijn geld.
Die verzendkosten zijn toch niet zo hoog :P
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_91461965
quote:
7s.gif Op maandag 17 januari 2011 14:17 schreef Seam het volgende:

[..]

Die verzendkosten zijn toch niet zo hoog :P
Ik heb liever een kortingscode van 15-20%, daar kan ik tenminste wat mee :9
pi_91461996
quote:
7s.gif Op maandag 17 januari 2011 14:17 schreef Seam het volgende:

[..]

Die verzendkosten zijn toch niet zo hoog :P
Nee weet ik, maar heb nu een reden om te bestellen. :')
All good things are wild and free.
pi_91462125
_O-
Ik wacht wel weer tot de S/S collecties.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_91462401
quote:
7s.gif Op maandag 17 januari 2011 14:20 schreef Seam het volgende:
_O-
Ik wacht wel weer tot de S/S collecties.
S/S?
pi_91462457
Spring/Summer.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  dinsdag 18 januari 2011 @ 20:32:37 #148
294859 Beat1987
Omdat het kan.
pi_91532802
Weet iemand hoe hoog de retourkosten ongeveer zijn? Hangt zeker af van hoe zwaar het pakketje is of niet?
Ik twijfel even of ik een trui wil terugsturen of hem toch maar hou..
pi_91601633
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 20:32 schreef Beat1987 het volgende:
Weet iemand hoe hoog de retourkosten ongeveer zijn? Hangt zeker af van hoe zwaar het pakketje is of niet?
Ik twijfel even of ik een trui wil terugsturen of hem toch maar hou..
Bij mij meestal rond de 4-6 euro :)

Ik moet nu trouwens echt stoppen met bestellen van ASOS, want dit kost me echt veel geld :') Het gaat allemaal zo makkelijk met een Paypal account :')
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_91601682
Heb constant bij die uitverkoop dat enkel mijn maat er nog is, en dan voel ik me bevoorrecht om het dan maar te bestellen -O-
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_91606821
(sorry voor de derde post op een rij ;) )

Maar hier nog de Hoodie die ik vorige week heb ontvangen:


En de Humör Santiago jeans van een maand geleden:


Heb vandaag ook nog een donkerblauwe Humör Santiago jeans besteld, (de laatste in de uitverkoop, precies in mijn maat O+ En gister heb ik nog een vaal-rode (JA ROOD :( ) Peoples Market Super Skinny Jeans ontvangen, daar plaats ik later nog wel een pic van :9 Die broek is namelijk geniaal, want die is stretch.
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_91614933
Hoe vallen de maten van de overhemden uit? Bij maat L staat er al: chest 101-106cm, terwijl dit in Nederland al vaak s/m is.

Vallen de maten echt zo klein uit?
BlaBlaBla
  donderdag 20 januari 2011 @ 16:01:51 #153
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_91616049
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 15:38 schreef Soldier2000 het volgende:
Hoe vallen de maten van de overhemden uit? Bij maat L staat er al: chest 101-106cm, terwijl dit in Nederland al vaak s/m is.

Vallen de maten echt zo klein uit?
In Nederland is chest 101-106 gewoon een L hoor. Anders zou ik XS of S hebben qua overhemden, en ik heb toch echt altijd een M en in sommige gevallen een L. ;)
pi_91616055
Vraagje, komt het vaak voor dat de bestellingen alter aan komen dan ze zeggen? Mijn schoenen zouden de 11e hier al moeten zijn..
  donderdag 20 januari 2011 @ 16:03:44 #155
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_91616149
quote:
17s.gif Op donderdag 20 januari 2011 16:01 schreef Smijn. het volgende:
Vraagje, komt het vaak voor dat de bestellingen alter aan komen dan ze zeggen? Mijn schoenen zouden de 11e hier al moeten zijn..
Gebeurt wel eens, maar volgens mij niet vaak. Maak anders even een topicje aan op hun helpdesk forum.
pi_91620886
Weet iemand of er vaste tijdstippen zijn dat de winkel aangevuld wordt? Zo ja, wanneer is dat dan?
pi_91621606
quote:
7s.gif Op donderdag 20 januari 2011 12:30 schreef RaymanNL het volgende:
(sorry voor de derde post op een rij ;) )

Maar hier nog de Hoodie die ik vorige week heb ontvangen:
[ afbeelding ]

En de Humör Santiago jeans van een maand geleden:
[ afbeelding ]

Leuk! Ik vind die Humör broeken niets op de foto's van Asos maar bij jou zien ze er véél beter uit!
pi_91622181
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 16:03 schreef BigSmurf het volgende:

[..]

Gebeurt wel eens, maar volgens mij niet vaak. Maak anders even een topicje aan op hun helpdesk forum.
Precies. Heb wel positieve ervaringen met de helpdesk, die reageren altijd vrij snel.
pi_91639111
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 16:01 schreef BigSmurf het volgende:

[..]

In Nederland is chest 101-106 gewoon een L hoor. Anders zou ik XS of S hebben qua overhemden, en ik heb toch echt altijd een M en in sommige gevallen een L. ;)
Volgens mij klopt dat echt niet hoor, esprit hanteert bijvoorbeeld grotere maten voor s/m/l dan asos.
BlaBlaBla
  vrijdag 21 januari 2011 @ 00:17:37 #160
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_91642214
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 23:10 schreef Soldier2000 het volgende:

[..]

Volgens mij klopt dat echt niet hoor, esprit hanteert bijvoorbeeld grotere maten voor s/m/l dan asos.
Dat zou kunnen, ik draag nooit Esprit. :P
pi_91649957
quote:
7s.gif Op donderdag 20 januari 2011 12:30 schreef RaymanNL het volgende:
(sorry voor de derde post op een rij ;) )

Maar hier nog de Hoodie die ik vorige week heb ontvangen:
[ afbeelding ]

En de Humör Santiago jeans van een maand geleden:
[ afbeelding ]

Heb vandaag ook nog een donkerblauwe Humör Santiago jeans besteld, (de laatste in de uitverkoop, precies in mijn maat O+ En gister heb ik nog een vaal-rode (JA ROOD :( ) Peoples Market Super Skinny Jeans ontvangen, daar plaats ik later nog wel een pic van :9 Die broek is namelijk geniaal, want die is stretch.
Stoer.. heb je de linkjes van asos naar deze producten voor me? :)
pi_91683117
quote:
17s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 14:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Hebben O+
Wat een verschrikkelijke kinderachtige kleding. Leuk voor als je 15-17 jaar bent maar daarboven is het echt not done.
pi_91684844
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 10:33 schreef flat_erik het volgende:

[..]

Stoer.. heb je de linkjes van asos naar deze producten voor me? :)
http://www.asos.com/Asos/(...)=20&sort=-1&clr=Blue

Die broek kan ik niet vinden.
Welke schoenen zijn dat precies? Ik wil zulke alleen dan in het rood >.>
pi_91686901
Die broek is niet meer te krijgen via Asos. Had 1 van de laatsten. Die schoenen zijn van Adidas, vorig jaar besteld op ilovesneakers.com. En omdat ik een heel kleine schoenmaat heb, heb ik ze zelfs bij de vrouwenafdeling gekocht :')
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_91710133






Besteld :)
pi_91786548
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 22:30 schreef whatstheproblemofficer het volgende:

[..]

Wat een verschrikkelijke kinderachtige kleding. Leuk voor als je 15-17 jaar bent maar daarboven is het echt not done.
:D
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 16:47 schreef HenkXL het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Besteld :)
eenvoudig, maar niet verkeerd :)
denk dat dat blauwe hemd wel goed onder die trui zal staan
pi_91786611
crosspostje:

http://www.asos.com/Diese(...)=20&sort=-1&clr=Blue

ik zoek een vergelijkbare broek, ik vind deze te duur.
De kleur is blauw volgens ASOS dus daar wordt ik niet wijzer van met zoeken op de site ;)
  dinsdag 25 januari 2011 @ 21:23:25 #168
292491 Maestro16
Frapuccino at Capuccino®
pi_91867979
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 09:05 schreef G-NiLES het volgende:
crosspostje:

http://www.asos.com/Diese(...)=20&sort=-1&clr=Blue

ik zoek een vergelijkbare broek, ik vind deze te duur.
De kleur is blauw volgens ASOS dus daar wordt ik niet wijzer van met zoeken op de site ;)
Kijk ff hierzo, Diesel heeft op dit moment een mooie sale ;)
Diesel©
pi_91895677
Vanaf vandaag gratis verzenden en 20% korting op geselecteerde items.
pi_91988755




Got it today :)
  vrijdag 28 januari 2011 @ 15:18:08 #171
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_91991155
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 14:24 schreef tomatenrood het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Got it today :)
Fitpics?
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_91994855
Volgens mij ben je een uur bezig om in die broek te komen.
  vrijdag 28 januari 2011 @ 17:23:02 #173
177699 La_Vita
Coo coo ca-choo
pi_91997136
Mij broeken zijn strakker
My mama didn't raise no fool
pi_92001937


Junk De Luxe Inverted Collar Slim Fit Shirt



Superdry Tin Tab Crankcase Sweater
pi_92011688
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 14:24 schreef tomatenrood het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Got it today :)
Ziiieeen O+ Die trui is tof, vond die broek op zich ook wel tof, maar kwam op het filmpje iets te strak over, maar kan meevallen.
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_92034223
quote:
11s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 21:52 schreef RaymanNL het volgende:

[..]

Ziiieeen O+ Die trui is tof, vond die broek op zich ook wel tof, maar kwam op het filmpje iets te strak over, maar kan meevallen.
Het is een soort stretch-stof, en doet een beetje legging-achtig aan. Had ik niet verwacht.
pi_92034306
Waar blijft de discount-code. Ik heb net de vlucht voor mijn vakantie betaald en wil ook nog even wat kleren kopen.
pi_92035092
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 12:24 schreef tomatenrood het volgende:

[..]

Het is een soort stretch-stof, en doet een beetje legging-achtig aan. Had ik niet verwacht.
Heb een broek van Peoples Market,twee weken terug ontvangen, ook Super Skinny, en stretch. Zit prima, en een mooie fit :) Enige is dat de broek wat dunner is, dus totaal niet warm voor het vriesweer van momenteel :')
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_92074499
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 12:24 schreef tomatenrood het volgende:

[..]

Het is een soort stretch-stof, en doet een beetje legging-achtig aan. Had ik niet verwacht.
Maar wil je hiermee zeggen dat de broek ietswat tegenvalt? Zie zojuist dat tie op voorraad is in mijn maat, maar twijfel wel. Is het een dunne broek?
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_92084238
Weet iemand hier ook nog andere goede webshops om kleren te kopen? Bij voorkeur ook een online winkel waar meerdere merken verkocht worden.
pi_92084808
Label54.nl :)
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_92084863
Kijk ook eens bij de sticky topics in lifestyle :) Er staat een webshop lijst met bijna honderd links ofzo? Fok Shopping Guide
pi_92085204
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 17:11 schreef Nezhi het volgende:
Kijk ook eens bij de sticky topics in lifestyle :) Er staat een webshop lijst met bijna honderd links ofzo? Fok Shopping Guide
Dat is het probleem juist :p dan blijf ik aan het zoeken volgens mij.
pi_92086219
Hoezo? Je kan gewoon op 'kleding' klikken.
pi_92090486
quote:
7s.gif Op zondag 30 januari 2011 13:42 schreef RaymanNL het volgende:

[..]

Maar wil je hiermee zeggen dat de broek ietswat tegenvalt? Zie zojuist dat tie op voorraad is in mijn maat, maar twijfel wel. Is het een dunne broek?
Hij valt niet tegen, maar ik niet verwacht dat hij zo "jegging-achtig" was. (Zie ook de stofsamenstelling: 66% Cotton, 32% Polyester, 2% Elastane. De meeste jeans bestaan voor 97% - 99% uit katoen). Ik vind hem niet dun, de stof is redelijk dik (niet minder dik dan andere jeans iig).
pi_92090680
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 19:08 schreef tomatenrood het volgende:

[..]

Hij valt niet tegen, maar ik niet verwacht dat hij zo "jegging-achtig" was. (Zie ook de stofsamenstelling: 66% Cotton, 32% Polyester, 2% Elastane. De meeste jeans bestaan voor 97% - 99% uit katoen). Ik vind hem niet dun, de stof is redelijk dik (niet minder dik dan andere jeans iig).
Oké, bedankt voor de info :) Helaas zag ik zojuist dat mijn taille maat 30 net uitverkocht is :') Naja, helaas, hoop dat ze wel weer mee Super Skinny's krijgen. Ik vind ze namelijk tof.
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_92116461
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 21:23 schreef Maestro16 het volgende:

[..]

Kijk ff hierzo, Diesel heeft op dit moment een mooie sale ;)
Diesel©
waaaa had die ff niet doorgegeven ;) daar gaat mn salaris.
pi_92158783
Nieuwe Fred Perry Laurel S/S lijn is er :9 Nu zal Asos snel volgen en hopelijk binnenkort een mooie kortingscode. Nu is het alweer tijd om in te slaan voor de S/S
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  dinsdag 1 februari 2011 @ 17:36:07 #189
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_92182002
quote:
Op dinsdag 1 februari 2011 01:55 schreef Seam het volgende:
Nieuwe Fred Perry Laurel S/S lijn is er :9 Nu zal Asos snel volgen en hopelijk binnenkort een mooie kortingscode. Nu is het alweer tijd om in te slaan voor de S/S
Ben benieuwd wanneer het op asos staat. Heb de collectie nog niet gezien dus ben benieuwd.
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_92190199
quote:
8s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 12:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
Waar blijft de discount-code. Ik heb net de vlucht voor mijn vakantie betaald en wil ook nog even wat kleren kopen.
LDSWSJ24 en CACFD35471CF (beide 10%)...
pi_92266053
quote:
4s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 20:20 schreef Tuurrr het volgende:

[..]

LDSWSJ24 en CACFD35471CF (beide 10%)...
Bij mij deed de laatste het, bedankt dus!
Dinsdagavond laat besteld met Express Post, verwacht 'm vrijdag binnen te krijgen
pi_92274010
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 09:01 schreef G-NiLES het volgende:
http://www.asos.com/Asos/(...)200&sort=-1&clr=Grey

heeft iemand deze toevallig?
besteld. met laatste code . :)

thx
pi_92486823
Net besteld:




Hopelijk is die tweede echt Medium zoals er bij staat en niet gewoon een Small zoals ik zou denken. Model is wel iets naar de sportschool geweest van het 1e naar het 2e plaatje, maar niet zoveel :p

24 uur geleden had ik ook nog 2 sale items gesaved om vandaag evt. te bestellen, maar die waren dus mooi al weg :( Wel beter voor de portemonnee, maar goed balen.
pi_92487840
En wat vinden we van de nieuwe marketplace?
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_92490701
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 01:27 schreef Seam het volgende:
En wat vinden we van de nieuwe marketplace?
2e hands kleding voor te hoge prijzen.
heb er 2x op geklikt. vond er niet veel aan

moet misschien groeien, maar ik zie mezelf geen 2e hands kleding kopen, en al zeker niet op internet zonder gezien te hebben
pi_92492480
Geen werkende codes meer :(

[ Bericht 0% gewijzigd door dotKoen op 08-02-2011 10:44:01 ]
pi_92496927
Dit is trouwens de rode broek die ik een maand terug heb ontvangen:


O+
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_92502097
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 08:48 schreef G-NiLES het volgende:

[..]

2e hands kleding voor te hoge prijzen.
heb er 2x op geklikt. vond er niet veel aan

moet misschien groeien, maar ik zie mezelf geen 2e hands kleding kopen, en al zeker niet op internet zonder gezien te hebben
Het is niet enkel tweedehands kleding hoor, er zijn ook meerdere 'boutiques' van kleinere/beginnende designers die daar hun kleren kunnen verkopen, best leuk :)
pi_92504134
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 14:50 schreef Greebs het volgende:

[..]

Het is niet enkel tweedehands kleding hoor, er zijn ook meerdere 'boutiques' van kleinere/beginnende designers die daar hun kleren kunnen verkopen, best leuk :)
ik zie het nu idd. in het begin was er louter 2ehands .
  dinsdag 8 februari 2011 @ 15:42:07 #201
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_92504353
Ik zat gisteren te kijken bij 'just arrived'. Dingen die ik wou waren nu al sold out :')
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_92504436
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 15:42 schreef don-diablo het volgende:
Ik zat gisteren te kijken bij 'just arrived'. Dingen die ik wou waren nu al sold out :')
Soms gaat het echt hard inderdaad, zeker bepaalde maten vliegen er snel uit. Wat had je dan op het oog?
  dinsdag 8 februari 2011 @ 15:56:10 #203
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_92504995
quote:
Op dinsdag 8 februari 2011 15:43 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Soms gaat het echt hard inderdaad, zeker bepaalde maten vliegen er snel uit. Wat had je dan op het oog?
Paar leuke shirts, maar kijk wel rond of er meer leuke dingen zijn. Heeft geen haast dus kan rustig rondkijken.
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_92508618
Hoe zit het eigenlijk met terugsturen? Wat betaal je hier bijvoorbeeld voor? Twijfel namelijk bij een colbertje tussen twee maten, dus wellicht koop ik ze allebei en stuur ik er eentje terug. Betaal je dan gewoon het TNT tarief?
pi_92509021
Ligt eraan of je het wilt verzekeren of niet, ik zou zeggen kijk op de website van TNT Post.

Voorzetje: http://www.tntpost.nl/voo(...)ontvangen-pakketten/
pi_92510218
Waarom is die standard delivery tegenwoordig zo bagger traag? :(
  dinsdag 8 februari 2011 @ 17:59:21 #207
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_92510745
quote:
13s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 17:47 schreef Tuurrr het volgende:
Waarom is die standard delivery tegenwoordig zo bagger traag? :(
Is het nog steeds gratis shipping?
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_92512528
^ Ja, het lijkt zelfs voor onbepaalde tijd nu gratis te zijn.
  dinsdag 8 februari 2011 @ 18:54:39 #209
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_92513043
Daar is je antwoord dan waarom de shipping zo traag is. 8-)
Love will tear us apart (Joy Division)
  Knapste mannelijke user 2022 dinsdag 8 februari 2011 @ 22:35:58 #210
206731 Mortaxx
Doomer
pi_92525072
Sinds wanneer hebben ze beperkte verzending? Denk ik goedkoop schoenen te kunnen bestellen is het UK only :{ En een andere Britse webshop shipt ze wel gewoon naar Nederland, voor 20 pond extra :r
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_92536414
quote:
13s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 22:35 schreef Mortaxx het volgende:
Sinds wanneer hebben ze beperkte verzending? Denk ik goedkoop schoenen te kunnen bestellen is het UK only :{ En een andere Britse webshop shipt ze wel gewoon naar Nederland, voor 20 pond extra :r
ligt aan merk... ik wilde laatst iets van Mango bestellen, kon ook niet naar Nederland. Erg jammer. De mangoshop zelf shipte idd wel gewoon naar NL, alleen voor meer geld :(
  woensdag 9 februari 2011 @ 15:22:54 #212
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_92547788
Ik had laatste schoentjes besteld. Snel en goed aangekomen. Mijn beeld van ASOS is meteen weer beter :D (schoentjes waren alleen een beetje klein... en had geen zin om ze weg te sturen... maar inlopen, denk ik.. en leermoment: ik heb een Britse maat 8, niet 7)
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  woensdag 9 februari 2011 @ 16:17:49 #213
264234 nexusje
Ik shine als lipgloss
pi_92550186
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 15:22 schreef SEMTEX het volgende:
Ik had laatste schoentjes besteld. Snel en goed aangekomen. Mijn beeld van ASOS is meteen weer beter :D (schoentjes waren alleen een beetje klein... en had geen zin om ze weg te sturen... maar inlopen, denk ik.. en leermoment: ik heb een Britse maat 8, niet 7)
daar maakt menig mens een fout verschil met US en UK maat is echt iets waar je op moet letten
pi_92550417
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 15:22 schreef SEMTEX het volgende:
Ik had laatste schoentjes besteld. Snel en goed aangekomen. Mijn beeld van ASOS is meteen weer beter :D (schoentjes waren alleen een beetje klein... en had geen zin om ze weg te sturen... maar inlopen, denk ik.. en leermoment: ik heb een Britse maat 8, niet 7)
Zijn de schoenen van het merk Asos? In dat geval kloppen die maten ook vaak niet (in mijn ervaring), ik heb 3 paar asos schoenen, allemaal maat 7 maar ze vallen allemaal anders.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_92579221
heb 15 procent korting in mailbox gehad:

VIP11SS
  donderdag 10 februari 2011 @ 09:32:36 #216
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_92579983
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 16:23 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Zijn de schoenen van het merk Asos? In dat geval kloppen die maten ook vaak niet (in mijn ervaring), ik heb 3 paar asos schoenen, allemaal maat 7 maar ze vallen allemaal anders.
ja, is inderdaad huismerk ASOS. En toch had ik het moeten weten, mijn Adidasjes hebben ook maat 8...
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  donderdag 10 februari 2011 @ 10:30:00 #217
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_92581300
quote:
Op donderdag 10 februari 2011 08:48 schreef G-NiLES het volgende:
heb 15 procent korting in mailbox gehad:

VIP11SS
Ik heb er relatief weinig aan:

The following brand exclusions apply: 1971 Reiss, Aldo, Barbour, Chanel, Diesel Black Gold, Fred Perry, GHD, G-Star, Hugo Boss, Hunter, Juicy Couture, Links of London, Lodger, Lulu Guinness, Lulu Guinness, Moschino, Nixon, Paul & Joe, Paul by Paul Smith, Paul Smith, Peter Jensen, Polo Jeans, Polo Ralph Lauren, Preen, Quoddy, Reiss, Richard Nicoll, River Island , Rolex, Stephen Webster, Sunspel, Susan Caplan, Trickers, TW Steel, U-Boat, Ugg, V.Westwood, Vintage Designer Bags (vintage heirloom), Vintage Watches, Vivienne Westwood, Warehouse, Welder, Whistles, YMC
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_92581461
Afgelopen weekend besteld van vandaag mijn bestelling binnen ^O^
Ziet er allemaal goed uit, als ik weer thuis ben zal ik eens kijken voor foto's.
  donderdag 10 februari 2011 @ 11:35:27 #219
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_92583066
I has mail: Final Winter Sale O+
*greedy*
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_92765066
Iemand toevallig wel eens maat 12 schoenen besteld? Heb namelijk rond maat 47 en weet dus niet of dit echt 47 is of 46 ( de maat van 12 in USA)
  maandag 14 februari 2011 @ 13:40:28 #221
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_92765888
Ik verkoop mijn ASOS schoentjes weer... misschien voor de liefhebbers ;)
http://link.marktplaats.nl/422132537
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_92774924
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 13:40 schreef SEMTEX het volgende:
Ik verkoop mijn ASOS schoentjes weer... misschien voor de liefhebbers ;)
http://link.marktplaats.nl/422132537
Oh ze zijn mooi, ik stuur de ad door naar mijn zusje ;)

Ah ik heb echt zulke mooie heels gezien op Asos, van Dune, maar ze zijn er alleen nog maar in maat 35 (wie heeft er nou zulke kleine voetjes?) :{
Ze staan ook op ebay maar dan voor 90 pond :{
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_92870364
hmhm mijn kortingcode deed het niet, (was al gebruikt zei die)
dus even een mailtje naar Asos en ik heb een nieuwe.. jeeh!
pi_92899324
Doen ze daar echt niet moeilijk over? Ik heb ook VIP11SS ingevoerd bij een bestelling maar gaf inderdaad aan dat het al gebruikt was.
pi_92899484
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 16:59 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Oh ze zijn mooi, ik stuur de ad door naar mijn zusje ;)

Ah ik heb echt zulke mooie heels gezien op Asos, van Dune, maar ze zijn er alleen nog maar in maat 35 (wie heeft er nou zulke kleine voetjes?) :{
Ze staan ook op ebay maar dan voor 90 pond :{
Dune O+
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_92904006
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 00:26 schreef hydraulix het volgende:
Doen ze daar echt niet moeilijk over? Ik heb ook VIP11SS ingevoerd bij een bestelling maar gaf inderdaad aan dat het al gebruikt was.
gewoon even mailen, maar bedenk wel: die code was alleen geldig voor vip-jetsers op basis van je e-mailadres, en was geldig tot vannacht.
Dus ik denk niet dat ze er nu nog intrappen.
Maar hey, mailen kan altijd!
pi_92916274
Zie dat er langzaam weer wat nieuwe interessante kleding binnendruppelt. Begin volgende maand misschien weer eens een bestelling wagen als de prijzen weer een beetje gunstig zijn.
pi_92919581
Tot wanneer is die persoonlijke kortingscode geldig ?
pi_92951546
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 08:54 schreef G-NiLES het volgende:
gewoon even mailen, maar bedenk wel: die code was alleen geldig voor vip-jetsers op basis van je e-mailadres, en was geldig tot vannacht.
Dus ik denk niet dat ze er nu nog intrappen.
Maar hey, mailen kan altijd!
Bedankt voor je reply. Had ze inderdaad gemaild en die code was inderdaad geldig voor de vip. Helaas helaas :P
Korting zou wel mooi meegenomen zijn want ik zit te twijfelen om een nieuwe winterjas aan te schaffen:

Vind hem erg vet, alleen twijfel ik of hij wel goed warm is
pi_92954390
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 02:32 schreef hydraulix het volgende:

[..]

Bedankt voor je reply. Had ze inderdaad gemaild en die code was inderdaad geldig voor de vip. Helaas helaas :P
Korting zou wel mooi meegenomen zijn want ik zit te twijfelen om een nieuwe winterjas aan te schaffen:
[ afbeelding ]
Vind hem erg vet, alleen twijfel ik of hij wel goed warm is
winter is bijna voorbij. denk dat er binnenkort veel winterspul in de sale komt of is al geweest...
pi_92980741
Ja hij is al afgeprijsd, maar alsnog tegen de ¤200,- :')
  dinsdag 22 februari 2011 @ 13:47:43 #232
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_93148887
Ik ben hier voor het eerst, en heb even wat vraagjes.
Ik wil namelijk een jurkje bestellen die ik zag op de ASOS site. Nou weet ik alleen niet goed welke maat ik moet hebben.. Normaal heb ik met topjes namelijk maat 34, en als ze niet rekbaar zijn 36.
Ik begreep dat 34 UK size 6 is, en 36 UK size 8 is. size 6 is uitverkocht, dus zou ik een 8 moeten hebben. Maar bij de size guide van het jurkje wat ik hebben wil, staat bij size 8 dat de borst 81 cm moet zijn. Maar ik heb 87 cm... size 10 staat bij borstomvang 86 cm, maar ik kan me toch niet voorstellen dat ik een maat 38 moet, ook omdat ik in de OP las dat de kleding vaak wat groter uitvalt..
Het is een jurkje zonder bandjes en ondanks dat mijn borstomvang 87 is, heb ik maar een cupmaatje 75B, dus ben bang dat als ik voor die 38 ga (size 10) dat dat ding dan van me borsten zakt :')
Maar straks is size 8 weer te klein!
Wat raden jullie me aan?

Het gaat om dit jurkje: http://www.asos.com/Asos/(...)20&sort=-1&clr=Print
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_93149827
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 13:47 schreef VeerEli het volgende:
Ik ben hier voor het eerst, en heb even wat vraagjes.
Ik wil namelijk een jurkje bestellen die ik zag op de ASOS site. Nou weet ik alleen niet goed welke maat ik moet hebben.. Normaal heb ik met topjes namelijk maat 34, en als ze niet rekbaar zijn 36.
Ik begreep dat 34 UK size 6 is, en 36 UK size 8 is. size 6 is uitverkocht, dus zou ik een 8 moeten hebben. Maar bij de size guide van het jurkje wat ik hebben wil, staat bij size 8 dat de borst 81 cm moet zijn. Maar ik heb 87 cm... size 10 staat bij borstomvang 86 cm, maar ik kan me toch niet voorstellen dat ik een maat 38 moet, ook omdat ik in de OP las dat de kleding vaak wat groter uitvalt..
Het is een jurkje zonder bandjes en ondanks dat mijn borstomvang 87 is, heb ik maar een cupmaatje 75B, dus ben bang dat als ik voor die 38 ga (size 10) dat dat ding dan van me borsten zakt :')
Maar straks is size 8 weer te klein!
Wat raden jullie me aan?

Het gaat om dit jurkje: http://www.asos.com/Asos/(...)20&sort=-1&clr=Print
Het meisje op de foto heeft een size 8 aan :). Ik zou eerder voor size 8 dan 10 gaan, als ik jou was.
  dinsdag 22 februari 2011 @ 14:49:43 #234
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_93151379
Dacht ik ook al, maar soms ziet het er op de foto zo anders uit..

Maar ga inderdaad van voor een size 8.
Nu het volgende probleem: Heb geen creditcard... :P (en de mensen die ik goed ken ook niet..zucht!!!)
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_93151531
Paypal.
Money won is twice as sweet as money earned.
  dinsdag 22 februari 2011 @ 15:01:04 #236
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_93151944
Heb ik ook niet :'(
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_93152090
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 15:01 schreef VeerEli het volgende:
Heb ik ook niet :'(
Uhhmm een account aanmaken dan?
Het is dat of een creditcard aanvragen ergens.
Money won is twice as sweet as money earned.
  dinsdag 22 februari 2011 @ 15:11:07 #238
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_93152459
Zal wel eens kijken ja! Paypal is sowieso wel handig om te hebben lijkt me.
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
  woensdag 2 maart 2011 @ 14:58:37 #239
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_93540139
Yesss heb het jurkje binnen en hij is zooo mooi!
Zit beetje strak bij de borsten (dus misschien was een 38 toch beter geweest) maar hij zakt tenminste niet af en het is niet zo storend dat het niet kan ofzo. Dus ik hou hem mooi! :)
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_93570713
Leuk O+!



Worry is a misuse of imagination
pi_93571788
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 13:47 schreef VeerEli het volgende:
Ik ben hier voor het eerst, en heb even wat vraagjes.
Ik wil namelijk een jurkje bestellen die ik zag op de ASOS site. Nou weet ik alleen niet goed welke maat ik moet hebben.. Normaal heb ik met topjes namelijk maat 34, en als ze niet rekbaar zijn 36.
Ik begreep dat 34 UK size 6 is, en 36 UK size 8 is. size 6 is uitverkocht, dus zou ik een 8 moeten hebben. Maar bij de size guide van het jurkje wat ik hebben wil, staat bij size 8 dat de borst 81 cm moet zijn. Maar ik heb 87 cm... size 10 staat bij borstomvang 86 cm, maar ik kan me toch niet voorstellen dat ik een maat 38 moet, ook omdat ik in de OP las dat de kleding vaak wat groter uitvalt..
Het is een jurkje zonder bandjes en ondanks dat mijn borstomvang 87 is, heb ik maar een cupmaatje 75B, dus ben bang dat als ik voor die 38 ga (size 10) dat dat ding dan van me borsten zakt :')
Maar straks is size 8 weer te klein!
Wat raden jullie me aan?

Het gaat om dit jurkje: http://www.asos.com/Asos/(...)20&sort=-1&clr=Print
Ik heb H&M maat 34 van topjes en jurkjes, maar ga voor asos maat 10 :). Ik heb ook cupmaat 75b en een size 8 zit echt veels te klein bij mij. Bij iedereen zit het natuurlijk anders, maar dat is hoe asos maten bij mij vallen ;). Chiffon zou wellicht een beetje mee kunnen rekken.. Misschien past het dan wel :).

- Edit: Oh je hebt hem al haha!
  donderdag 3 maart 2011 @ 00:01:32 #242
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_93572500
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 23:51 schreef EllaN het volgende:

[..]

Ik heb H&M maat 34 van topjes en jurkjes, maar ga voor asos maat 10 :). Ik heb ook cupmaat 75b en een size 8 zit echt veels te klein bij mij. Bij iedereen zit het natuurlijk anders, maar dat is hoe asos maten bij mij vallen ;). Chiffon zou wellicht een beetje mee kunnen rekken.. Misschien past het dan wel :).

- Edit: Oh je hebt hem al haha!
Yep, haha! Maar hij is te doen gelukkig. Misschien was een maat 10 nét beter geweest, of was die net weer wat te losjes geweest (aangezien het strapless is) Is toch altijd lastig beslissen dan, maar goed, ik hou de 8 gewoon :)
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_93572764
Het is in ieder geval een heel leuk jurkje O+.
pi_93804095
Enkele dingen uit de clearance gekocht...
't Zal nu nog bang afwachten zijn voor de maten.


(die sjaal gaat er meteen af)
pi_93804153
Oja, volgens mij gaan ze permanent gratis blijven shippen.
pi_93911110
Bestelling die shipped was op 3/3 heb ik al 2 dagen binnen... bestelling die op 4/3 shipped was nog steeds niet ;(
Worry is a misuse of imagination
pi_93970209
Nieuwe bestelling O+








Ik twijfel alleen nog over het laatste jurkje, die is denk ik een beetje te trashy voor een feestje.
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
pi_93970581
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 19:36 schreef Juminelle het volgende:
Nieuwe bestelling O+
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Ik twijfel alleen nog over het laatste jurkje, die is denk ik een beetje te trashy voor een feestje.
Ik dacht net in mezelf alles is leuk behalve het laatste jurkje. Had je laatste regel nog niet gelezen haha.
All good things are wild and free.
pi_93971016
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 19:43 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Ik dacht net in mezelf alles is leuk behalve het laatste jurkje. Had je laatste regel nog niet gelezen haha.
Haha ja, het lijkt een beetje een cheap marktjurkje eigenlijk, maar ik was toch wel benieuwd hoe het me zou staan. En anders stuur ik het gewoon weer terug.
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
  dinsdag 15 maart 2011 @ 20:22:08 #250
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_94158579
Wilde net een cardigan bestellen op Asos maar zag dit eronder staan:

Ships to - UK Only

Weet iemand hoe je dit kunt omzeilen? Heb geen bekende in de UK, dus dat is geen optie
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_94227367
20& korting -> UPDATEMYLOOK11
I are Baboon
pi_94229835
Ik kreeg die kortingscode ook net binnen via de e-mail.

Er staat alleen bij mij bij:

Free standard shipping worth $6 and a free returns label.

Dus ook gratis terugsturen? Maar ik dacht dat gratis terugsturen (nog) niet vanuit NL kon?
/a>
  donderdag 17 maart 2011 @ 12:27:52 #253
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_94233858
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 08:43 schreef pindaplukker het volgende:
20& korting -> UPDATEMYLOOK11
Code is al niet meer geldig. En waarom wordt Model's own nagellak niet naar Nederland geshipt? :(
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_94233988
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 12:27 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Code is al niet meer geldig. En waarom wordt Model's own nagellak niet naar Nederland geshipt? :(
Alleen van model's own of ook andere merken? Heb laatst nog een bestelling met lakjes binnen gekregen van ASOS. :Y
All good things are wild and free.
pi_94235090
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 12:27 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Code is al niet meer geldig. En waarom wordt Model's own nagellak niet naar Nederland geshipt? :(
Heb je hem ook daadwerkelijk in je mail gekregen?

"* Enter code UPDATEMYLOOK11 at checkout to claim. This code can only be used when logged into the ASOS account registered to the recipient of this email. Offer is valid on one order only up to the value of £500. Discount cannot be used on marked down items or delivery charges. Cannot be used in conjunction with any other offer. This offer expires at midnight (GMT) Sunday 20th March 2011."
pi_94235292
Bij mij is de code 11updatemylook, dus er zijn inderdaad wel verschillende. Net een bestelling geplaatst. :9
pi_94235377
Ik kan het vast ook niet weerstaan om een bestelling te plaatsen.
  donderdag 17 maart 2011 @ 13:14:51 #258
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_94235433
Ik kijk van het weekend wel. Misschien een shirt of twee voor erbij en zoek sowieso nog een nieuwe jas voor het wat warmere weer
Love will tear us apart (Joy Division)
  donderdag 17 maart 2011 @ 14:13:26 #259
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_94237590
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 12:32 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Alleen van model's own of ook andere merken? Heb laatst nog een bestelling met lakjes binnen gekregen van ASOS. :Y
Over dat lakje:

The following errors have occurred:
This order contains items that cannot be shipped to your chosen delivery address. Please remove the items highlighted in red from your shopping basket or edit your delivery address in order to proceed with your purchase.

vaag...
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_94237666
quote:
5s.gif Op donderdag 17 maart 2011 14:13 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Over dat lakje:
[ afbeelding ]
The following errors have occurred:
This order contains items that cannot be shipped to your chosen delivery address. Please remove the items highlighted in red from your shopping basket or edit your delivery address in order to proceed with your purchase.

vaag...
Bepaalde dingen zijn UK-only. Voor schoenen is dat ook af en toe het geval.
  donderdag 17 maart 2011 @ 14:29:51 #261
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_94238302
Ok, helder :)

Toch nog gekocht, met korting (had inderdaad net een andere code, met 11 vooraan :P ):

O+
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  donderdag 17 maart 2011 @ 20:54:13 #262
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_94257090
En nu kijk ik op de site en kan ik zowaar niet echt wat leuks vinden :')
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_94257400
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 20:54 schreef don-diablo het volgende:
En nu kijk ik op de site en kan ik zowaar niet echt wat leuks vinden :')
Ik ook, collectie is erg mager zeg.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  donderdag 17 maart 2011 @ 21:05:17 #264
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_94257915
quote:
7s.gif Op donderdag 17 maart 2011 20:58 schreef Seam het volgende:

[..]

Ik ook, collectie is erg mager zeg.
Ik heb op zich al een hele rits gestreepte shirts maar wou evt een paar nieuwe erbij, maar zie eig. niet echt wat ik zoek en lentejassen zijn allemaal ook maar een beetje mwoah. Mager dekt het wel.
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_94257979
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 20:54 schreef don-diablo het volgende:
En nu kijk ik op de site en kan ik zowaar niet echt wat leuks vinden :')
Dit heb ik dus ook. Ik heb ook altijd geluk dat ik net bestel voordat er nieuwe kortingscode's uitkomen ;(
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
  donderdag 17 maart 2011 @ 21:07:47 #266
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_94258133
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 21:05 schreef Juminelle het volgende:

[..]

Dit heb ik dus ook. Ik heb ook altijd geluk dat ik net bestel voordat er nieuwe kortingscode's uitkomen ;(
Jij hebt net besteld, das dan ook kut.
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_94282000
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 12:32 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Alleen van model's own of ook andere merken? Heb laatst nog een bestelling met lakjes binnen gekregen van ASOS. :Y
Het lijkt erop dat het lakjes beleid weer is veranderd, want als ik in mijn order history kijk zijn alle lakjes die ik paar maanden terug besteld had opeens rood.

Het valt nu onder 'hazardous goods' en die shippen ze alleen naar België, Frankrijk, Duitsland, Ierland, Zwitserland en de UK.. :{
  vrijdag 18 maart 2011 @ 12:18:10 #268
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_94285395
Kunnen we hier niet af en toe laten zien met foto's hoe onze ASOS-dingetjes ons staan?

Oh ja, heb nog steeds een stel ongedragen ASOS-pumps maat 40/7 te koop...
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_94285512
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 12:18 schreef SEMTEX het volgende:
Kunnen we hier niet af en toe laten zien met foto's hoe onze ASOS-dingetjes ons staan?

Oh ja, heb nog steeds een stel ongedragen ASOS-pumps maat 40/7 te koop...
Will do. Zie ook liefst wat meer pics van dingen die besteld worden enzo. Ga zelf dit weekend nog eens kijken. Heb wat leuke dingen gezien.
  vrijdag 18 maart 2011 @ 12:43:07 #270
206322 Seam
Pillz-E
pi_94286344
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 12:18 schreef SEMTEX het volgende:
Kunnen we hier niet af en toe laten zien met foto's hoe onze ASOS-dingetjes ons staan?

Oh ja, heb nog steeds een stel ongedragen ASOS-pumps maat 40/7 te koop...
Ik heb geen camera :') En mijn telefoon heeft maar 2.0 Mpixel :')
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  zondag 20 maart 2011 @ 15:15:52 #271
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_94376988
Toch maar weer de site afgespeurd naar wat leuks, maar niets dat ik leuk genoeg vind. Ik laat de code definitief langs me heen gaan. :P
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_94394042


Deze besteld. Ben erg benieuwd of het mij een beetje zal staan.
pi_94405792
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 15:15 schreef don-diablo het volgende:
Toch maar weer de site afgespeurd naar wat leuks, maar niets dat ik leuk genoeg vind. Ik laat de code definitief langs me heen gaan. :P
same here
pi_94411819
Zelf heb ik wel wat dingen besteld, ondanks dat ik dit jaar minder t-shirts zou kopen:

Onderstaande shirts:


en


Weet nog niet of ik de tas in real life leuk ga vinden, maar we zullen zien:


Toch lekker wat korting met die 20% dus als het ook echt leuk is ben ik wel tevreden :)
pi_94413270
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 10:52 schreef Greebs het volgende:
Zelf heb ik wel wat dingen besteld, ondanks dat ik dit jaar minder t-shirts zou kopen:
Die belofte doe ik mezelf ook wel eens.
  maandag 21 maart 2011 @ 21:38:55 #276
155616 Proximo
For god, king & country
pi_94442911
Vorige week een paar dingetjes hier besteld na eens rond te hebben gekeken. Heb gekozen voor Express shipping a 6 pond. Was in eerste instatie erg huiverig na slechte ervaringen met DPD als pakketdienst in het verleden, maar na dit topic te hebben gelezen toch maar ervoor gegaan :{

Kijk ik de track&trace van DPD, staat er doodleuk "DPD Classic"

DPD bewijst wederom dat het een enorm kutbedrijf is voor mij :r
Life is visceral, rather than intellectual. And the most visceral practitioners of life are those who characterise themselves as “intellectuals”
  vrijdag 25 maart 2011 @ 14:51:16 #277
206322 Seam
Pillz-E
pi_94600127
10% korting als je de survey invult ^O^
Vanavond maar weer eens de hele collectie gaan bekijken, terwijl ik dat vorige week ook al gedaan had :')
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_94616697


Gister besteld.
Money won is twice as sweet as money earned.
  zaterdag 26 maart 2011 @ 10:44:20 #279
177699 La_Vita
Coo coo ca-choo
pi_94632223
Even doorposten mensen, die TT kan al maanden niet meer :')
My mama didn't raise no fool
  zaterdag 26 maart 2011 @ 11:35:29 #280
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_94633612
Oké.
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_94651977


O+ O+ O+

Maar helaas 75 pond :{
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  zondag 27 maart 2011 @ 11:48:47 #282
154880 Bolter
Awesomeness
pi_94668609
Weet iemand of het op dit moment goedkoper is om alles in Ponden te laten staan of Euro's?(Ik geloof dat dat Asos was waar het weleens wat kon verschillen?)
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
pi_94669111
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 11:48 schreef Bolter het volgende:
Weet iemand of het op dit moment goedkoper is om alles in Ponden te laten staan of Euro's?(Ik geloof dat dat Asos was waar het weleens wat kon verschillen?)
Ik laat het altijd in Pounds staan.
  zondag 27 maart 2011 @ 13:13:53 #284
177699 La_Vita
Coo coo ca-choo
pi_94670912
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 11:48 schreef Bolter het volgende:
Weet iemand of het op dit moment goedkoper is om alles in Ponden te laten staan of Euro's?(Ik geloof dat dat Asos was waar het weleens wat kon verschillen?)
Volgens mij is het het voordeligst om het in ponden te laten staan :Y
My mama didn't raise no fool
  zondag 27 maart 2011 @ 13:14:22 #285
154880 Bolter
Awesomeness
pi_94670923
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 13:13 schreef La_Vita het volgende:

[..]

Volgens mij is het het voordeligst om het in ponden te laten staan :Y
Net gedaan, dus moet wel goed komen.
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
  maandag 28 maart 2011 @ 18:13:42 #286
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_94723726
Kom ik uitgerekend vandaag wat leuks tegen als de codes niet meer geldig zijn en dus gelijk besteld. :')



Wou weer een shirt erbij met een printje.
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_94734332
Doet Paypal het bij jullie ook zo raar?
pi_94738179
Heeft iemand een beetje ervaring met Farah Vintage? Zie nu net een leuke jeans van ze voor van de zomer op ASOS. Maar hoe zit het met hun maten? Komen die een beetje goed overeen met wat "normaal" is, kan geen size chart van ze vinden.
  maandag 28 maart 2011 @ 22:22:23 #289
136429 Paran0id
beetje wasig.
pi_94739487
Crap, heeft iemand een kortingscode?

Heb een order staan voor 250 euro, en al de codes zijn expired. :(
  maandag 28 maart 2011 @ 22:28:51 #290
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_94739989
quote:
Op maandag 28 maart 2011 22:22 schreef Paran0id het volgende:
Crap, heeft iemand een kortingscode?

Heb een order staan voor 250 euro, en al de codes zijn expired. :(
Ja das pech heh.. :P kon je (eer)gisteren niet bestellen. Toen waren er nog geldige codes.
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_94788585
Tijd voor een nieuwe 20% code, heb zowaar geld en een wishlistje. O+

De vorige code heb ik overigens gebruikt voor een badpak en een ring, ze zijn vrijdag binnen gekomen en ben er erg blij mee. :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 30 maart 2011 @ 03:56:03 #292
306609 Zoheetik
Zo heet ik dus.
pi_94795231
Ohja tegenwoordig kun je met Paypal betalen.
Maar ik vind niet zo veel leuks meer. Laatste keer dat ik besteld heb was in 2009 :D .
pi_94797601
Moet mijn laatste aankoop terug gaan sturen. Niet tevreden.
pi_94799198
Dat bakpak :9~
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_95003842
*wachtende op kortingscode*
  zondag 3 april 2011 @ 23:39:50 #296
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_95006036
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 14:29 schreef SEMTEX het volgende:
Ok, helder :)

Toch nog gekocht, met korting (had inderdaad net een andere code, met 11 vooraan :P ):
[ afbeelding ]
O+
Nooit aangekomen. ASOS al gemaild, ze willen dat ik het nog tot maandag/dinsdag afwacht... *zucht*. Komt vaka voor bij ASOS..
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_95022223
vanaf nu laat ik mijn valuta wel in ponden staan, ik ben echter wel benieuwd welke koers aangehouden kan worden. Ik gok dat http://finance.yahoo.com/currency-converter/?a=500&s=USD&t=EUR die link niet de juiste koers zal hanteren. Het scheelt overigens best aardig op een artikel van 52 euro.

in Euro's: 52
Ponden omgerekend naar euro's mbv bovenstaande converter: 45 euro. Als ik het ruim neem en uitga van 48 euro, dan scheelt 't alsnog 4 euro. Best aardig vind ik.
pi_95023482
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 23:39 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Nooit aangekomen. ASOS al gemaild, ze willen dat ik het nog tot maandag/dinsdag afwacht... *zucht*. Komt vaka voor bij ASOS..
Bij mij ook al keer voorgekomen. Maar alsnog vind ik dat ze er goed mee om gingen. Er werd na even wachten een nieuwe tas opgestuurd die ik week later binnen kreeg en week daarop kreeg ik de oude tas nog binnen. :')
All good things are wild and free.
pi_95168999
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 23:39 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Nooit aangekomen. ASOS al gemaild, ze willen dat ik het nog tot maandag/dinsdag afwacht... *zucht*. Komt vaka voor bij ASOS..
Ja ik wacht nu ook al een tijdje op iets waar ik 5 werkdagen op moest wachten , pfff
Moet ik dan ook even mailen? Want meer dan dit weet ik niet :



Het was nog wel het laatste jurkje, ik heb em een tijdje moeten "reserveren" tot mijn stufi binnen was :') ;(

O+

Edit: gemaild. ben benieuwd

[ Bericht 0% gewijzigd door anon_170312-1 op 07-04-2011 15:12:21 ]
.
  donderdag 7 april 2011 @ 15:17:03 #300
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_95169842
quote:
15s.gif Op donderdag 7 april 2011 14:58 schreef Rainb0ws het volgende:

[..]

Ja ik wacht nu ook al een tijdje op iets waar ik 5 werkdagen op moest wachten , pfff
Moet ik dan ook even mailen? Want meer dan dit weet ik niet :

[ afbeelding ]

Het was nog wel het laatste jurkje, ik heb em een tijdje moeten "reserveren" tot mijn stufi binnen was :') ;(

[ afbeelding ] O+

Edit: gemaild. ben benieuwd
Je kunt gewoon een mailtje sturen met dat ordernummer links, dan weten zij genoeg :) Mijn pakje is geloof ik de 17e verstuurd... ze vragen je altijd volgens mij twee weekjes af te wachten.. bij een normale verzending.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_95169952
quote:
14s.gif Op donderdag 7 april 2011 15:17 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Je kunt gewoon een mailtje sturen met dat ordernummer links, dan weten zij genoeg :) Mijn pakje is geloof ik de 17e verstuurd... ze vragen je altijd volgens mij twee weekjes af te wachten.. bij een normale verzending.
Thanks net gestuurd :) ben benieuwd. Ik heb iig 2 weken gewacht.
.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')