abonnement Unibet Coolblue
pi_89809348
Ik weet ook niet wat er nou echt is gebeurd, maar om nou op The Sun af te gaan... dat zou dan zo ongeveer de eerste keer in het bestaan van die krant zijn geweest dat ze de waarheid hebben geschreven over MJ :P

Misschien heeft hij wel ingestemd met die 31 of zelfs 50 concerten, maar heeft hij later gewoon tegen fans gezegd dat hij er tegenop zag. Kan toch?
pi_89809375
Dat waren geloof ik de beruchte 'stoepje' uitspraken. Michael zou steeds op het stoepje voor z'n This Is It oefenruimte naar buiten komen en praten met wat fans en hen allerlei dingetjes vertellen als 'ik wil er geen 50 doen'. Maar het kan ook fanfictie zijn.
standaarddrinker
pi_89809407
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 18:35 schreef gifkwal het volgende:
Ik weet ook niet wat er nou echt is gebeurd, maar om nou op The Sun af te gaan... dat zou dan zo ongeveer de eerste keer in het bestaan van die krant zijn geweest dat ze de waarheid hebben geschreven over MJ :P

Misschien heeft hij wel ingestemd met die 31 of zelfs 50 concerten, maar heeft hij later gewoon tegen fans gezegd dat hij er tegenop zag. Kan toch?
Zou misschien wel kunnen, maar volgens mij was The Sun ook niet de enige meerdere media namen het over en het is nooit ontkent. Vind ik toch opmerkelijk.
  zaterdag 11 december 2010 @ 18:41:14 #154
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_89809489
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 18:17 schreef gifkwal het volgende:

[..]

Nee, hij was 45 euro :') (hardcover). Ik ga hem wel een keer online bestellen. De variatie aan foto's is trouwens niet heel groot, maar toch is het mooi.

AEG sprak op een gegeven moment ook over legs op andere continenten. Die zagen dat wel zitten.

Ik vraag me verder ook af hoe het is gegaan. Wel was het zo dat nadat die 10 waren uitverkocht heel snel de andere 40 werden aangekondigd. Die moesten ze dan toch al hebben gepland, qua boeking van de O2 en zo?
Ja heb het gezien die hardcover. Bij Bol kost de paperback 20 euro. Die vraag ik :Y
Leef en Laten Leven
pi_89809518
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 18:37 schreef JBieber het volgende:

[..]

Zou misschien wel kunnen, maar volgens mij was The Sun ook niet de enige meerdere media namen het over en het is nooit ontkent. Vind ik toch opmerkelijk.
Tja, zo werkt de media hè. Die namen toch ook allemaal van elkaar over dat Michael gek was? Wil nog niet zeggen dat het waar was.

Die fans die Michael op het eind nog geregeld spraken schenen vrij close met hem te zijn geweest. Ze hebben hem nog dat "curls for my girls" tshirt gegeven dat hij in This Is It droeg op de dag voor zijn dood. Ik ben eigenlijk wel benieuwd of zij niks van hun conversaties met MJ hebben gefilmd.
pi_89809525
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 18:41 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Ja heb het gezien die hardcover. Bij Bol kost de paperback 20 euro. Die vraag ik :Y
Haha goed idee nice ! Overigens voor mensen die hem nog niet hebben Michael Jackson - The Dutch Collection kost nu 5 euro ! met 1.95 verzendkosten heb je een 2cd met de beste songs voor 6,95 ik zeg doen :)
pi_89809543
Ik moet Dancing The Dream nog steeds aan mijn collectie toevoegen, erg he!
pi_89809569
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 18:42 schreef gifkwal het volgende:

[..]

Tja, zo werkt de media hè. Die namen toch ook allemaal van elkaar over dat Michael gek was? Wil nog niet zeggen dat het waar was.

Die fans die Michael op het eind nog geregeld spraken schenen vrij close met hem te zijn geweest. Ze hebben hem nog dat "curls for my girls" tshirt gegeven dat hij in This Is It droeg op de dag voor zijn dood. Ik ben eigenlijk wel benieuwd of zij niks van hun conversaties met MJ hebben gefilmd.
Hmm, ja ik eigenlijk ook wel ! maar dan worden ze straks ook vermoord als het een van die corrupte organisaties flink tegenspreekt ;) Zakenmensen zijn harder dan je denkt..
  zaterdag 11 december 2010 @ 18:43:49 #159
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_89809574
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 18:31 schreef JBieber het volgende:
In The Sun stond destijds dit 'Ik ben erg kwaad vanwege de vijftig shows. Ik ging naar bed en wist dat er tien concerten gepland stonden en toen ik wakker werd, waren het er vijftig.'
- Dit geloof ik wel, dat contract niet -
Haha, prachtig. Dus jij denkt niet alleen dat Michael Jackson, zo'n beetje de grootste artiest die de wereld ooit gekend heeft, die records brak met de grootte van zijn tours, zichzelf liet naaien, omdat hij niet duidelijk op papier had staan om hoeveel concerten het ging?
Maar je denkt ook nog eens dat AEG Live, die hun geld verdienen met het organiseren van concerten, een contract had met een artiest de al eerder met kwaaltjes onder een concert uitkwam, geen 100% dichtgetimmerd contract met MJ hadden?

Geniaal.

[ Bericht 30% gewijzigd door matthijst op 11-12-2010 18:49:29 ]
Haters everywhere but I don't really care.
  zaterdag 11 december 2010 @ 18:44:54 #160
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_89809607
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 18:36 schreef DrDentz het volgende:
Dat waren geloof ik de beruchte 'stoepje' uitspraken. Michael zou steeds op het stoepje voor z'n This Is It oefenruimte naar buiten komen en praten met wat fans en hen allerlei dingetjes vertellen als 'ik wil er geen 50 doen'. Maar het kan ook fanfictie zijn.
Nou ja dit staat me ook nog erg bij. Er was een clubje fans die heel dichtbij mochten komen, op regelmatige basis, en die best wel wat te horen kregen. Ze waren
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 18:36 schreef DrDentz het volgende:
Dat waren geloof ik de beruchte 'stoepje' uitspraken. Michael zou steeds op het stoepje voor z'n This Is It oefenruimte naar buiten komen en praten met wat fans en hen allerlei dingetjes vertellen als 'ik wil er geen 50 doen'. Maar het kan ook fanfictie zijn.
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 18:36 schreef DrDentz het volgende:
Dat waren geloof ik de beruchte 'stoepje' uitspraken. Michael zou steeds op het stoepje voor z'n This Is It oefenruimte naar buiten komen en praten met wat fans en hen allerlei dingetjes vertellen als 'ik wil er geen 50 doen'. Maar het kan ook fanfictie zijn.
Nou ja dit staat me dus ook nog heel erg bij. Er was een clubje fans
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 18:43 schreef gifkwal het volgende:
Ik moet Dancing The Dream nog steeds aan mijn collectie toevoegen, erg he!
Vraag ook voor kerst dan ;)
Godsamme, tegelijkertijd eten en typen gaat niet :z
Leef en Laten Leven
pi_89809632
Triplequote, ik ben gevleid. :@
standaarddrinker
pi_89809635
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 18:44 schreef Robijn48 het volgende:

Vraag ook voor kerst dan ;)
Wij doen niet aan kerstcadeaus. Misschien dat we het gaan doen, maar dan zonder verlanglijstjes. Ik geef hem mezelf wel een keer cadeau :P
pi_89809638
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 18:43 schreef matthijst het volgende:

[..]

Haha, prachtig. Dus jij denkt niet alleen dat Michael Jackson, zo'n beetje de grootste artiest die de wereld ooit gekend heeft, die records brak met de grootte van zijn tours, zichzelf liet naaien, omdat hij niet duidelijk op papier had staan om hoeveel concerten het ging?
Maar je denkt ook nog eens dat AEG Live, die hun geld verdienen met het organiseren van concerten, een contract had met een artiest de al eerder met kwaaltjes onder een concert uitkwam, geen 100% dichtgetimmerd contract met MJ hadden?

Geniaal.
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 18:43 schreef matthijst het volgende:

[..]

Haha, prachtig. Dus jij denkt niet alleen dat Michael Jackson, zo'n beetje de grootste artiest die de wereld ooit gekend heeft, die records brak met de grootte van zijn tours, zichzelf liet naaien, omdat hij niet duidelijk op papier had staan om hoeveel concerten het ging?
Maar je denkt ook nog eens dat AEG Live, die hun geld verdienen met het organiseren van concerten, een contract had met een artiest de al eerder met kwaaltjes onder een concert uitkwam, geen 100% dichtgetimmerd contract met MJ hadden?

Geniaal.
Nou ik weet het wel zeker, ze lopen 350 miljoen mis en geen verzekeringsmaatschappij wou Michael verzekeren. Dus dat risico hebben ze genomen, gaven ze later ook toe toen bekend werd dat ze 350 miljoen schade hadden.
pi_89809682
En Matthijst als het volgens jou allemaal zo duidelijk op papier stond, hoe kunnen ze dan van 31 concerten 50 maken? dat contract is bullshit.
  zaterdag 11 december 2010 @ 18:51:13 #165
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_89809799
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 18:47 schreef JBieber het volgende:
En Matthijst als het volgens jou allemaal zo duidelijk op papier stond, hoe kunnen ze dan van 31 concerten 50 maken? dat contract is bullshit.
Heb je het gelezen, of niet?
Er staat: preapproved 31... De rest in overleg met de artiest...
Maar OK, droom jij lekker verder dat MJ geen contract had, of een contract voor 10 concerten had en er 40 bij genaaid kreeg!

Dat hij achteraf niet blij was met die 50 concerten wil ik trouwens nog best geloven. Ik geloof alleen niet dat hij vantevoren niet wist hoe gek het kon worden... Denk dat ie bij de repetities misschien wel bij zichzelf dacht "Waar de fuck ben ik aan begonnen"...

Die lapzwans heeft natuurlijk niet voor niks de eerste concerten naar het eind laten verplaatsen...
Hij heeft trouwens wel geluisterd:
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2009 20:12 schreef matthijst het volgende:
Hij kan misschien beter dood gaan.
dan blijft er nog iets van zijn "glorie" over :D
Haters everywhere but I don't really care.
pi_89809863
Matthijst ik vind dat je respectloos omgaat in een topic waar verschillende MJ fans zitten. Je hebt gewoon geen gelijk waarom werd hij anders kwaad over het feit dat het er 50 zijn geworden? hij had er 10 afgesproken klaar.
  zaterdag 11 december 2010 @ 18:53:27 #167
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_89809875
Waarom zo grof naar MJ toe Mattijst. Baal je ervan dat ie dood is ;(
Leef en Laten Leven
pi_89809895
Maar Bieber, wat zijn jouw bronnen dan? Alleen The Sun is niet overtuigend.
  zaterdag 11 december 2010 @ 18:55:43 #169
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_89809933
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 18:45 schreef JBieber het volgende:
Nou ik weet het wel zeker, ze lopen 350 miljoen mis en geen verzekeringsmaatschappij wou Michael verzekeren.
Uhm, ze hadden 23 concerten verzekerd... :W

Zoek nou eerst eens dingen uit voordat je wat post. Pffffffffffffffffffffffffff
Haters everywhere but I don't really care.
  zaterdag 11 december 2010 @ 18:56:40 #170
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_89809953
Relax, relax.
Okee, het verhaal van het clubje fans staat me nog heel erg bij. Ik geloofde er toen in, en ik geloof er nog in. Idd Gif, dat t-shirt. En ik heb een jaar geleden blogs van dat clubje gelezen, maar kan ze op het moment niet vinden.
Ze waren super ongerust over Michael. Vonden dat hij veel te mager was, er niet goed uitzag, en dat hij hoogstwaarschijnlijk die 50 concerten niet aankon. Dit hebben ze in brieven (ieder apart) naar hem geschreven, maar een paar dagen later ging het al mis ;(
Leef en Laten Leven
  zaterdag 11 december 2010 @ 18:57:17 #171
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_89809975
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 18:53 schreef Robijn48 het volgende:
Waarom zo grof naar MJ toe Mattijst. Baal je ervan dat ie dood is ;(
Grof naar MJ, waar?
Ik zeg alleen waar het op staat: de man had een contract en kwam het niet na....
EN na zijn dood is zijn glorie groter dan ie ooit had kunnen dromen.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_89810001
Het zal best dat hij het er met hun over heeft gehad dat hij die 50 niet zag zitten. "I go through hell touring", weten we dat nog? Desondanks is dat geen reden om aan te nemen dat het conrract wat Matthijs liet zien nep is. In dat geval had MJ het natuurlijk makkelijk via de rechter kunnen aanvechten en had hij geen enkele verplichting gehad tot 50 concerten.
pi_89810018
Touring zou die niet gaan doen. :P Hij had een hekel aan de tijdverschillen.
standaarddrinker
pi_89810019
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 18:54 schreef gifkwal het volgende:
Maar Bieber, wat zijn jouw bronnen dan? Alleen The Sun is niet overtuigend.
Nee daar geef ik je gelijk ik. Ik moet natuurlijk ook objectief blijven, maar dat contract geloof ik niet. En mijn overtuiging naar mezelf toe is dat het nooit ontkracht is. Vooral zoiets zou die graag voor zijn fans duidelijk maken.

En na wat ik weet is er geen 1 concert verzekerd. Zo is het althans naar buiten gebracht. Misschien geloof ik misschien teveel in het verhaal wat ik dus gelezen heb. Maar ik vind dat Matthijst zich wel erg vastklemt aan het contract wat na mijn mening fake is.
pi_89810064
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 18:58 schreef DrDentz het volgende:
Touring zou die niet gaan doen. :P Hij had een hekel aan de tijdverschillen.
Ik heb wel gelezen dat AEG plannen had voor Sidney en Hong Kong of zoiets. Maar dat was nog niet bevestigd geloof ik.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')