Tweede apparaat meenemen en op kantoor ook Nespresso drinken?quote:Op donderdag 5 mei 2011 07:45 schreef Tezz het volgende:
Oh jongens.... ik moet zo meteen naar kantoor, alwaar ik de hele dag vieze Kanis&Gunnik-filterkoffie moet drinken.....
Hoe ga ik dit overleven!!!!!!
Heb ik wel eens over zitten denk, een 2de hands apparaat van marktplaats halen. Maar ben veel te bang dat iedereen koffie komt jatten bij mequote:Op donderdag 5 mei 2011 08:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Tweede apparaat meenemen en op kantoor ook Nespresso drinken?
Zo herkenbaar! Zit maar aan de thee....quote:Op donderdag 5 mei 2011 07:53 schreef Rewimo het volgende:
Thee drinken
Ik drink echt geen koffie meer op kantoor. 't Is niet te zuipen als je Nespresso gewend bent
Wij hebben dus Nespresso op kantoor. Klein bedrijfje met een man of 6, kan net uit. Al drinken we momenteel 150-200 euro in de maand aan Nespresso Dus we zijn toch onderhand wel op zoek naar een machine waar je gewoon koffiebonen in kiepert.quote:Op donderdag 5 mei 2011 08:54 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Heb ik wel eens over zitten denk, een 2de hands apparaat van marktplaats halen. Maar ben veel te bang dat iedereen koffie komt jatten bij me
[..]
Zo herkenbaar! Zit maar aan de thee....
Gelukkig vond mijn werkgever dat een prima ideequote:Op donderdag 5 mei 2011 08:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Tweede apparaat meenemen en op kantoor ook Nespresso drinken?
reken rond de 3,50 per 10 cupsquote:Op donderdag 5 mei 2011 12:01 schreef Deezertje het volgende:
Heb zelf al een Dolce Gusto, maar misschien ook een Nespresso aanschaffen.
Kan alleen nergens vinden hoeveel capsules je nou krijgt voor hoeveel geld...
Bij de DG krijg je 16 cups voor rond de 5 euro, en als je pech heb kan je bij sommige smaken maar 8 kopjes maken (2 cups nodig per kopje...) dus dan kost 't je 30 of 60 cent per kopje...
Hoeveel kosten die Nespresso cupjes en hoeveel krijg je er dan?
Tezz ! allereerst gefeliciteerdquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:08 schreef Tezz het volgende:
Oh wooooooow!! Ik ben echt zo supergelukkig met mijn spiksplinternieuwe Magimix Citz&Milk Black!!!
Ik was al een week aan het 'inlezen' of ik moest kiezen tussen Dolce Gusto en Nespesso, maar toen ik vanmorgen in de speciaalzaak de Nespresso proefde was al mijn twijfel weg. Wat een top-koffie!!
Dat ik toch 10 jaar lang Senseo gedronken heb is me een raadsel nu, haha...
Ik kreeg er van de lieve winkelmevrouw een doosje Arpeggio en een doosje Livanto bij en samen met het pakket in de doos heb ik dus flink kunnen oefenen (jaja, ik stuiter nu van de koffie, woehaha).
Een paar vraagjes voor de geoefende gebruikers:
- Het lukt me niet om de registratie voor de promo-actie rond te krijgen. De pagina blijft telkens hangen net nadat ik mijn aankoopbon geupload heb. Meer mensen last van?
- Is het 'normaal' om de espressocups te gebruiken als Lungo? Ik vind het anders zo'n klein kopje koffie!
- Heb mijn machine 'afgesteld' (qua inhoud) op mijn kopjes (espresso en lungo), maar de hoeveelheden komen niet echt overeen met wat er aangeraden wordt (ik zet espresso met 60 ml en lungo om 100 ml). Kan dat kwaad? En kan ik dus espressocups gebruiken om lungo te zetten?
Zo, ik ga nog een kopje zetten nu (zal maar een decafe nemen, hihi)
Nou jongens, ik heb de dag op kantoor overleefd. Maar tjongejonge wat een bocht vergeleken met Nespresso, haha! Heb al met een collega overlegd of we niet een Pixi op kantoor kunnen zetten en dan gewoon 50 ct per kopje vragen aan de rest van de collega's....quote:Op donderdag 5 mei 2011 08:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Tweede apparaat meenemen en op kantoor ook Nespresso drinken?
Thx voor je reactie babe! Het is gisteravond laat toch nog gelukt met de registratie. Dus dat komt wel goed. Ik wil alleen koffie bestellen en volgens mij moet je de eerste keer met ze bellen (heb geen creditcard). Voor zover ik begrepen heb kan dat maar tot 18.00 uur en ik ben dus net vijf minuten thuis... Nou ja, morgen dan maar!quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:17 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Tezz ! allereerst gefeliciteerd
Ik vind persoonlijk de expresso's wel het lekkerst als expresso zetten (smaak wat voller) maar ik laat hem dan iets langer doorlopen, maar net wat jezelf lekker vind.
Of het kwaad kan... mij is altijd wijsgemaakt dat het met de druk te maken heeft en de maling van de koffie.. ik houd me er maar aan want wil niet zonder koffie komen te zitten
Van die registratie ken ik dat niet, zou ff bellen met de klantenservice, helpen altijd super vriendelijk misschien kan het anders per post?
Enne nu maar extra veel koffie-leut-geniet-momentjes creëren
quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:58 schreef Tezz het volgende:
Heb al met een collega overlegd of we niet een Pixi op kantoor kunnen zetten en dan gewoon 50 ct per kopje vragen aan de rest van de collega's....
Nou, je lacht wel, maar we overwegen het serieus!! Zij zet thuis koffie met een volautomaat bonen en ik met de Nespresso, dus ze zijn 'goed' gewend!!quote:
Huh? Je kunt toch gewoon online bestellen zonder klantnummer? Of gewoon langslopen bij zo'n shop? in Eindhoven zit er eentje in de Bijenkorf. Gewoon ff langscrossen morgen als je tijd hebt!quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:04 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nou, je lacht wel, maar we overwegen het serieus!! Zij zet thuis koffie met een volautomaat bonen en ik met de Nespresso, dus ze zijn 'goed' gewend!!
Heb net 'gemopperd' bij de klantenservice van Nespresso. Het blijkt namelijk dat ik nog geen cups mag bestellen. Ik moet eerst braaf wachten op mijn klantnummer. De medewerkster van Nespresso dacht dat ik dit maandag zou krijgen.
En voordat je een klantnummer hebt, kun je dus geen cups bestellen! Nou ja zeg! Heb ik een schitterende machine staan, maar geen cups!!!!!!!!
Ben uit 'boosheid' net naar de supermarkt gelopen voor de DE-cups, maar jullie hebben allemaal gelijk: dat is het echt niet.
Als het een beetje tegenzit heb ik dus pas volgende week (einde van de week) weer koffie.
Nee, ik kan geen cups bestellen zonder klantnummer. Maar... de dame van Nespresso belt me morgenvroeg terug met meer info, dus ik ga er van uit dat het toch wel gaat lukken!quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Huh? Je kunt toch gewoon online bestellen zonder klantnummer? Of gewoon langslopen bij zo'n shop? in Eindhoven zit er eentje in de Bijenkorf. Gewoon ff langscrossen morgen als je tijd hebt!
Ze moeten een klantnummer aanmaken om daar je tegoed aan te koppelen. Dat nummer wordt weer aan een inlog-account gekoppeld.quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Huh? Je kunt toch gewoon online bestellen zonder klantnummer? Of gewoon langslopen bij zo'n shop? in Eindhoven zit er eentje in de Bijenkorf. Gewoon ff langscrossen morgen als je tijd hebt!
Ja dat snap ik, maar ik gaf aan dat ik er geen problemen mee had om mijn eerste koffie-bestelling gewoon te betalen en mijn tegoed dan de volgende bestelronde in te wisselen......... Misschien heeft ze me verkeerd begrepen?quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:09 schreef Kremers het volgende:
[..]
Ze moeten een klantnummer aanmaken om daar je tegoed aan te koppelen. Dat nummer wordt weer aan een inlog-account gekoppeld.
Ik heb ook een paar etuis bij de winkel gehaald en daarna online mijn tegoed besteed.
Exact mijn verhaal!quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:04 schreef Tezz het volgende:
[..]
Heb net 'gemopperd' bij de klantenservice van Nespresso. Het blijkt namelijk dat ik nog geen cups mag bestellen. Ik moet eerst braaf wachten op mijn klantnummer. De medewerkster van Nespresso dacht dat ik dit maandag zou krijgen.
En voordat je een klantnummer hebt, kun je dus geen cups bestellen! Nou ja zeg! Heb ik een schitterende machine staan, maar geen cups!!!!!!!!
Ben uit 'boosheid' net naar de supermarkt gelopen voor de DE-cups, maar jullie hebben allemaal gelijk: dat is het echt niet.
Als het een beetje tegenzit heb ik dus pas volgende week (einde van de week) weer koffie.
Het wordt nog gekker wat mij betreft, haha: ben net naar de Nespresso-shop GEFIETST omdat ik gewoon perse cups wil hebben! En dat is verdorie 13 lange kilometers voor mij....quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:42 schreef Bladergroen het volgende:
[..]
Exact mijn verhaal!
Heb afgelopen dinsdag een Pixie gekocht. Hoera. Leuk. Blij. Dans. Spring. Zuip & Stuiter.
Maar ook bij mij zijn de capsules nu bijna op, ook ik MAG nog niets bestellen, ook ik heb telefonisch gemopperd en ook ik heb daarna uit chagrijn de l'Or misbaksels bij AH gekocht. Die zijn Vies.
We lijken wel gek dat we ons zo laten manipuleren
Maar gedeelde smart is toch wel prettig.
Ja, zo zou het moeten gaan inderdaad. Maar omdat ik me aan heb gemeld voor de promo-actie (50 euro clubtegoed) kan dat dus niet blijkbaar. Ondanks het feit dat ik heb aangegeven gewoon te willen betalen voor de cups en niet perse op dat clubtegoed wil wachten (dat komt vast wel een keer op). Het gaat dus niet!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:55 schreef PeeJay1980 het volgende:
Wij kochten het apparaat een paar dagen voor Kerst. Dus ook nog geen klantnummer en het gevaar om rond de kerstdagen zonder cups te zitten.
Even gebeld en via de telefoon mijn account aan laten maken en direct een bestelling doorgegeven. Was geen probleem en mijn cups had ik nog voor de kerstdagen binnen. Goede service vind ik.
Gisteren een nieuwe bestelling voor 200 cups gedaan.
Heeft iemand al een gescheurde cup gehad? Dat had ik een week of 2 geleden. Veel lawaai en weinig koffie in het kopje en daarna stopte het apparaat.
Klepje open en toen zag ik het al. Wat een rommel geeft dat!!
Hmmm, dat is typisch. Mijn clubtegoed (ook 50 euro) is later op mijn account gezet. En dat heb ik bij de 2e bestelling dus verbruikt. De eerste heb ik gewoon betaald, omdat het tegoed pas later toegekend zou worden.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:18 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja, zo zou het moeten gaan inderdaad. Maar omdat ik me aan heb gemeld voor de promo-actie (50 euro clubtegoed) kan dat dus niet blijkbaar. Ondanks het feit dat ik heb aangegeven gewoon te willen betalen voor de cups en niet perse op dat clubtegoed wil wachten (dat komt vast wel een keer op). Het gaat dus niet!
Misschien is dan het probleem dat ik geen creditcard heb? En dus sowieso moest bellen om te kunnen bestellen? Heel vreemd in ieder geval...quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:23 schreef PeeJay1980 het volgende:
[..]
Hmmm, dat is typisch. Mijn clubtegoed (ook 50 euro) is later op mijn account gezet. En dat heb ik bij de 2e bestelling dus verbruikt. De eerste heb ik gewoon betaald, omdat het tegoed pas later toegekend zou worden.
Is mogelijk. Ik moest mijn creditcard nummer doorgeven via de telefoon in elk geval. Weet niet meer of ik ook voor een acceptgiro mocht kiezen, volgens mij niet.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:59 schreef Tezz het volgende:
[..]
Misschien is dan het probleem dat ik geen creditcard heb? En dus sowieso moest bellen om te kunnen bestellen? Heel vreemd in ieder geval...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |