abonnement Unibet Coolblue
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 8 december 2010 @ 22:33:24 #1
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_89699476

quote:
AMSTERDAM - Jan Keizer is in zijn nopjes met zijn nieuwste nummer 1-hit. De Volendammer bestormt momenteel met Anny Schilder de Deense hitlijsten met het liedje Take Me to Ibiza. "Het is een enorme verrassing.""Het is natuurlijk hartstikke leuk dat dit gebeurt", vertelt Keizer aan Novum Nieuws. Hij zegt niet precies te weten waarom de single zo'n hit is geworden in Denemarken. "Maar het liedje heeft een bijzondere melodie waar je vrolijk van wordt en dat houdt niet op bij de grenzen."
Take Me to Ibiza, afkomstig van het album Together Again, deed het in Nederland afgelopen zomer niet slecht met een derde plaats in de hitlijst.

Volgens Keizer had het liedje ook hoger kunnen eindigen. "Het WK was in zicht, dus al die voetballiedjes gooiden roet in het eten", meent de 61-jarige zanger.
Podium
De zanger stond vorig jaar voor het eerst na 25 jaar weer op het podium met Anny Schilder, met wie hij eerder in BZN zong.
"Het is gek", zegt Keizer. Hij vindt het 'heel bijzonder' dat de plaat zo succesvol is. "We hebben platina gekregen voor het album, dat is heel knap."
Denemarken
Of het duo naar Denemarken afreist, weet Keizer nog niet. Voor de komende tijd heeft hij in elk geval genoeg op het programma staan.
"Er zijn veel verzoeken voor een theatertoer, omdat we natuurlijk ook een wat ouder publiek hebben", legt de zanger uit. "Maar er nog gaat nog wat tijd overheen voor dat allemaal is geregeld."
© Novum
http://www.nu.nl/muziek/2(...)t-in-denemarken.html
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  woensdag 8 december 2010 @ 23:01:19 #2
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_89700984
SHO > MUZ
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_89701515
En dat had niet met Carola gekund? Jan, verrader. :r

standaarddrinker
pi_89707119
*klikt het eens aan na het geruime tijd niet meer gehoord te hebben, en zit hier TROS-publiek-achtig mee te deinen en te neuriën*

Categorie 'briljant in z'n enorme lulligheid'. 1 x luisteren en je vergeet het de rest van je leven niet meer. :')

(Dat werd na die Fans-uitzending, waarin het voortdurend op de achtergrond speelde, al snel pijnlijk duidelijk...)

Ik vraag me wel af hoe de Denen dit zien, want dat kan ik uit de nogal Nederlands getinte YouTube-reacties niet opmaken. Gewoon als leuke muziek, of als een of andere raar camp-ding van 'die gekke Hollanders'?

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 09-12-2010 06:33:48 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')