abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 9 december 2010 @ 01:06:22 #251
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_89705575
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 01:04 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Hoezo? Schurkenstaat als Nigeria infiltreren, zo lastig is dat niet. Als je een paar tientjes op de juiste plek stopt heb je een vriend in elk departement. In bepaalde landen is 't zelfs een normale manier van zaken doen.
als BP zijnde 1 miljoen aan wikileaks geven om een fake cable in het systeem te zetten, die de concurrentie zwart maakt, is nog veel minder lastig.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_89705576
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 01:05 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Dit snap ik niet. Ze gebruiken twitter om hun aanvallen te coordineren om wikileaks te verspreiden, en dan willen ze het down halen. Ik hoorde dat een paar hoge Anons hadden gezegt dat ze het daarom niet zouden doen. Ze snijden zichzelf in de vingers als ze twitter aanvallen....
Dit kwam ook van het andere AnonOps account. Waarschijnlijk dus de neppe.
pi_89705625
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 01:05 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Dit snap ik niet. Ze gebruiken twitter om hun aanvallen te coordineren om wikileaks te verspreiden, en dan willen ze het down halen. Ik hoorde dat een paar hoge Anons hadden gezegt dat ze het daarom niet zouden doen. Ze snijden zichzelf in de vingers als ze twitter aanvallen....
Is ook meer gerucht van andere anonops. Zou het ook stom vinden...
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_89705631
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 01:06 schreef Maanvis het volgende:

[..]

als BP zijnde 1 miljoen aan wikileaks geven om een fake cable in het systeem te zetten, die de concurrentie zwart maakt, is nog veel minder lastig.
Hoe kan BP dat geld overmaken dan? Assange's accounts zijn geblokkeerd.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  donderdag 9 december 2010 @ 01:10:56 #255
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_89705663
quote:
10s.gif Op donderdag 9 december 2010 01:09 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Hoe kan BP dat geld overmaken dan? Assange's accounts zijn geblokkeerd.
niet die in zwitserland. bovendien is assange niet de enige medewerker van wikileaks hè :).
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  donderdag 9 december 2010 @ 01:11:01 #256
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_89705667
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 22:18 schreef MilaNL het volgende:

[..]

Dat dacht ik ook al. Maar ik vrees wel dat we door Anon en Wikileaks nu voorgoed de internetvrijheid die nog over was kwijt zijn.
Als Amerika en de rest dat echt zo gaan spelen he... dan is mijn vertrouwen in wikileaks ook definitief voorbij,>> false flag dus. En ik heb nog geen echt smerige documenten die het licht niet verdragen gelezen.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  donderdag 9 december 2010 @ 01:12:17 #257
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_89705698
quote:
10s.gif Op donderdag 9 december 2010 01:09 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Hoe kan BP dat geld overmaken dan? Assange's accounts zijn geblokkeerd.
Hehe goeie. Bovendien heb ik zo'n idee dat er genoeg rijke lui zijn die gul doneren. Zag je bij de arrestatie alleen al hoeveel mensen bereidt waren die borgsom (die kan oplopen tot 150.000 pond?) te betalen voor hem. :D Ik denk ook dat die mensen van wikileaks ook niet zoveel om geld geven, zeker als het van BP komt. Het zijn idealisten.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_89705720
Iemand een mibbit link naar het IRC kanaal? Chatzilla werkt voor geen meter.
Ron Paul 2012
  donderdag 9 december 2010 @ 01:15:12 #259
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_89705740
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 01:12 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Hehe goeie. Bovendien heb ik zo'n idee dat er genoeg rijke lui zijn die gul doneren. Zag je bij de arrestatie alleen al hoeveel mensen bereidt waren die borgsom (die kan oplopen tot 150.000 pond?) te betalen voor hem. :D Ik denk ook dat die mensen van wikileaks ook niet zoveel om geld geven, zeker als het van BP komt. Het zijn idealisten.
ze hebben je echt in hun zak hè :). Niemand is 100% te vertrouwen, ook medewerkers van wikileaks niet.

Wikileaks heeft de recente cables ook niet zelf bijeen vergaard, maar gekregen van een amerikaan :'). Wikileaks screent alleen, en kijkt niet naar het waarheidsgehalte. Die amerikaan die ze gelekt heeft kan best er wat fake leakjes van BP of de Amerikaanse overheid bij geplaatst hebben.

Nu ook weer, hebben ze een harddisk van Bank of America ontvangen. Reken er maar op dat er een kans van 50% is dat die eerst naar een andere belanghebbende partij is gegaan en dat die er wat info bij heeft gezet ;).
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_89705799
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 01:15 schreef Maanvis het volgende:

[..]

ze hebben je echt in hun zak hè :). Niemand is 100% te vertrouwen, ook medewerkers van wikileaks niet.

Wikileaks heeft de recente cables ook niet zelf bijeen vergaard, maar gekregen van een amerikaan :'). Wikileaks screent alleen, en kijkt niet naar het waarheidsgehalte. Die amerikaan die ze gelekt heeft kan best er wat fake leakjes van BP of de Amerikaanse overheid bij geplaatst hebben.

Nu ook weer, hebben ze een harddisk van Bank of America ontvangen. Reken er maar op dat er een kans van 50% is dat die eerst naar de concurrent is gegaan en dat die er wat info bij heeft gezet ;).
Ik denk dat dat ook niet het schokkende is. Persoonlijk interesseert dat wikileaks me niet zo. Heb geen zin om al die dingen door te bladeren maar dat ze mensen de toegang tot deze informatie willen ontzeggen is wat zo vreemd is. Alleen daarom al ben ik 't gaan volgen...
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_89705810
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 01:15 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Wikileaks heeft de recente cables ook niet zelf bijeen vergaard, maar gekregen van een amerikaan :'). Wikileaks screent alleen, en kijkt niet naar het waarheidsgehalte. Die amerikaan die ze gelekt heeft kan best er wat fake leakjes van BP of de Amerikaanse overheid bij geplaatst hebben.
Je snapt toch zelf wel dat als Wikileaks ook maar 1 document openbaar maakt dat niet klopt, ze een probleem hebben.
pi_89705819
Twitter heeft AnonOperation weer geopend.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  donderdag 9 december 2010 @ 01:20:05 #263
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_89705820
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 01:18 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Ik denk dat dat ook niet het schokkende is. Persoonlijk interesseert dat wikileaks me niet zo. Heb geen zin om al die dingen door te bladeren maar dat ze mensen de toegang tot deze informatie willen ontzeggen is wat zo vreemd is. Alleen daarom al ben ik 't gaan volgen...
Misschien kunnen we het vanuit FOK! eens proberen, een fake cable naar wikileaks sturen en kijken of ze 'm publiceren :).
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_89705838
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 01:20 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Misschien kunnen we het vanuit FOK! eens proberen, een fake cable naar wikileaks sturen en kijken of ze 'm publiceren :).
Ik denk niet dat ze dit soort info op deze manier verzamelen.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  donderdag 9 december 2010 @ 01:21:44 #265
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_89705851
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 01:19 schreef Toad het volgende:

[..]

Je snapt toch zelf wel dat als Wikileaks ook maar 1 document openbaar maakt dat niet klopt, ze een probleem hebben.
Wikileaks checkt de data niet en heeft die mogelijkheden niet. Dus je kunt er donder op zeggen dat er documenten in zullen zitten die gemanipuleerd zijn.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  donderdag 9 december 2010 @ 01:23:30 #266
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_89705874
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 01:21 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Ik denk niet dat ze dit soort info op deze manier verzamelen.
http://www.wikileaks.ch/submissions.html
Alle info die ze hebben is gesubmit. Ze hacken zelf niet.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_89705890
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 01:21 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Wikileaks checkt de data niet en heeft die mogelijkheden niet. Dus je kunt er donder op zeggen dat er documenten in zullen zitten die gemanipuleerd zijn.
Ik denk dat de reactie van de VS dan heel anders was geweest.
  donderdag 9 december 2010 @ 01:26:04 #268
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_89705919
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 01:24 schreef Toad het volgende:

[..]

Ik denk dat de reactie van de VS dan heel anders was geweest.
De VS heeft deze info gelekt, dus je kunt er donder op zeggen dat zij ook degenen zijn die het gemanipuleerd hebben, en door zo'n reactie te geven houd je de schijn hoog dat het allemaal waar is :).
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  donderdag 9 december 2010 @ 01:26:10 #269
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_89705921
quote:
MasterCard has made significant progress in restoring full-service to its corporate website. Our core processing capabilities have not been compromised and cardholder account data has not been placed at risk. While we have seen limited interruption in some web-based services, cardholders can continue to use their cards for secure transactions globally.
Ze zijn er weer. Met een berichtje op hun site.
That must have hurt.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_89705923
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 01:11 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Als Amerika en de rest dat echt zo gaan spelen he... dan is mijn vertrouwen in wikileaks ook definitief voorbij,>> false flag dus.

En ik heb nog geen echt smerige documenten die het licht niet verdragen gelezen.
misschien moet je het anders bekijken...

er zijn juist een heleboel documenten voorbij gekomen die echt wel een en ander hebben laten zien hoe de spelletjes gespeelt zijn. mag ik bv noemen het direkte bevel tot spionage van de consulaten in het land van hun bevinding.. of de uitlating van israel dat ze tot eind van 2010 amerika de tijd geven om het probleem met iran op te lossen, anders lost israel het zelf wel op. und so weiter.

dat jij het misschien niet smerig vind zegt niets over de inhoud van die documenten maar meer over het feit dat JIJ al enigzins bekend dat dit misschien idd zo was gegaan.

het is meer een bevestiging van wat JIJ al vermoedde.

in tegenstelling tot mensen die hier niet mee bezig zijn en dus door de grote media aandacht opeens 'wakker' worden geschud die bv altijd dachten alles anders verliep.

juist voor DEZE mensen zijn deze openbaringen WEL smerig. niet alleen worden mensen zo geinformeerd maar tevens word de boodschap onderstreept door die documenten.

met andere woorden meer mensen worden 'wakker' en worden bewust van de gang van zaken.

DAT is nu wat je ziet. jouw visie en velen die ik heb opgemerkt gaan er vanuit dat IEDEREEN al op de hoogte is van deze praktijken. daarom zeg jij dat er niets smerigs in staat omdat jij zoekt naar iets wat nog meer jouw visie onderstreept.

je moet het groter en breder zien dan dat.
pi_89705933
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 01:26 schreef Maanvis het volgende:

[..]

De VS heeft deze info gelekt, dus je kunt er donder op zeggen dat zij ook degenen zijn die het gemanipuleerd hebben, en door zo'n reactie te geven houd je de schijn hoog dat het allemaal waar is :).
Oke, dus de VS heeft deze info naar wikileaks gelekt en bekijkt nu of ze Assange kunnen arresteren omdat hij ze gepubliceerd heeft?

Ik snap het niet meer zo goed. Een beetje de logica van Ahmadinejad dit.
pi_89705934
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 01:23 schreef Maanvis het volgende:

[..]

http://www.wikileaks.ch/submissions.html
Alle info die ze hebben is gesubmit. Ze hacken zelf niet.
Ik vraag me af hoe dat gaat met post. Zie 't al voor me: Briefjes bij TNT met het verzoek om bij het sorteerproces alle post naar bepaalde adressen weg te sorteren.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  donderdag 9 december 2010 @ 01:29:23 #273
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_89705972
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 01:26 schreef Toad het volgende:

[..]

Oke, dus de VS heeft deze info naar wikileaks gelekt en bekijkt nu of ze Assange kunnen arresteren omdat hij ze gepubliceerd heeft?

Ik snap het niet meer zo goed.
Denk eens verder. Er zijn verschillende partijen aan de macht binnen de VS. Het kan best zijn dat de partijen die Assange willen arresteren helemaal niets weten van de manipulatie van die documenten.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  donderdag 9 december 2010 @ 01:30:45 #274
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_89705989
http://gawker.com/5709579/paypal-busted-for-bogus-wikileaks-excuse
quote:
Facing a booing crowd in Europe, a PayPal executive tried to explain why his company blocked donations to Wikileaks. He cited a letter from the State Department calling the secrets-sharing site illegal. Sadly for him, no such letter exists.

Speaking at the LeWeb conference in Paris, PayPal VP Osama Bedier faced "boos from the mostly European audience" when he was asked why PayPal froze Wikileaks' account. He responded:

"On Nov. 27, the State D epartment - the U.S. government, basically - wrote a letter saying the Wikileaks activities were deemed illegal in the United States."

As the New York Times has now pointed out, that's simply not true. The State Department "did not argue that publication of the documents by WikiLeaks, or any media organization, would be illegal." Instad, the State Department letter said the documents were leaked illegally, writing the documents were "were provided in violation of U.S. law... As long as Wikileaks holds such material, the violation of the law is ongoing."

This letter, further, was not sent to PayPal at all, but to Wikileaks.

So PayPal cut off WikiLeaks' access to its own money due to a State Department lawyer's letter it was not a party to, and due specifically to an accusation of illegality within that letter that wasn't even directed at Wikileaks. Having formulated this bizarre position, it specifically asked, according to the conference moderator in the video below, that it be asked about this very topic on stage at a tech conference. Amazing!

Given the level of integrity and due diligence the financial services industry has shown over the past two years, it's fair to assume all those other Wikileaks accounts have been frozen due to legal and ethical consideration that's about as solid as PayPal's.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  donderdag 9 december 2010 @ 01:31:15 #275
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_89705997
quote:
7s.gif Op donderdag 9 december 2010 01:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:
http://gawker.com/5709579/paypal-busted-for-bogus-wikileaks-excuse

PayPal Busted for Bogus Wikileaks Excuse

PayPal Busted for Bogus Wikileaks ExcuseFacing a booing crowd in Europe, a PayPal executive tried to explain why his company blocked donations to Wikileaks. He cited a letter from the State Department calling the secrets-sharing site illegal. Sadly for him, no such letter exists.

Speaking at the LeWeb conference in Paris, PayPal VP Osama Bedier faced "boos from the mostly European audience" when he was asked why PayPal froze Wikileaks' account. He responded:

"On Nov. 27, the State Department - the U.S. government, basically - wrote a
letter saying the Wikileaks activities were deemed illegal in the United States."

As the New York Times has now pointed out, that's simply not true. The State Department "did not argue that publication of the documents by WikiLeaks, or any media organization, would be illegal." Instad, the State Department letter said the documents were leaked illegally, writing the documents were "were provided in violation of U.S. law... As long as Wikileaks holds such material, the violation of the law is ongoing."

This letter, further, was not sent to PayPal at all, but to Wikileaks.

So PayPal cut off WikiLeaks' access to its own money due to a State Department lawyer's letter it was not a party to, and due specifically to an accusation of illegality within that letter that wasn't even directed at Wikileaks. Having formulated this bizarre position, it specifically asked, according to the conference moderator in the video below, that it be asked about this very topic on stage at a tech conference. Amazing!

Given the level of integrity and due diligence the financial services industry has shown over the past two years, it's fair to assume all those other Wikileaks accounts have been frozen due to legal and ethical consideration that's about as solid as PayPal's.

Het filmpje hiervan was al eerder gepost.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')