Ik laat je kerstloos weekend wrakenquote:Op donderdag 9 december 2010 11:37 schreef oh-oh het volgende:
Ik verheug me echt onwijs op mijn kerstloos kerstweekend, please
Daar gaan ongetwijfeld mooie foto's van komen, met die grote lensquote:Op donderdag 9 december 2010 11:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hij wil welzij negeert ons... maar ondertussen
![]()
Kom opMake it work, geen koude eenzame kerst voor oh-oh en Baafje dit jaar
![]()
Joh, dan pleurt ie gewoon eerst handboeien om je klauwen, ken je ook niet hoekenquote:Op donderdag 9 december 2010 11:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Sm is echt totaal niet mijn ding.
Als iemand mij wat hard slaat dan hoek ik m gelijk een blauw oog
Zou dat het enige zijn wat groot is?quote:Op donderdag 9 december 2010 11:38 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Daar gaan ongetwijfeld mooie foto's van komen, met die grote lens
Ik neem toch aan dat hij die niet mee de slaapkamer in neemt.quote:Op donderdag 9 december 2010 11:38 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Daar gaan ongetwijfeld mooie foto's van komen, met die grote lens
Heb jij eiks baaf foon nr?quote:Op donderdag 9 december 2010 11:37 schreef oh-oh het volgende:
Ik verheug me echt onwijs op mijn kerstloos kerstweekend, please
ja dat klinkt meteen erg he, het zijn er tweequote:Op donderdag 9 december 2010 11:36 schreef Loveless85 het volgende:
Hoeveel pinpassen hebbie trouwens
"Al m'n pinpassen"
Waarom niet? Kunnen ze lekker de pics achteraf terug kijkenquote:Op donderdag 9 december 2010 11:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik neem toch aan dat hij die niet mee de slaapkamer in neemt.
Maar ik vind het een goede match, wat jij?
en dan op iedere foto Sjon zien die er tussen probeert te komenquote:Op donderdag 9 december 2010 11:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Waarom niet? Kunnen ze lekker de pics achteraf terug kijken
En hier posten natuurlijk
Daar kun je dan weer perfect mee wurgenquote:Op donderdag 9 december 2010 11:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Joh, dan pleurt ie gewoon eerst handboeien om je klauwen, ken je ook niet hoeken
Ja!quote:
Gatverdamme, dat klinkt ranziger dan het bedoeld was wssquote:Op donderdag 9 december 2010 11:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
en dan op iedere foto Sjon zien die er tussen probeert te komen
uhuh, nu je het zegtquote:Op donderdag 9 december 2010 11:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Gatverdamme, dat klinkt ranziger dan het bedoeld was wss
Ah dat dacht ik al, maar het klonk alsof het er >2 warenquote:Op donderdag 9 december 2010 11:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja dat klinkt meteen erg he, het zijn er twee
een is er van m'n vader, daarmee doe ik zijn boodschappen voor em omdat hij dat zelf niet kan
niet voor eigen gebruik verder
quote:
Ik ben het geheel met je eensch voor de veranderingquote:Op donderdag 9 december 2010 11:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik neem toch aan dat hij die niet mee de slaapkamer in neemt.
Maar ik vind het een goede match, wat jij?
Sms je baaf wel eens geil?quote:Op donderdag 9 december 2010 11:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Daar kun je dan weer perfect mee wurgen
[..]
Ja!
Ik heb die van jou, die van Baaf, die van Non, die van Maes en die van Elies, en da wast
Sjon die zo aan Baaf zijn anus zit te snuffenquote:
quote:Op donderdag 9 december 2010 11:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Sjon die zo aan Baaf zijn anus zit te snuffen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |